"Нетфликс" започва кампания срещу споделянето на пароли

"Нетфликс" започва кампания срещу споделянето на пароли

© Reuters



Американската стрийминг платформа "Нетфликс" (Netflix) започва кампания срещу споделянето на пароли за акаунтите, съобщава специализираното технологично издание "Върдж".


Кампанията обхваща САЩ и още над 100 държави, допълва в. "Гардиън", като потребителите биват уведомявани, че не могат да споделят акаунтите си безплатно извън собственото си домакинство.


"Нетфликс" посочва, че е започнала да изпраща предупредителни имейли срещу споделянето на акаунти до потребителите в 103 държави и територии, сред които са САЩ, Великобритания, Франция Германия, Австралия, Сингапур, Мексико и Бразилия.




В имейлите се предупреждава, че акаунт за платформата може да се използва само в рамките на едно домакинство. Ако искат да добавят клиент извън домовете си, потребителите могат да платят допълнителна такса, която за САЩ е 8 долара месечно.


Миналата година компанията обяви, че ще ограничи споделянето на пароли и изпробва различни подходи на някои пазари.


Според оценки на платформата над 100 милиона домакинства са предоставили паролите си на приятели и роднини извън домовете им. Към края на март "Нетфликс" е имал общо 232,5 милиона абоната в света.


Съгласно новата политика членовете на едно домакинство могат да продължат да споделят акаунтите си в "Нетфликс" и да ги използват на различни устройства, когато пътуват.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK