Русия струпва части от резервисти край Украйна, твърди Лондон

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (223)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 873 Неутрално

    Лондон + Москва = рулез

  2. 2 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    „Министерството на отбраната на Германия отказа да прехвърли на Украйна 200 бронетранспортьора Fuchs

    Германия е въоръжена с повече от 800 бронетранспортьора Fuchs от различни модификации.
    Подкрепяме Украйна с всичко, което е възможно и отговорно. Но трябва да гарантираме способността на Германия да се защитава, каза министърът на ГСДП пред агенция DPA.“, 07.07.2022 г.
    https://www.tagesschau.de/newsticker/liveblog-ukraine-donnerstag-137.html #Fuchs

    Възникват някои въпроси:
    1.Тези 200 бронетранспортьори ще защитят ли Германия,
    ако Русия я нападне?
    2.За какво ѝ е на Германия членството в НАТО?
    3.Американските военни бази на територията на Германия ще стоят ли безучастни, ако Русия я нападне?

  3. 3 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    Хаха...Путин с допотопното си оръжие и необучени и зле мотивирани резервисти ли ще воюва???Украйна вече ще навлезе в решитена контраофанзира в Херсонска област и ще изтласка руските окупатори,които са изтощени до крайност..Путин агонизира и няма полезен ход,казвал съм гоотдавна и така излезе..

    shlshlshlshl
  4. 4 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2831 Неутрално

    Кога и дали Путин ще обяви мобилизация? Но само с жива сила не може да победи Украйна. Обречен е да загуби!

  5. 5 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    Хаха...Путин с допотопното си оръжие и необучени и зле мотивирани резервисти ли ще воюва???Украйна вече ще навлезе в решитена контраофанзира в Херсонска област и ще изтласка руските окупатори,които са изтощени до крайност..Путин агонизира и няма полезен ход,казвал съм гоотдавна и така излезе..
    —цитат от коментар 3 на dfjftriktrcdt


    Може би се готви точно за посрещане на контраофанзивата. Жалко за живота на всички тези хора, които хвърли и продължава да хвърля във войната. Може и да са били от краища на Русия, в които няма друг поминък, но за това е виновно единствено държавното ръководство в лицето на Путин и лакеите му. Тези хора можеше да се занимават със съзидателна дейност, вместо с разрушителна, включително за самите тях.

  6. 6 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 626 Неутрално

    До коментар [#3] от "dfjftriktrcdt":

    Трябва да се успокоиш.

  7. 7 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    „Министерството на отбраната на Германия отказа да прехвърли на Украйна 200 бронетранспортьора FuchsГермания е въоръжена с повече от 800 бронетранспортьора Fuchs от различни модификации.Подкрепяме Украйна с всичко, което е възможно и отговорно. Но трябва да гарантираме способността на Германия да се защитава, каза министърът на ГСДП пред агенция DPA.“, 07.07.2022 г.https://www.tagesschau.de/newsticker/liveblog-ukraine-donnerstag-137.html #FuchsВъзникват някои въпроси:1.Тези 200 бронетранспортьори ще защитят ли Германия, ако Русия я нападне?2.За какво ѝ е на Германия членството в НАТО?3.Американските военни бази на територията на Германия ще стоят ли безучастни, ако Русия я нападне?
    —цитат от коментар 2 на Боян Баянов


    Тези да не са слушали Радев?

  8. 8 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    „Германия не позволи на Испания да прати танкове в Украйна

    Твърди се, че има неофициално решение на западните съюзници да не предоставят такава техника
    Германия блокира плановете на Испания да прати в Украйна танкове Leopard 2A4. Както съобщава "Шпигел", Германия не е съгласна испанското правителство да прати 40 стари бойни танкове, германско производство. Ако Германия се беше съгласила, това щеше да е първият случай страна-членка на НАТО да изпрати бойни танкове в Украйна, отбелязва изданието.

    Съветникът в офиса на Зеленский Алексей Арестович за пореден път обвини Запада, че поддържа Путин - той го легитимира, поддържаше и поддържа до момента. Това каза тази вечер Арестович в интервю.

    Той даде за пример, че от януари до април т.г. стокообменът на Германия с Русия е донесъл на Путин допълнително 6 млрд.евро. За този период въпреки руската агресия в Украйна Германия е увеличила импорта от Русия с 60 %, докато за същото време търговията между Германия и Украйна е спаднала с 11 %.“, 12.06.2022 г.
    https://www.segabg.com/hot/category-the-war/germaniya-ne-pozvoli-na-ispaniya-da-prati-tankove-ukrayna

  9. 9 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3411 Неутрално

    Още руснаци за пушечно месо ? Какво ли му пука на сатрапа от бункера.......

  10. 10 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2671 Неутрално

    "Изданието "Важни истории" съобщи на 4 юли, че според роднини на затворниците от колония №7 "Яблоньовка" и ИК-6 "Обухово" в Петербург предложили да отидат в Донбас в редовете на частната армия "Вагнер", като им обещавали амнистиране и по 200 хиляди рубли на месец, ако оживеят, или 5 млн. рубли на роднините, ако загинат. В резултат около 40 души от "Яблоньовка" са откарани в Ростовска оласт в Южна Русия, макар желаещите да били около 200. Още 11 са от "Обухово", макар да не е известно дали последните са от записалите се за "доброволци"."

    По-опашата лъжа не можахте ли да измислите? Вагнер щял да набира кадри от затворниците щото нямало мераклии с боен опит да получават прилично възнаграждение. Това е украинска практика още от началото на АТО - лятото на 2014 г. когато затворници бяха набирани да се бият в Донбас. Даже имаше цели бойни подразделения като Торнадо съставени само от криминални типове съдени за тежки престъпления които се прочуха с жестокостите си. А сега има нови техни последователи - "Кракен" които се бият до Харков.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  11. 11 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    Пример за последното е, че множество от тези части е предвидено да се придвижват основно на МТ-ЛБ (скращение от многоцелеви транспортьор лек брониран) от зълбоките запаси в складовете. Това е леко бронирана верижна машина, замислена през 50-те години на ХХ век като влекач за оръдия и смятана дори в днешна Русия за неподходяща за дейност на фронтовата линия.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Почва да пристига свежо пушечно месо от новобранци с оборудване на 60-70 години..Техниката на фашистите е на привършване, а възстановяванетъо и в момента е невъзможно, поради бруталните санкции и изолацията.

    От друга страна украинците ще продължават да получават чисто нови модерни натовски оръжия и техника, колкото е необходимо. Фашистка русийка ще рухне по-бързо отколкото всички предполагаха.

  12. 12 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3234 Любопитно

    "От ISW обясняват, че според разбирането в САЩ и СССР..."

    "Дневник", СССР отдавна не съществува и не може да разбира нищо...

    Българи, бдете! Путин превзема Родината ни чрез Радев и радевчетата!
  13. 13 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    Дмитрий Кулеба, външен министър на Украйна, 22.01.2022г.:
    „Германските партньори трябва да спрат да насърчават Путин за ново нападение над Украйна

    Припомняме, командирът на германските военноморски сили вицеадмирал Кай-Ахим Шьонбах направи редица скандални изявления, по-специално,
    че Украйна никога няма да върне окупирания от Русия Крим и че тя, заедно с Грузия, не трябва да бъде приета в НАТО.

    По-рано Берлин изключи доставката на оръжие за Украйна на фона на евентуална руска инвазия.
    Германия също така попречи на Естония да прехвърли произведено в Германия оръжия в Украйна, за да се защити от потенциална руска инвазия.“ https://www.pravda.com.ua/rus/news/2022/01/22/7321338/

  14. 14 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3313 Неутрално

    Според сайта gulagu.net на фронта се изпращат затворници от колониите(затворите). Не съм сигурен дали това не е военно престъпление.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  15. 15 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#3] от "dfjftriktrcdt":Трябва да се успокоиш.
    —цитат от коментар 6 на _cska1948_


    На един крак съм и си пия уискито с лед...

    shlshlshlshl
  16. 16 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1817 Любопитно

    Кога и дали Путин ще обяви мобилизация? Но само с жива сила не може да победи Украйна. Обречен е да загуби!
    —цитат от коментар 4 на Vesselin Velkov


    Взе ми думите от устата!
    А кога ще загуби, тази седмица или до сряда следващата?

    Мараба, С-ДС доносници!
  17. 17 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Да купуваш смърта си.Какво безумие.Върнахме се векове назад.

  18. 18 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    „Великобритания започна да доставя на Украйна противотанкови оръжия, заобикаляйки Германия.

    Обединеното кралство започна да доставя на Украйна противотанкови оръжия, за да помогне за защита срещу потенциална руска инвазия, която е натрупала войски близо до границата с Украйна.

    Съдейки по избрания път, самолетите не следваха най-краткия маршрут, заобикаляйки германското въздушно пространство.
    Германия вероятно не е разрешила да лети над нейна територия.“, 18.01.2022 г. www.pravda.com.ua/rus/news/2022/01/18/7320792/

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2563 Неутрално

    И ще се изправят срещу 1 млн мотивирана и с висок украинска армия?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1210 Неутрално

    Кога и дали Путин ще обяви мобилизация? Но само с жива сила не може да победи Украйна. Обречен е да загуби!
    —цитат от коментар 4 на Vesselin Velkov


    Е не е само жива сила. Путлер почна да вади от нафталина техника на 70 години. Като свърши и тя ше сформират кавалерия, ако не са изяли конете дотогава.

  21. 21 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1477 Неутрално

    До коментар [#14] от "Николай Колев":

    Престъпление е.

  22. 22 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    "Изданието "Важни истории" съобщи на 4 юли, че според роднини на затворниците от колония №7 "Яблоньовка" и ИК-6 "Обухово" в Петербург предложили да отидат в Донбас в редовете на частната армия "Вагнер", като им обещавали амнистиране и по 200 хиляди рубли на месец, ако оживеят, или 5 млн. рубли на роднините, ако загинат. В резултат около 40 души от "Яблоньовка" са откарани в Ростовска оласт в Южна Русия, макар желаещите да били около 200. Още 11 са от "Обухово", макар да не е известно дали последните са от записалите се за "доброволци"."По-опашата лъжа не можахте ли да измислите? Вагнер щял да набира кадри от затворниците щото нямало мераклии с боен опит да получават прилично възнаграждение. Това е украинска практика още от началото на АТО - лятото на 2014 г. когато затворници бяха набирани да се бият в Донбас. Даже имаше цели бойни подразделения като Торнадо съставени само от криминални типове съдени за тежки престъпления които се прочуха с жестокостите си. А сега има нови техни последователи - "Кракен" които се бият до Харков.
    —цитат от коментар 10 на Julian Mall


    Това е практика на Янукович още от 2010-а, когато пусна престъпниците от затворите и ги въоръжи, за да отцепят Донецк и Луганск.

  23. 23 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    „Германия предлага на Украйна 5000 каски

    Виталий Кличко, кмет на Киев, 27.01.2022 г.:
    „Поведението на германското правителство ме оставя без думи.

    Министерството на отбраната очевидно не е осъзнало, че сме изправени пред перфектно оборудвани руски сили, които могат да започнат нова инвазия в Украйна по всяко време", каза той пред вестник Bild в сряда.

    „Каква подкрепа ще изпрати Германия следващия път? Възглавници?“ /news.bg/world/predlozhenie-na-germaniya-da-prati-5000-kaski-na-ukrayna-be-posreshtnato-s-prenebrezhenie.html

  24. 24 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 873 Неутрално

    "От ISW обясняват, че според разбирането в САЩ и СССР...""Дневник", СССР отдавна не съществува и не може да разбира нищо...
    —цитат от коментар 12 на plamen_b


    Напротив - СССР се възражда...Путин харесва и иска това!

  25. 25 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3234 Любопитно

    Вагнер щял да набира кадри от затворниците щото нямало мераклии с боен опит да получават прилично възнаграждение.
    —цитат от коментар 10 на Julian Mall


    Мераклиите с боен опит продължават да намаляват. Колкото повече опит, толкова повече намаляват.

    Българи, бдете! Путин превзема Родината ни чрез Радев и радевчетата!
  26. 26 Профил на gby38842308
    gby38842308
    Рейтинг: 159 Неутрално

    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    Ти по-дълга лъжа не можа ли да измислиш?

  27. 27 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 873 Неутрално

    [quote#16:"Манчо"][/quote]

    Все някога....може и след години. И ВСВ не свърши за 5 дни, нали?

  28. 28 Профил на gby38842308
    gby38842308
    Рейтинг: 159 Неутрално

    Да купуваш смърта си.Какво безумие.Върнахме се векове назад.
    —цитат от коментар 17 на dlagnikov


    Наемници. Ако Щатите им обещаят 2000 долара и стакан водка, набързо ще забравят и че са руснаци.

  29. 29 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2671 Неутрално

    От 6 юли след превземането на Лисичанск руските войски не можели нищо да превземат
    според статията а то май не било точно така:
    https://topwar.ru/198817-rossijskie-vojska-osvobodili-grigorovku-k-severo-vostoku-ot-severska-v-dnr.html

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  30. 30 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2197 Любопитно

    Такъв набор от глупости може да сътвори само британското разузнаване :)) Ту резервисти се возят на БТР към Украйна, ту са затворници , ту почиват , ту са опасни . Оръжието било старо , а Путин казал това. Истината е проста . Намесата в семейните разпри в Украйна , руснаците приемат като атака на НАТО и САЩ . Руснаците разбират всичко това като " Родина-мать зовёт!". Пет -Шест школи организират 20 дневни курсове за различен тип военни . Пехота , управление на военни машини , артилеристи, санитари , ремонтни бригади , курсове за младши офицери , електронно разузнаване и тн Общо взето на седмица може би влизат 2 нови батальона. Това е основната ударна сила . Руската редовна армия е преди всичко по авиация, танкове, самоходни гаубици , артилерия, системи за залпов огън , разузнаване и тн

  31. 31 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    Захари Стоянов пише с статията си „Кой?“:

    „Царуванието на нагайката, монголското иго, татарщината и крепостното право може би да са едни от най-силните фактори, които са направили от руските държавни мъже зверове и идиоти.“

  32. 32 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 1817 Любопитно

    Все някога....
    —цитат от коментар 27 на kmat


    Но все пак в сряда, нали?

    Мараба, С-ДС доносници!
  33. 33 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3843 Неутрално

    Путин събира още пушечно месо на границите, не е изключено и Белорус да се включи

    klimentm
  34. 34 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Весело

    До коментар [#3] от "dfjftriktrcdt":

    Добре, добре! Вярваме ти! Успокой се!

  35. 35 Профил на putlercaput
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3234 Любопитно

    Путлер почна да вади от нафталина техника на 70 години. Като свърши и тя ше сформират кавалерия, ако не са изяли конете дотогава.
    —цитат от коментар 20 на standup.straight


    Руските войски вече използват бронирани влакове в Украйна:

    https://www.interfax.ru/russia/847536

    Бронираните влакове са използвани предимно през 19 и първата половина на 20 век :-)

    https://ru.wikipedia.org/wiki/Бронепоезд

    Българи, бдете! Путин превзема Родината ни чрез Радев и радевчетата!
  37. 37 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2671 Любопитно

    До коментар [#22] от "qqv391093118":

    "Това е практика на Янукович още от 2010-а, когато пусна престъпниците от затворите и ги въоръжи, за да отцепят Донецк и Луганск."

    Тази история май я има само в твоето съзнание което е скъсало с реалността?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  38. 38 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    До коментар [#8] от "Боян Баянов":

    По - добре да не дават. Украинците ще я продадат. Може и на руснаците.

  39. 39 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    "Подобен избор изглежда озадачаващ на фона на думите на президента Владимир Путин, че "в Украйна нищо дори не сме започнали, както трябва"

    .БМП тата са окрадени от личния състав и могат да стигнат до фронта, като Армата от Красната плошчад....та за това с хриптящи МТЛБ та......

  40. 40 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3843 Весело

    До коментар [#30] от "dejmos":

    " Руснаците разбират всичко това като " Родина-мать зовёт!"."

    Но защо няма опашки от рашистки доброволци пред военните окръжия на Рашистан?!

    klimentm
  41. 41 Профил на Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца
    Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца
    Рейтинг: 32 Неутрално

    Прясното "мясо" посвърши. Де-ен-ерците приключиха. От тях не е останало много и вече няма какво да мобилизират. Прибраха и студентите от консерваторията в Донецк даже.

    Сега ще пълнят дупките в месомелачката с каквото има. Тия са точно за мясо на предна линия.

    Путинката го е страх да обяви мобилизация.

  42. 42 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4088 Неутрално

    Лошо , много лошо.Путлер се приготвя да продължава тази безумна война

  43. 43 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    Изцяло подкрепям Украйна от самото начало, но виждам, че за осем години ВСУ са се занимавали с провокации в Донецк и Луганск и вместо да се готвят за войната, която провокират, само са строили защитни съоръжения.
    Самият факт, че българското правителство е на страната на Зеленски, ясно говори, че нещата не вървят на добре.

  44. 44 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    До коментар [#11] от "standup.straight":

    Пушечното месо е там. ВСУ събра към 70 хиляди да защитават славянск и Северск. Не, че ще има файда.

  45. 45 Профил на Георги Христов
    Георги Христов
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    Историята за събиране на войници по затворите много напомня на филмов екшън, но за съжаление за някои това е реалност. Грозно е да си фашист!

  46. 46 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Весело

    До коментар [#15] от "dfjftriktrcdt":

    Вярваме ти!

  47. 47 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1056 Неутрално

    Руската агония ще е дълга и мъчителна....ще минат и през застоя и репресиите и гладомора.....

  48. 48 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    Винаги ме е впечатлявало как руснаците позволяват да бъдат третирани като например : груз 200 и груз 300. Човешкият живот при тях се изразява в тези две цифри. Дори във вермахта е имало по-хуманно отношение към собствените им войници.
    Та извън лирическото отклонение, груз 200 и груз 300 са струпани на украинската граница.
    Украинската артилерия вече взе превес, а какъв по-достоен отговор от жива сила срещу артилерия. И що за победа ще е, ако няма няколко милиона жертви

  49. 49 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Любопитно

    До коментар [#16] от "Манчо":

    Чака се голямото контранастъпление на украинците. Което щеше да бъде юни, отложиха го за юли, сега за август.

  50. 50 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    До коментар [#22] от "qqv391093118":"Това е практика на Янукович още от 2010-а, когато пусна престъпниците от затворите и ги въоръжи, за да отцепят Донецк и Луганск."Тази история май я има само в твоето съзнание което е скъсало с реалността?
    —цитат от коментар 37 на Julian Mall


    Драги, съзнанието ти не е наясно в чия реалност е, защото всички реалности, в които вярваш, са скъсали с действителността.

  51. 51 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    До коментар [#20] от "standup.straight":

    Същата техника разби и ИДИЛ в Сирия. А супер, пупер, дупер оръжията на САЩ и НАТО не свършиха нищо четири години.

  52. 52 Профил на ACER
    ACER
    Рейтинг: 631 Неутрално

    Путин пръв ще се запише. Все пак трябва да даде пример.

  53. 53 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3843 Весело

    "Зэки идут на войну"


    Новата суперпродукция на Кремъл
    режисьор ВВПутин
    оператор СКШойга
    композитор АСГерасимович

    klimentm
  54. 54 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Намесата в семейните разпри в Украйна , руснаците приемат като атака на НАТО и САЩ . Руснаците разбират всичко това като " Родина-мать зовёт!". ...
    —цитат от коментар 30 на dejmos


    Абе да знаеш, не е точно така. Украина е независима държава, няма такова нещо като “семейни разпри“. Но дори и така да беше, как мислиш ще постъпят съседите ти ако те видят как колиш жена ти на двора?

  55. 55 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3277 Неутрално

    Май превеждащите не са служили не са успели да преведат "резервисти" като "запасняци".
    Колкото до прегрупирането, имаше известен конфликт между ръководството на "донбаското опълчение" и Путин в края на миналата седмица. Путин каза, че след успеха е време войските да починат, да се попълнят, дооборудват и тогава да започнат "планирани действия". Донбасците казаха "Не, ние вървим напред!". Да, ама не.
    Що се отнася до частта в текста за набиране на затворници за войската, правено е от Амрията на САЩ през 19 век, правено е по време на ВСВ, и сега го правят и двете страни по логиката "Защо да ядат напразно хляба в затвора и да мързелуват?". Опасна игра с този контингент.

  56. 56 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2831 Неутрално

    До коментар [#16] от "Манчо":

    Вече е загубил. Въпрос на време е да е официално, мужик.

  57. 57 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    До коментар [#22] от "qqv391093118":

    Така направи Зе тази пролет. Пусна всички криминални и раздаде оръжие на всички.

  58. 58 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2197 Любопитно

    До коментар [#40] от "klimentm":

    Има , има...Връщат поне 25- 30%. Лоша физическо състояние/ форма, психическа лабилност , липса на възприятия за дадени умения.

  59. 59 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1655 Неутрално

    До коментар [#20] от "standup.straight":Същата техника разби и ИДИЛ в Сирия. А супер, пупер, дупер оръжията на САЩ и НАТО не свършиха нищо четири години.
    —цитат от коментар 51 на Vlado Nikolov


    Ама разбира се, идил беше въоръжена със супермодерните автомат калашников и толкоз. А да не говорим, че руската армия воюват с многоетажни блокове, а не с идил

  60. 60 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3234 Любопитно

    БМП тата са окрадени от личния състав и могат да стигнат до фронта, като Армата от Красната плошчад....
    —цитат от коментар 39 на KRAFTWERK


    Вярно, какво стана с уникалния и неповторим танк "Армата" (Т-14)? Войната на Путин срещу Украйна би било идеална възможност да се изпробва единствения нов танк разработен в Русия през този век. Той бе демонстриран на изложба още преди 9 години и на парада в Москва през май 2015 г. Между 2015-2020 г. руската армия планираше да купи 2300 от тези танкове :-)

    Българи, бдете! Путин превзема Родината ни чрез Радев и радевчетата!
  61. 61 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Весело

    До коментар [#30] от "dejmos":

    Ошашавиха се покрай оставката на Борето Джонсън. Да не им придиряме. Не лъжат за сефте.

  62. 62 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2117 Любопитно

    До коментар [#18] от "Боян Баянов":

    18.01.2022 г.?
    Сериозно ли?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  63. 63 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#3] от "dfjftriktrcdt":

    Всичко зависи ЕДИНСТВЕНО от тежкото въоръжение, което не достига на украиската армия. Без него орките имат преимуществото на непукизъм към броя на загиналите и тактиката на сриване на градове.
    Ако до средата на автгуст, пристигне обещаната артилерия контраофанзива е напълно възможна... ако обаче оборудване не пристигне това е твърде рискована операция, обречена да се превърне в кървава баня.
    Русия нама капацитет за пълномащабно нападение, но има достатъчно ресурс за съсредоточаване на огромна огнева мощ в отделни фронтови позиции.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  64. 64 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2070 Неутрално

    "Според американския Институт за изследване на войната (ISW)"

    За къде сме без непогрешимите анализатори от американския институт :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  65. 65 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Любопитно

    До коментар [#39] от "KRAFTWERK":

    И от къде е техниката тогава?

  66. 66 Профил на K2doors
    K2doors
    Рейтинг: 494 Неутрално

    "твърди Лондон"

    Те тука се спира и се става голем Смееееех..хайли лайкли,демек просто лъжа!!Ахмат Сила!!

  67. 67 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 801 Неутрално

    До коментар [#33] от "klimentm":
    Изглежда все по-малко вероятно... защото още преди войната Лукашенко имаше проблеми с опазването на властта си. Едно участие може да детонира гражданския мир в Беларус... И нищо чудно да станем свидители на повторение на сръбско-хърватскта война, където няколко подразделение на югославската армия минаха на другата страна.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  68. 68 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 533 Неутрално

    От 6 юли след превземането на Лисичанск руските войски не можели нищо да превзематспоред статията а то май не било точно така...
    —цитат от коментар 29 на Julian Mall


    Ами радвай се тогава, всеки ден победи и нови територии. То освен развалини друго там няма, но това не е важно, бажното е, че са дезинфекцирани от всякакви другомислещи... абе направо от хора, за всеки случай, човек никога не знае кой може да се окаже нацист като поровиш... справки при Сталин.
    Един въпрос: като победят целият свят и убият всички хора, каква е следващата цел? Луната? Марс? Лира в съзвездието Вега?
    Между другото, на „Вкусно и точка„ им свършват картофките. Ама здраве да е...

  69. 69 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3234 Любопитно

    Изцяло подкрепям Украйна от самото начало...
    —цитат от коментар 43 на yavooor


    Четейки всичките Ви коментари в "Дневник", аз пък мислех, че подкрепяте войната на Путин срещу Украйна. Много успешно ме заблудихте :-)

    Българи, бдете! Путин превзема Родината ни чрез Радев и радевчетата!
  70. 70 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2197 Любопитно

    До коментар [#54] от "Shopeto":

    Не е удачен пример...По скоро дъщеря ти е женена за този психясъл съсед. Той я бие , забранява да говори на роден език ,да ходи в църквата . Непрекъснато говори как да убие баща и ,и как да да разделят зестра..

  71. 71 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Весело

    До коментар [#41] от "Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца":

    Ако обяви, Путин губи, затова мобилизира. Ако не обяви, Путин губи, няма кой да мобилизира..😉 И вашата не е лесна!

  72. 72 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2222 Весело

    По-жалко подобие на армия от това, което сглобяват рашистите, няма никъде по света.
    Сигурно тия трябва и собствено оръжие да си носят за да воюват.

  73. 73 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1697 Разстроено

    КОЛКО МНОГО ХОРА ЩЕ ЗАГИНАТ ЗАРАДИ МОСКОВСКИТЕ КРЪВОЛОЦИ.

  74. 74 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1769 Неутрално

    „Дейли Мейл:
    Дали Шолц е толкова мек към Русия, защото е бивш марксист?

    През 1982 г. Шолц стана заместник-лидер на Младите социалисти и в есета и речи разобличава „агресивно-империалистическата стратегия на НАТО“ и нейните „десни“ привърженици в собствената си лявоцентристка партия.

    Подобно на много млади марксисти на Запад,
    Шолц вижда НАТО и САЩ като главния враг и заплаха за мира, а не СССР.

    Шолц принадлежи към марксистко ориентирана група, която често е била готова да „сътрудничи с комунистите“., 17.05.2022 г. https://www.dailymail.co.uk/debate/article-10827013/Is-Germanys-leader-soft-Russia-hes-ex-Marxist-asks-historian-DR-HUBERTUS-KNABE.html

  75. 75 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    До коментар [#48] от "stanislavdi":

    Украинците ползват същите означения. Колкото до украинската артилерия, оплакванията на военните на първа линия за оръдия и снаряди продължават.

  76. 76 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Путин подготвя пушечно месо за американските оръжия. Типична руска тактика, характерна за 2СВ, където СССР дават в пъти повече жертви от Германия.

  77. 77 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    като им обещавали амнистиране и по 200 хиляди рубли на месец, ако оживеят, или 5 млн. рубли на роднините, ако загинат
    Пресметни ми моля тези зашеметяващи суми в рубли в долари евра може и левове.
    Даже по Официалният ви курс колкото и реален да е той.
    За да разберем колко струва Човешкият живот в Русия?
    Ако можеше Путин трикратно щеше да мобилизира Цяла Русия.
    На него баш го брига че ще изпукат.
    Проблемите са че дори да събере милионна армия няма с какво да я въоръжи.
    Той още на зорноволците в Донбас раздаде Трилинейки.
    Второ кой да прати като всички са силоваци и чиновници никой не пройзвежда нищо само лапат от земята квот изкопат.
    Трето моля посочи колко милиона са жертвите мъченици за Осем години в Донбас където винаги се позовавате на тях като повод за Агресията?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  78. 78 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#41] от "Коалиция Газпром Гербидж Дпс Копейкин Славуца":Ако обяви, Путин губи, затова мобилизира. Ако не обяви, Путин губи, няма кой да мобилизира..😉 И вашата не е лесна!
    —цитат от коментар 71 на Vlado Nikolov


    Точно,Путин губи,няма полезен ход.Украйна не можа да бъде окупирана за няколко дни и за това му държи влага..

    shlshlshlshl
  79. 79 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#3] от "dfjftriktrcdt":Добре, добре! Вярваме ти! Успокой се!
    —цитат от коментар 34 на Vlado Nikolov


    Още малко и съветник на Путин ще станеш..

    shlshlshlshl
  80. 80 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Неутрално

    До коментар [#59] от "stanislavdi":

    Че американците чий го крепиха толкова време в Сирия, та не свършиха работата? Със супер оръжията си? За блоковете, има достатъчно инфо за украински войници укрепили се в апартаментите на хората и разположили ПТРК на покривите. Като не пускат хората да се изнесат от блоковете, а ги натикват в мазетата. За жив щит.

  81. 81 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#15] от "dfjftriktrcdt":Вярваме ти!
    —цитат от коментар 46 на Vlado Nikolov


    И Путин вярва,но по трудния начин..

    shlshlshlshl
  82. 82 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#48] от "stanislavdi":Украинците ползват същите означения. Колкото до украинската артилерия, оплакванията на военните на първа линия за оръдия и снаряди продължават.
    —цитат от коментар 75 на Vlado Nikolov


    Вярваме ти,успокой топката..

    shlshlshlshl
  83. 83 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2671 Любопитно

    [quote#50:"qqv391093118"][/quote]

    Повервах ти а сега по-подробно как точно Янукович със затворници си готвел да отцепва Донбас още 2010 година? Тази история май е известна само на теб?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  84. 84 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 533 Неутрално

    "Според американския Институт за изследване на войната (ISW)"За къде сме без непогрешимите анализатори от американския институт :)
    —цитат от коментар 64 на Taiga


    Добре че си ти да ни обясняваш нещата от тайгата или кадето там.

  85. 85 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Весело

    До коментар [#72] от "doctor.no":

    Да бе! Къде е американската, която се изнесе на бегом от Кабул и заряза оръжие и техника за десетки милиарди на талибаните.

  86. 86 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3061 Весело

    До коментар [#64] от "Taiga":

    "Според американския Институт за изследване на войната (ISW)"

    За къде сме без непогрешимите анализатори от американския институт :)
    ▪️▪️▪️▪️▪️▪️

    Ти не помниш ли вече, как МИДовска Машка, молила САЩ да й дадат график на война в Украйна, защото много иска в отпуска? Забравил ли вече?
    https://pbs.twimg.com/media/FOAN01TXEAM_0i8?format=jpg&name=medium

    "Чуждестранен агент"
  87. 87 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3869 Весело

    До коментар [#78] от "dfjftriktrcdt":


    До коментар [#79] от "dfjftriktrcdt":

    Ти си най - голямия специалист. От всичко разбираш! 😀 Не е зле да четеш обаче и нещо друго освен Арестович и ВВС.

  88. 88 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2222 Весело

    Путлер обявил, че няма да присъства на погребението на Шиндзо Абе. Ами те няма да го пуснат в Япония тоя.

  89. 89 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2671 Весело

    "Зэки идут на войну"Новата суперпродукция на Кремълрежисьор ВВПутиноператор СКШойгакомпозитор АСГерасимович
    —цитат от коментар 53 на klimentm


    Грешка Клементи!

    Сега е актуална песента на Висоцки - "Идут по Украине солдаты групы "Центр"

    Ако не знаеш това е групировката с обозночение "О" - Отважные!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  90. 90 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#59] от "stanislavdi":Че американците чий го крепиха толкова време в Сирия, та не свършиха работата? Със супер оръжията си? За блоковете, има достатъчно инфо за украински войници укрепили се в апартаментите на хората и разположили ПТРК на покривите. Като не пускат хората да се изнесат от блоковете, а ги натикват в мазетата. За жив щит.
    —цитат от коментар 80 на Vlado Nikolov


    Важното е, че си вярваш. Направо целият си народ използват като жив щит, не намираш ли? Между другото тези „инфо“ май само в Телеграм канала на Кадиров ги има, щото аз още не съм ги срещал.

  91. 91 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Съобщавам ви нещо по-миролюбиво: От Русия са напуснали козметични фирми и има дефицит на ботокс. Не ми е за руските жени, ама Путин ще погрознее. Предполагам, че геройски ще понесе тези несгоди в бункера. Още повече, че тези, които го виждат, не го доближават повече от 10 м. и няма да виждат добре промените . Пък за останалите - има си фотошоп.

  92. 92 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3061 Неутрално

    До коментар [#85] от "Vlado Nikolov":

    Да бе! Къде е американската, която се изнесе на бегом от Кабул и заряза оръжие и техника за десетки милиарди на талибаните.
    ▪️▪️▪️▪️▪️

    Браво, вземи 18 ₽ от чекмеджето.
    Ти наистина ли забравил или пак се правиш за Мурзилка, че не помниш, че тези оръжия са оставени на афганистанската армия, войники да защитават родината си.
    Ако такъв брой оръжия бяха дадени на Украйна сега, ОРКИ отдавна щяха да се крият в уличните тоалетни, някъде близо до Чугуевка

    "Чуждестранен агент"
  93. 93 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    Преди време спусках тукана един свой Анализ, който бе посрещнат с бурно Уууууууууууууууу и дълго нестихващи освирквания...

    Поантата бе, че укранците вероятно биха воювали значително ПО-УСПЕШНО, ако чужденци не им се бъркаха във военните дела.

    Разузнавателно инфо - да, даже вероятно е изключително полезно за Украйна, но не и намеса в прякото водене на бойните действия. Защото ми се струва, че куцо и сакато от чужбина казва на украинските военни какво да правят и до момента резултатът не е добър именно и поради тази причина (има и други!)

    Ако се погледне РЕАЛНО, вече мнооооооого десетилетия западняците не са водили никакви бойни действия с що-годе равностоен противник.
    Събират се 30-40-50 силни и въоръжени до зъби държави и започват да млатят една малка безпомощна държава без практически никакво въоръжение (или съотношение 100:1) - т.е. не са необходими никакви особени военни умения на редовия и офицерския състав или на пълководците.

    Докато войната в Украйна е между почти равностойни сили.
    Колкото и да врещят жълтопаветниците - Русия наистина воюва "лежерно", като по този начин създава предпоставка (не знам по каква причина) да има известно равновесие в живата сила и с известен превес на Русия в техниката - т.е. ходът на войната може да вземе ВСЯКАКВА насока.

    Отделно - в Украйна военните водят отбранителна война за своята държава и на своя територия, докато за жълтопаветните държави подобно нещо е напълно непознато от времето на 2СВ.
    Вероятно поради тази причина на украинците им диктуват тактика, все едно те водят война на чужда територия в обкръжение на враждебно и чуждо население. Т.е. тактиката на украинската армия е точно обратната на тази, която трябва да бъде, защото те не водят завоевателна война, а отбранителна!

    И последно - като морално-волеви качества и психотип украинци и руснаци са 1 към 1, докато при жълтопаветните операции в този аспект има абсолютна несъвместимост между воюващите страни.

    Пример в подкрепа на Моя Анализ е настоящата дописка, която демонстрира по-скоро нищетата на Военната Мисъл и дано украинците не я прочетат, защото нищо добро не ги чака, ако се опират на "изводите" в нея.

  94. 94 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3117 Неутрално

    До коментар [#78] от "dfjftriktrcdt":До коментар [#79] от "dfjftriktrcdt":Ти си най - голямия специалист. От всичко разбираш! 😀 Не е зле да четеш обаче и нещо друго освен Арестович и ВВС.
    —цитат от коментар 87 на Vlado Nikolov


    Който е учил е голям специалист,който не,ще слуша с отворена уста,фейковете на Первий канал и Итар-ТАСС..

    shlshlshlshl
  95. 95 Профил на Shopeto
    Shopeto
    Рейтинг: 533 Неутрално


    Поантата бе, че укранците вероятно биха воювали значително ПО-УСПЕШНО, ако чужденци не им се бъркаха във военните дела....
    —цитат от коментар 93 на Аскет


    Както казва един известен генерал: „Аматьорите говорят за стратегия, професионалистите говорят за логистика“.
    Ти, драги, просто говориш за неща които не разбираш.

  96. 96 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#20] от "standup.straight":

    //Е не е само жива сила. Путлер почна да вади от нафталина техника на 70 години.//
    =================
    Не бе, само до 65 годишни ще ги привикват за пушечно месо, а те с радост ще се запишат в армията на орките, защото ако не изчезнат безследно ще могат да бъдат погребани като хората (средна продължителност на живота в Мухосрания за мъжете е 65 години)!!!!

  97. 97 Профил на Аскет
    Аскет
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#20] от "standup.straight"://Е не е само жива сила. Путлер почна да вади от нафталина техника на 70 години.//=================Не бе, само до 65 годишни ще ги привикват за пушечно месо, а те с радост ще се запишат в армията на орките, защото ако не изчезнат безследно ще могат да бъдат погребани като хората (средна продължителност на живота в Мухосрания за мъжете е 65 години)!!!!
    —цитат от коментар 96 на LudLustrator


    Много точно наблюдения...

    Продължителността на живота (обща, по пол - мъже, жени) в Русия и Украйна е практически напълно еднаква с незначителна разлика след десетичния знак - т.е. реално никаква.

    Винаги ми е било интересно как може да се бълват подобни ЧУДОВИЩНИ идиотщини! :)

  98. 98 Профил на Камен Доков
    Камен Доков
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#77] от "dedoliben":

    200 000 рубли са 90 000 гривни. утре летя за киев. мога да занеса, писмо, документи, ключове, куче или котка с ваксина против бяс. пишете на лично.

  99. 99 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5239 Неутрално

    Хаха...Путин с допотопното си оръжие и необучени и зле мотивирани резервисти ли ще воюва???Украйна вече ще навлезе в решитена контраофанзира в Херсонска област и ще изтласка руските окупатори,които са изтощени до крайност..Путин агонизира и няма полезен ход,казвал съм гоотдавна и така излезе..
    —цитат от коментар 3 на dfjftriktrcdt


    +++++++++++++++

  100. 100 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3277 Любопитно

    До коментар [#75] от "Vlado Nikolov":

    На тази тема имаше едно интересно обяснение в едно изречение сред уж "аналитичен" текст в руски официоз. Обяснението беше , че в резултат на "случайни" пожари и взривове в арсеналите на Украйна преди войната (бих добавил и в други страни от бившия договор) амрията на Украйна нямала необходимото количество снаряди. С други думи, ГРУ от доста време са се подготвяли за тази "специална операция" в Украйна. Задавам си въпроса, дали едва сега някои политици свързват "точките" в тази линия, или са се правели на неразбиращи?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK