Светът се затопля с небивал темп през последните 10 години

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 1571 Любопитно

    Това Гретето ли го е писала?

    Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆
  2. 2 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 1556 Неутрално

    Ала то също така е намалило замърсяването на въздуха, което предпазва Земята от пълната сила на слънчевите лъчи.
    Спирам да чета!

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2599 Неутрално

    „Снежна буря натрупа близо 2 метра сняг в Ню Йорк“,
    21 ноември 2022 г. https://dnes.dir.bg/svyat/snezhna-burya-natrupa-blizo-2-metra-snyag-v-nyu-jork-snimki

  5. 5 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1713 Весело

    ъхъ... преди две седмици се сетих да сменя зимните гуми.

  6. 6 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    "Рекордно високите емисии на парникови газове и намаляващото замърсяване на въздуха са причинили небивало ускоряване на глобалното затопляне, предупредиха 50 водещи световни учени, информира "Франс прес

    Стана ми интересно - "намаляващото замърсяване на въздуха" и то ли е фактор дето предизвиква глобално затопляне? То решението е много просто тогава.

  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Очевидно е, зима вече няма, в София поне, всяка година все по-мижаво. И като няма зима, няма и лято, всичкото едно. И освен от войни, вече ще бягат към Европа и от потопи и суша... Чудо.

  9. 9 Профил на DISCOVER BULGARIA
    DISCOVER BULGARIA
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Всички разбирачи наоколо - вижте темповете на топене на ледниците.
    В Алпи-те например.

    Childhood's End
  10. 10 Профил на Хелиана
    Хелиана
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Подготвят ни отдалече за предстоящите "климатични локдауни".
    А иначе изригването на един по-мощничък вулкан ще ни запрати бързо в климатична зима.
    И както винаги действаме истерично като мухи без глави. Затварят стотици ферми заради метана, докато драстично обеднелите откъм органични вещества земеделски земи крещят за малко животинска тор или компост.
    Твърде бързо преживяхме безумието "ковид", сега трябва да засилят натиска над обикновения землянин с нещо по-силно и "по-страшно". Аман!

  11. 11 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    От 2013 г. до 2022 г. "причиненото от човека затопляне се увеличава с безпрецедентна скорост от над 0.2 градуса на десетилетие", уточняват учените в проучване, предназначено за политиците.

    Днешната средна температура е по-ниска от тази през 1998 при все, че над 25% от всички емисии на СО2 са продуцирани оттогава насам:

    https://images.remss.com/msu/msu_time_series.html

  12. 12 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Скоро пак ще се плува на полюсите.

  13. 13 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3931 Любопитно

    "Световните лидери ще се сблъскат с новите данни на критично важната конференция за климата COP28 по-късно тази година в Дубай, където "Глобален преглед" ще оцени напредъка към целите на Парижкото споразумение за климата от 2015 г. за средната световна температура."

    Тези нови данни, които дават учените са притеснителни. Дано световните политици на предстоящата среща в Дубай вземат допълнителни мерки за справяне с последствията на тези климатични промени.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  14. 14 Профил на debruckere
    debruckere
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Ех, тия "затоплисти" значи! Не мирясват :) Постоянно плашат хората, вместо да си ги оставят на воля да замърсяват, затоплят и да си измрат спокойно :):):)

  15. 15 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2102 Любопитно

    Всички разбирачи наоколо - вижте темповете на топене на ледниците.В Алпи-те например.
    —цитат от коментар 9 на DISCOVER BULGARIA


    Ти ще се върнеш ли да живееш в пещера, ще се откажеш ли от вода, електричество, отопление и охлаждане, ще си гледаш ли сам храната, ще си правиш ли сам дрехите и обувките та да спасиш алпийските ледници?

  16. 16 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5717 Неутрално

    Най-после да се признае, че изчистването на въздуха също предизвиква затопляне. Ясно е, че Земята се нагрява основно не от газове, а от Слънцето. И ние правим атмосферата чиста, а повърхността на планетата - оголена от сенки, асфалтирана, бетонирана и ъответно - по-напечена.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  17. 17 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4832 Неутрално

    Голямото затопляне в България се прояви със студен месец май, а сега в началото на юни е същия студ?

    Ще наложат ЗЕЛЕНИЯ КОМУНИЗЪМ!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  18. 18 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    До коментар [#14] от "debruckere":

    Ти не разбра ли, че замърсяването било действало напреки на затоплянето - ей Андрианчо го е написал в първото изречение - нема начин да не верно!

  19. 19 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#15] от "jazzdevil":

    Пътят не е назад към природата, а напред към природата.

  20. 20 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5717 Неутрално

    До коментар [#12] от "half truth":

    На южния е суша

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  21. 21 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1522 Любопитно

    Глупости.
    Аз по студено ято не помня скоро да е имало!

    В Русия съм! В Русия съм!
  22. 22 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Голямото затопляне в България се прояви със студен месец май, а сега в началото на юни е същия студ?Ще наложат ЗЕЛЕНИЯ КОМУНИЗЪМ!
    —цитат от коментар 17 на Полковник Паликъщов


    Голямото затопляне в България се проявява с липса на зима и съответно хладно и дъждовно лято.

  23. 23 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1522 Весело

    И освен от войни, вече ще бягат към Европа и от потопи и суша... Чудо.
    —цитат от коментар 8 на Liberast


    Сибир е огромен ипочти празен!

    В Русия съм! В Русия съм!
  24. 24 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#23:"Веселин Дечев"][/quote]

    И аз така викам, ма никой не ще там. Що ли?

  25. 25 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1522 Весело

    [quote#23:"Веселин Дечев"]
    —цитат от коментар 24 на Liberast
    И аз така викам, ма никой не ще там. Що ли?[/quote]

    Страх от непознатото.
    А и всяко местене си е неудобство

    В Русия съм! В Русия съм!
  26. 26 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    [quote#25:"Веселин Дечев"][/quote]

    Умрях от смях. И в Канада и в Австралия е далеч и неудобно, ама тълпи натам. Айде пробвай пак да отгатнеш, напъни червеното вещество в главата.

  27. 27 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Весело

    Аз не съм виждал по-топло време от януари насам. Не знам как от януари до юни температурите бяха едни, а сега са доста по-високи. Ако така продължава, декември ще е 60 градуса на сянка.

  28. 28 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#15] от "jazzdevil":


    ще се върнеш ли да живееш в пещера
    —цитат от коментар 15 на jazzdevil


    Айде не драматизирай - реалният въпрос е: редно ли е да караш 3 тона еСЮВи при смешни данъци?

  29. 29 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8835 Неутрално

    Ще чакаме климатични мигранти

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  30. 30 Профил на DISCOVER BULGARIA
    DISCOVER BULGARIA
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#25:"Веселин Дечев"]
    —цитат от коментар 26 на Liberast
    Умрях от смях. И в Канада и в Австралия е далеч и неудобно, ама тълпи натам. Айде пробвай пак да отгатнеш, напъни червеното вещество в главата.[/quote]

    Губиш си времето с едноклетъчно, живеещо в паралелна вселена.
    Ос вен, ако не си ученик на Фройд, де.
    Тези са много интересни екземпляри за изследване.
    Направо са безценни за науката.

    Childhood's End
  31. 31 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 807 Неутрално

    планирали са пазарът на въглеродни емисии да нарасне от 6-7 милярда на 120-160. ГРЕБНА СИ ЯКО ПЛАШАНЕ И ПЛАЩАНЕ.

  32. 32 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3931 Весело

    Ех, тия "затоплисти" значи! Не мирясват :) Постоянно плашат хората, вместо да си ги оставят на воля да замърсяват, затоплят и да си измрат спокойно :):):)
    —цитат от коментар 14 на debruckere


    Хаха... да наистина колко са лоши и гадни само тези хиляди учени от цял свят, които работят в областта на климата! И колко са лоши и тъпи само световните политици, които им вярват и предприемат мерки за намаляване на въглеродните емисии в атмосферата. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  33. 33 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7590 Неутрално

    До коментар [#9] от "DISCOVER BULGARIA":

    Не си правете труда, българите разбират от всичко. От футбол, от вируси, от пандемии, сега и от климатични промени. Затова сме цъфнали и вързали.

  34. 34 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    До коментар [#30] от "DISCOVER BULGARIA":

    Прав си, но понякога се забавлявам да видя докъде стига твърдоглавието на българина. Колко още аргумента ще извади от кофата си за очевидни неща. Не случайно се казваше, че Ганьо казал "е нема такова животно" пред клетката на жирафа и се обърнал.

  35. 35 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3138 Неутрално

    Има една турска поговорка "Твоята лъжа *б* моята".

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  36. 36 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2508 Неутрално

    Да отбележим за протокола:
    Твърдението в заглавието е неверно, фалшиво, заблуждаващо, лъжовно.
    Предполагам имат си някаква причина да разпространяват очевидни фалшивки.

  37. 37 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 775 Весело

    Хора, бензин и газ има за под 100 години. Кюмюр има за около 140 години. Да се съдереме от горене, ще вдигнем температурата с 2 градуса макс. Което не е обезателно лошо. Разстенията много обичат топло и парникови газове. Планетата е имала периоди на много по-високи температури и много по-високи концентрации на парникови газове, а сме си тук, както и милиони други организми.

    Прекалено раздута цялата работа, ама нека се събират и да обсъждат, но ако може мерките да не са в крайностите, защото развиващия се свят няма да спре да се развива, защото някой на яхтата си в Монако му пече малко повечко...

  38. 38 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2593 Неутрално

    "Постепенното намаляване на използването на въглища, които произвеждат значително повече CO2 от петрола или газа, за производство на енергия е забавило увеличаването на въглеродните емисии.
    Ала то също така е намалило замърсяването на въздуха, което предпазва Земята от пълната сила на слънчевите лъчи."
    *
    А, значи и така зле и инак зле... Или, както съм посочвала нееднократно, отново ще намерят начин да ни накарат да плащаме ако не за мръсния въздух, то за чистия.

  39. 39 Профил на mdj301177166
    mdj301177166
    Рейтинг: 77 Неутрално

    По времето на динозаврите е било много по топло ама това не е пречило на живота да процъфтява повече от сега

  40. 40 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    До коментар [#33] от "Роси":

    Оценявам чувството ти на самоирония - ти, на всяка манджа мерудия, с мнение под всяка тема.

  41. 41 Профил на mdj301177166
    mdj301177166
    Рейтинг: 77 Неутрално

    Когато всичко пак рухне,
    и когато поредната политическа седянка бъде разтурена.
    Партиите на прокопиев ще трябва да се ребрандират за пореден път
    за да позамият малко това че са се компрометирали пак.


    Предлагам име за по-новата коалиция която в едно вплита цялата им същност на левичарите

    Коалиция
    ГъЗъ - Глобално Затопляне.

    Ще засегне хем ЗатоплизЪма хем идеологиите около Истанбулската Конвенция

  42. 42 Профил на mdj301177166
    mdj301177166
    Рейтинг: 77 Неутрално

    До коментар [#9] от "DISCOVER BULGARIA":

    И кво ? спатя се пустия ледник и на негово място красива алпийска полянка изниква.
    Живот

  43. 43 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2593 Неутрално

    Плашат хората с какво ли не, създават една истерична атмосфера все едно аха-аха човечеството да измре, апокалипсисът наближава, а после отчитат нарастване на депресиите и психозите.
    Ако човек им вярва на тези, които го бомбардират с нови и нови заплахи, наистина може да лудне. Ако пък не, им тегли една майна, знаейки че всичко това ще рефлектира в ново поскъпване на живота и нови ограничения. Знае, че го манипулират, но нищо не може да направи.
    И в двата случая това се отразява негативно на психиката.

  44. 44 Профил на beyond_the_frame
    beyond_the_frame
    Рейтинг: 748 Неутрално

    По време на историята си Земята е претърпявала много периоди на затопляне и захлаждане. Дори не е нужно да се връщаме много назад във времето. Когато викингите са открили Гренландия (Greenland), те са я нарекли така, защото е била един зелен остров. В Англия, римските легиони са ходели със сандали и къси ризници. Има още много примери, когато температурите са били доста по-високи от сегашните. НО! и нивото на кослорода е било по-високо, а на въглеродния диоксид по-ниско.

  45. 45 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#7] от "Mylène Jampanoï":

    Пак си забравил хапчетата! Ей ся ше викаме санитарите с големите кожени инжекции да ти ударят неколко да се куртолисаш малко.

  46. 46 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1705 Неутрално

    държавите (включително и България) превърнаха обезлесяването и бетонирането в счупен дългосрочно бизнес-модел, последствията от който няма как да се замажат от въглеродни квоти или промяна в някаква данъчна политика.

    още две-три поколения с такова хищническо отношение към природата и живущите тогава ще са като в някой постапокалиптичен филм, ама наживо.

  47. 47 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Весело

    До коментар [#34] от "Liberast":

    Точно, Ганьо е казал: "Е нема такова лято - топло и без сняг" Освен това Ганьо е казал: "Аз съм учен, аз знам, няма как да е иначе, други гледни точки не толерирам, земята е плоска - който твърди че е кълбо - на кладата"

    "Като видиш накъде отива тълпата, тръгни наобратно - тълпата винаги греши" Чарлс Буковски.

    Хиляди учени, всички хора, разбиращите и знаещите, смятат че - "Как да правим пропаганда", наръчник по агитпроп, партиздат.

  48. 48 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1906 Неутрално

    [quote#23:"Веселин Дечев"][/quote] "Сибир е огромен ипочти празен!"

    Така е, но и руснаците бягат от Сибир! Те и от Русия бягат.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  49. 49 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1906 Весело

    Ще внасяме домати и краставици от Гренландия и Антарктида. Едва ли ще са по-лоши от турските и гръцките.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  50. 50 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1411 Любопитно

    До коментар [#3] от "jazzdevil":

    Ганьо, ти ли си?

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  51. 51 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Всички разбирачи наоколо - вижте темповете на топене на ледниците.В Алпи-те например.
    —цитат от коментар 9 на DISCOVER BULGARIA

    Лъжи. Антарктика не се е затопляла в близките 70 години, въпреки "повишените" емисии на СО2. И да - арктическият лед се топи с небивали темпове! ... на местата с вулканична дейност.

    Следва да заявиш, че пожарите, които бушуват в Канадия в момента, са в следствие на Глобалното Затопляне™ .

  52. 52 Профил на quantumfoam
    quantumfoam
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Казвайте направо какви нови такси и данъци ще дерете, де.

    ╒╩╦═╬►○‼▲‼○◄╬═╦╩╕ Unconsensual consent is not a consent at all ..!. .!..
  53. 53 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1475 Весело

    Добре, че между 2013 и 2022 десетилетията са само ... едно.
    Че иначе да се бяхме сварили.

    От идиоти отговор не чакам
  54. 54 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    ... Дано световните политици на предстоящата среща в Дубай вземат допълнителни мерки за справяне с последствията на тези климатични промени.
    —цитат от коментар 13 на Иво

    "Мерки" като още данъци и рестрикции за селячеството, докато те си хойкат ежеседмично с частни самолети напред-назад, между луксозните си дворци по бреговете на този, онзи или другия океан, в краен случай някое море, нали?

    Същите "политици", които не могат да разрешат проблемите с бедността, паркирането, износената пътна или водопроводна мрежа, ще ни спасят от Глобалното Затопляне™ , нали?

    :О)

  55. 55 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    държавите (включително и България) превърнаха обезлесяването и бетонирането в счупен дългосрочно бизнес-модел, последствията от който няма как да се замажат от въглеродни квоти или промяна в някаква данъчна политика.още две-три поколения с такова хищническо отношение към природата и живущите тогава ще са като в някой постапокалиптичен филм, ама наживо.
    —цитат от коментар 46 на хм

    Да! Съгласен! Да го заменим с далеч по-природосъобразното соларно анти-апокалиптично риалиту: https://i.imgur.com/gyaAT23.mp4

    :О)

  56. 56 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#51] от "parcaleste":

    Антарктика се затопля яко!
    Не въздуха - там има малко слъце както винаги - а водата. Крайбрежният лед се отмива, на негово място се срутва нов от сушата... Последният път, когато това се е случвало, световният океан е бил 50 метра над днешния!

  57. 57 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2508 Неутрално

    До коментар [#47] от "Deaddark":

    Ганьо може всякакъв да е, но не се връзва на историите на лъжливите овчарчета.

  58. 58 Профил на Quo Vadis?
    Quo Vadis?
    Рейтинг: 1349 Любопитно

    До коментар [#56] от "iazdakaja":

    И тогава каква е била причината за това ????

  59. 59 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1146

    До коментар [#57] от "k_":

    Лъжливите левичарчета по-скоро!

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  60. 60 Профил на roumen
    roumen
    Рейтинг: 302 Неутрално

    Ами да унищожат фермите, че кравите изпускали метан за да може млякото да стане 5 лв килото а млечните продукти да излетят в небесата и инфлацията да обезцени държавните дългове които са над 100% за повечето развити страни. И да обезцени спестяванията на хората и да ги направи роби. Очевидно това е целта. Това е толкова лява пропаганда. А шараните кълват на гола кукичка. Климатични промени ама разбира се, глобално затопляне ама разбира се. Трябва да си безнадеждно умнокрасив за да вярваш на тази отвратителна пропаганда

  61. 61 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Грантът за ваксинизъма свърши и се връщаме на добрия стар затоплизъм.

  62. 62 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#58] от "Quo Vadis?":

    Причината е, че Земята няма как да поддържа еднаква температура вечно.
    Колебанията обаче са много плавни, а сега се самоубиваме с куршум в челото, като времеви мащаб.

  63. 63 Профил на Umbra Domini
    Umbra Domini
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Помните ли киселинните дъждове? Дето всяка седмица говорехме за тях? И снимките на унищожените от тях гори? Къде изчезнаха тези дъждове? Вече ги няма? Или няма сметка да се пише за тях?

    Помите ли озоновата дупка? Не една даже, ами няколко? Дето обясняваха, че ако се разшири още малко, до един ще изпукаме от рак по кожата? Къде изчезнаха тези дупки? И тях ли вече ги няма?

    Цялата история на Земята е история на промени на климата.

    Цялата история на чоечеството, от кроманьонците до Майка Тереза, от Каин и Авел до Хари Потър е история на промени на климата.

    Климатът винаги се е променял и винаги ще се променя. С или без човека.

    Зимата някъде беше, в ВВС прочетох зашеметяваща новина, която следваше да докаже и неоспоримостта на климатичните промени, и ужасът, който те ни носят. И тя беше, че някъде в САЩ, не помня в кой щат, пресъхнало някакво езеро. Пресъхнало бързо, само преди 20-тна години си било пълноводно, а сега пресъхнало. За няма и 20 години, а на дъното му открили древни индиански селища, от преди 2000 години някъде...

    А аз питам тези индианци каква тежка дълбоководна и водолазна техника са ползвали преди 2000 години, та да строят села по езерното дъно? Или тогава май не е било дъно, а си е било поле...

    След последната ледникова епоха, от преди 11 000 години та до днес, сме в процес на глобално затопляне. От тогава, та до днес. Верно, не е било равномерно: било е топличко до към 900-950-тата година някъде. През този топъл период римляните стигат до Шотландия, там се оплакват от недобрите сортове местно грозде: от него виното не било хубаво, затова искали от Рим да им пращат вино, с нормално качество.

    Горе-долу по същото време император Траян открил нашата хисарска минерална вода. По-късно ще построят цяло селище там, крепостната стена седи и до днес. Но водата много се харесала на императора (абе, Траян ли беше или друг? Не помня вече.). Той страдал от някакви стомашни проблеми и след като пил от водата споделил със свитата си, че за първи път от месеци спал непробудно до сутринта. И щял още да спи, но го събудили крясъците на маймуните по околните дървета.

    Дали пък не ги е сънувал тези маймуни? Едва ли, защото малко преди него един от гръцките историци пише, че горте по тези земи били толкова гъсти, че маймуна можело да стигне от Стара Планина до онова, което е днес Анталия в Турция без да слиза на земята. Само по клоните се премятала. Ама тези гори били изсечени, за се построяла някаква флота.

    Пак тогава Гренландия получила името си, цялата била зелена. А викингите стигнали до Нюфаундленд и днешен Ню Йорк. Не им се е налагало да бягат от айсберги, те идват чак после.

    Пак тогава по нашите земи е имало лъвове и пантери, имало е и птици, които днес можем да видим само в Африка. Не вярвате? Разходете се до Пловдив, там има възстановена римска базилика. В нея има страхотни мозайки, вижте ги. Там са и птиците, те са обитавали нашите земи.

    А после става нещо. Вулкан ли е изригнал, какво ли - но настъпва нещо, което наричат малка ледникова епоха. Тя съвпада с т.нар. "тъмни векове" в Европа. Зимите стават безконечни и люти, реките замръзват, ледниците в планините нарастват. Лета няма, има някакви хладни пролети, които изобилстват с дъждове. Реките са вечно придошли, реколта няма - посевите изгниват преди да покълнат. По цяла Европа настава глад и упадък, това е преиод на нескончаеми войни.

    Това чувствително захлаждане приключва около 1820 година някъде. И от тогва до днес, без да се спира, климатът отново се променя. Затопля се, не е спирало да се затопля. Кога по-бързо, кога се забавя. Но не спира.

    Да, има промяна в климата. Глупаво е да се отрича това. Но е не само глупаво, но и вредно да твърдим, че е човешко дело. Не е и няма как да бъде.

    Помните ли "Напаст божия" от Елин Пелин? Разказът, обърнете внимание, е писан май през 1903 година. Тогава не нямало ни джиесеми, ни интернет. Всъщност, те напастите са две. Едната е епидемията, дето се предавала по водата. А другата помните ли я? Суша - капка дъжд не паднала от Великден до септември. Шест месеца без дъжд. Да беше днес - да са оревали света: ето, казахме ли ви, ето го затоплянето, заради вас стана, да спрем самолетите и колите и да си правим ток сами, като тичаме като хамстери във въртележка... А тогава просто са правили молебени за дъжд.

    Има ли глобално затопляне? Естествено, че има! А то човешко дело ли е? Естествено, че не е!

  64. 64 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Хората с повече от 2 деца са виновни. Нещо трябва да се напави.

  65. 65 Профил на Dora M
    Dora M
    Рейтинг: 12 Неутрално

    До коментар [#63] от "Umbra Domini":

    Евала, Айнщайн

  66. 66 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Весело

    До коментар [#63] от "Umbra Domini":

    Аз сам като включа готварската печка и вдигам температурата с няколко градуса - световната температура. А си представи сега сто човека да готвят - ще изпържим света.
    До коментар [#65] от "Dora M":

    Браво, старлетке!

  67. 67 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 809 Неутрално

    Когато ти гори къщата, не обсъждаш как ще направиш нещо след 20 години. за съжаление егоистичното в човека ще затрие собствения му дом. Човечеството отказа да не бъде паразит за тази планета.

  68. 68 Профил на falcone
    falcone
    Рейтинг: 809 Неутрално

    До коментар [#57] от "k_":

    Ганьо не се връзва на нищо за това държавата му е кенеф. Ходи да бачка и живее в други държави, но продължава да гласува за това България да остане кенеф.

  69. 69 Профил на enter_k
    enter_k
    Рейтинг: 550 Весело

    А последните 10г преди последните 10г как беше?

  70. 70 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    До коментар [#67] от "falcone":

    Като си играеш с огъня, ще ти гори къщата. А ако ти дадат 12 милиарда да си купиш пожарогасител, но ти ги даваш за да си рисуваш проектчета - и ще ти изгори къщата.

    К'во правим с мегазамърсяващите заводи в Китай, Индия и Русия - мълчание; к'во правим с изсичането на Амазонка - мълчание, с замърсяването на океана от Китай и Индия - мълчание. Бай Генчо кара на метан и има барбекю на село - аре всички да му пилим на главата колко много замърсява и че ще убие всички.

  71. 71 Профил на Vency Mirchev
    Vency Mirchev
    Рейтинг: 1686 Неутрално

    Чета, слушам и гледам Републиканците в Twitter и Fox news. Според тях- "такова животно нема", и аз съм на тяхното мнение. Сега ще ни обвините - мен, Бай Тръмп и "Слоновете" в комунизъм, ала истината ми е по- скъпа дори и когато се обиждат "Магаретата".

    Аз съм тук и там. – Навред. –Един работник от Тексас, хамалин от Алжир, поет...
  72. 72 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3931 Любопитно

    До коментар [#54] от "parcaleste":

    Тези мерки не са само за "селячеството" а за цялата държава, нейните граждани и нейната икономика!

    И в крайна сметка няма нищо лошо в мерките държавите да намалят своите емисии от CO2, и другите парникови газове, които причиняват парниковия ефект, от там и глобалното затопляне, от там и глобалните промени в климата и всички негативни ефекти от тях! Нищо лошо няма да намалим замърсяването на реките, моретата и океаните с пластмаса и други отпадъци, като отпадни горива, масла и т.н. Нищо лошо няма да намалим замърсяването на почвата с един куп отрови и отпадъци! От всичко това ще спечели не само ОС (околната среда), НЕ само нашата планета, НО и човечеството като цяло!!!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  73. 73 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    До коментар [#72] от "Иво":

    Прав си - но вместо да се гонят големите замърсители, се щавят капките от морето. В Китай един мегазавод да намали СО2 наполовина, ще е много по-ефективно отколкото да се къпеш наполовина.

  74. 74 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#56] от "iazdakaja":И тогава каква е била причината за това ????
    —цитат от коментар 58 на Quo Vadis?


    ТЕЦовете?

  75. 75 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    Или някой размахва прекалено ''въглеродното плашило'' и защитава нечии интереси или е навно загрижен за бъдещето на Планетата. Сега разполагаме със всички инструменти за да се правим първи приятели на Земята. Огледайте се какво правите около вас и сложете ред на първо място в средата, която обитавате и тогава всичко ще застане постепенно на мястото си.

  76. 76 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#13] от "Иво":


    ....Тези нови данни, които дават учените са притеснителни. Дано световните политици на предстоящата среща в Дубай вземат допълнителни мерки за справяне с последствията на тези климатични промени.
    —цитат от коментар 13 на Иво


    Ти поне правиш впечатление на интелигентен човек....
    Едно е да се "справяш с последствията от климатичните промени", а съвсем друго е да се бориш с тях.

  77. 77 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    Въпрос към всички, дето смятат че човешката дейност може да доведе до съществена промяна на климата. Знаете ли защо Гренландия се нарича така?

  78. 78 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    До коментар [#77] от "lz73":

    Още един - защо маймуната е слязла от клона и станала човек?

  79. 79 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Помните ли киселинните дъждове? Дето всяка седмица говорехме за тях? И снимките на унищожените от тях гори? Къде изчезнаха тези дъждове? Вече ги няма? Или няма сметка да се пише за тях?Помите ли озоновата дупка? Не една даже, ами няколко? Дето обясняваха, че ако се разшири още малко, до един ще изпукаме от рак по кожата? Къде изчезнаха тези дупки? И тях ли вече ги няма?Цялата история на Земята е история на промени на климата.Цялата история на чоечеството, от кроманьонците до Майка Тереза, от Каин и Авел до Хари Потър е история на промени на климата.Климатът винаги се е променял и винаги ще се променя. С или без човека.Зимата някъде беше, в ВВС прочетох зашеметяваща новина, която следваше да докаже и неоспоримостта на климатичните промени, и ужасът, който те ни носят. И тя беше, че някъде в САЩ, не помня в кой щат, пресъхнало някакво езеро. Пресъхнало бързо, само преди 20-тна години си било пълноводно, а сега пресъхнало. За няма и 20 години, а на дъното му открили древни индиански селища, от преди 2000 години някъде...А аз питам тези индианци каква тежка дълбоководна и водолазна техника са ползвали преди 2000 години, та да строят села по езерното дъно? Или тогава май не е било дъно, а си е било поле...След последната ледникова епоха, от преди 11 000 години та до днес, сме в процес на глобално затопляне. От тогава, та до днес. Верно, не е било равномерно: било е топличко до към 900-950-тата година някъде. През този топъл период римляните стигат до Шотландия, там се оплакват от недобрите сортове местно грозде: от него виното не било хубаво, затова искали от Рим да им пращат вино, с нормално качество.Горе-долу по същото време император Траян открил нашата хисарска минерална вода. По-късно ще построят цяло селище там, крепостната стена седи и до днес. Но водата много се харесала на императора (абе, Траян ли беше или друг? Не помня вече.). Той страдал от някакви стомашни проблеми и след като пил от водата споделил със свитата си, че за първи път от месеци спал непробудно до сутринта. И щял още да спи, но го събудили крясъците на маймуните по околните дървета.Дали пък не ги е сънувал тези маймуни? Едва ли, защото малко преди него един от гръцките историци пише, че горте по тези земи били толкова гъсти, че маймуна можело да стигне от Стара Планина до онова, което е днес Анталия в Турция без да слиза на земята. Само по клоните се премятала. Ама тези гори били изсечени, за се построяла някаква флота.Пак тогава Гренландия получила името си, цялата била зелена. А викингите стигнали до Нюфаундленд и днешен Ню Йорк. Не им се е налагало да бягат от айсберги, те идват чак после.Пак тогава по нашите земи е имало лъвове и пантери, имало е и птици, които днес можем да видим само в Африка. Не вярвате? Разходете се до Пловдив, там има възстановена римска базилика. В нея има страхотни мозайки, вижте ги. Там са и птиците, те са обитавали нашите земи.А после става нещо. Вулкан ли е изригнал, какво ли - но настъпва нещо, което наричат малка ледникова епоха. Тя съвпада с т.нар. "тъмни векове" в Европа. Зимите стават безконечни и люти, реките замръзват, ледниците в планините нарастват. Лета няма, има някакви хладни пролети, които изобилстват с дъждове. Реките са вечно придошли, реколта няма - посевите изгниват преди да покълнат. По цяла Европа настава глад и упадък, това е преиод на нескончаеми войни.Това чувствително захлаждане приключва около 1820 година някъде. И от тогва до днес, без да се спира, климатът отново се променя. Затопля се, не е спирало да се затопля. Кога по-бързо, кога се забавя. Но не спира.Да, има промяна в климата. Глупаво е да се отрича това. Но е не само глупаво, но и вредно да твърдим, че е човешко дело. Не е и няма как да бъде.Помните ли "Напаст божия" от Елин Пелин? Разказът, обърнете внимание, е писан май през 1903 година. Тогава не нямало ни джиесеми, ни интернет. Всъщност, те напастите са две. Едната е епидемията, дето се предавала по водата. А другата помните ли я? Суша - капка дъжд не паднала от Великден до септември. Шест месеца без дъжд. Да беше днес - да са оревали света: ето, казахме ли ви, ето го затоплянето, заради вас стана, да спрем самолетите и колите и да си правим ток сами, като тичаме като хамстери във въртележка... А тогава просто са правили молебени за дъжд.Има ли глобално затопляне? Естествено, че има! А то човешко дело ли е? Естествено, че не е!
    —цитат от коментар 63 на Umbra Domini


    Озоновата дупка се е свила няколко пъти оттогава, благодарение на човешка намеса. Ако не знаеш, фреонът беше забранен международно и се замести с нови видове газове. Оттогава има постоянен регрес на озоновите дупки. Ама това можеше и да си го прочетеш.

  80. 80 Профил на Liberast
    Liberast
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Въпрос към всички, дето смятат че човешката дейност може да доведе до съществена промяна на климата. Знаете ли защо Гренландия се нарича така?
    —цитат от коментар 77 на lz73


    Всички знаем отговора, и какво ти помага това? Не можеш ли да вържеш логически вериги - може да има цикличности на климата, но може и някой да добавя инерция на цикличности? Нещо като, ако го няма човека, климатът се затопля с 1-2 градуса, после изстива; с човека се затопля 3-4, и после няма обръщане?

  81. 81 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    До коментар [#80] от "Liberast":

    Да, но за това трябват доказателства, а не приказки; истински учени, а не холивудски, с нобелова награда от доказано грешна теория в началото на 19-ти век. Напълни се нета с лаладжийски анимацийки, включително и теории за плоската земя. Някои учени смятат че Ню Йорк е половината земно кълбо, други че ако се изкъпеш със студена вода, ще спреш замърсяването от цял Китай, ЗАЩОТО ТАКА!!!

  82. 82 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2882 Неутрално

    Накратко - някои лидери нямат топки да скочат на големите замърсители и си го изкарват на обикновения човек, като го мачкат.

  83. 83 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    [quote#79:"Liberast"][/quote]

    КОЛКО ПЪТИ СЕ Е СВИЛА ОЗОНОВАТА ДУПКА?

  84. 84 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#80] от "Liberast":


    Всички знаем отговора, и какво ти помага това? Не можеш ли да вържеш логически вериги - може да има цикличности на климата, но може и някой да добавя инерция на цикличности? Нещо като, ако го няма човека, климатът се затопля с 1-2 градуса, после изстива; с човека се затопля 3-4, и после няма обръщане?
    —цитат от коментар 80 на Liberast


    Аха, знаете отговора, но не знаете защо е станало така....
    Всъщност ние не знаем почти нищо с достатъчна точност за климата. И това не го казвам аз, а бащата на теорията за глобалното затопляне и влиянието на човека в/у него. И понеже се опитвам да вържа логическите вериги си задавам един простичък въпрос. Колко СО2 отделяме на година и колко е той в атмосферата въобще. Вие имате ли отговор?
    А иначе съм готов да приема всяка една теория, за която има някакви доказателства. За съжаление на т.н. затоплисти нито един модел не успява да "предскаже" климата с приемлива точност... Е, аз не съм готов да харчат моите пари само въз основа на необосновани предположения....

  85. 85 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#83] от "sim4o":


    [quote#79:"Liberast"]
    —цитат от коментар 83 на sim4o
    КОЛКО ПЪТИ СЕ Е СВИЛА ОЗОНОВАТА ДУПКА?[/quote]

    Ами....хмммм...ами то....как да го кажем...ми не знаем! Май се оказва, че забраната на фреона някак не е повлияла много....

  86. 86 Профил на han_kurbat
    han_kurbat
    Рейтинг: 841 Весело

    До коментар [#45] от "han_kurbat":

    Еийййй и цъкачката пуснало лудото тайпе, и сега всеки вече знай как стават минусите и плюсовете.

  87. 87 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#84] от "lz73":

    Естествено, че имаме отговор.
    Нормалната атмосферна концентрация на С02 за последните половин милион години е 200 до 280 на млн. частици. Към 1960г. е 320, 2007г. е 380, днес - 420.

  88. 88 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 2508 Неутрално

    До коментар [#84] от "lz73":

    Ами тя оценката колко отделят хората от горенето на фосили не е сложна.
    Пренебрежимо малко в сравнение с всичкото налично СО2 в атмосферата, която е мнооого голяма спрямо това което отделяме.
    Илюстирарно в планетарен мащаб е колкото да изгориш една 3-4кг свещ за година в катедрала с основа колкото 3 футболни игрища и височина колкото десететажен блок.
    Това е приноса на хората от СО2 в планетарен мащаб.
    Другото е алармистки алабалзми за гретета дето не подзнават и не могат да осмислят числа и пропорции.

  89. 89 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#83] от "sim4o":

    [quote#79:"Liberast"]
    —цитат от коментар 83 на sim4o
    КОЛКО ПЪТИ СЕ Е СВИЛА ОЗОНОВАТА ДУПКА?
    —цитат от коментар 85 на lz73


    Ами....хмммм...ами то....как да го кажем...ми не знаем! Май се оказва, че забраната на фреона някак не е повлияла много....[/quote]


    Някой - знаем ..

    Озоновата дупка се е свила няколко пъти оттогава, благодарение на човешка намеса.
    Ако не знаеш, фреонът беше забранен международно и се замести с нови видове газове.
    Оттогава има постоянен регрес на озоновите дупки. Ама това можеше и да си го прочетеш.
    —цитат от коментар 79 на Liberast



    Ей я, дупката - в милиони км2

    1983 17 October 12.2
    1984 24 September
    1985 03 October 18.8
    1986 06 October 14.4
    1987 29 September 22.5
    1988 20 September 13.8
    1989 03 October 21.7
    1990 19 September 21.1
    1991 04 October 22.6
    1992 27 September 24.9
    1993 19 September 25.8
    1994 30 September 25.2
    1996 07 September 26.9
    1997 27 September 25.1
    1998 19 September 27.9
    2012 22 September 21.1
    2013 16 September 24.0
    2014 11 September 24.1
    2015 02 October 28.2
    2016 28 September 23.0
    2017 11 September 19.6
    2018 20 September 24.8
    2019 08 September 16.4
    2020 20 September 24.8
    2021 07 October 24.8
    2022 05 October 26.5

    Забраната на фреона е 80-те години ..

    От тогава ДУПКАТА НАМАЛЯВА..

    Да бе, нараства .. ама то- НАРАСТВАНЕТО Е НАМАЛЯВАНЕ; ЗАХЛАЖДАНЕТО - Е ЗАТОПЛЯНЕ; ВОЙНАТА Е МИР; А СВОБОДАТА Е РОБСТВО..

    Вярвайте в науката - фреонът работи, Мерките работят, пейките работят КППтата и бележка от работодател - работят, заразна лъжица - работи !

  90. 90 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    До коментар [#87] от "iazdakaja":

    Всичките ви отговори са такива....я пак прочети въпроса ми и виж дали можеш да отговориш.

  91. 91 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1871 Весело

    До коментар [#89] от "sim4o":

    Вие нищо не знаете, щото вашите знания противоречат на правата вяра....

  92. 92 Профил на conax
    conax
    Рейтинг: 42 Неутрално

    До коментар [#89] от "sim4o":

    Не бе, на тебе ще вярваме, тъпанар.

  93. 93 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#90] от "lz73":

    На година ли? Ами 420 минус 280 делено на 200 години индустрализация е към четвърт % годишно (в момента е над половин).

  94. 94 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#89] от "sim4o":Не бе, на тебе ще вярваме, тъпанар.
    —цитат от коментар 92 на conax


    Кукуриго малоумно ..

    Ей ти я дупката през 80-те - при забраната на фреона ... в милиони км2 , максимумът е бил септември :

    ---- --
    1988 .. 20 September 13.8
    --- --

    Ей ти я, Идиотче - сега , последните години , в милиони квадратни километри .. ..

    -- --
    2020 20 September 24.8
    2021 07 October 24.8
    2022 05 October 26.5..
    -- --

    КОЛКО ПЪТИ Е НАМАЛЯЛА, МАЛОУМНИК.. я сметни, па ни кажи ..

  95. 95 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#94] от "sim4o":

    Много бързаш - озоновият слой ще започне да се възстановява към средата на века. Дупката над Антарктика много по-късно. Но важното е, че спряхме процеса благодарение на взетите важни мерки. Виж как ако искаме, можем!

  96. 96 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#94] от "sim4o":Много бързаш - озоновият слой ще започне да се възстановява към средата на века.
    Дупката над Антарктика много по-късно. Но важното е, че спряхме процеса благодарение на взетите важни мерки.
    Виж как ако искаме, можем!
    —цитат от коментар 95 на iazdakaja


    Мерките работят!

    А излиза дето ..

    Озоновата дупка се е свила няколко пъти ..
    —цитат от коментар 79 на Liberast


    .. не е така?

    Озоновата дупка НЕ СЕ Е СВИЛА.. , а е нарастнала ?

  97. 97 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Озоновата дупка се е свила няколко пъти ..
    Ако не знаеш, фреонът беше забранен международно .. .

    Оттогава има постоянен регрес на озоновите дупки.
    —цитат от коментар 79 на Liberast


    Бийте ми минуса - ама това , по-горното излезе май ДА Е ЛЪЖА, не ли?

    И въпрос КОЛКО ПЪТИ се е свила озоновата дупка, благодарение на Мерките?

    Ей я , в млн. км2 :

    1983 17 October 12.2
    1984 24 September
    1985 03 October 18.8
    1986 06 October 14.4
    1987 29 September 22.5
    1988 20 September 13.8
    1989 03 October 21.7
    1990 19 September 21.1
    1991 04 October 22.6
    1992 27 September 24.9
    1993 19 September 25.8
    1994 30 September 25.2
    1996 07 September 26.9
    1997 27 September 25.1
    1998 19 September 27.9
    2012 22 September 21.1
    2013 16 September 24.0
    2014 11 September 24.1
    2015 02 October 28.2
    2016 28 September 23.0
    2017 11 September 19.6
    2018 20 September 24.8
    2019 08 September 16.4
    2020 20 September 24.8
    2021 07 October 24.8
    2022 05 October 26.5

  98. 98 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#96] от "sim4o":

    Дупката не се е свила, но катастрофалният процес е спрян, както се и вижда.
    Естествено, че мерките работят! Щом действат учени, а не тръмпанари, дето знаят само дупките на игрището за голф...

  99. 99 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    До коментар [#96] от "sim4o":Дупката не се е свила, но катастрофалният процес е спрян, както се и вижда.

    Естествено, че мерките работят!
    —цитат от коментар 98 на iazdakaja


    Процесът е напълно спрян, ама дупката комай не се е свила .. Мерките работят!

    Или се е свила няколко пъти?


    -- ---
    1983 17 October 12.2
    1985 03 October 18.8
    1986 06 October 14.4
    .. ... ...
    .. 2020 20 September 24.8
    2021 07 October 24.8
    2022 05 October 26.5
    .. ..
    -- --

  100. 100 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#99] от "sim4o":

    Да, процесът е спрян, кривата е счупена и сега е по-скоро плато. Или както казват професорята: отнета му е динамиката.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK