ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

Виктор Ерофеев: Русия е една жестока приказка с главен герой Иванушка Глупака

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 987 Неутрално

    Този доказа, че и той е не по-малък глукак, Случах му внимателно интервюто - каза, че Украйна също имала вина, което е пропуснато в материала на Дневник.

  2. 2 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    ей го и тоя с неразбраната руска душа. ми вместо попа им да тропа по масата на радев кат на ученичка и митрофанова да ми обяснява и набива канчето как трябвало да и целувам ръка и да и козируваме по 3 пъти на ден да седнат и да обеснят, а не да ми дрънкат за македонски кирилици и простотии. като не сме разбрали, седай да обясняваш до 101.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5022 Неутрално

    РоZZия е тюрмата на народите! Проклета да е!

  4. 4 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3148 Неутрално

    Рассказ А. Куприна 1908 года о путешествии в Финляндию.
    Но когда мы возвратились в вагон, то нас ждала прелестная картина в истинно русском жанре. Дело в том, что с нами ехали два подрядчика по каменным работам. Всем известен этот тип кулака из Мещовского уезда Калужской губернии: широкая, лоснящаяся, скуластая красная морда, рыжие волосы, вьющиеся из-под картуза, реденькая бороденка, плутоватый взгляд, набожность на пятиалтынный, горячий патриотизм и презрение ко всему нерусскому - словом, хорошо знакомое истинно
    русское лицо. Надо было послушать, как они издевались над бедными финнами. "Вот дурачье так дурачье. Ведь этакие болваны, черт их знает! Да ведь я, ежели подсчитать,..
    ___________________________
    - Помню, лет пять тому назад мне пришлось с писателями Буниным и Федоровым приехать на один день на Иматру. Назад мы возвращались поздно ночью. Около одиннадцати часов поезд остановился на станции Антреа, и мы вышли закусить.
    Длинный стол был уставлен горячими кушаньями и холодными закусками. Тут была свежая лососина, жареная форель, холодный ростбиф, какая-то дичь, маленькие, очень вкусные биточки и тому подобное. Все это было необычайно чисто, аппетитно и нарядно. И тут же по краям стола возвышались горками маленькие тарелки, лежали грудами ножи и вилки и стояли корзиночки с хлебом.
    Каждый подходил, выбирал, что ему нравилось, закусывал, сколько ему хотелось, затем подходил к буфету и по собственной доброй воле платил за ужин ровно одну марку (тридцать семь копеек). Никакого надзора, никакого недоверия. Наши русские сердца, так глубоко привыкшие к паспорту, участку, принудительному попечению старшего дворника, ко всеобщему мошенничеству и подозрительности, были
    совершенно подавлены этой широкой взаимной верой.
    Но когда мы возвратились в вагон, то нас ждала прелестная картина в истинно русском жанре. Дело в том, что с нами ехали два подрядчика по каменным работам. Всем известен этот тип кулака из Мещовского уезда Калужской губернии: широкая, лоснящаяся, скуластая красная морда, рыжие волосы, вьющиеся из-под картуза, реденькая бороденка, плутоватый взгляд, набожность на пятиалтынный, горячий патриотизм и презрение ко всему нерусскому - словом, хорошо знакомое истинно
    русское лицо. Надо было послушать, как они издевались над бедными финнами.
    - Вот дурачье так дурачье. Ведь этакие болваны, черт их знает! Да ведь я, ежели подсчитать, на три рубля на семь гривен съел у них, у подлецов... Эх, сволочь! Мало их бьют, сукиных сынов! Одно слово - чухонцы.
    А другой подхватил, давясь от смеха:
    - А я... нарочно стакан кокнул, а потом взял в рыбину и плюнул.
    - Так их и надо, сволочей! Распустили анафем! Их надо во держать!

    Разказът на А. Куприн от 1908 г. за пътуване до Финландия.
    Но когато се върнахме в колата, ни очакваше очарователна картина в истински руски жанр. Факт е, че пътувахме с двама каменни предприемачи. Всеки познава този вид кулак от района Мешчовски на Калужска губерния: широка, лъскава, костелива червена муцуна, червена коса, извита под шапка, рядка брада, измамен вид, пиетет за пет копейки, пламенен патриотизъм и презрение към всичко неруско - с една дума, добре известно истина
    Руско лице. Трябваше да слушаш как се подиграват на горките финландци. „Това е глупаво, толкова глупаво. Все пак такива глупаци, дяволът ги знае! Защо, ако смятам, ..
    _____________________________
    - Спомням си, че преди пет години трябваше да дойда за един ден в Иматра с писателите Бунин и Федоров. Върнахме се късно през нощта. Около единадесет часа влакът спря на гара Антреа и ние излязохме да хапнем.
    Дългата маса беше заредена с топли ястия и студени закуски. Имаше прясна сьомга, пържена пъстърва, студено печено говеждо месо, някакъв дивеч, малки, много вкусни кюфтета и други подобни. Всичко това беше необичайно чисто, апетитно и елегантно. И точно там, по краищата на масата, малки чинии се издигаха на купчини, ножове и вилици лежаха на купчини и имаше кошници с хляб.
    Всеки се приближи, избра каквото му харесва, яде колкото си иска, после се качи на бюфета и по свое желание плащаше точно една марка (тридесет и седем копейки) за вечеря. Без надзор, без недоверие. Нашите руски сърца, толкова дълбоко свикнали с паспорта, района, принудителните грижи на старшия портиер, с общата измама и подозрение, бяха
    напълно обзети от тази широка взаимна вяра.
    Но когато се върнахме в вагона, ни очакваше очарователна картина в истински руски жанр. Факт е, че пътувахме с двама предприемачи с камък. Всеки познава този вид кулак от района Мешчовски на Калужска губерния: широка, лъскава, костелива червена муцуна, червена коса, извита под шапка, рядка брада, измамен вид, пиетет за пет копейки, пламенен патриотизъм и презрение към всичко неруско - с една дума, добре известно истино
    Руско лице. Трябваше да слушаш как се подиграват на горките финландци.
    - Това е глупаво, толкова глупаво. В крайна сметка такива идиоти, дяволът знае! Защо, ако броиш, изядох от тях три рубли до седем гривни, от негодници... О, копеле такъв! Не ги бият достатъчно, кучи синове! Една дума - Chukhons.
    А другият го вдигна, задавен от смях:
    - И аз... нарочно чукнах чаша, а после я взех плюнах в риба"©️
    - Значи са необходими, копелета! Разтворена анатема! Трябва да се пазят!

    "Чуждестранен агент"
  5. 5 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 408 Неутрално

    Булшит товарищ

    само престъпници могат да търпят да ги управлява престъпник

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  6. 6 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    Стига сте ни надували главите за "дълбоката руска душа"!Няма такова нещо!Има само едно и то е панславяска идея/ всички славяни обединени под една шапка/!И тази "шапка " е Москва!Слава Богу , че този идиотизъм няма да стане факт!Слава на Украйна!

  7. 7 Профил на Hoho Boho
    Hoho Boho
    Рейтинг: 83 Неутрално

    Само не приравнявайте руския народ с путлеристите.
    Сега на мнозинството от тях, руската пропаганда им е промила мозъците...
    Дали ще се осъзнаят? Дано! Иначе ги чака "северна корея"
    Но има и ХОРА всред тях, които се борят..

  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5022 Неутрално

    До коментар [#5] от "New":

    Е, та ние търпяхме престъпник да ни управлява в продължение на 12 години! И ние ли сме престъпници?

  9. 9 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    От далечната 1917 година , когато комунистическите изроди идват на власт и избиват Царското Семейство/ и руската буржоазия/ от СССР нищо не става!Терор, терор и пак терор- записано е в записките на Ленин!

  10. 10 Профил на Bolg Aryan
    Bolg Aryan
    Рейтинг: 21 Неутрално

    За Русия се пишат еднопосочни анализи. Нужно е да се анализира и другата страна - Украйна се управлява от бандити 8 години, които бомбардират цивилно население, Зеленски говори много лъжи и премълчава престъпленията в Донбас.

  11. 11 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    "Според него в началото Владимир Путин е бил либерален"

    Глупости! Тук спрях да чета. Путин винаги е бил агент от КГБ и си остана агент от КГБ.

  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5022 Неутрално

    До коментар [#7] от "Hoho Boho":

    "Но има и хора всред тях, които се борят."

    Бихте ли споделил имената на тези, които се борят?

  13. 13 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#5] от "New":Е, та ние търпяхме престъпник да ни управлява в продължение на 12 години! И ние ли сме престъпници?
    —цитат от коментар 8 на vassilun


    В интерес на истината сме престъпници към децата си, защото ще им завещаем плодовете на нашето овчедушие! Ние сме суверена, ние носим отговорност. Категорично!

    При руснаците обаче нещата са много по-критични. Те носят много по-голяма отговорност, защото за разлика от нашите престъпници, техните имат на разположение ядрени глави. Това е голямата разлика!

  14. 14 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    До коментар [#11] от "Гражданин":

    аз тва го издържах, че ми стана любопитно и като направи прехода с широката неразбрана руска душа и как запада за пореден път не разбрал и бях дотам.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  15. 15 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    Московията трябва да мине през чистилището. А това означава първо да освободи от оковите всички онези народи които не искат да са част федерацията. А след това трябва московците години наред да се покаят. 40 години минимум.

  16. 16 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#11] от "Гражданин":аз тва го издържах, че ми стана любопитно и като направи прехода с широката неразбрана руска душа и как запада за пореден път не разбрал и бях дотам.
    —цитат от коментар 14 на karatista


    То като видиш едно алогично/невярно твърдение в основата на тезата, няма как да не последват още, произтичащи от него :)

  17. 17 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Любопитно

    До коментар [#4] от "putinxujlo":

    Ленин е престъпник/и сифилистик/ , с увреден мозък и по някакво уникално стечение на обстоятелствата застава начело на Русия!После ТЕРОР и идва Сталин .................и става още по-голям ТЕРОР!И така загиват десетки милиони души до 1953 година/ март умира Сталин/ и всичко в СССР/Русия / е тоталнпо изкривено, но Култът на Личността е на върха!После идва Хрушчов / тропане с обувка в ООН/ , Кубинската Криза , после Брежнев/ Застоя/ , Разпада ....!И идва "Бащицата" Путин уж да въдвори ред , ама веднага се хванат в лъжа/ защото е Кагебист/ за "Курск" ..................та чак до днес!Все същият идиотизъм в Москва и губерниите!Слава на Украйна и разпад на Русия!

  18. 18 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Любопитно

    До коментар [#10] от "Bolg Aryan":

    К'ва БАНДА, бе Другарю?!К'ви "пет лева"?!Издишаш...............много издишаш, защото няма как да има нацизъм в една държава и в същото време да има Президент Евреин!!!!Това московските малоумници , пишещи пропаганда са го пропуснали!Защо ли.............?!Защото са пияни идиоти ЕЙ ТОВА ЗАЩО!

  19. 19 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Любопитно

    До коментар [#11] от "Гражданин":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Путлер ще си умре като КАГЕБИСТ!За такива случаи Народът мъдро е казал :"Вълкът кожата си мени-нрава НЕ"!

  20. 20 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    ""В началото Путин изпълняваше либерална роля, но западът прояви учудващо неразбиране и равнодушие към ставащото в Русия. Отблъскваше го и го обиждаше..."

    Големи глупости. В началото Путлер се преструваше на западняк, но не и на либерал. Докато натрупа - по собствените си представи - икономическа и военна мощ. А Западът никога не го е отблъсквал, напротив, прости му кървавата война в Чечения, после в Грузия, а Буш-младши виждаше в очите му приятел и прочие наивности и идиотщини.

  21. 21 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    До коментар [#16] от "Гражданин":

    аз още като го видях по анцунг леко вдигнах вежда. те там са или по анцунг или мундир, много рядко има средно положение за момчетата

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  22. 22 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    До коментар [#20] от "spiegel":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Много точен коментар по темата!

  23. 23 Профил на Hoho Boho
    Hoho Boho
    Рейтинг: 83 Неутрално

    До коментар [#13] от "Гражданин":
    "Е, та ние търпяхме престъпник да ни управлява в продължение на 12 години! И ние ли сме престъпници?"
    "В интерес на истината сме престъпници към децата си, защото ще им завещаем плодовете на нашето овчедушие!"
    МНОГО ПРАВИЛНО!

    "При руснаците обаче нещата са много по-критични. Те носят много по-голяма отговорност - имат ядрено оръжие"
    Не е така! Ние носим същата отговорност.
    НЕ ТРЯБВА ДА ГО ПОЗВОЛИМ!
    ТРЯБВА ДА СМАЧКАМЕ ПУТЛЕР!

  24. 24 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#14] от "karatista":

    Този писател се прави на антишпутинст, но всъщност е путиинст и той не спира да обвинява Европа, Видите ли Европа е виновна, че не еразбрала руската душа. А защо руската душе не разбра европейската душа. Защото русия няма нищо общо с Европа.
    Европа никога не обвини затова Русия, а Русия дори поведе война срещу Европа.
    Нима може да се кротне руската душа, НИКАК НЕ МОЖЕ, просто факт. Но все пак надеждата не умира, за дза има мир в Европа

  25. 25 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    Путин идва, когато овцете искат "силен лидер".
    Е, при нас, като по малка държава, дойде Боко... Слава Богу, разкарахме го.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  26. 26 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    До коментар [#25] от "Боян Таксиров":

    ти само гледай тия мухи без глави как ще го върнат

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  27. 27 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    Има една мисъл: "Русия не бива да изчезне, за да служи като предупреждение за народите".
    Мисля че изчерпва всичко.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  28. 28 Профил на Баба Яга
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Баба Яга
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  30. 30 Профил на Баба Яга
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3589 Разстроено

    Но има и ХОРА всред тях, които се борят..
    —цитат от коментар 7 на Hoho Boho


    Повечето, от останалите ХОРА като че ли в момента напускат страната... Има и такива като Навални и Муратов, които остават в Русия напук, но те са малцинство и тях ги хвърлят в затворите, тровят ги, застрелват ги показно или ги заливат с боя във влака...

    https://novayagazeta.ru/articles/2022/04/07/na-glavreda-novoi-gazety-i-laureata-nobelevskoi-premii-mira-dmitriia-muratova-napal-neizvestnyi

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  32. 32 Профил на Баба Яга
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на himler
    himler
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#8] от "vassilun":

    Ние сме си виновни - чакаме с нетърпение следващия мошеник да ни оправя и го приемаме с отворени обятия. После мрънкаме, че ни е излъгал и твърдим, че той е най-големият престъпник. Примери бол: Жан Виденов спечели триумфално! После дойде Иван Костов, който свърши много неща, но настъпи доста интереси и хоп стана престъпник! Дойде мариконът да ни оправя за 800 дни, окраде ни и остана да си живее триумфално! После тройната коалиция - сега СерГей СтаниШеф си почива в Дубай в хотели за по 15000$ нощувката, после се юрнахме да гласуваме за бат Бойко--новия месия! 12 години ни баламосва, сега стана най-големият престъпник

  34. 34 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    "Според него в началото Владимир Путин е бил либерален"Глупости! Тук спрях да чета. Путин винаги е бил агент от КГБ и си остана агент от КГБ.
    —цитат от коментар 11 на Гражданин


    Интересното е, че и други руснаци твърдят, че в началото Путин е бил либерален. И на мен не ми се вярва офицер от КГБ да е бил либерален, но щом те го казват, бих се вслушал.

  35. 35 Профил на vankata1
    vankata1
    Рейтинг: 2090 Неутрално

    народът благоденства, с 20 милиарда откраднати от "новите спасители" само за 4 месеца!
    —цитат от коментар 30 на Баба Яга


    Ти пък, откъде ги измисли тия 20 милиарда откраднати за 4 месеца бе? Акъл в главата имаш ли?

  36. 36 Профил на Ерик
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  37. 37 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4094 Весело

    Кофтито е че не е Иванушка Глупака а Иванушка ZVярът!

    klimentm
  38. 38 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    До коментар [#5] от "New":

    “ само престъпници могат да търпят да ги управлява престъпник”
    ——
    Туй самокритика ли е? … зарад ББ

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  39. 39 Профил на Zelenskidelendaest
    Zelenskidelendaest
    Рейтинг: 9 Весело

    "Виктор Ерофеев: Русия е една жестока приказка с главен герой Иванушка Глупака"

    А ти си една жестока приказка на Ленин, за полезните (западни) идиоти! 🙄

    Укронацизъм Zelenda Est!
  40. 40 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    Няма нищо мистично и неразбрано в руската душа. Това е само едно оправдание. Руснака е безнадеждно беден, както материално така и духовно. Всичките им писатели, интелектуалци, философи са били или дворяни или силно отделени от народа. Винаги са говорили назидателно на народа и никога не е имало разговор с него. Не е било необходимо, защото руснаците винаги са били роби на които лидерите им са им казвали че са велики защото империята им била велика. Това противоречие - хем съм велик, хем съм беден и подтиснат така и никога не са го осъзнали. Всеки друг народ би го осъзнал това. Говори му на един Американец колкото си искаш за велика Америка и той само ще ти се изсмее и ще ти покаже поне 20 неща които са скапани и грешни в Америка. Покажи не един руснак 20 неща които са скапани в живота му и той ще скочи да те убеждава колко е велика Русия. Абсолютно различен манталит. Почти целия си живот съм прекарал в САЩ, бил съм много пъти в СССР и РФ и имам руски приятели в САЩ. Винаги една и съща история. Докато западните хора в 90% от случаите са готови да критикуват държавата си открито, руснака винаги си намира оправдания. То не беше царизма. то не беше Великая Отечественая. Не случайно 80 години по-късно маршируват като изоглавени на 9 Май и се кичат с капачки за буркани - това им е извинението за всичко и единствената гродост.
    Затова и се държат така, като зверове. Това е ненавистта на роба към свободния човек.
    Запада бил виновен. Можело да се опита да се образова и да разбере шибаната руска душа. Защо? Дреме му на запада. Запада си е ОК и без руската душа. Защо руската душа не седне па да се образова малко и да се опита да разбере западната душа?! Ама имали култура. Моля? Каква култура? Политическа? Не нямат, едно стадо роби без ни най-малко разбиране как работи обществото. Всичките им велики царе са Германци които едвам са говорили Руски. За каква култура става въпрос тука! Имали са изкуство. Какво? Може ли руското изкуство да се сравнява по обем и качество с Европейското? Абсолютно не. Голяма част от изкуството им е деривативно на Европейското и се появява като копиран руски вариант на вече утвърдени движения в Европа и Америка. Да сравняваш Европейската средновековна, класическа, барокова, романтична или съвременна музика с Руската е смешно. Да сравняваш руската опера с Европейската е глуповато. Да сравняваш богатството и разнообразието на Европейския фолклор с руския е абсурд. За филосовски и хуманистки движения дори и не може да се говори. Каква култура по дяволите? Дори и кулинарната им култура е мит. Борша е Украински, всякакви пелмени и други боклуци завити в тесто са Монголски. Какво е руско? Когато Британците написват Магна карта и пеят " Британците никога, никога, никога няма да бъдат роби" руснацие пълзят в калта в блатата около Москва. Когато във Франция и САЩ процъфтява Просвещението на базата на което е създадена Конституцията на САЩ и после революцията и създаването на Републиката във Франция, в Русия са били роби и са ги продавали по-евтино от крава или кон.
    Защо Украинците са народ който за 20 години прави 3 революции и сега се бият като лъвове? Защото са наследници на Запорижкия Сич и на Донските казаци, които 90% от времето са били свободни и войнстващи. Които са имали строга военизирана структура в която са били включени дори и жените. Всички крепостни които успяват да избягат от помешчиците бягат при казачеството и се крият там при свободните хора. Прав е автора, като казва че руснаците нямат история. Всико което се опитват да представят като тяхна история, ако е преди 11 век е българско, след това е Украинско. От църквата, през писменността та чак до казаците. Които започват да наричат Руски само след ВСВ. Винаги са били Донски или Запорожски.
    Запада няма какво да разбира или да се съобразява с тези варавари. Те трябва да учат за запада ако не да ходят на майната си. Но най-вероятно ще им се наложи много скоро да си припомнят Монгослкото Иго, това ще ги подготви за следващите 50 - 100 години под Китайска администрация.

    California Über Alles
  41. 41 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    Рассказ А. Куприна 1908 года о путешествии в Финляндию. Но когда мы возвратились в вагон, то нас ждала прелестная картина в истинно русском жанре. Дело в том, что с нами ехали два подрядчика по каменным работам. Всем известен этот тип кулака из Мещовского уезда Калужской губернии: широкая, лоснящаяся, скуластая красная морда, рыжие волосы, вьющиеся из-под картуза, реденькая бороденка, плутоватый взгляд, набожность на пятиалтынный, горячий патриотизм и презрение ко всему нерусскому - словом, хорошо знакомое истинно русское лицо. Надо было послушать, как они издевались над бедными финнами. "Вот дурачье так дурачье. Ведь этакие болваны, черт их знает! Да ведь я, ежели подсчитать,.. ___________________________ - Помню, лет пять тому назад мне пришлось с писателями Буниным и Федоровым приехать на один день на Иматру. Назад мы возвращались поздно ночью. Около одиннадцати часов поезд остановился на станции Антреа, и мы вышли закусить. Длинный стол был уставлен горячими кушаньями и холодными закусками. Тут была свежая лососина, жареная форель, холодный ростбиф, какая-то дичь, маленькие, очень вкусные биточки и тому подобное. Все это было необычайно чисто, аппетитно и нарядно. И тут же по краям стола возвышались горками маленькие тарелки, лежали грудами ножи и вилки и стояли корзиночки с хлебом. Каждый подходил, выбирал, что ему нравилось, закусывал, сколько ему хотелось, затем подходил к буфету и по собственной доброй воле платил за ужин ровно одну марку (тридцать семь копеек). Никакого надзора, никакого недоверия. Наши русские сердца, так глубоко привыкшие к паспорту, участку, принудительному попечению старшего дворника, ко всеобщему мошенничеству и подозрительности, были совершенно подавлены этой широкой взаимной верой. Но когда мы возвратились в вагон, то нас ждала прелестная картина в истинно русском жанре. Дело в том, что с нами ехали два подрядчика по каменным работам. Всем известен этот тип кулака из Мещовского уезда Калужской губернии: широкая, лоснящаяся, скуластая красная морда, рыжие волосы, вьющиеся из-под картуза, реденькая бороденка, плутоватый взгляд, набожность на пятиалтынный, горячий патриотизм и презрение ко всему нерусскому - словом, хорошо знакомое истинно русское лицо. Надо было послушать, как они издевались над бедными финнами. - Вот дурачье так дурачье. Ведь этакие болваны, черт их знает! Да ведь я, ежели подсчитать, на три рубля на семь гривен съел у них, у подлецов... Эх, сволочь! Мало их бьют, сукиных сынов! Одно слово - чухонцы. А другой подхватил, давясь от смеха: - А я... нарочно стакан кокнул, а потом взял в рыбину и плюнул. - Так их и надо, сволочей! Распустили анафем! Их надо во держать!Разказът на А. Куприн от 1908 г. за пътуване до Финландия. Но когато се върнахме в колата, ни очакваше очарователна картина в истински руски жанр. Факт е, че пътувахме с двама каменни предприемачи. Всеки познава този вид кулак от района Мешчовски на Калужска губерния: широка, лъскава, костелива червена муцуна, червена коса, извита под шапка, рядка брада, измамен вид, пиетет за пет копейки, пламенен патриотизъм и презрение към всичко неруско - с една дума, добре известно истина Руско лице. Трябваше да слушаш как се подиграват на горките финландци. „Това е глупаво, толкова глупаво. Все пак такива глупаци, дяволът ги знае! Защо, ако смятам, .. _____________________________ - Спомням си, че преди пет години трябваше да дойда за един ден в Иматра с писателите Бунин и Федоров. Върнахме се късно през нощта. Около единадесет часа влакът спря на гара Антреа и ние излязохме да хапнем. Дългата маса беше заредена с топли ястия и студени закуски. Имаше прясна сьомга, пържена пъстърва, студено печено говеждо месо, някакъв дивеч, малки, много вкусни кюфтета и други подобни. Всичко това беше необичайно чисто, апетитно и елегантно. И точно там, по краищата на масата, малки чинии се издигаха на купчини, ножове и вилици лежаха на купчини и имаше кошници с хляб. Всеки се приближи, избра каквото му харесва, яде колкото си иска, после се качи на бюфета и по свое желание плащаше точно една марка (тридесет и седем копейки) за вечеря. Без надзор, без недоверие. Нашите руски сърца, толкова дълбоко свикнали с паспорта, района, принудителните грижи на старшия портиер, с общата измама и подозрение, бяха напълно обзети от тази широка взаимна вяра. Но когато се върнахме в вагона, ни очакваше очарователна картина в истински руски жанр. Факт е, че пътувахме с двама предприемачи с камък. Всеки познава този вид кулак от района Мешчовски на Калужска губерния: широка, лъскава, костелива червена муцуна, червена коса, извита под шапка, рядка брада, измамен вид, пиетет за пет копейки, пламенен патриотизъм и презрение към всичко неруско - с една дума, добре известно истино Руско лице. Трябваше да слушаш как се подиграват на горките финландци. - Това е глупаво, толкова глупаво. В крайна сметка такива идиоти, дяволът знае! Защо, ако броиш, изядох от тях три рубли до седем гривни, от негодници... О, копеле такъв! Не ги бият достатъчно, кучи синове! Една дума - Chukhons. А другият го вдигна, задавен от смях: - И аз... нарочно чукнах чаша, а после я взех плюнах в риба"©️ - Значи са необходими, копелета! Разтворена анатема! Трябва да се пазят!
    —цитат от коментар 4 на putinxujlo


    Поздравления за цитата. Трябва да призная, че испитвам известно уважение към теб. Може би си руснак, може би украинец, но това не е от значение. Очевидно си отвратен от руснащината, донякъде точно както аз, особено като по млад, бях отвратен от българщината.
    Но тук имаме един известен съфорумец - Ети, български турчин. Когато всички изразявахме своето колективно отвръщение от Бай Ганьо, ( дядо ми се казваше Гани/ или Ганьо, не съм му виждал кръщелното), той каза, че вместо да се срамуваме от него ние трябва да се гордеем. Каза, че всички народи имат такъв персонаж. Но се изисква смелост и искреност за да се признаят собствените слабости и недъзи.
    Спомни си всичко което руската литература описва. Спомни си ужастната сцена, която Достоевски описва с мужика, който бие отмалелия кон в Братя Карамазови.
    Аз съм против тази война. Невероятна грешка. Вината за тази война не е толкова на Путин, който само реагира инсинктивно - като един националист - , а на Запада, който десетилетия твърдеше че Русия е свиня. И както българската поговорка казва, когато сто пъти кажеш на някого, че е свиня, на сто и първия, той ще изгрухти.
    Това е, накратко.
    А Ерофеев казва истината.

  42. 42 Профил на Стършел
    Стършел
    Рейтинг: 402 Весело

    Ерофеев е обикновен купен предател!

    Стършел
  43. 43 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4094 Неутрално

    До коментар [#41] от "Nedyalko Lazarov":

    ".... а на Запада, който десетилетия твърдеше че Русия е свиня"

    Че е свиня е ясно на всички нормални хора, Запада не депортира и изтрепа милиони в Гулаг и ВСВ,не убиваше политическите противници и журналисти, не биеше и съдеше демонстрациите против Путин, най сетне Запада не нападна Украйна и не поствя света на ръба на ядрен сблъсък, Запада е традиционен враг на Рассия от триста години и любимият ти шовинист Достоевски го е заявявал не веднъж а именно че Запада иска да разврати духовната Рассия, брътвежи на болен ум и душа.

    klimentm
  44. 44 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4094 Весело

    До коментар [#42] от "Стършел":

    Така крещяхте и за Солженицин но после като се върна в Рассия му целувахте з@дника с удоволствие!

    klimentm
  45. 45 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Разстроено

    Въпрки че никога не съм вярвал в колективната вина, може би руснаците наистина трябва да изкарат едно гладно поколение в чистилището, както немците след ВСВ, и да се смирят. Но има и съществена разлика - западният свят помогна с плана Маршал на Германия, а в Русия единствено могат да разчитат донякъде на Китай, така че не се знае какво уродливо нещо може да излезе накрая. Не съм оптимист.

  46. 46 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 594 Неутрално
  47. 47 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3950 Неутрално

    "...трябваше Западът да познава по-добре руската душа"...."

    Който е работил с руснаци, знае какво означава "руската душа". Като чета форума вече разбрах, че дори и не ималите по-тесни контакти са наясно с особеностите й. тя има и друго име, но няма да го коментирам, за да не ме изтрият.

  48. 48 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 860 Неутрално

    Хич не ме е грижа за русия и руснаците.
    За да се стигне до дивашките изпълнения в Украйна, значи руския народ е съгласен и готов да поробва и избива съседите си.
    Вчерашната атака в Краматорск е повече от убедителна, че няма руска култура, душа и свят.
    Има руска злоба, простащина, завист и жестокост.
    Всеки руснак е такъв, без изключение!!!!

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  49. 49 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2591 Неутрално

    Не ми пука ни за Русия ,ни за Украйна. И двете са извън ЕС и извън НАТО.
    Интересува ме ,че България рови дъното ,въпреки че е и в ЕС ,и в НАТО.

  50. 50 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 18 Неутрално

    Айде пак за бездънната руска душа. Как пък италианците не останаха неразбрани ?

  51. 51 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2610 Неутрално

    Да...
    Държава, управлявана от Великия Гопник...
    Че защо да се учудваме? 140 млн Гопничета, си искат Великия Гопник!

    Fu*k Your Opinion
  52. 52 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 1031 Неутрално

    " Отблъскваше го и го обиждаше, а той е момче от улицата не обича обидите, а само победите, трябваше Западът да познава по-добре руската душа ".

    А сега Запада се опитва да демонизира руснаците , но няма да се получи, защото повечето хора не вярват на постановките.

  53. 53 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#18] от "bat_plamen":
    Само руската чутура може да роди обвинението, че някой е гей-нацист от еврейски произход, но минаваше. Даже беше прието и все още е с телешки възторг.

    CONTADOR GRATUITO!
  54. 54 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#41] от "Nedyalko Lazarov":".... а на Запада, който десетилетия твърдеше че Русия е свиня"Че е свиня е ясно на всички нормални хора, Запада не депортира и изтрепа милиони в Гулаг и ВСВ,не убиваше политическите противници и журналисти, не биеше и съдеше демонстрациите против Путин, най сетне Запада не нападна Украйна и не поствя света на ръба на ядрен сблъсък, Запада е традиционен враг на Рассия от триста години и любимият ти шовинист Достоевски го е заявявал не веднъж а именно че Запада иска да разврати духовната Рассия, брътвежи на болен ум и душа.
    —цитат от коментар 43 на klimentm

    Достоевски не ми е любим, но пацифистка Толстой ми е.
    Досега не е имало pax Russiana, но последните триста години живеем под Pax Britannica и Pax Americana. Това казва всичко.

  55. 55 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Вината за тази война не е толкова на Путин, който само реагира инсинктивно - като един националист - , а на Запада, който десетилетия твърдеше че Русия е свиня. И както българската поговорка казва, когато сто пъти кажеш на някого, че е свиня, на сто и първия, той ще изгрухти.
    —цитат от коментар 41 на Nedyalko Lazarov


    Един кагебеец никога не реагира инстиктивно. Действията на Путин са следствие от дълго обмислян план още от петербургския му период. Опорката ти не изъдржа още повече, защото същият този Запад признава руските научни и културни достижения - как иначе да си обясним толкова много руски нобелови лауреати. Руските специалисти под формата на свине ли работят в престижни изследователски и образователни западни институти? Единственото, което Западът искаше от Русия е самата тя да се промени малко, а руският народ да зареже любовта си към просветената деспотия. Но, не става, защото точно такива като "либерала" Путин искат да държат народа в безпросветност и лъжливи самовнушения за особая мысия, която имали руснаците. Тази наивност се вижда и при нас - наскоро един човек, който не симпатизира на руснаците ми каза, че все пак руският патрирах е първи сред православните църкви. Чул е лъжата повторена 100 пъти и е повярвал.

    CONTADOR GRATUITO!
  56. 56 Профил на todorvas
    todorvas
    Рейтинг: 64 Неутрално

    Американците моделират света със силата на армията си, както преди правеха британците и испанците. Турците също. Римляните, персийците и македонците също. Сега руснаците се опитват да правят същото.
    Какво е ставало в Украйна ще напишат победителите.

  57. 57 Профил на Лудколю Деликолев
    Лудколю Деликолев
    Рейтинг: 914 Неутрално

    Мдааа, Виктор Ерофеев познава душата на народа си, определено.

  58. 58 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 818 Весело

    До коментар [#5] от "New":
    „...само престъпници могат да търпят да ги управлява престъпник“

    Да не би да имаш предвид българите?

  59. 59 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3950 Неутрално

    Една хубава песен за смелите украинци. И разбира се, страхотна музика! Няма как да не е страхотна, след като на китарата е Дейвид Гилмър!
    https://www.youtube.com/watch?v=saEpkcVi1d4

  60. 60 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3950 Неутрално

    Вчера гледах някакъв рекламен клип за Дубай. Арабите такива, онакива, но инвестирали в строителството на град - мечта. За разлика от ония с "душевността", които като видят някой долар, и тичат да си купят оръжие, и да "освобождават" (мародерстват).

  61. 61 Профил на fmg39673635
    fmg39673635
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "трябваше Западът да познава по-добре руската душа"

    Няма как човекът да разбира душата на зомбито.

  62. 62 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#61] от "fmg39673635":

    Аз с напомпана с руска литература и изкуство глава в следствие на социалистическото си образование не схванах идеята за руската душевност. Тази душевност не може да се открие във високата литература или изобразително изкуство, най-вече защото те са според западен калъп и представляват местни импровизации. Четем Пушкин, а виждаме Колридж.... Четем Достоевски и усещаме тотално презрение към руския обществен ред и нравствени норми... Гледаме Айвазовски и виждаме Тейлър. И т.н. ... Най-смешното е, че руснаците, когато видят свят (дои този свят да се ограничава само със Средна Европа) са силно податливи на западната идеология и също спират да разбират руската душевност или просто си признават, че никога не са я разбирали изобщо.

    CONTADOR GRATUITO!
  63. 63 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    Русских надо бить палкой.
    Русских надо расстреливать.
    Русских надо размазывать по стене.
    Иначе они перестанут быть русскими.
    Русские — позорная нация.
    *************************************

    Много водка трябва да изпие тоя обществен деятел, за да докосне само петите на батко си Венедикт....

    Мараба, С-ДС доносници!
  64. 64 Профил на fmg39673635
    fmg39673635
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#62] от "г-н Думанов":

    Тва за руската душевност според мен е чисто изфабрикувано понятие, измислено за успокоение от това, че руснакът е глупав, впиянчен и не цени живота. Демек, "не ни гледай, че сме скотове, нашата душа е тооолкова широка". Просто на самите скотове им е абсолютно удобно да си фантазират за някаква си "руска душевност", понеже е нещо необозримо, за разлика от всичко обозримо, в което са доказано тотални лузъри.

  65. 65 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    До коментар [#54] от "Nedyalko Lazarov":

    че ние живяхме и под pax ussr, но много бързо замина в пепелта тоя pax. замина!

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  66. 66 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Весело

    Винаги е било трудно да си руски писател, все си опозиция на властта, на официалната позиция, понякога и на народа.
    ********************************************

    Ако тоя дрънкалник успее да посочи поне един голям световен писател, който не е бил "опозиция на властта, официалната позиция и мейнстрийма" - нека се изока. А, като не може да се изока, нека продължи да мечтае за "писателите в единен строй с политиците и властта - право към 152413....конгрес на КПСС, Единна Русия / или там каквото е в момента/ !".
    Болшевишки смехории, да паднеш!

    Мараба, С-ДС доносници!
  67. 67 Профил на zabejko
    zabejko
    Рейтинг: 560 Неутрално

    Така и не разбрах и никой не можа да обясни с какво по-точно Западът може да носи вина, с какво е отблъснал и даже унизил Русия през 90те. Тогава Западът на няколко пъти ги избави от фалит, отпускаше им заеми, помощи, храни, зърно, безвъзмездно им прехвърляше технологии, само и само да се оправят и да тръгнат по пътя на една норлална демократична държава, което беше в интереса на всички (имаше даже перспектива за интегриране в ЕС и НАТО). Нещо много сбъркано има в Русия ?

    veni vidi fugi
  68. 68 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    Не ми пука ни за Русия ,ни за Украйна. И двете са извън ЕС и извън НАТО.Интересува ме ,че България рови дъното ,въпреки че е и в ЕС ,и в НАТО.
    —цитат от коментар 49 на log_on


    Ами тя България рови дъното в Европа, защото в нея повечето хора не са Европейци, както се вижда от твоя пост. Ако беше Европеец, щеше да се интересуваш от Украйна и какво прави там Русия. Само Български башобозук възпитан от руски комисари може да се интересува само и единствено от себе си и да се чуди после защо копае дъното и всички му се присмиват.
    Знам, трудно е за разбиране но народ който казва - "Дума дупка не прави" , "Преклонена глава сабя не я сече" и "Всеки си е прав за себе си" е народ прст, плашлив и подъл, който е приет в Европа по милост и има още много да копае докато разбере че не става с копаене а с градене и то не с градене на вили и апартаменти с откраднати пари а с градене на Европейски и общочовешки ценности.

    California Über Alles
  69. 69 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Любопитно

    До коментар [#62] от "г-н Думанов":Тва за руската душевност според мен е чисто изфабрикувано понятие, измислено за успокоение от това, че руснакът е глупав, впиянчен и не цени живота.
    —цитат от коментар 64 на fmg39673635


    Защо говориш за всички руснаци, накуп? Защото си самоназован демократ? Плурарист? Хуманист, а не посткомунистически мразилник?

    Мараба, С-ДС доносници!
  70. 70 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 1448 Неутрално

    Досега не е имало pax Russiana, но последните триста години живеем под Pax Britannica и Pax Americana. Това казва всичко.
    —цитат от коментар 54 на Nedyalko Lazarov


    Ами нормално е да няма. Дори такива тъпаци като русофилите не искат да живеят в мамашката. Пряко сила някой ром дървосекач в Коми да си вземе някоя руска селянка, но и тя идва у нас, за радост на катуна.

  71. 71 Профил на pinoccio
    pinoccio
    Рейтинг: 458 Гневно

    Пути н никога не е бил либерален, дори и по силно занижените руZки стандарти!

    Тази варварска част от планетата, заедно с биомасата която я населява, трябва да бъде изолирана от цивилизования свят незабавно!!!

  72. 72 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Досега не е имало pax Russiana, но последните триста години живеем под Pax Britannica и Pax Americana. Това казва всичко.
    —цитат от коментар 54 на Nedyalko Lazarov


    Всъщност повечето цивилизовани народи знаят или не живеят в Pax Romana, чийто по-горните паксове са естествено продължение. Рax Russiana не може да има, тъй като идеолозите му го виждат единствено през призмата на Православието. Само че, Православието не е руско изобретение, а също част от Pax Romana - следваща стъпка. Мит, дори фикция е, че Русия е защитник на Православието - какво е защитила - своята територия. Не подкрепя българските претенции за самостоятелна Църква и благодарение на това ставаме Екзархия (да си бяхме останали такива). Любимият ни граф. Игнатиев е искал да се ограничи Екзархията между Дунав и Стара планина. Останалите българи кучета ги яли. Освен това паксовете искат и споделяне на общи цености не само в религиозно отношение. Какви точно руски цености можем да споделим ние с тях? Същото важи и за украинците, които не ясно и точно декларираха, че не желаят да са част от руския свят или Рax Russiana.

    CONTADOR GRATUITO!
  73. 73 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Любопитно

    , Православието не е руско изобретение, а също част от Pax Romana
    —цитат от коментар 72 на г-н Думанов


    Ти да видиш, ма верно ли Православието е част от Pax Romana? Питам, щото явно някой трябва да е приложил машина на времето, с която да премести Православието в ония блажени години на Pax Romana....Вярно, че са само около осем века, но все пак...
    Та?

    Мараба, С-ДС доносници!
  74. 74 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Та?
    —цитат от коментар 73 на Манчо


    Какво "Та?". Никейският символ на вярата (приет при Константин Едно) окончателно е наложен за всички римски граждани от император Юстиниан, който е римски император (няма да ти изброявам титулатурата му). Това наред с лоялността към императора остава единственото изискване да бъдеш римски гражданин. Никейският символ и досега остава признат от всички православни църкви вкл. и руската, демек не го е измислила тя, още пък по-малко наложила. Чрез идеята за Третия Рим руската църква признава, че е дъщеря на Константинополската църква (Втория Рим). Какво не ти е ясно?

    CONTADOR GRATUITO!
  75. 75 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Любопитно

    Никейският символ и досега остава признат от всички православни църкви вкл. и руската, демек не го е измислила тя,
    —цитат от коментар 74 на г-н Думанов


    Г-н Думанов, Православната църква възниква в началото на единадесети век и няма как да бъде обявена за част нито от Pax Romana, разбиран както в стесненото му значение на "Златен век на Рим" от прословутите 200 г, така и в разширеното му, определено в широките граници на римската доминация между 3 в. пр.н.е и 7 в от н.е.
    Та, пак да попитам - как така нещо, възникнало през 11 век може да е част от друго, по-голямо нещо, загинало няколко века по-рано?

    Мараба, С-ДС доносници!
  76. 76 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7530 Неутрално

    "Отблъскваше го и го обиждаше, а той е момче от улицата не обича обидите, а само победите, трябваше Западът да познава по-добре руската душа".
    Никой, никого не обижда незаслужено/ даже и Боко не обиждаха, макар да знаеха, що за стока е/. Но и никой не е длъжен да дундурка някого и да го ухажва, за да не се разсърди.

  77. 77 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 932 Неутрално

    Та, пак да попитам - как така нещо, възникнало през 11 век може да е част от друго, по-голямо нещо, загинало няколко века по-рано?
    —цитат от коментар 75 на Манчо


    Охххх! Дори некръстен, но вярващ без да съм религиозен, чак мен ме заболя от това незнание и неверство. Православната църква е установена с едикт на император Теодосий І от края на 4 в. за официална религия на Империума. Всякакви други извращения и отклонения са ереси. Юстиниан просто затвърждава това. Схизмата от 11 в. изобщо не я брой - това е конфликт между Рим и Константинопол и е най-вече по политически причини, а не религиозни. Православната църква от времето на Никейския събор, председателстван от имп. Константин І никога не е умирала. Какви ги говориш?

    CONTADOR GRATUITO!
  78. 78 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Весело

    Православната църква е установена с едикт на император Теодосий І от края на 4 в. за официална религия на Империума.
    —цитат от коментар 77 на г-н Думанов


    Г-н Думанов, намирам за крайно забавно убеждението Ви, че това православие, за което се говори в едикта на Теодосий, е аналогично с онова, за чийто защитник се има Русия!
    Отлично разсмивате!

    Мараба, С-ДС доносници!
  79. 79 Профил на fmg39673635
    fmg39673635
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Защо говориш за всички руснаци, накуп?
    —цитат от коментар 69 на Манчо


    А защо не, тъпак? Нали разбра какво искам да кажа? Имало малко изключения? Голям праз. Руснаците са тъпи и лоши хора, а гъзолизците им като теб - още по-тъпи и по-лоши.

  80. 80 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    А защо не, тъпак? Нали разбра какво искам да кажа? Имало малко изключения? Голям праз. Руснаците са тъпи и лоши хора
    —цитат от коментар 79 на fmg39673635

    Не, руснаците не са тъпи и лоши хора. Живял съм в Русия и мога да го кажа от личен опит. Разбира се, отрепки / по руски/ има и там. В напълно забалежими количества и пияници, и гопници, и откровени зекове. Но това не променя факта, че средностатистическият руснак е нормален човек.
    Плюнките ти по мой адрес няма да коментирам, така си възпитан в семейството си, така реагираш на хората, които мислят различно от теб - с плюене. Добро домашно възпитание, очевидно.

    Мараба, С-ДС доносници!
  81. 81 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 722 Неутрално

    До коментар [#3] от "vassilun":

    Не става дума за Русия като цяло. Защото независимо кой я управлява - Царя, комунистите от СССР или Путин, политиката им (тези в Кремъл, а не руският народ!!) към нас е една и съща. Именно те създадоха и манипулират доста добре Иванушка Дурачок.

  82. 82 Профил на Zelenskidelendaest
    Zelenskidelendaest
    Рейтинг: 9 Весело

    До коментар [#42] от "Стършел":Така крещяхте и за Солженицин но после като се върна в Рассия му целувахте з@дника с удоволствие!
    —цитат от коментар 44 на klimentm


    Тогава... Пробвай СЕГА?

    Укронацизъм Zelenda Est!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK