ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

САЩ няма да изпращат на Украйна ракети, с които да са възможни удари по Русия

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (224)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Зеленият кон
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7012 Неутрално

    Поне да им дадат някой друг кораб да пратят на дъното.

  3. 3 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1822 Неутрално

    До коментар [#1] от "Зеленият кон":

    Естествено че смеят, в случая водещо не е страхът от мумифицираната сибирска мечка, а това че не трябва да се нарушава баланса в региона.

  4. 4 Профил на mbs
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  5. 5 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5236 Неутрално

    Реално Украйна не може да се справи с Русия в сегашното си положение дори да и дадат далекобойни оръжия. Демократичния свят трябва твърдо да застане срещу Путин и дори да покаже че няма да търпи повече това положение

  6. 6 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Лош Бай-дън! Всички пращаме квото имаме, само той се циганѝ. Утре Володимир да се изяви пред Конгреса (преди обед) и пред Сената (следобед) и да им каже какво мисли за тях...

  7. 7 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 676 Неутрално

    Просто ще им ги доставят на части.Лего един вид...

  8. 8 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    "САЩ няма да изпращат на Украйна ракети, с които да са възможни удари по Русия"

    Изглежда са наясно с последствията, ако го сторят :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  9. 9 Профил на mbs
    mbs
    Рейтинг: 84 Неутрално
  10. 10 Профил на Зеленият кон
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на zxp53317185
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Зеленият кон
    Зеленият кон
    Рейтинг: 314 Неутрално

    Поне да им дадат някой друг кораб да пратят на дъното.
    —цитат от коментар 2 на Роси


    ти да го видиш... Сериозно????

    Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“ Марк Твен
  13. 13 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#1] от "Зеленият кон":

    В Русия и крави не умеят да гледат.

  14. 14 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    НАТО и най-вече САЩ трябваше да се намесят ПРЕДИ войната и да разположат войски в Украйна. Тогава обаче надделя тезата "да не дразним Путин". Е да, но войната вече е факт и вече е късно за любезности. Войната няма да спре просто ей така. Рано или късно НАТО ще се намеси по един или друг начин, било с оръжие, било и наистина.

  15. 15 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 199 Любопитно

    Страх крави пази!🐂🐂🐂🥳🤡👍

    Много съм прост
  16. 16 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1776 Неутрално

    Да не им дават. Ама защо да е престъпление Украйна да удря руски градове след всичко?

  17. 17 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 8392 Неутрално

    Ако знам, че ще праснат Путин по тиквата и ще отърват света от него, съм съгласен да им дадат и такива ракети...

  18. 18 Профил на Мусаши
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Видно е, че светът все повече кляка пред Русия. Няма и как вече бивша Украйна да си върне загубените територии а и както изглежда ще губи още. С еднополюсния модел на управление на света и Щатите като световен полицай се поприключва.

  20. 20 Профил на Зеленият кон
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на mbs
    mbs
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Ватниците освен да блъфират друго не могат, нито икономически, нито военно са на една десета от нивото на НАТО

  22. 22 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 942 Весело

    Е, ще изпратят гаубици и ракети дето бият само до 100 км.
    От което на ушанките едва ли ще им стане по-лесно...

  23. 23 Профил на chironex
    chironex
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Мужикландия и без ракети ще се разпадне.
    Остава да се види на колко парчета.

  24. 24 Профил на Коле Гурлеф
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    Ракетни системи които със смяна в софтуера ще стрелят на 300 вместо на 100 километра.
    Спрете спокойно ребята.
    И девуши!
    И бабушки тоже!

  26. 26 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Видно е, че светът все повече кляка пред Русия. Няма и как вече бивша Украйна да си върне загубените територии а и както изглежда ще губи още. С еднополюсния модел на управление на света и Щатите като световен полицай се поприключва.
    —цитат от коментар 19 на Billy Pilgrim


    По какво изглежда, че Украйна ще губи територии?По това, че руснаците хвърлят в боя пенсионери и танкове Т 62 от 60-е години ли?

  27. 27 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    НАТО и най-вече САЩ трябваше да се намесят ПРЕДИ войната и да разположат войски в Украйна.
    —цитат от коментар 14 на pafaka22


    Интересна идея, но нереалистична. В този случай, войната щеше да е започнала на друга дата - два дни преди началото на разполагането на натовските войски.

  28. 28 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Любопитно

    Винаги ми е било любопитно какво ще стане, ако Зеленски като легитимен президент на Украйна поиска разполагане на американски войски в Украйна както Асаад поиска от Путин разполагане на руски войски в Сирия?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  29. 29 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    Русия ще настоява Украйна да я окупира

  30. 30 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Гневно

    До коментар [#8] от "Taiga":

    Последствията за североизточните наследници на златната орда ще са отлъчване от Цивилизацията за поне 100 години и репарации, които ще доведат до разпад на квазидържавата по начин, който отново след 105 години ще впечатли с варварската си жестокост!!!

  31. 31 Профил на chironex
    chironex
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Видно е, че светът все повече кляка пред Русия. Няма и как вече бивша Украйна да си върне загубените територии а и както изглежда ще губи още. С еднополюсния модел на управление на света и Щатите като световен полицай се поприключва.
    —цитат от коментар 19 на Billy Pilgrim


    Загубени територии могат да се върнат и без война, другарю.
    А северно азиатците, ако опитат някоя глупост, на Русииката ще й остане само историята.

  32. 32 Профил на Quant Quark
    Quant Quark
    Рейтинг: 324 Неутрално

    И на къси пасове украинците ще видят сметката на рушалята.

  33. 33 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 942 Весело

    Обаче Дания изпрати "Харпуни" с далекобойност 300 км.
    И целият черноморски флот на Рассия се скри у миша дупка.
    За некакъв десант край Одеса веке и дума не става...

  34. 34 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#28] от "mitko11":
    Винаги ми е било любопитно какво ще стане, ако Зеленски като легитимен президент на Украйна поиска разполагане на американски войски в Украйна

    Ще има наплив от доброволци за американската армия. Едно е украинки, друго айшета.

  35. 35 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    Значи трябва да атакуват собствените си центрове, тъй като в тях се вземат такива престъпни решения.

  36. 36 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":

    "По какво изглежда, че Украйна ще губи територии?По това, че руснаците хвърлят в боя пенсионери и танкове Т 62 от 60-е години ли?"


    Ако погледнаш картата ги губи, а ако четеш кривата информация всичко е розово и контраатаките са на талази. Щом Вехтия смени тона и Подлеците дават назад е ясна работата.

  37. 37 Профил на Зеленият кон
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4770 Весело

    До коментар [#10] от "Зеленият кон":

    "Лапането на краварски пениси, не води до нищо хубаво."

    Това ти е известно от собствен опит, нали?!

  39. 39 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2688 Неутрално

    Байдън започна да му увира,че САЩ си имат дълбоки вътрешни проблеми, изобщо не им дреме за Украйна, само в няколко съседни колонии има емпатия към страдащия украински народ!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  40. 40 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    Чудя се на кашоните с ракетните установки дали по “грешка” няма да в изписан кодът за отключване на далекобойност?
    Или дори координатите на бункера на Джуджо?

  41. 41 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    "Няма да изпращаме в Украйна ракетни системи, с които биха могли да бъдат нанесени удари в Русия"
    ---

    Защитата и подкрепата на САШ са такива, да...

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  42. 42 Профил на murry
    murry
    Рейтинг: 1064 Весело

    До коментар [#1] от "Зеленият кон":

    Двете полудели руски джуджета се надпреварват кое ще изтърси по-голяма глупост.

  43. 43 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1427 Неутрално

    Байдъне май до тук ти стигна смелостта. Няма да пращаш ракети а изпрати военния си министър да иска нашите ракети. Уплаши се да не би украйнците да превземат и Крим ли. През 2014 предадохте Украйна, а бяхта гарант за нейната цялост, когато им взехте атомното оръжие и го дадохте на най - гадните и коварни лъжци и крадци.

  44. 44 Профил на Z power
    Z power
    Рейтинг: 297 Неутрално

    Шубето е голям страх

  45. 45 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#26] от "Мусаши":"По какво изглежда, че Украйна ще губи територии?По това, че руснаците хвърлят в боя пенсионери и танкове Т 62 от 60-е години ли?"Ако погледнаш картата ги губи, а ако четеш кривата информация всичко е розово и контраатаките са на талази. Щом Вехтия смени тона и Подлеците дават назад е ясна работата.
    —цитат от коментар 36 на z_axis


    Е и?Той и Хитлер стигна до Москва пък после войната завърши в Берлин.
    В момента руснаците са съсредоточили много сили в Луганск .Дори и да успеят да превземат цялата област това не означава че ще продължат настъплението.Лавров каза ,че другите области не ги интересуват.
    Само дето украинците ще се бият ,а дълга война не е в полза на Русия. Щото оръжия йок,войници също. Ще свършат и парите.

  46. 46 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Винаги ми е било любопитно какво ще стане, ако Зеленски като легитимен президент на Украйна поиска разполагане на американски войски в Украйна както Асаад поиска от Путин разполагане на руски войски в Сирия?
    —цитат от коментар 28 на mitko11


    Ами, да, и това е много интересно. Ами тогава веднага ще приемат независимите ДНР, ЛНР, ХНР и ЗНР в ОДКБ и на евентуална натовска атака срещу тях ще последва ракетен удар срещу Лондон и Вашингтон.

    Някои неща не се правят, защото ще доведат до неприемлива ескалация на конфликта. Като недаването на ракети със среден обсег на Украйна, за което става дума в статията.

  47. 47 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2688 Неутрално

    До коментар [#28] от "mitko11":Винаги ми е било любопитно какво ще стане, ако Зеленски като легитимен президент на Украйна поиска разполагане на американски войски в Украйна Ще има наплив от доброволци за американската армия. Едно е украинки, друго айшета.
    —цитат от коментар 34 на blondofil


    Хубавите украинки първи хукнаха със скъпите коли на богаташите бежанци и там останаха само колхознички и секстелефониски млади само на глас, другото е баби с малко парички.
    Американските войници изобщо не са мотивирани да освобождават Украйна далеч по-добре им е в ИД,Афганистан и Ирак!
    .

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  48. 48 Профил на Georgi
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Z power
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Много Прост Еднокнижник
    Много Прост Еднокнижник
    Рейтинг: 898 Неутрално

    Значи ще пращат.

    "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
  51. 51 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#18] от "Мусаши":Поведи ти свободния свят троле, на първо място запиши се в новия Азов, набират и без това нов батальон.
    —цитат от коментар 48 на Georgi


    Кой си ти,та да ми даваш наклон на оная работа какво ще правя?
    Чиба,руско псе.

  52. 52 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 199 Весело

    Руснаците имат по-голям проблем от американските ракети. Не могат да изхранят хилядите хохли военнопленници.
    —цитат от коментар 49 на Z


    Там е Голодомор,хохлите се ядат помежду си!😁😁😁🥳🤡👍

    Много съм прост
  53. 53 Профил на Много Прост Еднокнижник
    Много Прост Еднокнижник
    Рейтинг: 898 Любопитно

    [quote#27:"slq84014722"][/quote]

    Звездите ли ти го казаха това?

    "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
  54. 54 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    [quote#46:"slq84014722"][/quote]

    Верно ли смяташ,че руснаците са самоубийци и ще започнат ядрена война?
    Вие хептен живеете в измислен свят.

  55. 55 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    А трябваше да изпратят. Толкова му беше куража на Джо. Клетвите как ще натика Русия в кучи гъз увиснаха като памперсите на 79-годишния ни президент. Удължаването на украинската трагедия си има своите продуценти, включително либерали-плашипутарници. Жалко.

  56. 56 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мусаши":

    "Е и?Той и Хитлер стигна до Москва пък после войната завърши в Берлин.
    В момента руснаците са съсредоточили много сили в Луганск .Дори и да успеят да превземат цялата област това не означава че ще продължат настъплението.Лавров каза ,че другите области не ги интересуват."


    Именно де, Хитлер налази цяла Европа и места където нямаше кьорав германец. И това му изяде главата. Точно там е разликата - руснаците са завзели области с 50-90% руско население и никакви санкции и заплахи няма да ги накарат да се махнат. Шансът беше изпуснат с минските споразумения. Сега вече е късно. Цялата патаклама стана защото други държави (най-вече Подлеците) се опитаха да направят от това население диви русофоби, което не почива на никаква друга логика, освен защитаването на американските интереси. За цяла Европа е по-добре да е в добри или поне неутрални отношения с Русия, но някой не дава. Сети се кой. Според мен са Подлеците. Населението в Европа също не е такъв процент русофобско, както изглежда по действията на управляващите в Европа.

  57. 57 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    До коментар [#18] от "Мусаши":

    Байдън - страхливец? Леле, леле.

    Попадъл съм на твърдения, че го е повече грижа за Украйна, отколкото за американците, но страхливец?

  58. 58 Профил на lcl571110744
    lcl571110744
    Рейтинг: 91 Неутрално

    До коментар [#6] от "AdMin":

    Всички освен България, Израел, Германия...

  59. 59 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Видно е, че светът все повече кляка пред Русия..
    —цитат от коментар 19 на Billy Pilgrim


    Ти като си такава робска душа клякай или каквото там поискат от теб. Само не очаквай да убедиш всеки.

  60. 60 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3046 Неутрално

    Медведев към жена си ... дръж ме, дръж ме, че ще го бия този 🤣

  61. 61 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#45] от "Мусаши":"Е и?Той и Хитлер стигна до Москва пък после войната завърши в Берлин.В момента руснаците са съсредоточили много сили в Луганск .Дори и да успеят да превземат цялата област това не означава че ще продължат настъплението.Лавров каза ,че другите области не ги интересуват."Именно де, Хитлер налази цяла Европа и места където нямаше кьорав германец. И това му изяде главата. Точно там е разликата - руснаците са завзели области с 50-90% руско население и никакви санкции и заплахи няма да ги накарат да се махнат. Шансът беше изпуснат с минските споразумения. Сега вече е късно. Цялата патаклама стана защото други държави (най-вече Подлеците) се опитаха да направят от това население диви русофоби, което не почива на никаква друга логика, освен защитаването на американските интереси. За цяла Европа е по-добре да е в добри или поне неутрални отношения с Русия, но някой не дава. Сети се кой. Според мен са Подлеците. Населението в Европа също не е такъв процент русофобско, както изглежда по действията на управляващите в Европа.
    —цитат от коментар 56 на z_axis


    Така е-санкции и заплахи няма да махнат руснаците от Донбас и Крим. Ще ги махне украинската армия.

  62. 62 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 942 Любопитно

    Байдън беше казал, че САЩ нема да пращат и ПВО.
    Обаче през последните два месеца руските льотчици не фъркат над Украйна.
    Що така...

  63. 63 Профил на Коле Гурлеф
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1662 Неутрално

    Ми на САЩ й е изгодно да има по-продължителна война в Европа. Хем отслабва Русия, хем ЕС трябва да изхранва милиони мигранти, хем ще се купуват повече оръжия. Това дали Китай няма да се сближи с Русия и да стане по-голям проблем е интересен въпрос, но като че ли поне за момента никой не мисли за разширяване на конфликта отвъд Украйна.

  65. 65 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Байдън започна да му увира,че САЩ си имат дълбоки вътрешни проблеми, изобщо не им дреме за Украйна, само в няколко съседни колонии има емпатия към страдащия украински народ!
    —цитат от коментар 39 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    Надеждата умира последна... :)

  66. 66 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#18] от "Мусаши":Байдън - страхливец? Леле, леле.Попадъл съм на твърдения, че го е повече грижа за Украйна, отколкото за американците, но страхливец?
    —цитат от коментар 57 на brazza


    Втори Чембърлейн.Който го е било страх от Хитлер.
    Само че Хитлер е имал зад гърба си Вермахта,който е побеждавал на бойното поле, а руската армия се оказа сбирщина.

  67. 67 Профил на AS
    AS
    Рейтинг: 51 Неутрално

    Четете текста. Не само в тази статия.
    Системите ще са в Украйна в края на тази или в началото на следващата седмица. Но ще бъдат доставени с ракети с по-малък обсег - до 300 км, но с най-висока точност. Със снарядите със среден и далечен обсег се намалява тази прецизност. Но и без тях гърмят погреби в Болгород, Ростов и Курск. Плюс някоя друга влакова композиция с нафталинови танкове.
    Като гледате картата, дали 300 км ще са достатъчни да бъдат прочистени орките от украинската територия?

  68. 68 Профил на xyz84014722
    xyz84014722
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    [quote#46:"slq84014722"]
    —цитат от коментар 54 на Мусаши
    Верно ли смяташ,че руснаците са самоубийци и ще започнат ядрена война?Вие хептен живеете в измислен свят. [/quote]

    Ако НАТО нападне съюзна държава на Русия, ще започне Трета Световна Война. А тя няма как да бъде друга освен ядрена.

  69. 69 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 522 Неутрално

    [quote#59:"Shopeto"]
    —цитат от коментар 63 на Коле Гурлеф
    Шопе ,ти клякаш ли пред рушняците,или само им се дупиш?🙉🥳🤡👍[/quote]

    Както казваше една стара софийанка „не се опитвай да ограмотяваш простаци„... ама аз шоп с дървенба глава :)

  70. 70 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    [quote#68:"slq84014722"][/quote]

    Викаш руските политици и военни са прости и не знаят, че едва ядрена война ще унищожи и самите тях.
    Много лесно ги пускате тия ядрени бомби.Това не ви е компютърна игра.

  71. 71 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 942 Весело

    "Ми на САЩ й е изгодно да има по-продължителна война в Европа."

    Тцъ, тцъ.
    Е, то ще излезе, че тов. Путин е американска подлога и марионетка.
    И сега Байдън го пази пълен резил и погром...

  72. 72 Профил на norge
    norge
    Рейтинг: 386 Неутрално

    До коментар [#16] от "half truth":
    С какво ще удрят?

  73. 73 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Щом Вехтия смени тона и Подлеците дават назад е ясна работата.
    —цитат от коментар 36 на z_axis


    Кой ще да е Вехтия? Тоя с паркинсона и рака, дето му дават две-три години? Тоя, дето обещава да пусне зърното за Африка, което не е успял да открадне?

    Подлеците - ясно. Видяхме как ги ритат чак до белоруската граница, когато не ги посрещнаха с хляб и сол пред Киев, та трябваше да дават назад.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  74. 74 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#61] от "Мусаши":

    "Така е-санкции и заплахи няма да махнат руснаците от Донбас и Крим. Ще ги махне украинската армия."


    Първо, украинската армия е медиен либерастки балон и мотивацията и клони към нула. Нищо, че в някои медии пише обратното. Второ, украинската армия е окупатор в тия области дадени от някой съвестки лидер на Украйна. Границите са изкуствени и повечето от населението е руско. Така, че то ще я изгони, а не руснаците. Те само ще помагат ако някой подъл побойник като САЩ опита да дърпа конците пак.

  75. 75 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2025 Любопитно

    Дмитрий Медведев, заместник-ръководителят на Съвета за сигурност на Русия, заяви, че това е "разумно" решение. "В противен случай, ако нашите градове бъдат атакувани, въоръжените сили на Русия биха изпълнили (своята) заплаха и биха поразили центровете, където се вземат подобни престъпни решения", каза Медведев. "Някои от тях не са в Киев", добави той и заяви, че "няма нужда от по-нататъшни обяснения".
    —цитат от коментар 0 на статията


    Интересно, при положение, че руските ракети
    са само на картинка, също като нашите "F-16 блок -70",
    защо Байдън не ще да помогне на братския украински народ?!?

  76. 76 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#61] от "Мусаши":"Така е-санкции и заплахи няма да махнат руснаците от Донбас и Крим. Ще ги махне украинската армия."Първо, украинската армия е медиен либерастки балон и мотивацията и клони към нула. Нищо, че в някои медии пише обратното. Второ, украинската армия е окупатор в тия области дадени от някой съвестки лидер на Украйна. Границите са изкуствени и повечето от населението е руско. Така, че то ще я изгони, а не руснаците. Те само ще помагат ако някой подъл побойник като САЩ опита да дърпа конците пак.
    —цитат от коментар 74 на z_axis


    Така де-щото украинците са медиен либерастски балон(нали уж бяха нацисти,сега либерасти. Уточнете опорките),затова и руските войски доблестно отказаха да превземат Киев, Харков и Одеса.А се бият за Горно Нанадолнище.

  77. 77 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#61] от "Мусаши":"..украинската армия е окупатор в тия области дадени от някой съвестки лидер на Украйна. Границите са изкуствени и повечето от населението е руско. Така, че то ще я изгони, а не руснаците...
    —цитат от коментар 74 на z_axis

    Защо тогава не ги посрещат с хляб и сол както си му е редът? Досега една махала не са превзели без да изпотрошат всичко. Да ти имам “освобождението“, направо се дисквалифизираш приятел

  78. 78 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2555 Неутрално

    До коментар [#70] от "Мусаши":

    Прав си, в компютърна игра имаш поне три живота и бялото знаме е евакуация

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  79. 79 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#76] от "Мусаши":

    "Така де-щото украинците са медиен либерастски балон(нали уж бяха нацисти,сега либерасти. Уточнете опорките),затова и руските войски доблестно отказаха да превземат Киев, Харков и Одеса.А се бият за Горно Нанадолнище."


    Украинците не са либерасти. Те са православни и съвсем нормални хора. Но са знаме на либерастите, защото Подлеците ги скараха с руснаците. Това е разликата. Не си мисли, че либерастите ги харесват.
    А колкото до превземането на Киев - там руското население е по-малко. Това е причината. За Одеса не бързай...

  80. 80 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Любопитно

    До коментар [#46] от "slq84014722":

    Армения като е в ОДКБ и има даже руска база в нея, защо не последва ракетен удар към Истанбул при Нагорни Карабах?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  81. 81 Профил на gdp481100924
    gdp481100924
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Чух че украинците казали днес да не се притесняваме, а само да им дадем каквото оръжие искат, а техните хора ще се справят писле сами с руснаците. Ами и аз с казвам същото - дайте ми 200 ядрени ракетки и ние с комшиите от входа ще се съберем пред блока и ще се справим сами поне с половината свят без да се намесва НАТО ;)

  82. 82 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#76] от "Мусаши":"Така де-щото украинците са медиен либерастски балон(нали уж бяха нацисти,сега либерасти. Уточнете опорките),затова и руските войски доблестно отказаха да превземат Киев, Харков и Одеса.А се бият за Горно Нанадолнище."Украинците не са либерасти. Те са православни и съвсем нормални хора. Но са знаме на либерастите, защото Подлеците ги скараха с руснаците. Това е разликата. Не си мисли, че либерастите ги харесват. А колкото до превземането на Киев - там руското население е по-малко. Това е причината. За Одеса не бързай...
    —цитат от коментар 79 на z_axis


    В Харков колко е руското население?И не знам кои са тия подлеци,но знам,че Русия наруши договорът да пази териториалната цялост на Украйна когато през 1991г Украйна предаде ядрените си ракети. Не само не я опази,но окупира Крим,Луганск и Донецк.Не смяташ ли,че това е накарало украинците да ги намразят.

  83. 83 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#76] от "Мусаши":"Така де-щото украинците са медиен либерастски балон(нали уж бяха нацисти,сега либерасти. Уточнете опорките),затова и руските войски доблестно отказаха да превземат Киев, Харков и Одеса.А се бият за Горно Нанадолнище."Украинците не са либерасти. Те са православни и съвсем нормални хора. Но са знаме на либерастите, защото Подлеците ги скараха с руснаците. Това е разликата. Не си мисли, че либерастите ги харесват. А колкото до превземането на Киев - там руското население е по-малко. Това е причината. За Одеса не бързай...
    —цитат от коментар 79 на z_axis


    А ти значи смяташ Путин и руските генерали за идиоти, тъй като явно не са знаели,че руското население в Киев е малко.А са го разбрали едва когато дадоха хиляди жертви. Включително от най-елитните си войски

  84. 84 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 338 Неутрално

    До коментар [#40] от "Таралеж":

    Не ще е изписано по-малко или равно от 4%, резултатът на ДБ на следващите избори.

  85. 85 Профил на
    Рейтинг: 1696 Весело

    До коментар [#62] от "palav_nik":

    Льотчиците са навсякъде, всъщност - руските танкове вече прекарват повече време във въздуха от самолетите!

  86. 86 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1116 Неутрално

    Дават им, да стрелят по училища в Донбас. Нови 6 жертви и 20 ранени! 13 годишно момиче е едно от убитите. https://t.ly/ZiRl

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  87. 87 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1116 Любопитно

    Е, ще изпратят гаубици и ракети дето бият само до 100 км.От което на ушанките едва ли ще им стане по-лесно...
    —цитат от коментар 22 на palav_nik


    Интересното е, че точно тия гаубици дето им пращат американците, могат да стрелят ядрени снаряди!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  88. 88 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Дават им, да стрелят по училища в Донбас. Нови 6 жертви и 20 ранени! 13 годишно момиче е едно от убитите. https://t.ly/ZiRl
    —цитат от коментар 86 на ZZ Top


    Е в това съревнование руснаците убедително водят-едно убито дете от украинците срещу хиляди от руснаците.

  89. 89 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1116 Любопитно

    Мужикландия и без ракети ще се разпадне. Остава да се види на колко парчета.
    —цитат от коментар 23 на chironex


    Тъй, тъй- ЩЕ! Тръмп наскоро констатира, че рублата никога като сега не е била толкова силна!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  90. 90 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    [quote#89:"ZZ Top"][/quote]

    Ами то си има елементарно обяснение. Заради санкциите руските търговци не внасят стоки. А те се купуват с долари.Съответно търговците не търсят долари Същевременно постъпват долари от продажбата на нефт и газ.И цената на рублата расте. Което не означава че Русия не е пред колапс.

  91. 91 Профил на gdp481100924
    gdp481100924
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Кога най после на запада ше му дойде, че Русия се бори само икономически, а не военно, просто защото технически е невъзможно да бъде победена без ядрен апокалипсис. Само че икономиката на най богата на ресурси държава не се бори със санкции, а с обезценяване на въпросните ресурси. Да викат от оня свят Рейгън да им покаже как се смъква цената на петрола до 15 долара на барел или Маргарет Тачър да им обясни защо 1дрената енергия е истинската зелена енергия. Русия винаги е ставала по силна в резултат на некадърните управления на демократите...

  92. 92 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Хахаха - тоя го хвана шубето. Дааа, едно е да се биеш с арабските дрипльовци, друго е срещу руски професионалисти. Тоя явно знае, че много неща в Русия може да не са наред, но стане ли въпрос за война и конспирации, руснаците са в свои води. Америка нито войски прати в Украйн, нито мощни оръжия. Знае защо ? Като едното нищо ако бяха пратили и ако дори една американска ракета удари Русия, тогава като едното нищо руснаците ще ударят не Украйна, а Америка. И американците ще разберат какво значи да се бъзикаш с медведа.

  93. 93 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#83] от "Мусаши":

    "А ти значи смяташ Путин и руските генерали за идиоти, тъй като явно не са знаели,че руското население в Киев е малко.А са го разбрали едва когато дадоха хиляди жертви. "

    Може и да са идиоти, а може и да са мислили, че ще го вземат лесно. Е, удариха греда и избягаха. Обаче от Донбас няма да избягат каквото и да стане. Мине, не мине и след многото победи Зеленски измрънка, че ситуацията е много тежка и следва...евакауация.

  94. 94 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 734 Неутрално

    Винаги ми е било любопитно какво ще стане, ако Зеленски като легитимен президент на Украйна поиска разполагане на американски войски в Украйна както Асаад поиска от Путин разполагане на руски войски в Сирия?
    —цитат от коментар 28 на mitko11


    Ами Америка ще откаже. А познай защо ?

  95. 95 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#83] от "Мусаши":"А ти значи смяташ Путин и руските генерали за идиоти, тъй като явно не са знаели,че руското население в Киев е малко.А са го разбрали едва когато дадоха хиляди жертви. "Може и да са идиоти, а може и да са мислили, че ще го вземат лесно. Е, удариха греда и избягаха. Обаче от Донбас няма да избягат каквото и да стане. Мине, не мине и след многото победи Зеленски измрънка, че ситуацията е много тежка и следва...евакауация.
    —цитат от коментар 93 на z_axis


    Ами хубаво-нека си стоят там.Което означава продължителна война.И докато Украйна ще я снабдява ЕС и САЩ,то заради санкциите Русия ще става все по-слаба.И един прекрасен ден сами ще се изтеглят.

  96. 96 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#95] от "Мусаши":

    Самият Игор Стрелков (Гиркин)каза,че Русия е обреченя при война от типа Ирак-Иран през 80-е години .

  97. 97 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4060 Весело

    До коментар [#71] от "palav_nik":

    то ще излезе, че тов. Путин е американска подлога и марионетка.
    И сега Байдън го пази пълен резил и погром..
    =====
    Казах го още на втората седмица от войната......
    Че Путин и Байдън си уговориха една войничка в Украйна.....

    Ха сега пак слагайте минуси.....!

    Bukalemun
  98. 98 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 689 Неутрално

    До коментар [#73] от "Petko Boukov":

    "Кой ще да е Вехтия? Тоя с паркинсона и рака, дето му дават две-три години? Тоя, дето обещава да пусне зърното за Африка, което не е успял да открадне?"


    Как кой е Вехтия? Тоя който спечели пощенските избори, тоя който се ръкува с въздуха, тоя който не знае на каква позиция е инсталиран, и тоя който не може да каже една свързана приказка, камо ли да отговаря адекватно на нережисирани въпроси.
    За разлика от него Паркинсона можеш от едно изречение да разбереш какво иска да каже. Пробвай другаде. Вехтия е приключил курса и няма смисъл да го спасяваш.

  99. 99 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1116 Любопитно

    До коментар [#28] от "mitko11":Винаги ми е било любопитно какво ще стане, ако Зеленски като легитимен президент на Украйна поиска разполагане на американски войски в Украйна Ще има наплив от доброволци за американската армия. Едно е украинки, друго айшета.
    —цитат от коментар 34 на blondofil


    А любопитно ли ти е да узнаеш, че първите военни подлежащи на евакуация от Украина са именно американските военни и изобщо граждани. Украинските са на трето място, след американските и от ЕС.

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  100. 100 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4060 Неутрално

    До коментар [#78] от "дерибеев":

    Това са на войната параметрите.....
    Ще е конвенционална....с не много голям радиус на действие....с точно и стриктно уговорени оръжия.....

    Bukalemun




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK