Критикът на Кремъл Владимир Кара-Мурза е осъден на 25 години затвор

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (233)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    Фашистки режим в действие!

    The UK has condemned the "politically-motivated" sentencing of British-Russian Kremlin critic Vladimir Kara-Murza and has summoned the Russian ambassador.

    Kara-Murza was sentenced to 25 years in prison on Monday after publicly condemning Russia's war in Ukraine.

    "Vladimir Kara-Murza bravely denounced Russia’s invasion of Ukraine for what it was – a blatant violation of international law and the UN Charter. Russia’s lack of commitment to protecting fundamental human rights, including freedom of expression, is alarming," UK Foreign Secretary James Cleverly said Monday in a statement on the UK government website.
    "I pay tribute to Mr Kara-Murza and his family, including his wife Evgenia and her unwavering commitment to raising her husband’s cause on the international stage. The UK will continue to support them and to call for Mr Kara-Murza’s immediate release," Cleverly added.

    Kara-Murza was initially detained one year ago, hours after an interview with CNN in which he criticized Russian President Vladimir Putin's "regime of murderers."

    He will appeal the sentence, his lawyer told CNN on Monday.

  2. 2 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 931 Любопитно

    И ся ревем ли?????

  3. 3 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4685 Неутрално

    Смел човек и дано надживее Путлер.

  4. 4 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2194 Неутрално

    Веднага щом го пратят да гостува на Навялни, ще получи болки в стомаха, а Грозев вече знае как е "отровен" още преди да се е случило, разбира се.
    Победителите за Оскар догодина, вече са известни. :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  5. 5 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2378 Неутрално

    "Критикът на Кремъл Владимир Кара-Мурза е осъден на 25 години затвор"
    ............
    И всички критици на Бойко Борисов
    трябва да бъдат осъдени така!
    Гешев, спиш ли?

  6. 6 Профил на high_mars
    high_mars
    Рейтинг: 349 Неутрално

    Орките са още във феодално-робски обществен строй!

  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    Мой коментар за готвеното (според Христо Грозев) убийство на Навални, който мисля, че пасва и тук

    Путин е озверял, държи се като човек, който няма какво да губи. Той прекрасно разбира, че никога повече няма да се ръкува с представител на Свободния сват, никога повече няма да се снима с лидери на Г-7, които го изритаха като парцал след анексията на Крим, а в момента отменят паради за девети май, защото малкото годна железария е в Украйна… 

Светът му рухна, две държави от измислената псевдогрупа БРИКС заявиха, че ще го арестуват на своя територия, в ШОС е никой, откакто Си събра разните Нурсултан Назърбаевци и Муслим Магомаевци да им го съобщи лично, а НАТО дойде на 100 км от Петербург…

Какво му остава на тоя лузър, освен да върши злини срещу беззащитни хора?! Ако се озове в килия в Хага, сигурно ще си го връща на мравките по пода, като ги къса крак по крак. 🤮

Жалко, злобно, безсилно човече. 😆😆😆😎

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 551 Неутрално

    "уронване престижа на руската армия."
    Кои това, главорезите ли? Или те не са армия, те са от башибузука на Пригожин?

    Не може да се урони нещо, което не съществува.
    Или по български: "Пачавра леке не хваща."

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  9. 9 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8123 Неутрално

    Човекоядците искат кръв.
    Мисля, че като при Навални присъдата ще се превърне в еднопосочна улица към смъртта.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  10. 10 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 3315 Неутрално

    Закона трябва да го променят. Не уронват престижа на руската армия/ако въобще има/ а на Путя/доколкото и той го има/

  11. 11 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    то даже тва е цивилизовано, кат не е рязане на глави, трепване с чук, чеченските козички и други подобни... верно широка руската душа, събира сичко деа - пушкин, мушкин, чушкин, само да не ни карат да проявяваме разбиране.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  12. 12 Профил на Пацо Пържолата
    Пацо Пържолата
    Рейтинг: 159 Неутрално

    Севрноазиатските комунистически диваци в действие!
    Пълна изолационна хигиена за 100г. от цивилизацията!
    Европа незабавно да затвори всичките си граници със северноазиатците за 100г- нито хора, нито стоки , нито нищо!

  13. 13 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 4121 Неутрално

    Русия е Демокрация - высшего сорта!😀
    Имаш едно единствено право! Да си съгласен с Жужака!
    (Също като в Корана! Никога не се усъмнявай в Правотата им!)

    Fu*k Your Opinion
  14. 14 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4400 Неутрално

    ... и лобираше пред западните правителства да налагат санкции срещу Русия и срещу руски граждани за предполагаеми нарушения на човешките права.
    _________________________________________________________________

    Тоест предател е бил на руските интереси, щом е лобирал за налагане на санкции?

    Всяка държава, дори САЩ, биха го осъдили дори на повече години затвор!

    Сега Навални ще получи конкуренция, а може дори да спрат да пишат за него?

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  15. 15 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 2374 Неутрално

    Пак добре, осъден на само 25 години. Някои от критиците на комунистическия режим в България изобщо не са били съдени, направо са ги разстрелвали. Дори са ги намирали в чужбина и са ги убивали (вечна памет на Георги Марков). Днешните комунисти в България са партиите БСП и ГЕРБ, което не значи, че и те убиват.

  16. 16 Профил на Пацо Пържолата
    Пацо Пържолата
    Рейтинг: 159 Неутрално

    До коментар [#12] от "Курил в Курило":

    Когато преди две години пишех за "северноазиатските комунистически диваци", разградските орки ме триеха тука! Позор съветски подлоги!

  17. 17 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    ''уронване престижа на руската армия''

    То пък един престиж. Садисти, психопати, наркомани и пияници.

  18. 18 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4685 Неутрално

    До коментар [#13] от "puck_futin":

    " Който не е с мен е против мен"!Точно на този принцип тиранинът Сталин е провеждал чистките през 30 -те години на миналия век!А Путлер е копирал това от своя предшественик!

  19. 19 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 1385 Неутрално

    ''Кара-Мурза заяви, че Русия е управлявана от "режим на убийци". ''

    100%

  20. 20 Профил на ivan_lawyer
    ivan_lawyer
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Това са условията на войната, в България пък направо са ги убивали - доколкото става ясно - Горуня и писателят Георги Марков са жертви.

    А през 1942 - малко преди разгрома при Сталинград най-самодоволно екзекутират Никола Вапцаров.

  21. 21 Профил на О о о  пак ли
    О о о пак ли
    Рейтинг: 258 Неутрално

    Той е от казанските българи.
    Трябва да имаме някаква латентна грижа за него.

    Истината няма значение. Смисълът е в коментарите.
  22. 22 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2302 Неутрално

    След година, като умре Путкин, ще излязат с Навални!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  23. 23 Профил на Подкупен  Цецко
    Подкупен Цецко
    Рейтинг: 931 Весело

    Смел човек и дано надживее Путлер.
    —цитат от коментар 3 на bat_plamen


    Може и да не.
    Новичок в Русия, бол.
    Ха ха ха ха

  24. 24 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    Фамилията на съдията, пратил Кара-Мурза зад решетките, е Подопригоров.
    "Именно Кара-Мурза беше един от тези, които поискаха приемането на Закона Магнитски - според който бяха приети персонални чуждестранни санкции срещу путенски чиновници, убили в затвора адвоката Магнитски. По ирония на съдбата разследването срещу Магнитски беше проведено от онези фигури, които Магнитски преди това беше обвинил в корупция
    Именно този Подопригоров изпрати Магнитски в затвора през ноември 2008 г. Кара-Мурза беше един от онези, които не оставиха това престъпление да бъде забравено.
    По-късно през 2013 г. той беше включен в списъка със санкции на САЩ за участие в нарушения на човешките права.

    Подопригоров нае една от най-скъпите адвокатски кантори в Обединеното кралство, за да излезе от списъка със санкции. С помощта на адвокати съдия Подопригоров изпрати десетки жалби до Министерството на финансите на САЩ, в която го уверява, че не е виновен за нищо.
    Но така нищо и не постигна

    "Чуждестранен агент"
  25. 25 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    До коментар [#14] от "Полковник Паликъщов":

    Тоест предател е бил на руските интереси, щом е лобирал за налагане на санкции?
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Направи митинг в София

    "Чуждестранен агент"
  26. 26 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    В диктаторските режими не се допуска опозиция.
    Там и законите не важат.
    Важи единствено волята на диктатора и бандитите му.
    Да се благодарим, че преди 30 години имахме шанса, да излезем от тази форма на управление.

  27. 27 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    Сталинските времена се върнаха !
    Имаше една пълна очилата лелка / изглеждаше смешно /, НО пък имаше блестящ ум , казваше се Валерия Новодворская , всички неща които се случват в Русия и Украйна тя ги беше предвидила и то с голяма точност / още преди 10 години !/

  28. 28 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    До коментар [#25] от "putinxujlo":

    “Направи митинг в София…”

    Щуцера твърди, че живеел в Германия. Освен ако не са го изритали за сутеньорство, улична просия или някакво друго нарушение на обществения ред, за което не си струва да го хрантутят с години в затвора.

    Дори да е там, не знам какъв митинг ще организира с разни турци, сърби, албанци и пр., съставляващи естествената му социална среда… 😆

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  29. 29 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 2303 Неутрално

    Този човек все пак има някакъв шанс да излезе жив !
    Политковская и Немцов нямаха шанс , подло застреляни само заради това че говориха истината !!

  30. 30 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    Главатаря на орките ще си плати за всичко в Хага!!!

  31. 31 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 359 Неутрално

    На всеки 100-ина години се появява един изрод като Путин. Сега е най-мразеният човек на земята след Хитлер. Дните му са преброени и ще пукне сам като куче , с малко помощ от приближените му.

  32. 32 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 359 Неутрално

    До коментар [#26] от "atmanpg":

    А-аа, не съвсем.Да не отваряме кутията на Пандора.

  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    Препоръчвам това четиво:

    https://frognews.bg/novini/andrei-zubov-putin-kurshum-cheloto-ili-kagebeitsi-prevarnat-rusiia-severna-koreia-dva-varianta-izhod-voinata.html

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на olino
    olino
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Дълбок поклон пред Кара-Мурза и Навални.И двамата имаха възможност да останат на Запад,но се върнаха в Русия с ясното съзнание,че може да изгният в затвора.
    Кремълските зъмбите много често сравняваат Навални с Асандж,но австралиецът нямаше смелостта да се изправи срещу правосъдието и то на демократична държава.Вместо това се кри 10г като мишка в еквадорското посолство в Лондон.Да не говорим,че ако Асандж разпространяваше руска секретна информация в продължение на години,отдавна да е в компанията на Литвиненко

  35. 35 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    Да напомня, че и Кара-Мурза е от безсмъртния полк на тровените с новичок, които са оцелели след няколко последователни опити за заличаване от страна на КГБ.....

    Мараба, С-ДС доносници!
  36. 36 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    А-аа, не съвсем.Да не отваряме кутията на Пандора.
    —цитат от коментар 32 на pro_bono


    Ами отваряй. Обяснявай, как всичко е относително.
    Само не забравяй да зададеш базата за сравнение.

  37. 37 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Малко разкази на вагнеровци какво са правили в Украйна.

    https://t.me/slvn_pomet/5732

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  38. 38 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 937 Любопитно

    ... и лобираше пред западните правителства да налагат санкции срещу Русия и срещу руски граждани за предполагаеми нарушения на човешките права._________________________________________________________________ Тоест предател е бил на руските интереси, щом е лобирал за налагане на санкции?Всяка държава, дори САЩ, биха го осъдили дори на повече години затвор!Сега Навални ще получи конкуренция, а може дори да спрат да пишат за него?
    —цитат от коментар 14 на Полковник Паликъщов

    Seymour Hersh осъден ли е вече в щатите?🤔

    БЕЗполезен идиот
  39. 39 Профил на S
    S
    Рейтинг: 2308 Неутрално

    ПО-ДОБРЕ ОТКОЛКОТО НА ФРОНТА.
    ВСИЧКИ РУСНАЦИ ДА КРИТИКУВАТ РЕЖИМА

  40. 40 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    Американска мисирка....., за пари ще направи много долни неща. Такива които се продават за пари много и в България. Той прави тези неща от 2016 , въпроса е защо сега го вкарват в затвора ??

  41. 41 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1243 Любопитно

    Обаче прави впечатление как във всички медии се използва една и съща формулировка "Критикът на Путин". Това говори гарантирано за един център на разпространение на публикацията.

    В Русия съм! В Русия съм!
  42. 42 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#40] от "dejmos":

    "Американска мисирка"

    Точно така! Путин е американски агент! Най-успешният в цялата история на ЦРУ! Никой друг не е навредил повече на интересите на Русия!

  43. 43 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Американска мисирка....., за пари ще направи много долни неща. Такива които се продават за пари много и в България. Той прави тези неща от 2016 , въпроса е защо сега го вкарват в затвора ??
    —цитат от коментар 40 на dejmos


    Какви неща прави? М?
    Критикува правителството ли?
    И откога това стана престъпление?

  44. 44 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    Чиста диктатура от Сталински вид. 25 години затвор, че не си съгласен с правителството и имаш собствено мнение.

  45. 45 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    Веднага щом го пратят да гостува на Навялни, ще получи болки в стомаха, а Грозев вече знае как е "отровен" още преди да се е случило, разбира се.Победителите за Оскар догодина, вече са известни. :)
    —цитат от коментар 4 на Taiga


    И ти смяташ тази присъда за нещо нормално? Смяташ този човек за опасен престъпник? Чудя се какво е вътрешното ти оправдание за това.

    Sic semper evello mortem tyrannis - California Über Alles
  46. 46 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 937 Любопитно

    Дълбок поклон пред Кара-Мурза и Навални.И двамата имаха възможност да останат на Запад,но се върнаха в Русия с ясното съзнание,че може да изгният в затвора.Кремълските зъмбите много често сравняваат Навални с Асандж,но австралиецът нямаше смелостта да се изправи срещу правосъдието и то на демократична държава.Вместо това се кри 10г като мишка в еквадорското посолство в Лондон.Да не говорим,че ако Асандж разпространяваше руска секретна информация в продължение на години,отдавна да е в компанията на Литвиненко
    —цитат от коментар 34 на olino

    Е, дай и ти малко по-обективно сега. И Асанж, и Сноудън не са мишки. Доста смелост се изисква за това, което извършиха и смятам знаеш при какви условия оцелява в момента Асанж и какво го чака, ако го гепят щатите.
    Мишки сме примерно ние, дето просто си плюем под анонимни профили, без достъп до секретна информация.
    Аз съм принципно на страната на полит-преследваните и политическите затворници, независимо за коя държава става въпрос - Русия, щатите, Турция и.т.н.
    И смятам също така разкритията на Сноудън и Асанж за изключително важни за всеки, който не иска да бъде тотално контролирана мишка в една или друга матрица.

    БЕЗполезен идиот
  47. 47 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1576 Любопитно

    До коментар [#43] от "atmanpg":
    Няма проблем с критиките . Има проблем е свързан с доказаните "плащания" от САЩ/Англия в рамките на 50 000 долара месечно в продължение на 10 години. Има проблем с осъдителните 5 присъди за клевета ..Такива неща !

  48. 48 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#2] от "Подкупен Цецко":

    "И ся ревем ли?????"

    Да. Ревем за угасването и на мъничкото разум, който се надявахме, че е останал в раша...
    Уви, пълен мрак е там...

  49. 49 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 2825 Неутрално

    До коментар [#47] от "dejmos":

    глупости в празните глави. се едно някой ви вярва на лъжите..

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  50. 50 Профил на tanton
    tanton
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#7] от "Norman Granz":

    Абсолютно точно. Путин е пътник за бунището на историята.

    А руснаците ги чакат още десетилетия мъки. Малко им е! Защото всеки народ заслужава управника си.

  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    Рашистката федерация започва да прилича на една голяма Северна Корея! И това няколко месеца преди разпада!

  52. 52 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Пожелавам на тези които са го осъдили, и тях така да ги съдят един ден.

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  53. 53 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 937 Неутрално

    До коментар [#43] от "atmanpg":Няма проблем с критиките . Има проблем е свързан с доказаните "плащания" от САЩ/Англия в рамките на 50 000 долара месечно в продължение на 10 години. Има проблем с осъдителните 5 присъди за клевета ..Такива неща !
    —цитат от коментар 47 на dejmos

    Ми дай да я видим тая присъда, ако имаш повече информация за какво е? ...щото за клевета - 25 години... трябва да е бая скалъпена работа. Мирише здраво на политически процес, но дай повече факти за присъдата, ако имаш, да видим.
    Между другото и статията щеше да е по-обективна, ако съдържаше някой друг факт около присъдата, а не само политически послания.😉

    БЕЗполезен идиот
  54. 54 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    А по това время в Путенландия:
    Татяна Москалькова (Уполномоченни по правата на човека в Руската федерация), написа в телеграм канала си и публикува снимка от тази среща с международен убиец Пригожин:
    „Обсъдихме с Евгений Пригожин въпросите за работата с роднини на бойци на ЧВК „Вагнер“. Набелязахме начини за взаимодействие“, написа бившият генерал от МВР Москалкова
    https://t.me/ombudsmanrf/2175
    https://www.google.com/amp/s/www.kommersant.ru/amp/5926809

    "Чуждестранен агент"
  55. 55 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Няма проблем с критиките . Има проблем е свързан с доказаните "плащания" от САЩ/Англия в рамките на 50 000 долара месечно в продължение на 10 години. Има проблем с осъдителните 5 присъди за клевета ..Такива неща !
    —цитат от коментар 47 на dejmos


    Има има...
    Точно с критиците на режима има проблем Путю!
    Дотолкова, че ги унищожава показтелно и демонстративно, с цел да наплаши останалите.
    Това е терор над собственото население.

  56. 56 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2255 Разстроено

    След година, като умре Путкин, ще излязат с Навални!
    —цитат от коментар 22 на lz2


    Уви, няма да излязат, защото са водещи срещу Кремъл. Режима ще се постарае да ги "разболее" (затрие в затвора) преди Путин да е паднал от власт.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  57. 57 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4373 Неутрално

    https://www.spacex.com/launches/mission/?missionId=starship-flight-test

    https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uA
  58. 58 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2581 Весело

    До коментар [#4] от "Taiga":

    Шшш Тайга, препоръчвам на руската пета колона да се напъвате още повечко , щото Бащицата ви започвал скоро кампанията "вътрешно партиен враг" ...

  59. 59 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2581 Весело

    До коментар [#35] от "Манчо":

    Къде ли не сте мърлячи? Ами произвеждайте качествен новичок бре ?

  60. 60 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    Владимир Кара-Мурза е осъден на 25 години затвор
    ******************************************************************

    ...пАлАчи детеййй
    Баща ти е невинен.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    До коментар [#43] от "atmanpg":Няма проблем с критиките . Има проблем е свързан с доказаните "плащания" от САЩ/Англия в рамките на 50 000 долара месечно в продължение на 10 години. Има проблем с осъдителните 5 присъди за клевета ..Такива неща !
    —цитат от коментар 47 на dejmos

    Е...
    Дойде време , да си ги заработи тия мангизи...
    Легнал по корем в ''тюрме'' .

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  63. 63 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#60] от "onemanband":

    Казвали ли са ти, че си много остроумен?

  64. 64 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    Рашистката федерация започва да прилича на една голяма Северна Корея! И това няколко месеца преди разпада!
    —цитат от коментар 51 на vassilun


    Ти остави това , ама ...Има тука един въпрос, който все пак е важен.
    - Колко пъти са го ''праснали'' Навални до този момент?
    -И дали вече се е ''оджендарил''?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  65. 65 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    До коментар [#60] от "onemanband":Казвали ли са ти, че си много остроумен?
    —цитат от коментар 63 на atmanpg


    Винаги...
    А на тебе ,викали ли са ти Катон?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  66. 66 Профил на olino
    olino
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    До коментар [#46] от "virtual brain":

    Между Навални и Мурза от една страна и Сноудън и Асандж от друга има две важни принципни разлики. Първата-едните застанаха пред правосъдието на пресладващата ги страна, за да си защитят позицииите.Втората-Асандж и Сноудън извършиха криминално престъпление като разпространиха секретна информация. Тях не ги преследват за политически позиции.

  67. 67 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2826 Неутрално

    Seymour Hersh осъден ли е вече в щатите?
    —цитат от коментар 38 на virtual brain


    Хърш е завършил руски университет? Работи с финансиране от Русия? Изнесъл е семейството си в Русия? Призовава американците да свалят законноизбрания президент не чрез участие на избори, а чрез граждански майданни акции? Призовава към разпад на САЩ? Призовава Русия и света да налагат санкции на САЩ заради извършените от страната му многобройни военни, политически и икономически престъпления? Мрази публично всичко руско?
    Къде са съвпаденията между Хърш и Кара-мурза, че да ги мислим?

    Мараба, С-ДС доносници!
  68. 68 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3600 Неутрално

    Чиста работа ! После в затвора става като с Навални - здравето започва да се влошава прогресивно и за всичко ще е виновно ЦРУ - то ! Православния режим в Кремъл е стожер на хуманността и ценностите !

  69. 69 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2826 Любопитно

    Путин е пътник за бунището на историята.
    —цитат от коментар 50 на tanton

    7898236482986783764809823009401290210901209983098 опит.
    Следващият?

    Мараба, С-ДС доносници!
  70. 70 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#65] от "onemanband":

    Да се подиграваш с жертвата на терор е признак на изродщина.
    Не намираш ли?

  71. 71 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3099 Неутрално

    До коментар [#7] от "Norman Granz":

    И ще озверява още, след като украинците почнат да ги размазват с офанзивата. Иде 09.05, а на нищожеството не му остана нито войска, нито техника и за показуха.

    в международен план получава унижения по няколко всеки ден

    Та какво му остава освен да си изкара злобата на всеки, който може да докопа

  72. 72 Профил на DeepBlue
    DeepBlue
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Откровения на вагнеровци
    https://twitter.com/i/status/1647920588252430337

    След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
  73. 73 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3600 Неутрално

    До коментар [#3] от "bat_plamen":

    " Смел човек и дано надживее Путлер."

    Зависи колко бавнодействаща отрова ще му сложат в затвора и колко са напреднали процесите на атрофия при лилипута междувременно ! И за двете няма как да знаем отнапред, но то ще се чуе........

  74. 74 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    До коментар [#46] от "virtual brain":Между Навални и Мурза от една страна и Сноудън и Асандж от друга има две важни принципни разлики. Първата-едните застанаха пред правосъдието на пресладващата ги страна, за да си защитят позицииите.Втората-Асандж и Сноудън извършиха криминално престъпление като разпространиха секретна информация. Тях не ги преследват за политически позиции.
    —цитат от коментар 66 на olino


    Глупости!
    Поне за Асанж ,например.
    За начало, Джулиан Асанж ,НЕ Е американски гражданин, и не дължи НИКАВА лоялност към САЩ!
    Да оставим настрана въпроса, че точно за това не го и съдят.
    Няма за какво. Държат го в ареста абсолютно незаконно!
    Преди време , идеята беше , че уж ''изнасилил'' някаква шведка.
    Ама, след като въпросната , ОТРЕЧЕ ''изнасилване'' и си призна ,че всъщност всичко е било по взаимно съгласие, и тая им идея замина в канала....
    Сега , просто го морят в изолационен арест ...Без основания
    Като ''пример за назидание'' ,за всеки който търси Истината!

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  75. 75 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 954 Неутрално

    Заглавирто на стстията в дир-а:
    Известният критик на Кремъл Владимир Кара-Мурза бе осъден на 25 години затвор

    Има една дума разлика. После ми говорете за свобода на словото - ми то всичко се спуска от едно място.

  76. 76 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    До коментар [#65] от "onemanband":Да се подиграваш с жертвата на терор е признак на изродщина.Не намираш ли?
    —цитат от коментар 70 на atmanpg


    Обикновено ,да....
    Само че въпросният ,НЕ Е ''жертва на терор''.
    Съден и осъден е за национална измяна/treason/.
    Да не си мислиш ,че американците ,ей така , са му плащали по 50 000 долара в продължение на 10 годинки, заради чаровната му усмивка ?

    Жертва на неоправдан терор е Джулиан Асанж, например.
    Не намираш ли?

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  77. 77 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1157 Весело

    Да живее свободата и бладенствието в оркландия! Очаквам тълпи от западняци да задръстят границите. Дори и новата стена на Финландия няма да може да ги задържи!
    Оркландия е раят на земята!

    Ако не вярвате, всеки от тролския списък ще го потвърди!

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  78. 78 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    ...Нашата жълто-паветна сволоч, си има нов повод за стискане на юмручета.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  79. 79 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    До коментар [#70] от "atmanpg":

    “Да се подиграваш с жертвата на терор е признак на изродщина.”

    Тоя жалък лузър, който проси от тъща си - осемдесетгодишно английско хипи - пари за сандвич с бира и трева, ако се озове за 12 часа на мястото на Кара Мурза или Навални, ще се обезводни от насиране и напикаване в гащите си, ще си изповръща червата от страх и накрая ще си прехапе вените.

    Иначе е лесно да се подиграва с герои, докато тъщата му долива бирата и му пали цигарката с тревата.

    Няма по-гнусно нещо от потомствения червен глист, който се е загнездил сред доверчиви хора на Запад и хвали фашиста Путин, докато оплюва враговете му.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  80. 80 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4685 Неутрално

    До коментар [#19] от "kaiser":

    ++++++++++++++
    От далечната 1917 година до днес само сатрапи управляват в Русия.Методоте на терор/ управление / са едни същи , а само името на Вожда се променя през годините по разбираеми причини.

  81. 81 Профил на irl471142598
    irl471142598
    Рейтинг: 2581 Весело

    До коментар [#78] от "onemanband":

    И какво излиза, жълтопаветниците хем са приятели на сталиниста Радев, хем са марионетки на американците?
    Ми ако е така значи руската пета колона за нищо не ставате ...

  82. 82 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2826 Любопитно

    Тоя жалък лузър, който проси от тъща си - осемдесетгодишно английско хипи - пари за сандвич с бира и трева, ако се озове за 12 часа на мястото на Кара Мурза или Навални, ще се обезводни от насиране и напикаване в гащите си,
    —цитат от коментар 79 на Norman Granz


    Нали знаеш, че знам защо толкова често говориш за насиране и напикаване в гащите, дедо?

    Мараба, С-ДС доносници!
  83. 83 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3600 Неутрално

    До коментар [#76] от "onemanband":

    " Обикновено ,да....
    Само че въпросният ,НЕ Е ''жертва на терор''.
    Съден и осъден е за национална измяна/treason/.
    Да не си мислиш ,че американците ,ей така , са му плащали по 50 000 долара в продължение на 10 годинки, заради чаровната му усмивка ?"

    Че те американци и европейци са плащали на кремъл стотици милиарди и са му пълнили бюджета в продължение на десетилетия, не само последните 10 години ! А ся де !
    А за Асанж смятам, за да съм обективен, че е преследването му е напълно неоправдано, така че аз лично никога не би ми минало през ума да го дебна из разни посолства как да ги арестувам и да търся да го влача в съдилищата тук и там....:

    Американски конгресмени се застъпиха за Асандж

    Тази седмица група конгресмени от Демократическата партия изпратиха писмо до главния прокурор на САЩ Мерик Гарланд, в което го призовават да оттегли обвиненията срещу основателя на WikiLeaks.

    Обвиненията срещу Асандж са 18, 17 от тях по Закона за шпионажа. Те "представляват сериозна и безпрецедентна заплаха" за журналистическата работа и Първата поправка на американската конституция, пишат конгресмените. Миналата година водещи медии, сред които "Ню Йорк Таймс", "Гардиън" и "Шпигел", също призоваха САЩ да свалят обвиненията срещу журналиста и активист.

    https://www.dw.com/bg/cetiri-godini-sled-aresta-kakvo-se-slucva-s-dzulian-asanz/a-65298789

  84. 84 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#76] от "onemanband":

    Кара Мурза е политически затворник.
    Това, че Путю се е скрил зад съда, с нищо не променя фактите.
    Не е осъден за някакво криминално престъпление, а заради възгледите си и заради това, че ги изразява и отстоява.
    Докато Асандж е огласявал държавани тайни.
    И той го е правил по лично убеждение и до голяма степен го разбирам, но все пак разлика има.

  85. 85 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Неутрално

    До коментар [#76] от "onemanband":Кара Мурза е политически затворник.Това, че Путю се е скрил зад съда, с нищо не променя фактите.Не е осъден за някакво криминално престъпление, а заради възгледите си и заради това, че ги изразява и отстоява.Докато Асандж е огласявал държавани тайни.И той го е правил по лично убеждение и до голяма степен го разбирам, но все пак разлика има.
    —цитат от коментар 84 на atmanpg


    Вината драгий ми Смехурко ,се доказва САМО в съда.
    В случая с Черният Мурза, е ОСЪДЕН от легитимен/все пак/ съд.
    Какво мислиш ти, няма никакво значение.
    Осъден е за държавна измяна, и толкоз.

    А иначе , вината се поемат, с ...Мезета.

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  86. 86 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5267 Неутрално

    25 години???
    Сякаш е сериен убиец на деца!
    А то било за изказване на мнение...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  87. 87 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    До коментар [#84] от "atmanpg":

    “Путю се е скрил зад съда…”

    Путин вече 12 години не спи нощем, защото си представя края на Кадафи. Четох някъде, че изискал от разузнаването си да му напишат подробен доклад как точно е умрял Кадафи - нещо като memento mori - и си го препрочитал, гледал отново и отново кадри от залавянето на оня урод, който също се беше обявил за “император на Африка”, и по тоя начин се озверявал да тъпче “предателите” и враговете с партиен билет.

    Такива като Хитлер, Чаушеску, Милошевич, Саддам, Кадафи и Путин са си параноици по зададеност, те не могат да бъдат други. Хубаво е, че Путин върви уверено по стъпките на първите петима и е изключено да избегне съдбата им. ☠️

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  88. 88 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3106 Весело

    До коментар [#85] от "onemanband":

    Вината драгий ми Смехурко ,се доказва САМО в съда.
    ▪️▪️▪️▪️

    😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    И
    Д
    И
    О
    Т

    "Чуждестранен агент"
  89. 89 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3099 Весело

    До коментар [#79] от "Norman Granz":

    Забелязваш ли, че няколкото такива - Ристев, Деймоса, Манчо, Дечев, Рамонд, Джули и още няколко са станали много нервни в последно време

  90. 90 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Изглежда, проблемът на въпросния човек е, че има и руско гражданство. А държавната измяна си е сериозно престъпление.
    Ако, след като се беше сдобил с английско гражданство, се беше отказал от руското - щеше да се размине само с екстрадация.
    В крайна сметка - от Лондон същи може да се води борба с Путин.

    А иначе - една добра идея - да разменят Асанж за този Мурза. Мусля, че руснаците ще се навият.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  91. 91 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    Смел човек и дано надживее Путлер.
    —цитат от коментар 3 на bat_plamen


    Едва ли... Като Навални, когото несъмнено искат да затрият в затрора.

    "След като днес чу присъдата си, опозиционерът заяви, че Русия все някога ще бъде свободна."
    Удивлявам се на това как интелигентни и явно умни хора бъркат желаното с възможното.
    РоЗЗия не знам как е ВЪЗМОЖНО да БЪДЕ свободна, след като реално никога не е БИЛА свободна?
    До преди 150 години крепсотни селяни, столетия "негатовна селекция" в която инакомислието е било систематично унищожавано!

    На Германия се съвземе от 10-15 години нациолансоциализъм и отнеха десетилетия, при това хора които са ЕВРОПЕЙЦИ в мисленето си.
    Мордор са азиатци и са дива орда, в кояо и на рубла не се "оценава" живота на индивида.

    Как си мислят да се измъкнат от този обречен порочен кръг - не го проумявам?

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  92. 92 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 931 Любопитно

    ...и лобираше пред западните правителства да налагат санкции срещу Русия и срещу руски граждани за предполагаеми нарушения на човешките права.
    —цитат от коментар 0 на Дневник


    Сиреч - нещо като наш'те доносници от "Доносническа България", или да?! 🤡

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  93. 93 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    До коментар [#78] от "onemanband":И какво излиза, жълтопаветниците хем са приятели на сталиниста Радев, хем са марионетки на американците?Ми ако е така значи руската пета колона за нищо не ставате ...
    —цитат от коментар 81 на irl471142598


    Жълто-паветниците ''дорогой'' са приятели на тоя ,който им плаща дневният литър водка ''Флирт'' .
    Щото , в огро0мното си мнозинство, са жалки отрепки и пияници, мъчещи се да минат/кой знае защо/ ,за ''бохеми'' .
    Виждал си ги к'во представляват. И ти, и аз.
    И, всеки ,който е посещавал Совето по време на ''протести''.
    P.S.
    Буци и камарила ГЕРБ-опитеци, излязоха доста тъпи и стиснати, че не им поеха сметките за ''пиеньето''...
    Сега , щяха да са първи ГЕРБ-аджилък.
    -''Ти си мой ,аз съм твой. Сипи водка ,та ме пой''

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  94. 94 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    До коментар [#85] от "onemanband":

    В Русия има имитация на съд, чиято цел е узаконяването на тероризма на Путин.
    Делата срещу Навални са откровенно пародийни и доказващи горната теза.
    Русия отказва да признава международните съдилища, които в демократичните държави могат да се явяват по-висша инстанция.

  95. 95 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2826 Весело

    Путин вече 12 години не спи нощем,
    —цитат от коментар 87 на Norman Granz


    Пореден шедьовър, прекрасно допълнение към насирането-напикаване на Путин!


    Мараба, С-ДС доносници!
  96. 96 Профил на onemanband
    onemanband
    Рейтинг: 1979 Весело

    До коментар [#85] от "onemanband":Вината драгий ми Смехурко ,се доказва САМО в съда.▪️▪️▪️▪️😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ИДИОТ
    —цитат от коментар 88 на putinxujlo


    Перстани да се анализираш...
    Знаем си те .

    Кажи ми ,КОЙ ти плаща Гранта, та да ти кажа какво си...
  97. 97 Профил на von Newmann
    von Newmann
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    Хич да не му дреме. Путинката няма да е жив много, така че няма да стои дълго в панделата. Ще стане същото, като в Бразилия. Случаят "Дилманка Русев" е доста показателен.

    And ye shall know the truth, and the truth shall make you free. / The Holy Bible; John 8:32-36 /
  98. 98 Профил на olino
    olino
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    До коментар [#74] от "onemanband":

    В пост 34 съм споменал с какво гражданство е Асандж, но това не променя нищо. Разпростронил е класифицирана информация, което е инкриминирано във всички страни. Историята с шведките е опит на въпроснити жени да изкарат пари покрай скандала. Не мога да приема, че някой е "борец за истината" когато всичките му публикации са в една посока.От хиляди документи не видяхме нито един от русия

  99. 99 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3876 Неутрално

    До коментар [#94] от "atmanpg":

    “В Русия има имитация на съд, чиято цел е узаконяването на тероризма на Путин.”

    Разбира се. На английски му викат kangaroo court. Никаква разлика от шоу процесите на Сталин, просто некадърният приснополковник от дрезденската синекурна службичка не може да се напъне да снесе нищо ново.

    Външната си политика е преписал от Хитлер, вътрешната - от чичото с мустаците. 🤮

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  100. 100 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3106 Неутрално

    До коментар [#78] от "onemanband":

    Нашата жълто-паветна сволоч, си има нов повод за стискане на юмручета.
    ▪️▪️▪️▪️▪️

    Хуйлофил "осведомени" можеш ли да обясниш на нас (жълто-паветна сволоч) за какво е осъден Кара-Мурза?
    И защо теб не могат да осъдят тук за същото?

    "Чуждестранен агент"




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK