Нормален американски политик ми изглежда. Три деца, забрани за "полови" промени до 18 години . Бой по всичко демократическо и ЛГБТ , което се опитва да плячкосва магазини..Дори да не успее в битката, ще бъде прекрасен ВИЦЕ за Тръмп .. Иначе ДЕМОКРАТИЧЕСКАТА партия в САЩ , трябва да бъде забранена като терористична организация !
Единия "построи" стена и Мексико определено "плати" за нея. Сега тоя ще обявява извънредно положение по границата. Двама тъпаци, борещи се за гласовете на едни и същи тъпаци от средния запад
Нормален американски политик ми изглежда. Три деца, забрани за "полови" промени до 18 години . Бой по всичко демократическо и ЛГБТ , което се опитва да плячкосва магазини..Дори да не успее в битката, ще бъде прекрасен ВИЦЕ за Тръмп .. Иначе ДЕМОКРАТИЧЕСКАТА партия в САЩ , трябва да бъде забранена като терористична организация !
Дълго съм се чудил защо масово българите припадат от кеф по републиканците и тая прокремълска пионка Тръмп например, ама все пак Възраждане тука е 3-та политическа сила, та ми се изясни…
"Ръгбист, със сини очи и холивудска усмивка, 44-годишният Рон Десантис има три деца и мечтае за президентска съдба. Той е роден в Джаксънвил (Флорида) в скромно семейство с италиански корени. Започва политическата си кариера през 2012 г. като представител в Конгреса. Преди това завършил право в Харвард, той се записва в армията и служи в Ирак и Гуантанамо."
Тук трябва да се направи уточнението, че ДеСантис е бил военен адвокат, прокурор и съветник в годините 2004 - 2010 г и като такъв е служил в Куба и Ирак. Но не се е бил на фронта, а в съдебната зала.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Не точно. Всъщност консервативното е идеология за пораснали хора; модерният либерализъм - за вечни деца. Нали знаеш как децата се дразнят, ако им кажеш да пазят чисто, да си оправят стаята, да направят нещо смислено, а не само да се лигочат? Е същото и с тези, дето искат либерални политици. Все едно са деца, дето не искат режим и искат да изхарчат всички семейни пари за лунапарк и бонбони, също да осиновят 20 котки и кучета.
Просто не знаят други начини за забавление, но то е така - животът е истински интересен като си пораснал, не като си инфантилен. Инфантилните не знаят какво да правят ни с богатство, ни със сексуалност, само лиготия...
Напротив. Консерватизмът е на пътя на най-малкото интелектуално съпротивление. Примерно, щом някой бил беден, значи задължително сам си е виновен. Щом е черен този беден, то просто черните са мързеливи. И т.н. и т.н. Всичкото на консервите ви е в подобни семпли изводи.
Либерализмът пък е ментална маст§рбация с измисляне на модели и извинения защо не работят в реалността. Въпросът е резултати ли търсим, или правим мисловни гимнастики, за да се потупваме по рамото колко сме умнички. Което също е детинска черта.
Факт. Обаче и той е подкрепен от бая големи корпорации. Обаче пък е по-умен как да си прокара идеите през институциите, щото то няма смисъл иначе. Ще се заеме по-енергично да махне окопаните от позициите и да понамали уоук натиска. Обаче пък корпорациите и те не са цвете, също и "консервативните прогресивни", които в името на бизнеса ще направят абс. всичко. Точно както и другите в името на каквото им е любимо...
И значително много по-добър от Байдън.
"Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани."
Тото Риина след атентатите
Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
Точно обратното е. Ляволибералната доктрина е за малоумни, именно затова редиците им са пълни. В допълнение на това тя хвърля вината върху всички останали, но не и върху самия теб, което магнит за нереализирани и фрустрирани типове като теб. Можеш да станеш ляв активист само след два часа агитация, толкова им е интелектуална доктрината. Съвсем просто е - оплаквай се, хвърляй вината върху другите, бъди жертва. Другите са ти виновни, че си мързелив и некадърен, и проблема ще се реши като ги обвиняваш и демонизираш, а не като вземеш съдбата си в собствените си ръце. Просто, лесно разбираемо, и най-вече удобно, защото смъква вината от теб, и я прехвърля на някой друг.
Това е точно така. И заради това на партийните избори на РП аз съм за Тръмпи. Ако, той спечели тези избори ще загуби почти сигурно след това националните избори за президент. :-)
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
То всеки американски политик е по-добър от Тръмп. :-)
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Напротив. Консерватизмът е на пътя на най-малкото интелектуално съпротивление. Примерно, щом някой бил беден, значи задължително сам си е виновен. Щом е черен този беден, то просто черните са мързеливи. И т.н. и т.н. Всичкото на консервите ви е в подобни семпли изводи.
Ироничното е, че ти си този, който проявява супер "мързеливо" разбиране за това какво е консерватизъм и какви са философските начала на тази идеология. Никой консерватор няма подобни разбирания, които ти си описал.
Единия "построи" стена и Мексико определено "плати" за нея. Сега тоя ще обявява извънредно положение по границата. Двама тъпаци, борещи се за гласовете на едни и същи тъпаци от средния запад
През 2022 2.7 млн. души са преминали южната граница на САЩ, което е исторически рекорд. Ако според теб вълна от имигранти 5 пъти по-голяма от нормалното, незаконно преминаващи границата не е реален проблем, то за какво изобщо смяташ, че съществува правителството? Една от базовите функции на правителството е да гарантира границите на държавата, това не е "крайно дясна" фантазия, незаконните имигранти са проблем и икономически и социално. Информирай се малко, преди да пишеш коментари!
До коментар [#19] от "iyp51673770":Точно обратното е. Ляволибералната доктрина е за малоумни, именно затова редиците им са пълни. —цитат от коментар 28 на barter1
В Булгаристан, както и повечето бивши републики от блока, имаме сетивност за тоталитарни режими, защото сме живяли през него. Запдняците нямат чувствителност на подобна тема, защото не са преминали през подобно управление. Вярват сляпо на лидерите си, и не могат да видят какво се крие зад приказките им. Няма да разпознаят тоталитарния режим, дори да ги фрасне в челото, както се и случва на практика
"Чалга, гей паради и класова борба"
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Всъщност, между другото, иронията е, че опорката ти не само не е вярна, ами е точно обратното: именно наследството на комунизма прави хората по тия ширини да са такива консерви. Не можете да забравите старите опорки за гнилия запад, дето са ви ги набивали в детските тикви, и това си е.
Нищо не си въобразяваме, лозунгите, които се декламират по време на сбирките на СИФ например, относно светлото бъдеще, сякаш са излезнали от поредния пленум на партията. То е толкова очевидно, че чак е смешно. Но ако никога не си имал допир с тази идеология, и не си живял в това време, няма да схванеш за какво става дума дори да излезнат с транспаранти "ние сме неокомунисти". Не че сме нещо по-умни от другите, просто парен каша духа. Запдняците още не са им яли попарата, това е разликата между нас и тях
На опорките за гнилия Запад хората не са вярвали още през режима, освен хардкор комунистчетата, които сега са на първа линия да защитават същия този Запад, като Дайнов например. Измисли нещо друго
Не мисля така. Колкото и слабости да има Джо, той управлява САЩ много по-успешно от Тръмпи Дъмби. И затова, ако другата година избора отново е между Джо и Дони, мнозинството американци ще изберат отново Джо.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#36] от "Виктор Христов":Не мисля така. Колкото и слабости да има Джо, той управлява САЩ много по-успешно от Тръмпи Дъмби. И затова, ако другата година избора отново е между Джо и Дони, мнозинството американци ще изберат отново Джо.
Кое е по-успешно? Инфлацията, военните провали в Афганистан, имиграционната криза или забавеният икономически ръст? Казах обективни метрики и не чух нито една такава от теб?
Ахаааа, ясно. Момент да обобщим: значи, Западът тогава не е бил гнил, а е станал гнил в последните 20 години и вие, дъртите антикомунисти, които едно време не сте считали Запада за гнил, сега сте го разкрили като такъв. Западът се е променил, а не, че това дето са ви го блъскали в главите като деца, да е останало някъде в съзнанието 😀😀😀
Глупости. Пиенето на вода е физиологическа нужда. Политическите възгледи са предмет на интелектуален избор, или както е в случая на консервите, липсата му.
Казвал ли съм ти, че на консервите аналогиите ви ви куцат?
Специално за "гнилия" запад става въпрос за капитализма, но смятам, че като влизаш в подобен разговор това трябва да ти е ясно и няма нужда от уточняване. Че капитализма не е гнил им е било ясно на всички, и масово политици са имали фирми и бизнес на запад още преди 89-та. Относно другото - поощряването на сексуален разврат, употреба на наркотици и социалните последствия от това, никой не може да отрече, че запада е гнил по тези показатели. И тогава, и сега
Не знам за какво говориш, но очевидното е, че кому-носталгиците в Булгаристан са също толкова консерви, колкото и ти (ако приемем, че не си кому-носталгик самия ти, макар че най-вероятно си). Така че, опорката ти за "сетивността" се спихва. Толкоз.
Нека да подчертаем нещо много важно - комунизмът НЕ Е консервативна идеология. Прочети малко Карл Маркс, няма нищо консервативно нито във възгледите за семейството и обществото, нито в икономическите идеи. Да, в бившите соц държави има известно изкривяване от оригиналните идеи на комунизма, но това е повече функция на хората, които са го имплементирали и на "анти-запад" емоциите. Консерватизмът счита семейството за атомната частица на обществото, либерализмът счита индивида за атомната частица на обществото, докато при комунизма такава частица липсва!
Това, че кому-носталгиците са консерватори не значи, че всеки консерватор е кому-носталгик. Или като за по-тъп като теб, имам един стар дюлгерски лаф - всеки майстор пие, но не всеки, който пие е майстор. Връзката не е двупосочна, капиш?
П.С. Много рязко смени никовете, под коя тема се изака пак?
Кое е по-успешно? Инфлацията, военните провали в Афганистан, имиграционната криза или забавеният икономически ръст? Казах обективни метрики и не чух нито една такава от теб?
Не, успешното е: рекордно ниската безработица, успешното приключване с КОВИД-19 пандемията и най-важното връщането на САЩ на международната сцена, укрепването на НАТО, и партньорството с ЕС, което беше силно разклатено по време на мандата на Тръмпи Дъмби.
Относно военните провали в Афганистан за това трябва да виниш Тръмпи, а не Джо. Да припомня, че Тръмпи беше президент когато талибаните и САЩ водеха военни действия в Афганистан, малко по-късно той разбра, че САЩ няма как да победят в тази война и заради това Тръмпи започна да води в продължение на 1-2 години мирни преговори с талибаните. Накрая двете страни се разбраха американската армия да се изнесе от Афганистан до средата на 2021 г. И точно това направи Джо, изтегли американските войски от там през 2021 г. И пак да подчертая, изтеглянето беше договорено от Тръмпи и изпълнено от Джо.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Относно другото - поощряването на сексуален разврат, употреба на наркотици и социалните последствия от това, никой не може да отрече, че запада е гнил по тези показатели. И тогава, и сега
Разбира се. Аз не твърдя това. Ти просто изпитваш затруднения в асимилациата на тезата на отсрещния, когато разговорът надмине един-два поста. В общи линии, "забравяш" за какво е бил разговора и започваш да "оборваш" неща, които не съм твърдял. Често срещано при неособено умните индивиди.
Моята теза е съвсем друга, и тя е, че твърдението, че отвращението от тоталитаризма бил причината в България и другите комунистически клоаки да има толкоз много консерви, просто не е вярно. Очевидно няма такава корелация, щом и любителите на тоталитаризма са консерви. Очевидно нещо друго те прави консерва. Аз знам какво е, ама ти няма да ми повярваш. Това е тъпотията.
Мне, просто показа, че си промит от комунизЪма мозък. Както и предположих. Защото моята теория е, че не "сетивността" към тоталитаризъм, ами самият тоталитаризъм и това, че създаваше промити мозъци, е в основата на това да има толкоз много консерви по нашите ширини. И ти даде сериозно доказателство за това с повтарянето на комунистическите опорки за "развратния" запад.
Не са опорки, това са факти. Сексуалната революция къде се роди, във Воронеж ли? Къде се създаде ЛСД, и къде се разпространяваше като детски бонбонки, сигурно в Москва? Джон Мъни, бащата на днешната джендър идеология къде преподаваше, в Ленинградския политехнически ли? Опорки друг път.
Моята теза е съвсем друга, и тя е, че твърдението, че отвращението от тоталитаризма бил причината в България и другите комунистически клоаки да има толкоз много консерви, просто не е вярно.
Аз не съм защитавал подобна теза. Най-малкото защото "консервативен" според мен и теб значи съвсем различно нещо. Аз казвах, че поради факта, че сме живяли през тоталитарен режим можем да разберем кога се заформя подобен такъв, защото признаците са сходни, и веднъж като си преминал през това лесно ги виждаш. А това горното си е твоя измислица
"Чалга, гей паради и класова борба"
Същата работа. Не ми се губи време да скролвам всеки път за точния цитат от теб, ама щом смяташ, че има разлика, нека твърдението ми се чете така:
Моята теза е съвсем друга, и тя е, че твърдението, че сетивността към тоталитаризма бил причината в България и другите комунистически клоаки да има толкоз много консерви, просто не е вярно.
Горното се опровергава най-вече от това, че тенденциите на Запад, които визираш, нямат НИЩО ОБЩО с комунизма, но и факта, че кому-носталгиците са консерви до един също помага.
[quote#57:"barter1"]Не са опорки, това са факти. Сексуалната революция къде се роди, във Воронеж ли? /quote]Факт е сексуалната революция. Да я наричаш с обидни имена не е факт, а пропаганда.
Пропаганда значи... Нека те подсетя, че движението, родило се през 60-те залага в доктрината си активното включване на деца в сексуалния живот - секс пред деца, секс с деца и секс между деца. Това (все още, слава Богу) влиза в раздел разврат на наказателния кодекс. Кое точно обидно съм казал аз?
"Чалга, гей паради и класова борба"
Този е млад и можеше да изчака следващия президентски цикъл , а не да се кандидатира в този , в който ще бъде победен от Тръмп. Репутацията на изгубил вътрешно партийни избори ще му тежи за бъдеща политическа кариера.
Пропаганда значи... Нека те подсетя, че движението, родило се през 60-те залага в доктрината си активното включване на деца в сексуалния живот - секс пред деца, секс с деца и секс между деца.
Глупости. Това не е сексуалната революция. Сексуалната революция включва неща като разговор за секс, правене на секс за удоволствие и правото на жените да избират партньора си. Последното съм сигурен, че те ужасява.
Пропаганда значи... Нека те подсетя, че движението, родило се през 60-те залага в доктрината си активното включване на деца в сексуалния живот - секс пред деца, секс с деца и секс между деца. —цитат от коментар 61 на barter1
Глупости. Това не е сексуалната революция. Сексуалната революция включва неща като разговор за секс, правене на секс за удоволствие и правото на жените да избират партньора си. Последното съм сигурен, че те ужасява.
За едно поне си прав - това наистина не е част от сексуалната революция, но по единствената причина, че такива като мен (аз им викам хора със здрав разум, а ти - консерви) са теглили ясно чертата на допустимото. А не защото хипитата не са го искали, а и правили в интерес на истината. Но наследството им е живо, и в момента има групи (дори политически партии), които се борят за намаляване на възрастта за съгласие. И ярък пример за това е Фуко, който макар и с внушителен IQ, в крайна сметка по всичко личи, че е бил просто един педофил. И както казах няколко пъти по-горе - не е преподавал в Московски институт, макар и възгледите му да са откровено марксистки, но това вече е друга тема
"Чалга, гей паради и класова борба"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
penetrating
Рейтинг: 7869 ВеселоЕдно "интересно" начало за "малкия" Тръмп :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertУспех на републиканците!
Deaddark
Рейтинг: 2612 НеутралноRon DeSantis - Рон ДеСантис.
Гошо Вкаров
Рейтинг: 1674 ЛюбопитноА ние на следващите президентски избори ще подкрепим Лозанч Панов.Стига сме крачили под юмрука на Радев!🐷🐵🥳🤡👍
Много съм простdejmos
Рейтинг: 1643 ЛюбопитноНормален американски политик ми изглежда. Три деца, забрани за "полови" промени до 18 години . Бой по всичко демократическо и ЛГБТ , което се опитва да плячкосва магазини..Дори да не успее в битката, ще бъде прекрасен ВИЦЕ за Тръмп ..
Иначе ДЕМОКРАТИЧЕСКАТА партия в САЩ , трябва да бъде забранена като терористична организация !
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2960 НеутралноПри всеки сценарии мириканските демократи ще са доста време на резервната скамейка, ДеСантис като ръгбист е поредния политик с акъл на спортист!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleyanakiev6
Рейтинг: 14 НеутралноЕдиния "построи" стена и Мексико определено "плати" за нея. Сега тоя ще обявява извънредно положение по границата. Двама тъпаци, борещи се за гласовете на едни и същи тъпаци от средния запад
yanakiev6
Рейтинг: 14 НеутралноДо коментар [#4] от "dejmos":
И колко "терористични" акта е извършила тая партия?
hamiltonf
Рейтинг: 4239 Неутрално"Доналд Тръмп", но с мозък в главата...
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uApro_bono
Рейтинг: 375 НеутралноАмерика ще има по-голям шанс с ДеСантис. Дядките аут.
SliceOfLife
Рейтинг: 700 ЛюбопитноДълго съм се чудил защо масово българите припадат от кеф по републиканците и тая прокремълска пионка Тръмп например, ама все пак Възраждане тука е 3-та политическа сила, та ми се изясни…
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5128 НеутралноДо коментар [#10] от "SliceOfLife":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЗаради Рейгън.
lil_alex
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#7] от "yanakiev6":
Палежите 2020 г. броим ли ги? Сещаш се, ония "огнени, но мирни" протести.
iyp51673770
Рейтинг: 20 НеутралноНовият куц кон на кУнсервЪите.
кУнсервъите са обречени на неуспех, защото в основата на тяхната идеология е човекомразието и егоизма.
hill875
Рейтинг: 669 НеутралноДесантис има по-голям шанс от Тръмп да спечели изборите за президент. Дано Републиканците заложат на него.
Иво
Рейтинг: 3482 Любопитно"Ръгбист, със сини очи и холивудска усмивка, 44-годишният Рон Десантис има три деца и мечтае за президентска съдба. Той е роден в Джаксънвил (Флорида) в скромно семейство с италиански корени. Започва политическата си кариера през 2012 г. като представител в Конгреса. Преди това завършил право в Харвард, той се записва в армията и служи в Ирак и Гуантанамо."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Тук трябва да се направи уточнението, че ДеСантис е бил военен адвокат, прокурор и съветник в годините 2004 - 2010 г и като такъв е служил в Куба и Ирак. Но не се е бил на фронта, а в съдебната зала.
lil_alex
Рейтинг: 753 ВеселоДо коментар [#13] от "iyp51673770":
Не точно. Всъщност консервативното е идеология за пораснали хора; модерният либерализъм - за вечни деца. Нали знаеш как децата се дразнят, ако им кажеш да пазят чисто, да си оправят стаята, да направят нещо смислено, а не само да се лигочат? Е същото и с тези, дето искат либерални политици. Все едно са деца, дето не искат режим и искат да изхарчат всички семейни пари за лунапарк и бонбони, също да осиновят 20 котки и кучета.
Просто не знаят други начини за забавление, но то е така - животът е истински интересен като си пораснал, не като си инфантилен. Инфантилните не знаят какво да правят ни с богатство, ни със сексуалност, само лиготия...
Vøxy
Рейтинг: 317 НеутралноДано успее да победи Тръмп, че това реално му е единствената конкуренция, Байдън ще бъде отвят от ДеСантис.
Гошо Вкаров
Рейтинг: 1674 ЛюбопитноМое би требе да изберат отново таткото на Хънтър?🙉🐂🐷🐂🙉 Много съм прост
iyp51673770
Рейтинг: 20 НеутралноНапротив. Консерватизмът е на пътя на най-малкото интелектуално съпротивление. Примерно, щом някой бил беден, значи задължително сам си е виновен. Щом е черен този беден, то просто черните са мързеливи. И т.н. и т.н. Всичкото на консервите ви е в подобни семпли изводи.
Гошо Вкаров
Рейтинг: 1674 Любопитно[quote#19:"iyp51673770"][/quote]
Много съм простСтюпимире,пак ли консерваторите ти пречат?🙉😢🐵😢🙉
galapagas
Рейтинг: 894 НеутралноТози има шанс да бие Байдън. Тръмп няма.
lil_alex
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#19] от "iyp51673770":
Либерализмът пък е ментална маст§рбация с измисляне на модели и извинения защо не работят в реалността. Въпросът е резултати ли търсим, или правим мисловни гимнастики, за да се потупваме по рамото колко сме умнички. Което също е детинска черта.
mirohero
Рейтинг: 756 НеутралноДеСантис е завършил Йейл и Харвард, изключително умен човек. Дано да сложи край на старческата олигофрения в американската политика.
Роси
Рейтинг: 6720 НеутралноВсе ще е по-добър от Тръмп.
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#16] от "lil_alex":
"Чалга, гей паради и класова борба"Губиш си времето да обясняваш на дебил
lil_alex
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#23] от "mirohero":
Факт. Обаче и той е подкрепен от бая големи корпорации. Обаче пък е по-умен как да си прокара идеите през институциите, щото то няма смисъл иначе. Ще се заеме по-енергично да махне окопаните от позициите и да понамали уоук натиска. Обаче пък корпорациите и те не са цвете, също и "консервативните прогресивни", които в името на бизнеса ще направят абс. всичко. Точно както и другите в името на каквото им е любимо...
AModoMio
Рейтинг: 1747 НеутралноИ значително много по-добър от Байдън. "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#19] от "iyp51673770":
"Чалга, гей паради и класова борба"Точно обратното е. Ляволибералната доктрина е за малоумни, именно затова редиците им са пълни. В допълнение на това тя хвърля вината върху всички останали, но не и върху самия теб, което магнит за нереализирани и фрустрирани типове като теб. Можеш да станеш ляв активист само след два часа агитация, толкова им е интелектуална доктрината. Съвсем просто е - оплаквай се, хвърляй вината върху другите, бъди жертва. Другите са ти виновни, че си мързелив и некадърен, и проблема ще се реши като ги обвиняваш и демонизираш, а не като вземеш съдбата си в собствените си ръце. Просто, лесно разбираемо, и най-вече удобно, защото смъква вината от теб, и я прехвърля на някой друг.
Иво
Рейтинг: 3482 ВеселоТова е точно така. И заради това на партийните избори на РП аз съм за Тръмпи. Ако, той спечели тези избори ще загуби почти сигурно след това националните избори за президент. :-) "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Иво
Рейтинг: 3482 ВеселоТо всеки американски политик е по-добър от Тръмп. :-) "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
lil_alex
Рейтинг: 753 НеутралноДо коментар [#31] от "iyp51673770":
Дерзай, Георги Господинов се опитва да ни влее ново постмодернистично съзнание.
dosetliv
Рейтинг: 1174 НеутралноКолега значи на наша Ленче.
Скоро четох за подобна случка. Клетите къде пристигат в Тексас говернор Абот ги товари на автобуси и ги кара в Ню Йорк. На слизане им викат "тука ше ви посрещнат ваще хора". В момента половината хотели в Ню Йорк са пълни с клети за сметка на общината.
https://apnews.com/article/new-york-city-migrants-asylum-hotels-183dc6f5fc563da98f3abc56d941799c
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноИроничното е, че ти си този, който проявява супер "мързеливо" разбиране за това какво е консерватизъм и какви са философските начала на тази идеология. Никой консерватор няма подобни разбирания, които ти си описал.
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноПрез 2022 2.7 млн. души са преминали южната граница на САЩ, което е исторически рекорд. Ако според теб вълна от имигранти 5 пъти по-голяма от нормалното, незаконно преминаващи границата не е реален проблем, то за какво изобщо смяташ, че съществува правителството? Една от базовите функции на правителството е да гарантира границите на държавата, това не е "крайно дясна" фантазия, незаконните имигранти са проблем и икономически и социално. Информирай се малко, преди да пишеш коментари!
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноАми очевидно Байдън не е, защото по всяка обективно измерима метрика до тук президенството му е значително по-слабо от това на Тръмп!
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноВ Булгаристан, както и повечето бивши републики от блока, имаме сетивност за тоталитарни режими, защото сме живяли през него. Запдняците нямат чувствителност на подобна тема, защото не са преминали през подобно управление. Вярват сляпо на лидерите си, и не могат да видят какво се крие зад приказките им. Няма да разпознаят тоталитарния режим, дори да ги фрасне в челото, както се и случва на практика "Чалга, гей паради и класова борба"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
iyp51673770
Рейтинг: 20 НеутралноДо коментар [#37] от "barter1":
Всъщност, между другото, иронията е, че опорката ти не само не е вярна, ами е точно обратното: именно наследството на комунизма прави хората по тия ширини да са такива консерви. Не можете да забравите старите опорки за гнилия запад, дето са ви ги набивали в детските тикви, и това си е.
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#38] от "iyp51673770":
"Чалга, гей паради и класова борба"Нищо не си въобразяваме, лозунгите, които се декламират по време на сбирките на СИФ например, относно светлото бъдеще, сякаш са излезнали от поредния пленум на партията. То е толкова очевидно, че чак е смешно. Но ако никога не си имал допир с тази идеология, и не си живял в това време, няма да схванеш за какво става дума дори да излезнат с транспаранти "ние сме неокомунисти". Не че сме нещо по-умни от другите, просто парен каша духа. Запдняците още не са им яли попарата, това е разликата между нас и тях
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#39] от "iyp51673770":
"Чалга, гей паради и класова борба"На опорките за гнилия Запад хората не са вярвали още през режима, освен хардкор комунистчетата, които сега са на първа линия да защитават същия този Запад, като Дайнов например. Измисли нещо друго
Иво
Рейтинг: 3482 ЛюбопитноДо коментар [#36] от "Виктор Христов":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Не мисля така. Колкото и слабости да има Джо, той управлява САЩ много по-успешно от Тръмпи Дъмби. И затова, ако другата година избора отново е между Джо и Дони, мнозинството американци ще изберат отново Джо.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноКое е по-успешно? Инфлацията, военните провали в Афганистан, имиграционната криза или забавеният икономически ръст? Казах обективни метрики и не чух нито една такава от теб?
realguru
Рейтинг: 2166 НеутралноХа, ха :)
Тръмп ще го отнесе с 90% към 10% :)
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#43] от "iyp51673770":
"Чалга, гей паради и класова борба"А ти си пил вода също като Хитлер, ерго си нацист. Често забравям защо ти викат стюпид
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноАхаааа, ясно. Момент да обобщим: значи, Западът тогава не е бил гнил, а е станал гнил в последните 20 години и вие, дъртите антикомунисти, които едно време не сте считали Запада за гнил, сега сте го разкрили като такъв. Западът се е променил, а не, че това дето са ви го блъскали в главите като деца, да е останало някъде в съзнанието 😀😀😀
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноГлупости. Пиенето на вода е физиологическа нужда. Политическите възгледи са предмет на интелектуален избор, или както е в случая на консервите, липсата му.
Казвал ли съм ти, че на консервите аналогиите ви ви куцат?
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#47] от "skj55673774":
"Чалга, гей паради и класова борба"Специално за "гнилия" запад става въпрос за капитализма, но смятам, че като влизаш в подобен разговор това трябва да ти е ясно и няма нужда от уточняване. Че капитализма не е гнил им е било ясно на всички, и масово политици са имали фирми и бизнес на запад още преди 89-та. Относно другото - поощряването на сексуален разврат, употреба на наркотици и социалните последствия от това, никой не може да отрече, че запада е гнил по тези показатели. И тогава, и сега
Виктор Христов
Рейтинг: 16 НеутралноНека да подчертаем нещо много важно - комунизмът НЕ Е консервативна идеология. Прочети малко Карл Маркс, няма нищо консервативно нито във възгледите за семейството и обществото, нито в икономическите идеи. Да, в бившите соц държави има известно изкривяване от оригиналните идеи на комунизма, но това е повече функция на хората, които са го имплементирали и на "анти-запад" емоциите.
Консерватизмът счита семейството за атомната частица на обществото, либерализмът счита индивида за атомната частица на обществото, докато при комунизма такава частица липсва!
barter1
Рейтинг: 1620 Неутрално[quote#48:"skj55673774"][/quote]
"Чалга, гей паради и класова борба"Това, че кому-носталгиците са консерватори не значи, че всеки консерватор е кому-носталгик.
Или като за по-тъп като теб, имам един стар дюлгерски лаф - всеки майстор пие, но не всеки, който пие е майстор. Връзката не е двупосочна, капиш?
П.С.
Много рязко смени никовете, под коя тема се изака пак?
Иво
Рейтинг: 3482 ЛюбопитноНе, успешното е: рекордно ниската безработица, успешното приключване с КОВИД-19 пандемията и най-важното връщането на САЩ на международната сцена, укрепването на НАТО, и партньорството с ЕС, което беше силно разклатено по време на мандата на Тръмпи Дъмби.
Относно военните провали в Афганистан за това трябва да виниш Тръмпи, а не Джо. Да припомня, че Тръмпи беше президент когато талибаните и САЩ водеха военни действия в Афганистан, малко по-късно той разбра, че САЩ няма как да победят в тази война и заради това Тръмпи започна да води в продължение на 1-2 години мирни преговори с талибаните. Накрая двете страни се разбраха американската армия да се изнесе от Афганистан до средата на 2021 г. И точно това направи Джо, изтегли американските войски от там през 2021 г. И пак да подчертая, изтеглянето беше договорено от Тръмпи и изпълнено от Джо. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноХа ха ха. Е, дойдохме си на думата...
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноРазбира се. Аз не твърдя това. Ти просто изпитваш затруднения в асимилациата на тезата на отсрещния, когато разговорът надмине един-два поста. В общи линии, "забравяш" за какво е бил разговора и започваш да "оборваш" неща, които не съм твърдял. Често срещано при неособено умните индивиди.
Моята теза е съвсем друга, и тя е, че твърдението, че отвращението от тоталитаризма бил причината в България и другите комунистически клоаки да има толкоз много консерви, просто не е вярно. Очевидно няма такава корелация, щом и любителите на тоталитаризма са консерви. Очевидно нещо друго те прави консерва. Аз знам какво е, ама ти няма да ми повярваш. Това е тъпотията.
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#53] от "skj55673774":
"Чалга, гей паради и класова борба"Тоест? Посоченото от мен е нещо добро ли според теб?
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноМне, просто показа, че си промит от комунизЪма мозък. Както и предположих. Защото моята теория е, че не "сетивността" към тоталитаризъм, ами самият тоталитаризъм и това, че създаваше промити мозъци, е в основата на това да има толкоз много консерви по нашите ширини. И ти даде сериозно доказателство за това с повтарянето на комунистическите опорки за "развратния" запад.
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноДо коментар [#56] от "skj55673774":
"Чалга, гей паради и класова борба"Не са опорки, това са факти. Сексуалната революция къде се роди, във Воронеж ли? Къде се създаде ЛСД, и къде се разпространяваше като детски бонбонки, сигурно в Москва? Джон Мъни, бащата на днешната джендър идеология къде преподаваше, в Ленинградския политехнически ли? Опорки друг път.
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноАз не съм защитавал подобна теза. Най-малкото защото "консервативен" според мен и теб значи съвсем различно нещо.
Аз казвах, че поради факта, че сме живяли през тоталитарен режим можем да разберем кога се заформя подобен такъв, защото признаците са сходни, и веднъж като си преминал през това лесно ги виждаш. А това горното си е твоя измислица "Чалга, гей паради и класова борба"
skj55673774
Рейтинг: 24 Неутрално[quote#57:"barter1"]Не са опорки, това са факти. Сексуалната революция къде се роди, във Воронеж ли? /quote]
Факт е сексуалната революция. Да я наричаш с обидни имена не е факт, а пропаганда.
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноСъщата работа. Не ми се губи време да скролвам всеки път за точния цитат от теб, ама щом смяташ, че има разлика, нека твърдението ми се чете така:
Горното се опровергава най-вече от това, че тенденциите на Запад, които визираш, нямат НИЩО ОБЩО с комунизма, но и факта, че кому-носталгиците са консерви до един също помага.
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноПропаганда значи... Нека те подсетя, че движението, родило се през 60-те залага в доктрината си активното включване на деца в сексуалния живот - секс пред деца, секс с деца и секс между деца. Това (все още, слава Богу) влиза в раздел разврат на наказателния кодекс. Кое точно обидно съм казал аз? "Чалга, гей паради и класова борба"
barter1
Рейтинг: 1620 Неутрално[quote#60:"skj55673774"][/quote]
"Чалга, гей паради и класова борба"Измисляш си теза и си я оборваш сам. За последен път - подобно нещо не съм твърдял. Или ми дай точен цитат, или замълчи
tacheaux
Рейтинг: 4448 НеутралноТози е млад и можеше да изчака следващия президентски цикъл , а не да се кандидатира в този , в който ще бъде победен от Тръмп. Репутацията на изгубил вътрешно партийни избори ще му тежи за бъдеща политическа кариера.
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноГлупости. Това не е сексуалната революция. Сексуалната революция включва неща като разговор за секс, правене на секс за удоволствие и правото на жените да избират партньора си. Последното съм сигурен, че те ужасява.
skj55673774
Рейтинг: 24 НеутралноТи знаеш ли смисълът на думата "подобен"?
Иначе, приемам капитулацията ти. Както обикновено, като не можеш да кажеш нещо смислено срещу моите аргументи, почваш да буквоядстваш.
Quo Vadis?
Рейтинг: 1197 НеутралноДо коментар [#37] от "barter1":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
barter1
Рейтинг: 1620 НеутралноЗа едно поне си прав - това наистина не е част от сексуалната революция, но по единствената причина, че такива като мен (аз им викам хора със здрав разум, а ти - консерви) са теглили ясно чертата на допустимото. А не защото хипитата не са го искали, а и правили в интерес на истината.
Но наследството им е живо, и в момента има групи (дори политически партии), които се борят за намаляване на възрастта за съгласие. И ярък пример за това е Фуко, който макар и с внушителен IQ, в крайна сметка по всичко личи, че е бил просто един педофил. И както казах няколко пъти по-горе - не е преподавал в Московски институт, макар и възгледите му да са откровено марксистки, но това вече е друга тема "Чалга, гей паради и класова борба"