Две трети от германците не искат спиране от 2035 г. на двигателите с вътрешно горене

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (51)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Кой ги пита? Това е ЕС, няма искам не искам.

  2. 2 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4955 Любопитно

    До коментар [#1] от "aleksandarr":

    Това да не ти е оркландия, тролче вмирисано на ватенки?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  3. 3 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Сега Тесла като почне да бълва по 40000 коли седмично , може и да си променят мнението.

  4. 4 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Щом не го искат , да махат сегашните си меки китки и да си изберат политици, които ще защитят интересите на немскиия народ.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2834 Неутрално

    След като Цивилизацията приключи орките
    ще има време за всякакви дискусии и спорове,
    ще има време за зелени политики!!!
    Сега дневният ред е друг!!!

  6. 6 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1593 Неутрално

    Кой ги пита какво искат - това да не е някаква демокрация?!? Щом Брюксел заповядва те трябва само да изпълняват!

  7. 7 Профил на taratanki
    taratanki
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Сега Тесла като почне да бълва по 40000 коли седмично , може и да си променят мнението.
    —цитат от коментар 3 на pro_bono


    Защо да си порменя мнението, че Тесла е грозна и не я искам?
    Или мнението, че искам да му бръмчи отпред.
    Или да не се притеснявам къде да заредя на път за Видин?

  8. 8 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4955 Весело

    Много са забавни тролчетата като зациклят на стара опорка. Сега очаквам да се чие и за ЕССР … 🤣🤣🤣

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  9. 9 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3450 Любопитно

    Сега Тесла като почне да бълва по 40000 коли седмично , може и да си променят мнението.
    —цитат от коментар 3 на pro_bono


    И какво, производството на батерии за електромобили по-екологично ли е?
    А производството на ток?

    В Русия съм! В Русия съм!
  10. 10 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2121 Неутрално

    Няма не искам. Правата на жените налагат спирането на бензина. Ма то едното нямало общо със другото ще кажат някои. На тези умници ще отговорим - имат толкова общо колкото и джендърите с жените. ИК приехте ли. Приехте. Е мкък тогава. Бензина спира.

  11. 11 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3893 Неутрално

    Няма нужда да се забраняват новите коли с ДВГ след 2035 г., просто потребителя сам ще прецени доколко те са му необходими изобщо или дотогава отдавна ще е преминал на " зелена технология" ! Пазарът няма нужда да се изкривява с подобни забрани, когато нещо е по - добро, достъпно и необходимо, то ще се наложи без никакви административни напъни на институции и регулатори.

  12. 12 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2367 Неутрално

    Елитите отдавна не се интересуват от мнението на хората. Бълват дезинформация и пропаганда по медиите, лъжат и се надяват хората да не се усетят.

    Любовта ще спаси света!!!
  13. 13 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3450 Весело

    Демокрация по брюкселски. Дори в СССР имаше по-малко глупости.

    В Русия съм! В Русия съм!
  14. 14 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2843 Весело

    Такава радикална промяна е прибързана и взета без мнението на обществото и бизнеса, та новината не е изненада. Ако Шолц иска още да е канцлер.....

  15. 15 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    автомобилното и нефтеното лоби в атака. китайците са доволни

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  16. 16 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 431 Неутрално

    До коментар [#2] от "danvan":

    Мисля, че в ЕС-то ни е по-добре, отколкото извън него.
    По Съюза обаче има още трески за дялане .
    Кой аджеба взима решенията в Брюксел? Кой ги избра и пред кого носят отговорност? Както в Германия така и в България, мнозинството хора не могат да ти отговорят на тия въпроси. Това не добра основа за демокрация.

  17. 17 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3450 Весело

    Такава радикална промяна е прибързана и взета без мнението на обществото и бизнеса, та новината не е изненада. Ако Шолц иска още да е канцлер.....
    —цитат от коментар 14 на boevbisser


    Номерът е традиционен. Казват 2035та, народът се надига, те казват "еее, хайде 2042" и всички са доволни.

    В Русия съм! В Русия съм!
  18. 18 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 3450 Весело

    Мисля, че в ЕС-то ни е по-добре, отколкото извън него. По Съюза обаче има още трески за дялане .
    —цитат от коментар 16 на dwr30648311


    Стига ни възможността за безвизово пътуване и легална работа. Нищо друго не ни трябва - ни директиви ни нищо.

    В Русия съм! В Русия съм!
  19. 19 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1708 Неутрално

    Две трети от германците не искат спиране от 2035 г. на двигателите с вътрешно горене.

    Защо бе другари, няма по-хубаво от Зелената сделка, наложена от чиновници!

  20. 20 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Трябват много по-сериозни инфраструктурни и енергийни реформи, за да може електромобилът да е нещо практично и за човекът който си паркира колата на улицата, а няма къща с два гаража и driveway за още 4 коли пред тях. Такъв човек не иска с трудно изкарания си кеш да си купува експериментален продукт с неясен след-гаранционен съпорт. Този човек си оставя колата на последното налично паркомясто и разчита на нея сутринта да запали, за да отиде на работа.

  21. 21 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 431 Весело

    До коментар [#18] от "Веселин Дечев":

    + единна валута и армия ;)

  22. 22 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 651 Неутрално

    "От друга страна, всеки четвърти (25 процента) е за такава мярка. Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."


    Без такива партенки, ако обичате. Зелени глупендери завършили джендър науки НЕ са с по-висока степен на образование. Това е най-простовата прослойка от населението, точно тази която мисли, че ток идва от контакта. Не е и случайно, че либерастко-зелената диктатура обработва най-лесно тях.

    Относно изследването - във всички държави, без изключение, мнозинството е против забраната на ДВГ.

  23. 23 Профил на Kosta Delev
    Kosta Delev
    Рейтинг: 618 Любопитно

    Една стара германска поговорка гласи: "Интереса клати феса..."
    ;)
    А иначе може да се тупаме в гърдите и да си говорим за мир, любов и безбрежно щастие...

  24. 24 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Кой ги пита? Това е ЕС, няма искам не искам.
    —цитат от коментар 1 на aleksandarr

    То и Макрончо така не пита онзи ден и сега му пеят песнички: https://twitter.com/WallStreetSilv/status/1637612418280071173

    (:

  25. 25 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1726 Любопитно

    Вече има демокрация, никой не ви пита какво искате, шваби смотани ....

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  26. 26 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    Не виждам защо трябва да се поставят такива твърди срокове за спиране на двигателите с вътрешно горене. Нещата трябва да стават постепеено, а не да се форсират административно.
    Досега нито една технологична революция не е налагана силово, а е осъществявана по естествен начин след като новоте технологии са доказали безспорните си предимства.

  27. 27 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Да им пратим Костадинов да им спретне един Референдум 😁😁

  28. 28 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8409 Неутрално

    Не са само германците :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  29. 29 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Усилено вече се говори за голяма суша. А за производство на ток в по-голяма част е нужна вода. Колко ще е изгодно да имаш кола на ток?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  30. 30 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2208 Неутрално

    Не са само германците :)
    —цитат от коментар 28 на penetrating


    Не са само германците и при гласуването в ЕП бяха против и България, Италия

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  31. 31 Профил на libretto
    libretto
    Рейтинг: 712 Весело

    2/3 4000хилядници явно има в Германия според лилявия тролетарият

    Let's Go, Brandon! 😁😁😁
  32. 32 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1504 Неутрално

    Това че нещо е модерно, не означава, че реално решава проблема. Вероятно ако минем основно на споделен градски транспорт ще е възможно да преминем на електрически средства, но не и при такова сегашния начин на потребление. Освен това изобщо не е ясно дали електрическите коли са по-чисти. Това че не отделят вредни газове е вярно, но това не означава, че добивът на редки метали за батериите, рециклирането им и производството на нужното електричество може да бъде чист процес. Аз затова си харесвам много повече водорода като гориво.

  33. 33 Профил на Гошо
    Гошо
    Рейтинг: 975 Весело

    До коментар [#2] от "danvan":

    Ама тия германци все агенти на Путин бе

    ГоШо
  34. 34 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    "Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."
    Разбирай по-зелените и неочукани от живота младежи!!!
    С тия цени от по 40-50+ хил.евро за някоя малка колица електрическа, САМО БОГАТАШИТЕ ще могат да имат кола, а Ганъо ще псува отстрани на светофара -защо и той не може да се качи...
    Това ни чака занапред... защото и Ганъо няма да има пари за втора ръка, трябва да се смени и прескъпата батерия и колата с батерията на 10+ години ще стане пак златна, не по джоба му!
    Прави са хората, никой от хубаво не бяга.

  35. 35 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3571 Весело

    Е, щом немците искат да самоубият автомобилния им сектор да действат.

    Иначе се радвам колко много "инженери" има тук.
    Ама от балканския сорт- нема да стане, сакам да кибича.

    Тесла фалира ли бе, разбирачите?

    Спряха дори немците да наливат трилиони във ВЕИ?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  36. 36 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2501 Любопитно

    До коментар [#13] от "Веселин Дечев":

    "Дори в СССР имаше по-малко глупости."

    Повече глупости, отколкото в СССР след втората световна война не е имало никъде. Затова СССР (заедно с Югославия) се разпадна, с последвалите войни.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  37. 37 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2501 Любопитно

    До коментар [#31] от "libretto":

    "2/3 4000хилядници явно има в Германия според лилявия тролетарият"

    Не, има 25% от работещите в Германия, ангажирани пряко или косвено в автомобилната индустрия. Още преди 15 години съм виждал немски проучвания как се намалява броя детайли в една кола, ако ДВГ бъде заменен с електромотор (и съответно автомобилите престанат да имат скоростни кутии), и колко работни места в Германия ще бъдат закрити. Немските пенсионери също ги е страх че вноските в пенсионната система от добре платените работници ще намаляват.

    Това за мен е и основното обяснение защо Немските автомобилни компании не бързаха да увеличават производството на елетромобили, въпреки че имаха прототипи поне преди същите тези 15 години.

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  38. 38 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    Е, щом немците искат да самоубият автомобилния им сектор да действат.
    Иначе се радвам колко много "инженери" има тука ..
    —цитат от коментар 35 на trollhunter


    Теа са ебати тъпите ..
    Кфи инженери, брате ..

    Комунисти зелени .. имат 3 опорки в главата!

  39. 39 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    .. основното обяснение защо Немските автомобилни компании не бързаха да увеличават производството на елетромобили ..
    —цитат от коментар 37 на plamen_b


    Ми на загуба са им ..

    Ей го обяснението ..

  40. 40 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2395 Неутрално

    Спряха дори немците да наливат трилиони във ВЕИ?
    —цитат от коментар 35 на trollhunter


    Дават, дават ..

    Дано не спрат!

  41. 41 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7317 Неутрално

    Не трябва да карат никого насила, всеки трябва сам да се убеди, кое е по-добро.

  42. 42 Профил на Ipolit
    Ipolit
    Рейтинг: 32 Неутрално

    "От друга страна, всеки четвърти (25 процента) е за такава мярка. Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."

    То като при ваксините, само интелигентните оцеляхте след коронката.

  43. 43 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    Напълно ги разбирам. В кръвта им има бензин.

  44. 44 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    До коментар [#26] от "pamela":

    Зелените неокомунисти са гладни за власт, не могат да чакат.

  45. 45 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 651 Неутрално

    Продажбите на електрички в Норвегия през 2023 спаднаха между 80% и 95% заради нов данък "тегло". Този данък се начислява и на ДВГ. Заедно с другите такси и таксички, ДВГ колите остават много по-натоварени с данъчно бреме.

    https://insideevs.com/news/651052/norway-plugin-car-sales-january2023/

  46. 46 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4259 Неутрално

    Преминаването към електромобили е неизбежно ,но това трябва да става по пазарен път , а не с административни решения.

  47. 47 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3742 Весело

    Глупави и закостеняли хорица, страхуващи се най- вее за работата си. Ама са на път да изпуснат следващата технологична революция. пазара и света няма да ги пита.

    Преди години не вярвах на един борсов пророк, че последната държава която ще се откаже от ДВГ ще е Германия, сега си мисля, колко е бил прав.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  48. 48 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Сега Тесла като почне да бълва по 40000 коли седмично , може и да си променят мнението.
    —цитат от коментар 3 на pro_bono


    И Тесла бълва, и Фолксваген бълва, и Киа даже, ама са по 45к евро.
    Кога средния европеец ще извади толкова за кола? Доскоро (допреди инфлацията) си купуваха коли за 25к евро средно. Сега, като трябва да плащат и по-скъпо за храна, ток, газ, и всичко друго, колко да им остава за кола? Доходите не са се вдигнали.

  49. 49 Профил на bobyb
    bobyb
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#48] от "Камен":

    Разликата е, че Тесла може да извади кола за 25 000 евро и ще е на прилична печалба, но останалите са далеч. Може би фатално.

  50. 50 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3742 Неутрално

    До коментар [#49] от "bobyb":

    Електрически автомобил за $25к ще изкара Тесла, и най- вероятно някой китайски производител. Но няма да е Фолксваген. За спасяването на Фолксваген обаче германското правителство ще трябва да се бръкне в дълбокият си джоб.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  51. 51 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8409 Весело

    До коментар [#30] от "AModoMio":

    Италия си има автомобилостроене.
    България си купува втора употреба коли :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK