Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Бе то хубаво ала бала ама Кий пак ще плаща милиардите? Щото като гледам от промяната само промениха кой краде иначе делаварите вървят отново с пълна сила, а освен кражби и далавери отново само приказки за светло бъдеще. А юлиянчо освен да филофоства да разкаже и кой ще плаща сметката на тези схеми дето ги върти за наша сметка.
Може, разбира се... Е, после няма кой да ни освобождава... Ама ние си живеем добре и като съвременни финансови роби, тъй че се тая... Да живее САЩ!!! Настоящият ни освободител!!!
Е че то енергията да се синтезира водород отделни ще дойде? От глупости те ли отново? Всичките ви идеи дето ги пробуутвате са губещи и затова само затуваме от тях.
БМВ и Стелантис почнаха доставките на автомобили с водородни горивни клетки с технологията на Тойота, която продава вече близо 7-8 години своя модел Мирай. Разхода й е 0.760 гр. на 100км. ,а в момента цената на"сивия" водород е два лева за килограм.
Не просто можем, а трябва!Историята ни е доказала, че Русия винаги е гледала и гледа на България, като васал, слуга, територия, за да прокарва своите интереси. Проблемът е, че и днес образованието учи децата ни, че тя е освободителка наша, по-голям брат, братушки, пазители на славянството и православието. Всъщност - точно обратното - те са наши окупатори, тирани, крадци и лъжци.А маса наши политици и обикновени българи, са работили и работят за руските интереси!
Аз си спомням как юлиянчо разказване басни как въглеводородите са минали и цялата енергия ще идва от слънце и вятър. Сега като си гледам сметките на тока и като му слушам новите щуротии си мисля сметките за ток догодина няма ли отново да са в пъти по високи от днешните?
Преодоляването на зависимоста трябва да стане в ума...всичко друго се купува!Свободният човек не се кланя ....лазенето е функция на робите.А у нас едни не лазят на бункерния а са по корем...
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Колкото по рано скъсаме енергийно от империята на злото Русия толкова по добре. От сатрапията Русия нищо добро не може да се очаква. Материала, материала.
Авторът говори само и единствено за пари. А Лили пее"Не всичко е пари, приятелю, не всичко е пари..." Зависи за конкретния човек кое е по важно, парите или приятелството.
Правилният въпрос е: Може ли Русия без България? От век и половина се вижда, че едното око на Русия винаги гледа в българските земи. Русия внася много газ и петрол, ние не изнасяме почни нищо към нуя. Кой за кого е по-важен?! Петата колона не се брои, тя без Русия ще се състои от граждани, без родина.
Целта е цяла Европа да се освободи от енергийната си зависимост към Кремъл ! Също и от добре напазаруваните петоколонници и клакьори в полза на " евтиния руски газ", който се оказа най - скъпия на света !!! Дотук само разрушенията в Украйна са за стотици милиарда евра, а как да измерим пролятата кръв и човешките жертви ? А съсипаните съдби, семейства, психически травми от войната, която още не е и свършила дори ?
До 5 години всички ще се отопляваме с вятърни мелници, ще хрупаме скакалци ще караме тесли, които няма да са наши, а ще са дадени от господаря ако нашите граждански социалноприемлици и политкоректни точки са достатъчно :))
Не само може, но е и крайно наложително. България трябва ритуално да погребе граничещия с порнография мит за величието на Русия и да се изпикае на гроба му. Останалото ще се нареди от само себе си.
България Е ЕВРОПЕЙСКА страна! Ние сме ЕВРОПЕЙСКИ народ! Принадлежим на ЕВРОПЕЙСКАТА Цивилизация! Вече 140 години североизточната сатрапия тежи на шията ни, като воденичен камък!!!
" България трябва да работи със страните в ЕС, но също и с други страни, може би Турция на първо място, за да намали и елиминира руското участие в потреблението си."
И как Турция ще замести Русия при вноса на газ и петрол? И какви бяха тези въпроси по отбраната които Киро разисквал с Ердоган? Защо остана в сянка посещението на Карадайъ и Илхан Кючюк приети от Мевлют Чаушоглу като държавна делегация? Да не се готвят да поспещат турския батальон в България?
"Необятният руски пазар осигурява само 1.5% от износа на България, в който най-голям дял, около 1/4, са медикаменти"
Каква грантаджийска логика само! Първо съсипваш отношенията с Русия, губиш руския пазар, а после твърдиш, че той не бил важен, защото и без друго изнасяш малко ... Ами изнасяй много бе, кой ти е крив? Това е като да имаш крава, но да не знаеш как да я доиш и да кажеш, че е безполезна.
Пред България никога досега не се е откривала такава възможност да скъса изцяло взаимоотношенията си с азиатския сатрап Русия, да криминализир русофилията и да напредне към едно много по-добро европейски и световно бъдеще. Уви, ретроградни елементи, като Корни, Янев, Радев, Борисов, Копейкин, БСП, ДПС, ГЕРБ и Възраждане правят всичко възможно да изпълнят слугинажа си към азиатския сатрапизъм наречен Русия и да придържат България във възможно най-близка орбита до Кремъл.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Произведени в Китай с робски труд затворен в фабрики които са обградени с мрежи против самоубийства, защото човешкия живот е прекалено ценен да бъде захвърлен.. Всички тези органи... Струват пари все пак.. А суровините идват от Африка, където ползват деца, за да ги изкарват от земята :))
Но ситуацията е както при наденицата и кренвирша.. Вкусен ви е ама не знаете как се приготвя и ако видите с очите си, едва ли бихте яли пак :)))
Не може някой да си приписва ролята на незаобиколим фактор или световна сила, след като половината му население ползва външни тоалетни, бърше си седалището с вестник и пие промишлен алкохол...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
До коментар [#11] от "Dankol": И само изпуснати няколко подробности, че базовия модел само струва над 85 000 лв, че водородни станции в България няма и че цената на водорода поне в Европа е 2-3 евра на кг. С 1 кг водород мирай минава 80км. Т.е. на практика консумацията е като дизелов автомобил само дето цената на, автомобила е двойна. А и отгоре на, всичко няма къде да заредиш.
Май мечтаете за деня когато България няма да я има. Нагледахте ли се тези дни на българи в Украйна говорещи български с руски акцент? Ако Русия не ни беше освободила всички оцелели българи щяхме да сме като тях - народ без собствена държава.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Разбира се, че може. Е, червените чугуни мислят, че не могат, но не си дават сметка, че парите, които плащаме като "данък Русия" са много повече от Q-пейките, които вземат за противобългарския си патрЕотизъм.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
От русия в България влиза само беззаконие, корупция, изнудване и измами.
Като се почне от монопола на Газпром и Лукойл и се стигне до главния руски прокурор Чайка, който обучава Гешев как се разрушават човешки животи и се крадат бизнеси. Чисто икономически България изнася стоки за 1 милиард за Русия и внася изкопаеми (газ и петрол) за 6 милиарда. Т.е. всяка година с 5 милиарда на минус. България изнася за Германия стоки за 25 милиарда и сме на плюс.
Българите празнуват на националния си празник "освобождението на България от турско робство" Като нито е било освобождение, нито е било робство , нито е било турско. По този начин още от деца руската пропаганда ни втълпява, че българите нямало да могат да се освободят без руснацие. В османската импария е имало 78 народа - румънци, ливанци,египтяни,сърби, гърци и т.н. Нито един от тези народи не твърди че е нямало да се освободо сам, само ние българите. Ние сме били най-смотания народ в империята. Това ни внушава. Ако Русия не съществува, може пък българина най-накрая да повярва в собствените си сили!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Може и техният газ да стане демократичен. Войната нема да е безкрайна, а след нея нещата се очакват да са малко по-различни. Пък никой не е вечен, а времето лети.
Ако трябва да бъда напълно искрен.. Всички сме под олигархичната обувка.. Просто в така наречените свободни страни се допускат театри, фестивали на свободата и да си мислим ,че гласовете ни имат значение, докато ни управляват все същите корумпирани дядки и техните деца и брачеди :))
Наистина ли не сте забелязали, че политиците веднъж влезли във властта се махат толкова лесно, колкото интимен херпес ?
Правилният въпрос е: Може ли Русия без България?От век и половина се вижда, че едното око на Русия винаги гледа в българските земи. Русия внася много газ и петрол, ние не изнасяме почни нищо към нуя. Кой за кого е по-важен?!Петата колона не се брои, тя без Русия ще се състои от граждани, без родина.
Руското око е ненаситно?! Ама нали до нас е евроатлантическа Турция тя ще ни защити преди още Русия да си помисли да ни окупира като Украйна?! Да не мислиш че ДПС-то бяха случайно в Анталия като представители на бъдеща Източна Румелия?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Да, България може и без руския пазар, без руски туристи и без руски енергийни ресурси. Но това значи пропуснати ползи за милиарди и по-високи цени на вносните суровини, защото географската близост и Черно море ни дават конкурентно предимство спрямо останалите страни, които търгуват с Русия. Стига да сме кадърни да си изиграем правилно картите. Престъпление срещу българските националните интереси е да се откажем от подобна златна възможност заради геополитически натиск от другия край на планетата!
До коментар [#46] от "Martin Georgiev":Ако трябва да бъда напълно искрен.. Всички сме под олигархичната обувка.. Просто в така наречените свободни страни се допускат театри, фестивали на свободата и да си мислим ,че гласовете ни имат значение, докато ни управляват все същите корумпирани дядки и техните деца и брачеди :)) Наистина ли не сте забелязали, че политиците веднъж влезли във властта се махат толкова лесно, колкото интимен херпес ?Театър и шоу за немитите маси :)))
Така е в Русия. В Европа не е така!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Може, но трябва да измислим какво ще колят българите. Хибрикчиите добре им пускаха нишани срещу цигани, бежанци, гейове, соросоиди, "неолиберали"... Особено през 2015 г. докато на телевизора вървяха кадри с бежанските кервани от Сирия, милиони Костабаничаровци можеха да бъдат забелязани през прозоците на панелките да обикалят по хасени гащи в холовете със сатър или нож за хляб в ръката и да мучат "Дайтеее, дайте ъ ги дзАколим тия! Дза кеф че ги идзбием!",
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
Не се ли изморихте да използвате заплахата от Турция като аргумент, който прави близостта с Русия приемлива?! Все пак от онова време са минали повече от 140 години и опасната империя винаги е била една и съща - СССР/Русия. Няма разумни аргументи в защита на диктатора, не се излагайте с такива опорки.
Освен горивото, България на практика не зависи съществено от Русия. Погледнете малко статистически данни, стига с тези опорки - те са за съвсем прости тролове.
Е добре че дойдоха през 1878г. да те окупират, че сега сигурно щеше да си с Османско тескере![/quote]
Османската империя се е разпростирала върху повече от 40 днешни държави. Те с османски тескерета ли са и честват ли ден на освобождение от османско робство?
"Москва забавя руските пенсии на над 5000 души у нас"
Срам нямат.
А чевените на едни голи кражби ли да карат?
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев.
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
Може и да сме под много голяма, но невидима обувка - коя обувка попреци на Телерик преди години да измислят и продадат компанията си за 600 млн долара на американци? Не си прав - Путин дойде с идеята да направи силна Русия, но това, което направи бе да раздаде икономиката на 100 човека и от там нататък те си купиха къщи, вили и коли в чужбина. НИЩО не направиха за икономиката си да бъде по-конкурентна, иновативна да разработват собствени продукти - най-малкото ЕДНА ПЕЧКА готварска да бяха направили....жалки са. Затова сега ги боли, защото се оказа, че през годините бяха мързеливи политиците и не стимулираха хората да купуват, произвеждат в Китай, както прави цял свят и да продават руски брандове. Кои са Словинея с Горение? А - колко е Словения, колко е Русия? Нямат никакви продукти с висока добавена стойност - никакви! Кой е последният сеоар, който си си купил - или хладилник - или най-обикновена прахосмукачка? Западни са - със сигурност - но не и руски - макар, че са ВЕЛИКА НАЦИЯ. Това е проблемът - те наистина са бензиностанция с ракети.
Авторът говори само и единствено за пари.А Лили пее"Не всичко е пари, приятелю, не всичко е пари..."Зависи за конкретния човек кое е по важно, парите или приятелството.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Аз заради Путин няма да намразя и Прокофиев, но руският народ след падането на Путин ще има много да се самодоказва за да се върне в цивилизования свят. Те са вече в положението на Северна Корея. Това е като да си болен от тежка заразна болест и да се възстановяваш в изолация.
Първо трябва да вкараме всички руски слуги в затвора....Предатели като Първанов, Станишев, Борисов - на първо място. Личности като горните не само са работели за интересите на Русия. Те са работели срещу интересите на България.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
До коментар [#55] от "iak":Яки, плачеш ли за избитите чуждестранни миротворци в миротворческата база до Лвив?! Това е за вагнеровците в Сирия чиято смърт толкова те радваше.
До коментар [#52] от "Julian Mall":Не се ли изморихте да използвате заплахата от Турция като аргумент, който прави близостта с Русия приемлива?! Все пак от онова време са минали повече от 140 години и опасната империя винаги е била една и съща - СССР/Русия.Няма разумни аргументи в защита на диктатора, не се излагайте с такива опорки.
Нищо ново няма под слънцето. Залезът на една империя бележи възходът на друга. Ако Русия загине на руините и ще се възроди Османската империя. Това което наблюдаваме днес е обединяването на парчетата от Руската империя, ако Византия се беше обединила навремето никаква Османска империя нямаше да има.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
добавим цитат от Блиц: от днес Ген. Шивиков: Русия печели! До дни украинската армия сваля оръжието Зеленски съжалява вътрешно, че се е доверил и че е въвлякъл в този конфликт своя народ, коментира експертът
и цитат от БеНеРе Ген. Шивиков подкрепи Радев за втори президентски мандат -05.02.21 в 12:14 Подкрепа за втори президентски мандат за Румен Радев обяви офицерът от резерва Димитър Шивиков, твърдо застана зад намерението на Радев да се кандидатира за втори президентски мандат.
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев.
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.
Да, България може и без руския пазар, без руски туристи и без руски енергийни ресурси. Но това значи пропуснати ползи за милиарди и по-високи цени на вносните суровини, защото географската близост и Черно море ни дават конкурентно предимство спрямо останалите страни, които търгуват с Русия. Стига да сме кадърни да си изиграем правилно картите. Престъпление срещу българските националните интереси е да се откажем от подобна златна възможност заради геополитически натиск от другия край на планетата!
Ти не си от тая планета. Близостта с Русия не е конкурентно предимство, а конкурентен НЕДОСТАТЪК. колкото държавите са по-близо до русия толкова по-бедно живеят. Па вземи да прочетеш една статистика имаш интернет, можеш да пишеш и четеш както виждам! Преди намесата на Европейската комисия срещу практиките на Газпром, България е плащала най-скъпия газ в Европа, дори с 20% по-скъп от газа който се продава в Гърция, а минава по нашия газопровод. Същото е с Лукойл. Единствената рафинерия работеща десетки години на загуба! И изобщо как спредставяш руска фирма да плати нещо на България. Да ти таковам и конкурентното предимство .............
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
ВИж.. Ето как гледам ситуацията... Путин не е от добрите, но е единствения човек, от които катедралата я е страх :))) Катедралата са всички онези други сенчести кабали и интереси, които искат да ни вкарат в гардероби, да ни накарат да ядем насекоми и да ни модифицират генетично, за да сме щастливи, докато нямаме никаква собственост :)))
Няма добри тук... Все едно ме питаш на коя страна съм.. .На страната на чили разтройството или на страна на вкисналото гуано.. Ще съм щастлив ако войната приключи, ама може пак да се върнем на " Ама ти не си ваксиниран", въпреки рекордния ръст на сърдечни пристъпи при 12 годишни деца и хора атлети
Първата част от поста ти подчертава колко важна е Русия, а истината е, че (освен горивото) българската икономика е една от най-независимите от руската в ЕС. Това показва, че представата ти за развитие не се е еманципирала от "освободителите" ни.
Юлиане,Юлиане,пропуснал си една много важна зависимост-ЛЮБОВНАТА.Само който не е галил бели рускини,чехкини,германки и скандинавки в леглото си,той не знае ,какво са хубави жени и тяхното влияние върху мъжете!Така,че-без Русия, не може.Справка-колегите от Сънито,Златни и Албена...
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#55] от "iak":Яки, плачеш ли за избитите чуждестранни миротворци в миротворческата база до Лвив?! Това е за вагнеровците в Сирия чиято смърт толкова те радваше.
Нещо линк може ли, да видя колко чуждестранни миротворци са загинали? Ама да не е руски или и ти като Путин - тъпотии от сутрин до вечер?
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Разбира се, че може!Иска се много усилия, натикваме в ъгъла на русофилите и прозападно / и стабилно / правителство!Путинова Русия е "Титаник" и който е на борда ще потъне!!!!
Разбира се, че може!Иска се много усилия, натикваме в ъгъла на русофилите и прозападно / и стабилно / правителство!Путинова Русия е "Титаник" и който е на борда ще потъне!!!!
До коментар [#55] от "iak":Яки, плачеш ли за избитите чуждестранни миротворци в миротворческата база до Лвив?! Това е за вагнеровците в Сирия чиято смърт толкова те радваше.
Пък и в Сирия руснаците пробваха американцката армия, нормално е да останат само обгорени ушанки. Тук войната е между Украйна и Русия, които се оказа че са доста равностойни!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Ако не беше освободен от Русия, българският народ щеше да последва съдбата на арменци, асирийци, понтийски гърци и пр. християни в Османската империя, набийте си го в главите. Тоест, да бъде изклан и прогонен по чужди страни. От милионите християни в Турция не остана и следа, къде са? България не е Либия или Ирак, а се намира само на 300 км от столицата Цариград и нямаше да има прошка за българите. А и да бяха оцелели, щяха да са малцинство в етническата си територия - непосредствено преди Освобождението сме били около 50%.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Войната ще проключи, но е хубаво да приключи със свалянето на Путин и провеждането на честни избори, които да дадат на Русия място на световната сцена отново!
Путин директно казва, че всеки голям може да нападне някй малък ако не му изнася или пречи на интересите - без въобще да се интересува от интересите на малкия.
Това е ХАОС. Русия трябва да я има и може да я има като достоен член на света, но е и в този вид. Ако трябва нека народа и си изстрада и да се пребори за свободата си, но сега не е като през Желязната завеса - две околения поживяха хубавия живот и не вярвам сега да търпят това, което им се случва: - без да ги пита държавата им взе парите - взе им правото да пътуват в чужбина - взе им правото да правят бизнес с чужбина - взе им правото да се изразяват свободно - взе им правото да се информират от инакомислещи медии - взе им един куп нещо, които незнаем още, но им даде в замяна белег - НАШЕСТВЕНИЦИ.
Трябва да се отърват от него и ще живеят свободно. Пак могат да са си големи, да си опазят икономиката, но трябва да са в живота на света.
"Не просто можем, а трябва!Историята ни е доказала, че Русия винаги е гледала и гледа на България, като васал, слуга, територия, за да прокарва своите интереси."
Хайде посочи една държава направила повече за България от Русия?!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
96
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Питай изчезналите християни имали държави на територията на днешна Турция? [/quote]
А да попитам ли православните украински християни, които биват избивани от изпратените от Путин в Украйна муджахидини на Кадиров? Тях да ги питам ли, мужик?
Абе тия пишман-аналлизатори край нямат беее... Аман от дървени философи, дето през живота си не са завили един болт и не са заковали един пирон. Дайте братя, да свием потреблението, че на Путин да му е гадно..... Ми свий си твоето потребление бе, Аз моето няма да го свивам, заради тези, чиито .....такова ....таковаш.....
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Крадливото ромче
Рейтинг: 1167 НеутралноМожем.
Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴Бе газ, нефт, ядрено гориво.
Можем
Dankol
Рейтинг: 543 НеутралноВъв водорода е бъдещето!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
jmf29537805
Рейтинг: 851 НеутралноТрябва да се научим да можем.
doroteus
Рейтинг: 1353 НеутралноСамо без "СПАСИТЕЛИ И ОСВОБОДИТЕЛИ " не можем !
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2572 ЛюбопитноЕстествено че може!Само в бетоните глави на петата колона ...колхоза е фактор!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Nikola Damyanov
Рейтинг: 977 НеутралноБе то хубаво ала бала ама Кий пак ще плаща милиардите? Щото като гледам от промяната само промениха кой краде иначе делаварите вървят отново с пълна сила, а освен кражби и далавери отново само приказки за светло бъдеще. А юлиянчо освен да филофоства да разкаже и кой ще плаща сметката на тези схеми дето ги върти за наша сметка.
ptn39696176
Рейтинг: 244 НеутралноМоже, разбира се... Е, после няма кой да ни освобождава... Ама ние си живеем добре и като съвременни финансови роби, тъй че се тая... Да живее САЩ!!! Настоящият ни освободител!!!
Nikola Damyanov
Рейтинг: 977 НеутралноДо коментар [#3] от "Dankol":
Е че то енергията да се синтезира водород отделни ще дойде? От глупости те ли отново? Всичките ви идеи дето ги пробуутвате са губещи и затова само затуваме от тях.
Dankol
Рейтинг: 543 НеутралноБМВ и Стелантис почнаха доставките на автомобили с водородни горивни клетки с технологията на Тойота, която продава вече близо 7-8 години своя модел Мирай. Разхода й е 0.760 гр. на 100км. ,а в момента цената на"сивия" водород е два лева за килограм.
Капабланка
Рейтинг: 620 НеутралноНе просто можем, а трябва!Историята ни е доказала, че Русия винаги е гледала и гледа на България, като васал, слуга, територия, за да прокарва своите интереси.
Проблемът е, че и днес образованието учи децата ни, че тя е освободителка наша, по-голям брат, братушки, пазители на славянството и православието.
Всъщност - точно обратното - те са наши окупатори, тирани, крадци и лъжци.А маса наши политици и обикновени българи, са работили и работят за руските интереси!
plamen_b
Рейтинг: 3316 Весело"Може ли България без Русия"
Всичко ще бъде наред! :-)Много иска, но нема желание! :-)
Nikola Damyanov
Рейтинг: 977 НеутралноАз си спомням как юлиянчо разказване басни как въглеводородите са минали и цялата енергия ще идва от слънце и вятър. Сега като си гледам сметките на тока и като му слушам новите щуротии си мисля сметките за ток догодина няма ли отново да са в пъти по високи от днешните?
gorodetski
Рейтинг: 727 НеутралноВъпросът звучи като "може ли българинът без външна тоалетна".
Ами може, разбира се.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2572 РазстроеноПреодоляването на зависимоста трябва да стане в ума...всичко друго се купува!Свободният човек не се кланя ....лазенето е функция на робите.А у нас едни не лазят на бункерния а са по корем...
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Dankol
Рейтинг: 543 НеутралноДо коментар [#10] от "Nikola Damyanov":
България и сега има предостатъчно енергия. Отделно се монтирват нонстоп големи количества фотоволтаични панели.
anty
Рейтинг: 853 НеутралноКолкото по рано скъсаме енергийно от империята на злото Русия толкова по добре.
От сатрапията Русия нищо добро не може да се очаква.
Материала, материала.
Kyncho Kynchev
Рейтинг: 89 НеутралноМечтая за този ден, в който ще можем без Русия!
Лео
Рейтинг: 1319 НеутралноРазбира се, че може. От предпоследни в ЕС ще стане последни, но свободни и горди!
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1343 НеутралноАвторът говори само и единствено за пари.
Истината рано или късно излиза наяве.А Лили пее"Не всичко е пари, приятелю, не всичко е пари..."
Зависи за конкретния човек кое е по важно, парите или приятелството.
авторът
Рейтинг: 1395 НеутралноПравилният въпрос е: Може ли Русия без България?
От век и половина се вижда, че едното око на Русия винаги гледа в българските земи. Русия внася много газ и петрол, ние не изнасяме почни нищо към нуя. Кой за кого е по-важен?!
Петата колона не се брои, тя без Русия ще се състои от граждани, без родина.
samoedin
Рейтинг: 3006 НеутралноЦелта е цяла Европа да се освободи от енергийната си зависимост към Кремъл ! Също и от добре напазаруваните петоколонници и клакьори в полза на " евтиния руски газ", който се оказа най - скъпия на света !!! Дотук само разрушенията в Украйна са за стотици милиарда евра, а как да измерим пролятата кръв и човешките жертви ? А съсипаните съдби, семейства, психически травми от войната, която още не е и свършила дори ?
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1100 ВеселоДо коментар [#2] от "Крадливото ромче":
До 5 години всички ще се отопляваме с вятърни мелници, ще хрупаме скакалци ще караме тесли, които няма да са наши, а ще са дадени от господаря ако нашите граждански социалноприемлици и политкоректни точки са достатъчно :))
Bojidar Vasilev
Рейтинг: 370 НеутралноБългарите могат без Русия но русоробите начело с Нинова и Радев не. Те не могат до тоалетна да отидат бе да се консултират с Кремъл
Gavril
Рейтинг: 1033 НеутралноВсичко може. Само не и щастлив живот с мръсна съвест.
България, къде е нашия change we can believe in?rumen_s
Рейтинг: 1514 Неутрално"Може ли България без Русия"
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)Не може ли, а трябва! Мястото ни е в ЕС и НАТО, а не като задунайска губернийка на Митрофанова.
emil
Рейтинг: 2836 НеутралноДай Боже!
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Лео
Рейтинг: 1319 НеутралноСтрува ми се, че трябва да се диверсифицират доставките на фотоволтаици, защото всички са произведени в Китай!
meleager
Рейтинг: 758 НеутралноНе само може, но е и крайно наложително. България трябва ритуално да погребе граничещия с порнография мит за величието на Русия и да се изпикае на гроба му. Останалото ще се нареди от само себе си.
selqnin
Рейтинг: 1417 НеутралноБългария Е ЕВРОПЕЙСКА страна!
Ние сме ЕВРОПЕЙСКИ народ!
Принадлежим на ЕВРОПЕЙСКАТА Цивилизация!
Вече 140 години североизточната сатрапия тежи на шията ни, като воденичен камък!!!
Julian Mall
Рейтинг: 2546 Любопитно" България трябва да работи със страните в ЕС, но също и с други страни, може би Турция на първо място, за да намали и елиминира руското участие в потреблението си."
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоИ как Турция ще замести Русия при вноса на газ и петрол? И какви бяха тези въпроси по отбраната които Киро разисквал с Ердоган? Защо остана в сянка посещението на Карадайъ и Илхан Кючюк приети от Мевлют Чаушоглу като държавна делегация? Да не се готвят да поспещат турския батальон в България?
karatista
Рейтинг: 3207 Неутралновсеки ден все повече руски хора и стоки биват дамгосвани с любимото на боса им Z. дано се спрат скоро.
ick53646723
Рейтинг: Весело"Необятният руски пазар осигурява само 1.5% от износа на България, в който най-голям дял, около 1/4, са медикаменти"
Каква грантаджийска логика само! Първо съсипваш отношенията с Русия, губиш руския пазар, а после твърдиш, че той не бил важен, защото и без друго изнасяш малко ... Ами изнасяй много бе, кой ти е крив? Това е като да имаш крава, но да не знаеш как да я доиш и да кажеш, че е безполезна.
Крадливото ромче
Рейтинг: 1167 Неутрално[quote#6:"doroteus"][/quote]
Комунистите са виновни! ⚪🔵🔴Е добре че дойдоха през 1878г. да те окупират, че сега сигурно щеше да си с Османско тескере!
Are de
Рейтинг: 410 НеутралноПред България никога досега не се е откривала такава възможност да скъса изцяло взаимоотношенията си с азиатския сатрап Русия, да криминализир русофилията и да напредне към едно много по-добро европейски и световно бъдеще. Уви, ретроградни елементи, като Корни, Янев, Радев, Борисов, Копейкин, БСП, ДПС, ГЕРБ и Възраждане правят всичко възможно да изпълнят слугинажа си към азиатския сатрапизъм наречен Русия и да придържат България във възможно най-близка орбита до Кремъл.
Бай Ганьо
Рейтинг: 409 НеутралноМоже. Долу Путлер!
Лео
Рейтинг: 1319 НеутралноИ аз искам да откача жицата от моето енерго и да я закача на либийското, ама не става.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
funordie
Рейтинг: 285 НеутралноА защо не се даде право на избор... Който иска руски газ и петрол, който иска диверсифициран. Кой от където иска да купува.
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1100 ВеселоДо коментар [#29] от "Лео":
Произведени в Китай с робски труд затворен в фабрики които са обградени с мрежи против самоубийства, защото човешкия живот е прекалено ценен да бъде захвърлен.. Всички тези органи... Струват пари все пак.. А суровините идват от Африка, където ползват деца, за да ги изкарват от земята :))
Но ситуацията е както при наденицата и кренвирша.. Вкусен ви е ама не знаете как се приготвя и ако видите с очите си, едва ли бихте яли пак :)))
Deputat 241
Рейтинг: 3949 НеутралноНе може някой да си приписва ролята на незаобиколим фактор или световна сила, след като половината му население ползва външни тоалетни, бърше си седалището с вестник и пие промишлен алкохол...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилNikola Damyanov
Рейтинг: 977 НеутралноДо коментар [#11] от "Dankol":
И само изпуснати няколко подробности, че базовия модел само струва над 85 000 лв, че водородни станции в България няма и че цената на водорода поне в Европа е 2-3 евра на кг. С 1 кг водород мирай минава 80км. Т.е. на практика консумацията е като дизелов автомобил само дето цената на, автомобила е двойна. А и отгоре на, всичко няма къде да заредиш.
Julian Mall
Рейтинг: 2546 ЛюбопитноМай мечтаете за деня когато България няма да я има. Нагледахте ли се тези дни на българи в Украйна говорещи български с руски акцент? Ако Русия не ни беше освободила всички оцелели българи щяхме да сме като тях - народ без собствена държава. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Николай Колев
Рейтинг: 3028 НеутралноРазбира се, че може. Е, червените чугуни мислят, че не могат, но не си дават сметка, че парите, които плащаме като "данък Русия" са много повече от Q-пейките, които вземат за противобългарския си патрЕотизъм.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Martin Georgiev
Рейтинг: 30 РазстроеноВсичик можем без Русия.
Но бедна и гладна Русия е лоша за всички.
Приобщена Русия в Европа е най-добре! И може и няма да и вземе Западът ресурсите и парите - напротив ще живея по-добре.
Но докато ПУТИН е начело и не работят на пазарен, а олигархичен принцип - всички ще можем без Русия.
Nikola Damyanov
Рейтинг: 977 НеутралноДо коментар [#17] от "Dankol":
Това че се монтират фотоволтаични го виждам по сметките за тока. Увеличиха се десетки пъти...
iak
Рейтинг: 1603 НеутралноОт русия в България влиза само беззаконие, корупция, изнудване и измами.
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.Като се почне от монопола на Газпром и Лукойл и се стигне до главния руски прокурор Чайка, който обучава Гешев как се разрушават човешки животи и се крадат бизнеси.
Чисто икономически България изнася стоки за 1 милиард за Русия и внася изкопаеми (газ и петрол) за 6 милиарда. Т.е. всяка година с 5 милиарда на минус.
България изнася за Германия стоки за 25 милиарда и сме на плюс.
Българите празнуват на националния си празник "освобождението на България от турско робство"
Като нито е било освобождение, нито е било робство , нито е било турско.
По този начин още от деца руската пропаганда ни втълпява, че българите нямало да могат да се освободят без руснацие.
В османската импария е имало 78 народа - румънци, ливанци,египтяни,сърби, гърци и т.н. Нито един от тези народи не твърди че е нямало да се освободо сам, само ние българите. Ние сме били най-смотания народ в империята. Това ни внушава.
Ако Русия не съществува, може пък българина най-накрая да повярва в собствените си сили!
stoyanst
Рейтинг: 586 НеутралноАаа, сакън, не пипайте слънцето и въздуха за всеки български признателен русофил. Зер, те без свобода и демокрация могат, но без Русия - не!
Хи-хи
Рейтинг: 1416 НеутралноМоже и техният газ да стане демократичен. Войната нема да е безкрайна, а след нея нещата се очакват да са малко по-различни. Пък никой не е вечен, а времето лети.
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1100 ВеселоДо коментар [#46] от "Martin Georgiev":
Ако трябва да бъда напълно искрен.. Всички сме под олигархичната обувка.. Просто в така наречените свободни страни се допускат театри, фестивали на свободата и да си мислим ,че гласовете ни имат значение, докато ни управляват все същите корумпирани дядки и техните деца и брачеди :))
Наистина ли не сте забелязали, че политиците веднъж влезли във властта се махат толкова лесно, колкото интимен херпес ?
Театър и шоу за немитите маси :)))
Julian Mall
Рейтинг: 2546 ЛюбопитноРуското око е ненаситно?! Ама нали до нас е евроатлантическа Турция тя ще ни защити преди още Русия да си помисли да ни окупира като Украйна?! Да не мислиш че ДПС-то бяха случайно в Анталия като представители на бъдеща Източна Румелия? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
ick53646723
Рейтинг: НеутралноДа, България може и без руския пазар, без руски туристи и без руски енергийни ресурси. Но това значи пропуснати ползи за милиарди и по-високи цени на вносните суровини, защото географската близост и Черно море ни дават конкурентно предимство спрямо останалите страни, които търгуват с Русия. Стига да сме кадърни да си изиграем правилно картите. Престъпление срещу българските националните интереси е да се откажем от подобна златна възможност заради геополитически натиск от другия край на планетата!
Hawaii
Рейтинг: 4677 НеутралноБългария БЕЗ РУСИЯ и без привнесените от Русия
КОРУПЦИЯ
ОМРАЗА
КРАЖБИ в посока РУСКИЯ БЮДЖЕТ
ще е едно наистина хубаво място за живеене.
iak
Рейтинг: 1603 НеутралноТака е в Русия. В Европа не е така! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
cinik
Рейтинг: 2089 НеутралноМоже, но трябва да измислим какво ще колят българите. Хибрикчиите добре им пускаха нишани срещу цигани, бежанци, гейове, соросоиди, "неолиберали"... Особено през 2015 г. докато на телевизора вървяха кадри с бежанските кервани от Сирия, милиони Костабаничаровци можеха да бъдат забелязани през прозоците на панелките да обикалят по хасени гащи в холовете със сатър или нож за хляб в ръката и да мучат "Дайтеее, дайте ъ ги дзАколим тия! Дза кеф че ги идзбием!",
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупцияавторът
Рейтинг: 1395 НеутралноДо коментар [#52] от "Julian Mall":
Не се ли изморихте да използвате заплахата от Турция като аргумент, който прави близостта с Русия приемлива?! Все пак от онова време са минали повече от 140 години и опасната империя винаги е била една и съща - СССР/Русия.
Няма разумни аргументи в защита на диктатора, не се излагайте с такива опорки.
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1100 ВеселоДо коментар [#51] от "Ramon Asvalda":
Кокошките, които мислят, че са свободни снасят повече яйца между другото :))) Кравите също дават повече мляко ако имат голям двор и пространство..
авторът
Рейтинг: 1395 НеутралноДо коментар [#53] от "ick53646723":
Освен горивото, България на практика не зависи съществено от Русия. Погледнете малко статистически данни, стига с тези опорки - те са за съвсем прости тролове.
4ort
Рейтинг: 2643 НеутралноОсманската империя се е разпростирала върху повече от 40 днешни държави. Те с османски тескерета ли са и честват ли ден на освобождение от османско робство?
New
Рейтинг: 1754 Неутрално"Москва забавя руските пенсии на над 5000 души у нас"
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.Срам нямат.
А чевените на едни голи кражби ли да карат?
Martin Georgiev
Рейтинг: 30 НеутралноДо коментар [#51] от "Ramon Asvalda":
Може и да сме под много голяма, но невидима обувка - коя обувка попреци на Телерик преди години да измислят и продадат компанията си за 600 млн долара на американци?
Не си прав - Путин дойде с идеята да направи силна Русия, но това, което направи бе да раздаде икономиката на 100 човека и от там нататък те си купиха къщи, вили и коли в чужбина.
НИЩО не направиха за икономиката си да бъде по-конкурентна, иновативна да разработват собствени продукти - най-малкото ЕДНА ПЕЧКА готварска да бяха направили....жалки са.
Затова сега ги боли, защото се оказа, че през годините бяха мързеливи политиците и не стимулираха хората да купуват, произвеждат в Китай, както прави цял свят и да продават руски брандове.
Кои са Словинея с Горение? А - колко е Словения, колко е Русия?
Нямат никакви продукти с висока добавена стойност - никакви!
Кой е последният сеоар, който си си купил - или хладилник - или най-обикновена прахосмукачка? Западни са - със сигурност - но не и руски - макар, че са ВЕЛИКА НАЦИЯ.
Това е проблемът - те наистина са бензиностанция с ракети.
Julian Mall
Рейтинг: 2546 ВеселоДо коментар [#55] от "iak":
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоЯки, плачеш ли за избитите чуждестранни миротворци в миротворческата база до Лвив?! Това е за вагнеровците в Сирия чиято смърт толкова те радваше.
К2
Рейтинг: 2085 НеутралноДали? А приятелството не става аз съм ти приятел а ти ме слагаш във списък с врагове. SHADOWS of SOFIA
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
emil
Рейтинг: 2836 НеутралноАз заради Путин няма да намразя и Прокофиев, но руският народ след падането на Путин ще има много да се самодоказва за да се върне в цивилизования свят. Те са вече в положението на Северна Корея. Това е като да си болен от тежка заразна болест и да се възстановяваш в изолация.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Храбър
Рейтинг: 2624 НеутралноПърво трябва да вкараме всички руски слуги в затвора....Предатели като Първанов, Станишев, Борисов - на първо място.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Личности като горните не само са работели за интересите на Русия. Те са работели срещу интересите на България.
Dankol
Рейтинг: 543 НеутралноZакончились
Vовата
Новото значение на символите "Z" и "V"!
Пламен Карапетков
Рейтинг: 88 РазстроеноЗа съжаление не само ние но и цяла Европа трудно ще се "отърве" от руската енергия ,метали ,калиеви торове и суровини.
К2
Рейтинг: 2085 НеутралноПо-добре ти плачи за загубите на агресора. Добровоците са там по свой избор. SHADOWS of SOFIA
eti mehter
Рейтинг: 3890 ВеселоДо коментар [#9] от "ptn39696176":
BukalemunДа живее САЩ!!! Настоящият ни освободител!!!
=======
И едно Херо.....като регионален посредник......
Пардон..... Една Херо.... :)
selqnin
Рейтинг: 1417 НеутралноДо коментар [#57] от "авторът":
Като не го игнорирате напълно му правите услуга!!!
selqnin
Рейтинг: 1417 ВеселоДо коментар [#68] от "Dankol":
Много добро!!!
Julian Mall
Рейтинг: 2546 НеутралноНищо ново няма под слънцето. Залезът на една империя бележи възходът на друга. Ако Русия загине на руините и ще се възроди Османската империя. Това което наблюдаваме днес е обединяването на парчетата от Руската империя, ако Византия се беше обединила навремето никаква Османска империя нямаше да има. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
New
Рейтинг: 1754 НеутралноСлед патетичното питане на автора да
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков.добавим цитат от Блиц: от днес
Ген. Шивиков: Русия печели! До дни украинската армия сваля оръжието
Зеленски съжалява вътрешно, че се е доверил и че е въвлякъл в този конфликт своя народ, коментира експертът
и цитат от БеНеРе
Ген. Шивиков подкрепи Радев за втори президентски мандат -05.02.21 в 12:14
Подкрепа за втори президентски мандат за Румен Радев обяви офицерът от резерва Димитър Шивиков, твърдо застана зад намерението на Радев да се кандидатира за втори президентски мандат.
iak
Рейтинг: 1603 НеутралноТи не си от тая планета. Близостта с Русия не е конкурентно предимство, а конкурентен НЕДОСТАТЪК. колкото държавите са по-близо до русия толкова по-бедно живеят.
Па вземи да прочетеш една статистика имаш интернет, можеш да пишеш и четеш както виждам!
Преди намесата на Европейската комисия срещу практиките на Газпром, България е плащала най-скъпия газ в Европа, дори с 20% по-скъп от газа който се продава в Гърция, а минава по нашия газопровод.
Същото е с Лукойл. Единствената рафинерия работеща десетки години на загуба!
И изобщо как спредставяш руска фирма да плати нещо на България.
Да ти таковам и конкурентното предимство ............. И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Ramon Asvalda
Рейтинг: 1100 ВеселоДо коментар [#62] от "Martin Georgiev":
ВИж.. Ето как гледам ситуацията... Путин не е от добрите, но е единствения човек, от които катедралата я е страх :))) Катедралата са всички онези други сенчести кабали и интереси, които искат да ни вкарат в гардероби, да ни накарат да ядем насекоми и да ни модифицират генетично, за да сме щастливи, докато нямаме никаква собственост :)))
Няма добри тук... Все едно ме питаш на коя страна съм.. .На страната на чили разтройството или на страна на вкисналото гуано.. Ще съм щастлив ако войната приключи, ама може пак да се върнем на " Ама ти не си ваксиниран", въпреки рекордния ръст на сърдечни пристъпи при 12 годишни деца и хора атлети
авторът
Рейтинг: 1395 НеутралноДо коментар [#65] от "ick53646723":
Първата част от поста ти подчертава колко важна е Русия, а истината е, че (освен горивото) българската икономика е една от най-независимите от руската в ЕС. Това показва, че представата ти за развитие не се е еманципирала от "освободителите" ни.
Ivan Cholakov
Рейтинг: 135 ВеселоЮлиане,Юлиане,пропуснал си една много важна зависимост-ЛЮБОВНАТА.Само който не е галил бели рускини,чехкини,германки и скандинавки в леглото си,той не знае ,какво са хубави жени и тяхното влияние върху мъжете!Така,че-без Русия, не може.Справка-колегите от Сънито,Златни и Албена...
Julian Mall
Рейтинг: 2546 Любопитно[quote#60:"4ort"][/quote]
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоПитай изчезналите християни имали държави на територията на днешна Турция?
авторът
Рейтинг: 1395 НеутралноДо коментар [#71] от "eti mehter":
Като "турчин" (пардон - русняк), няма как да ти харесва американска посланичка с фамилията "Мустафа".
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
iak
Рейтинг: 1603 ЛюбопитноНещо линк може ли, да видя колко чуждестранни миротворци са загинали? Ама да не е руски или и ти като Путин - тъпотии от сутрин до вечер? И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
kapitan_laino
Рейтинг: 818 Неутрално"Може ли България без Русия"
Не само може, а трябва.
Julian Mall
Рейтинг: 2546 Неутрално[quote#70:"К2"][/quote]
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоДнешните руски загуби са несравними със загубите които Русия щеше да понесе ако не се беше заела с решаването на конфликта в Донбас.
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноРазбира се, че може!Иска се много усилия, натикваме в ъгъла на русофилите и прозападно / и стабилно / правителство!Путинова Русия е "Титаник" и който е на борда ще потъне!!!!
bat_plamen
Рейтинг: 4242 НеутралноРазбира се, че може!Иска се много усилия, натикваме в ъгъла на русофилите и прозападно / и стабилно / правителство!Путинова Русия е "Титаник" и който е на борда ще потъне!!!!
iak
Рейтинг: 1603 НеутралноПък и в Сирия руснаците пробваха американцката армия, нормално е да останат само обгорени ушанки. Тук войната е между Украйна и Русия, които се оказа че са доста равностойни! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
z_axis
Рейтинг: 951 НеутралноАман от дървени философи. Можело, ама трябвало да се намали потреблението и да плащаме двойно на сульо и пульо. Аре у лево.
Роси
Рейтинг: 7051 НеутралноТрябва да се направи и невъзможното, за да а се отървем веднъж завинаги от това руско зло. Нищо хубаво не сме видели от нея.
ick53646723
Рейтинг: НеутралноДо коментар [#60] от "4ort":
Ако не беше освободен от Русия, българският народ щеше да последва съдбата на арменци, асирийци, понтийски гърци и пр. християни в Османската империя, набийте си го в главите. Тоест, да бъде изклан и прогонен по чужди страни. От милионите християни в Турция не остана и следа, къде са? България не е Либия или Ирак, а се намира само на 300 км от столицата Цариград и нямаше да има прошка за българите. А и да бяха оцелели, щяха да са малцинство в етническата си територия - непосредствено преди Освобождението сме били около 50%.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Martin Georgiev
Рейтинг: 30 НеутралноДо коментар [#77] от "Ramon Asvalda":
Войната ще проключи, но е хубаво да приключи със свалянето на Путин и провеждането на честни избори, които да дадат на Русия място на световната сцена отново!
Путин директно казва, че всеки голям може да нападне някй малък ако не му изнася или пречи на интересите - без въобще да се интересува от интересите на малкия.
Това е ХАОС.
Русия трябва да я има и може да я има като достоен член на света, но е и в този вид.
Ако трябва нека народа и си изстрада и да се пребори за свободата си, но сега не е като през Желязната завеса - две околения поживяха хубавия живот и не вярвам сега да търпят това, което им се случва:
- без да ги пита държавата им взе парите
- взе им правото да пътуват в чужбина
- взе им правото да правят бизнес с чужбина
- взе им правото да се изразяват свободно
- взе им правото да се информират от инакомислещи медии
- взе им един куп нещо, които незнаем още, но им даде в замяна белег - НАШЕСТВЕНИЦИ.
Трябва да се отърват от него и ще живеят свободно. Пак могат да са си големи, да си опазят икономиката, но трябва да са в живота на света.
Julian Mall
Рейтинг: 2546 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "Капабланка":
По-добре миг свобода отколкото живот в робство"Не просто можем, а трябва!Историята ни е доказала, че Русия винаги е гледала и гледа на България, като васал, слуга, територия, за да прокарва своите интереси."
Хайде посочи една държава направила повече за България от Русия?!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vassilun
Рейтинг: 4422 ЛюбопитноА да попитам ли православните украински християни, които биват избивани от изпратените от Путин в Украйна муджахидини на Кадиров? Тях да ги питам ли, мужик?
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 984 НеутралноАбе тия пишман-аналлизатори край нямат беее...
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Аман от дървени философи, дето през живота си не са завили един болт и не са заковали един пирон.
Дайте братя, да свием потреблението, че на Путин да му е гадно.....
Ми свий си твоето потребление бе,
Аз моето няма да го свивам, заради тези, чиито .....такова ....таковаш.....
putinxujlo
Рейтинг: 2622 НеутралноДо коментар [#94] от "Julian Mall":
"Чуждестранен агент"Хайде посочи една държава направила повече за България от Русия?!
▪️▪️▪️▪️
Много ми интересно:
– Какво конкретно ви харесва от това, което Русия направила за България?
Krasimir Stoyanov
Рейтинг: 39 ВеселоМоже, наложително е и трябва да стане задължително!