ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.5%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:54
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:24
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 99.91% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Готова ли е Русия да отстъпи – прогнози на германски експерти

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (123)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    Без да съм военен експерт, ще отговоря само с една дума - НЕ.
    Особено пък ако западно далекобойно оръжие пристигне в Украйна.

  2. 2 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    „Полският президент Анджей Дуда разкритикува факта, че германският канцлер Олаф Шолц и френският президент Еманюел Макрон продължават да водят телефонни разговори с руския лидер Владимир Путин. Въпреки продължаването на руската война в Украйна.

    Той заяви, че е изумен от всички разговори,
    които се водят с Путин.
    По време на Втората световна война
    някой говорил ли е по този начин с Адолф Хитлер?
    Някой каза ли,
    че този диктатор трябва да спаси лицето си?
    Че е необходимо да се действа по такъв начин,
    че да не е унизително за Адолф Хитлер?

    По-рано Макрон каза, че Русия не трябва да бъде унижавана сега, за да може след края на войната срещу Украйна да излезе от политическа изолация. ", 09.06.2022 г.
    https://www.rbc.ua/rus/news/razve-govorili-gitlerom-duda-raskritikoval-1654747443.html

  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Разстроено

    Североизточните ще отстъпят едва когато се наложи да ядат ракетите и прикладите си - неизбежно е но ще отнеме време и ще страдат милиони хора!!!

  4. 4 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    „Не им пука за Украйна“:
    Полският президент Анджей Дуда разкритикува германския бизнес, работещ с Русия

    Част от германския бизнес, която продължава да си сътрудничи с Русия въпреки военната й агресия, не се интересува какво ще се случи с Украйна. Може би германската икономика не вярва, че руската армия може отново да отпразнува голяма победа в Берлин и да окупира част от Германия.

    Ние като поляци разбираме много добре ситуацията. Никой не казва и дума за правене на бизнес с Русия, защото може отново да бъдем заплашени, че руската армия ще бъде отново тук. Тоест смърт, екзекуция, изпращане в Сибир.
    Част от германската икономика не се интересува какво ще се случи с Украйна, с Полша. Те казват: ние искаме да правим бизнес, да правим пари. Ние искаме да продаваме продуктите си. Искаме да купуваме евтин газ и да внасяме петрол.", 09.06.2022 г. https://www.rbc.ua/rus/news/im-bezrazlichna-ukraina-duda-raskritikoval-1654754587.html

  5. 5 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1510 Неутрално

    Илюзия е да се вярва на германците, най-големите русофили в Европа. Британските експерти друго говорят например.

  6. 6 Профил на Nikola Damyanov
    Nikola Damyanov
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Както и преди 4 месеца така и сега, е ясно, че няба Русия, няма Украйна, няма Европа, няма и Путин, няма и Зеленски има само и единствено интересите на банкерската олигархия и всичко останало е театър.

  7. 7 Профил на wwwtoчkacom
    wwwtoчkacom
    Рейтинг: 972 Неутрално

    тази война ще се проточи дълго , за съжаление, ще има много загуби и от двете страни, разбира се виновникът е само един - изперкалото бункерно старче

  8. 8 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Колкото по-бързо се сключи примирие и се започнат едни дълги преговори, толкоз по-добре. Пък и преговорите са добро място за демонстриране на сценичното изкуство на Зелински. Не се виждат тежки оръжия пристигащи от запад, понеже руснаците ги очакват с нетърпения за да се снабдят с образци. Общо взето Русия и Украйна са омръзнали на всички.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  9. 9 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 1042 Неутрално

    РуЗия ще отстъпи само когато почувства че вече не може да настъпва. Тези неандерталци разбират само от първичните неща - да биеш или да те бият!

  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Разстроено

    До коментар [#6] от "Nikola Damyanov":

    Земята е плоска
    Управляват ни рептили
    Манипулират ни илюминати
    Самолети ни пръскат кемтрейлс
    Ограбват ни билделбергите
    Тъжна история

  11. 11 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    "Какъв ще е развоят оттук нататък"

    По-добре да не казвам :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  12. 12 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    Напълно погрешни анализи, за сметка на това поликоректни.
    В Украйна има достатъчно хора да посрещат с цветя руснаците, както има и такива които да стрелят по тях.
    Идеята на руската атака към Киев бе да се изтеглят силите от Донбас за да защитават Киев и така по-лесно разгромят донбаската групировка на ВСУ за да спрат обстрелите на ДНР/ЛНР от националистическите батальони. ВСУ не се хвана на уловката, а Русия не установи свои представители на властта в завладяните територии. Налице е и откровеното предателство на постсъветския проруски елит колаборирал с украинската власт в името на далаверата. Типично "митино подвеждане" от страна на руското разузнаване.
    Тогава влезе в действие руски план "Б" - всичко което се съпротивлява се стрива на прах. Това отговаря на украинската стратегия да се предизвикат максимални жертви и да се предизвика ненавист към Русия дори от тези които ѝ симпатизират = също "митично подвеждане".
    Накрая пак ще се стигне до преговори и Киев ще трябва да се договори с Луганск и Донецк ... за денацификация и една федерализирана Украйна. Възможно е Украйна да се разпадне, но никакво решение без денацификация на ЦЯЛА Украйна не устройва Русия.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  13. 13 Профил на ivenco
    ivenco
    Рейтинг: 1116 Любопитно

    Като свършат парите: 😉

    Белият дом обяви активна дискусия за ограничаване на цените на петрола с Европа Съединените щати активно обсъждат с Европа идеята за ограничаване на цената на петрола от Русия, каза съветникът по националната сигурност Джейк Съливан по време на брифинг в Белия дом. Според него дискусиите се водят "по много канали". Така той коментира думите на финансовия министър Джанет Йелън, че САЩ са заинтересовани да запазят притока на руски петрол към световните пазари, но на намалени цени.


    „Няма да кажа повече от секретаря Йелън, защото искаме да имаме сигурно пространство за интензивни консултации с нашите европейски партньори, а такива консултации се провеждат по много канали“, каза г-н Съливан (цитиран от РИА Новости).

    На 2 юни ЕС одобри шестия пакет от санкции срещу Русия, който включва петролно ембарго. На днешното изслушване във Финансовата комисия на Сената на САЩ републиканският сенатор Бил Касиди от Луизиана заяви, че поради ограниченията, наложени от западните страни при изкупуването на руски петрол, приходите на Москва от продажбата му са се увеличили заради покачващите се цени. Г-жа Йелън му отговори, че американската администрация участва активно в обсъждането на форсирания ценови таван, който се провежда в ЕС, възнамерява да постигне ограничаване на приходите от петрол на Москва, включително чрез ограничаване на изкупните цени.

    руски медии

  14. 14 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    тази война ще се проточи дълго , за съжаление, ще има много загуби и от двете страни, разбира се виновникът е само един - изперкалото бункерно старче
    —цитат от коментар 7 на wwwtoчkacom


    Това е целта - да има конфликти , които да не позвлят на САЩ да се съсредоточи в Южнокитайско море - все едно дали в Сирия, Украйна или някъде другаде :-) все пак войната за Световна доминация не е между Русия и Украйна, а между САЩ и комунистически Китай - другото са подробности от пейзажа ... жалко само за хората от тези територии където гръм удари.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  15. 15 Профил на Аз
    Аз
    Рейтинг: 728 Неутрално

    До коментар [#11] от "Taiga":

    Що бре - кажи, че да видим колко са сбъркани поклонниците на Путьо - нали точно ти се радваше, че ще можеш да си купиш пак москвич?

  16. 16 Профил на jpo021058111
    jpo021058111
    Рейтинг: 97 Неутрално

    Въпросът е не дали Русия ще отстъпи, а кога ЕС ще отстъпи.
    През зимата ще е късно, а дори и сега не е съвсем навреме.
    Едната инсталация за втечняване на газ в Тексас е гръмнала и цената на газа е скочила още.
    https://www.youtube.com/watch?v=yogV8UBKHBk

  17. 17 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#14] от "dark'star":

    Каква дълбока стратегическа мисъл
    Какъв анализ
    Моля изпратете го в редакцията на вестник Стършел-ще го публикуват немедлено!!!

  18. 18 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    До коментар [#16] от "jpo021058111":

    Втечняването на газ е толкова скъпо и енергоемко, че при самата идея да го ползваш все едно сам си се гръмнал. Не разбирам защо политиците плещят глупости по въпроса.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  19. 19 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2052 Весело

    До коментар [#11] от "Taiga":

    Защо
    Ще е забавно да чуем сънищата на легитимния наследник на мАскоФския оракул

  20. 20 Профил на PM
    PM
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Евгений Федоров, депутат от Държавната дума на Руската федерация, предложи да се отмени указът от съветското време, който признава независимостта на Литва.

    https://news.yahoo.com/state-duma-russian-federation-suggested-123700881.html

  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5790 Неутрално

    русия на путин няма да отстъпи, защото това е буквална смърт за путин, днес или утре.
    Войната ще спре, когато путин си отиде, ястребите не успеят да се наложат, загубят войната и икономическитр санкции отворят очите на гопниците..

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    До коментар [#14] от "dark'star":Каква дълбока стратегическа мисълКакъв анализМоля изпратете го в редакцията на вестник Стършел-ще го публикуват немедлено!!!
    —цитат от коментар 17 на selqnin


    Благодаря за високата оценка - няма да го публикуват, защото не е политкоректно :-) а ако ме баннат - значи пак съм уцелил десетката = ползвам цензурата за коректив > някои неща не ги зная - само предполагам, а те ги знаят и винаги реагират - така "познавам" повече и по-точно.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  23. 23 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Четете коментарите на военния експерт Tom Cooper, пуска на 2-3 дни описание на бойните действия : https://medium.com/@x_TomCooper_x . Ще разберете, че Русия е изчерпала доста свежи сили и въоръжение. Че месец война струва на Путин 80-100млрд. евро и ако се проточи паретата ще свършат, а завода за танкове (Уралвагонзавод) не работи, защото няма западно оборудване.

  24. 24 Профил на mzm111125350
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на Gavril
    Gavril
    Рейтинг: 961 Неутрално

    А санкциите, Санчо?

    България, къде е нашия change we can believe in?
  26. 26 Профил на
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#20] от "PM":

    Тоя пак възпитано се е изразил за Литва. Йесменът на старчокът Медведев говори директно за геноцид:

    "Хората често ме питат защо постовете ми в Telegram са толкова груби. Отговорът е, че ги мразя (украинците). Те са копелета и отрепки. Те искат смърт за нас, за Русия. И докато съм жив, ще направя всичко, за да изчезнат те"

  27. 27 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    До коментар [#4] от "Боян Баянов":

    Хаха
    Парите не миришат. Германският бизнес си има собственици и те искат да са още по-богати. Няма нищо по естествено от рова.
    А бръщолевенията, че руската армия може отново да е във Варшава са дрънканици на лунатик.

  28. 28 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#16] от "jpo021058111":Втечняването на газ е толкова скъпо и енергоемко, че при самата идея да го ползваш все едно сам си се гръмнал. Не разбирам защо политиците плещят глупости по въпроса.
    —цитат от коментар 18 на dark'star


    в момента ЕС помпа в хранилищата и трябва октомври месец да има поне 80% натрупан резерв. В Германия хранилищата на Газпром вече са под държавно управление. Австрийците и те правят постъпки да се случи същото. Ако успеят да напълнят хранилищата очаквам зимата да спрат доставките на газ от Русия и Русия да се чуди какво да прави с газа...да го гори или да запечатва хранилищата, които после скъпо ще пуска обратно в действие. Путин беше наясно, че ако сега хранилищата бяха пълни можеше още сега да се случи и затова Газпром държеше хранилищата си в ЕС практически празни (под 20% в Германия специално). Това е част от военния план.

  29. 29 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    Без да съм военен експерт, както казва колегата от пост №1, ще кажа: ДА.
    Няма да си върнат изгубените територии, руснаците се борят за оцеляване и няма да отстъпят, за добро или лошо.
    Кофти мнение, знам ,но не виждам изход без мирни преговори и компромиси.
    Това е реалполитиката.
    Всичко друго са циркове и нощни ТВ-сериали.
    Въобще не казвам кой е крив и кой - прав.
    Това е друга тема.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  30. 30 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    До коментар [#7] от "wwwtoчkacom":


    Да не забравяме и възпълничката лелка с бонбоните в Киев.

  31. 31 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1116 Любопитно

    Немските експерти да прочетат: https://is.gd/EBBecE

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  32. 32 Профил на mzm111125350
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на trunk66
    trunk66
    Рейтинг: 206 Неутрално

    За съжаление на някой плоскоземни жители земята се върти и идва есен и зима .Студ и глд момчета и момичета ,но тази зима ще е лека ,както казва банкянският хитрец имам си още мазнинки .Следващата ще е интересна, липса на зърно ,торове и въглеводороди е някой ще трябва да отстъпи. Иначе идва жълтият инкасатор и там мърдане няма.

  34. 34 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    Тези германски експерти са на нивото на експертните оценки на английското разузнаване които трябва да убедят публиката че Русия не можела да постигне целите си в Украйна и трябвало да преговаря с Украйна обаче виждате ли Зеленски не бил вярвал на Москва. А Москва сигурно трябва да вярва на на украинските лъжливи политици което не се спазили нито едно подписано споразумение. Така че и без споразумение Русия ще достигне целите си от Украйна да остане някакво образувание което да не е в състояние повече да представлява заплаха за Русия и да устройва провокации както през тези осем години защото този път наистина ще има блицкриг след който от Украйна няма да остане нищо.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  35. 35 Профил на guentchovelev
    guentchovelev
    Рейтинг: 55 Весело

    Русия ще остъпи, просто до 1-2 месеца ВСИЧКИ руснаци ще осъзнаят, че това което правят, освен че убиват украинци и произвеждат бежанци, след това разрушава собствената им страна. И тогава - освен назаден - изтегляне от всички територии - друг вариант НЯМА да имат. По кофти ще им е заради репарациите - ама и това освен да преглътнат, НЯМАТ друг вариант.

  36. 36 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    Четете коментарите на военния експерт Tom Cooper, пуска на 2-3 дни описание на бойните действия : https://medium.com/@x_TomCooper_x . Ще разберете, че Русия е изчерпала доста свежи сили и въоръжение. Че месец война струва на Путин 80-100млрд. евро и ако се проточи паретата ще свършат, а завода за танкове (Уралвагонзавод) не работи, защото няма западно оборудване.
    —цитат от коментар 23 на lcj441103717


    Поредното "митично подвеждане" > това, че Русия има затруднения в никакъв случай не означава, че и Украйна няма затруднения с ремонт на техника и доставка на боприпаси. Воюват с приблизително еднаква техника и имат приблизително еднакви загуби. Русия има по-голям запас и по-голям ресурс дори ако прибавим западната помощ за Украйна :-) познай как ще се развива обстановката при тези условия.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  37. 37 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    До коментар [#29] от "pariah":

    +++++++

  38. 38 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1487 Гневно

    Глупости, това е някаква путинска пропаганда, някой е хакнал сайта. Всички знаем, че руските загуби са поне 70 000 души и не им останаха танкове- Изкараха вече няколкото Т-34, с които са снимали филми за войната.
    Според мен Путин е купил някого в Дойче веле и трябва да се направи разследване. Веднага от Белинкет да се заемата, там Христо Грозев да се разрови в Гугъл.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  39. 39 Профил на Nikola Damyanov
    Nikola Damyanov
    Рейтинг: 472 Неутрално

    До коментар [#10] от "selqnin":

    Да де ама това го Твърдиш ти, за да се опиташ отчаяно да преборил действителността. Олигарсите банкери командват корумпираните политикани и всъщност всичко е цирк.

  40. 40 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    „Полският президент Анджей Дуда разкритикува факта, че германският канцлер Олаф Шолц и френският президент Еманюел Макрон продължават да водят телефонни разговори с руския лидер Владимир Путин. Въпреки продължаването на руската война в Украйна.Той заяви, че е изумен от всички разговори, които се водят с Путин.По време на Втората световна война някой говорил ли е по този начин с Адолф Хитлер? Някой каза ли, че този диктатор трябва да спаси лицето си? Че е необходимо да се действа по такъв начин, че да не е унизително за Адолф Хитлер?По-рано Макрон каза, че Русия не трябва да бъде унижавана сега, за да може след края на войната срещу Украйна да излезе от политическа изолация. ", 09.06.2022 г. https://www.rbc.ua/rus/news/razve-govorili-gitlerom-duda-raskritikoval-1654747443.html
    —цитат от коментар 2 на Боян Баянов


    Напълно съм съгласен с Дуда. Няма никакъв смисъл от разговори с лидерите на Франция и Германия които не изпълниха ролята на гаранти както по споразумението на Янукович с майдановците така и за Минските споразумения.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  41. 41 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Без да съм военен експерт, както казва колегата от пост №1, ще кажа: ДА.Няма да си върнат изгубените територии, руснаците се борят за оцеляване и няма да отстъпят, за добро или лошо.Кофти мнение, знам ,но не виждам изход без мирни преговори и компромиси.Това е реалполитиката.Всичко друго са циркове и нощни ТВ-сериали.Въобще не казвам кой е крив и кой - прав.Това е друга тема.
    —цитат от коментар 29 на pariah


    руснаците са на чужда територия, а домакинството има своите предимства. Отделно, че руската армия изгуби цвета си и сега събира резерви. Опука бая оръжие, войната струва по 80-100млрд. евро на месец. Украинците са решили, че не жертват войници и ако трябва изтеглят, защото техника се замества, обучени войници не. Руснаците мятат войниците като пушечно месо, то е типично за сталинският начин на водене на война. Полша ще достави на Украйна оръжие и Украйна ще изтласка Русия. Германия и Франция ще протакват, но северните държави (прибалтийските, Полша, Финландия, Швеция) са вече в друг съюз да си помагат срещу общия враг Русия. Та, в момента имаме война на изтощаване и е възможно Русия да я загуби, защото дори да премести техника, трябва да оголи други флангове, а границата на магучая е голяма.

  42. 42 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Ironically, one might think something like, ‘now they’re bringing ever bigger guns to make ever bigger boom’. Partially, this is right. However, actual reasons are more complex. The (white-mad) RFA artillery officer here is, for example, complaining bitterly that the Russians have equipped the ‘armed forces’ of the LNR and the DNR with lots of artillery pieces of 122mm. So much so that after three months of intensive operations, there is a crticial shortage of ammunition calibre 122mm — not only in the LNR and the DNR, but in all of western Russia.

    With other words: ‘trains loaded with heavy Russian artillery’ are not really a ‘reinforcement’, but ‘replacement’ of artillery for which there is no ammunition: the Russians are now rushing to replace D-30 howitzers and 2S1 howitzers calibre 122mm operated by Separatists, with D-20 howitzers and 2S5 howitzers calibre 152mm — because there’s still enough such ammunition. Plus, they are searching for ways to counter the longer-ranged 155mm artillery supplied by the NATO to Ukraine, because it turned out that the famed 2S19 MSTAs can’t shoot back over the same range…

  43. 43 Профил на sce00647696
    sce00647696
    Рейтинг: 350 Неутрално

    ... никакво решение без денацификация на ЦЯЛА Украйна не устройва Русия.
    —цитат от коментар 12 на dark'star


    Денацификация може да има само, ако кандидатите за Президент и за Премиер на Украйна се одобряват от руския Президент.


    До коментар [#12] от "dark'star":

  44. 44 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1487 Любопитно

    "Не виждам перспектива за пълно поражение на нито една от двете страни, което прави мирните преговори още по-необходими. Най-тъжното е, че в края на всяка война обичайно се стига до едно заключение, което е можело да бъде направено още в самото начало: че съществуват компромисни решения, по които е възможно да се постигне договореност и без такова количество жертви."

    По принцип е така, ако до тебе няма съветници от Държавния департамент и британския Форин офис. Защото немската позиция е разбираема, но Зеленски няма думата, всъщност немците говорят на него, това, което не смеят на кажат на англоезичния туто ди капи.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  45. 45 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Finally, the RFA’s counter-battery capabilities are next to non-existent. They not only lack forward artillery controllers (or at least those who know what are they doing), as reported several times already, but cannot support their artillery units even with the bare minimum of one ‘Orlan UAV per battery’. His recommendation: the Keystone Cops should try fighting Ukrainians with all of their palaces instead…

  46. 46 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3344 Любопитно

    "Според Швалб оттук нататък реалната цел на войната ще бъде постигането на възможно най-добри условия за преговори за прекратяване на огъня, а впоследствие вероятно и за преговори по условията за сключване на мир."

    Да приемем че това е така. Изводът за Запада е един: трябва да се доставя оръжие на Украйна, при това по-модерно оръжие и по-бързо! За съжаление, Германия най-меко казано не проявява лидерски способности..

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  47. 47 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    руснаците са на чужда територия, а домакинството има своите предимства. ...
    —цитат от коментар 41 на lcj441103717


    Основните бойни действия са на територията на Донбас, където опълчението и милицията на ДНР/ЛНР си ползват предимствата на "домакинството"

    Не е зле да се гледа картата, преди да се пишат лозунги

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  48. 48 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4060 Любопитно

    А германските военни щели да дават кръв на украинските....
    Първо беше каски....после кръв....
    🤔
    Май пак ще ядосат Зеленски.....
    А бе човека иска оръжие...не го ли разбрахте....:)...

    Bukalemun
  49. 49 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2780 Весело

    Украинското ПВО е свалило всички руски самолети и в момента са останали само 4 - ри СУ-57:
    https://t.me/swodki/112836

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  50. 50 Профил на vzoran
    vzoran
    Рейтинг: 628 Неутрално

    Много точно, но жертвите се трупат, а можеше въобще да ги няма, така че в крайна сметка Путин /и Русия/ са сгрешили, започвайки тази авантюра.

  51. 51 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1430 Неутрално

    Доброто ченге казало, лошото ченге казало... Важното е какво правят.
    Германия даде най-голяма безвъзмездна помощ на Украйна извън оръжията, лекува украински ранени, бореше се успешно за налагане на санкции и ги спазва до последната запетая.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  52. 52 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Actually, at this point there is no way around the conclusion that, yes, it doesn’t matter if the RFA is understaffed and under-equipped or not; it doesn’t matter if it is run by corrupt incompetents or whatever else. One could send the US Army into Ukraine instead and, considering this set of contradictions alone, it would fail as miserably as the RFA is doing.

    Based on illusion about Ukrainian lack of will to fight, indeed, expectations that Ukrainians would accept Russians as liberators, and run by a combination of Spetnaz and Rosgvardia troops, which were to be followed by mechanised forces, the (mad) ‘Dash on Kyiv’ resulted in such massive losses that the 1st Guards Tank Army, the 2nd, 35th and 41st Combined Arms Armies de-facto fell apart. They suffered such losses in best troops and equipment Russia has to offer that even after several weeks of rest and replenishment prior to the re-deployment of their remnants to the East, they cannot accomplish their mission. All because Putin had to gain control over major urban centres of Ukraine, and because he remains insistent on such ideas. All for PR-purposes: so that he can brag on the TV. Meanwhile, the best regular units of the LNR and the DNR were squandered in three months of frontal assaults on best Ukrainian fortifications, while the VKS was ‘disarmed’ — especially of its cruise missiles — to the level where it is unable of more than sporadically effective operations at tactical level. For PR-purposes, once again.

    With other words: while like the USA and allies lost the wars in Afghanistan and Iraq because they spent 20 years fighting these for the purpose of corporate profits, so also the Russian Federation has meanwhile lost the war in Ukraine because it’s fighting it for the purpose of scoring public relations points for Putin. That’s the essence of the problem on hand.

    Of course, Putin cannot afford any kind of defeat, and can’t care less about casualty rates. The only thing that matters to him is ‘victory’ - no matter what sort. This means that he’s going to continue pushing as long as there are troops, equipment, and ammunition left to keep on pushing. This is why the RFA (and consorts) is mobilising thousands of additional reservists, refreshing their training in a matter of few days, equipping them with obsolete weaponry and then rushing them to the frontlines; this is why they’re continuing with assaults — even if these are ever smaller in scale and scope, and minimal in regards of results.

    The RFA artillery is still superior to that of the Ukrainian Armed Forces, and the firepower of the VKS is outmatching that of Ukraine by several magnitudes. This is why the Russians in Ukraine can still maintain semblance of at least something like ‘slow advance’. That said, my conclusion is that — short of an escalation to the nuclear option — the worst for Ukraine in this war is over: unless the Ukrainian Armed Forces make a major mistake, the times of Russian advances are over. Unless ‘somebody’ from the West forces Zelensky & Co into some kind of concessions, Putin and his Keystone Cops in Moscow cannot achieve any kind of success in this adventure, whatsoever: they can only cause additional deaths and damage.

    Ironically: despite all of this, Putin can still stop this idiocy at any point in time and space, and declare a ‘victory’, like he did in Syria… three times.

  53. 53 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2375 Неутрално

    До коментар [#18] от "dark'star":


    До коментар [#16] от "jpo021058111":Втечняването на газ е толкова скъпо и енергоемко, че при самата идея да го ползваш все едно сам си се гръмнал. Не разбирам защо политиците плещят глупости по въпроса.
    —цитат от коментар 18 на dark'star


    Ако познанията ти по туй дет' си се мъчил да научиш (ДЗУ-та😂), е като по крио технологиите, ясно защо сега си нощен пъдарин!

    Fu*k Your Opinion
  54. 54 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Русия изобщо няма да си дава зор - погледнете календара да превземе Днипро октомври и да се чуди как да ги храни и отоплява пред зимата
    Общо взето ще вземе донецк и луганск и ще спре пред запорожие, за Николаев и Одеса не знам за ког а ще го планират. И следва много тежка зима в която ще трябва да издържаме Украйна

  55. 55 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Основните бойни действия са на територията на Донбас, където опълчението и милицията на ДНР/ЛНР си ползват предимствата на "домакинството"
    —цитат от коментар 47 на dark'star

    Проблемът е, че Путин жертва опълчението и милицията на ДНР и ЛНР и така украинските сепаратисти намаляват. Отделно че има масова мобилизация на несепаратисти, които на моменти стрелят по редовната руска армия. И да не забравяме, че украинската армия от 8 години се бие в Донбас и е понатрупала опит.

  56. 56 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2916 Любопитно

    До коментар [#41] от "lcj441103717":

    Откъде ги вадите такива числа? 80 милиарда на месец е невероятно число, за сравнения цялата война в Ирак беше под 80 милиарда. Да не калкулирате финансовите загуби от санкции и замразени активи?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  57. 57 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2005 Неутрално

    Засега не възнамерява да отстъпва, защото вижда, че западната помощ за Украйна се ограничава до пожелания за успех.
    Дано поне Полша и Чехия да помогнат с оръжие.

  58. 58 Профил на lcj441103717
    lcj441103717
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Доброто ченге казало, лошото ченге казало... Важното е какво правят. Германия даде най-голяма безвъзмездна помощ на Украйна извън оръжията, лекува украински ранени, бореше се успешно за налагане на санкции и ги спазва до последната запетая.
    —цитат от коментар 51 на еспресо


    при санкциите минават метър за газа, защото Uniper внася руски газ с помощта на превалутиране. Холандците отказаха и им спряха газа, но Uniper и Eni (Италия) клекнаха. Но Германия има много да губи, защото много производство зависи от газ. Имат непрекъсваеми производства, където ако спре газа трябва да купуват нови машини. БАСФ и те са на газ и ако спрат ще видим тотална инфлация, защото в днешно време адски много неща се правят с химия

  59. 59 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2916 Любопитно

    До коментар [#38] от "georgievb":

    Над 30000 убити + ранените като нищо може да ги докарват до 70 хиляди. Ама това по Първи канал не го казват, така че нормално да се съмняваш.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  60. 60 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2186 Неутрално

    До коментар [#40] от "Julian Mall":

    На Макрон не може да се вярва и като гарант за евентуалното ново споразумение с РСМ.

  61. 61 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2916 Любопитно

    До коментар [#34] от "Julian Mall":

    Украйна спазваше споразуменията въпреки провокациите на рашистите. Русия до 24 февруари лъга нагло, че няма да напада, но за теб това е нормално.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  62. 62 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3182 Неутрално

    А германските военни щели да дават кръв на украинските....Първо беше каски....после кръв....🤔Май пак ще ядосат Зеленски.....А бе човека иска оръжие...не го ли разбрахте....:)...
    —цитат от коментар 48 на eti mehter


    Сюртюк,Германия е една от държавите ,които дават най-много оръжие,хуманитарна и икономическа помощ,а не две като Турция,две сглобени дрончета без двигатели и 100 високоточни ибрика..

    shlshlshlshl
  63. 63 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Североизточните ще отстъпят едва когато се наложи да ядат ракетите и прикладите си - неизбежно е но ще отнеме време и ще страдат милиони хора!!!
    —цитат от коментар 3 на selqnin


    Украинският телеграмист разказва:

    На Западе все чаще публикуют сливы и аналитику разведки о ситуации в Украине, которая демонстрирует негативные тенденции.
    Американская газета The Independent выпустила отчет разведки по Украине, который попал в ее распоряжение.

    Картина там рисуется для Украины мрачная. Орудий и систем залпового огня у России в зоне боевых действий больше в 20 раз, а боеприпасов - в 40 раз.

    Ракеты для РСЗО у Киева почти исчерпались. Превосходство россиян в воздухе очень велико, и сбивать их самолеты удается редко.

    Противотанковые средства хорошо работали на первом этапе войны, а сейчас, когда решающей стала роль дальнобойной артиллерии, они теряют свое значение.

    Украина в результате этого несет большие потери, участились случаи дезертирства и сдачи в плен. Украина имеет 550 пленных россиян, у РФ более 5600 украинцев.

    https://t.me/rezident_ua/12705

    Сам съм, други няма...
  64. 64 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Любопитно

    До коментар [#49] от "Julian Mall":

    Руски лъжи и дезинформация.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  65. 65 Профил на Atanas Yankov
    Atanas Yankov
    Рейтинг: 332 Неутрално

    Свербанк не е ударена още, вероятно след 3 дни . ..забрана за химикали и части за нефтодобива,забрана застраховане,услуги,петрол ....Време, трябва да се сгромоляса РФ и Русия

  66. 66 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Любопитно

    До коментар [#63] от "MilliVanilli":

    Руски лъжи и дезинформация.

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  67. 67 Профил на Ivan Prodanov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  68. 68 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    „Полският президент Анджей Дуда разкритикува факта, че германският канцлер Олаф Шолц и френският президент Еманюел Макрон продължават да водят телефонни разговори с руския лидер Владимир Путин. Въпреки продължаването на руската война в Украйна.Той заяви, че е изумен от всички разговори, които се водят с Путин.По време на Втората световна война някой говорил ли е по този начин с Адолф Хитлер? Някой каза ли, че този диктатор трябва да спаси лицето си? Че е необходимо да се действа по такъв начин, че да не е унизително за Адолф Хитлер?По-рано Макрон каза, че Русия не трябва да бъде унижавана сега, за да може след края на войната срещу Украйна да излезе от политическа изолация. ", 09.06.2022 г. https://www.rbc.ua/rus/news/razve-govorili-gitlerom-duda-raskritikoval-1654747443.html
    —цитат от коментар 2 на Боян Баянов


    -------------------


    да, поляците се оказаха доста плиткоумни.

    Любовта ще спаси света!!!
  69. 69 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    Ето за какво могат да се споразумеят Русия и Турция

    "/Поглед.инфо/ Сергей Лавров и Мевлют Чавушоглу се срещат в Турция. Основните теми на разговорите са участието на Турция в създаването на "зърнен коридор" в Черно море, посредничеството при разрешаването на конфликта в Украйна, както и плановете на Анкара за провеждане на военна операция в Северна Сирия. Ще успеят ли Русия и Турция да намерят компромис по тези въпроси?

    В сряда руският външен министър Сергей Лавров пристигна в Анкара за разговори със своя колега Мевлют Чавушоглу. Както се посочва в Москва, министрите планират да обсъдят състоянието и перспективите за развитие на руско-турските отношения, ситуацията в Закавказието, Близкия изток и Северна Африка, Централна Азия, както и сегашното състояние на нещата в Украйна и перспективите за възобновяване на руско-украинските мирни преговори.

    Според експертите обаче само две от целия списък с теми се считат за наистина ключови. Първото е възможно решение на проблема с украинския износ на зърно. Втората е подготовката на Турция за специална операция в Северна Сирия, която президентът Ердоган, въпреки протестите на Вашингтон, официално обяви в началото на юни.

    Според турската преса, „по време на преговорите с Русия, подготовка за операция в района на Айн Иса в северните покрайнини на сирийския град Ракка, където минава магистралата (М4), свързваща градовете Хасака, Ракка и Дейр ез Зор на изток и Алепо на север".

    Изданието "Хюриет" уточнява, че турските ВВС са нанесли целенасочени удари по обекти на забранената Кюрдска работническа партия (ПКК) в Тел Рифат и Манбидж, за да предотвратят нарастващи атаки. Според вестника целта е двата района е да бъдат изчистени от екстремисти и „500 000 души да се върнат по домовете им“.

    И ако САЩ реагираха негативно на плановете на Турция (които предизвикаха немалко скандали в рамките на НАТО), то Русия, която обикновено критикува Анкара за подобни действия, напротив, реагира на тези планове сдържано. Освен това Москва многократно даваше да се разбере: ако кюрдите влязат в директен диалог с официалния Дамаск и откажат покровителството на САЩ, тогава Москва ще помогне на кюрдските формирования да разрешат различията си с Турция.



    В същото време, на фона на неутралитета на Турция по въпроса за западните санкции срещу Русия, Анкара отдавна се опитва да се превърне в основен посредник в разрешаването на кризата между Москва и Киев. Но след като преговорите в Истанбул се провалиха в края на март поради западния натиск върху украинците, Кремъл по-късно нарече не Турция, а Беларус "отлична платформа за преговори с Украйна".

    Въпреки това, според експерти, тъй като Ердоган все още разчита на успеха на турската дипломация в украинската посока, Москва също играе заедно с Анкара на ниво външно министерство, декларирайки готовността си да обсъди „перспективите за възобновяване на руско-украинските мирни преговори "

    По-късно в сряда Сергей Лавров каза, че Русия е готова да проведе среща с Украйна с посредничеството на ООН в Истанбул, но такава среща би била символична. След него турският министър отбеляза, че Анкара би искала да организира среща между лидерите на Русия и Украйна. В отговор Лавров посочи основното условие за провеждане на срещата на високо равнище - пълноценно възобновяване на преговорния процес, от който Украйна по същество се оттегли.



    Преди дни Чавушоглу каза, че Русия и Турция се движат една към друга и са готови за диалог. Турция има горещо желание да бъде част от преговорния процес по украинския въпрос. За Анкара това е въпрос на репутация, особено като се има предвид, че Западът се противопоставя на турското посредничество. Русия от своя страна не е против Турция да играе ролята на посредник. Това е важен сигнал, който характеризира преговорите”, каза пред Яшар Ниязбаев, политолог и ориенталист.

    „Друг въпрос, който е важен както за Турция, така и за Русия, е Сирия. Русия продължава да поддържа стабилност в този регион, така че Турция, въпреки че планира да проведе военна операция, не може да направи това без координация с Москва. Вероятно в рамките на преговорите ще се осъществи договаряне по тази тема“, смята Ниязбаев.

    „Турция обяви, че ще проведе операция в районите на Тел Рифат и Манбидж. Но в тези райони са и руските военни. Затова сега е изключително важно Турция да постигне изтеглянето на своите военни от Русия. Но какво е готова да предложи Турция в отговор - все още никой не може да каже със сигурност “, отбеляза експертът.
    „Русия има своите задължения към Дамаск, така че дискусиите са неизбежни. Ще става дума за споразумения за някои линии, граници, до които Русия ще позволи на Турция да извърши операцията“, продължи той.

    „Появи се и информация, че Русия подсилва някои наблюдателни постове в Северна Сирия и въвежда там своите въоръжени сили. Турция възприема подобни действия като укрепване на позициите си преди началото на договарянето. И пазарлъците ще продължат днес”, заключи политологът. На свой ред Андрей Кортунов, генерален директор на Руския съвет по международни отношения, отбелязва, че Турция има много повече противоречия със САЩ, отколкото с Русия за Сирия.

    „Да, нашите позиции по този регион се различават, но разликите не са критични. Най-сериозните проблеми могат да възникнат в Идлиб, ако резолюцията на Съвета за сигурност на ООН за хуманитарните коридори, която беше удължена миналата година, изтече сега. За да се избегнат последствията от евентуално неподновяване на споразумението, разговорът между министрите е много полезен”, смята експертът.



    Събеседникът обърна внимание и на позицията на Турция за влизането на Швеция и Финландия в НАТО, както и на десетте условия, които Анкара постави пред Стокхолм и Хелзинки. „Самият факт на подобни искания от страна на Ердоган играе в полза на Москва, тъй като забавя процеса на разширяване на НАТО. И ако Турция успее действително да блокира влизането на Швеция и Финландия в НАТО, тогава Русия ще бъде сред бенефициентите на решението. Но като цяло не можем да повлияем на тази ситуация, тук действаме повече като наблюдатели“, обясни Кортунов.

    „Що се отнася до Украйна, Турция може да играе известна роля в осигуряването на непрекъснати доставки на зърно на световните пазари. И това би било истинско потвърждение, че страните могат да се споразумеят за нещо. Анкара може също да улесни размяната на военнопленници между Москва и Киев. Трудно е да се очаква повече сега. Сега стратегическото посредничество на Турция все още не е възможно“, каза Кортунов.

    Кирил Семьонов, ориенталист, има малко по-различна гледна точка. „Мисля, че Русия и Турция преди всичко ще търсят нови възможности за сътрудничество в контекста на антируските санкции, към които Анкара не се присъедини“, каза източникът.

    „Но най-важните усилия ще бъдат насочени, струва ми се, към реално деблокиране на износа на зърно от Украйна. Що се отнася до възобновяването на преговорния процес, тук, колкото и да е странно, не само Западът, но и самата Украйна е против уреждането. Тоест, Киев е в конфликт с турската позиция по този въпрос“, добави експертът.

    „А в северната част на Сирия споразуменията между Москва и Анкара могат да бъдат приблизително както следва. Няма да е болезнено за Русия, ако турската операция се проведе в райони, които не са пряка зона на отговорност на Москва. Същото важи и за американската зона на отговорност и важността от поддържане на комуникацията между източната и западната част на страната по магистрала М4. Ако в резултат на операцията маршрутът не е прекъснат никъде, тогава това не трябва да пречи на преговорите “, заключва Семьонов.



    Тимофей Бордачев, програмен директор на Валдайския клуб, също смята, че „главната тема на преговорите между Лавров и Чавушоглу ще остане въпросът за участието на Турция в решаването на така наречения проблем с украинското зърно“. „Всъщност обаче проблемът всъщност не съществува, защото цялото зърно отдавна е извадено“, каза Бордачев. „Говорим повече за фуражна царевица и кюспе - отпадъци от производството на слънчогледово масло. Но тъй като това вече се превърна в политическа тема, Турция и Русия активно обсъждат въпроса“, обясни експертът.

    Това до голяма степен се потвърждава и от думите на самия Лавров, който в Анкара обяви възможността за създаване на „зърнен коридор“ в Черно море за износ на украинско зърно. „Президентът Путин публично каза, че ние гарантираме безопасността на такива маршрути и гарантираме, че когато и ако Украйна отиде да разчисти мини и позволи изтеглянето на кораби от своите пристанища, ние няма да използваме тази ситуация в интерес на текущата специална военна операция. Това са гаранциите на президента на Русия“, каза ръководителят на руското външно министерство.

    Лавров посочи още, че износът на украинско зърно няма нищо общо със световната продоволствена криза. Според руския министър Киев и западните страни се опитват да приведат ситуацията „в категорията на всеобща катастрофа“. „Делът на въпросното украинско зърно е по-малко от 1% от световното производство на пшеница и други зърнени култури“, каза министърът.

    Така, както показва многогодишната практика, "Москва и Анкара са в състояние да преговарят", смята Бордачев. „Заслужава да се отбележи, че всички споразумения се постигат по такъв начин, че да няма остри конфликтни ситуации между страните, тъй като интересите на Москва и Анкара не са ненужно противоречиви. Успешно се решават и някои технически проблеми, което трябва да видим в близко бъдеще“, заключи политологът.

    Превод: В. Сергеев"

    Любовта ще спаси света!!!
  70. 70 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Неутрално

    До коментар [#67] от "Ivan Prodanov":

    Руските фашисти също!

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  71. 71 Профил на M. Hunter
    M. Hunter
    Рейтинг: 93 Неутрално

    "Какъв ще е развоят оттук нататък"По-добре да не казвам :)
    —цитат от коментар 11 на Taiga

    Тъй, тъй, пази боже! Вие каквото досега сте казали, всеки път става! (За буквалистите: сарказъм е това.)

  72. 72 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2219 Весело

    До коментар [#69] от "hope":

    поглед.инфо
    гласове.ком
    ........................
    Други фалшиви сайтове с руска хибридна пропаганда?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  73. 73 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1487 Гневно

    До коментар [#38] от "georgievb":Над 30000 убити + ранените като нищо може да ги докарват до 70 хиляди. Ама това по Първи канал не го казват, така че нормално да се съмняваш.
    —цитат от коментар 59 на vesolr


    Не, не не е така...само жертвите са 70 000, заедно с ранените са над 200 000. Ти смятай, унищожени са им 5000 танка по 4 човека, само тоя род войски са 20 000 души. Ами 500 самолета, ами 10 000 бронирани машини...като ги умножиш са поне горните цифри.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  74. 74 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2281 Неутрално

    До коментар [#69] от "hope":поглед.инфогласове.ком........................Други фалшиви сайтове с руска хибридна пропаганда?
    —цитат от коментар 72 на mitko11


    ----

    фалшиви са само в твоята глава.
    Такива умници, дето четат само едната гледна точка няма нужда даже да коментират.

    Любовта ще спаси света!!!
  75. 75 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2780 Любопитно

    До коментар [#69] от "hope":

    "Турция има горещо желание да бъде част от преговорния процес по украинския въпрос. За Анкара това е въпрос на репутация, особено като се има предвид, че Западът се противопоставя на турското посредничество. Русия от своя страна не е против Турция да играе ролята на посредник. Това е важен сигнал, който характеризира преговорите”, каза пред Яшар Ниязбаев, политолог и ориенталист."

    Ха-ха! Че Турция има горещо желание да посредничи и да става гарант на Украйна е вън от съмнение и турците пак искат да хванат на тази кукичка руснаците за да получат украинците едностранни отстъпки като отеглянето от Киев веднага след което обвиниха руснаците в геноцид. Колкото до Сирия тези тъпи турски подмятания че САЩ били против турска намеса в Сирия а Русия били сдържана нямат стойност защото Русия дислоцира в проблемният район самолети и ПВО и колкото до им се иска на турците няма да ги изтегли оттам заради мазните им посреднически напъвания.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  76. 76 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    ... И да не забравяме, че украинската армия от 8 години се бие в Донбас и е понатрупала опит.
    —цитат от коментар 55 на lcj441103717


    Виждаме, виждаме ... след "Азовсталь" сега и в завод "Азот" - Северододонецк

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  77. 77 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2780 Любопитно

    До коментар [#34] от "Julian Mall":Украйна спазваше споразуменията въпреки провокациите на рашистите. Русия до 24 февруари лъга нагло, че няма да напада, но за теб това е нормално.
    —цитат от коментар 61 на vesolr


    Ако не знаеш Русия не е страна по споразуменията. Или според теб между Украйна и Русия има подписан договор за ненападение като договора Молотов-Рибентроп който Русия вероломно е нарушила?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  78. 78 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2780 Любопитно

    До коментар [#49] от "Julian Mall":Руски лъжи и дезинформация.
    —цитат от коментар 64 на mitko11


    Не вярваш че украинското ПВО е свалило всички руски самолети и са останали само 4-ри невидими за нея СУ-57?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  79. 79 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    Много точно, но жертвите се трупат, а можеше въобще да ги няма, така че в крайна сметка Путин /и Русия/ са сгрешили, започвайки тази авантюра.
    —цитат от коментар 50 на vzoran


    Не Путин раздаваше курабики на Майдана и не Путин започна да бомбардира Донбас дори без опит за преговори още 2014 година. Сега обаче Путин трябва да изрине "авгиевите обори" на Украйна.
    За другото сте прав = жертви можеше въобще да няма , ако НАТО и САЩ не бяха решили да разбудят спящ гигант и да се опитват с "мечка дренки да ядат".

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  80. 80 Профил на serafin
    serafin
    Рейтинг: 790 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nikola Damyanov":

    Забрави Сорос и Рокфелер

    Ако искаш нещо да НЕ бъде свършено създай комисия
  81. 81 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3954 Неутрално

    Примирие сега би означавало още по ужасна война в бъдеще

    klimentm
  82. 82 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3213 Разстроено

    До коментар [#81] от "klimentm":

    СВсе пак погледни тази статия в Ню Йорк Таймс. На нас ни е лесно да теоретизираме..
    https://www.nytimes.com/2022/06/08/world/europe/ukraine-war-front-line-trenches.html

  83. 83 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    Веднага хващам, че експертите следят процесите от скоро. При това не особено задълбочено.
    Украйна няма как да стане член на НАТО още с окупацията на Крим ДНР и ЛНР през 2014. И докато този териториален проблем не бъде решен с договор и признаване на границите НАТО нямаше как да допусне Украйна, защото по силата на чл.5 означава веднага да влезе във война с ядрена сила. Така, че това, че Русия искала Украйна вън от НАТО е вярно. Но тази цел е постигната още през 2014 г. И настоящата агресия не е с тази цел.

    Тия изобщо гледали ли са фамозното изказване на Путин как щели да свалят нацистите и наркоманите? А последващите заявки как щели да съдят украинските управници? Явно със сигурност не са запознати и с онова писание на Путин, според което съществуването на Украйна е грешка и, че всички Руси, Беларуси, Малоруси и Новоруси ще се обединят в Руския мир. Като все пак разбира се, нямало да се премахват отделните държави. Пък тия ми говорят как Путин вкара 200 000 войска, опита да превземе Киев и си разбива държавата щото искал Украйна да не влезе в НАТО!!! Целта беше марионетна държава подобно на ЛНР и ДНР. И това самите руснаци си го казаха директно.

  84. 84 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    До коментар [#2] от "Боян Баянов":

    Дуда може да се изумява колкото си иска. Той явно живее в средата на миналия век, обаче съвременният свят е много по-глобализиран и свързан и не се основава на принципа "на си ти куклите - дай си ми парцалките". Ако хората и политиците не комуникират, за да решават проблемите, това означава в един момент да си изметкаме ракети кой каквито има и дотам.
    Слаба ракия са полските управници, както и повечето американски и огромната част от европейските политици. Както казват в Русия - "с кого да си говорим?!". Няма здрав разум, няма реална оценка, сал една демагогия и пропаганда. За наличието на познания, умения и опит да не говоря - то само като чуеш какви отговори дава новата говорителка на Белия дом, или пък като чуеш какво отговаря Лиз Трас на въпроса на Лавров от януари т.г. дали Великобритания ще признае Воронежка и Ростовска област - тя даже не се усеща, че той я пробва и че това са си области в Русия и твърдо и категорично отговаря, че Великобритания никога няма да ги признае. Толкова по въпроса за най-елементарни познания от министъра на външните работи на една от страните с големите претенции.

  85. 85 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    И изобщо, останалото са общи приказки. Ясно е, че Украйна няма силите да изтласка руските войски. Евентуално на юг в Херсон(стигнаха на 15 к от града) Но пък и руснаците нямат силите да напредват така както искат.
    Другато отразява германската предателска позиция. Нали Украйна се спаси и ще съществува като държава! Значи вече е време да приключват, без значение с какви териториални отстъпки спрямо агресора. И без значение какво ще означава това. В 21 в и в Европа би трябвало да сме се отървали от подобно мислен от началото на 20 в.
    Важното е час по-скоро бизнесът да почне да работи и Газпром/Роснефт да плащат отново на немските политици.
    Реално преговори не може да има, защото това, което е постигнал Путин в момента е почти минимума. Той няма как отстъпи това, което ще заеме в Донбас, нито в Южна Украйна. Поне не и нищо съществено. Защото връзката с Крим е важна, а у дома зомбитата ще приемат едно връщане на Херсон, да речем, като загуба. Та преговори, при които Путин ще иска това, което войските му са взели, без отстъпки са бзсмислени.

  86. 86 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    До коментар [#18] от "dark'star":

    Абе Таньо що си не гледаш Торта.
    По Газопроводите Газът в каква Фаза е?
    Тея лом превод ни за какво ги слагат.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  87. 87 Профил на Menschkeit
    Menschkeit
    Рейтинг: 23 Неутрално

    Готова ли е Русия да отстъпи
    —цитат от коментар 0 на Статията


    Русия ако не е напълно готова да отстъпи, върви натам. Путин е този, който не е готов да отсъпи и не може да преживее своя провал.

    Като се видят анкетите на руски тубъри с обикновени граждани из градовете на Русия, става ясно, че поне половината руснаци са против войната, а сред по-младите това са поне 2/3. Повечето руснаци се оправдават с това, че всичко се решава лично от Путин в Русия и те са безпомощни да променят тези решения.

    Украйна има проста стратегия, с която да се бори за победа в тази война. Стратегията е същата, като тази на Виетконг срещу САЩ, на афганистанците срещу СССР, че дори и срещу САЩ.

    Украинците са на собствена територия, те се борят за собствените си домове и собствената си земя и няма къде да отидат. Те ще стоят и ще се бият колкото е необходимо, ако трябва с години - нямат друг избор, нямат и желание да се примирят с чужда окупация.

    Постоянния поток от помощи, оръжия и пари за сега им гарантира, че имат ресурсите да водят тази война и занапред.

    Продължителната война от друга страна изправя от друга страна Русия пред проблемите на всеки окупатор. Трябва да се поддържат мобилизирани десетки хиляди руски войници в Украйна, на чужда земя, далеч от домовете и семействата, при полеви условия и не толкова качествено снабдяване.

    В една продължаваща война, новите попълнения ще имат все по-малко мотивация и желание да отиват да с бият в Украйна. Войниците не са роботи, когато липсва ясна перспектива и цел, мотвацията много бързо се срива.

    А за руснаците цел няма - след Донбас какво - Харков, Одеса, Киев? Нямат ресурс за такава кампания. И какво им остава - безкрайна окопна война.

    Другият проблем е материалната обезпеченост и разходите за поддръжка на армията в състояние на война на чужда територия.

    Каквото и да си говорим всякакви планове на Русия относно разходи и загуби са история. Украйна няма друга съдба освен да се бие. За Русия в един момент се задава въпросът може ли да продължава да понася тези разходи и загуби - от икономическа, военна и социална гледна точка.

    При това във война без крайна цел.

    След като Путин си отиде по един или друг начин, нямам никакви съмнения, че Русия ще бъде готова да отстъпи много бързо назад от Украйна. И това ще бъде наистина огромната трагедия за руския и украинския народ, когато осъзнаят, че цялата касапница и разрушения са били безмислени. Резултат от напъните на болния мозък на един самозабравил се диктатор.

    Путин нито може да победи, нито да окупира Украйна и да подчини украинския народ. Въпросът е само до кога Путин ще е на власт в Кремъл. До тогава Украйна просто трябва да се бие.

  88. 88 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7012 Неутрално

    До коментар [#23] от "lcj441103717":

    А 85 % от военното производство на Русия ползва вносни компоненти.

  89. 89 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    Ако германците разбираха от стратегия щяха ли да загубят две световни войни?

  90. 90 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 1966 Неутрално

    До коментар [#1] от "serena":

    Аз пък съм военен експерт и казвам -да. На Украйна й е нужно делекобойно оръжие.

  91. 91 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3865 Весело

    До коментар [#90] от "fkm26555709":

    Вече е факт, и има сериозни резултати според украинците:
    https://www.mediapool.bg/dostavenata-ot-zapada-artileriya-veche-promenya-situatsiyata-na-boinoto-pole-obnovyava-se-news336507.html #comments

    Виж и коментарите отдолу

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  92. 92 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    "Германските експерти" на два пъти губиха световните войни.
    А сега .... експертно съветват и се изказват като експерти.
    Но пък има балъци, които да им вярват.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  93. 93 Профил на Menschkeit
    Menschkeit
    Рейтинг: 23 Неутрално

    До коментар [#82] от "daskal1":

    Нищо ново не ми каза статията, даже е доста назад като информация. Още в края на март и началото на април гледах и слушах един видео материал на журналист на свободна практика.

    Бил е в Миколаев около бомбардировката на 19 март и опита за руска офанзива към Одеса.

    Той още тогава разказа, че украинците търпят сериозни загуби при артилерийските обстрели понякога. И че войната заприличва според него на нещо подобно на ПСВ - окопи, окопи, окопи, копаене всеки ден и артилерийски дуели.

    Но разказваше и че е видял с очите си труповете на много руски войници в Херсон. И каза, че си личало, че са били абсолютно неподготвени, неекипирани.

    ---
    The group included 19- and 20-year-olds, and men in their 50s, including a former convict and men with doctorates. “It’s such a crazy mix but everyone feels the same — we must be there, we must fight and we must win.”

    He was aware of the mounting casualties, he said, but the Russians lost men, too.
    “If you want to win you should fight,” he said. “We don’t have another way.”

    Абсолютно точно това е моралът на армия, която иска да победи.

    Гледах наскоро едно видео и на пресслужбата на украинската армия. Много хубави автентични филмчета имат от предните линии.

    Силно впечатление ми направи това, че воюват цели семейства - братя, бащи синове. Бащи са загубили синовете си, мъже - братята си. Тези хора са с пълното съзнание, че животът им променен завинаги и няма какво повече толкова да губят в него. Могат само да спечелят, ако победят.

    Те са в тази война докрай -до победа или до смърт. Нещо което ние няма как да проумеем.

  94. 94 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2022 Неутрално

    Егати и тоя отиде на концерта на Кобзон, кой е полковника - рашистите да си го намерят

    https://novini.bg/sviat/rusia/722907?fbclid=IwAR0yJVzlDLOPgRp8_RwKdH4OMcIX9mjUL-F_m-d4Z-IEMECrh8Pn3hV6Twc

  95. 95 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    До коментар [#94] от "doctor.no":

    На фона на загубите на ВСУ някой да се радва на непотвърдена "новина" за смъртта на един руски полковник си е направо тотално неадекватно.

  96. 96 Профил на filofob
    filofob
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    "Германските експерти" на два пъти губиха световните войни.А сега .... експертно съветват и се изказват като експерти.Но пък има балъци, които да им вярват.
    —цитат от коментар 92 на Мариана Кълвачева


    Ти пък с какво не си съгласна? Реално германците говорят в полза на Русия. Основното е, че Украйна не може да победи напълно Русия и трябвало преговори. Не одобряваш ли?
    Или още си мислиш, че Русия може да извоюва пълна победа над Украйна, даже влизайки в Киев? Или си мислиш, че руснаците нямат колосални загуби и, че въпреки фактите настъпват лесно?
    Пък сетне ми говориш за обективност. Видя се, че дори не четеш с разбиране текстове, които не идват директно от Кремъл и, в които не се говори за хиляди предали се украини и как ей сега украинската армия ще приключи.

  97. 97 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 616 Неутрално

    "президента Володимир Зеленски, "успял да обедини народа и въоръжените сили в тази борба"."

    Така ги обедини, че се наложи да забрани на мъжете да напускат Украйна, щото никой нямаше да остане да брани киевската хунта. И в момента хунтата продължава да изпраща на бойното поле хора без никаква военна подготовка и въоражение, но грозящи ги присъди ако откажат да отидат за пушечно месо само за да може киевската хунта да продължава да изпълнява поръчките на Запада и да проточва тази вече изгубена война.

  98. 98 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 2916 Любопитно

    До коментар [#77] от "Julian Mall":

    Русия лъга многократно, че няма намерение да напада след като западните разузнавания предупредиха, че рашистите готвят нападение. Или паметта ти е толкова къса, че не помниш тези лъжи?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  99. 99 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Няма никаква логика Русия да отстъпва при положение че систематично и постъпателно всеки ден освобождава нови територии. Освен това откакто е започнала войната и в резултат на наложените "санкции" приходите на руската държава от продажба на енергийни ресурси се удвои. Оказа се че дори финансово за Русия е изгодно да се точи конфликта, да му мислим в ЕС където цените стават все по непосилни за хората.

  100. 100 Профил на Billy Pilgrim
    Billy Pilgrim
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#98] от "vesolr":

    Ти кажи дедо Джо защо не опази Украйна вместо да се ръкува с призраци





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK