Зеленски нареди да отвоюваме Южна Украйна, заяви министърът на отбраната

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (122)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2220 Неутрално

    А после - парад в Москва!

  2. 2 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    „Благодарение на това, че Мелник постоянно говореше, че Германия дава малко и с нежелание оръжие на Украйна, това се превърна в общоприет факт в международната политика.
    „Медуза" отбелязва, че Франция и Италия дават още по-малко, но тъй като там посланиците не са ала Мелник, светът разбра само за Германия.
    Благодарение на натиска на Мелник Германия се отказа от пацифизма си, започна да доставя гаубици на Украйна, да не говорим за голямата икономическа помощ и приема на бежанци.

    „Шпигел" отбеляза, че вместо да бъде презиран от немците за обидите, които сипе, Мелник всъщност е харесван от германците.
    Те смятат, че думите на Мелник са справедливи.“, 09.07.2022 г. https://www.segabg.com/hot/category-the-war/zelenski-uvolni-petima-poslanici

  3. 3 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2888 Неутрално

    > сякаш офицер от ФСБ е опрял пистолет в челото им.

    22 години вече държи властта тоя офицер от КГБ.

    Нищо не се е променило от времената на сталинските чистки.

    કટાક્ષ
  4. 4 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Неутрално

    в следващите няколк огодини ще наблюдаваме процес на призиви за суверенитет на части от руската територия. Руската федерация ще приключи като различни държави - Татарстан, Башкортостан и т.н.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Вече и официално започват да го говорят,което е многозначително.

    За начало ЮЖНА РУСИЯ,което исторически и етнически е БЛИЗКА С

    УКРАЙНА ще се ОТДЕЛИ ОТ РУСИЯ и ще потърси някаква ИНТЕГРАЦИЯ

    с УКРАЙНА.

    След това
    БАШКОРТОСТАН
    ТАТАРСТАН
    ЯКУТИЯ
    КАЛМИКИЯ
    БУРЯТИЯ.....
    зер няма вечно да са ферми за ПУШЕЧНО МЕСО на КРЕМЪЛ

  5. 5 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    Дмитрий Кулеба, външен министър на Украйна, 22.01.2022г.:
    „Германските партньори трябва да спрат да насърчават Путин за ново нападение над Украйна

    Припомняме, командирът на германските военноморски сили вицеадмирал Кай-Ахим Шьонбах направи редица скандални изявления, по-специално,
    че Украйна никога няма да върне окупирания от Русия Крим и че тя, заедно с Грузия, не трябва да бъде приета в НАТО.

    По-рано Берлин изключи доставката на оръжие за Украйна на фона на евентуална руска инвазия.
    Германия също така попречи на Естония да прехвърли произведено в Германия оръжия в Украйна, за да се защити от потенциална руска инвазия.“ https://www.pravda.com.ua/rus/news/2022/01/22/7321338/

  6. 6 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Неутрално

    А после - парад в Москва!
    —цитат от коментар 1 на sim4o


    Първо ПРЕВРАТ, а после и парад.
    Както се прави "ПА РУССКИ"
    га-гааааа

  7. 7 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    До коментар [#2] от "Боян Баянов":

    Можеш дълго да си баеш, ама и 100 пъти да речеш "халва", в устата благо не става.

  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 1592 Неутрално

    "Руската федерация ще приключи като различни държави - Татарстан, Башкортостан и т.н."

    Това е неизбежен край на дъртата, мухлясала Империя на злото. А Татарстан е старата Волжка България.

  9. 9 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2313 Гневно

    Североизточните агресори ще си платят всичко пред съда в Хага!!!

  10. 10 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2888 Неутрално

    До коментар [#2] от "Боян Баянов":

    > Мелник всъщност е харесван от германците.
    > Те смятат, че думите на Мелник са справедливи.

    Явно човекът знае как да си върши работата.

    કટાક્ષ
  11. 11 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Весело

    До коментар [#2] от "Боян Баянов":Можеш дълго да си баеш, ама и 100 пъти да речеш "халва", в устата благо не става.
    —цитат от коментар 7 на venelingeologia


    Това кажи на МИТРОФАНОВА, дето отглежда КЛУБ-4000

    за да баят по 100 пъти на ден "халва".........

  12. 12 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Да, да....добре.....

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  13. 13 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    Сега ще има голямо млатене на укр..итеци.

    Judjuk
  14. 14 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    Е то и ЕС приема декларация след декларация, ама от това нищо не следва :)

  15. 15 Профил на Ан Он
    Ан Он
    Рейтинг: 2888 Неутрално

    Празниците с фойерверки по случай освобождаването продължавали.

    ----

    За минувшие 5-7 дней поражены оказались свыше 10 крупных складов артиллерийских и прочих боеприпасов, несколько нефтебаз, около десятка командных пунктов и примерно столько-же мест расположения личного состава в нашем ближнем и глубоком тылу. А также несколько позиций ПВО и артиллерийских позиций. Понесены БОЛЬШИЕ потери в личном составе и технике.

    કટાક્ષ
  16. 16 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    „Германия обяви, че доставя 5000 защитни каски за Украйна, като същевременно повтори, че няма да изпрати никакви оръжия.“

    Виталий Кличко, кмет на Киев, 27.01.2022 г.:
    „Поведението на германското правителство ме оставя без думи.

    Министерството на отбраната очевидно не е осъзнало, че сме изправени пред перфектно оборудвани руски сили, които могат да започнат нова инвазия в Украйна по всяко време", каза той пред вестник Bild в сряда.

    „Каква подкрепа ще изпрати Германия следващия път? Възглавници?“ /news.bg/world/predlozhenie-na-germaniya-da-prati-5000-kaski-na-ukrayna-be-posreshtnato-s-prenebrezhenie.html

  17. 17 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    "Украйна събира едномилионна воена сила със западни оръжия, за да си върне окупираният от Русия юг. Президентът Володимир Зеленски е издал такава заповед и командването на армията подготвя планове за изпълнението ѝ."

    Успех и победа на украинската армия! Вън от Украйна на руските окупатори!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  18. 18 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2568 Разстроено

    "През ноември сключих сделка с главнокомандващия армията ген. Залюжни - казах му, че съм адвокат, не съм военен командир" - но иначе хиляди патриотично възпитани украинци се връщат да се бият с чувството за дълг, което с подобни "гъвкави преговарящи", изпълняващи нарежданията на ВолодиМИР и обгрижвани с нови и нови оръжия от партньорите, някак не се съчетава? След като се оправдава, че при преговорите с руснаците не срещат нищо друго освен сляпо изпълнение на заповеди и страх, защо не пробва като добър адвокат да продължава настоятелно да защитава милионите украинци, а се радва, че милион бойци са готови да бъдат жертви? Нещо много сбъркано има в стратегията и тактиката на украинските ОПравници, което показва, че едва ли са толкова патриоти колкото са милионите им поданици.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  19. 19 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6357 Неутрално

    … което значи, че Украйна получава оръжие за армия от 1 милион. Харков май ще се размине с референдума тип путин (съгласен или да)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  20. 20 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    „Дейли Мейл, 17.05.2022 г.:

    През 1982 г. Шолц става заместник-лидер на Младите социалисти и в есета и речи разобличава
    „агресивно-империалистическата стратегия на НАТО“ и нейните „десни“ привърженици в собствената си лявоцентристка партия.

    Подобно на много млади марксисти на Запад,
    Шолц вижда НАТО и САЩ като главния враг и заплаха за мира, а не СССР.

    Шолц принадлежи към марксистко ориентирана група, която често е била готова да „сътрудничи с комунистите“. https://www.dailymail.co.uk/debate/article-10827013/Is-Germanys-leader-soft-Russia-hes-ex-Marxist-asks-historian-DR-HUBERTUS-KNABE.html

  21. 21 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 1571 Любопитно

    " моята работа е да уведомя страните партньори от какво имаме нужда"

    Отново ще има дайте ни, колкото повече, толкова повече😂
    Колко станаха парите до момента които потънаха в Украйна? Защо никой не публикува подобни цифри, докато хората в ЕС няма да имат пари, за да си платят битовите сметки?

  22. 22 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 1151 Неутрално

    Зеленски му е лесно да нарежда от бункера с веселото.

    Евроатлантида
  23. 23 Профил на Ριζοσπάστης
    Ριζοσπάστης
    Рейтинг: 858 Неутрално

    И как ще стане това? С планина от трупове?

  24. 24 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2220 Неутрално

    Първо ПРЕВРАТ, а после и парад.
    Както се прави "ПА РУССКИ"
    га-гааааа
    —цитат от коментар 6 на Hawaii


    Това за евентуално сваляне на Зеленски от неговите и аз го чух някъде - ама ми се видя налудно!

    Ти сигурен ли си - имаш ли точни сведения

  25. 25 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2222 Весело

    Украйна остана само приказките ... С 6 или 10 системи за залпов огън ще обърнат войната ?:))

  26. 26 Профил на Viper_c
    Viper_c
    Рейтинг: 314 Весело

    На нисичкият диктатор, какъв ще му го поставят... Ама той си е руснак, свикнал е!

    Комунист и на некролог да го видиш - пак му удари шамар!
  27. 27 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1262 Неутрално

    "Зеленски нареди да отвоюваме Южна Украйна"
    Зеленски го очаква нещо много тежко и мъчително...

  28. 28 Профил на torris
    torris
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Зеления ако иска да прилича на Дядя Сталин, първо трябва да нареди ,,Нито крачка назад".👮‍♂️😀

  29. 29 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1529 Неутрално

    Излиза че най-големите страни в ЕС дават най-малко оръжие - Германия, Франция, Италия. Оръжие дават Източна Европа и Великобритания. Плюс САЩ и Турция. Обачи, ние сме черната овца, които не давали оръжие. Ба..и и лицемерието.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  30. 30 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3031 Неутрално

    До коментар [#27] от "Лео":

    "Зеленски го очаква нещо много тежко и мъчително.."

    Президент Зеленски се ползва с подкрепата на над 90% от украинците. Всички парламенти пред които говори го посрещат и изпращат със ставане на крака. Над 50 държави се включиха в антикремълската коалиция . В Лугано Украйна получи обещание за 750 млд. помощ след края на войната. В същото време, целият цивилизован свят се обяви против режима на Путлер и му наложи безпрецедентни санкции. Итн,Итн. Това е положението.

  31. 31 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    Заемане на неутрална позиция или забрана за доставяне на оръжие за Украйна, означава да не пречим на руските нацистките пълчища и на ислямските главорези на Рамзан Кадиров да избива варварски братския славянски и православен украински народ и да разрушават Украйна.

  32. 32 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 867 Неутрално

    Полигон за експериментален сблъсък между руски и западни оръжия. Няма друг толкова подходящ терен за търсените мащаби в никоя друга точка по света. Както и няма по-корумпирано управление и по-глупав народ, дори и според африканските представи.

  33. 33 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1871 Неутрално

    Нямаме данни, за да определяме кой и кога ще вземе надмощие.
    Но предвидения от джуджето парад, като че ли се отмени окончателно. Преговори към момента не се очертават и всичко ще се реши с военни действия.
    Вижда се, че Путин събира каквото намери, само и само, да не спомене думата война, която ще му даде възможност за мобилизация и затова, на фронта отиват не "освободители", не дори и редовна или мобилизирана ( т.е. от страх да не те обвявят за дезертьор), а хора, които са социално изпаднали или затворници и гледат да изкарат някой друг долар, без да си остават живота в Украйна.
    От гледна точка на духа, съвсем различно е да си мотивиран да запазиш дома си или да отмъстиш за разрушения дом и евентуалните жертви или да си наемник, при това за жълти пари.

  34. 34 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    Успех на украинците.Дано рушаците бъдат бързо прогонено от Южна Украйна.

  35. 35 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1219 Весело

    „Шпигел" отбеляза, че вместо да бъде презиран от немците за обидите, които сипе, Мелник всъщност е харесван от германците. Те смятат, че думите на Мелник са справедливи.“, 09.07.2022 г. https://www.segabg.com/hot/category-the-war/zelenski-uvolni-petima-poslanici
    —цитат от коментар 2 на Боян Баянов

    Не знам какво пише "Шпигел", но Frankurter Allgemeine Zeitung Suddeutche Zeitung видимо с облекчение коментираха отзоваването му.

  36. 36 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    "Търчете, тамо са раите!"

  37. 37 Профил на reddragon
    reddragon
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Горките украински войничета. Мрат като мухи заради акълиите, които Зеля получава от Запад.

  38. 38 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1689 Любопитно

    "Имаме около 700 хиляди души във въоръжените сили плюс национална гвардия, полиция, гранични войски... това е около милион."

    Интересно, руснаците, заедно с двете "републики" не надвишават 250 хиляди души. Явно превъзходството в огневи средства си казва думата?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  39. 39 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    "Имаме около 700 хиляди души във въоръжените сили плюс национална гвардия, полиция, гранични войски... това е около милион."Интересно, руснаците, заедно с двете "републики" не надвишават 250 хиляди души. Явно превъзходството в огневи средства си казва думата?
    —цитат от коментар 38 на georgievb


    Половината световен арсенал от Javelin, HIMARS, M777, CAESAR, байрактари..... срещу стари танкове Т-62......а резултатите.......

  40. 40 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    "Убеден съм, че в следващите няколко години ще наблюдаваме процес на призиви за суверенитет на части от руската територия. Руската федерация ще приключи като различни държави - Татарстан, Башкортостан и т.н."

    След като Русия подпомага създаването на квази марионетни държави като Южна Осетия, Абхазия, ДНР и ЛНР е логично Запада и Украйна да помогне създаването на Татарстан, Башкортостан, Дагестан и т.н. :-)

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  41. 41 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1219 Весело

    След като Русия подпомага създаването на квази марионетни държави като Южна Осетия, Абхазия, ДНР и ЛНР е логично Запада и Украйна да помогне създаването на Татарстан, Башкортостан, Дагестан и т.н. :-)
    —цитат от коментар 40 на Иво


    Е те вече пробваха през 90-те.
    Сега плачат че срещу себе си имат чеченци.

  42. 42 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3031 Неутрално

    Горките украински войничета. Мрат като мухи заради акълиите, които Зеля получава от Запад.
    —цитат от коментар 37 на tonywalker



    А пък някои разправят, че мрели за Родината си, за домовете и семействата си. По склонен съм, на тях да вярвам. А, рашистите за какво мрат?

  43. 43 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    Голяма каша е в ръководните украински тикви и Лондонския перчем упорито я доразбърква...

    От идиоти отговор не чакам
  44. 44 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#38] от "georgievb":

    Руснаците концентрират войските си в необходимите направления. Така са правили германците през ВСВ. Въпреки че СССР са имали огромно превъзходство във военна сила през 1941 г. То германците благодарение на мобилност и концентрация са нанасяли удари и са напредвали. Чак през 1943 г благодарение на доставките по лендлиза СССР обръща войната. Сега ще видим дали ще има достатъчно доставки за Украйна. Към момента са недостатъчни. САЩ са издържали изцяло червената армия, всичко е било американско - оръжие, боеприпаси, самолети, храна, гориво и транспорт, в пъти повече от германското. Сега не виждаме нещо такова. Докараха им няколко ракетни системи, които действително са с класи над руските, но не стигат. Явно все пак има договорка с руснаците да не се прекалява. Без ядреното оръжие руснаците ще удържат не повече от месец срещу Украйна и Полша. За трети път поляците щяха да маршируват в Москва

  45. 45 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1686 Неутрално

    До коментар [#4] от "Hawaii":

    Чечения.
    Калининград.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  46. 46 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3457 Неутрално

    Североизточните агресори ще си платят всичко пред съда в Хага!!!
    —цитат от коментар 9 на selqnin


    Не само там,както се вижда съвременното тежко въоръжение от САЩ и други западни държави вече действат ефективно на бойното поле и дават добър урок на руските окупатори и терористи...С две сглобени дрончета с остаряли западни компоненти без двигатели от Анадола не може Украйна да спре руските бандюги...

    shlshlshlshl
  47. 47 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    ...САЩ са издържали изцяло червената армия, всичко е било американско - оръжие, боеприпаси, самолети, храна, гориво и транспорт, в пъти повече от германското. ...
    —цитат от коментар 44 на rexdog2004

    Танкове:
    Произведени в СССР 1943-1945 - 68 417 танка.
    Доставки по ленд-лийз 1943-1945 - 7 056 танка.

    Самолети:
    Произведени в СССР 1943-1945 - 231 977 самолета.
    Доставки по ленд-лийз 1943-1945 - 14 795 самолета.

  48. 48 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1686 Неутрално

    До коментар [#47] от "Virgin":

    Радио-комуникационните системи за танковете кой щ ги достави? Съветските танкове 41-ва са комуникирали с флагчета, както французите през 39-та.
    Камионите? Джиповете? Транспортните самолети?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  49. 49 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    А с бабичките ще докарат 2 милиона

  50. 50 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#44] от "rexdog2004":

    При първия си опит да влезе в директен конфликт с Русия Полша ще бъде показно унищожена. Русия няма да използва ядрено оръжие срещу Украйна в никакъв случай, но срещу Полша ще го направи без замисляне.И не само срещу Полша, срещу Турция също, срещу Япония и тн.
    Виж тия прокси истории минават , но де факто са си сериозна стъпка към ядрена война. Защото явно разни чужденци "инструктори" с чуждо оръжие и боеприпаси стрелят по руска територия, което си е чисто участие в бойни действия.

  51. 51 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#47] от "Virgin":

    Разсмя ме - в танковете произведени в СССР американски са - алуминият за двигателя В2., елементите на горивната система, танковата стомана нарязана и разкроена още в САЩ, заварачните флюсове, гилзите на снарядите и взривните вещества, радиостанцията и окабеляване, дрехите и храната на танкистите, заводите за преработка на нефт и дизел. За самолетите ще кажа само - храна, дрехи, боеприпаси и гориво са от САЩ, не само преките доставки. СССР е участвал само с пушечно месо в армията и работна ръка в заводите, всичко друго е от САЩ и Великобритания. Британците въпреки че дават по малко, дават качествено - с британски металорежещи машини са се обработвали венците на куполите на т34, без тях щяха да са с късите оръдийца, а без американските технологии за заваряване и разкроени бронелисти щяха да произвеждат по хиляда танка на година, както е било преди американците да организират производството на т34 в нижни тагил

  52. 52 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2777 Неутрално

    Зеленски нареди да отвоюваме Южна Украйна, заяви министърът на отбраната
    =======================================
    И същевременно се интересува дали си е получил наема от вилата му в Италия.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  53. 53 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2700 Неутрално

    До коментар [#25] от "dejmos":

    Точно в това е Проблемът на руснаците.
    5-6 Системи и 10-11 Оръдия на 1000 километра Фронт ама се чуват и най вече виждат.
    Значи срещу тях няма нищо което може адекватно да им противостой.
    Вече почти няма Видео от безпилотници.
    То и пилотниците ги няма.
    Флота си еба Вък майкята.
    Останаха само Кашимерия и Артилерия.
    Няма и Филмче като при Чичкп Сталин как заводите бълват Танкове и Самолети.
    Айде поне отремонтирани.
    Но се оказа че това като ново не става а за Ремонт изобщо.
    То и като го праснеш с Джевелин или Стингър много не остава.
    А за спътници и Разузнаване забрави тея двете неща по малко и от Флота взеха участие досега.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  54. 54 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Весело

    "Украйна събира едномилионна воена сила със западни оръжия, за да си върне окупирания от Русия юг. Президентът Володимир Зеленски е издал такава заповед и командването на армията подготвя планове за изпълнението ѝ."

    Марк Миллли и Остин гледат уплашено! Дори армията на САЩ няма такава внушителна численост. Путя сигурно и той се е разтреперал от страх и не смее да напусне бункера! С комици като този Резников от шоуто на Зеленски Украйна задължително ще пабеди Рассия.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  55. 55 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2777 Неутрално

    Горките украински войничета. Мрат като мухи заради акълиите, които Зеля получава от Запад.
    —цитат от коментар 37 на tonywalker


    Повече са наемниците.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  56. 56 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#50] от ".":

    Говоря за конвенционална война. Ясно е че Русия в момента е непобедима с наличното си ядрено оръжие. И никой няма да я провокира военно. Идеята ми беше че сега славяните имат военен паритет срещу фино угрите и татарите в конвенционално оръжие и ако Русия нямаше ядрено оръжие славянската армия щеше да превземе Москва.

  57. 57 Профил на _cska1948_
    _cska1948_
    Рейтинг: 631 Неутрално

    "Резников споделя, че е бил изненадан, когато през ноември Зеленски му предложил поста на министър отбраната".
    =====================================

    Адвокате, да не мислиш, че комедийният актьор е бил по-малко изненадан, когато са му предложили да стане главнокомандващ?
    Цялата ви армия и цялата ви държава е една комедия.
    И е на път да се превърне в трагикомедия.

  58. 58 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#54] от "Julian Mall":
    Зеленски и 5 милионна армия ще обяви, че и 50 милионна може, стига Запада да плаща. И за 100 години война може да се гласи. 5 милиарда месечно обаче не са достатъчни според Зеленски, поне 7 иска.

  59. 59 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2700 Любопитно

    До коментар [#41] от "Virgin":

    Да те питам нещо по човешки.
    Ти какво почуства когато телевизията показа как чеченец реже на руското войниче Главата?
    И какво стана с това твое Чувство та то еволюира до Въсторг и упование в чеченците?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  60. 60 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#50] от ".":Говоря за конвенционална война. Ясно е че Русия в момента е непобедима с наличното си ядрено оръжие. И никой няма да я провокира военно. Идеята ми беше че сега славяните имат военен паритет срещу фино угрите и татарите в конвенционално оръжие и ако Русия нямаше ядрено оръжие славянската армия щеше да превземе Москва.
    —цитат от коментар 56 на rexdog2004


    Виж, забравяш руския манталитет, сега дори и кадрови руски офицери отказват да се бият в Украйна. Все още за руснаците украинците са им братя и са против войната.
    При положение обаче че войната стане отечествена, нещата стоят съвсем друго яче особенно при намесата нанатовски части. Тогава милост няма да има. Тя даже сега войната става все по кървава, приположение че в първите месеци руснаците една казарма с украински войници не удариха.

  61. 61 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2222 Неутрално

    До коментар [#53] от "dedoliben":

    По кратко и ясно ! Това ли поредното чудо ??
    Чудо бяха Байрактарите
    Чудо Бяха Дживелините
    Чудо бяха трите седмици
    Поредното чудо са тези системи ( впрочем до 300 - 350 км)
    Всички те обръщаха войната !!:)

  62. 62 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#60] от ".":

    Прав си че славяни руснаци не воюват срещу украинците, а и не смеят да ги изпратят особено след унищожението на чеченците под буча. Така и не се разбра кой унищожи кадировците- украинците или руснаците. Или заедно.

  63. 63 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5795 Неутрално

    Горките украински войничета. Мрат като мухи заради акълиите, които Зеля получава от Запад.
    —цитат от коментар 37 на tonywalker


    А руските войничета просто изчезват безследно...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  64. 64 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 1404 Неутрално

    До коментар [#44] от "rexdog2004":При първия си опит да влезе в директен конфликт с Русия Полша ще бъде показно унищожена. Русия няма да използва ядрено оръжие срещу Украйна в никакъв случай, но срещу Полша ще го направи без замисляне.И не само срещу Полша, срещу Турция също, срещу Япония и тн.Виж тия прокси истории минават , но де факто са си сериозна стъпка към ядрена война. Защото явно разни чужденци "инструктори" с чуждо оръжие и боеприпаси стрелят по руска територия, което си е чисто участие в бойни действия.
    —цитат от коментар 50 на .


    Не знам къде ви ги свеждат тези глупости.
    Ядреното оръжие е за плашене и не прави абсолютно никой "непобедим".
    Aegis system е разположена в Полша едната, другата е в Румъния, има и в Турция и Испания – така че Путин е наясно с това – в мига, в който нещо се развижи в силозит, ще полетят насрещни рекати и тука въпросът е, че се стига до взаимно унищожение, за което можеш да доразвиеш знанията си с четене.
    Ядрените оръжия са инструменти за сплашване, няма никакъв шанс някой да е "непобедим" с тях, така че спрете с тая пропаганда от 60-те.

  65. 65 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2700 Любопитно

    До коментар [#47] от "Virgin":

    1 Сега има стотици СЗО на бойното поле ама някакси западните се отличават.
    На какво Шаси са качени Катюшите?
    а.Съвецко ЗИС
    б.Американско Студебеикър
    Ако може пак с числа като брой да дадеш пример?
    2 Покришкин на какъв Изтребител е летял
    а.Съветски
    б.Англйиски
    А тея хиляди числа танкове и самолети не са за хвалене.
    А показват че са били малко по луксозни и скъпи ковчези.
    Да ти изглежда познато към днешна Дата?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  66. 66 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#61] от "dejmos":

    Чудо щяха да са ако бяха в голямо количество. С по десетина бройки толкова. Но сега за една седмица украинците потрошиха тиловата структура на руснаците на украинска територия. Може и с американски ракети да са го направили. Все пак това разстрои временно руската офанзива. Но руснаците имат конвенционален ресурс, за хора не знам. Едни и същи ги въртят на различни участъци.

  67. 67 Профил на Vasil Grozdanov
    Vasil Grozdanov
    Рейтинг: 131 Неутрално

    Тия май се дрогират масово...Зеля им е гуруто.

  68. 68 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2700 Неутрално

    До коментар [#50] от ".":
    Преди пишех че Русия няма Армия а Показуха.
    Оказах се прав.
    Сега пиша че няма Годно ЯО и най вече носители за него.
    Като гледам успешните и неуспешните пускове и най вече феноменалната им точност.
    До такава Степен да се чудя дали умишлено го правят или просто така се получава.
    Дали па нема да се окажа пак прав?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  69. 69 Профил на rexdog2004
    rexdog2004
    Рейтинг: 1850 Неутрално

    До коментар [#68] от "dedoliben":

    Голяма част е произведено в Украйна. Украинците го подържаха и след като се скараха руснаците започнаха да се превъоръжават с нови носители, но така или иначе сатаните са отписани, тях Украйна не ги подържа от 2014 г.

  70. 70 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2700 Неутрално

    До коментар [#61] от "dejmos":

    Не говоря за Чудо не ме разбираш.
    Точно напротив при хиляди оръдия и стотици СЗО те не трябва изобщо да се виждат но не е така.
    Вижда се как оганят става прецизен и точен ударите са на Голяма дистанция непостижима за съвецката артилерия.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  71. 71 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3107 Неутрално

    "Но Резников допълва, че западните страни са започнали да ускоряват доставките, след като Украйна е доказала, че може да се сражава, а силата на руската армия е била надценена в началото."

    Резников прикрива нещо много важно. Вече постъпилите тежки модерни оръжия са 200-300 бройки. Всички те се движат непрекъснато 24 часа и се виждат от самолет. Резников не обяснява защо оръжията се виждат а руските самолети не ги унищожават.
    Това е една двойна лъжа, която устройва политиците от двете воюващи страни.
    Всичките призиви от Украйна към САЩ да създадат зона забранена за полети са били партенка, защото днес без пряко участие на САЩ руските самолети не летят.
    Всички самохвалства на Русия, че имали няколко самолета пето поколение са партенка, защото ако ги имаше то с тях щеше да унищожат западните 200-300 бройки.

    подпис
  72. 72 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#64] от "smartcookie":
    Русия има офицялно приета военна доктрина която я спазва и в тая СВО, както я нарича.
    В тая военна доктрина ясно е написано как ще се действа при различни военни ситуации.
    Не са хич някакви измислици, а официална военна доктрина. И руската армия даже така е комплектувана точно според тая доктрина. Например сухопътните сили на Русия са по-малки от стратегическите, стратегическите ядрени сили са 350 000 души и то със съвсем друго ниво на подготовка, квалификация и въоръжение.
    Като се има в предвид, че в тия стратегически сили има чисто високоподготвени бойни части за сухопътни операции и спецназ, който обаче никой даже не мисли да използва в Украйна, както и 1/3 та от сухопътните сили, вижда се че стриктно се спазва тая военна доктрина. Която предполага 2 войни с два фронта едновременно, при конвенционални конфликти.
    Обаче допуска използване на тактическо ядрено оръжие без разрешение от Думата и Съвета на федерацията, по личко осмотрение на Президента.А за такова оръжие не е нужно никакви кодове, ядрени куфарчета и там потвърждение от 3 лица - Шойгу, Герасимов и Путин в случая. Това е само за стратегическите ракети, но при тях има и режим в който персонала не може да спре изстрелването дори и да иска, или даже да няма персонал, загинал, ракетата да бъде изстреляна по дистанционна радиокоманда от специална ракета . Или даже от таймери. В положение на бойна готовност работят таймери - 30 минути, ако не бъдат нулирани, става изтрелбване. И последното ниво е системата "мъртвата ръка". Русия е унищожена, не е останал ни Путин, ни Кремъл, ни Москва, всичко в пепели. Но Мъртвата ръка по характерни признаци, - липса на комуникацияс команден пункт, повишена радиация, ядрени взривове и трусове от това, решава че трябва да задейства ракетите. Даже последната подводница къде преди седмица Русия предаде на армията - "Белгород" е част от тая система, с нейните термоядрени торпеда "Посейдон".
    Та приказките как ще бъде унищожена Русия би трябвало да се четат така - как ще бъде унищожена Земята, по-точно живота на нея.

  73. 73 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2571 Неутрално

    "Украйна събира едномилионна воена сила със западни оръжия, за да си върне окупирания от Русия юг. Президентът Володимир Зеленски е издал такава заповед и командването на армията подготвя планове за изпълнението ѝ."

    Същите халюцинации, които фюрера е пробутвал на германците в края на 1944 и началото на 1945(разликата е, че слугата на народа припява това, което са му инсталирали господарите)!
    Зе върви по стъпките му - значи да се запаси с 2-3 тубуи бензин, за да може да му драснат клечката, след като се гръмне!

    I Want To Believe
  74. 74 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3107 Неутрално

    До коментар [#32] от "Приказки от шипковия храст":
    "Полигон за експериментален сблъсък между руски и западни оръжия. "

    Най-добре се оразва мира, ако държавите имат правилна оценка за един евентуален конфликт.
    Студената война завърши без тежък конфликт защото имаше множество премервания на силите.

    подпис
  75. 75 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2222 Любопитно

    До коментар [#70] от "dedoliben":

    Какво може да спре Искандерите , а книжалите ?? Те не се изстрелват от фронта ?

  76. 76 Профил на Пламен  Данаилов
    Пламен Данаилов
    Рейтинг: 378 Неутрално

    До коментар [#72] от ".":

    А кога ще е парадът на Червения площад? Ще се поотложи докато настилката се втвърди и изстине достатъчно да не залепват гумите на колите и подметките на ботушите по нея.

  77. 77 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3107 Неутрално

    До коментар [#72] от ".":
    "Русия има офицялно приета военна доктрина която я спазва и в тая СВО, както я нарича."

    Венната доктрина може и да е партенка, защото е въпрос на ЕДНОКРАТНО публикуване на някакв документ. За една нощ могат да публикуват нова доктрина.
    Но военната доктрина е отразена в учебниците, по които учат техните военни, определя начина на управление на войските, определя баланса между отделните видове оръжия.
    С други думи не слушай какво говори дядо поп, гледай какво върши.

    подпис
  78. 78 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#71] от "Иван K":

    Имат само 4 Су-57 и поне писаха че са участвали в операции над Киев.
    Тука самолетите не са толко важни колко ракетите с кожито са въоръжени. И сега имат ракети с които могат да стрелят с голяма дистанция. Например с тая въздух-земя Х-31, и е ползват де. Но има и нещо друго, тактика къде САЩ ползваха още в Грузия. Украинците не включват РЛС , американците и от НАТО им дават въздушната обстановка, както и координатите. А при това положение БУК си е с много яка зенитна ракета. На малка височина пък разните ПЗРК са проблем. Да, руснаците могат да млатят с КАБ-500 както в Сирия, ма тия бомби са неточни и като падне върху жилищен блок ще го сравни със земята. А украинците се крият между блоковете...

  79. 79 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3107 Неутрално

    До коментар [#75] от "dejmos":
    "Какво може да спре Искандерите , а книжалите ?? Те не се изстрелват от фронта ? "

    Неефективността. Всеки ден Русия изпраща ракети, но не виждаме ефекта.
    Това, че има сринати жилища не поставя хората на колене.
    Ако тези ракети бяха изпратени срещу Париж само след първата нощ Франция щеше да капитулира.

    подпис
  80. 80 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3107 Весело

    До коментар [#78] от ".":
    "Имат само 4 Су-57 и поне писаха че са участвали в операции над Киев."

    Имали 4 стелт самолета и не могат да ударят 4 камиона (HIMARS)
    Да не би като са невидими самолетите и екипажите да са подбрани слепи летци

    подпис
  81. 81 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#77] от "Иван K":

    Тая доктрина е много логична и в нея са залегнали абсолютно реални неща. Примерно целия натовски флот със самолетоносачи и томахавки , по какъв начин Русия може да се отбранява? А за да неотрализира цялата тая флотилия са достатъчни няколко тактическиядрени ракети първо и след това още стотина конвенциаонални да го прати на дъното целия. И каква е обратната алтернатива? Да бъде обстрелвана Москва и Петербург, както и други градове и стратегически военни обести? Ти как мислиш?

  82. 82 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3234 Любопитно

    До коментар [#50] от ".":

    Минути след унищожението на Полша ще бъде унищожена и Русия и после и планетата. Явно нещата пак са загрубели и вадите отчаяния коз - ядреното оръжие. Щото като конвенционална сила сте доста зле.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  83. 83 Профил на Пламен  Данаилов
    Пламен Данаилов
    Рейтинг: 378 Неутрално

    До коментар [#75] от "dejmos":

    Тяхната липса или по-точно, че са малко и са произведени с доста западна електроника. Украйна е с площ 600 000кв. км, а една ядрена бомба унищожава 100кв км. с ударна вълна, светлинно излъчване и проникваща радиация. За остатъчната радиация не говорим, тя ще е проблем за целия свят след такава война. Та колко бомби трябват за цяла Украйна? 6000. Кой ще ги чака руснаците и защо? Друг вариант е да хвърлят по 1 бомба над Киев и Лвов. Ще убият поне 1млн., и след "победата" ще направят референдум за присъединяване към Русия?

  84. 84 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2222 Весело

    До коментар [#79] от "Иван K":

    Ти да видиш :)) Бомби нямат ...Понеже самолетите СУ и калибрите се правят в Бурятия и Хабаровския край , ще трябва да приключат с монтирането на тоалетните чинии и тогава :)
    Колкото до книжалите и искандерите !?? Не съм много сигурен къде се правят , според мен в Тула и Казан . В Казан са българи , а българската работа ...:)

  85. 85 Профил на Васик
    Васик
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    Зеленски нареди: Да отвоюваме и назад към Берлин

  86. 86 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#80] от "Иван K":

    Това са си мобилни РСЗО, както и другите, след залп сменят позиция веднага до минути. То така правят и всички други. Например от Авдеевка украишнците изкарват РСЗО ими оръдия, дават залп или няколкоснаряда и веднага в дълбоки укрития. После от друга позиция стрелят. То така прави и цялата руска и украинска артилерия, и двете водят контрабатарейни битки. И после и самите системи за контрабатарейни битки сменят позиция. За това танковете са удобни, и тоя Т-62 за тая цел става. Виж да пробив фронта не става. А снарядите с GPS са точни но адски скъпи, що са си де факто високоточни ракети.

  87. 87 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3234 Неутрално

    До коментар [#81] от ".":

    Американският флот е няколкостотин кораби и подводници пръснати по цял свят. С няколко тактически ракети, ако изобщо стигнат целта, най-много едноцифрен % от флота да унищожиш, а после от Путинбург и Москва наистина нищо няма да остане.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  88. 88 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2222 Любопитно

    До коментар [#83] от "Пламен Данаилов":

    Няма проблеми да вярваш на британското, американското , френското разузнаване ..., както и на различни институти !:) Големия проблем ,че почвате да си вярвате сами на "нещата които пишете" . Това вече е самохипноза. Да сравним .В цялата Иракска офанзива САЩ изстрелват 60 000 артилерийски снаряда . Русия го прави всеки ден в Украйна!

  89. 89 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#82] от "vesolr":

    Първо преди Русия ще бъде унищожен САЩ. Защото с какво ще бъде унищожена Русия? Просто САЩ, че и в НАТО нямат достатъчно надежни ракети за тая работа. Последния тест на американска стратегическа ракета преди две седмици едва не завърши с човешки жертви, взриви се при страрта.
    Докото Русия има и модернизирани такива с многократно повишен ядрен заряд. Като например смени единичната бойна глава на древните но изключително надежни УР-100 с хирерзвуковия блок с маневриращи бойни глави "Авангард". Блок който по предишните договори бе забранен и даже за разработка, щото за такива бойни глави ПРО няма да има поне още 20 години. Така че надеждите че САЩ ще скочи на ядрена война ако се случи нещо на Полща, Литва и тн. са меко казано говежди.

  90. 90 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    До коментар [#81] от ".":Американският флот е няколкостотин кораби и подводници пръснати по цял свят. С няколко тактически ракети, ако изобщо стигнат целта, най-много едноцифрен % от флота да унищожиш, а после от Путинбург и Москва наистина нищо няма да остане.
    —цитат от коментар 87 на vesolr


    Именно, американския флот не е пръснат, а е на групировки. Там самолетоносач, още сума ти придружаващи корафи. Флот. За унищожение на такава групировка, да кажем 6-ти американски флот в Средиземно море, това е схемата. Става дума за флот който е на максимум 2-3000 км от Русия и може да е обстрелва или е почнал да е обстрелва, там томахавки, самолети и тн. Една реална ситуация примерно.
    Та 6-ти американски флот е цъфнал някъде в източно Средиземно море, пред Гърция.
    От там стреля с томахавки по Крим. Ракетите летят над България, а теректорията им се корегира от център на НАТО, който е забучен в центъра на Варна.
    Естествено първата ударена цел е тоя център във Варна, както и няколко хиперзвукови ракети се взривяват не във тоя 6-ти американски флот, а над него. Атмосферата се йонизира, всички радари ослепяват за часове и флота става като че е търговски. Няма радиособщения, ПРО/ПВО, самолетите повредени, радияция, а от руската база в Сирия там тия Бастиони ги пуцат с Оникс или Циркони...

  91. 91 Профил на Mad Man
    Mad Man
    Рейтинг: 10 Весело

    Браво, намериха си майстора комунидните сатанисти. Вижда ви се края изроди

  92. 92 Профил на Dimitar Dimitrov
    Dimitar Dimitrov
    Рейтинг: 638 Разстроено

    До коментар [#2] от "Боян Баянов":Можеш дълго да си баеш, ама и 100 пъти да речеш "халва", в устата благо не става.
    —цитат от коментар 7 на venelingeologia


    Това мурзилките наистина сте увредени на генетично ниво...

  93. 93 Профил на Приказки от шипковия храст
    Приказки от шипковия храст
    Рейтинг: 867 Неутрално

    До коментар [#74] от "Иван K":

    Боеспособна армия не се поддържа с учения и компютърни игри. Опит е необходим най-вече на командния състав. Затова и САЩ, и Русия - СССР, минат не минат 10-15 години, със смяната на поколенията си спретват по някоя локална войничка.

  94. 94 Профил на Dimitar Dimitrov
    Dimitar Dimitrov
    Рейтинг: 638 Гневно

    И как ще стане това? С планина от трупове?
    —цитат от коментар 23 на Ριζοσπάστης



    Помниш ли случайно кой започна войната ве,чебурашка?

  95. 95 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3234 Неутрално

    До коментар [#89] от ".":
    В САЩ тежестта на възпираща сила се носи предимно от подводния флот. Ракетите Трайдънт 2, каквито има и Великобритания, са напълно достатъчни да затрият цяла Русия неколкократно.
    Надеждите, че Русия безнаказано ще унищожи Полша, а НАТО ще си затрае и ще им предложи Прибалтика, са меко казано говежди. Защото унищожението на Русия е гарантирано и блъфовете за страховитите ви оръжия са за вътрешна консумация.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  96. 96 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3234 Неутрално

    До коментар [#90] от ".":

    Т.е. американския флот е сляп и безпомощен и чака покорно Бастионите да го потопят, а фиксирана цел като Бастион, чиито координати се знаят е абсолютно неуязвима и с виждащи радари? Точка, ти беше сред вярващите в партенката за парализирания разрушител "Доналд Кук", обаче в описания от теб сценарий си стигнал до ново, по-високо ниво на сляпа вяра във възможностите на руските ВКС.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  97. 97 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#6] от "Hawaii":

    Мечтите са безплатни.

  98. 98 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#17] от "Иво":

    Вече е събрала. Според думите на Зеленски. Срещу пет пъти по - малко руснаци плюс милициите на ЛДНР. И пак губи. Опс, забравих. ВСУ оптимизират линията на фронта.

  99. 99 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#21] от "Infinitum":

    Военна тайна!

  100. 100 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#28] от "torris":

    Може. Ама да върне всички избягали и годни за военна служба роднини на депутатите и чиновниците. Дори и ура патриотите от Галиция не щат да се бият за Зе. Не им се умира.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK