Русия и Северна Корея - девет прилики и една разлика

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (150)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Русия е варварска държава, в която войната се счита за легитимно средство за постигане на политически и икономически цели.

  2. 2 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Всъщност разликите са две.
    Кимчето е по-симпатичен.
    И много често е усмихнат.

  3. 3 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    От вчера Путин затвори и границите

  4. 4 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#3] от "doctor.no":


    От вчера Путин затвори и границите
    —цитат от коментар 3 на doctor.no


    Как ги е затворил?

  5. 5 Профил на z_pobeda
    z_pobeda
    Рейтинг: 14 Любопитно

    Русия е варварска държава, в която войната се счита за легитимно средство за постигане на политически и икономически цели.
    —цитат от коментар 1 на Анти Шишковци


    В такъв случай, САЩ каква държава е?

    "Наше дело правое - победа будет за нами!" https://youtu.be/-CKzZc-X9gQ
  6. 6 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 1758 Неутрално

    Има и още една разлика: докато Северна Корея на Ким се придържа към ненападение на южната си сестра вече 69 години, то Путин не издържа и хвърли армията си в братоубийствена война през февруари 2022, след като през 2014 анескира от Украйна Крим и същата година инициира гражданска война между сепаратисти и официалните украински военни сили.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7987 Неутрално

    Руската култура се използва от путин като политическо оръжие. Смешното е, че създателите на високата руска култура винаги са били срещу държавата си...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#3] от "doctor.no":


    От вчера Путин затвори и границите
    —цитат от коментар 3 на doctor.no


    Ама няма да ми липсват рашките!
    Да си стоят на припек от Слънчо-Путя зад новата желязна завеса!

    Fu*k Your Opinion
  9. 9 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Има разлика. Едните са постигнали военен соц. Другите вървят усилено за да го постигнат.

    SHADOWS of SOFIA
  10. 10 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    До коментар [#5] от "z_pobeda":

    "В такъв случай, САЩ каква държава е?"

    Тая дето накара СССР да си яде танковете и днес е на път да накара Путин да си пие нефта и газа.

  11. 11 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#9] от "К2":


    Едните са постигнали военен соц.
    —цитат от коментар 9 на К2


    Оруел е объркал името! Не е АнглСоц, а е ПутСоц!

    Fu*k Your Opinion
  12. 12 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Руската култура се използва от путин като политическо оръжие. Смешното е, че създателите на високата руска култура винаги са били срещу държавата си...
    —цитат от коментар 7 на penetrating


    Руската култура. Руската култура ли изби хурата в Буча и в други населени места. Путинските теуози загубиха тотално пропагандната война.

    SHADOWS of SOFIA
  13. 13 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    До коментар [#4] от "deaf":

    Отмени улеснения визов режим с ЕС , тоест няма вече туристически визи , няма Айфелова кула , Ница , Ревиера , Милано и Венеция ....ще ходят само до Ростов на Дон и Нижний Новгород !

  14. 14 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално

    Всъщност разликите са две.Кимчето е по-симпатичен.И много често е усмихнат.
    —цитат от коментар 2 на jmf29537805


    И е учило и се е дипломирало в ШВЕЙЦАРИЯ,

    докато БУНКЕРНИЯТ СТАРЕЦ, който може ДЯДО ДА МУ БЪДЕ

    е изкарал МИЛИЦИОНЕРСКО УЧИЛИЩЕ в СССР

  15. 15 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално



    УКРАЙНА ще се възстанови бързо и ще стане
    БОГАТА и ПРОЦЪФТЯВАЩА ДЕМОКРАЦИЯ от ЗАПАДЕН ТИП
    точно каквато е днес ЮЖНА КОРЕЯ

    И на север от УКРАЙНА ще вегетира в режим на
    СТАЛИНИЗЪМ и МИЗЕРИЯ РУСИЯ
    точно каквато е днес СЕВЕРНА КОРЕЯ

  16. 16 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    За разлика от севернокорейците, руснаците са свикнали на рафтовете в магазините да има почти всичко. Сега ги очаква рязко завръщане към комунизма, дефицитни стоки по тезгяха и контрабанда.

  17. 17 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално


    Още една прилика имат

    АРМИИТЕ и на Северна Корея, и на Русия са НА ЕДНО НИВО

    И като ОРГАНИЗАЦИЯ и като ВЪОРЪЖЕНИЕ - застинали в развитието си

    в 60-те години на МИНАЛИЯ ВЕК

  18. 18 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Всъщност има още една съществена разлика: едната е много по-богата на природни ресурси. А това е доста важно.

  19. 19 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#15] от "Hawaii":

    Нормално!
    Германия беше разрушена от Северните Орки, сега е на светлинни години напред от тях. Няма причина с Украйна да е по-различно!

    Fu*k Your Opinion
  20. 20 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално


    ДЖУДЖЕ - ШОЙГУН

    Руският вариант на

    ЧУЧХЕ - СОНГУН

    В превод - САМОДОСТАТЪЧНОСТ плюс МИЛИТАРИЗЪМ

  21. 21 Профил на putin_kaputin
    putin_kaputin
    Рейтинг: 1585 Неутрално

    До коментар [#18] от "papunqk":

    Складирай произведения "природен ресурс"-газ!
    Ако намериш начин ще станеш Нобелист!

    Fu*k Your Opinion
  22. 22 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално

    До коментар [#15] от "Hawaii":Нормално!Германия беше разрушена от Северните Орки, сега е на светлинни години напред от тях. Няма причина с Украйна да е по-различно!
    —цитат от коментар 19 на kaputin


    Нещо повече
    ЮЖНА КОРЕЯ е била В ПЪТИ ПО-БЕДНА от Северната част на Корея
    Достатъчно е било 10-тина години СТАЛИНИЗЪМ на Север
    и ЗАПАДНА ДЕМОКРАЦИЯ и АМЕРИКАНИЗЪМ на Юг
    за да стане сега ОБРАТНОТО

  23. 23 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    Тотална изолация на тия варвари. Те не са част от цивилизованият свят и затова трябва да се прекъснат всякакви връзки с тях.

  24. 24 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Всъщност има още една съществена разлика: едната е много по-богата на природни ресурси. А това е доста важно.
    —цитат от коментар 18 на papunqk


    Той и Мадуро е със най-богатите находища на петрол. Имането не е важно а пазара за това имане.

    SHADOWS of SOFIA
  25. 25 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    Няколко новини:
    РоZZкомПоZZор е поискал от Уикипедия да свалят статии за жертвите в Украйна. Обикновено това е първа стъпка към блокирането на достъпа.

    САЩ няма да разрешат плащане в долари на Русия по дълговите книжа.

    Най-голямата търговска нефтокомпания Трафигура търгува нефта Урал с отстъпка $34 за барел под цената на Брент ($110).

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  26. 26 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    В такъв случай, САЩ каква държава е?
    —цитат от коментар 5 на ZZZZZ_pobeda

    Бият негрите. Това го знае всяко дете от ПутлерЮгенд.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  27. 27 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#22] от "Hawaii":

    През 70-те години южнокорейците си имаха свой собствен диктатор - ако не се лъжа се казваше Чун Ту Хван. Изгониха го и от този момент БВП на Южна Корея е нарастнал 50 пъти. Не им трябва съединение със Северна - там тези вече са орки.

  28. 28 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#5] от "z_pobeda":

    > В такъв случай, САЩ каква държава е?

    Държава в която можеш да кажеш 'Я за Путину' без да те приберат милиционерите.

    https://youtu.be/Z0a7Dzn6TAg?t=34

    કટાક્ષ
  29. 29 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 656 Неутрално

    На времето в Самоков слушахме с един приятел Свободна Европа и им вярвах. Сега знам, че казват обратното на истината. Ходил съм 3 пъти в Русия и гарантирам, че Андреев не е близко до истината за Русия. КНДР е крайна диктатура, Русия има черни точки, но е по-европейска държава от всяка в ЕС. Бях немалко време в Немско и Италия, не могат да ме манипулират.

  30. 30 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    Руските училища са получили нови препоръки за провеждане на специални уроци на фона на „специална военна операция“ в Украйна. Темата : „Антируските санкции и тяхното въздействие върху националната икономика“. В наръчника за обучение това „влияние“ е представено като по-скоро положително - на учениците ще бъде разказано за ръста на дела на руските продукти в няколко области и след това ще бъдат помолени да оценят кои държави ще претърпят големи икономически загуби от санкции.
    Както е посочено в наръчника за обучение, учителят трябва „да покаже способността на Русия да преодолее негативните последици от санкционния натиск на западните страни върху икономическата сфера на нашето общество, да даде представа за основните насоки на антисанкционната политика в Руска федерация."

    В началото на урока учителят трябва да цитира президента Владимир Путин, че „Русия е под безпрецедентен натиск отвън“. След това трябва да се попитат учениците, дали знаят „какви приоритетни мерки са включени в антисанкционната политика на нашата държава“.

    Едва след това учителят трябва да каже какви са санкциите: „Ограничения, предназначени да“ накажат „всяка страна за нейните действия“. Тук е необходимо да се изясни какво се има предвид под „действия“ – „специална военна операция, извършена от Русия в Украйна, причинена от необходимостта от защита на населението на Донбас“.

    В края учениците трябва да попълнят формуляр за обратна връзка. Те ще трябва да отговорят на въпросите: „Справедливи ли са санкциите срещу Русия?“, „Ще доведат ли санкциите до укрепване на руската икономика?“, „Кой ще понесе най-големите икономически загуби?“

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  31. 31 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dimitar Kunev":

    > Русия има черни точки, но е по-европейска държава от всяка в ЕС.

    Иди на Красная площадь с празен бял лист хартия и ще разбереш какво значи 'по-европейска държава'.

    Произволен пример:

    https://www.youtube.com/shorts/KjqhZDMY4f8

    કટાક્ષ
  32. 32 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Думи на руски писател отпреди повече от 100 години

    Разбудите меня лет через сто и спросите:
    что сейчас делается в Росии?
    Я отвечу пьют и воруют

    М. Салтиков - Щедрин

  33. 33 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dimitar Kunev":> Русия има черни точки, но е по-европейска държава от всяка в ЕС.Иди на Красная площадь с празен бял лист хартия и ще разбереш какво значи 'по-европейска държава'. Произволен пример:https://www.youtube.com/shorts/KjqhZDMY4f8
    —цитат от коментар 31 на Ан Он


    Остави го да си дудне.

    SHADOWS of SOFIA
  34. 34 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 3033 Неутрално

    Сатрапите ги разбираме. Лошото е, че и народите им са свикнали да живеят по този начин.

  35. 35 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 881 Неутрално

    До коментар [#18] от "papunqk":Складирай произведения "природен ресурс"-газ!Ако намериш начин ще станеш Нобелист!
    —цитат от коментар 21 на kaputin


    Аз само изтъквам какви са фактите, а други се опитват да се дразнят от тях.

  36. 36 Профил на z_pobeda
    z_pobeda
    Рейтинг: 14 Весело

    До коментар [#22] от "Hawaii":

    "Нещо повече
    ЮЖНА КОРЕЯ е била В ПЪТИ ПО-БЕДНА от Северната част на Корея
    Достатъчно е било 10-тина години СТАЛИНИЗЪМ на Север
    и ЗАПАДНА ДЕМОКРАЦИЯ и АМЕРИКАНИЗЪМ на Юг
    за да стане сега ОБРАТНОТО"

    Нещо повече: хал- хабер си нямаш и от историята на Кореите! Бегом в основното училище!

    "Кога Южна Корея спря да бъде диктатура?

    През 1979 г. се провеждат масови антиправителствени демонстрации в цялата страна, в разгара на тази политическа суматоха, Пак Чунг-хи е убит от директора на KCIA, Ким Дже-гю, с което се слага край на 18-годишното управление на военния режим ." https://t.ly/fqwp

    "Наше дело правое - победа будет за нами!" https://youtu.be/-CKzZc-X9gQ
  37. 37 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#5] от "z_pobeda":

    Ето ти една разлика, там където стъпят американци има промишленост с напреднали технологии и просперитет за дадения народ. Справка Южна Корея и Япония. А където стъпи руски ботуш има само пиянство кражби и насилие, казано по-художествено, и трева не никне.
    Сам ще се убедиш, че връзката ти с Руссия няма да те доведе до нищо добро. Успех!

  38. 38 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#37] от "stv541104912":

    > Сам ще се убедиш, че връзката ти с Руссия няма да те доведе до нищо добро.

    Той чичко Ленин го е казал:

    ... и които чрез своята морална и материална подкрепа на тоталитарната идеология фактически плетат въжето, на което ще бъдат обесени

    કટાક્ષ
  39. 39 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Весело

    До коментар [#29] от "Dimitar Kunev":

    не могат да ме манипулират.
    =======
    Хе..... Колко си неудобен..... :)

    Bukalemun
  40. 40 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 808 Неутрално

    На времето в Самоков слушахме с един приятел Свободна Европа и им вярвах. Сега знам, че казват обратното на истината. Ходил съм 3 пъти в Русия и гарантирам, че Андреев не е близко до истината за Русия. КНДР е крайна диктатура, Русия има черни точки, но е по-европейска държава от всяка в ЕС. Бях немалко време в Немско и Италия, не могат да ме манипулират.
    —цитат от коментар 29 на Dimitar Kunev


    Тъй с ума сошел

  41. 41 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално

    До коментар [#22] от "Hawaii":През 70-те години южнокорейците си имаха свой собствен диктатор - ако не се лъжа се казваше Чун Ту Хван. Изгониха го и от този момент БВП на Южна Корея е нарастнал 50 пъти. Не им трябва съединение със Северна - там тези вече са орки.
    —цитат от коментар 27 на koko65bg


    Това с Чун Ту Хван е дълга тема, която ще я обобща накратко.
    Чун Ту Хван е "диктатор" в ЗАПАДНЯШКИЯ СМИСЪЛ на думата.
    "Диктатурата" на Чун Ту Хван НЕ Е И НА СТОТНА от това което
    снес са СЕВЕРНА КОРЕЯ и РУСИЯ
    В онзи момент Северна Корея в тандем с СССР напъваха да унищожат
    демокрацията в Южна Корея продронвайки я отвътре,
    развращавайки и корумпирайки южнокорейски чиновници,журналисти
    и прочее - нещо каквото днес прави Русия в България, например.

    Виждайки това нещо, Чун Ту Хван си издейства ПО-ГОЛЕМИ правомощия
    като УСПЯВА ДА СЕ СПРАВИ С ОПАСНОСТТА и ОБЕЗВРЕЖДА напъните
    на Северна Корея да унищожи демокрацията в Република Корея.

    Най-важното - ЧУН ТУ ХВАН успява да СПРЕ МИЛОСТИНЯТА и ПОДАЯНИЯТА
    за Северна Корея и успява да убеди САЩ и Япония СЪЩО ДА СПРАТ
    ДА ДАВАТ МИЛОСТИНЯ на Сталинистка Северна Корея.

    А това че Южна Корея е Западна Демокрация от АМЕРИКАНСКИ тип
    го доказва факта че след като изпълни задачите заради които
    имаше по-големите правомощия корейските ИЗБИРАТЕЛИ
    ГО ОТСТРАНИХА по причина да не му хареса да е доживотен цар.

    А 50 пъти по-голямото развитие на Република Корея след него
    е донякъде И НЕГОВА ЗАСЛУГА.

  42. 42 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Няма никакво значение за стандарта на една държава дали е демокрация или не е. Бангладеш и Ботсуана са демокрации, но са между 10-те най-бедни държави в света. Китай и Виетнам не са "западни" демокрации, но са по-богати от Португалия и Ирландия. Русия е демократична държава според западните "стандарти". Тя е средно богата за народа, иначе е № 1 военно. Иначе за Северна Кория съм съгласен като цяло с Андреев, но за Русия 90 % съм несъгласен.

  43. 43 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Неутрално

    До коментар [#36] от "z_pobeda":

    А преди няколко години дадоха вот на недоверие на премиера им. Беше жена, но и забравих името.
    Така е в псевдо подарените демокрации.

    Bukalemun
  44. 44 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Като тенденция няма никаква разлика. Неприятната за нас разлика е в размера, макар че когато става дума за ядрено оръжие и тази разлика не е голяма.
    Големия, според мен въпрос е как да се справи света с тези и подобни рекетьори.

  45. 45 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dimitar Kunev":

    > Русия е демократична държава според западните "стандарти"

    Май нещо ти се губи какво значи термина 'демокрация'.

    15 години затвор затова че използваш публично думичка която не е одобрена от РосКомНадZор, много демократично ли ти се струва?

    Лошото е че всеки ден списъка с думичките се променя и ако не внимаваш, може да го отнесеш за едното нищо...

    કટાક્ષ
  46. 46 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Любопитно

    Русия е демократична държава според западните "стандарти". Тя е средно богата за народа, иначе е № 1 военно.
    —цитат от коментар 42 на Dimitar Kunev


    Русия била "ДЕМОКРАТИЧНА" ?????
    И то "ПО ЗАПАДНИТЕ СТАНДАРТИ" ха-хаааааа ?!?!?!?!
    Била и "среднобогата за народа" ?!?!?!

    Като за капак !!!

    Била :"№ 1 военно"

    Ха-хаааааааа

    Ъи В КОЯ РЕАЛНОСТ живееш бре таваришче ????

  47. 47 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Всъщност разликите са две.Кимчето е по-симпатичен.И много често е усмихнат.
    —цитат от коментар 2 на jmf29537805


    Твърде оотносително. Разбирам иронията,но кимчето има и букет не мого весели хобита освен мазната си усмивка. Не само да трови брат си по международни летища,но например и сам да разстрелва чичо си със сдвоена зенитна картечница....така че хвани единия ,та удари другия....

  48. 48 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3066 Любопитно

    До коментар [#5] от "z_pobeda":

    САЩ нападали ли са Канада?

  49. 49 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#29] от "Dimitar Kunev":

    > Русия има черни точки, но е по-европейска държава от всяка в ЕС.
    > Бях немалко време в Немско и Италия

    Извинявай за личния въпрос, ти къде точно се намираш в момента?

    В по-европейската държава (дето е и № 1 военно) или в някоя от по-не-европейските?

    કટાક્ષ
  50. 50 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#48] от "fkm26555709":

    >САЩ нападали ли са Канада?

    Не смеят, защото канадците ще дойдат и пак ще им подпалят белия дом.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Burning_of_Washington

    કટાક્ષ
  51. 51 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Любопитно

    Пак Чунг-хи е убит от директора на KCIA, Ким Дже-гю,
    —цитат от коментар 36 на z_pobeda


    Няма да влизам в диалог с теб.
    Само ще отбележа ОЧЕВАДНОТО
    Изписваш корейските имена според
    РУСКАТА !!!! им транскибция от ВИКИПЕДИЯ
    тиражирайки
    РУСКИТЕ ОПОРКИ по въпроса.

  52. 52 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Весело

    До коментар [#41] от "Hawaii":

    Чун Ту Хван е "диктатор" в ЗАПАДНЯШКИЯ СМИСЪЛ на думата.
    ========
    Ха ха.... "в ЗАПАДНЯШКИЯ"... естествено....
    И за Ердоан важи същото....
    А преди него..... Турция си беше "светска просперираща"....пак по "ЗАПАДНЯШКИЯ" смисъл на думата....но всъщност си беше мизерен протекторат.....който не беше в състояние да произвежда дори клечки за зъби.....без разрешение от "задокеанския брат".....

    ПП
    Вчера и Орбан стана диктатор според...." ЗАПАДНЯШКИЯ " демократизъм....понеже спечели изборите..... И то със съкрушителна победа срещу шест партии....

    Bukalemun
  53. 53 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    РоZZия не следва да бъде "спасявана", а поставена в изолатор.
    В усмирителна риза и с намордник, така че да не може да хапе....
    И така поне 30г.

    С такива ЗЛО друг подход е безсмислен. Мордор разбира единствено от езика на Силата, а вече се видя "Могучая" колко "може"...

    Какво наистина може - да избива обикновени хора - със съзнание за безнаказаност - ето, това е причината да бъде пратена в изолатора!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  54. 54 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3066 Любопитно

    До коментар [#42] от "Dimitar Kunev":
    Бедний Кунев, ето ти БВП в щ.д. на глава, от 2017 г

    70 638 Ирландия
    8 643 Китай
    19 838 Португалия
    2 171 Виетнам

  55. 55 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Думи на руски писател отпреди повече от 100 години Разбудите меня лет через сто и спросите:что сейчас делается в Росии?Я отвечу пьют и воруютМ. Салтиков - Щедрин
    —цитат от коментар 32 на stv541104912


    https://www.youtube.com/watch?v=tkt0T8eZK9I

    Доказателство за руските мародерства

  56. 56 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4677 Неутрално

    Вчера и Орбан стана диктатор според...." ЗАПАДНЯШКИЯ " демократизъм........
    —цитат от коментар 52 на eti mehter


    В Унгария НЯМА РосКОМунистическийНАДЗОР

    НЯМАТ ЗАБРАНЕНИ ЗА ГОВОРЕНЕ ДУМИ

    Като ВОЙНА например

  57. 57 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    Въпреки цялата помия, която се изсипва върху Русия:

    Орбан спечели изборите и има конституционно мнозинство.

    Вучич също спечели с голяма преднина.

    Макрон има вероятност да не спечели във Франция.

    "Възраждане" вдига процентите , "Промяната" е пред разпад......

    В същото в Русия животът си тече съвсем нормално и Путин има над 80 % подкрепа......

  58. 58 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Весело

    Днешна Русия и Северна Корея произхождат от така наречения "грандиозен комунистически експеримент". Съветският съюз и КНДР се родиха от граждански войни и терор, а повечето им години преминаха също в терор над собственото население, в масови убийства, лагери и изолация.
    =======
    Интересно.... Как се родиха САЩ.....?
    Ако някой познава автора... Нека го попита от мое име....

    Bukalemun
  59. 59 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Весело

    "Коя е тази държава с ядрено оръжие, с видимо налудничав лидер сатрап, с всемогъщи тайни служби и с многочислена армия, чието население няма достъп до западни стоки и консумира само пропагандните държавни медии? Доскоро на този въпрос имаше само един отговор: Северна Корея. Сега отговорите вече са два."

    Аз бих добавил още една държава към тези две - Еритрея! Там положението е много подобно на това в КНДР и Русия! И неслучайно точно Еритрея и КНДР подкрепиха Русия в ООН! :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  60. 60 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 656 Неутрално

    До коментар [#49] от "Ан Он":

    Г-не или г-жо/г-це, намирам се в Българско. Но Ви моля да ми говорите на Ви, защото не Ви познавам. И не желая да Ви познавам. Що се отнася до темата: Видях западната свободна преса в Немско, в Българско свободата на медиите е 10 пъти повече. В Немско на ПРАКТИКА изобщо нямат втора гледна точка. Даже и Дие Линке не ги пускат в централните тв, а Алтернативе са забранени. Във Вилхелсхафен клубът на Алтернативе бе потрошен, самата демокрация.

  61. 61 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Любопитно

    До коментар [#56] от "Hawaii":

    В Унгария НЯМА РосКОМунистическийНАДЗОР
    ======
    Ти чу ли какво каза американския правителствен говорител.....след победата на Орбан....?

    Цитирам по памет....
    " Жалко. Всичките ни пари отидоха напразно"

    Bukalemun
  62. 62 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#57] от "SN DV":

    > Въпреки цялата помия, която се изсипва върху Русия

    'изсипване на помия' ?

    А за изсипването на ракети и снаряди върху една друга европейска държава какво мислиш ?

    કટાક્ષ
  63. 63 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Стига с тази руска култура. Точно от тази вековна култура на авторитаризъм, фатализъм и лични отношения на базата на позицията на конкретния човек, а не на универсални правила, произлиза цялото им политическо устройство и възприятие за света. Единственият начин да няма държава-терорист като Русия е да няма и руска култура.

  64. 64 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    РоZZия не следва да бъде "спасявана", а поставена в изолатор.В усмирителна риза и с намордник, така че да не може да хапе....И така поне 30г.С такива ЗЛО друг подход е безсмислен. Мордор разбира единствено от езика на Силата, а вече се видя "Могучая" колко "може"...Какво наистина може - да избива обикновени хора - със съзнание за безнаказаност - ето, това е причината да бъде пратена в изолатора!
    —цитат от коментар 53 на B52


    Не за 30 г, а за 70 г. за да си отиде цялото поколение с промити грешни умове.
    Справка продължителноста на вавилонския плен на един народ от библията.

  65. 65 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#60] от "Dimitar Kunev":

    > Г-не или г-жо/г-це, намирам се в Българско

    Какво Ви спира да отидете в една по-европейска държава ? В днешно време не ме заградени с бодлива тел и вишки с картечници насочени навътре. Всеки има право да живее където му харесва най-много.

    > Видях западната свободна преса в Немско,

    Е немско дават ли 15 години затвор ако споменеш думата 'война' ?

    И арестуват ли те милиционерите (или както там им викат в немско) ако искаш да кажеш на публично място 'Я за Путина' ?


    https://youtu.be/Z0a7Dzn6TAg?t=34

    કટાક્ષ
  66. 66 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 3066 Неутрално

    До коментар [#60] от "Dimitar Kunev":

    Кунев, най големите русофили никога не са живяли в Русия...

  67. 67 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4881 Гневно

    Късно е! И културата вече не може да спаси сатрапията :(((

  68. 68 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2270 Неутрално

    До коментар [#13] от "crq15625101":

    Скоро и до Ростов и Питер няма да могат да отидат. Предполагам, че не е далеч времето, когато ще им забранят и вътрешните пътувания. Руснаците си искат СССР.

    Бивш tww09306483.
  69. 69 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Весело

    До коментар [#13] от "crq15625101":

    Все още могат да пътуват безвизово в някои държави... примерно до техните най-близки съюзници, част от създадения от Путин ЕИС (Евразийски икономически съюз) като Беларус, Казахстан, Армения, Киргистан. :-) И разбира се до най-близките им съюзници, които ги подкрепиха в ООН... Сирия, Еритрея и КНДР... все готини туристически дестинации. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  70. 70 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Весело

    До коментар [#63] от "irobot":

    Стига с тази руска култура.
    =====
    Вече и руската култура ли ви пречи....?
    Ами санкционирате я и нея.... :)

    Кажете на Байдън.....утре да го обяви официално...

    Bukalemun
  71. 71 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Основната разлика е че в Северна Корея от 70 години са в пълно информационно затъмнение, цели поколения не знаят НИЩО за заобикалящия ги свят освен това, което им снася държавата.

    Руснаците можеха да пътуват, да използват интернет, да гледат чужди медии. И въпреки това са такива.

  72. 72 Профил на Dimitar Kunev
    Dimitar Kunev
    Рейтинг: 656 Неутрално

    До коментар [#54] от "fkm26555709":

    Покупателната способност на Китай и Виетнам е 2,5 пъти по-висока от тази в ЕС. От Варна съм, тук има поне 15 000 моряци, те знаят какъв е стандартът в Китай и Виетнам и какъв в Ирландия и Португалия. Де факто един китаец потребява повече от един португалец. Надутите числа за западните доходи са балон.

  73. 73 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    До коментар [#62] от "Ан Он":

    " А за изсипването на ракети и снаряди върху една друга европейска държава какво мислиш ? "

    Има документи и свидетели, че Украйна е щяла да нападне Донбас и Крим в началото на март.

  74. 74 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 869 Неутрално

    Ким за разлика от Пут само дрънка оръжие !!!

  75. 75 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    Въпреки цялата помия, която се изсипва върху Русия: Орбан спечели изборите и има конституционно мнозинство.Вучич също спечели с голяма преднина.Макрон има вероятност да не спечели във Франция."Възраждане" вдига процентите , "Промяната" е пред разпад......В същото в Русия животът си тече съвсем нормално и Путин има над 80 % подкрепа......
    —цитат от коментар 57 на SN DV


    цялата помия, която се изсипва върху Русия

    А какво ще кажеш за фекалиите, които руснака изсипва от прозорците.

    виж добре от 4,00 мин. нататък

    https://www.youtube.com/watch?v=bd9VGeugRXE

  76. 76 Профил на chironex
    chironex
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dimitar Kunev":

    "Тя е средно богата за народа, иначе е № 1 военно."

    Кажи някой друг виц. Тоя беше много смешен.

  77. 77 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#42] от "Dimitar Kunev":

    Някои са трогателни в опитите да се представи съвеЦкия модел като нещо успешно.
    В 54 са ви оборили достатъчно добре по отношение просперитета на Китай и Виетнам спрямо "лошите" малки евро икономики. Но тъй като темата е Русия, можете да си върнете лентата назад и да видите двата и фалита от 1991 г и 1999 г
    И двата са плод именно на съвеЦкия модел. С идването си на власт Путин обърна този модел и макар несъвършен - запази назначаването на бизнесмени - нещата тръгнаха в правилната посока. РФ достигна до БВП 3,2 трилион долара през 2013. От там нататък нещата не са добре. "Леките" санкции заради анексията на Крим свалиха БВП на 1,8 трилиона долара, не го усети редовия руснак и кремльовската шайка. Но сегашното положение ще е по зле от 1999 г.
    Пък те да си се радват колко са си добре. Гледам и вие имате тяхната оценка, само дето сте в "лошия" запад.

  78. 78 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#63] от "irobot":Стига с тази руска култура.=====Вече и руската култура ли ви пречи....?Ами санкционирате я и нея.... :)Кажете на Байдън.....утре да го обяви официално...
    —цитат от коментар 70 на eti mehter


    Не позна Ети, пречи всичко, което води руския народ до възгордяване и агресивност.

  79. 79 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 609 Неутрално

    До коментар [#63] от "irobot":Стига с тази руска култура.=====Вече и руската култура ли ви пречи....?Ами санкционирате я и нея.... :)Кажете на Байдън.....утре да го обяви официално...
    —цитат от коментар 70 на eti mehter


    Не позна Ети, пречи всичко, което води руския народ до възгордяване и агресивност.

  80. 80 Профил на chironex
    chironex
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#57] от "SN DV":
    "В същото в Русия животът си тече съвсем нормално "

    Мда, тече си живота в Русия мирно и свободно.
    Мирно. Свободно. Мирно. Свободно. Мирно.....

  81. 81 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    т.нар. "руссска култура" е пълен провал.
    Защото мисията на една култура е да ОЧОВЕЧАВА, да убива животинското у човека и да го възвисява.
    "Престъпление и наказание" - този класически роман на Достоевски е в ядрото на руската култура. Един млад човек убива една възрастна жена. Психологическата драма в душата на човека след това убийство ... целият културен свят е прочел, анализирал, осмислил този гениален роман.
    Обаче,
    нито един русофил не го е чел.
    Нито убийците-мародери от армията на путин са го чели.
    Руската култура е станала нещо съвсем отделно и съвсем чуждо от расссия.
    Руската култура е нещо съвсем чуждо и непознато както на русофилите, така и на руския народ-стадо.
    Ето защо "руссската култура" е пълен провал. Тя не е направила нищо, за да очовечи тези неандерталци, да ги направи съчувстващи на жертвите.
    Напротив - и русофилите, и руското стадо съчувстват и подкрепят палача.
    "Да ми вземеш месомелачка" - русссска жена напътства по телефона мъжа си да мародерства и да й "вземе", т.е. да открадне от някой украински дом месомелачка и ако може и блендер, а ако не дават доброволно, той си знае...
    Руссската жена мечтае. Руссската култура е пропуснала да направи от нея пълноценно човешко същество. Дори незавръщането на мъжа й от месомелачката на войната няма да й помогне. Руссската жена ще иска сваляне на "проклЯтие санкции", за да си купи маркови дрешки, за да яде БигМак, щото кашата от гречка си е ядене за прасета.
    Няма вече "руссска култура".
    Няма вече рассссия.
    Слава на Украйна!
    Това е същинската Рус, изначалната Рус, Киевска Рус - другото на североизток е Адът, там са нехората.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  82. 82 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#72] от "Dimitar Kunev":

    Потребява китаеца, за да си купи колело му трябва разрешение от партията и заем о лихваря. Запотребявали са. Моряка вижда пристанището, я да влезе в страната и в селата им по 2 млн души.

  83. 83 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 951 Неутрално

    На североизток се създаде един огромен Джурасик Парк. Ако си спомняте с каква ограда бе обграден така ще стане и с този. Ще минат много години и изследователи ще изследват този път на развитие на човека . Това вече даже не е и цивилизационно гето а просто територия на която няма да има цивилизация . Сега на много това им се струва утопия но темпото на регреса там е впечатляващо. след 20 години по тя път ми е трудно да предвидя какви хора ще живеят там

  84. 84 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Северна Корея никога не е нападала друга държава.

  85. 85 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Основната разлика е че в Северна Корея от 70 години са в пълно информационно затъмнение, цели поколения не знаят НИЩО за заобикалящия ги свят освен това, което им снася държавата. Руснаците можеха да пътуват, да използват интернет, да гледат чужди медии. И въпреки това са такива.
    —цитат от коментар 71 на kapitan_laino


    70% от руснаците никога не са пътували в чужбина.

  86. 86 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#73] от "SN DV":

    > Има документи и свидетели, че Украйна е щяла да нападне
    > Донбас и Крим в началото на март.

    Само луди хора, лишени от морал биха се усъмнили в тази информация.

    કટાક્ષ
  87. 87 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3680 Любопитно

    До коментар [#36] от "z_pobeda":

    Два филма за въпросните събития:

    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Man_Standing_Next

    https://en.wikipedia.org/wiki/1987:_When_the_Day_Comes

    Гледал съм и двата, много са добри и ги препоръчвам на всеки. Южно корейците са майстори в киното и помнят добре своята история. Те са народ, който не премълчава и не крие за мрачните страници и моменти в своята история, за разлика от много други народи.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  88. 88 Профил на chironex
    chironex
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#54] от "fkm26555709":Покупателната способност на Китай и Виетнам е 2,5 пъти по-висока от тази в ЕС. От Варна съм, тук има поне 15 000 моряци, те знаят какъв е стандартът в Китай и Виетнам и какъв в Ирландия и Португалия. Де факто един китаец потребява повече от един португалец. Надутите числа за западните доходи са балон.
    —цитат от коментар 72 на Dimitar Kunev


    Не бъркай покупателната способност на Китай и Виетнам с тази на моряка. Щото нали се сещаш, че той получава долари.

  89. 89 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#72] от "Dimitar Kunev":

    > Покупателната способност на Китай и Виетнам е 2,5 пъти по-висока от тази в ЕС.
    > От Варна съм, тук има поне 15 000 моряци

    Годината е 2022-ра. Има Интернет. Не е нужно да изпращаш моряци на другия край на света за да ти кажат как се живее там.

    https://www.numbeo.com/cost-of-living/compare_countries_result.jsp?country1=Bulgaria&country2=Vietnam

    Local Purchasing Power in Vietnam is 42.71% lower than in Bulgaria

    કટાક્ષ
  90. 90 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2798 Неутрално

    До коментар [#72] от "Dimitar Kunev":

    > Покупателната способност на Китай и Виетнам е 2,5 пъти по-висока от тази в ЕС.

    Local Purchasing Power in Vietnam is 73.09% lower than in Germany
    Local Purchasing Power in Vietnam is 64.29% lower than in France

    કટાક્ષ
  91. 91 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    До коментар [#63] от "irobot":Стига с тази руска култура.=====Вече и руската култура ли ви пречи....?Ами санкционирате я и нея.... :)Кажете на Байдън.....утре да го обяви официално...
    —цитат от коментар 70 на eti mehter


    Руската култура и наука никак не пречат, напротив сигурно много помагаа, но няма как те да спрат лудия от Кремъл. Той трябва да бъде спрян със сила и ако имаме късмет унищожен напълно. Както стана с Хитлерова Германия. Немската култура и наука не стигнаха тогава, за да се спаси човечеството от кафявата чума.

  92. 92 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2891 Неутрално

    До коментар [#85] от "galapagas":

    Повиши се % на почиващите в чужбина. Дори ниско ниво чиновник не му беше проблем до скоро да извади 4 000 долара и да заведе семейството си в Турция или Египет. Тия дето си накупиха имоти по нашето черноморие също са средна ръка като статус.
    Имайте предвид, че кредитите им бяха доста достъпни - до скоро - Проблем е за тази част от населението им, която остана в селата, а тя не е малка наистина

  93. 93 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 3890 Весело

    До коментар [#75] от "stv541104912":

    Ето още за фекалиите.....
    Полезно четиво.

    https://www.coolkadin.com/topuklu-ayakkabinin-tarihi.html

    Bukalemun
  94. 94 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    Северна Корея никога не е нападала друга държава.
    —цитат от коментар 84 на galapagas


    Северна Корея Е нападала Южна Корея - Корейската война.
    Комунистическият Север с помощта на СССР напада, превземайки почти целия Корейски полуостров, но Южна Корея, с помощта на ООН и най-вече на САЩ, успяват да обърнат войната и на свой ред да превземат целия Корейски полуостров. След нахлуването на някой и друг милион китайски войници, войната се затяга и накрая всички се връщат на първоначалните граници, та до днес.
    Оттогава досега от най-бедна селскостопанска провинция Южна Корея става световен технологичен фактор, надминаващ например расссия по БВП.

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  95. 95 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1426 Любопитно

    Поробени медии


    И в Русия, и в Северна Корея държавата упражнява тотален контрол над медиите.
    **************************************************************************

    Само като си спомня за Ехото, Дождь и Медуза ...... и започвам да се смея......Защо ли?

    Мараба, С-ДС доносници!
  96. 96 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Русия е варварска държава, в която войната се счита за легитимно средство за постигане на политически и икономически цели.
    —цитат от коментар 1 на Анти Шишковци


    А, за разлика от Русия, САЩ са високоцивилизована държава, в която войната се счита за легитимно средство за постигане на политически и икономически цели.

    Мараба, С-ДС доносници!
  97. 97 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1488 Неутрално

    До коментар [#54] от "fkm26555709":Покупателната способност на Китай и Виетнам е 2,5 пъти по-висока от тази в ЕС. От Варна съм, тук има поне 15 000 моряци, те знаят какъв е стандартът в Китай и Виетнам и какъв в Ирландия и Португалия. Де факто един китаец потребява повече от един португалец. Надутите числа за западните доходи са балон.
    —цитат от коментар 72 на Dimitar Kunev


    За разлика от Вас съм бил и във Виетнам и в Португалия.
    Разликата е такава, че брътвежите в стил "една жена каза" не си струва да се коментират в детайл.
    Посокаа на потоците на миграция говорят сами за себе си.

    А на апологетите на Мордоската Сатрапия - чемодан, вокзал, Новосибирск... Ако Ви стиска де, а не си лаете само платени с копейки...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  98. 98 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7051 Неутрално

    "Русия ще бъде спасена не от танковете, армията и атомните си бомби, а от писателите, композиторите и художниците си."
    А тя иска ли да бъде спасена?

  99. 99 Профил на kapitan_laino
    kapitan_laino
    Рейтинг: 818 Неутрално

    До коментар [#54] от "fkm26555709":Покупателната способност на Китай и Виетнам е 2,5 пъти по-висока от тази в ЕС. От Варна съм, тук има поне 15 000 моряци, те знаят какъв е стандартът в Китай и Виетнам и какъв в Ирландия и Португалия. Де факто един китаец потребява повече от един португалец. Надутите числа за западните доходи са балон.
    —цитат от коментар 72 на Dimitar Kunev


    Не знам защо си губя времето, но все пак: това което си казал, дори да е вярно, се нарича анекдотично доказателство. Т.е. ти си правиш изводите, екстраполирайки информация от изолирани случаи към големи групи. Все едно да кажеш, че понеже в селото ти от 20 души, всички умират над 80 годишни, това означава, че данните за средната продължителност на живота в България "са балон". Или понеже дядо ти е пушел по 2 кутии на ден и е доживял до 90г, това означава, че цигарите няма как да са вредни.

  100. 100 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3316 Любопитно

    До коментар [#2] от "jmf29537805":

    "Всъщност разликите са две.
    Кимчето е по-симпатичен.
    И много често е усмихнат."

    Може да добавим още, че Путин не успя да разстреля чичо си. Чичо му е имал късмет, че Путин взе властта в по-напреднала възраст.

    Затова пък Путин разстрелва всеки ден "руснаците" (по негово кично мнение) в Украйна. Сегашният наследник на трона в Северна Корея не е нападнал корейците в Юга.

    Всичко ще бъде наред! :-)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK