Комунистите си умират да пропагандират, че успехите им са исторически предопределени. Обаче зрелищния крах на сац-а доказва обратното. Исторически и икономически са обречени на провал.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
"Китай често атакува Тайван с обвинения, че си купува съюзници; на острова отговарят, че всъщност отношенията с някои съюзници са трудни, защото те често имат нереалистични очаквания. "
Това с купуването на съюзници е патент на СССР-то. Но не им помогна.
Ако Западът си изтеглиш производството на чипове от Тайван никой няма да се кеща ни за Китай, ни за Тайван. Но лакомията за евтина работна ръка не води до добро.
Като Човек имал Вземане Даване с итайци от Хуавей. Не препоръчвам на Никой да се хваща с тях. Всички приказки за Гадният западен Капитализъм и Експлотация са Верни. Но той е като Почивка на Лазурният бряг в сравнение с това да работиш за китайци. Тука много колеги Мечтаят за това но не мисля че Бъдещето което предлага Китай е Добро за хора с Дстойнство живеещи в 21 Век.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Комунистите си умират да пропагандират, че успехите им са исторически предопределени. Обаче зрелищния крах на сац-а доказва обратното. Исторически и икономически са обречени на провал.
Като Човек имал Вземане Даване с итайци от Хуавей.Не препоръчвам на Никой да се хваща с тях.Всички приказки за Гадният западен Капитализъм и Експлотация са Верни.Но той е като Почивка на Лазурният бряг в сравнение с това да работиш за китайци.Тука много колеги Мечтаят за това но не мисля че Бъдещето което предлага Китай е Добро за хора с Дстойнство живеещи в 21 Век.
Съгласен. Гадния Запад може и да е гаден, но е за предпочитане. Думите на Чурчил за демокрацията - никой не е изимслил по-добро. ЧОвек трябва още много хляб да яде, за да може без да работи да живее. До тогава - гърч!
"Хондурас признава Република Китай от 1941 г.; в следващите години, в хода на гражданската война, тази страна спира да съществува на територията на континентален Китай, но като нейно продължение се самовъзприема Тайван. " Хайде малко по-сериозно, а? Република Китай е сред страните-основатели на ООН и постоянен член на Съвета за сигурност, с право на вето до 1971г.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Както и в Украйна, така и в Тайван битката е за влиянието на Великите сили. На никой не му пука особено нито за украинците, нито за тайванците. Въпросът е единствено на коя империя ще са васали в крайна сметка.
Който не се е хванал с китайците, той не знае какво си причинява или му причиняват ! Китайците ! Ама трябва още време за това, щото така се учим - по трудния начин.....!
"Хондурас признава Република Китай от 1941 г.; в следващите години, в хода на гражданската война, тази страна спира да съществува на територията на континентален Китай, но като нейно продължение се самовъзприема Тайван. "Хайде малко по-сериозно, а? Република Китай е сред страните-основатели на ООН и постоянен член на Съвета за сигурност, с право на вето до 1971г.
Ангел написал голяма статия с гръмко заглавие , за да представи мухата като слон. Чудо голямо е станало след като държавицата Хондурас предпочела комунистически Китай пред Тайван.
Какво да чета? Я ти чети и, ако откриеш нещо различно, напиши го, да го научим.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
"... Съединените щати, които се надяваха да използват влиянието си в Централна Америка, за да попречат на Китай да изолира Тайван. Проблемът пред Вашингтон е, че това влияние намалява от години, докато азиатският гигант изолира малката страна на 200 км от брега си в опит да издейства мирно обединение."
И какъв е проблема Китай и Тайван да се обединят мирно, та САЩ разпореждат на други, суверенни държави да поддържат Тайпе?
"Китай често атакува Тайван с обвинения, че си купува съюзници; на острова отговарят, че всъщност отношенията с някои съюзници са трудни, защото те често имат нереалистични очаквания. "Това с купуването на съюзници е патент на СССР-то.Но не им помогна.
Само да ти кажа, че дори президентския самолет на Хондурас е купуван от Тайван. Та така с купуването на съюзници.
Между другото преди години Тайван купи и Северна Македония, но обещаните пари не потекоха и македонците се отказаха от сделката по признаване на Тайпе от Скопие.
Прежалили сте вече Московията! Приемате я вече за част от Поднебесната, и кандилото с Путя го заменяте с кандило със Си! Ура! Дерзайте! Границата Европа/Азия, вместо на Урал, ментално я преместихте до Финландия!
Fu*k Your Opinion
Въпрос – Тайван истинска държава ли е? За изненада на комунягите,по всички показатели Тайван е истинска независима и свободна държава,призната от половината свят.
"Тайван има 30 дни да опразни посолството си в Хондурас. За 21-вата световна икономика това не би трябвало да е проблем, но всъщност е тъкмо отбратното: азиатската страна има само още 14."
Всяка независима държава има правото сама да определя своята външна политика. Затова никой не би трябвало да се сърди на Хондурас, още повече, че всички европейски държави, САЩ, Австралия, Канада, Япония, Сигнапур и останалите западни и про-западни държави също признават официално само КНР (Китай), а не РК (Тайван).
Освен това държавите, които признават РК (Тайван) са 13 вече (включително Ватикана).
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Странно същество е българинът. Не обича някой нещо да му казва и да му определя живота. Най-малкото някой бюрократ, но си реве за централизацията с несравнимо повече от същото, което не обича. Като чуе за Китай, почва да му се иска и някой бюрократ да го оценява като му дава или взема точки в системата, която въведоха.
Но когато стане дума за Китай, Тайван спира да има право да бъде независима държава. А като стане дума за Русия, също на един куп държави им спира правото да са независими. Като Украйна, България и мн. други, нали?
Комунистите си умират да пропагандират, че успехите им са исторически предопределени. Обаче зрелищния крах на сац-а доказва обратното. Исторически и икономически са обречени на провал.
Путинист-байдънчовец,ето това види неадекватната политика наДжонката-слийпи.Кляка наПутин и Си..Срам и позор..Поне Нанси Пелоси беше по адекватна и мъжествена от него .Хаха..
shlshlshlshl
"Тайван има 30 дни да опразни посолството си в Хондурас. За 21-вата световна икономика това не би трябвало да е проблем, но всъщност е тъкмо отбратното: азиатската страна има само още 14."Всяка независима държава има правото сама да определя своята външна политика. Затова никой не би трябвало да се сърди на Хондурас, още повече, че всички европейски държави, САЩ, Австралия, Канада, Япония, Сигнапур и останалите западни и про-западни държави също признават официално само КНР (Китай), а не РК (Тайван). Освен това държавите, които признават РК (Тайван) са 13 вече (включително Ватикана).
До 14:"4okuto"...Както и в Украйна, така и в Тайван битката е за влиянието на Великите сили. На никой не му пука особено нито за украинците, нито за тайванците. Въпросът е единствено на коя империя ще са васали в крайна сметка...."
Случайно или не, но интересите на народите и в двете страни съвпадат 1:1 с интересите на САЩ и изобщо с бялата половина на Великите сили, и не желаят да имат нищо общо със Злото.
"... какъв е проблема Китай и Тайван да се обединят мирно, та САЩ разпореждат на други, суверенни държави да поддържат Тайпе?..."
Тайванският народ си има един пример - Хонг Конг. На хората там им се реве от китайските комунистчета. Между другото какъв им е проблема на китайските комунистчета, че се разпореждат на други държави да подържат или не Тайпе? Марксическата им алчност ли?
Китай също така нападна вашия красавчик и любимчик путюшка, който се моли, моли на Си да го удостои, тържествено му обеща да не използва и разпространява ядрени аружия и още на следващия ден се, нали, на метеното. Такъв гений, такъв гений...
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Китайската комунистическа партия бе взела решение да разсели китайци от Хог Конг и на тяхно място да "сложи послушни". Имаше огромен бунт, който стана опасен и за вътрешността на страната. Временно замразиха тайния декрет. Ако някой е посетил Тайван и в комунистически Китай /има и лъскави и модерни области за показ/, несъмнено ще види и усети разликите. Бивш източен комунистически блок и гадния разлагащ се Запад.
Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!
Буря в чаша вода! Тайван и в САЩ няма посолство ... и кво? Имат представителем международен институт и там издават визите. Всичко е същото само дето не се нарича Посолство а Институт. Хората пак си го наричат Посолство.
"Китай често атакува Тайван с обвинения, че си купува съюзници; на острова отговарят, че всъщност отношенията с някои съюзници са трудни, защото те често имат нереалистични очаквания. "Това с купуването на съюзници е патент на СССР-то.Но не им помогна.
Ми не е патент на СССР-то, защото САЩ първи си напазаруваха съюзници с плана Маршал и създадоха НАТО през 1949 г. Варшавския договор е 1955 г.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
//Ако ако.... Ако милиард и половина китайци тропнат едновременно с крака.... въртенето на земята ще бъде нарушено...// ==================== Кадъно, Ако, Ако има само в шалварите ти!!!
Тайван!!!! ======================= С територия три пъти по-малака от България, спрямо окупиран Китай даже се затруднявам да го сметна!!! ======================== БВП (ППС, 2022) 1,621 трлн. щ.д. (на 19-о място) БВП на човек (ППС) 69 500 щ.д. (на 14-то място ================================= "Китай" БВП на човек (ППС) 21 291 щ.д.[3] (на 72-ро място)
Свободния свят, срещу комунистическата диктатура!!!
България не е независима, но не заради Русия. Тук командва Вашингтон - директно и чрез Брюксел.// ---------------------------------------- Кво викаш, отишъл си в американската база в Ново село, а сега плачеш че не са те пуснали да ти се радват, а такова желание си имал!!!
Все повече части от периферията тихо ще се изтеглят от Пирамидата. Имат умни държавници, които усещат тектоничните процеси и не биха искали държавите им да бъдат затиснати под развалините.
Нищо. Тука тръпката не е във визията, посолствата и визите на Тайван, а в поредната южноамериканска държава, която плюе в суратя на "Хегемона" и то в много кофти за него момент.
Хурвата Хондураса Досега е цицала от Единият той я е Отбил защото е станала Нагла и сега цица от Другият. Но ние не коментираме Нейното Хурвенско поведение а на кой му е по Голям или на кой му е по Мек.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
"Ще им предоставим всички възможни удобства (на Тайван - бел. ред.), защото трябва да започнем да работим с Китай", каза той."
Льольо, няма "да работите с Китай", а ще му подарите държавицата си. :((((((((( Мордор само граби, лапа, нищо друго, но явно сте слепи, за да не виждате къде и как е пуснал пипалата си мръсният комунизъм.
Република Китай (това е официалното име на страната) е призната само от 12 държави плюс Ватикана. Между тези 12 държави няма нито една западна демократична държава.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
РК (Република Китай известна още като Тайван) е призната за независима държава от 13 други независими държави. Докато Тибет не е признат за държава от нито една друга държава по света. За цялата международна общност Тибет е една от 22-те провинции на Китай.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Ти чети, цитат от твоята статия: "Поради политическия натиск на континентален Китай, САЩ и повечето други значими държави признават един Китай и по този начин включват границите на Тайван като част от границите на Китай."
Ето и кои държави официално признават Република Китай (това е официалното име на страната):
До коментар [#14] от "4okuto": На никой не му пука особено нито за украинците, нито за тайванците.... >>> Не сте съвсем прав , колега. На полезните идиоти им пука.:)
Иво,Византийската империя в продължение на десетки години е отказвала да признае България,(например след въстанието на Асен и Петър),но тя е съществувала. Тайван или Република Китай днес е много по-реална държава от Второто Българско Царство.
До коментар [#58] от "bazinga": ами плана МАРШАЛ защо не го направиха руснаците бе тъпак? >>> Руснаците или по-точно СССР направиха плана СТАРШИНА. Нещо малко бяха разорени и дали милиони жертви във войната и едва успяха да се съвземат.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Аз не отричам, че РК (Тайван) съществува. Разбира се, че съществува. Имат си президент, парламент, правителство, армия, полиция, медии и т.н. Има и силна икономика, много частни компании, които правят бизнес по цял свят, включително с КНР (Китай). Тук е мястото да отбележа, че най-големия търговски партньор на РК (Тайван) е точно техния голям съсед КНР (Китай), Мисълта ми беше, че тази държава е призната като независима държава само от 13 други държави по света. Между тях няма нито една западна демократична държава. РК (Тайван) не е призната още и не е член на редица други международни организации, като ООН, СБ, МВФ, Интерол, ФИФА, МОК и т.н.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Като Човек имал Вземане Даване с итайци от Хуавей.Не препоръчвам на Никой да се хваща с тях.Всички приказки за Гадният западен Капитализъм и Експлотация са Верни.Но той е като Почивка на Лазурният бряг в сравнение с това да работиш за китайци.Тука много колеги Мечтаят за това но не мисля че Бъдещето което предлага Китай е Добро за хора с Дстойнство живеещи в 21 Век.
НЯМАШ СИ НА ИДЕ ЯКОЛКО СИ ПРАВ! Тогава защо тикате Русия в ръцете на Китай? Каква е идеята? Китай да завземе половината планета, с всичките ресурси -човешки и природни?
В Русия съм! В Русия съм!
Между другото преди години Тайван купи и Северна Македония, но обещаните пари не потекоха и македонците се отказаха от сделката по признаване на Тайпе от Скопие.
КНР разбира, че времената са подходящи да усили натиска. Нещата са малко като на Русия с Украйна, но далеч по-ранен стадий. Дано разумът съпътства китайските ръководители от двете държави. Интересно, ако предложи Пекин сделка - да спаси Украйна, ако му оставят Тайван, как ще реагира светът?
До коментар [#9] от "eti mehter": Китай е империя с 300 народности и езици. Той е силен, когато е сдържан. Агресията винаги води до метастаци. Китай е разумен "враг". Поне за сега. Изпанде ли в лудост света ще страда, но с това ще дойде и разпада на Поднебесната империя.
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
Просто Щатите и Обединеното Кралство трябва да признаят отново Република Китай и да сключат военен договор за взаимопомощ от момента на признаването. И всички проблеми там ще умрат на момента.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество.
Маргарет Тачър
Кого "купиха" САЩ - Япония, ГФР и т.н.т. Защо много народ иска да ходи в тия държави, а не в "купените" от СССР държави като Булгаристан, Либия, Сирия, Северна Корея
Не ги признават, но търгуват с тях! Нали има палестинско посолство в България и какво.... Иначе си прав, че Китай е в момента най-мощната държава, но това не значи, че може да прави каквото си иска!
Именно. Законното правителство на Република Китай е това на Чан Кайши, който представлява Китай в ООН до 1971г.
#ТУК НЕ Е МОСКВА!
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
danvan
Рейтинг: 5105 НеутралноКомунистите си умират да пропагандират, че успехите им са исторически предопределени. Обаче зрелищния крах на сац-а доказва обратното. Исторически и икономически са обречени на провал.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satxgw06535068
Рейтинг: 1138 Неутрално"Китай често атакува Тайван с обвинения, че си купува съюзници; на острова отговарят, че всъщност отношенията с някои съюзници са трудни, защото те често имат нереалистични очаквания. "
Това с купуването на съюзници е патент на СССР-то.
Но не им помогна.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2475 НеутралноАко Западът си изтеглиш производството на чипове от Тайван никой няма да се кеща ни за Китай, ни за Тайван. Но лакомията за евтина работна ръка не води до добро.
dedoliben
Рейтинг: 2520 НеутралноКато Човек имал Вземане Даване с итайци от Хуавей.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIНе препоръчвам на Никой да се хваща с тях.
Всички приказки за Гадният западен Капитализъм и Експлотация са Верни.
Но той е като Почивка на Лазурният бряг в сравнение с това да работиш за китайци.
Тука много колеги Мечтаят за това но не мисля че Бъдещето което предлага Китай е Добро за хора с Дстойнство живеещи в 21 Век.
penetrating
Рейтинг: 8708 ВеселоХондурас: “Дай едни пари, или ще отида при врага ти. Той ще ме подкупи с радост” :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Зеленият кон
Рейтинг: 357 Неутралноhttps://i2.wp.com/draskatel.com/wp-content/uploads/2018/08/glava.jpg?w=320&ssl=1 Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“ Марк Твен
ТимурСКомандаИКодове
Рейтинг: 2638 НеутралноСъгласен. Гадния Запад може и да е гаден, но е за предпочитане. Думите на Чурчил за демокрацията - никой не е изимслил по-добро. ЧОвек трябва още много хляб да яде, за да може без да работи да живее. До тогава - гърч!
eti mehter
Рейтинг: 4179 НеутралноДо коментар [#3] от "Да вярваме на истината":
BukalemunАко ако....
Ако милиард и половина китайци тропнат едновременно с крака.... въртенето на земята ще бъде нарушено...
Между другото по всичко изглежда че Китай вече е поел този риск.
nzm221091929
Рейтинг: 532 НеутралноДо коментар [#9] от "eti mehter":
Тогава милиард и половина индийци ще тропнат от другата страна за равновесие
Николай Колев
Рейтинг: 3282 Неутрално"Хондурас признава Република Китай от 1941 г.; в следващите години, в хода на гражданската война, тази страна спира да съществува на територията на континентален Китай, но като нейно продължение се самовъзприема Тайван. "
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Хайде малко по-сериозно, а? Република Китай е сред страните-основатели на ООН и постоянен член на Съвета за сигурност, с право на вето до 1971г.
parcaleste
Рейтинг: 1285 НеутралноНа Тайван ясно. Отворете си очите за какво се готви на Щатите: https://twitter.com/KimDotcom/status/1640341475925069824
Плюс това за бонус: https://www.armstrongeconomics.com/world-news/war/china-buying-gold-for-a-very-important-reason/?amp
ink001154975
Рейтинг: 260 Веселошамара не е по тайван а по щатите и амбициите за поредната война за демокрация и свободи
4okuto
Рейтинг: 698 НеутралноКакто и в Украйна, така и в Тайван битката е за влиянието на Великите сили. На никой не му пука особено нито за украинците, нито за тайванците. Въпросът е единствено на коя империя ще са васали в крайна сметка.
samoedin
Рейтинг: 4069 НеутралноКойто не се е хванал с китайците, той не знае какво си причинява или му причиняват ! Китайците ! Ама трябва още време за това, щото така се учим - по трудния начин.....!
ichibane
Рейтинг: 52 Неутралноhttps://bg.wikipedia.org/wiki/Република_Китай _(Тайван)
чети правилно
tacheaux
Рейтинг: 4384 НеутралноАнгел написал голяма статия с гръмко заглавие , за да представи мухата като слон. Чудо голямо е станало след като държавицата Хондурас предпочела комунистически Китай пред Тайван.
Николай Колев
Рейтинг: 3282 ВеселоДо коментар [#16] от "influenza":
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Какво да чета? Я ти чети и, ако откриеш нещо различно, напиши го, да го научим.
Panda
Рейтинг: 1804 Любопитно"... Съединените щати, които се надяваха да използват влиянието си в Централна Америка, за да попречат на Китай да изолира Тайван. Проблемът пред Вашингтон е, че това влияние намалява от години, докато азиатският гигант изолира малката страна на 200 км от брега си в опит да издейства мирно обединение."
И какъв е проблема Китай и Тайван да се обединят мирно, та САЩ разпореждат на други, суверенни държави да поддържат Тайпе?
Panda
Рейтинг: 1804 ВеселоСамо да ти кажа, че дори президентския самолет на Хондурас е купуван от Тайван.
Та така с купуването на съюзници.
Между другото преди години Тайван купи и Северна Македония, но обещаните пари не потекоха и македонците се отказаха от сделката по признаване на Тайпе от Скопие.
venelingeologia
Рейтинг: 1356 НеутралноДо коментар [#10] от "nzm221091929":
Е, няма да тропат. А ти стой и чакай да се изпълнят мечтите на Байдън.
puck_futin
Рейтинг: 3500 НеутралноДо коментар [#12] от "parcaleste":
Прежалили сте вече Московията!
Приемате я вече за част от Поднебесната, и кандилото с Путя го заменяте с кандило със Си!
Ура! Дерзайте! Границата Европа/Азия, вместо на Урал, ментално я преместихте до Финландия! Fu*k Your Opinion
deaf
Рейтинг: 2876 НеутралноВъпрос – Тайван истинска държава ли е?
За изненада на комунягите,по всички показатели Тайван е истинска независима и свободна държава,призната от половината свят.
selqnin
Рейтинг: 2915 НеутралноКитайчетата тестват границите, търпението и реакциите на Света!
За разлика от орките те не са изгубили Разсъдъка си и умеят да чакат...
Иво
Рейтинг: 4207 Любопитно"Тайван има 30 дни да опразни посолството си в Хондурас. За 21-вата световна икономика това не би трябвало да е проблем, но всъщност е тъкмо отбратното: азиатската страна има само още 14."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Всяка независима държава има правото сама да определя своята външна политика. Затова никой не би трябвало да се сърди на Хондурас, още повече, че всички европейски държави, САЩ, Австралия, Канада, Япония, Сигнапур и останалите западни и про-западни държави също признават официално само КНР (Китай), а не РК (Тайван).
Освен това държавите, които признават РК (Тайван) са 13 вече (включително Ватикана).
bobix
Рейтинг: 729 НеутралноСтранно същество е българинът. Не обича някой нещо да му казва и да му определя живота. Най-малкото някой бюрократ, но си реве за централизацията с несравнимо повече от същото, което не обича. Като чуе за Китай, почва да му се иска и някой бюрократ да го оценява като му дава или взема точки в системата, която въведоха.
bobix
Рейтинг: 729 НеутралноНо когато стане дума за Китай, Тайван спира да има право да бъде независима държава. А като стане дума за Русия, също на един куп държави им спира правото да са независими. Като Украйна, България и мн. други, нали?
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3783 НеутралноПутинист-байдънчовец,ето това види неадекватната политика наДжонката-слийпи.Кляка наПутин и Си..Срам и позор..Поне Нанси Пелоси беше по адекватна и мъжествена от него .Хаха.. shlshlshlshl
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3783 НеутралноКитаец,не пиши бисери,а плюй по вожда и учителя ти СиДзинчинчо-мошеника и неадекватното Джо слийпи.. shlshlshlshl
pontius_glarus
Рейтинг: 3521 НеутралноДо 14:"4okuto"...Както и в Украйна, така и в Тайван битката е за влиянието на Великите сили. На никой не му пука особено нито за украинците, нито за тайванците. Въпросът е единствено на коя империя ще са васали в крайна сметка...."
Случайно или не, но интересите на народите и в двете страни съвпадат 1:1 с интересите на САЩ и изобщо с бялата половина на Великите сили, и не желаят да имат нищо общо със Злото.
pontius_glarus
Рейтинг: 3521 Неутрално"... какъв е проблема Китай и Тайван да се обединят мирно, та САЩ разпореждат на други, суверенни държави да поддържат Тайпе?..."
Тайванският народ си има един пример - Хонг Конг. На хората там им се реве от китайските комунистчета.
Между другото какъв им е проблема на китайските комунистчета, че се разпореждат на други държави да подържат или не Тайпе? Марксическата им алчност ли?
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2860 НеутралноКитай също така нападна вашия красавчик и любимчик путюшка, който се моли, моли на Си да го удостои, тържествено му обеща да не използва и разпространява ядрени аружия и още на следващия ден се, нали, на метеното. Такъв гений, такъв гений...
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)isprian
Рейтинг: 1061 НеутралноКитайската комунистическа партия бе взела решение да разсели китайци от Хог Конг и на тяхно място да "сложи послушни". Имаше огромен бунт, който стана опасен и за вътрешността на страната. Временно замразиха тайния декрет. Ако някой е посетил Тайван и в комунистически Китай /има и лъскави и модерни области за показ/, несъмнено ще види и усети разликите. Бивш източен комунистически блок и гадния разлагащ се Запад.
Образованието, знанието и свободата на мисълта е опасност за всяка диктатура!ctr431045594
Рейтинг: 71 НеутралноТрябва да се гледа/мисли в по-далечна перспектива. И Китай няма да прокопса. Не разбирам тая мания да се владее света.
Роси
Рейтинг: 7599 НеутралноКолкото по-бедна е една държава, толкова по-лесно е да я манипулираш и купиш. Но после си плащаш...скъпо!
Pontif
Рейтинг: 2967 НеутралноБуря в чаша вода!
California Über AllesТайван и в САЩ няма посолство ... и кво? Имат представителем международен институт и там издават визите. Всичко е същото само дето не се нарича Посолство а Институт. Хората пак си го наричат Посолство.
Роси
Рейтинг: 7599 НеутралноДо коментар [#19] от "Panda":
Щом Тайван не иска, значи има проблем. Ние защо не се обединим с Македония. Насила хубост не става.
whitemare
Рейтинг: 1368 НеутралноМи не е патент на СССР-то, защото САЩ първи си напазаруваха съюзници с плана Маршал и създадоха НАТО през 1949 г. Варшавския договор е 1955 г. Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
LudLustrator
Рейтинг: 1427 НеутралноДо коментар [#9] от "eti mehter":
//Ако ако....
Ако милиард и половина китайци тропнат едновременно с крака.... въртенето на земята ще бъде нарушено...//
====================
Кадъно, Ако, Ако има само в шалварите ти!!!
LudLustrator
Рейтинг: 1427 НеутралноТайван е КИТАЙ, а червените чайници само са окупирали територията на Китай!!!
LudLustrator
Рейтинг: 1427 НеутралноХондурас ще яде Американски праз....справка Мадуро без мадури, 1$ =на една количка буливари, ама това беше по миналата година!!!
Роси
Рейтинг: 7599 НеутралноДо коментар [#40] от "LudLustrator":
Точно!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5398 НеутралноИ на Тибет "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
shipka.1877
Рейтинг: 580 Неутрално[quote#27:"bobix"][/quote]
България не е независима, но не заради Русия.
Тук командва Вашингтон - директно и чрез Брюксел.
LudLustrator
Рейтинг: 1427 НеутралноТайван!!!!
=======================
С територия три пъти по-малака от България, спрямо окупиран Китай даже се затруднявам да го сметна!!!
========================
БВП (ППС, 2022) 1,621 трлн. щ.д.
(на 19-о място)
БВП на човек (ППС) 69 500 щ.д.
(на 14-то място
=================================
"Китай"
БВП на човек (ППС) 21 291 щ.д.[3]
(на 72-ро място)
Свободния свят, срещу комунистическата диктатура!!!
Също е показателно Южна Корея vs Северна Корея!!!
LudLustrator
Рейтинг: 1427 НеутралноДо коментар [#43] от "Незнайко в Слънчевия град":
// Тайван е КИТАЙ, а червените чайници само са окупирали територията на Китай!!!
—цитат от коментар 40 на LudLustrator
И на Тибет//
==========================
Тибет сами са пожела ли, та сега по-малко да вият....плащат си гяволъка!!!
antonio_vivaldi
Рейтинг: 1382 НеутралноГоляма пАбеда на Китай ! Смях в залата. А иначе още помним заплахите му как ще свали самолета на Пелоси, след което изгърмя снарядите си в океана.
LudLustrator
Рейтинг: 1427 НеутралноДо коментар [#44] от "shipka.1877":
//[quote#27:"bobix"][/quote]
България не е независима, но не заради Русия.
Тук командва Вашингтон - директно и чрез Брюксел.//
----------------------------------------
Кво викаш, отишъл си в американската база в Ново село, а сега плачеш че не са те пуснали да ти се радват, а такова желание си имал!!!
Припознах Литекс
Рейтинг: 728 НеутралноВсе повече части от периферията тихо ще се изтеглят от Пирамидата.
Имат умни държавници, които усещат тектоничните процеси и не биха искали държавите им да бъдат затиснати под развалините.
Припознах Литекс
Рейтинг: 728 НеутралноНищо.
Тука тръпката не е във визията, посолствата и визите на Тайван, а в поредната южноамериканска държава, която плюе в суратя на "Хегемона" и то в много кофти за него момент.
dedoliben
Рейтинг: 2520 ЛюбопитноХурвата Хондураса Досега е цицала от Единият той я е Отбил защото е станала Нагла и сега цица от Другият.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIНо ние не коментираме Нейното Хурвенско поведение а на кой му е по Голям или на кой му е по Мек.
trollhunter
Рейтинг: 3582 ВеселоНезначителна новина! ЕС какво мисли по темата?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Галя Станчева
Рейтинг: 4984 Гневно"Ще им предоставим всички възможни удобства (на Тайван - бел. ред.), защото трябва да започнем да работим с Китай", каза той."
Льольо, няма "да работите с Китай", а ще му подарите държавицата си. :((((((((( Мордор само граби, лапа, нищо друго, но явно сте слепи, за да не виждате къде и как е пуснал пипалата си мръсният комунизъм.
bazinga
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#12] от "parcaleste":
in vino veritasкъде ги намирате тези уебсаитове?шапка ви свалям,и ФОКС ?като достоверна информация,е бати това русофил сие болестно състояние
parcaleste
Рейтинг: 1285 НеутралноДа be и аз пък: само CNN, NBC, BBC и Дойче Веле са достоверен източник на информация. :о)
Иво
Рейтинг: 4207 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "deaf":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Република Китай (това е официалното име на страната) е призната само от 12 държави плюс Ватикана. Между тези 12 държави няма нито една западна демократична държава.
deaf
Рейтинг: 2876 НеутралноДо коментар [#56] от "Иво":
Чети:
https://bg.eferrit.com/тайван-е-страна/
bazinga
Рейтинг: 669 НеутралноДо коментар [#38] от "whitemare":
in vino veritasами плана МАРШАЛ защо не го направиха руснаците бе тъпак?
Иво
Рейтинг: 4207 ЛюбопитноДо коментар [#43] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36РК (Република Китай известна още като Тайван) е призната за независима държава от 13 други независими държави. Докато Тибет не е признат за държава от нито една друга държава по света. За цялата международна общност Тибет е една от 22-те провинции на Китай.
Иво
Рейтинг: 4207 ЛюбопитноДо коментар [#57] от "deaf":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Ти чети, цитат от твоята статия: "Поради политическия натиск на континентален Китай, САЩ и повечето други значими държави признават един Китай и по този начин включват границите на Тайван като част от границите на Китай."
Ето и кои държави официално признават Република Китай (това е официалното име на страната):
https://wisevoter.com/country-rankings/countries-that-recognize-taiwan/
тулса
Рейтинг: 2374 НеутралноДо коментар [#14] от "4okuto":
"The glory of God is intelligence"На никой не му пука особено нито за украинците, нито за тайванците....
>>> Не сте съвсем прав , колега. На полезните идиоти им пука.:)
deaf
Рейтинг: 2876 НеутралноДо коментар [#60] от "Иво":
А прочете ли последното изречение?
Иво,Византийската империя в продължение на десетки години е отказвала да признае България,(например след въстанието на Асен и Петър),но тя е съществувала.
Тайван или Република Китай днес е много по-реална държава от Второто Българско Царство.
тулса
Рейтинг: 2374 НеутралноДо коментар [#58] от "bazinga":
"The glory of God is intelligence"ами плана МАРШАЛ защо не го направиха руснаците бе тъпак?
>>> Руснаците или по-точно СССР направиха плана СТАРШИНА. Нещо малко бяха разорени и дали милиони жертви във войната и едва успяха да се съвземат.
trollhunter
Рейтинг: 3582 ВеселоДо коментар [#58] от "bazinga":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Щото е невъзможно да им хрумне.
qrx071132321
Рейтинг: 313 НеутралноСатрапите могат да бъдат харесвани само от ДЪРЖАВИ КЛОАКИ!
Иво
Рейтинг: 4207 ЛюбопитноДо коментар [#62] от "deaf":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Аз не отричам, че РК (Тайван) съществува. Разбира се, че съществува. Имат си президент, парламент, правителство, армия, полиция, медии и т.н. Има и силна икономика, много частни компании, които правят бизнес по цял свят, включително с КНР (Китай). Тук е мястото да отбележа, че най-големия търговски партньор на РК (Тайван) е точно техния голям съсед КНР (Китай), Мисълта ми беше, че тази държава е призната като независима държава само от 13 други държави по света. Между тях няма нито една западна демократична държава. РК (Тайван) не е призната още и не е член на редица други международни организации, като ООН, СБ, МВФ, Интерол, ФИФА, МОК и т.н.
Любен
Рейтинг: 667 Веселоама, че работа - навсякъде по света искат язовири, жп линии, пристанища и жилищни сгради - и то от диктатурата Китай?!?
- нива вече никой не иска хамириканска димукрация и свубуда? Вижте как хубаво им се отразиха на Ирак, Афганистан, Либия, Сирия, Виет Нам?
Веселин Дечев
Рейтинг: 3640 Любопитно"азиатската страна има само още 14"
В Русия съм! В Русия съм!Страна чак не е. Страна е само за 14 държави по света. Дори САЩ не признават Тайван за "страна".
Georgi
Рейтинг: 579 НеутралноДо коментар [#1] от "danvan":
Китайците 100% много ги боли от мнението на бг трол в издание на хранилка, мечтаещ си за 4К и готов да яхне парапета за тях..
Веселин Дечев
Рейтинг: 3640 ЛюбопитноНЯМАШ СИ НА ИДЕ ЯКОЛКО СИ ПРАВ!
Тогава защо тикате Русия в ръцете на Китай? Каква е идеята? Китай да завземе половината планета, с всичките ресурси -човешки и природни? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3640 ВеселоКапитализъм!
Ние в Ес да не сме по любов?? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3640 ВеселоХАХА!
И с евроатлантическите ценности така! Ценности,ценности, но сиренцето е с пари! В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3640 ВеселоОт 14 страни. Освен ако 14 страни не е половината свят или ако в статията не лъжат. В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 3640 ВеселоДа напускат!
Нали така съветвате рускоезичните украинци?!
В Русия съм! В Русия съм!
magnas
Рейтинг: 1003 НеутралноКНР разбира, че времената са подходящи да усили натиска.
Нещата са малко като на Русия с Украйна, но далеч по-ранен стадий.
Дано разумът съпътства китайските ръководители от двете държави.
Интересно, ако предложи Пекин сделка - да спаси Украйна, ако му оставят Тайван, как ще реагира светът?
olexander
Рейтинг: 769 НеутралноДо коментар [#9] от "eti mehter":
Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.Китай е империя с 300 народности и езици.
Той е силен, когато е сдържан. Агресията винаги води до метастаци.
Китай е разумен "враг". Поне за сега. Изпанде ли в лудост света ще страда, но с това ще дойде и разпада на Поднебесната империя.
Henry
Рейтинг: 426 НеутралноПросто Щатите и Обединеното Кралство трябва да признаят отново Република Китай и да сключат военен договор за взаимопомощ от момента на признаването. И всички проблеми там ще умрат на момента.
Социалните придобивки, разпределяни с незначително или без никакво съобразяване с положените усилия, поощряваха беззаконието, улесняваха разпадането на семейството и заместваха осъзнатия полезен труд и самоупование с порочно подстрекаване към безделие и мошеничество. Маргарет Тачърhimler
Рейтинг: 644 НеутралноДо коментар [#38] от "whitemare":
Така е, НО:
Кого "купиха" САЩ - Япония, ГФР и т.н.т. Защо много народ иска да ходи в тия държави, а не в "купените" от СССР държави като Булгаристан, Либия, Сирия, Северна Корея
himler
Рейтинг: 644 НеутралноДо коментар [#73] от "Веселин Дечев":
Не ги признават, но търгуват с тях! Нали има палестинско посолство в България и какво.... Иначе си прав, че Китай е в момента най-мощната държава, но това не значи, че може да прави каквото си иска!
dokoro
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#11] от "Николай Колев":
Да не бъркаме КНР с Република Китай.
Николай Колев
Рейтинг: 3282 НеутралноДо коментар [#80] от "dokoro":
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Именно. Законното правителство на Република Китай е това на Чан Кайши, който представлява Китай в ООН до 1971г.