Между изборите и пътя към ЕС: Скопие е в задънена улица

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 6405 Неутрално

    Скопие е в задънена улица
    -------------------------------------------------------

    СЪРБОМАНИТЕ в Скопие са в задънена улица.
    Нямат полезен ход.

  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2298 Неутрално

    Макетата не искат да влизат в ЕС! Не са получили разрешение от Белград, а те пък от Москва! Затова е цялата им дандания като на японско петле!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на Васил Пенчев
    Васил Пенчев
    Рейтинг: 1902 Неутрално

    Парадоксът на РС Македония се основава на това, че нейната национална идентичност се основава единствено на анти-българизма. Ако анти-българизмът се преустанови, както бъдещата принадлежност нъм ЕС изисква, тя сякаш може да се приседини към България или да се разкъса между Албания и България. Преди това РС Македония опита да се отъждестви като "македонска нация": по същество Гърция не й позволи това, като запази македонската идентичност като гръцка.
    В ЕС се чудят защо не приеме модела на Белгия, която обединява френска Валония и фламандска Фландрия в нова "белгийска идентичност" (всъшност не прекалено успешно). Защото Валония има дълга независима история съпоставима с френската, а Македония е върната на Турция територия след Берлинския договор и така дефинирана национално единствено като противопоставена на България, която не е върната.
    Ако не е противопоставена на България, тя не може да легитимира национална идентичност по никакъв начин след като Гърция й отказа специална "македонска идентичност" като я запази като гръцка. Тогава влизането на РС Македония според прибципите на ЕС изглежда като неизбежна загуба на национална идентичност, т.е. т. нар. българизация на Македония. И тя се опитва да раши нерешмото уравнение: как да влезе в ЕС, но да не се българизра и да съхрани някак национална идентичност.

    Васил Пенчев
  4. 4 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Весела Чернева не е права - Скопие ИМА приятели.
    Американската посланичка в Скопие се изказа изключително остро за дипломат срещу България.

  5. 5 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1534 Весело

    напротив, Южно Косово си отива накъдето трябва.

    Евроатлантида
  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4303 Неутрално

    Щеше да ок ако ЕС не се управляваше от най-слабите политици в момента!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 6405 Неутрално

    Щеше да ок ако ЕС не се управляваше от най-слабите политици в момента!
    —цитат от коментар 6 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Така е.
    Факт.
    Както е Факт и това, че и най-слабите политици в момента
    по върховете на ЕС са ПО-СИЛНИ
    от най-силните политици в Кремъл и в Белград.

  8. 8 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9292 Весело

    По въпросите за Северна Македония аз не бих търсил основната информация в Дневник. Особено при така силно разхвърляна статия без фокус с нахвърляни частично представени и много често погрешно представени факти:
    - Петър Карабоев отрече да са му известни черни списъци за българи, пример предаването "Въпросите" при Лили Маринкова преди 4-5 дни
    - Ангел Петров тук твърди, че албанците са 2 пъти повече от македонците, пример ".. 56.1% от гражданите отхвърлят идеята. Малко над една четвърт са "за" (макар вотът да е ясно разделен етнически: те се приемат от три четвърти от македонците и се отхвърлят от три четвърти от албанците)..."
    - причините за такова отношение са ясната линия на държавната политика срещу България и държавната репресия срещу изразяване на българско самосъзнание в Северна Македония. Тук обикновените хора не участват.
    Всичко това е зле представено. Затова четете с разбиране :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4303 Неутрално

    [quote#7:"Hawaii"][/quote]

    Нещо пак не си разбрал, ама нейсе, еврошматките допуснаха сериозни затруднения на ЕС и слабост в корпоративни гиганти чиито нови управници изобщо не са в час какво се случва докато се возят на яхти, още 30 страни ще влизат в БРИКС, докато евро-зелките мислят как да помогнат на буфосинхрониста и сръбската демокрация, останалия свят и 2/3 от световните пазари си изменят центъра.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    До коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Хахаха.
    Я дай 30-не нови страни и как работи Брикс в момента.

  11. 11 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2676 Любопитно

    Македония не може да съществува без АНТИ българизъм . Ако той се премахне , няма да има държава Македония. Веднъж да съм СИЛНО съгласен с МАКЕТАТА за паралела Украйна - Русия ...Ако няма АНТИ Русия , изчезва държавата Украйна.

  12. 12 Профил на f5
    f5
    Рейтинг: 138 Неутрално

    Не в Скопие са в задънена улица(техните проблеми по пътя на ЕС са лесно решими при малко здрав разум от тяхна страна),а в Белград са в амок с тия насъсквания на брат срещу брата принудиха дори нашите безгръбначни политици да реагират,та сега в Белград са ни напред ни назад😂

  13. 13 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4303 Неутрално

    До коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":Хахаха. Я дай 30-не нови страни и как работи Брикс в момента.
    —цитат от коментар 10 на Да вярваме на истината


    Е търси си ги де, нали търсиш истината? От турболиберастията ЕС става джидже и Скопие не е толкова на зор да влиза, при положение,че може да продава субсидиран зарзават с амониева селитра и пръскан с какво ли не, без контрол за малки подкупи у нас у нас?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  14. 14 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    До коментар [#13] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    БВП на ЕС е колкото на Русия, Китай, Бразилия, Индия, ЮАР взети заедно:) Ако не продава БРИКС на ЕС ингересно на кого ще продава.

  15. 15 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2298 Неутрално

    Македония не може да съществува без АНТИ българизъм . Ако той се премахне , няма да има държава Македония. Веднъж да съм СИЛНО съгласен с МАКЕТАТА за паралела Украйна - Русия ...Ако няма АНТИ Русия , изчезва държавата Украйна.
    —цитат от коментар 11 на dejmos


    В твоя случай Русия се явява Македония, защото Русия е взела езика от т.н. Украйна, Русия е откраднала името Рус и е прекръстила истинската Русия на Украйна, Русия е приела за литературен българският език внесен в Московията от т.н.Украйна с църковните книги, и въобще Русия трябва да изчезне!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  16. 16 Профил на nmq25555650
    nmq25555650
    Рейтинг: 271 Неутрално

    Аз За да бавиме топката докато намерин начин да унищожим това дяволско творение на Коминтерна: македонизма!

  17. 17 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4369 Неутрално

    В Северна Македония нищо не се е променило. Променило се е само отношението на "Дневник", който преди това подкрепяше макетата почти безрезервно.

    Еретик
  18. 18 Профил на Berkeley
    Berkeley
    Рейтинг: 406 Неутрално

    До коментар [#11] от "dejmos":

    Палячо, я сподели как така след безпроблемното обявяване на незавизимостта на Украйна след 1990-та година, в продължение на поне 20 години, без да им анти Русия, държавата Украйна си съществуваше и нямаше никакви проблеми. Чак след като решиха да тръгнат по европейски път и натовска ориентация, изведнъж започнахте с мантрата, как такава държава нямало и други подобни малоумия. Я да обясниш. А?

  19. 19 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1849 Любопитно

    До коментар [#13] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":БВП на ЕС е колкото на Русия, Китай, Бразилия, Индия, ЮАР взети заедно:) .
    —цитат от коментар 14 на Да вярваме на истината

    Докога ще лъжеш?

  20. 20 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    До коментар [#19] от "Panda":

    За кое?! Сметни БВП за 2022 и ми покажи с числа как лъжа:) Хайде давай.

  21. 21 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    До коментар [#19] от "Panda":

    БВП на ЕС е 20,8 трилиона долара на БРИКС-21,2 трилиона долара за 2022 година.

  22. 22 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4487 Любопитно

    "Скопие прие това. За целта обаче е необходимо мнозинство от две трети - поне 80 от 120 души - в парламента, предвид нуждата от промяна на основния закон. Властта няма такова мнозинство, опозицията е твърдо против."

    Това си е проблем на РСМ. Северните макета да си го решават, нито България, нито ЕС може да им помогне по тази тема.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  23. 23 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    Дневник въобще не съобщи за безобразното интервю на посланичката на САЩ в Скопие! Безобразно и грубо!

  24. 24 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4487 Любопитно

    "На този фон ВМРО-ДПМНЕ все по-остро напада властта с аргумента, че конституционните промени ще превърнат Северна Македония в "бинационална държава", а това водело до "прекратяване на съществуването" на Северна Македония."

    Това е мега манипулация! Първо защото РСМ вече е бинационална държава, разделена между северни макета и албанци. Второ, защото в настоящата конституция на РСМ са включени не само "македонците", но също албанците, турците и власите. България просто иска да включи към този списък и българите. Които впрочем не са много хора, според последното преброяване в страната едва 3500 души! Тоест, ако те бъдат включени в конституцията на страната нищо фатално НЯМА да се случи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  25. 25 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 1849 Весело

    До коментар [#19] от "Panda":БВП на ЕС е 20,8 трилиона долара на БРИКС-21,2 трилиона долара за 2022 година.
    —цитат от коментар 21 на Да вярваме на истината

    Дай източник!

  26. 26 Профил на МЕСИ от Бояна
    МЕСИ от Бояна
    Рейтинг: 1173 Неутрално

    Скопие ще гледа Европа през крив макарон!

    СЛАВА НА УКРАЙНА! МАЧКАЙ РУСНЯТА и ПУТНЯТА!
  27. 27 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2662 Неутрално

    До коментар [#25] от "Panda":

    Източник статистиката на държавите и събираш. По-достовепен източник няма.

  28. 28 Профил на uty401176814
    uty401176814
    Рейтинг: 183 Весело

    [quote#7:"Hawaii"]
    —цитат от коментар 9 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Нещо пак не си разбрал, ама нейсе, еврошматките допуснаха сериозни затруднения на ЕС и слабост в корпоративни гиганти чиито нови управници изобщо не са в час какво се случва докато се возят на яхти, още 30 страни ще влизат в БРИКС, докато евро-зелките мислят как да помогнат на буфосинхрониста и сръбската демокрация, останалия свят и 2/3 от световните пазари си изменят центъра.[/quote]

    Ти си ебаси тъпата твар...Къв БРИКС ве клоун нещастен...
    Я изброй членовете им до момента?

  29. 29 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    който си спомни болезнените епизоди от своето детство и юношество. Детайли около преследването на баща му заради неговия отказ да се нарече македонец. Димитър Талев, който е роден в Прилеп и който през целия си живот е твърдял, че македонска нация и език не съществуват” – допълва още Иван Георгиев.

    Защо Македония е това, което е днес? Защо днес картата на Балканите е такава, каквато е? Какви са причините и последиците за създаването на нация, за която до преди 60-70 г. дори не е могло да се говори? Отговорите на тези и още много въпроси във филма на Иван Георгиев „Македония – последният проект на Коминтерна”

    Изгледайте всички епизоди на филма

    https://youtu.be/-xd588HRe9I

  30. 30 Профил на KoyoZwoNull
    KoyoZwoNull
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#11] от "dejmos":

    Като си прост в понеделник, прост си и в петък! Тази житейска истина важи в пълна сила за теб и подобните ти биомаси.

    "Когато си тъп в понеделник, тъп си и в петък" - българско патреотар-комуне
  31. 31 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    „Македония – последният проект на Коминтерна” с автор репортерът на bTV Новините Иван Георгиев.
    Филмът е посветен на едно от най-големите национални предателства в новата история на България. След края на Втората световна война български политици, членове на управляващата комунистическа партия, администратори и държавни служители целенасочено работят за откъсването на огромна част от територията и народа на България и предаването им в чуждо владение – хората и земята на Пиринска Македония.„Правенето на документален филм на историческа тематика, за Балканите особено, винаги е свързано с перипетии и като цяло се превръща в голямо приключение за екипа, работещ по него. Изминати над 6000 км по въздух, море и суша; прочетени десетки хиляди страници архив в България, Македония и бивша Югославия; прегледани стотици часове архивни кадри от този период” – разказва репортерът на bTV Новините и автор на филма Иван Георгиев.„Трябва да кажем, че герои почти не са останали живи, защото много бързо са намирали смъртта си в лагерите на смъртта у нас и в Югославия. За наше щастие, от Германия (от Берлин) се съгласи да дойде и да разкаже историята на рода си един от синовете на Димитър Талев – Владимир Талев, който си спомни болезнените епизоди от своето детство и юношество. Детайли около преследването на баща му заради неговия отказ да се нарече македонец. Димитър Талев, който е роден в Прилеп и който през целия си живот е твърдял, че македонска нация и език не съществуват” – допълва още Иван Георгиев.Защо Македония е това, което е днес? Защо днес картата на Балканите е такава, каквато е? Какви са причините и последиците за създаването на нация, за която до преди 60-70 г. дори не е могло да се говори? Отговорите на тези и още много въпроси във филма на Иван Георгиев „Македония – последният проект на Коминтерна”.

    Изгледайте всички епизоди на филма

    https://youtu.be/-xd588HRe9I

  32. 32 Профил на donyon
    donyon
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Като ги напънат албанците, ще си "спомнят", че са с български корени, ама ние ще сме забравили за тях...

  33. 33 Профил на Нощна стража
    Нощна стража
    Рейтинг: 93 Неутрално

    Тъпите макета чакат разрешение от Бялград, но и техния цирк ще свърши скоро тая държава не може да съществува в този си вид, като проруски ориентирана.

  34. 34 Профил на KoyoZwoNull
    KoyoZwoNull
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#27] от "Да вярваме на истината":

    Много им е сложно да търсят поотделно цифри, че после и да ги събират - тия тролеи са от най-най-простите базови модели. Да изисквате от тях дори и елементарни за всеки нормален човек дейности е равносилно да очаквате от домашен пудел да свири Бетовен на пиано. Като пуделът е с по-големи шансове за успех, разбира се.

    "Когато си тъп в понеделник, тъп си и в петък" - българско патреотар-комуне
  35. 35 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Сега с Габриел ще видите кон боб яде ли.

  36. 36 Профил на Нощна стража
    Нощна стража
    Рейтинг: 93 Неутрално

    България, българската култура са майка на руснаци, украйинци, сърби и македонци...всичко друго са пропагандни лъжи на орките от Русия.

  37. 37 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    Една от причините е общественото мнение. Анкета след анкета данните сочат, че македонците също са "против". Според една от тях, на Института за политически изследвания в Скопие, 56.1% от гражданите отхвърлят идеята. Малко над една четвърт са "за" (макар вотът да е ясно разделен етнически: те се приемат от три четвърти от македонците и се отхвърлят от три четвърти от албанците). Друго проучване, през март, говореше за две трети "против".

    === Това е написано неясно.
    Според първата анкета 79% от албанците са за вписване на българите и само 11.2 % от македонците/

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  38. 38 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Измислена държава със измислена история, език и писменост !!!

  39. 39 Профил на ddd
    ddd
    Рейтинг: 525 Неутрално

    Тоз каза, оня каза, тюрлюгювеч от празни приказки. Единственото, което Бг трябва да направи е, да остави намира македонците, а не разни фитки да плещят глупости като тая - "Той каза, че има черни списъци за влизане на български граждани в Северна Македония. Това е доста абсурдно." Такива списъци, другарко, има всяка държава. Даже и най-неабсурдната. Ковачев, Каракачана и пр. копейки нямат работа в Македония.

  40. 40 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 2362 Неутрално

    Между чука и наковалнята, така става, когато се отричаш от дедите си.

  41. 41 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1750 Неутрално

    Другарите от Скопие трябва да се откажат от югославския македонизъм!

  42. 42 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8144 Неутрално

    До коментар [#15] от "lz2":

    В руската история пише точно обратното на това.
    "Известно е, че вярата и езиковата среда до голяма степен определят мирогледа на човек, неговите идеи за добро и зло, правилно и погрешно. Затова ни е лесно да се разберем – в крайна сметка, ако извадим политическата обстановка и сложността на настоящия момент, руският и българският народи продължават да говорят практически на един език."
    Част поздравленията на Митрофанова.

  43. 43 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1087 Весело

    ще си седят извън ЕС още бая време тия мърли

  44. 44 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    Те там са в задънена улица още от края на ВСВ.

    Ако тогава не са имали избор, сега нямат оправдания.

  45. 45 Профил на Армеец
    Армеец
    Рейтинг: 2038 Неутрално

    До коментар [#24] от "Иво":

    Тях ги е много страх от тези 3500 българи, защото много добре знаят колко скрити българи всъщност има. Даже част от най-яростните българофоби сред политиците им имат по някой братовчед тук или направо са си с български паспорт и след като плюят по България се качват в колата и минават границата, за да си нагледат я имот, я да навестят някой роднина или просто да се разходят...

  46. 46 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1890 Неутрално

    Пътят към Европа за Скопие не е в посока Белград-Будапеща, а на изток към София. Колкото по-рано го разберат, толкова по-добре. Всякакви опити да бъде заобиколена София са безнадеждни.

    България държи цели 36 ключа за вратата на Европа:
    - 35 ключа за обикновени ключалки - право на вето върху всяка преговорна глава.
    - 1 златен касов ключ за сложна и непробиваема ключалка - Ратификация на членството на РСМ в НС.

    България стои на врата на ЕС и чака да види подобрение в политиката на Скопие. Ако такова няма, вратата просто няма да се отвори.

    И като говорим за Скопие, Еди Рама какво мисли по въпроса? Весело ли му е, шегува ли се? Радва ли се, че Албания трябва да чака Скопие са приеме промяната в конституцията, която никога няма да бъде приета?

    СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
  47. 47 Профил на B. B
    B. B
    Рейтинг: 74 Неутрално

    Разбира се че се притесняват в РСМ. След тези промени може много бързо да се окаже че от 1500 самоопределили се като българи са станали над 160хил И тогава вече ще имат истински проблем националистите в РСМ. Както и ще рухнат всички опорки за които са платили десетки милиони за лобизъм. Може да стане : е оти ги ручахте жабетата..

  48. 48 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    Волът рие и го хвърля на гърба си ... И ония тупани така.

    Най-смислено е, ако така продължават - отново вето , до момента в който се осъзнаят !! Нямат място в ЕС с антибългаризъм !!

  49. 49 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#42] от "Роси":

    Митрофанова е пропуснала да уточни, че старобългарският е основата за съвременния руски език. То срамно даже някак...

  50. 50 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#28] от "uty401176814":

    Брой си ги ти !!
    "Според последния доклад 25 държави са готови да се присъединят към БРИКС и да приемат новата валута за международна търговия. Страните, които са проявили интерес да се присъединят към алианса БРИКС, са Афганистан, Алжир, Аржентина, Бахрейн, Бангладеш, Беларус, Египет, Индонезия, Иран, Казахстан, Мексико, Никарагуа, Нигерия, Пакистан, Саудитска Арабия, Сенегал, Судан, Сирия, Обединените арабски емирства, Тайланд, Тунис, Турция, Уругвай, Венецуела и Зимбабве.

    БРИКС се състои от пет държави: Бразилия, Русия, Индия, Китай и Южна Африка.. "

    https://cryptodnes.bg/brics-30-durjavi-gotovi-da-priemat-nova-valuta/

  51. 51 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4766 Неутрално

    Ангелчо се разтревожил , че враждебната към България , антибългарска ,коминтерновска, нереформирана държавица Македония , няма скоро да започне преговори за членство в ЕС. Цялата статия е написана сякаш не от български , а от македонски журналист.

  52. 52 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4766 Неутрално

    "Скопие втвърдил тона към България..."

    Що за израз употребява Ангел? Той е обиден за България и българите , но Ангел го употребява може би точно за тази цел. Кой може да "втвърдява тон" и към кого? По принцип може да "втвърдява тона" по-силния към по-слабия. По-силния може да предявява претенции , да иска и изисква, да поставя условия към по-слабия. Журналистите на Дневник представят отношенията между България и Македония като все едно Македония е член на ЕС , а България е кандидат член. Нахалното поведение на Македония не е "втвърдяване на тона". То е самопрострелване на македонците в краката си.

  53. 53 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5341 Неутрално

    Ковачевски ни сравни с путлеристката сатрапия. Преди да се извини на България, няма никаква причина за разговори с тия.

  54. 54 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4766 Неутрално

    Разбира се че се притесняват в РСМ. След тези промени може много бързо да се окаже че от 1500 самоопределили се като българи са станали над 160хил И тогава вече ще имат истински проблем националистите в РСМ. Както и ще рухнат всички опорки за които са платили десетки милиони за лобизъм. Може да стане : е оти ги ручахте жабетата..
    —цитат от коментар 47 на B. B


    Ами 160 хиляди имат български паспорти дадени на основание българска етничека принадлежност. Тези 160 хиляди си имат роднини: родители , сестри и братя , които също силата на роднинството са българи. Ще се окаже , че половината от македонците в тази страна извън албанци , турци , цигани, торбеши и власи са българи. Те ще искат български училища , българският език трябва да стане официален наред с албанския и "македонския". Тя ще стане една... От това се страхуват върлите македонисти на тази държава, които момента държат всички власти в Македония.

  55. 55 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 2362 Неутрално

    До коментар [#53] от "Галя Станчева":
    Не може. Разговори трябва да има, така ще им се види червеното югославско ду*е.

  56. 56 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4766 Неутрално

    Ковачевски ни сравни с путлеристката сатрапия. Преди да се извини на България, няма никаква причина за разговори с тия.
    —цитат от коментар 53 на Галя Станчева


    Права си , но българските власти трябва да настояват за това преди да продължат да контактуват с него. Но поне до сега не съм чул за такава реакция от българска страна. Продължаваме да им търпим всички антибългарски изстъпления. Крайно време е България да "втвърди тона" към Македония, по израза на Ангелчо, когато коментира поведението на македонците към нас.

  57. 57 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 2362 Неутрално

    До коментар [#56] от "tacheaux":
    Това е капан. Ръководството на РСМ цели да противостои на България. Не трябва да им се отвръща, така ще се види, че са дребнави и не са за влизане в ЕС. РСМ има задължения да впише българите в конституцията и да ги уважава като останалите. Това е задължение към ЕС. ЕС рано или късно ще ги постави на място.

  58. 58 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 499 Любопитно

    До коментар [#25] от "Panda":Източник статистиката на държавите и събираш. По-достовепен източник няма.
    —цитат от коментар 27 на Да вярваме на истината


    Добре де, дай данните за БВП на 27-те членки на ЕС за 2022 г.!
    И на мен ми стана интересно с какви данни манипулираш и лъжеш.

  59. 59 Профил на Alex Georgiev
    Alex Georgiev
    Рейтинг: 172 Неутрално

    ЕС през крив макарон за тия.

    мЪкедония съществувава, както се написа по-горе съществува за да мрази България. Същото е като ПеПейците, съществуват, за да мразят ГЕРБ.

  60. 60 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 499 Весело

    БВП на ЕС е 20,8 трилиона долара на БРИКС-21,2 трилиона долара за 2022 година.
    —цитат от коментар 21 на Да вярваме на истината


    Лъжльо, БВП на ЕС за 2022 г. е 15,8 трилиона евро (почти 17 трилиона долара).
    БВП САМО на Китай и то за 2021 г. е 17,7 трилиона долара. Какво да кажем за целия БРИКС.

    "In 2022 the gross domestic product of the European Union amounted to approximately 15.8 trillion euros. "
    https://www.statista.com/statistics/279447/gross-domestic-product-gdp-in-the-european-union-eu/ #:~:text=In 2022 the gross domestic,economic strength of a country.

    (GDP) in China was worth 17734.06 billion US dollars in 2021
    https://tradingeconomics.com/china/gdp

  61. 61 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2298 Неутрално

    До коментар [#15] от "lz2":В руската история пише точно обратното на това."Известно е, че вярата и езиковата среда до голяма степен определят мирогледа на човек, неговите идеи за добро и зло, правилно и погрешно. Затова ни е лесно да се разберем – в крайна сметка, ако извадим политическата обстановка и сложността на настоящия момент, руският и българският народи продължават да говорят практически на един език."Част поздравленията на Митрофанова.
    —цитат от коментар 42 на Роси


    То в руската история до преди петдесетина години пишеше, че Ленин е измислил азбуката! Ти май искаш лъжеца да ми цитираш като история! Ми не е тъй! А Митро-фанката е права, че говорим един език и той е българския!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  62. 62 Профил на totorina
    totorina
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#11] от "dejmos":

    Съвсем я оплетохте. Украинците имат смесени чувства към оня цитат, но е факт, че ситуацията с Русия и Украйна е съвсем различна. Някой някога твърдял ли е, че Скопие е "майката на всички български градове"?

  63. 63 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4766 Неутрално

    До коментар [#57] от "ck":

    Става въпрос за отстояване на елементарно национално достойнство от страна на българските държавници.

  64. 64 Профил на totorina
    totorina
    Рейтинг: 443 Неутрално

    До коментар [#39] от "ddd":

    Абе то така е, ама Ковачевски се оля. Подпряли са го избори, ясно, но да слага всички в един кюп с копейките не е много редно. А бюрократите в Брюксел да гледат първо парламентите и да си правят изводите кой е по-прогнил от руско влияние. Копейки от двете страни си подават топката, уж мразейки се. Точно това въобще не трябва да се търпи. А Ковачевски също говори като Русия с очернящите кампании за пред света и приравняването на всички с малка група хора.

  65. 65 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2676 Неутрално

    До коментар [#62] от "totorina":

    Нищо не е оплетено. Ако не можете са съберете 2+2 , значи не можете !?

  66. 66 Профил на Pavel Lazarov
    Pavel Lazarov
    Рейтинг: 123 Неутрално

    Жалки политици в Македония. Срамното е, че в България няма полуитици, способни да извлекат полза от това, като денмонстрират пред ЕС що за мекерета са в Скопие.

  67. 67 Профил на 146
    146
    Рейтинг: 37 Неутрално

    Никој не ја спомнува навредата од Јотова која е причината за оправданата реакција на Ковачевски. А и многуте навреди од бугарските политичари во изминатиов период. Време беше некој да реагира на бугарските непријателски изјави и дејствија.

  68. 68 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#38] от "valtoro":

    Така е, но ние сме си виновни, защото няма ни един осъден за огромното национално предателство на комунягите1 Пък синът на изверга Георги Пирински беше избран за председател на парламента! Освен това един не малък град в южна българия носи името на душманина на българите в Македония!

  69. 69 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#67] от "146":

    Затваряй си плювалника бе сръбски ми.етчия! Преди да говорих глупосто си извади езика от сръбския задник!

  70. 70 Профил на ashkembar
    ashkembar
    Рейтинг: 26 Неутрално

    България, която след пет изборни цикъли не може да състави работещо правителство, ще оправя проблемите на Македония. Глупости на търкалета.

  71. 71 Профил на ashkembar
    ashkembar
    Рейтинг: 26 Неутрално

    А, относно сравнението Българи и Русия, коя друга страна в света, освен тези две, в парламента с декларации, меморандуми и рамкови позиии са отричали езика, историята, нацията на друга държава? Кои бяха страните, чиито депутати в парламента извикваха и носеха лозунги: Украина е Русия, т.е. Македония е България? Има ли друга такава страна в света. В кои парламенти се твърди че съседната страна краде историята ѝ? В кои парламенти се говори, че нацията (и държавата) в съседната страна е искуствена и създадена от Сталин? Е, няма такива страни!

  72. 72 Профил на ashkembar
    ashkembar
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Според последните проучвания, само 0,6% от популацията в Македония виждат в България искрен приятел. Този факт показва, че нито Албанцте в Македония, не възприемат Българите за приятели. Е, как я докарахме до тук? Да, македонците се много лоши! Да, те са промити мозъци! Сърбомани! А глупавата и комплексарска българска политика си е супер. Продължавайте така, с всичките усилия тласкайте Македонците в сърбските обятия, както сте правили до сега, и в следващите 100 години, в Македония, няма никой да иска ни да чуе за България.

  73. 73 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1821 Неутрално

    А, относно сравнението Българи и Русия, коя друга страна в света, освен тези две, в парламента с декларации, меморандуми и рамкови позиии са отричали езика, историята, нацията на друга държава? Кои бяха страните, чиито депутати в парламента извикваха и носеха лозунги: Украина е Русия, т.е. Македония е България? Има ли друга такава страна в света. В кои парламенти се твърди че съседната страна краде историята ѝ? В кои парламенти се говори, че нацията (и държавата) в съседната страна е искуствена и създадена от Сталин? Е, няма такива страни!
    —цитат от коментар 71 на ashkembar



    Ти какво искаш да лъжем ли? ;)

    Истината ще пребъде :)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK