Шестима бивши министри на отбраната: Неутралитетът е заплаха, не помощта за Украйна

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (110)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2562 Любопитно

    Четох статията във "Фактор" и съм напълно съгласен с казаното в нея.....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на 1908
    1908
    Рейтинг: 112 Неутрално

    С участието на комунистическата партия путинофили във властта, само дебили биха очаквали нещо различно. Подменителите и умните красавци си мълчат, за да не се разтури коалицията, пардон краденето.

    Няма мрак, който светлината да не може да разсее.
  3. 3 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5089 Неутрално

    "Ситуацията е в много лоша ситуация" и "„Сега искам да дам детайли на това, което се случи, на г-н Рашков", пардон "на г-н Петков", но "Двете неща са много к*ролирани".

  4. 4 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    Не само трябва да предоставим муниции на Украйна, а трябва и час по-скоро да изгоним Митрофанова!

  5. 5 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4615 Неутрално

    Правилен апел, ама Радев и Нинова не дават.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  6. 6 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Дълг към украйнския или руския народ нямате, дълг имате към българския народ.

    ум море, глава шамандура
  7. 7 Профил на Мартин Германов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Ivan Stoev
    Ivan Stoev
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Никой не може да остане неутрален между доброто и злото!

  9. 9 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Никой не може да остане неутрален между доброто и злото!
    —цитат от коментар 8 на Ivan Stoev


    +++++++++++++
    Време за проверка на ценностите!

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  10. 10 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 280 Неутрално

    Дълг към украйнския или руския народ нямате, дълг имате към българския народ.
    —цитат от коментар 6 на DonKey Hot


    Ти чете ли въобще статията? Или четенето с разбиране ти куца

  11. 11 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    Украинците се бият и в наша защита, защото следващите сме ние, така че трябва да им дадем всяка възможна военна помощ.

  12. 12 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    До коментар [#6] от "DonKey Hot":

    Именно затова. Защото ако агресията мине в Украйна, после руснаците могат да нападнат и нас.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  13. 13 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    Нинова, моля прочети доводите на хората и помисли малко.

    Направи си извода след като износа ни на военна продукция се увеличил прз първите 3 месеца на годината дали вече наша продукция не достига до Украйна?

    Вместо да стоиш като магаре на мост, помисли как да сключиш някой и друг договор за производство на амуниции и за НАТОвски оръжия, не само за съветски, вместо да изтеглим дивиденти ние защитаваме руснаците.

  14. 14 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5089 Гневно

    Нищо няма да изпратим :((( Докато Зеленски говори за липсата на храна и вода в окупираните градове, те мажат филии с хайвер и замезват.

    След 3:30, след 5:15 и т. н.

  15. 15 Профил на gorodetski
    gorodetski
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#7] от "Мартин Германов":

    Ами интересно Путя ако не бъде спрян в Украйна, кои са следващите? То малко акъл трябва, ама някои хора и толкова нямат, че да се сетят.

  16. 16 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    Дълг към украйнския или руския народ нямате, дълг имате към българския народ.
    —цитат от коментар 6 на DonKey Hot


    Точно дългът към българския народ е да подкрепим Украйна и свободния свят. Трудни ти е да го разбереш.

  17. 17 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Радев МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕ, че няма никаква опасност да бъдем нападнати затова, че изпращаме помощ на Украйна. На него проблемът му е, че всъщност той съчувства на руснаците и се поставя на тяхно място. Точно както когато препоръчваше на производителя на МИГ да ни съди за пропуснати ползи.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  18. 18 Профил на Ron Stoff
    Ron Stoff
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Българската държавност е пропита от руски агенти, а българското общество изобилства с промити от комунистическата пропаганда мозъци.

  19. 19 Профил на Мартин Германов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Снишаването, дето Радев и Нинова наричат "неутралитет", е най-глупавата стратегия. Путиноидите и така смятат България за враг, а съюзниците все повече се чудят дали сме адекватни.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  21. 21 Профил на zyzx
    zyzx
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Спокойно бе, никой няма да ви нападне. Той Путин даже и Украйна не може да победи, камо ли НАТО. Не би трябвало да подкрепяме която и да е страна, иначе излиза, че насъскваме брат срещу брата да се бие. Защото в крайна сметка руският и украинският народа са като братя.

  22. 22 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    Радев МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕ, че няма никаква опасност да бъдем нападнати затова, че изпращаме помощ на Украйна. На него проблемът му е, че всъщност той съчувства на руснаците и се поставя на тяхно място. Точно както когато препоръчваше на производителя на МИГ да ни съди за пропуснати ползи.
    —цитат от коментар 17 на nv


    Казано с други гуми, това е национално предателство. Висшите военни до един са такива.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8354 Неутрално

    Достойна позиция, която напълно подкрепям!

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  24. 24 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5089 Гневно

    До коментар [#14] от "Галя Станчева":

    Пропуснала съм линка - след 3:30, след 5:15 и т. н.

    https://www.youtube.com/watch?v=uGpZ9jgtZHk

  25. 25 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3339 Неутрално

    До коментар [#2] от "1908":

    Викаш, евроатлантическо е да върнеш доклада, в който Русия е посочена за "главна геополитическа заплаха" и да го обясниш, че искаш лодки и платноходки, след това да подариш куче на Пут-ин, а накрая и да изръсиш 3 млрд. на ползу ПутинУ.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  26. 26 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2466 Весело

    До коментар [#19] от "Мартин Германов":

    Слава богу, че се появи един истински българофил с рейтинг 15 и лош правопис. Сигурно имап и татуировка на Левски на слабините.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  27. 27 Профил на Мартин Германов
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  28. 28 Профил на Мартин Германов
    ****

    дублиран коментар

  29. 29 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2178 Неутрално

    Явно няма кой да внесе предложение в парламента 🤷

  30. 30 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2466 Неутрално

    До коментар [#27] от "Мартин Германов":

    До коментар [#15] от "gorodetski":Кой? АЗащо според теб се атакува Украйна?
    —цитат от коментар 27 на Мартин Германов


    Защото Путин е умопомрачен самодържец.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  31. 31 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    До коментар [#15] от "gorodetski":

    Ние сме - поради 2 причини - за да се свържат със Сърбияи за да разделят Гърция и Турция от останалите натовски държави по суша. Ама с такива генерали дето мислят за пенсията си и се кефят на Путьо.
    Освен това ако дебаркират във Варна и Бургас Копейкин и Нинова ще бъдат много изненадани - ще се чудят дали да вземат питка със сол или питка с мед и далеч по-сложният въпрос - карамфили или рози - да не би някой да се ободе на роза и да го приеме за вражески акт.

  32. 32 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 926 Весело

    Четох статията във "Фактор" и съм напълно съгласен с казаното в нея.....
    —цитат от коментар 1 на Willy Messerschmitt


    Бе ти си съгласен, аз също съм съгласен, обаче просто Киро друго хортува.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  33. 33 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 786 Гневно

    До коментар [#13] от "Аз":Нинова, моля прочети доводите на хората и помисли малко.
    Кога комунистите са мислили , важното за тях е парата .Не напразно Нинова няколко пъти сменя боята , комунистите и майка си ще продадат за пари .
    Време е Нинова , Радев , Копейкин , Борисов и Гешев да бъдат обявени за руски агенти и съдени за национално предателство.

  34. 34 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    До коментар [#12] от "nv":
    имам спомен че все още не сме излезли от НАТО, а доколкото си спомням нападение над член на НАТО е нападение над всички страни членки.

    ум море, глава шамандура
  35. 35 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    До коментар [#16] от "stedim":
    хайде пак стартирахме клишетата

    ум море, глава шамандура
  36. 36 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Призовавам да не се връзвате на тази ПРОПАГАНДА и да включвате в България в някакви нападателни съюзи. Ако не желаете бомби да падат на главите ви - не изпращайте бомби, оръжия и войници в конфликта. С бомби и оръжия МИР няма да се постигне. Само с незабавно спиране на огъня и преговори се постига МИР. И на тези преговори ще трябва да се правят отстъпки. И кой каквото си е надробил ще си го сърба. Това важи за всички участници в конфликта от всички страни. Само истински неутралните ще бъдат пощадени от последиците.

  37. 37 Профил на Julian Mall
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    До коментар [#21] от "zyzx":

    А като са братя Кой докарва чеченци и сирийци да се бият срещу братята си?
    И не е ли по-логично да вземем страна вместо само да гледаме как единият разбива страната на другия.

    Нека някой журналист да попита БПЦ не е ли време руската църква да бъде отлъчена от православният свят? Да им се спре достъпа до Гърция и всички правомощия, които имат там - никаква почивка, ако искат да ходят в Украйна да опяват загиналите войници.

  39. 39 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3164 Неутрално

    Когато си съсед на Московията, суверенитета ти винаги е под риск ! Не се знае кога един човек в Кремъл ще се събуди и ще започне да си размишлява върху историята както той си я разбира..........

  40. 40 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Любопитно

    До коментар [#21] от "zyzx":

    "Защото в крайна сметка руският и украинският народа са като братя."

    Защо тогава единият "брат" нападна другия и убива жени и деца?

  41. 41 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3206 Весело

    До коментар [#7] от "Мартин Германов":
    Бедний Марто, турил си карта на българските земи , които любимата ти Русия подари на съседите ни ... Чети повечко, ще те изпитвам безплатно.

  42. 42 Профил на Ron Stoff
    Ron Stoff
    Рейтинг: 330 Неутрално

    До коментар [#6] от "DonKey Hot":

    В руско турската война през 1877-1878 в България са загинали 976 украински войни.

  43. 43 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Любопитно

    До коментар [#15] от "gorodetski":Ние сме - поради 2 причини - за да се свържат със Сърбияи за да разделят Гърция и Турция от останалите натовски държави по суша. Ама с такива генерали дето мислят за пенсията си и се кефят на Путьо. Освен това ако дебаркират във Варна и Бургас Копейкин и Нинова ще бъдат много изненадани - ще се чудят дали да вземат питка със сол или питка с мед и далеч по-сложният въпрос - карамфили или рози - да не би някой да се ободе на роза и да го приеме за вражески акт.
    —цитат от коментар 31 на Аз


    Точно отрязването на Гърция и свързването със суперсилата Сърбия е стратегическата цел на Путин. А не те ли идва на акъла че Гърция и Турция могат да прехвърлят войски и по Черно море както и да отворят Втори фронт в Кавказ както Турция вече направи в Карабах?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  44. 44 Профил на ler501094252
    ler501094252
    Рейтинг: 106 Неутрално

    До коментар [#7] от "Мартин Германов":Ами интересно Путя ако не бъде спрян в Украйна, кои са следващите? То малко акъл трябва, ама някои хора и толкова нямат, че да се сетят.
    —цитат от коментар 15 на gorodetski

    И питаш. Тов. Рябков каза, че предложенията на Русия относно глобалната сигурност вече не са актуални. Путин довърши ли нацистката държава, ще отправи ново предложение. Този път връщане на НАТО не към 1997 г., а към 1949 г. и неутрален статус, не само за Украйна, но и за лимитрофите. При отказ, Путин ще нападе. Толкова е ясно.

  45. 45 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 4615 Неутрално

    Огнян Минчев:
    Слушам в колата Радио Москва (12+3+Волгин, естествено), тече интервю с лявата синдикалистка Ваня Григорова... Която внася разяснения колко нюансирана била позицията й по отношение на Путиновите свинщини в Украйна. Според Григорова обаче нещата не били така черно-бели и еднозначни - т.е. нямаме бандит, нахлул в чужда територия да убива, а "сложен комплекс от отношения" от 2014 г. насам, през които Украйна едва ли не си е "заслужила" това, което й се случва понастоящем. Слушах, слушах тази словесна диария, но дори и в нея проблясна изключителен бисер. Знаете ли за какво още е виновна Украйна? След 2014 г. спряла да подава на Крим до 90 на сто от водата, която дотогава подавала.

    Значи ти ми нахлуваш в държавата, отцепваш - ограбваш част от нейната територия със сила, влизаш в още две области където правиш "републики" начело с местния криминален контингент и аз ОСТАВАМ ДЛЪЖЕН да ти подавам вода! Да, да, правилно прочетохте - ОСТАВАМ ДЛЪЖЕН да ти подавам вода! Браво, лява синдикалистке Ваня Григорова! Когато слушам този тип "анализи" винаги се чудя кое преобладава - малоумието или наглостта! Като се има предвид, че става дума за фенове на сатрапа Путин, наглостта според мен преобладава. Защото когато става дума за брутално насилие над човещината и малоумният, и идиотът се сепват, понеже не са лишени от Божията благодат - да различават добро от зло. Само великодържавните мъпети в Москва и прислугата им в София пребивават в това ужасно лишение от благодат. Затова - тежко ни на всички...!

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  46. 46 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    До коментар [#36] от "Симо":

    Баси украинците - как не са се сетили, трябвало е да пуснат 150 000 руски войника да минат през столицата им, през градовете им, да избиват цялата администрация, да я подменят със своя, да оставят жените и дъщерите си на милостта руска да хранят същите тези хрантутници поне 45 години, държавата им да изостане от останалият свят, а всички богатства да заминават към руснаците - за благодарност, че са ги освободили от... каквото си измисли джуджето.
    Що за дебил трябва да е човек, че да препоръча такъв живот на който и да е. Ако ме питаш от къде знам - живял съм през комунизма в България и знам със сигурност какво ги чака украинците ако се предадат.

  47. 47 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3206 Весело

    До коментар [#8] от "Ivan Stoev":

    Может может, в Задунайская губерния всьо вазможна...

  48. 48 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Разстроено

    Украинците се бият и в наша защита, защото следващите сме ние, така че трябва да им дадем всяка възможна военна помощ.
    —цитат от коментар 11 на spiegel


    Украинците бяха използвани от САЩ и Турция против Русия така че се бият даже против собствените си интереси за нашите да не говорим защото Турция и САЩ са последните на които им пука за нас!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  49. 49 Профил на yanakiev6
    yanakiev6
    Рейтинг: 280 Неутрално

    Тази дружинка от бивши да даде личен пример като сформира бойна част от доброволци която да се включи в чуждестранният легион на Украйна а не да иска обезоръжаването на БА и вкарването ни във военен конфликт с Русия. Ясни сте ни господа бивши че изпълнявате поръчката на натовските си господари и обслужвате антибългарски интереси.
    —цитат от коментар 37 на Julian Mall


    Интересно как цяла Европа доставя оръжие на Украйна и не я е страх, че ще се вкара във военен конфликт. Дори и най-застрашените от руска агресия Полша, Литва, Латвия, Естония, Финландия, Швеция...всички дават оръжие. Само ние путинските плюнки се снишаваме и си мислим, че ганьовските хитрини не се забелязват от всички. Хиляда човека вече обясниха, че в международните отношения предоставянето на оръжие на страна от въоръжен конфликт НЕ СЕ смята за намеса в конфликта.

  50. 50 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Гневно

    До коментар [#36] от "Симо":

    "Призовавам да не се връзвате на тази ПРОПАГАНДА и да включвате в България в някакви нападателни съюзи."

    Нападателят в случая е руската армия! Нямам спомен украинската армия да е навлязла на руска територия! Обратното е!

  51. 51 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Весело

    Когато си съсед на Московията, суверенитета ти винаги е под риск ! Не се знае кога един човек в Кремъл ще се събуди и ще започне да си размишлява върху историята както той си я разбира..........
    —цитат от коментар 39 на samoedin


    Точно така! Събужда се една сутрин Путя и вижда по телевизора как братският украински народ се радва на мир и благоденствие и на завиден жизнен стандарт и решава да ги нападне заради голямата им привлекателност за руснаците които се избиват да емигрират там както навремето източногерманците в Западна Германия?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  52. 52 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    "Остава без отговор принципният въпрос защо присъединяването към съюзните усилия би създало опасност за България."
    Наистина? Нарушаването на принципите на НАТО не би създало опасност от трети страни? Пряката конфронтация с Русия не би създало опасност?
    Войната трябва да бъде прекратена, но ако я обърнем на война между НАТО и Русия, и тя излезе от територията на Украйна, просто няма какво да спечелим.

  53. 53 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    До коментар [#48] от "Julian Mall":

    "Украинците бяха използвани от САЩ и Турция против Русия"

    Вярно е! Путин е агент на САЩ и Турция и заради това нападна Украйна! :-)

    Къде ви намира Митрофанова такива, бе?!

  54. 54 Профил на DonKey Hot
    DonKey Hot
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    До коментар [#42] от "Ron Stoff":
    ами преврата 1944 стана с помощта също на украински войни, едва ли сте им безкрайно задължен за което

    ум море, глава шамандура
  55. 55 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    "които освен убежище за бежанците, предоставят на Украйна и материална помощ, включително средства за отбрана, с които да се удържа агресора."

    Да,ама нашите ДЕМОКРАТИ подкрепят Украйна само на думи!!! Не смеят да противоречат на Курнела, щото ще им падне правителството и ще си изтърват постовете!!! Нито сме им помогнали със средства за отбрана, нито пък държавата е дала убежище на емигрантите, правят го българските граждани и доброволците!!! На тях трябва да благодарим,не на държавата!!! Държавата остави и бежанците и доброволците да се оправят както могат!
    Само за ден: Три сигнала за мини в Черно море!
    Ето, това също е притеснително!!! С до преди няколко дена слушахме, че това било фалшива новина!!!

    https://nova.bg/news/view/2022/03/28/362825/само-за-ден-три-сигнала-за-мини-в-черно-море/

  56. 56 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2563 Любопитно

    Позицията ни е срамна, без съмнение, ние винаги сме си били такива, по снишаването.
    От друга страна, като членове на бивши правителства, ако от това действие зависеше оцеляването на съответния кабинет, както в случая, дали бившите военни министри щяха да са толкова решителни?

  57. 57 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 637 Неутрално

    Бла бла бла...

  58. 58 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Любопитно

    До коментар [#49] от "yanakiev6":

    И защо трябва да обезоръжаваме армията си и да влизаме във спиралата на военен конфликт с Русия? Да направим кефа на турците и американците които искат и от нас да направян нови украинци защото доброто отношение на българите към Русия ги вбесява?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  59. 59 Профил на ygo11542256
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 60 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Все герберски отбор. Излишна декларация за вдигане на шум защото ББ вече изрази позицията на партията си.

  61. 61 Профил на selinda
    selinda
    Рейтинг: 840 Неутрално

    Ами и БСП са като своя кумир Путин, изнудват. Той с атомни бомби, а те ще разтурват правителството. И благодарение на това, че в страната живеят поне 10 % хора с нулеви способности на съждение, читатели на шок, афера и незам какви още какви медийни парцали, това прави вземането на правилните решения доста трудни.

  62. 62 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    Предатели на нацията.
    —цитат от коментар 59 на ygo11542256


    На коя нация! Руската нали? Ти си руснак?!

  63. 63 Профил на Quant Quark
    Quant Quark
    Рейтинг: 1076 Неутрално

    На вниманието на местните власти, ако има такива!

    Имам си списък с имената на 620 сътрудници на ФСБ(КГБ) на Русия, които участват в престъпни операции на територията на страни членки на ЕС.

    https://faktor.bg/bg/articles/petak-13-bezpretsedentno-voennoto-razuznavane-na-ukrayna-osveti-620-agenti-na-fsb-provezhdashti-spetsialni-operatsii-na-teritoriyata-na-es

  64. 64 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    До коментар [#48] от "Julian Mall":

    "Запорожките казаци до московския сатан

    Ти, сатане, дявол руски, на проклетия дявол брат и другар, и на самия Луцифер секретар! Какъв по дяволите полковник си ти, като не можеш с гол гъз таралеж да смачкаш? Дяволът сере, а твоята войска яде. Няма да успееш, кучи сине, синовете християнски под себе си да имаш, от твоята войска не се боим, по земя и вода ние с теб ще се бием, да ти ебем майката.

    Вавилонски готвач, македонски водонос, ерусалимски пивовар, александрийски дерач, на Великия и Малкия Египет свинар, арменска свиня, подолски злодей, татарски колчан, каменецки палач, на целия горен и долен свят шут, а за нашия Бог – глупак, на самата аспида внук, а на нашия хуй – кука. Свинска мутра, конски гъз, месарско псе, непокръстена тиква, да ти ебем мамата.

    Ето така ти отговарят запорожките казаци, нищожество! Не си годен дори на християните свинете да пасеш!

    Датата не знаем, защото календар нямаме, месецът е в небето, годината е в книгата, а денят у нас е като при вас, за което цуни по задника нас! Иди на хуй!"

  65. 65 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Любопитно

    "Значи ти ми нахлуваш в държавата, отцепваш - ограбваш част от нейната територия със сила, влизаш в още две области където правиш "републики" начело с местния криминален контингент и аз ОСТАВАМ ДЛЪЖЕН да ти подавам вода! Да, да, правилно прочетохте - ОСТАВАМ ДЛЪЖЕН да ти подавам вода! Браво, лява синдикалистке Ваня Григорова! Когато слушам този тип "анализи" винаги се чудя кое преобладава - малоумието или наглостта! Като се има предвид, че става дума за фенове на сатрапа Путин, наглостта според мен преобладава. Защото когато става дума за брутално насилие над човещината и малоумният, и идиотът се сепват, понеже не са лишени от Божията благодат - да различават добро от зло. Само великодържавните мъпети в Москва и прислугата им в София пребивават в това ужасно лишение от благодат. Затова - тежко ни на всички...!"

    Браво бе Минчев. Значи да лишиш жителите на Крим от 80% от водата им е свещено украинско право? А ти не знаеш ли че това е достатъчен повод за война? Или на украинците като жертва на руска агресия им е позволено всичко да горят живи хора в Одеса , да обстрелват цивилното население в центъра на Луганск и да нанасят удари с Точка -У с касетен заряд в центъра на Донецк?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  66. 66 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Неутрално

    До коментар [#64] от "spiegel":

    Шпигеле ако не знаеш същите горди казаци са били наемници на султана при потушаването на гръцкото въстание. Това си е в манталитета им да се продават на този който даде повече. Даже пуснаха свободно турските стоки на пазари си въпреки че това е неизгодно за тях вървят към нова Аджария която е под пълен турски контрол затова и Мевлюта толкова се натиска да ги спасява като главорезите от Алепу.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  67. 67 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    До коментар [#65] от "Julian Mall":

    "Браво бе Минчев. Значи да лишиш жителите на Крим от 80% от водата им е свещено украинско право?"

    Имам някакви спомени, че преди матушката ти да анексира Крим проблеми с водата там нямаше! Викаш, ако Турция превземе кърджалийски окръг, ние ще сме длъжни да продъжаваме да снабдяваме кърджалийски окръг с вода и ток?! Браво!

  68. 68 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Поинтересувайте се как децата в училище възприемат войната и на кого симпатизират повече, техните родители са на около 40 години! А подписалите се министри, с изключение на Свинаров, са купени на килограми души през 90 години!

  69. 69 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2793 Неутрално

    quote#67:"vassilun"]До коментар [#65] от "Julian Mall":"Браво бе Минчев. Значи да лишиш жителите на Крим от 80% от водата им е свещено украинско право?"Имам някакви спомени, че преди матушката ти да анексира Крим проблеми с водата там нямаше! Викаш, ако Турция превземе кърджалийски окръг, ние ще сме длъжни да продъжаваме да снабдяваме кърджалийски окръг с вода и ток?! Браво![/quote]

    Вие които наричате Турция натовски съюзник какво се сещате за Кърджали само в украински контекст. За твое сведение Турция не ни е подарявала нищо че да има някакво право да си го взема и въпреки това нейните апетити са да лапне поне половин България и вие и помагате с антируската си истерия.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  70. 70 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1868 Гневно

    Ах колко мило! Министрите, допринесли за съсипването на българската армия, си позволяват да отправят подобни призиви, гледай ти! Да сме изпълнели дълга си към Украйна - ние към нея дълг нямаме!!! Как въобще смеят да се обаждат, недоумявам, що за безочие!!!

  71. 71 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#6] от "DonKey Hot":
    "Дълг към украйнския или руския народ нямате, дълг имате към българския народ." Точно заради дълга към българския народ трябва да подкрепим Украйна. Сега тя спасява и България от Диктатора и неговите платени проксита у нас.

  72. 72 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    До коментар [#69] от "Julian Mall":

    "За твое сведение Турция не ни е подарявала нищо"

    И Русия не ни е подарявала нищо! Ние и "подарихме" (т. е. руснаците откраднаха) държавния златен резерв и архива на Щарство България!

  73. 73 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#58] от "Julian Mall":
    "доброто отношение на българите към Русия ги вбесява"

    Цената на това "добро отношение" е ежегоден данък Русия, енергиен шантаж, политически васалитет. Накратко - спъване на България всячески, защото ниския стандард е хранителна среда за путинизма.

  74. 74 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6778 Неутрално

    "Българският "неутралитет" към войната в Украйна е пряка заплаха за интересите на сигурността ни."
    И да спрат да се оправдават с българския народ, че той не искал да пращаме оръжие. Това не е вярно.

  75. 75 Профил на tulup
    tulup
    Рейтинг: 2004 Неутрално

    При последната голяма война в Европа, България пак беше поела по пътя на неутралитета и най-накрая беше във война и с двете странни едновременно.

    Не ме търсете преди обяд
  76. 76 Профил на авторът
    авторът
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#68] от "pernikforbg":

    Можех би си пропуснал основния факт: Русия обяви война на Украйна. Това децата как го възприемат?!
    Утре ще обяви и на България, ако зависеше от нея. Това децата ще ги зарадва ли? Освен твоиште - те са русначета.

  77. 77 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 325 Неутрално

    Петата колона на Путин в България. Радев, Нинова и сие. Министерския съвет. Олигарсите отгледани по план спуснат от Москва. Това е. Ахайците скрити в търбуха на Троянския кон България.

  78. 78 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1237 Неутрално

    До коментар [#76] от "авторът":

    РФ приключва война, започнала през 2014 г., която отне живота на над 500 деца-русначета. Сега пленените нацисти ги строяват пред мемориалната стена с техните портрети. Там вече не викат "слава" , а гледат в земята и пазят мълчание.

  79. 79 Профил на Simeon Ivanov
    Simeon Ivanov
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар Естествено че може следващите да сме ние след като приемат новата дефениция за сънародник https://fakti.bg/world/665365-rusia-shte-dava-nova-definicia-na-ponatieto-sanarodnik?fbclid=IwAR3jAGRYG2uiW3KIM0SejNgq8i7DRqPnWX08anDT1JLYWqAZii0jcT5xEIw

  80. 80 Профил на Ехото на Гласът
    Ехото на Гласът
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Радев МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕ, че няма никаква опасност да бъдем нападнати затова, че изпращаме помощ на Украйна. На него проблемът му е, че всъщност той съчувства на руснаците и се поставя на тяхно място.
    —цитат от коментар 17 на nv


    Неговия проблем е че обслужва интересите на българите получаващи заплатите си в рубли.

  81. 81 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    „Винаги трябва да заемаме страна. Неутралитетът е в полза на насилника, никога на жертвата. Мълчанието насърчава мъчителите, никога измъчваните.“
    Ели Визел
    Това е цитат от речта, с която писателят, оцелял от Холокоста, приема Нобеловата си награда за мир.

  82. 82 Профил на bezdom
    bezdom
    Рейтинг: 59 Неутрално

    До коментар [#36] от "Симо":Баси украинците - как не са се сетили, трябвало е да пуснат 150 000 руски войника да минат през столицата им, през градовете им, да избиват цялата администрация, да я подменят със своя, да оставят жените и дъщерите си на милостта руска да хранят същите тези хрантутници поне 45 години, държавата им да изостане от останалият свят, а всички богатства да заминават към руснаците - за благодарност, че са ги освободили от... каквото си измисли джуджето. Що за дебил трябва да е човек, че да препоръча такъв живот на който и да е. Ако ме питаш от къде знам - живял съм през комунизма в България и знам със сигурност какво ги чака украинците ако се предадат.
    —цитат от коментар 46 на Аз


    Това, което си живял при комунизма е като майчина милувка в сравнение с това което украинците са преживяли при управлението на руснаците. Прочети това:
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Гладомор
    и ще разбереш. че украинците много добре знаят и помнят какво ги чака, ако са под руско управление. Така,че за предаване и дума не може да става.

    СЛАВА НА УКРАЙНА!!!

    Не плащам данък обществено мнение
  83. 83 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 676 Неутрално

    [quote#82:"bezdom"][/quote]
    Не забравяй, че Голодомор е дело на Сталин е Берия, а те са грузинци, които също така са убивали и руснаци за удоволствие!

  84. 84 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Някои са паднали на колене.Кяр от тази поза нямаме.Ние сме неприятелска страна за кремълските управници.

  85. 85 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 719 Неутрално

    Някои са паднали на колене.Кяр от тази поза нямаме.Ние сме неприятелска страна за кремълските управници.

  86. 86 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 863 Весело

    Нещо кат дайте да дадем:)))кат са толкова войнствени,пишат се доброволци и да спасяват киев,просто е.......
    Защото главните потърпевши от тези войни са обикновените хора,не кариерни номенклатурчици и хрантутници като изброените шестима.....

  87. 87 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 863 Любопитно

    До коментар [#49] от "yanakiev6":

    А Словакия??

  88. 88 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 863 Любопитно

    До коментар [#49] от "yanakiev6":

    А Словакия??

  89. 89 Профил на fcknato
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  90. 90 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2764 Неутрално

    Достойна позиция обаче Радев и Нинова не са на това мнение, а останалите за нищо друго не ги е еня освен за политическото им оцеляване. Явно липсват управляващи със смелост и достойнство.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  91. 91 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1601 Неутрално

    Шестимата бивши министри войнолюбци веднага да застанат начело на по една рота доброволци и да ходят да спасяват Мариупол!
    Направо се учудвам, че ястребчето - комедиант Плевнелиев не е и той сред шестимата смелчаци.

  92. 92 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 3375 Неутрално

    "Трябва да изпълним дълга си към украинския народ..."

    Какъв дълг към украинския народ ги тресе тези - особеноонзи с розовото БМВ ?!

    I Want To Believe
  93. 93 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#6] от "DonKey Hot":

    Прав си! Но дългът към българския народ повелява на България да подкрепи според възможностите си Украйна!
    Честните българи са с Украйна! Свобода за украинците!

  94. 94 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 611 Неутрално

    До коментар [#83] от "pernikforbg":

    Берия е бил много далече от власта по време на гладомора! А глдоморът е бил политика на СССР с ръководеща сила Русия!

  95. 95 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Лелина

    Кое му е правилно.
    Откъде знаеш...

    Член ли си в БСП?
    Шпион ли си затъкнат в Президентство?

    Нито едното, ни друго.
    Самозванец...

    До коментар [#5] от "Alarmstufe Rot":

    Правилен апел, ама Радев и Нинова не дават.

  96. 96 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Защото болшевъши беха инфестирали Царството
    веднага след учредяване на безбожен СССР.

    Който, от своя страна, в 1944 обяви непредизвикана война
    на Царството (без цар, от 1943).

    През Първата световна война беше друго.
    Раша нахлу с непредизвикана война в Царство България
    и бе натирена назад през Румъния и Молдова.
    В крайна сметка:
    капитулирана безусловно на 3.3.1918 в Брест-Литовск,
    Полша.

    До коментар [#75] от "tulup":

    При последната голяма война в Европа,
    България пак беше поела по пътя на неутралитета
    и най-накрая беше във война и с двете странни едновременно.

  97. 97 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 843 Неутрално

    Само може да сме доволни, че са бивши..

    Sic transit gloria mundi
  98. 98 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Радев МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕ, че няма никаква опасност да бъдем нападнати затова, че изпращаме помощ на Украйна. На него проблемът му е, че всъщност той съчувства на руснаците и се поставя на тяхно място. Точно както когато препоръчваше на производителя на МИГ да ни съди за пропуснати ползи.
    —цитат от коментар 17 на nv

    Казано с други гуми, това е национално предателство. Висшите военни до един са такива.
    —цитат от коментар 22 на nv


    Казано с точните думи, това е основание за ИМПИЧМЪНТ. И той го знае.

    Няма ли кой?

  99. 99 Профил на gr52
    gr52
    Рейтинг: 998 Неутрално

    Спокойно бе, никой няма да ви нападне. Той Путин даже и Украйна не може да победи, камо ли НАТО. Не би трябвало да подкрепяме която и да е страна, иначе излиза, че насъскваме брат срещу брата да се бие. Защото в крайна сметка руският и украинският народа са като братя.
    —цитат от коментар 21 на zyzx


    Ми украинците не мислят точно така...

    https://www.youtube.com/watch?v=jj1MTTArzPI

    https://www.youtube.com/watch?v=nZ4LFWq6ELw

  100. 100 Профил на Ferid Hashimov
    Ferid Hashimov
    Рейтинг: 136 Неутрално

    До коментар [#48] от "Julian Mall":

    Четем явно новите опорни точки,само се чудя защо намесвсте и Турция двсмата сатрапи нали са приятели,А Сетих се сигурно Путя е бесен,че дроновете на Ердо разсипват оркската армия,ама нищо трайте между двама тирани е така🤣🤣





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK