Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От предишната статия за войната: "Нови сателитни снимки и видео, които станаха известни във вторник, засилиха съмненията в твърденията на Русия, че зверствата в Буча са инсценирани"
Да ви кажа правичката уморих от журналистическо скудоумие. Какво значи че снимките са засилили съмненията относно руските твърдения? Кой изобщо някога може и за момент да си помисли че руснаците казват истината?! Добре е известно че те са безподобни лъжци и низки твари. При положение че има трупове видяни от чуждестранни журналисти как въобще може някой и за момент да помисли че руснаците казват истината? То би било мисловна перверзия. Да оставим дори настрана труповете които се търкалят по шосето, кой би убил украинци в мазетата, кой би ги убил с вързани ръце. Що за журналистически наивитет! Няма съмнение и не би могло и да има и за секунда. Единственият израз който би имал смисъл е ако се каже, че има съмнение за евентуално някаква истина в това което са казали руснаците ако те извадят доказателства. При всяко друго положение казаното от руснаците трябва да се приема като празнословие и брътвежи. Ако кажат че няма да влязат в Украйна, разбирай че ще влязат. Ако кажат че няма и един войник на срочна служба воюващ в Украйна, разбирай че поне 50% са срочници. Ако кажат че не стрелят по болници и по театри, разбирай че стрелят. Так стоят работите със спиртосаните азиатски лъжци.
Точно немската "Дойче веле" да поставя този въпрос е странно. Не е чак толкова далеч времето на Холокоста. Не е чак толкова далеч времето на концлагерите и доктор Менгеле. Ами какво се случи по време на Варшавското въстание ? Загубите от полска страна са 18 000 убити войници, 25 000 ранени и над 250 000 убити цивилни, най-вече при масови екзекуции, провеждани от настъпващите немски войски. Приблизително 85% от града е разрушен по време на градската партизанска война и след края на въстанието, когато германската армия по заповед на Хитлер изгаря града квартал по квартал. "Дойче веле" - давайте го по-кротко.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Пропагандна, сенофобска и клиентелистка статия на автор, който е доказал многократно, че единствената позиция, която е защитавал е тази на тези които плащат най-добре в дадения момент.
И на мен Дайнов не ми е любимец. Ти обаче труповете видя ли или не? С вързаните ръце? Защото аз ги видях на колене и наведени с главите надолу. Видях ги и вкочанени обърнати. Русия влезе ли в Украйна за да донесе смърт и нещастия в епохални размери или не влезе? Русия взриви ли театъра пред който пишеше "ДЕЦА" или не? Русия изпепели ли градове разрушени на 90% или не? Защо да е необходимо да ти платят пари за да видиш и прозреш истината? Ти не би ли могъл да я прозреш безплатно или тя не е очевидна за теб? Що за говедо трябва да е човек за да си криви душата и да казва на черното бяло?
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
12
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
И как става така че винаги лошите хора са на власт в русиЯ и народът ги подкрепя да вършат злини?
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
16
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От източници вече знаем какъв е бил планът за зимата на 2022 година: първо Украйна, после Молдова, Грузия, балтийските републики, България, Румъния и нататък по ред на номерата. Най-вероятно за всички тях, за нас, има отдавна разработени планове за "ликвидиране" на елита и подчиняване на "блатото". ==== От кои източници вече го знаем?
Точно немската "Дойче веле" да поставя този въпрос е странно. Не е чак толкова далеч времето на Холокоста. Не е чак толкова далеч времето на концлагерите и доктор Менгеле. Ами какво се случи по време на Варшавското въстание ? Загубите от полска страна са 18 000 убити войници, 25 000 ранени и над 250 000 убити цивилни, най-вече при масови екзекуции, провеждани от настъпващите немски войски. Приблизително 85% от града е разрушен по време на градската партизанска война и след края на въстанието, когато германската армия по заповед на Хитлер изгаря града квартал по квартал. "Дойче веле" - давайте го по-кротко.
77 години им трябваха на германците за да излязат от ситуацията на последна страна военен престъпник. 77 години германците мълчаха с наведена глава, плащаха репарации и не се въоръжаваха. Сега руснаците ги извадиха от неудобното положение и взеха Черен Петър у тях. Ще им стигнат ли обаче 77 години за да забрави света и Украйна да прости? Защото на мен руската наглост и дебелокожие са ми добре известни и знам че покаяние няма да има. Колкото се покаяха за престъплението в Катинската гора толкова ще се покаят и за войната в Украйна. Колкото се извиниха за сваления корейски самолет толкова ще се извинят и сега. Колкото признаха за сваления малайзиски самолет толкова ще признаят и сега. Всичкото което ще чуем от тях ще една пиянска уригня и един тежкотоварен ТИР с лъжи.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
До коментар [#15] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":
Като сочиш някой с пръст, останалите сочат към теб.Под останалите разбирай пръстите от ръката ти, пояснявам го, защото си много сложен.Това се отнася и за обидите, които хвърляш с/у хората без да ги познаваш, истерията е част от фрустрацията...
Знае ли образованата аудитория, че във Виетнам са хвърлени повече бомби, отколкото през цялата ВСВ от всички воюващи страни? Толкова за уникалната диващина на руснаците.
Поведението на американците във Виетнам с какво оправдава уникалната диващина на руснаците? Кой може да оправдае вероломното нападение на редовна руска армия на 24.02. 2022 г? И какъв нечовек трябва да си, за да защитаваш масови убийци на цивилни украинци?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Точно така. Американците пък бият негрите, французите - алжирците и т.н.т.
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”
Много безмилостен текст на Дайнов. Не си спомням в по-новата история на други освен на Хитлер и Путин да се е отдало да направят цял народ нежелан и опетнен. Немците обаче с много усилия и смирение излязоха от чистилището, ще ми се да вярвам, леко наивно, че и руснаците ще успеят някак. Но вероятно трябва да бъдат подложени на многогодишен глад и лишения, за да им светне, ако въобще им светне, че така повече не може. Не знам, не ни чакат хубави години, разликата с Хитлер е, който е бил разбит напълно все пак, че Путин има и ядрено оръжие, немаловажна подробност.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
На 11 януари 2015 г. Валери Пермяков, военнослужещ от 102-ра руска военна база, разположена в Гюмри (вторият по големина град в Армения, бивш Ленинаган) застъпва на охранителен пост. Около 4 часа сутринта на 12 януари Пермяков с автомат АК-74, както и с два магазина патрони, напуска поделението, или по-скоро охранителния пост на складовете. Войникът се насочва към армено-турската граница с намерение да премине на турска територия.
Известно време след бягството Пермяков решава да проникне в едно от домакинствата, намиращи се на ул. Мясникян, на около 30 минути пеша от руската военна част. Влизайки в общия двор през вратите, които са заключени само символично, Пермяков открива няколко самостоятелни едноетажни къщи. Войникът, счупва рамката на стъклената част на входната врата и влиза в сградата. Тъй като всички още спели, съседите не забелязали Пермяков. В един момент обаче един от членовете на семейство Аветисян се събужда. 53-годишният Сергей Аветисян и 33-годишният му син Армен изскачат при звука. Валери Пермяков открива огън по тях с автомата и ги убива. След тях той убива съпругата и майката на по-рано убития, 51-годишният Асмик Аветисян, както са били в леглата им, както и 35-годишната дъщеря Аида, 24-годишната дъщеря Аракси и двегодишната внучка Хасмик. След 21 изстрела, автомата на Пермяков засича, той удря 6-месечния Сергей Аветисян с щик-нож седем пъти в гърдите. Бебето почива седем дни по-късно.
След клането, което извършва, Валери Пермяков, облечен в дрехите на мъртвите и оставил автомата, напуска мястото на престъплението в посока Турция. Заловен е на турската граница.
Осъден е в Армения на доживотна присъда, но по искане на Русия е предаден на руските власти. Не е ясно дали все още е задържан, или е на свобода. От Уикипедия
Има обаче и един народ от лоши хора. Този който два пъти ни е обявявал война и който ни прибра и златото, и урана, и архивите. Този който 45 години ни държа като кученце на каишка и заради когото и досега когато в чуждите медии ако случайно споменат България не пропускат да допълнят "в миналото най-близка до СССР страна". Разбирай го като възпитан превод на "подлога".
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Пропагандна, сенофобска и клиентелистка статия на автор, който е доказал многократно, че единствената позиция, която е защитавал е тази на тези които плащат най-добре в дадения момент.
Абсолютно съм съгласен с автора. Само бих добави, че Царска Русия би имала някакъв шанс да се впише някак в европейското общество, ако беше оцеляла. Но ленинизмът уби всички шансове. Много години трябва да минат и да се сменят много поколения за да има надежда за промяна.
Пропагандна, сенофобска и клиентелистка статия на автор, който е доказал многократно, че единствената позиция, която е защитавал е тази на тези които плащат най-добре в дадения момент.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
не преекспонирайте нещата. Просто нещата се сведат до ограничаване до минимум на взаимодействието с РФ и то както се вижда на една част от държавите в света. Като гледам какво декларират самите руснаци и те нямат против да е така.
Ами какво се случи по време на Варшавското въстание ? Загубите от полска страна са 18 000 убити войници, 25 000 ранени и над 250 000 убити цивилни, най-вече при масови екзекуции, провеждани от настъпващите немски войски.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Престъплението в Катинската гора - ами жестока работа, но приеми, че всяко нещо се заплаща. През 1920 г. поляците са избили хиляди руски офицери и войници и Катин е един вид отмъщението на Сталин. Каквото повикало, такова се и обадило. Нали не мислиш, че ако някой цака руснаците, ще му се размине ? А що се отнася до Украйна - с нея е приключено. Няма да я бъде в сегашните си граници. В продължение на години нацистите там си правеха каквото искат, тероризираха руснаци, дори ги избиваха, но дойде време да плащат. Украйна просто ще си плати за нацизма. Така че случая не е същия както с нацистка Германия.
Кажи нещо и за бомбардировката на Грозни и за Първата и Втора чеченски войни.... Знаеш ли руските изверги колко етнически руснаци са избили при ковровите бомбардировки на Грозни?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
За газови камери не знам, но доколкото стана известно руснаците сами са си докарали полеви крематориуми. Не че ще им стигнат и не че ще им трябват обаче защото колкото пъти украинците поставят въпроса за предаване на руските трупове толкова пъти руската страна отказва да разговаря. Така си стоят овъглени около танковете и Украйна силно се притеснява от екологична и здравна катастрофа. А ти за китайците не се кахъри. Не виждам нещо Китай да се е засилил да носи солидарно с руснаците срама от тази агресия. Стоят мълчаливо и разглеждат картата на Сибир.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
До коментар [#45] от "К2":Освиенцим сега за руснаците ли ще се използва—цитат от коментар 42 на madridchaninМоя армия воюет плохо,зато горит красиво.ВПМоля не разбрах сега вместо с евреи с руснаците ли ще пълните концлагера Освиенцим в Полша??🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Добър опит да размиеш разговора за написаното от Дайнов. Но за пред друга аудитория.Хайде сега се концетрирай в темата , без да прибягваш до тролси номера.
SHADOWS of SOFIA
До коментар [#46] от "Nedyalko Lazarov":Кажи нещо и за бомбардировката на Грозни и за Първата и Втора чеченски войни....Знаеш ли руските изверги колко етнически руснаци са избили при ковровите бомбардировки на Грозни?
Този който отиде в Дрезден ще се впечатли, че няма ни една стара сграда. Няма, защото всички са разрушени от англо-американските бомбардировки. Градът няма абсолютно никакво военно значение. Същото се отнася за Хирошима и Нагасаки - два града без военна промишленост и армейски части.
"Ти обаче труповете видя ли или не? С вързаните ръце? Защото аз ги видях на колене и наведени с главите надолу. Видях ги и вкочанени обърнати. Русия влезе ли в Украйна за да донесе смърт и нещастия в епохални размери или не влезе? Русия взриви ли театъра пред който пишеше "ДЕЦА" или не? Русия изпепели ли градове разрушени на 90% или не?"
Труповете ги видяхме, но не сме видели КОЙ ги убивал. Даже още не почнато разследване, от киевска страна. Също така ЮК блокира руска инициатива, в ООН.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От източници вече знаем какъв е бил планът за зимата на 2022 година: първо Украйна, после Молдова, Грузия, балтийските републики, България, Румъния и нататък по ред на номерата. Най-вероятно за всички тях, за нас, има отдавна разработени планове за "ликвидиране" на елита и подчиняване на "блатото".====От кои източници вече го знаем?
Престъплението в Катинската гора - ами жестока работа, но приеми, че всяко нещо се заплаща. През 1920 г. поляците са избили хиляди руски офицери и войници и Катин е един вид отмъщението на Сталин. Каквото повикало, такова се и обадило. Нали не мислиш, че ако някой цака руснаците, ще му се размине ?А що се отнася до Украйна - с нея е приключено. Няма да я бъде в сегашните си граници. В продължение на години нацистите там си правеха каквото искат, тероризираха руснаци, дори ги избиваха, но дойде време да плащат. Украйна просто ще си плати за нацизма. Така че случая не е същия както с нацистка Германия.[/quote]
През 1920г Полша ли нападна СССР или СССР нападна Полша?Естествено, че поляците ще избиват тези,които са нападнали страната им.И те са избивали руснаци във военни действия. Доктор в Катин са убити невъоръжени военнопленници. Колкото до Украйна-рано или късно всички украински територии ще се присъединят към Украйна. А Русия я чака глад и мизерия.И разпад.
Вчера Offnews ми припомни едно стихотворение на Радой Ралин. Описва какво е правила "освободителната" Червена армия в България.
Пиша ти от Плевен, драги Ванка. Помниш ли кагда пришол със танка? Беше млад, но се държеше мъжки. Зарази семейството ми с въшки… Взе на мама златните пендари и дори галошите ми стари. Помниш ли, как кушаше картошки? Наконец забърса три кокошки. После си преспал със какa Сия и изпил си всичката ракия. А след време чухме и мълвата, че си гръмнал тате във главата! Длъжен бях да те обичам, Ваня. Даже кръстих дъщеря си Маня. Залъкът си давахме насила на Русия – тая дива сила. После цели девет петилетки грабихте уран и руди редки. Грабихте и жито, папироси… Зарад тебе ходим голи-боси! Дружбата ни беше “свята”, “чиста”. Ние всички хранехме танкиста. А пък ти ни пазеше със танка и ни взе последната луканка… Пазеше и немците, и чехите. Ние тук възпявахме успехите. С паметник стърчиш ни на главата и скверниш небето и земята.
Нормалната и логична точка вече не съществува. За България ще се преброим ...скоро, и не се съмнявам че резултатите ще са близки до унгарските !! Те няма да са в полза на гербавите , и за съжаление на ПП. Това за България ... За Русия и информационните балони . В тоталитарна Русия в политическите предавания присъстват немски , френски ,италиански , американски журналисти... Русия защитава успешно истината в Азия, Африка , Латинска Америка, Близък изток..при тоталната цензура на НЕО либералите показва истинското си лице. За истинското лице на НАЦИЗМА има минимум 10 000 свидетели от Мариопул и освобождаващите се територии, но за това хуманистите нямат сетива. Най -важни са хората в Русия, а те в 90% поддържат целите на тази операция. Нека да видим след "сваряването на украинската армия" в Донбас ..., как ще разсъждават!
Абсолютно съм съгласен с автора. Само бих добави, че Царска Русия би имала някакъв шанс да се впише някак в европейското общество, ако беше оцеляла. Но ленинизмът уби всички шансове. Много години трябва да минат и да се сменят много поколения за да има надежда за промяна.
Вижте Северна и Южна Корея - един народ с едни гени, а каква пропаст се отвори между тях, когато се оказаха под различна власт. Руската пропаганда е брутална, а репресиите - страшни. Не е лесно да си руснак и всеки може да изтегли късата клечка. Не е като да имаш избор къде да се родиш. Чета коментарите в най-големия им канал в Телеграм и има много хора, които са против войната. Има и един ютюбър, който интервюира предимно младежи - почти всички са против това безумие. Реално няма как да знаем, каква част от населението е наистина зад Путин. С фалшифицирани избори и проучвания и репресии, заради които хората масово премълчават истинското си мнение, картината изобщо не е ясна. Въпреки диващините на армията им аз няма да приема руснак за мръсна дума. Не би било честно към добрите хора там, каквито съм сигурен, че ги има с милиони. За мен руснак си остава неутрално понятие - просто човек, роден в Русия. А какво е руският народ, освен сбор от всички руснаци? Немцов беше любимец на Елцин и в края на 90-те беше фаворит да вземе президентството от него. Той обаче отказа и по негови думи най го е отблъсквало това, че ще трябва да праща хора на война. След като Путин узурпира властта Немцов осъзна грешката си и започна да се бори за свалянето му, заради което беше убит. Кой знае какво щеше да е сега, ако беше станал той президент след Елцин. Може би Русия щеше да стъпи на правия път и днес руснак нямаше да е мръсна дума.
Вижте Северна и Южна Корея - един народ с едни гени, а каква пропаст се отвори между тях, когато се оказаха под различна власт. Руската пропаганда е брутална, а репресиите - страшни. Не е лесно да си руснак и всеки може да изтегли късата клечка. Не е като да имаш избор къде да се родиш. Чета коментарите в най-големия им канал в Телеграм и има много хора, които са против войната. Има и един ютюбър, който интервюира предимно младежи - почти всички са против това безумие. Реално няма как да знаем, каква част от населението е наистина зад Путин. С фалшифицирани избори и проучвания и репресии, заради които хората масово премълчават истинското си мнение, картината изобщо не е ясна. Въпреки диващините на армията им аз няма да приема руснак за мръсна дума. Не би било честно към добрите хора там, каквито съм сигурен, че ги има с милиони. За мен руснак си остава неутрално понятие - просто човек, роден в Русия. А какво е руският народ, освен сбор от всички руснаци? Немцов беше любимец на Елцин и в края на 90-те беше фаворит да вземе президентството от него. Той обаче отказа и по негови думи най го е отблъсквало това, че ще трябва да праща хора на война. След като Путин узурпира властта Немцов осъзна грешката си и започна да се бори за свалянето му, заради което беше убит. Кой знае какво щеше да е сега, ако беше станал той президент след Елцин. Може би Русия щеше да стъпи на правия път и днес руснак нямаше да е мръсна дума.
До коментар [#53] от "Nedyalko Lazarov":Дрезден е бомбандиран от СССР. А за Нагасаки и Хирошима нека японците да си кажат претенциите, ако имат такива.
То е ясно, че феновете на западните медии, не ви е срам да лъжете, ма поне малко съвест не ви ли е останала?
"Бомбардировките над Дрезден бяха британско-американска въздушна бомбардировка срещу град Дрезден, столицата на германската провинция Саксония, по време на Втората световна война. При четири нападения между 13 и 15 февруари 1945 г. 772 тежки бомбардировача от Кралските военновъздушни сили (RAF) и 527 от военновъздушните сили на Съединените щати (USAAF) хвърлят над 3900 тона фугасни бомби и запалителни устройства върху града. [1] Бомбардировката и последвалата огнена буря унищожиха повече от 1600 акра (6,5 km2) от центъра на града.[2] Приблизително 22 700[3] до 25 000[4] души бяха убити.[a] Последваха още три въздушни нападения на USAAF, две извършени на 2 март, насочени към железопътната станция на града и един по-малък на 17 април, насочен към индустриални зони." https://t.ly/P1et
Ми народ, който тихо е одобрявал Възродителният процес ...
До коментар [#6] от "zz_s": "Сега остава и българинът да го разбере, защото: 'Що за народ за българите' след като голяма част симпатизират на путлер и се снишават да не помагаме на Украйна."
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
"Имаме пред себе си една аморална маса, която е убедена, че е по природа по-висша от останалите." - мислех, че става въпрос за германците, особено онези от преди 1945г.
Верно е, че комунистическата идеология е увредила много мозъци в Русия (и у нас). Но съм свидетел на каква обработка са подложени хората. Телевизията денонощно ги облъчва. Гледал съм (преди две години) политически предавания, в които основният спор е ЕС след три или след шест месеца ще се разпадне. Боксови мачове, в които задължително печелят руснаци. Инсценирани криминални предавания, в които украинци са поставили бомба в детска градина. С арести и самопризнания. За един месец не чух една критика срещу Путин. Запознах се с ректор на Московски университет, на визитката на когото пишеше, че е доверено лице на президента. Няма кабинет в университета без портрет на Путин. Без да разбирам от разузнаване ми стана ясно, че тези хора ги готвят за война.
Първата им и най-сериозна кражба е историята. Втората също толкова сериозна кражба е името. Следват религия (която тотално опорочиха), територии и още и още. Благодарение на тази сган човечеството претърпя две опустошителни войни. И за двете са само и единствено те виновни.
Чудесен анализ! На нравствено фалиралата русия ѝ трябва международен "синдик", който да проведе оздравяване на обществото. Този синдик трябва да бъде нов Нюрнбергски процес, за да има проглеждане, проумяване на вината, пречистване и начало на новата Русия Иначе: "В Русия всички пътища водят до катастрофа"
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
През ВСВ част на германската армия в България станувала до селото на дядо ми. Дядо тогава е бил младеж. Първоначално селяните много се изплашили от тях. После като видели че чуждите войници изобщо не влизат в селото нито в нивите им се успокоили. Мисля че, дядо дори изпитваше уважение. Казваше , “какви хора, веднаж не дойдоха да поискат нещо”.
Мародерството е нещо съвсем нормално за руската (съветската) армия. При окупацията на България през 1944 г. разквартируваните в Бургас руско-болшевишки орки извършват множество мародерства, най-известно от които е самоотравянето с откраднат метилов алкохол. Преди това алкохолизираната "освободителска" сган убива пазача на склада, откъдето открадва спирта. Възмездието ги настига - отравят се по мъчителен начин, и са заровени като кучета в обща яма в старите гробища (сега парк). На гроба на мародерите сега има паметник - фалшивка, където са наречени "герои". виж тук: https://www.flagman.bg/article/151245 Но това не е изолиран случай - в Полша са издигнали паметник на мародерите, наречен Руски войник изнасилва бременна жена. виж тук: https://postimg.cc/7bLn38rf Всъщност те ВСИЧКИ са такива - ОТ РЕДНИКА ДО МАРШАЛА! Какъв е бил всъщност прехваленият маршал Жуков? Георгий Жуков – военна кариера https://terminal3.bg/vzrazhdaneto-na-kulta-po-svetskite-pametnici-blgarija-xxi-v/ А за политическата кариера на МАРОДЕРА Георгий Жуков може да научите тук: https://terminal3.bg/podmenenata-istorija-za-svetskija-geroj-zhukov/ Другарят Жуков не си е играл на дребно - изнасял е заграбеното с влакови композиции!
Чудесен анализ!На нравствено фалиралата русия ѝ трябва международен "синдик", който да проведе оздравяване на обществото.Този синдик трябва да бъде нов Нюрнбергски процес, за да има проглеждане, проумяване на вината, пречистване и начало на новата РусияИначе: "В Русия всички пътища водят до катастрофа"
Ще те разочаровам, тяхното общество може да бъде оздравено само когато бъде разделено на малки държави. Като най-малката от тях е московската народна република
Няма нужда пак да се пише нова история, вкл. на ВСВ. Просто трябваше да се приеме една такава, базирана на фактите, колкото и нелицеприятни да са те, вкл. и за победителите в някои случаи. Ако го бяхме направиили, може би нямаше да се стигне до сегошното положение.
Значи ако разбирам правилно, Украинците са докаррали над сто трупа, облекли като цивилни, вързали им ръцете и ги застреляли от упор. Разхвърляли ги по улиците и други поставили в мазетата. Докарали още над 300 трупа и ги сложили в масов гроб. После платили на над 100 актьора да разказват как били измъчвани те и близките им а други били разстрелвани. И всичкия този маскарад е бил организиран БУКВАЛНО за няколко часа, след като руснаците се изнесоха от Буча. И за по-автентично разхвърляи и разни изгорели коли по улиците. Ей тъй за декор. Същото в по малки мащаби направили в Ирпин и други малки селца. И всичко това само и само да изкарат Русия лошата!
През ВСВ част на германската армия в България станувала до селото на дядо ми. Дядо тогава е бил младеж. Първоначално селяните много се изплашили от тях. После като видели че чуждите войници изобщо не влизат в селото нито в нивите им се успокоили. Мисля че, дядо дори изпитваше уважение. Казваше , “какви хора, веднаж не дойдоха да поискат нещо”.
Пропагандна, сенофобска и клиентелистка статия на автор, който е доказал многократно, че единствената позиция, която е защитавал е тази на тези които плащат най-добре в дадения момент.
Нормалната и логична точка вече не съществува. За България ще се преброим ...скоро, и не се съмнявам че резултатите ще са близки до унгарските !! Те няма да са в полза на гербавите , и за съжаление на ПП. Това за България ...За Русия и информационните балони . В тоталитарна Русия в политическите предавания присъстват немски , френски ,италиански , американски журналисти...Русия защитава успешно истината в Азия, Африка , Латинска Америка, Близък изток..при тоталната цензура на НЕО либералите показва истинското си лице. За истинското лице на НАЦИЗМА има минимум 10 000 свидетели от Мариопул и освобождаващите се територии, но за това хуманистите нямат сетива.Най -важни са хората в Русия, а те в 90% поддържат целите на тази операция. Нека да видим след "сваряването на украинската армия" в Донбас ..., как ще разсъждават!
Да, целите на тази операция. Ето ги целите, за който не е разбрал още. Дайнов ги цитира, но явно някой не им е обърнал внимание и е хубаво да се прочете по-подробно за какво става дума. Няма как просто българският народ и който и да е нормален и свободен народ да поддържа подобни цели, ако някой е имал доблестта да каже ясно и неприкрито, че става дума за ново робство! Ако трябва да направим референдум и да видим резултатите! https://offnews.bg/sviat/niamat-pravo-da-sashtestvuvat-planat-na-putin-za-denatcifikatcia-773891.html
До коментар [#55] от "antizombietrolls":Значи ако разбирам правилно, Украинците са докаррали над сто трупа, облекли като цивилни, вързали им ръцете и ги застреляли от упор. Разхвърляли ги по улиците и други поставили в мазетата. Докарали още над 300 трупа и ги сложили в масов гроб. После платили на над 100 актьора да разказват как били измъчвани те и близките им а други били разстрелвани. И всичкия този маскарад е бил организиран БУКВАЛНО за няколко часа, след като руснаците се изнесоха от Буча. И за по-автентично разхвърляи и разни изгорели коли по улиците. Ей тъй за декор. Същото в по малки мащаби направили в Ирпин и други малки селца. И всичко това само и само да изкарат Русия лошата!
Е що не, фантазията на руснаците стигна до там, че лошите империалисти вкарали в един боинг 230 замръзнали трупа и го изпратили този самолет над Украйна за да го свалят руснаците и да бъдат обвинени. Е имаше и други версии, още по фантастични. Например украински изтребител който летял зад боинга на 10км височина, дори показаха сателитна снимка на която се виждаше сянката на изтребителя на Земята. От фантазии не са лишени тези хорица
Ми народ, който тихо е одобрявал Възродителният процес ...До коментар [#6] от "zz_s":"Сега остава и българинът да го разбере, защото:'Що за народ за българите' след като голяма част симпатизират на путлер и се снишават да не помагаме на Украйна."
Не, това е народ, който тихо не одобряваше възродителния процес. Баща ми имаше колега Юмер, когото ДСто беше прекръстило на Юлиян. Всички пордължиха да му казват Юмер. И това отношение беше разространено из България. Възродителите не бяха авторитет за средния българин. Но и средният българин не смееше да портестира шумно, нито когато прекръстваха турците и помаците, нито когато му македонизираха роднините от Петрич. Не смееше да портестира шумно, защото знаеше какво го чака, ако посмее.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
ВИИ Маркс имени В.И.ЛенинаВерно ли, че Медведев препоръчвал на шегавсеки да се запаси с китайски чип и юан ; и (не на шега) ще слага катинари на западните посолства.Последното би означавало дискриминация срещу всеки уседнал руснак с хрумка в главата да пътува на запад?До коментар [#2] от "Nikola Damyanov":Пропагандна, сенофобска и клиентелистка статия на автор, който е доказал многократно, че единствената позиция, която е защитавал е тази на тези които плащат най-добре в дадения момент.
Медведев изведнъж отново се появи на сцената в Кремъл, като Феникс възкръсна от пепелта. Стана агресивен колкото Путин. Защо ли? Очевидно го подготвят за президента след Путин
Женчовци", си казват руснаците всеки път, когато някой отвън се отнася учтиво с тях *** То това е типично за всички прости хора. Бъркат благородството и великодушието със слабост и глупост.
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
Тя вече загуби , дори да отхапе някаква част от Украйна това нищо няма да им даде ! Русия е сама изолирана и гладна , колкото и да им вика Медведев - Денег Нет Держитесь , фалита и рухването на федерацийката им е сама въпрос на време !
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
kustodin
Рейтинг: 416 РазстроеноТочно и безпощадно!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
emil
Рейтинг: 3021 НеутралноОт предишната статия за войната: "Нови сателитни снимки и видео, които станаха известни във вторник, засилиха съмненията в твърденията на Русия, че зверствата в Буча са инсценирани"
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Да ви кажа правичката уморих от журналистическо скудоумие. Какво значи че снимките са засилили съмненията относно руските твърдения? Кой изобщо някога може и за момент да си помисли че руснаците казват истината?! Добре е известно че те са безподобни лъжци и низки твари. При положение че има трупове видяни от чуждестранни журналисти как въобще може някой и за момент да помисли че руснаците казват истината? То би било мисловна перверзия. Да оставим дори настрана труповете които се търкалят по шосето, кой би убил украинци в мазетата, кой би ги убил с вързани ръце. Що за журналистически наивитет! Няма съмнение и не би могло и да има и за секунда. Единственият израз който би имал смисъл е ако се каже, че има съмнение за евентуално някаква истина в това което са казали руснаците ако те извадят доказателства. При всяко друго положение казаното от руснаците трябва да се приема като празнословие и брътвежи. Ако кажат че няма да влязат в Украйна, разбирай че ще влязат. Ако кажат че няма и един войник на срочна служба воюващ в Украйна, разбирай че поне 50% са срочници. Ако кажат че не стрелят по болници и по театри, разбирай че стрелят. Так стоят работите със спиртосаните азиатски лъжци.
fcv251055839
Рейтинг: 399 НеутралноТочно немската "Дойче веле" да поставя този въпрос е странно. Не е чак толкова далеч времето на Холокоста. Не е чак толкова далеч времето на концлагерите и доктор Менгеле. Ами какво се случи по време на Варшавското въстание ?
Загубите от полска страна са 18 000 убити войници, 25 000 ранени и над 250 000 убити цивилни, най-вече при масови екзекуции, провеждани от настъпващите немски войски. Приблизително 85% от града е разрушен по време на градската партизанска война и след края на въстанието, когато германската армия по заповед на Хитлер изгаря града квартал по квартал. "Дойче веле" - давайте го по-кротко.
Ronald Reagan
Рейтинг: 715 НеутралноСъщо като коментарите на ченгето Петър Волгин и водещия му офицер Боян Чуков нали? 😊
agent****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zz_s
Рейтинг: 850 НеутралноДо коментар [#6] от "zz_s":
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !.... са българите....
fcv251055839
Рейтинг: 399 НеутралноИ още - интересното е, че Дайнов, който е бил женен за рускиня не е разбрал що за хора са руснаците.
https://www.24chasa.bg/novini/article/5366172
simval
Рейтинг: 865 НеутралноМного добър анализ!
Аз не зареждам в Лукойл.emil
Рейтинг: 3021 НеутралноИ на мен Дайнов не ми е любимец. Ти обаче труповете видя ли или не? С вързаните ръце? Защото аз ги видях на колене и наведени с главите надолу. Видях ги и вкочанени обърнати. Русия влезе ли в Украйна за да донесе смърт и нещастия в епохални размери или не влезе? Русия взриви ли театъра пред който пишеше "ДЕЦА" или не? Русия изпепели ли градове разрушени на 90% или не? Защо да е необходимо да ти платят пари за да видиш и прозреш истината? Ти не би ли могъл да я прозреш безплатно или тя не е очевидна за теб? Що за говедо трябва да е човек за да си криви душата и да казва на черното бяло? ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
zz_s
Рейтинг: 850 НеутралноДо коментар [#10] от "emil":
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !++++++++++++++
zz_s
Рейтинг: 850 НеутралноИ как става така че винаги лошите хора са на власт в русиЯ и народът ги подкрепя да вършат злини? "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
constatator
Рейтинг: 1671 Неутрално"Съветската история"" - целия филм с български субтитри.
https://youtu.be/9po73BlvBnk
Моето име
Рейтинг: 3121 ВеселоКефи ме как Дайнов соли раните на русофилието. А най-много ги боли произходът му. Добре.
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠deaf
Рейтинг: 3024 Неутрално"Имаме пред себе си аморална маса,която се смята по природа за по-висша..."
Това не е вярно. Ако беше вярно,руснаците нямаше да живеят като скотове в разнебитени и мръсни коптори...
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1929 НеутралноОт източници вече знаем какъв е бил планът за зимата на 2022 година: първо Украйна, после Молдова, Грузия, балтийските републики, България, Румъния и нататък по ред на номерата. Най-вероятно за всички тях, за нас, има отдавна разработени планове за "ликвидиране" на елита и подчиняване на "блатото".
====
От кои източници вече го знаем?
emil
Рейтинг: 3021 Неутрално77 години им трябваха на германците за да излязат от ситуацията на последна страна военен престъпник. 77 години германците мълчаха с наведена глава, плащаха репарации и не се въоръжаваха. Сега руснаците ги извадиха от неудобното положение и взеха Черен Петър у тях. Ще им стигнат ли обаче 77 години за да забрави света и Украйна да прости? Защото на мен руската наглост и дебелокожие са ми добре известни и знам че покаяние няма да има. Колкото се покаяха за престъплението в Катинската гора толкова ще се покаят и за войната в Украйна. Колкото се извиниха за сваления корейски самолет толкова ще се извинят и сега. Колкото признаха за сваления малайзиски самолет толкова ще признаят и сега. Всичкото което ще чуем от тях ще една пиянска уригня и един тежкотоварен ТИР с лъжи. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
Пепелац Киндзадза
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#15] от "Щирлиц от Кайсиева Градина":
Като сочиш някой с пръст, останалите сочат към теб.Под останалите разбирай пръстите от ръката ти, пояснявам го, защото си много сложен.Това се отнася и за обидите, които хвърляш с/у хората без да ги познаваш, истерията е част от фрустрацията...
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1929 НеутралноЗнае ли образованата аудитория, че във Виетнам са хвърлени повече бомби, отколкото през цялата ВСВ от всички воюващи страни?
Толкова за уникалната диващина на руснаците.
mitko11
Рейтинг: 1954 ЛюбопитноДо коментар [#23] от "Nedyalko Lazarov":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПоведението на американците във Виетнам с какво оправдава уникалната диващина на руснаците?
Кой може да оправдае вероломното нападение на редовна руска армия на 24.02. 2022 г?
И какъв нечовек трябва да си, за да защитаваш масови убийци на цивилни украинци?
Daniboy
Рейтинг: 600 НеутралноДо коментар [#4] от "fcv251055839":
„В Украйна в момента не се води война. Войната предполага удари по военни обекти и защита на мирното население. Руснаците извършват серия планирани терористични актове с цел да съсипят инфраструктурата и без да ги е грижа за цивилните жертви. Позор!!”Точно така. Американците пък бият негрите, французите - алжирците и т.н.т.
K2
Рейтинг: 2315 НеутралноЩо за народ са? Наследници на златната орда. Такъв народ са.
SHADOWS of SOFIAmitko11
Рейтинг: 1954 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "constatator":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовЕто един също много силен филм за разстрела на мирни работници в Новочеркаск през 1963 г.
https://www.videoclip.bg/watch/1344097_skupi-drugari-dorogie-tovarishi-2020-e01
boevbisser
Рейтинг: 2370 РазстроеноМного безмилостен текст на Дайнов. Не си спомням в по-новата история на други освен на Хитлер и Путин да се е отдало да направят цял народ нежелан и опетнен. Немците обаче с много усилия и смирение излязоха от чистилището, ще ми се да вярвам, леко наивно, че и руснаците ще успеят някак. Но вероятно трябва да бъдат подложени на многогодишен глад и лишения, за да им светне, ако въобще им светне, че така повече не може. Не знам, не ни чакат хубави години, разликата с Хитлер е, който е бил разбит напълно все пак, че Путин има и ядрено оръжие, немаловажна подробност.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Lazarus
Рейтинг: 878 НеутралноНа 11 януари 2015 г. Валери Пермяков, военнослужещ от 102-ра руска военна база, разположена в Гюмри (вторият по големина град в Армения, бивш Ленинаган) застъпва на охранителен пост. Около 4 часа сутринта на 12 януари Пермяков с автомат АК-74, както и с два магазина патрони, напуска поделението, или по-скоро охранителния пост на складовете. Войникът се насочва към армено-турската граница с намерение да премине на турска територия.
Известно време след бягството Пермяков решава да проникне в едно от домакинствата, намиращи се на ул. Мясникян, на около 30 минути пеша от руската военна част. Влизайки в общия двор през вратите, които са заключени само символично, Пермяков открива няколко самостоятелни едноетажни къщи. Войникът, счупва рамката на стъклената част на входната врата и влиза в сградата. Тъй като всички още спели, съседите не забелязали Пермяков. В един момент обаче един от членовете на семейство Аветисян се събужда. 53-годишният Сергей Аветисян и 33-годишният му син Армен изскачат при звука. Валери Пермяков открива огън по тях с автомата и ги убива. След тях той убива съпругата и майката на по-рано убития, 51-годишният Асмик Аветисян, както са били в леглата им, както и 35-годишната дъщеря Аида, 24-годишната дъщеря Аракси и двегодишната внучка Хасмик. След 21 изстрела, автомата на Пермяков засича, той удря 6-месечния Сергей Аветисян с щик-нож седем пъти в гърдите. Бебето почива седем дни по-късно.
След клането, което извършва, Валери Пермяков, облечен в дрехите на мъртвите и оставил автомата, напуска мястото на престъплението в посока Турция. Заловен е на турската граница.
Осъден е в Армения на доживотна присъда, но по искане на Русия е предаден на руските власти. Не е ясно дали все още е задържан, или е на свобода.
От Уикипедия
simval
Рейтинг: 865 НеутралноЕто още по въпроса:
Аз не зареждам в Лукойл.https://www.yahoo.com/news/russias-problems-far-beyond-putin-160954185.html
jmf29537805
Рейтинг: 286 НеутралноГолям тъпанар излезе тоя Хитлер!!
emil
Рейтинг: 3021 НеутралноИма обаче и един народ от лоши хора. Този който два пъти ни е обявявал война и който ни прибра и златото, и урана, и архивите. Този който 45 години ни държа като кученце на каишка и заради когото и досега когато в чуждите медии ако случайно споменат България не пропускат да допълнят "в миналото най-близка до СССР страна". Разбирай го като възпитан превод на "подлога". ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
5149mich
Рейтинг: 1076 НеутралноРуснаците са крепостни селяни, които имат нужда от бащица, който да ги плющи редовно.
K2
Рейтинг: 2315 НеутралноИзглежда Дайнов те е извадил от зоната ти на комфот. Ами обори го ако можеш. SHADOWS of SOFIA
doctor.no
Рейтинг: 3071 НеутралноАбсолютно съм съгласен с автора. Само бих добави, че Царска Русия би имала някакъв шанс да се впише някак в европейското общество, ако беше оцеляла. Но ленинизмът уби всички шансове. Много години трябва да минат и да се сменят много поколения за да има надежда за промяна.
Наблюдател
Рейтинг: 1456 ВеселоКато не можем да оборим тезите на автора, трябва да го оплюем!
Старо тролско правило!
jmf29537805
Рейтинг: 286 НеутралноЧетете коментарите под сводките на Подоляка и ще се убедите, че Дайнов е прав.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
doctor.no
Рейтинг: 3071 НеутралноДо коментар [#29] от "madridchanin":
не преекспонирайте нещата. Просто нещата се сведат до ограничаване до минимум на взаимодействието с РФ и то както се вижда на една част от държавите в света.
Като гледам какво декларират самите руснаци и те нямат против да е така.
puck_futin
Рейтинг: 4322 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "fcv251055839":
Вие Путлеристите, някаква извратена надпревара с Хитлеристите ли сте си спретнали? Fu*k Your Opinion
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
fcv251055839
Рейтинг: 399 Неутрално[quote#21:"emil"][/quote]
Престъплението в Катинската гора - ами жестока работа, но приеми, че всяко нещо се заплаща. През 1920 г. поляците са избили хиляди руски офицери и войници и Катин е един вид отмъщението на Сталин. Каквото повикало, такова се и обадило. Нали не мислиш, че ако някой цака руснаците, ще му се размине ?
А що се отнася до Украйна - с нея е приключено. Няма да я бъде в сегашните си граници. В продължение на години нацистите там си правеха каквото искат, тероризираха руснаци, дори ги избиваха, но дойде време да плащат. Украйна просто ще си плати за нацизма. Така че случая не е същия както с нацистка Германия.
S
Рейтинг: 2389 НеутралноПутин държа армията няколко месеца на учение през зимата до границата с Украйна,без жени и кръчми и ги превърна в зверове
K2
Рейтинг: 2315 НеутралноМоя армия воюет плохо,зато горит красиво.
ВП SHADOWS of SOFIA
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
fcv251055839
Рейтинг: 399 НеутралноКървата неделя през 1972 г. в Северна Ирландия, когато британски войници убиват 13 души:
https://www.youtube.com/watch?v=CquBS2hnLNI
И британците убиват като руснаците.
mitko11
Рейтинг: 1954 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "Nedyalko Lazarov":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКажи нещо и за бомбардировката на Грозни и за Първата и Втора чеченски войни....
Знаеш ли руските изверги колко етнически руснаци са избили при ковровите бомбардировки на Грозни?
mitko11
Рейтинг: 1954 ЛюбопитноДо коментар [#46] от "Nedyalko Lazarov":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовДо коментар [#47] от "fcv251055839":
Нищо от това не оправдава руските зверства.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
emil
Рейтинг: 3021 НеутралноЗа газови камери не знам, но доколкото стана известно руснаците сами са си докарали полеви крематориуми. Не че ще им стигнат и не че ще им трябват обаче защото колкото пъти украинците поставят въпроса за предаване на руските трупове толкова пъти руската страна отказва да разговаря. Така си стоят овъглени около танковете и Украйна силно се притеснява от екологична и здравна катастрофа. А ти за китайците не се кахъри. Не виждам нещо Китай да се е засилил да носи солидарно с руснаците срама от тази агресия. Стоят мълчаливо и разглеждат картата на Сибир. ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
K2
Рейтинг: 2315 НеутралноДобър опит да размиеш разговора за написаното от Дайнов.
Но за пред друга аудитория.Хайде сега се концетрирай в темата , без да прибягваш до тролси номера. SHADOWS of SOFIA
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1929 НеутралноТози който отиде в Дрезден ще се впечатли, че няма ни една стара сграда. Няма, защото всички са разрушени от англо-американските бомбардировки.
Градът няма абсолютно никакво военно значение.
Същото се отнася за Хирошима и Нагасаки - два града без военна промишленост и армейски части.
madridchanin
Рейтинг: 563 НеутралноДо коментар [#51] от "emil":
стана известно руснаците сами са си докарали полеви крематориуми.
🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Значи това в Буча е било холивудски изпълнения?
😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
antizombietrolls
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "emil":
"Ти обаче труповете видя ли или не? С вързаните ръце? Защото аз ги видях на колене и наведени с главите надолу. Видях ги и вкочанени обърнати. Русия влезе ли в Украйна за да донесе смърт и нещастия в епохални размери или не влезе? Русия взриви ли театъра пред който пишеше "ДЕЦА" или не? Русия изпепели ли градове разрушени на 90% или не?"
Труповете ги видяхме, но не сме видели КОЙ ги убивал. Даже още не почнато разследване, от киевска страна. Също така ЮК блокира руска инициатива, в ООН.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
antizombietrolls
Рейтинг: 8 ВеселоОт Дойче Веле, как откъде! 🙄
Мусаши
Рейтинг: 402 НеутралноПрез 1920г Полша ли нападна СССР или СССР нападна Полша?Естествено, че поляците ще избиват тези,които са нападнали страната им.И те са избивали руснаци във военни действия. Доктор в Катин са убити невъоръжени военнопленници.
Колкото до Украйна-рано или късно всички украински територии ще се присъединят към Украйна. А Русия я чака глад и мизерия.И разпад.
doctor.no
Рейтинг: 3071 НеутралноДо коментар [#53] от "Nedyalko Lazarov":
Дрезден е бомбандиран от СССР. А за Нагасаки и Хирошима нека японците да си кажат претенциите, ако имат такива.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Quant Quark
Рейтинг: 65 НеутралноВчера Offnews ми припомни едно стихотворение на Радой Ралин.
Описва какво е правила "освободителната" Червена армия в България.
Пиша ти от Плевен, драги Ванка.
Помниш ли кагда пришол със танка?
Беше млад, но се държеше мъжки.
Зарази семейството ми с въшки…
Взе на мама златните пендари и дори галошите ми стари.
Помниш ли, как кушаше картошки?
Наконец забърса три кокошки.
После си преспал със какa Сия и изпил си всичката ракия.
А след време чухме и мълвата, че си гръмнал тате във главата!
Длъжен бях да те обичам, Ваня.
Даже кръстих дъщеря си Маня.
Залъкът си давахме насила на Русия – тая дива сила.
После цели девет петилетки грабихте уран и руди редки.
Грабихте и жито, папироси…
Зарад тебе ходим голи-боси!
Дружбата ни беше “свята”, “чиста”.
Ние всички хранехме танкиста.
А пък ти ни пазеше със танка и ни взе последната луканка…
Пазеше и немците, и чехите.
Ние тук възпявахме успехите.
С паметник стърчиш ни на главата и скверниш небето и земята.
dejmos
Рейтинг: 1846 НеутралноНормалната и логична точка вече не съществува. За България ще се преброим ...скоро, и не се съмнявам че резултатите ще са близки до унгарските !! Те няма да са в полза на гербавите , и за съжаление на ПП. Това за България ...
За Русия и информационните балони . В тоталитарна Русия в политическите предавания присъстват немски , френски ,италиански , американски журналисти...
Русия защитава успешно истината в Азия, Африка , Латинска Америка, Близък изток..при тоталната цензура на НЕО либералите показва истинското си лице. За истинското лице на НАЦИЗМА има минимум 10 000 свидетели от Мариопул и освобождаващите се територии, но за това хуманистите нямат сетива.
Най -важни са хората в Русия, а те в 90% поддържат целите на тази операция. Нека да видим след "сваряването на украинската армия" в Донбас ..., как ще разсъждават!
antizombietrolls
Рейтинг: 8 ЛюбопитноНапротив, марксизмът и ленинизмът се завръщат със страшна сила. И то не само в Русия.
kha
Рейтинг: 118 НеутралноВижте Северна и Южна Корея - един народ с едни гени, а каква пропаст се отвори между тях, когато се оказаха под различна власт. Руската пропаганда е брутална, а репресиите - страшни. Не е лесно да си руснак и всеки може да изтегли късата клечка. Не е като да имаш избор къде да се родиш. Чета коментарите в най-големия им канал в Телеграм и има много хора, които са против войната. Има и един ютюбър, който интервюира предимно младежи - почти всички са против това безумие. Реално няма как да знаем, каква част от населението е наистина зад Путин. С фалшифицирани избори и проучвания и репресии, заради които хората масово премълчават истинското си мнение, картината изобщо не е ясна. Въпреки диващините на армията им аз няма да приема руснак за мръсна дума. Не би било честно към добрите хора там, каквито съм сигурен, че ги има с милиони. За мен руснак си остава неутрално понятие - просто човек, роден в Русия. А какво е руският народ, освен сбор от всички руснаци? Немцов беше любимец на Елцин и в края на 90-те беше фаворит да вземе президентството от него. Той обаче отказа и по негови думи най го е отблъсквало това, че ще трябва да праща хора на война. След като Путин узурпира властта Немцов осъзна грешката си и започна да се бори за свалянето му, заради което беше убит. Кой знае какво щеше да е сега, ако беше станал той президент след Елцин. Може би Русия щеше да стъпи на правия път и днес руснак нямаше да е мръсна дума.
kha
Рейтинг: 118 НеутралноВижте Северна и Южна Корея - един народ с едни гени, а каква пропаст се отвори между тях, когато се оказаха под различна власт. Руската пропаганда е брутална, а репресиите - страшни. Не е лесно да си руснак и всеки може да изтегли късата клечка. Не е като да имаш избор къде да се родиш. Чета коментарите в най-големия им канал в Телеграм и има много хора, които са против войната. Има и един ютюбър, който интервюира предимно младежи - почти всички са против това безумие. Реално няма как да знаем, каква част от населението е наистина зад Путин. С фалшифицирани избори и проучвания и репресии, заради които хората масово премълчават истинското си мнение, картината изобщо не е ясна. Въпреки диващините на армията им аз няма да приема руснак за мръсна дума. Не би било честно към добрите хора там, каквито съм сигурен, че ги има с милиони. За мен руснак си остава неутрално понятие - просто човек, роден в Русия. А какво е руският народ, освен сбор от всички руснаци? Немцов беше любимец на Елцин и в края на 90-те беше фаворит да вземе президентството от него. Той обаче отказа и по негови думи най го е отблъсквало това, че ще трябва да праща хора на война. След като Путин узурпира властта Немцов осъзна грешката си и започна да се бори за свалянето му, заради което беше убит. Кой знае какво щеше да е сега, ако беше станал той президент след Елцин. Може би Русия щеше да стъпи на правия път и днес руснак нямаше да е мръсна дума.
petrapetra
Рейтинг: 1907 НеутралноМного точен и ясен анализ на руската душа, извинете душа те нямат, нрав.
antizombietrolls
Рейтинг: 8 ЛюбопитноТо е ясно, че феновете на западните медии, не ви е срам да лъжете, ма поне малко съвест не ви ли е останала?
"Бомбардировките над Дрезден бяха британско-американска въздушна бомбардировка срещу град Дрезден, столицата на германската провинция Саксония, по време на Втората световна война. При четири нападения между 13 и 15 февруари 1945 г. 772 тежки бомбардировача от Кралските военновъздушни сили (RAF) и 527 от военновъздушните сили на Съединените щати (USAAF) хвърлят над 3900 тона фугасни бомби и запалителни устройства върху града. [1] Бомбардировката и последвалата огнена буря унищожиха повече от 1600 акра (6,5 km2) от центъра на града.[2] Приблизително 22 700[3] до 25 000[4] души бяха убити.[a] Последваха още три въздушни нападения на USAAF, две извършени на 2 март, насочени към железопътната станция на града и един по-малък на 17 април, насочен към индустриални зони." https://t.ly/P1et
Virgin
Рейтинг: 13 ЛюбопитноНова история ли пишем???
Kosta Delev
Рейтинг: 674 НеутралноКазармена нация с казармен манталитет.
DDR
Рейтинг: 1682 ЛюбопитноМи народ, който тихо е одобрявал Възродителният процес ...
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?До коментар [#6] от "zz_s":
"Сега остава и българинът да го разбере, защото:
'Що за народ за българите' след като голяма част симпатизират на путлер и се снишават да не помагаме на Украйна."
zyzx
Рейтинг: 240 Неутрално"Имаме пред себе си една аморална маса, която е убедена, че е по природа по-висша от останалите." - мислех, че става въпрос за германците, особено онези от преди 1945г.
wkk57607068
Рейтинг: 424 НеутралноВерно е, че комунистическата идеология е увредила много мозъци в Русия (и у нас). Но съм свидетел на каква обработка са подложени хората. Телевизията денонощно ги облъчва. Гледал съм (преди две години) политически предавания, в които основният спор е ЕС след три или след шест месеца ще се разпадне. Боксови мачове, в които задължително печелят руснаци. Инсценирани криминални предавания, в които украинци са поставили бомба в детска градина. С арести и самопризнания. За един месец не чух една критика срещу Путин. Запознах се с ректор на Московски университет, на визитката на когото пишеше, че е доверено лице на президента. Няма кабинет в университета без портрет на Путин. Без да разбирам от разузнаване ми стана ясно, че тези хора ги готвят за война.
stanislavdi
Рейтинг: 1529 НеутралноПървата им и най-сериозна кражба е историята. Втората също толкова сериозна кражба е името. Следват религия (която тотално опорочиха), територии и още и още.
Благодарение на тази сган човечеството претърпя две опустошителни войни. И за двете са само и единствено те виновни.
penetrating
Рейтинг: 8538 НеутралноЧудесен анализ!
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНа нравствено фалиралата русия ѝ трябва международен "синдик", който да проведе оздравяване на обществото.
Този синдик трябва да бъде нов Нюрнбергски процес, за да има проглеждане, проумяване на вината, пречистване и начало на новата Русия
Иначе: "В Русия всички пътища водят до катастрофа"
SN DV
Рейтинг: 606 НеутралноДори всичко това да е вярно , няма да има никакво значение ако Русия спечели войната.
Победителите не ги съдят.
lz73
Рейтинг: 1806 НеутралноДо коментар [#53] от "Nedyalko Lazarov":
Без военна промишленост?! Хм...
kmat
Рейтинг: 1303 Неутрално[quote#21:"emil"][/quote]
Честно казано аз досега извинение от руснак не съм чул. А немците го направиха и то многократно.
half truth
Рейтинг: 1291 НеутралноПрез ВСВ част на германската армия в България станувала до селото на дядо ми. Дядо тогава е бил младеж. Първоначално селяните много се изплашили от тях. После като видели че чуждите войници изобщо не влизат в селото нито в нивите им се успокоили. Мисля че, дядо дори изпитваше уважение. Казваше , “какви хора, веднаж не дойдоха да поискат нещо”.
Encho B_
Рейтинг: 284 НеутралноМародерството е нещо съвсем нормално за руската (съветската) армия.
При окупацията на България през 1944 г. разквартируваните в Бургас руско-болшевишки орки извършват множество мародерства, най-известно от които е самоотравянето с откраднат метилов алкохол. Преди това алкохолизираната "освободителска" сган убива пазача на склада, откъдето открадва спирта. Възмездието ги настига - отравят се по мъчителен начин, и са заровени като кучета в обща яма в старите гробища (сега парк). На гроба на мародерите сега има паметник - фалшивка, където са наречени "герои". виж тук: https://www.flagman.bg/article/151245
Но това не е изолиран случай - в Полша са издигнали паметник на мародерите, наречен Руски войник изнасилва бременна жена. виж тук: https://postimg.cc/7bLn38rf
Всъщност те ВСИЧКИ са такива - ОТ РЕДНИКА ДО МАРШАЛА! Какъв е бил всъщност прехваленият маршал Жуков?
Георгий Жуков – военна кариера https://terminal3.bg/vzrazhdaneto-na-kulta-po-svetskite-pametnici-blgarija-xxi-v/
А за политическата кариера на МАРОДЕРА Георгий Жуков може да научите тук: https://terminal3.bg/podmenenata-istorija-za-svetskija-geroj-zhukov/
Другарят Жуков не си е играл на дребно - изнасял е заграбеното с влакови композиции!
stanislavdi
Рейтинг: 1529 НеутралноЩе те разочаровам, тяхното общество може да бъде оздравено само когато бъде разделено на малки държави. Като най-малката от тях е московската народна република
kmat
Рейтинг: 1303 Неутрално[quote#68:"Virgin"][/quote]
Няма нужда пак да се пише нова история, вкл. на ВСВ. Просто трябваше да се приеме една такава, базирана на фактите, колкото и нелицеприятни да са те, вкл. и за победителите в някои случаи. Ако го бяхме направиили, може би нямаше да се стигне до сегошното положение.
uvtest
Рейтинг: 2621 НеутралноКакво разбираш под" да спечели войната"? Какво трябва да постигне Русия, за да обяви, че е спечелила?
Doge
Рейтинг: 617 НеутралноДо коментар [#55] от "antizombietrolls":
Слава Україні!Значи ако разбирам правилно, Украинците са докаррали над сто трупа, облекли като цивилни, вързали им ръцете и ги застреляли от упор. Разхвърляли ги по улиците и други поставили в мазетата. Докарали още над 300 трупа и ги сложили в масов гроб. После платили на над 100 актьора да разказват как били измъчвани те и близките им а други били разстрелвани. И всичкия този маскарад е бил организиран БУКВАЛНО за няколко часа, след като руснаците се изнесоха от Буча. И за по-автентично разхвърляи и разни изгорели коли по улиците. Ей тъй за декор. Същото в по малки мащаби направили в Ирпин и други малки селца. И всичко това само и само да изкарат Русия лошата!
stanislavdi
Рейтинг: 1529 НеутралноИ моята баба ми разказваше същото. Обаче немците са влизали в селото за храна и са питаликой ще им продаде. А след тях дошла онази паплач
alg57373608
Рейтинг: 1369 РазстроеноНарод-терорист
https://www.youtube.com/watch?v=axxSHAczP00
SN DV
Рейтинг: 606 НеутралноДо коментар [#82] от "uvtest":
" Какво разбираш под" да спечели войната"? Какво трябва да постигне Русия, за да обяви, че е спечелила? "
Пълен контрол над цялата територия на Украйна и договор със Запада за нормализация на отношенията и отмяна на санкциите.
dnevnikar
Рейтинг: 4339 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Ленина
Верно ли, че Медведев препоръчвал на шега
всеки да се запаси с китайски чип и юан ;
и (не на шега) ще слага катинари на западните
посолства.
Последното би означавало дискриминация срещу
всеки уседнал руснак с хрумка в главата да пътува
на запад?
До коментар [#2] от "Nikola Damyanov":
Пропагандна, сенофобска и клиентелистка статия на автор, който е доказал многократно, че единствената позиция,
която е защитавал е тази на тези които плащат най-добре
в дадения момент.
kmat
Рейтинг: 1303 НеутралноДа, целите на тази операция. Ето ги целите, за който не е разбрал още. Дайнов ги цитира, но явно някой не им е обърнал внимание и е хубаво да се прочете по-подробно за какво става дума. Няма как просто българският народ и който и да е нормален и свободен народ да поддържа подобни цели, ако някой е имал доблестта да каже ясно и неприкрито, че става дума за ново робство! Ако трябва да направим референдум и да видим резултатите! https://offnews.bg/sviat/niamat-pravo-da-sashtestvuvat-planat-na-putin-za-denatcifikatcia-773891.html
stanislavdi
Рейтинг: 1529 НеутралноЕ що не, фантазията на руснаците стигна до там, че лошите империалисти вкарали в един боинг 230 замръзнали трупа и го изпратили този самолет над Украйна за да го свалят руснаците и да бъдат обвинени. Е имаше и други версии, още по фантастични. Например украински изтребител който летял зад боинга на 10км височина, дори показаха сателитна снимка на която се виждаше сянката на изтребителя на Земята. От фантазии не са лишени тези хорица
Doge
Рейтинг: 617 НеутралноДо коментар [#86] от "SN DV":
Слава Україні!Товарищ, това може да стане само в паралелната вселена в която живееш.
7777
Рейтинг: 2419 НеутралноНе, това е народ, който тихо не одобряваше възродителния процес. Баща ми имаше колега Юмер, когото ДСто беше прекръстило на Юлиян. Всички пордължиха да му казват Юмер. И това отношение беше разространено из България. Възродителите не бяха авторитет за средния българин. Но и средният българин не смееше да портестира шумно, нито когато прекръстваха турците и помаците, нито когато му македонизираха роднините от Петрич. Не смееше да портестира шумно, защото знаеше какво го чака, ако посмее. A man without faith is like a fish without a bicycle.
venelingeologia
Рейтинг: 863 НеутралноРуснаците са народ, какъвто българския никога няма да стане. По вътрешни и външни фактори.
crq15625101
Рейтинг: 2516 НеутралноТе са наследници на монголо - татарите Златната орда , това го казва руски историк !
https://youtu.be/4pDOreW-pf0
Анна Любомирова Ефремова
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "Nedyalko Lazarov":
Руски такива. От камара време си го говорят в прав текст особено по телевизията. Росфашнята в това отношение е абсолютно откровена.
stanislavdi
Рейтинг: 1529 НеутралноМедведев изведнъж отново се появи на сцената в Кремъл, като Феникс възкръсна от пепелта. Стана агресивен колкото Путин. Защо ли? Очевидно го подготвят за президента след Путин
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6711 НеутралноЖенчовци", си казват руснаците всеки път, когато някой отвън се отнася учтиво с тях
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis***
То това е типично за всички прости хора. Бъркат благородството и великодушието със слабост и глупост.
SN DV
Рейтинг: 606 НеутралноДо коментар [#90] от "Doge":
" Товарищ, това може да стане само в паралелната вселена в която живееш. "
Историята показва , че който спечели войната получава всичко. Руснаците се опитаха да се договорят със САЩ , но те отказаха и получихме война......
dedoliben
Рейтинг: 2878 НеутралноДо коментар [#4] от "fcv251055839":
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIНегрите негрите като няма какво да пишеш пиши за негрите.
crq15625101
Рейтинг: 2516 НеутралноДо коментар [#75] от "SN DV":
Тя вече загуби , дори да отхапе някаква част от Украйна това нищо няма да им даде ! Русия е сама изолирана и гладна , колкото и да им вика Медведев - Денег Нет Держитесь , фалита и рухването на федерацийката им е сама въпрос на време !
Hawaii
Рейтинг: 5346 НеутралноСегашната омраза и ненавист от страна на руснаците
към съседните им на Запад ЕВРОПЕЙСКИ ОБЩЕСТВА в
УКРАЙНА
ЛИТВА
ЛАТВИА
ЕСТОНИЯ
ПОЛША
ФИНЛАНДИЯ
БЕЛАРУС
е че това са ЕВРОПЕЙСКИ и ЗАПАДНО ОРИЕНТИРАНИ ОБЩЕСТВА
И това има многовековни исторически традиции
РУСИЯ е застинала в битността си н
ТАТАРО - МОСКОВСКА ОРДА от времето на
МОНГОЛСКОТО си РОБСТВО
От ПОРОБИТЕЛИТЕ СИ МОНГОЛЦИ
Русия и руснаците адаптират и усвояват
НАЙ-ГАДНОТО и ГНУСНОТО
което днес в 21-ви век изглежда
ОЩЕ ПО-ГАДНО и ГНУСНО