Защо да си порменя мнението, че Тесла е грозна и не я искам? Или мнението, че искам да му бръмчи отпред. Или да не се притеснявам къде да заредя на път за Видин?
Няма не искам. Правата на жените налагат спирането на бензина. Ма то едното нямало общо със другото ще кажат някои. На тези умници ще отговорим - имат толкова общо колкото и джендърите с жените. ИК приехте ли. Приехте. Е мкък тогава. Бензина спира.
Няма нужда да се забраняват новите коли с ДВГ след 2035 г., просто потребителя сам ще прецени доколко те са му необходими изобщо или дотогава отдавна ще е преминал на " зелена технология" ! Пазарът няма нужда да се изкривява с подобни забрани, когато нещо е по - добро, достъпно и необходимо, то ще се наложи без никакви административни напъни на институции и регулатори.
Мисля, че в ЕС-то ни е по-добре, отколкото извън него. По Съюза обаче има още трески за дялане . Кой аджеба взима решенията в Брюксел? Кой ги избра и пред кого носят отговорност? Както в Германия така и в България, мнозинството хора не могат да ти отговорят на тия въпроси. Това не добра основа за демокрация.
Трябват много по-сериозни инфраструктурни и енергийни реформи, за да може електромобилът да е нещо практично и за човекът който си паркира колата на улицата, а няма къща с два гаража и driveway за още 4 коли пред тях. Такъв човек не иска с трудно изкарания си кеш да си купува експериментален продукт с неясен след-гаранционен съпорт. Този човек си оставя колата на последното налично паркомясто и разчита на нея сутринта да запали, за да отиде на работа.
"От друга страна, всеки четвърти (25 процента) е за такава мярка. Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."
Без такива партенки, ако обичате. Зелени глупендери завършили джендър науки НЕ са с по-висока степен на образование. Това е най-простовата прослойка от населението, точно тази която мисли, че ток идва от контакта. Не е и случайно, че либерастко-зелената диктатура обработва най-лесно тях.
Относно изследването - във всички държави, без изключение, мнозинството е против забраната на ДВГ.
Една стара германска поговорка гласи: "Интереса клати феса..." ;) А иначе може да се тупаме в гърдите и да си говорим за мир, любов и безбрежно щастие...
Не виждам защо трябва да се поставят такива твърди срокове за спиране на двигателите с вътрешно горене. Нещата трябва да стават постепеено, а не да се форсират административно. Досега нито една технологична революция не е налагана силово, а е осъществявана по естествен начин след като новоте технологии са доказали безспорните си предимства.
Усилено вече се говори за голяма суша. А за производство на ток в по-голяма част е нужна вода. Колко ще е изгодно да имаш кола на ток?
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Не са само германците и при гласуването в ЕП бяха против и България, Италия
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Това че нещо е модерно, не означава, че реално решава проблема. Вероятно ако минем основно на споделен градски транспорт ще е възможно да преминем на електрически средства, но не и при такова сегашния начин на потребление. Освен това изобщо не е ясно дали електрическите коли са по-чисти. Това че не отделят вредни газове е вярно, но това не означава, че добивът на редки метали за батериите, рециклирането им и производството на нужното електричество може да бъде чист процес. Аз затова си харесвам много повече водорода като гориво.
"Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели." Разбирай по-зелените и неочукани от живота младежи!!! С тия цени от по 40-50+ хил.евро за някоя малка колица електрическа, САМО БОГАТАШИТЕ ще могат да имат кола, а Ганъо ще псува отстрани на светофара -защо и той не може да се качи... Това ни чака занапред... защото и Ганъо няма да има пари за втора ръка, трябва да се смени и прескъпата батерия и колата с батерията на 10+ години ще стане пак златна, не по джоба му! Прави са хората, никой от хубаво не бяга.
Е, щом немците искат да самоубият автомобилния им сектор да действат.
Иначе се радвам колко много "инженери" има тук. Ама от балканския сорт- нема да стане, сакам да кибича.
Тесла фалира ли бе, разбирачите?
Спряха дори немците да наливат трилиони във ВЕИ?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
"2/3 4000хилядници явно има в Германия според лилявия тролетарият"
Не, има 25% от работещите в Германия, ангажирани пряко или косвено в автомобилната индустрия. Още преди 15 години съм виждал немски проучвания как се намалява броя детайли в една кола, ако ДВГ бъде заменен с електромотор (и съответно автомобилите престанат да имат скоростни кутии), и колко работни места в Германия ще бъдат закрити. Немските пенсионери също ги е страх че вноските в пенсионната система от добре платените работници ще намаляват.
Това за мен е и основното обяснение защо Немските автомобилни компании не бързаха да увеличават производството на елетромобили, въпреки че имаха прототипи поне преди същите тези 15 години.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
"От друга страна, всеки четвърти (25 процента) е за такава мярка. Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."
То като при ваксините, само интелигентните оцеляхте след коронката.
Продажбите на електрички в Норвегия през 2023 спаднаха между 80% и 95% заради нов данък "тегло". Този данък се начислява и на ДВГ. Заедно с другите такси и таксички, ДВГ колите остават много по-натоварени с данъчно бреме.
Глупави и закостеняли хорица, страхуващи се най- вее за работата си. Ама са на път да изпуснат следващата технологична революция. пазара и света няма да ги пита.
Преди години не вярвах на един борсов пророк, че последната държава която ще се откаже от ДВГ ще е Германия, сега си мисля, колко е бил прав.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
И Тесла бълва, и Фолксваген бълва, и Киа даже, ама са по 45к евро. Кога средния европеец ще извади толкова за кола? Доскоро (допреди инфлацията) си купуваха коли за 25к евро средно. Сега, като трябва да плащат и по-скъпо за храна, ток, газ, и всичко друго, колко да им остава за кола? Доходите не са се вдигнали.
Електрически автомобил за $25к ще изкара Тесла, и най- вероятно някой китайски производител. Но няма да е Фолксваген. За спасяването на Фолксваген обаче германското правителство ще трябва да се бръкне в дълбокият си джоб.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
aleksandarr
Рейтинг: 1963 НеутралноКой ги пита? Това е ЕС, няма искам не искам.
danvan
Рейтинг: 4955 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "aleksandarr":
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatТова да не ти е оркландия, тролче вмирисано на ватенки?
pro_bono
Рейтинг: 1391 НеутралноСега Тесла като почне да бълва по 40000 коли седмично , може и да си променят мнението.
kvasimodo
Рейтинг: 1257 НеутралноЩом не го искат , да махат сегашните си меки китки и да си изберат политици, които ще защитят интересите на немскиия народ.
"Което беше порок стана обичай" - Сенекаselqnin
Рейтинг: 2834 НеутралноСлед като Цивилизацията приключи орките
ще има време за всякакви дискусии и спорове,
ще има време за зелени политики!!!
Сега дневният ред е друг!!!
jazzdevil
Рейтинг: 1593 НеутралноКой ги пита какво искат - това да не е някаква демокрация?!? Щом Брюксел заповядва те трябва само да изпълняват!
taratanki
Рейтинг: 851 НеутралноЗащо да си порменя мнението, че Тесла е грозна и не я искам?
Или мнението, че искам да му бръмчи отпред.
Или да не се притеснявам къде да заредя на път за Видин?
danvan
Рейтинг: 4955 ВеселоМного са забавни тролчетата като зациклят на стара опорка. Сега очаквам да се чие и за ЕССР … 🤣🤣🤣
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatВеселин Дечев
Рейтинг: 3450 ЛюбопитноИ какво, производството на батерии за електромобили по-екологично ли е?
А производството на ток? В Русия съм! В Русия съм!
blondofil
Рейтинг: 2121 НеутралноНяма не искам. Правата на жените налагат спирането на бензина. Ма то едното нямало общо със другото ще кажат някои. На тези умници ще отговорим - имат толкова общо колкото и джендърите с жените. ИК приехте ли. Приехте. Е мкък тогава. Бензина спира.
samoedin
Рейтинг: 3893 НеутралноНяма нужда да се забраняват новите коли с ДВГ след 2035 г., просто потребителя сам ще прецени доколко те са му необходими изобщо или дотогава отдавна ще е преминал на " зелена технология" ! Пазарът няма нужда да се изкривява с подобни забрани, когато нещо е по - добро, достъпно и необходимо, то ще се наложи без никакви административни напъни на институции и регулатори.
hope
Рейтинг: 2367 НеутралноЕлитите отдавна не се интересуват от мнението на хората. Бълват дезинформация и пропаганда по медиите, лъжат и се надяват хората да не се усетят.
Любовта ще спаси света!!!Веселин Дечев
Рейтинг: 3450 ВеселоДемокрация по брюкселски. Дори в СССР имаше по-малко глупости.
В Русия съм! В Русия съм!boevbisser
Рейтинг: 2843 ВеселоТакава радикална промяна е прибързана и взета без мнението на обществото и бизнеса, та новината не е изненада. Ако Шолц иска още да е канцлер.....
karatista
Рейтинг: 3505 Неутралноавтомобилното и нефтеното лоби в атака. китайците са доволни
mr. Gorbachev, tear down this wall!dwr30648311
Рейтинг: 431 НеутралноДо коментар [#2] от "danvan":
Мисля, че в ЕС-то ни е по-добре, отколкото извън него.
По Съюза обаче има още трески за дялане .
Кой аджеба взима решенията в Брюксел? Кой ги избра и пред кого носят отговорност? Както в Германия така и в България, мнозинството хора не могат да ти отговорят на тия въпроси. Това не добра основа за демокрация.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3450 ВеселоНомерът е традиционен. Казват 2035та, народът се надига, те казват "еее, хайде 2042" и всички са доволни.
В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3450 ВеселоСтига ни възможността за безвизово пътуване и легална работа. Нищо друго не ни трябва - ни директиви ни нищо. В Русия съм! В Русия съм!
mesambria
Рейтинг: 1708 НеутралноДве трети от германците не искат спиране от 2035 г. на двигателите с вътрешно горене.
Защо бе другари, няма по-хубаво от Зелената сделка, наложена от чиновници!
irobot
Рейтинг: 506 НеутралноТрябват много по-сериозни инфраструктурни и енергийни реформи, за да може електромобилът да е нещо практично и за човекът който си паркира колата на улицата, а няма къща с два гаража и driveway за още 4 коли пред тях. Такъв човек не иска с трудно изкарания си кеш да си купува експериментален продукт с неясен след-гаранционен съпорт. Този човек си оставя колата на последното налично паркомясто и разчита на нея сутринта да запали, за да отиде на работа.
dwr30648311
Рейтинг: 431 ВеселоДо коментар [#18] от "Веселин Дечев":
+ единна валута и армия ;)
z_axis
Рейтинг: 651 Неутрално"От друга страна, всеки четвърти (25 процента) е за такава мярка. Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."
Без такива партенки, ако обичате. Зелени глупендери завършили джендър науки НЕ са с по-висока степен на образование. Това е най-простовата прослойка от населението, точно тази която мисли, че ток идва от контакта. Не е и случайно, че либерастко-зелената диктатура обработва най-лесно тях.
Относно изследването - във всички държави, без изключение, мнозинството е против забраната на ДВГ.
Kosta Delev
Рейтинг: 618 ЛюбопитноЕдна стара германска поговорка гласи: "Интереса клати феса..."
;)
А иначе може да се тупаме в гърдите и да си говорим за мир, любов и безбрежно щастие...
parcaleste
Рейтинг: 1232 НеутралноТо и Макрончо така не пита онзи ден и сега му пеят песнички: https://twitter.com/WallStreetSilv/status/1637612418280071173
(:
georgievb
Рейтинг: 1726 ЛюбопитноВече има демокрация, никой не ви пита какво искате, шваби смотани ....
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdpamela
Рейтинг: 2985 НеутралноНе виждам защо трябва да се поставят такива твърди срокове за спиране на двигателите с вътрешно горене. Нещата трябва да стават постепеено, а не да се форсират административно.
Досега нито една технологична революция не е налагана силово, а е осъществявана по естествен начин след като новоте технологии са доказали безспорните си предимства.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 778 НеутралноДа им пратим Костадинов да им спретне един Референдум 😁😁
penetrating
Рейтинг: 8409 НеутралноНе са само германците :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertAModoMio
Рейтинг: 2208 НеутралноУсилено вече се говори за голяма суша. А за производство на ток в по-голяма част е нужна вода. Колко ще е изгодно да имаш кола на ток?
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !AModoMio
Рейтинг: 2208 НеутралноНе са само германците и при гласуването в ЕП бяха против и България, Италия "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
libretto
Рейтинг: 712 Весело2/3 4000хилядници явно има в Германия според лилявия тролетарият
Let's Go, Brandon! 😁😁😁Batezuzi
Рейтинг: 1504 НеутралноТова че нещо е модерно, не означава, че реално решава проблема. Вероятно ако минем основно на споделен градски транспорт ще е възможно да преминем на електрически средства, но не и при такова сегашния начин на потребление. Освен това изобщо не е ясно дали електрическите коли са по-чисти. Това че не отделят вредни газове е вярно, но това не означава, че добивът на редки метали за батериите, рециклирането им и производството на нужното електричество може да бъде чист процес. Аз затова си харесвам много повече водорода като гориво.
Гошо
Рейтинг: 975 ВеселоДо коментар [#2] от "danvan":
ГоШоАма тия германци все агенти на Путин бе
Levski Levov
Рейтинг: 233 Неутрално"Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."
Разбирай по-зелените и неочукани от живота младежи!!!
С тия цени от по 40-50+ хил.евро за някоя малка колица електрическа, САМО БОГАТАШИТЕ ще могат да имат кола, а Ганъо ще псува отстрани на светофара -защо и той не може да се качи...
Това ни чака занапред... защото и Ганъо няма да има пари за втора ръка, трябва да се смени и прескъпата батерия и колата с батерията на 10+ години ще стане пак златна, не по джоба му!
Прави са хората, никой от хубаво не бяга.
trollhunter
Рейтинг: 3571 ВеселоЕ, щом немците искат да самоубият автомобилния им сектор да действат.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Иначе се радвам колко много "инженери" има тук.
Ама от балканския сорт- нема да стане, сакам да кибича.
Тесла фалира ли бе, разбирачите?
Спряха дори немците да наливат трилиони във ВЕИ?
plamen_b
Рейтинг: 2501 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "Веселин Дечев":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)"Дори в СССР имаше по-малко глупости."
Повече глупости, отколкото в СССР след втората световна война не е имало никъде. Затова СССР (заедно с Югославия) се разпадна, с последвалите войни.
plamen_b
Рейтинг: 2501 ЛюбопитноДо коментар [#31] от "libretto":
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)"2/3 4000хилядници явно има в Германия според лилявия тролетарият"
Не, има 25% от работещите в Германия, ангажирани пряко или косвено в автомобилната индустрия. Още преди 15 години съм виждал немски проучвания как се намалява броя детайли в една кола, ако ДВГ бъде заменен с електромотор (и съответно автомобилите престанат да имат скоростни кутии), и колко работни места в Германия ще бъдат закрити. Немските пенсионери също ги е страх че вноските в пенсионната система от добре платените работници ще намаляват.
Това за мен е и основното обяснение защо Немските автомобилни компании не бързаха да увеличават производството на елетромобили, въпреки че имаха прототипи поне преди същите тези 15 години.
sim4o
Рейтинг: 2395 НеутралноТеа са ебати тъпите ..
Кфи инженери, брате ..
Комунисти зелени .. имат 3 опорки в главата!
sim4o
Рейтинг: 2395 НеутралноМи на загуба са им ..
Ей го обяснението ..
sim4o
Рейтинг: 2395 НеутралноДават, дават ..
Дано не спрат!
Роси
Рейтинг: 7317 НеутралноНе трябва да карат никого насила, всеки трябва сам да се убеди, кое е по-добро.
Ipolit
Рейтинг: 32 Неутрално"От друга страна, всеки четвърти (25 процента) е за такава мярка. Най-високо е одобрението сред по-младите и завършилите по-висока степен на образование избиратели."
То като при ваксините, само интелигентните оцеляхте след коронката.
citoyen
Рейтинг: 1495 НеутралноНапълно ги разбирам. В кръвта им има бензин.
Хюго Босов
Рейтинг: 1727 НеутралноДо коментар [#26] от "pamela":
Зелените неокомунисти са гладни за власт, не могат да чакат.
z_axis
Рейтинг: 651 НеутралноПродажбите на електрички в Норвегия през 2023 спаднаха между 80% и 95% заради нов данък "тегло". Този данък се начислява и на ДВГ. Заедно с другите такси и таксички, ДВГ колите остават много по-натоварени с данъчно бреме.
https://insideevs.com/news/651052/norway-plugin-car-sales-january2023/
tacheaux
Рейтинг: 4259 НеутралноПреминаването към електромобили е неизбежно ,но това трябва да става по пазарен път , а не с административни решения.
Realist
Рейтинг: 3742 ВеселоГлупави и закостеняли хорица, страхуващи се най- вее за работата си. Ама са на път да изпуснат следващата технологична революция. пазара и света няма да ги пита.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Преди години не вярвах на един борсов пророк, че последната държава която ще се откаже от ДВГ ще е Германия, сега си мисля, колко е бил прав.
Камен
Рейтинг: 753 НеутралноИ Тесла бълва, и Фолксваген бълва, и Киа даже, ама са по 45к евро.
Кога средния европеец ще извади толкова за кола? Доскоро (допреди инфлацията) си купуваха коли за 25к евро средно. Сега, като трябва да плащат и по-скъпо за храна, ток, газ, и всичко друго, колко да им остава за кола? Доходите не са се вдигнали.
bobyb
Рейтинг: 594 НеутралноДо коментар [#48] от "Камен":
Разликата е, че Тесла може да извади кола за 25 000 евро и ще е на прилична печалба, но останалите са далеч. Може би фатално.
Realist
Рейтинг: 3742 НеутралноДо коментар [#49] от "bobyb":
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Електрически автомобил за $25к ще изкара Тесла, и най- вероятно някой китайски производител. Но няма да е Фолксваген. За спасяването на Фолксваген обаче германското правителство ще трябва да се бръкне в дълбокият си джоб.
penetrating
Рейтинг: 8409 ВеселоДо коментар [#30] от "AModoMio":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИталия си има автомобилостроене.
България си купува втора употреба коли :)