Да се срещнеш с Путин два пъти: Ердоган е в Русия днес с молба, но не за Украйна

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    "...все по-демонстриращият независима външна политика турски лидер.."

    Че това нещо лошо ли е? Само атлантическото е добро, защото е политкоректно.

    Judjuk
  2. 2 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    ".... в Сирия например успяха да постигнат крехък баланс, отлагащ кръвопролитието на северозапад."

    А американците прелъстиха кюрдите и ги изоставиха. Янките нямат приятели, те имат само интереси.

    Judjuk
  3. 3 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Разстроено

    " Илхан Юзгел от сайта "Дувар" (иначе критичен към властта) с думите, че успехът на Ердоган в сделката изпраща силно послание на западните съюзници и подобрява имиджа на Ердоган като "проблемния" човек в международен план: "Все още се опитва да покаже, че може да прави сделки с Путин, да показва на САЩ и администрацията на (Джо) Байдън, че Путин е близък съюзник и приятел на Ердоган. Той може да се среща с Путин два пъти месечно."

    И този мазен ласкател на Ердоган бил негов критик? Илхане гледай си дувара да не падне и не пиши глупости че Ердоган и Путин били приятели. Турция винаги е била и ще бъде враг на Русия и България колкото и локуми да разтягат какви големи приятели ни били.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  4. 4 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    Съюзник? Приятел? Едва ли.
    Просто два държавника, защитаващи интересите на народите си и на държавите си.
    А това отхвърля неолибералното черно-бяло мислене.

  5. 5 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Весело

    " Ердоган каза преди дни, че Путин проявил интерес към сътрудничество за дроновете "Байрактар".

    Дрън-дрън. Това пълна глупост защото Байряка е пълен с части които се произвеждат на Запад даже и Селчука може да попадне под санкции. А това как Русия ще помага за създаването на турският изтребител пето поколение е от сферата на фантастиката както и турските мераци да стават космическа държава.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  6. 6 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    Решението на конфликта в Украйна няма да дойде от Вашингтон. Ще дойде от Китай и Турция, може би и с посредничеството на Израел. Китай е най-големият търговски партньор и на Русия и на Украйна. Турция е #5 в стокообмена, но #3 в износа. Турция е важен търговски партньор на Русия също.

    Ukraine’s Largest Trading Partners
    Ukraine’s largest trading partner in 2020 was China, with the value of trade between the two countries reaching $15.3 billion, more than double the value of any other trading partner.

    Germany ($7.4B), Poland ($7.4B), and Russia ($7.2B) were Ukraine’s next three largest trading partners, with the majority of Ukraine’s trade with these countries being imports.

    Country Trade with Ukraine (2020) Exports from Ukraine (%) Imports to Ukraine (%)
    🇨🇳 China $15.3B 46% 54%
    🇩🇪 Germany $7.4B 28% 72%
    🇵🇱 Poland $7.4B 45% 55%
    🇷🇺 Russia $7.2B 37% 63%
    🇹🇷 Turkey $4.8B 50% 50%
    🇧🇾 Belarus $4.2B 32% 68%
    🇮🇹 Italy $4.1B 48% 52%
    🇺🇸 U.S. $3.9B 25% 75%
    🇮🇳 India $2.7B 73% 27%
    🇳🇱 Netherlands $2.6B 71% 29%

    Днес при аплодисменти на CPAC конференцията в Тексас Орбан призова САЩ да започнат преговори с Русия за уреждане на конфликта. CPAC е гръбнака на републиканската партия.
    Конфликта обаче ще се реши такава, когато Си реши да приеме Зеленски в Пекин.

  7. 7 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1373 Любопитно

    Интересното е , че днес се загърбват вековни взаимоотношения , които за региона е на добро.

  8. 8 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Любопитно

    Не знам защо са пропуснали "миротворческата" посредническа роля на Ердоган за решаване на конфликта в Украйна. Турция ще иска на всяка цена Русия да се откаже от настъпление към Одеса. Офертата ще е след Освобождаването на ДНР да се седне на масата за преговори с Украйна.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  9. 9 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Весело

    " Според Питър Апс е възможно Русия да се предложи като партньор за създаването на турски изтребител пето поколение"


    Леле мале, туй ще е някакво чудо.

  10. 10 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Неутрално

    Интересното е , че днес се загърбват вековни взаимоотношения , които за региона е на добро.
    —цитат от коментар 7 на Николай Бучков


    Загърбват се на приказки. Турция никога няма да се откаже от великоосманските мечти за Възраждане на Османската империя а в региона на Черно море няма място за две империи.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  11. 11 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    Не знам защо са пропуснали "миротворческата" посредническа роля на Ердоган за решаване на конфликта в Украйна. Турция ще иска на всяка цена Русия да се откаже от настъпление към Одеса. Офертата ще е след Освобождаването на ДНР да се седне на масата за преговори с Украйна.
    —цитат от коментар 8 на Julian Mall


    Така е, след като украинската армия си върне Донецк и Луганск много хора ще седнат да преговарят с Путин. Едни ще му обещават запазване на целостта на РФ, други ще му обещават терен да се скрие от Хага

  12. 12 Профил на Vasil Grozdanov
    Vasil Grozdanov
    Рейтинг: 131 Неутрално

    Русия и Турция никога няма да бъдат приятели, просто сега имат общ враг и са ситуативни съюзници срещу деменцираната америка

  13. 13 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1392 Неутрално

    На фина на военните и икономически конфликти, включително война в Европа, на политическата сцена излиза нова силна фигура, Вече излезе, постига успехи. Турция и лично президентът Ердоган. САЩ, НАТО и Европейският съюз губят влияние, губят авторитет. В Европа, в Африка, дори в частност сред арабските страни.
    Уви, следствие от слаба политика от слаби политици.
    П.П. Турция е член на НАТО. Но се изявява като самостоятелен играч. Срещу кпйто имаше форми на санкции от САЩ, НАТО и Европейският съюз.

  14. 14 Профил на walking.dead
    walking.dead
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Ще полудея, всички който са писали под статията ще кажеш че са про. в гео политиката

  15. 15 Профил на Нормален
    Нормален
    Рейтинг: 496 Неутрално

    "...все по-демонстриращият независима външна политика турски лидер.." Че това нещо лошо ли е? Само атлантическото е добро, защото е политкоректно.
    —цитат от коментар 1 на Judjuk


    ----------
    Да, лошо е!
    Когато си поискал да станеш член и са те приели за член на дадена организация, това означава, че ти доброволно си приел да имаш ограничен суверенитет. Участието в който и какъвто и да било съюз (военен, икономически, политически и др.) предполага отказ от възможност за самостоятелни действие в определена област. Ако си искал да бъдеш независим, защо си станал член на съюз, като НАТО, например?

  16. 16 Профил на walking.dead
    walking.dead
    Рейтинг: 466 Неутрално

    [quote#10:"Julian Mall"][/quote]

    "Няма място за две ИМПЕРИИ!" йеееее, голям рабирач си бе брат. "Империя"! какво дишаш, на какви лекарства си?

  17. 17 Профил на torris
    torris
    Рейтинг: 253 Неутрално

    Покрайна е бита карта и не е тема за разговор на двамата лидери. То и за ,,Дневник" вече не е тема за обсъждани.🤔

  18. 18 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nedyalko Lazarov":

    Даже CPAC да ръкопляска, едва ли някой от тях може да си помисли даже да взема акъл от Орбан.

  19. 19 Профил на Сара
    Сара
    Рейтинг: 958 Неутрално

    Ердо си знае работата. Има си газ, има си ток, щото си има гръбнак и топки.

  20. 20 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 1839 Неутрално

    До коментар [#8] от "Julian Mall":

    Това за Одеса не може и няма да се случи. Като опитен политик Ердоган се пак знае, че има някакви граници, в които може да иска от Русия. Одеско-николаевската бригада чака знак, а и оставянето на Одеса в украински ръце ще бъде изтълкувано и в града, и в Приднестровието, и в цяла Русия като изоставяне и предателство. Посто няма как да стане.

  21. 21 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2229 Весело

    До коментар [#1] от "Judjuk":

    Политически коректно? Таваришч Вольгин , эта тъй?

  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Весело

    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    Турция никога няма да се откаже
    =======
    Ей....голям играч тоз Ердо......
    Два пъти на месец среща с Путин....
    Колко ли много бг политици му завиждат...!

    Bukalemun
  23. 23 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nedyalko Lazarov":Даже CPAC да ръкопляска, едва ли някой от тях може да си помисли даже да взема акъл от Орбан.
    —цитат от коментар 18 на mandzo


    Прецени сам.

    https://www.google.ca/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwipoNzT-K75AhUKq4kEHSh-BskQtwJ6BAgCEAI&url=https://www.c-span.org/video/?522151-2/hungarian-prime-minister-viktor-orban-delivers-remarks-cpac-conference-texas&usg=AOvVaw0fCTdJgbOmvuPoEnHZ_duI

  24. 24 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4328 Любопитно

    Султанът на Турция " е седнал на два стола" и няма да е изненада ,ако скоро време падне от тях.

  25. 25 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2229 Любопитно

    До коментар [#12] от "Vasil Grozdanov":

    Отношенията на Русия -Турция са били типично ориенталски, още от създаването на двете империи-подозрителни, но приятелски на повърността , усмихнати , с нож зад гърба, съюзнически , но и враждебни... Прочее, винаги когато Русия и Турция са действали заедно на Балканите, това е било в ущърб на България.

  26. 26 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4328 Любопитно

    До коментар [#2] от "Judjuk":

    Точно обратното !САЩ и ЕС са в една лодка , путлерова Русия няма никакви приятели! Даже и съседите на Путлер са осъзнали, че с руската дивотия няма оправия!

  27. 27 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Неутрално

    Турция ще иска на всяка цена Русия да се откаже от настъпление към Одеса.
    —цитат от коментар 8 на Julian Mall


    Ха-хаааааа

    Само дето господата НЕПТУН, ХАРПУН и ХАЙМАРС
    и в момента са направили така, че Русия на всяка цена
    да се е отказала необратимо от настъпление към Одеса,
    независимо от това какво иска или какво не искат
    Турция и Ерсултан ха-хааааааа

  28. 28 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Весело

    До коментар [#10] от "Julian Mall":Турция никога няма да се откаже =======Ей....голям играч тоз Ердо......Два пъти на месец среща с Путин....Колко ли много бг политици му завиждат...!
    —цитат от коментар 22 на eti mehter


    Не знам за политици,
    ама Кабаева, Шуйго и Кривоносова или Кривокракова, там как беше....
    определено му завиждат......

  29. 29 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Абе две диктаторчета заедно не е на добро. У века на високите технологии, тия се държат като нурс-ове....

  30. 30 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    До коментар [#3] от "Julian Mall":

    Илхане гледай си дувара да не падне
    =======
    Между другото.... Голямата бомба на Ердоан е новия му проект за вътрешна употреба....
    Строежа на над 150 хиляди жилища в 81 окръга...
    Това е вид "жилфонд" с конкретна цел...да няма бездомни в Турция ...
    От тая работа ще могат да се възползват най вече пенсионери, млади двойки, инвалиди и ветерани...

    Bukalemun
  31. 31 Профил на ted todorov
    ted todorov
    Рейтинг: 143 Неутрално

    В Сирия Ердоган ако иска да вземе територия,трябва да даде територия. Част от територията на кюрдите,за част от територията на джихадистите в Идлиб

  32. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Весело

    До коментар [#31] от "ted todorov":

    Айде бе....
    Ти менажер ли си...?

    Bukalemun
  33. 33 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3639 Любопитно

    До коментар [#7] от "Николай Бучков":

    "Интересното е , че днес се загърбват вековни взаимоотношения , които за региона е на добро."

    Не знам дали просто грешите или умишлено водите пропаганда, но в едно изречение направихте две неверни твърдения.

    Това което върви днес е единствено безпринципен пазарлък между двама диктатори нападащи съседите с военна сила, и подтискащи всякаква опозиция включително чрез подмяна на конституцията и законите на държавите си. Те си менкат услуги помагащи им лично (включително за да вдигат своя рейтинг в страните си). Това е добре само за тях двамата, но не и за региона, понеже именно страните и народите от региона са разменната монета в пазарлъка- дали това са кюрдите в Сирия и Ирак, Украйна, Азербайджан и Армения в спора си за и около Нагорни Карабах/ Арцах, Косово и Сърбия, Либия, Кипър, Гърция, а защо не и България. Ако забелязвате, путинска Русия и ердоганова Турция генерират безредици около себе си, защото те им създават възможности да генерират повече разменни монети, които могат после да си ги менкат и "в мътни води могат да ловят риба най-лесно". Какво му е добре за региона ни?

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  34. 34 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#33] от "plamen_b":

    Теб дразниш ли те че Русия и Турция не враждуват...?

    Bukalemun
  35. 35 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Росатом заедно с турска фирма строи атомна централа в Аккую. По необявени причини турската фирма е извадена от проекта. Има клюки че Росатом не искал турски съдружник. Строежът спря. 25 хиляди работника са в платен отпуск. 2 хиляди турски инженера се подготвят за работа на централата.
    Първият реактор трябваше да бъде включен през май 2023г.
    Може би, това е една от темите за разговор днес.

  36. 36 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#34] от "eti mehter":

    Ети, в каква валута плащат руските тур.фирми на хотелите в Анталия за руските туристи, пък и за въздушния превоз също? В лири или рубли? Ако знаеш де ..

  37. 37 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    "Каквото и да стане в Сочи обаче, на Ердоган ще му трябва съгласието и на Вашингтон, и на Техеран."

    Това е вярно. От Техеран вече получи отказ, надявам се отказ да получи и от САЩ.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  38. 38 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#8] от "Julian Mall":

    Оферти за Украйна не се приемат. За Сирия - може.

  39. 39 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#23] от "Nedyalko Lazarov":

    На това му викам "гъделичкане на някои хора". Може да заблуди само хората които не ги познават до дъното на мозъка им.

  40. 40 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    Турция е в крещи. От юг е Иран. От запад е Сирия и руснаците, а от север са самите руснаци. Единственото свободно място е Ирак.

  41. 41 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    В клещи...

  42. 42 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    “ преизбирането на президента през 2023 г. е под въпрос.”
    ———-

    Какво преизбиране, човекът вече не може да си стои на краката. Прави ми впечатление, че Чавушоглу е неизменно до него.

    Меркел навреме се отказа.

  43. 43 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Неутрално

    До коментар [#15] от "Нормален":

    СССР, СИВ и Варшавския договор ги няма вече. Както и изискването за пълно послушание. Но пуделите си искат господаря.

  44. 44 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#40] от "Vlado Nikolov":

    Много от рано си почнал (или не си спирал). Ха на здраве!!
    Явно си ходил да пушиш в часовете по география :)

  45. 45 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 2015 Неутрално

    До коментар [#33] от "plamen_b":Теб дразниш ли те че Русия и Турция не враждуват...?
    —цитат от коментар 34 на eti mehter


    Това е голямата им болка - че не успяха да вкарат Русия и Турция във война. Като не стана опитаха с преврата, но там се провалиха катастрофално. Демократичният свят очакваше със затаен дъх успеха на превратаджиите, ама..
    Сега ще видим още колко зайчета ще извадят от шапката.

  46. 46 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#27] от "Hawaii":

    Оправи си клавиатурата и спри да викаш. Смешен си.

  47. 47 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3639 Любопитно

    До коментар [#10] от "Julian Mall":

    "Турция никога няма да се откаже от великоосманските мечти за Възраждане на Османската империя а в региона на Черно море няма място за две империи."

    Нито Путин, нито Ердоган мислят за мечтаните си империи като за монолитите от 19 век, които владеят напълно териториите си (поне до следващата война). Простата причина е, че и Русия и Турция са прекалено слаби за това. Затова те водят прокси и хибридни войни помежду си, без да са готови да предадат на другия напълно територията на дадена държава, но и без да са готови да я защитават докрай ако могат да я разменят за по-ценна монета. Така цяла Сирия или цяла Либия не се контролира нито от Турция нито от Русия, но те си разменят една или друга част от териториите им. Същито става с териториите на и около Нагорни Карабах, за които се борят клиентите на Русия и Турция- Армения и Азербайджан.

    А най-лесно Ердоган и Путин предават на другия интересите на трети страни в региона, които не са им напълно подчинени (както Путин с удоволствие би помогнал на Ердоган да извършва военни полети над Гърция).

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  48. 48 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Весело

    Турция е в крещи. От юг е Иран. От запад е Сирия и руснаците, а от север са самите руснаци. Единственото свободно място е Ирак.
    До коментар [#40] от "Vlado Nikolov":

    В никакви клещи не е Турция. Това е естествената й среда!
    Свикнали сте да живеете “на сигурно” под нечие чуждо крило, затова така Ви изглежда.

  49. 49 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#33] от "plamen_b":

    Колко си прав! Пустите му Путин и Ердоган! Удариха Ирак, Афганистан, Сирия, както и организираха арабската пролет в Северна Африка. Само и само на ЕС и САЩ да им е зле! 😂😂😂 От къде ви намират толкова умнички? От жълтите павета?

  50. 50 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Весело

    До коментар [#40] от "Vlado Nikolov":

    От юг е Иран. От запад е Сирия и руснаците, а от север са самите руснаци.
    =====
    А твоята учителка по география от Каспичан ли беше....?

    Bukalemun
  51. 51 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Това е голямата им болка - че не успяха да вкарат Русия и Турция във война. Като не стана опитаха с преврата, но там се провалиха катастрофално. Демократичният свят очакваше със затаен дъх успеха на превратаджиите, ама..
    До коментар [#45] от "Nedyalko Lazarov":

    Това е светогледът на човек от БИ, долният слой на средната им класа. Вие не сте ли европеец?

  52. 52 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#45] от "Nedyalko Lazarov":

    Демократичният свят очакваше със затаен дъх успеха на превратаджиите, ама..
    ======
    А в Европа дори имаше плачещи в ефир ,че преврата не е успял...
    Това просто няма как да го коментирам....

    Bukalemun
  53. 53 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3639 Любопитно

    До коментар [#45] от "Nedyalko Lazarov":

    "Това е голямата им болка - че не успяха да вкарат Русия и Турция във война"

    Путинска Русия и ердоганова Турция сами влизат във войни помежду си, понеже и двамата водят агресивна и завоевателна външна политика. Само че, те водят прокси и хибридни войни за сметка на другите държави от региона.

    Никой в НАТО не одобри свалянето на руския самолет над сирийско- турската граница, кроейки се зад натовския чл.5. За Путин това бе знак, че с Ердоган може да се води пазарлък.

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  54. 54 Профил на bobhunter
    bobhunter
    Рейтинг: 842 Неутрално

    В Турция, обикновеният турски народ винаги е успявал да избере най- умните помежду му да го управлява. Но турските племена откак свят светува са били под знамето на исляма, начело във всички войни срещу Християните не само на територията на Близкия Изток, на цяла Северна Африка, но са стигнали и до вратите на Виена, а България е била 500 г. под турско робство. Християнска Русия е водила многобройни войни с Турция, вкл. за господството на Кримския полуостров. Огромна грешка на Путинова Русия, а и на целия останал европейски Християнски свят е, че не търсят разбирателство и единение помежду им, а вместо това непрекъснати междуособици, санкции, пренебрежително отношение стигащо дори до презрение и омраза в пълен разрез с учението на Христос. Където и да пътуваш в Русия и повечето държавици от бившите Християнски държави съставна част от бившата СССР, в която и европейска Християнска държава да отидеш, навсякъде Християнството, Християнският бит, култура, архитектура, начин на мислене, държавно устройство е ДОМИНИРАЩ; навсякъде е едно и същи. Нито руснаците ще простят на Путин залитането по някаква имагинерна каръшик- Евразия, нито европейските Християнски народи ще простят дистанцирането от Християнска Русия; на зорлем, принудителното и тласкане в обятията на азиатците!

  55. 55 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    До коментар [#51] от "half truth":

    Това е светогледът на човек от БИ, долният слой на средната им класа. Вие не сте ли европеец?
    =======
    И ако не е ... какво....?
    Да не би да е редно... всеки европеец да се чувства добре...щом като между Русия и Турция има войни или проблеми....?

    Bukalemun
  56. 56 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3639 Любопитно

    До коментар [#34] от "eti mehter":

    "Теб дразниш ли те че Русия и Турция не враждуват...?"

    Не, бих искал да не враждуват нито помежду си, нито със съседите ди. За съжаление, виждам че Ердоган и Путин водят една агресивна и завоевателна външна политика, а пазарлъка помежду им е само за сметка на другите държави и народи навън, и политическите им противници вътре в страните им.

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  57. 57 Профил на sgz48646846
    sgz48646846
    Рейтинг: 48 Любопитно

    Единствената причина Русия все още да не е подпукала Турция в Сирия, Либия и Армения е, че от доста време се подготвя за войната срещу САЩ и Запада в Украйна. Затова и руснаците решават проблемите си с Турция дипломатично. Но това са два сериозни противника, чиито интереси се сблъскват в много точки, включително в тюркоезичните станове от бившия СССР и войната между тях е неизбежна. Освен ако Ердоган не падне от власт и следващите не поемат курс към по-сдържана външна политика.

  58. 58 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Любопитно

    До коментар [#51] от "half truth":

    Това е светогледът на човек от БИ, долният слой на средната им класа. Вие не сте ли европеец?
    =======
    Това е интересно...
    С какъв ли светоглед би трябвало да гледа един средно статистически европеец....ако за разлика от преди ....един преврат в Турция не успее....?

    Bukalemun
  59. 59 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Любопитно

    До коментар [#44] от "mandzo":

    Къде ще иде? Я раздухай! Армения, тя е все още съюзник на Русия, а и Иран я подкрепя. Грузия? Възможно, но донякъде. Само Аджария. Та?!

  60. 60 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 2040 Неутрално

    срещат се два тотално провалени диктатора, поставили народите си на колене, бълнуващи за империи, а хората им живеят в мизерия, искат да си подпомогнат един на друг - какво толкова

  61. 61 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 4234 Весело

    До коментар [#50] от "eti mehter":

    Защо, Ети? Да не се местите на луната или Марс? А, може би искате Гърция и България?

  62. 62 Профил на rabazanella
    rabazanella
    Рейтинг: 326 Неутрално

    Ердоан го е страх да не му замръзне гъза през зимата.

  63. 63 Профил на В
    В
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Двамата убийци на християните .
    Единия трепе най близкия си брат - украинците
    другия трепе арменците в Нагорни Карабах
    и превърна Света София в джамия ..Непростимо ...

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  64. 64 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#56] от "plamen_b":

    Ердоган и Путин водят една агресивна и завоевателна външна политика, а пазарлъка помежду им е само за сметка на другите държави и народи навън,
    =======
    Ми то и при англосакския свят е същото...
    Открай време.... лордовете си правят сметките помежду си....в ущърб на трети държави...

    Bukalemun
  65. 65 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Весело

    [quote#10:"Julian Mall"]
    —цитат от коментар 16 на walking.dead
    "Няма място за две ИМПЕРИИ!" йеееее, голям рабирач си бе брат. "Империя"! какво дишаш, на какви лекарства си?[/quote]

    Ти и да дишаш пак нема как от профан да станеш разбирач!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  66. 66 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Весело

    Да не би да е редно... всеки европеец да се чувства добре...щом като между Русия и Турция има войни или проблеми....?
    До коментар [#55] от "eti mehter":

    За щастие Турция и Русия се научиха да си гледат всяка собствените работи в чужбина без да се сблъскват помежду си. Иначе защо, такава война на границата на ЕС да не притесни европейците?

  67. 67 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2371 Неутрално

    До коментар [#15] от "Нормален":

    Хахаха
    Забележителна лакърдия!
    Я прочети конституцията и виж пише ли някъде, че членството в НАТО е определящ за българския интерес!

  68. 68 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1619 Неутрално

    До коментар [#6] от "Nedyalko Lazarov":

    Китайците са крайни опортюнисти, по никакъв начин няма да заемат твърда позиция в конфликт който не ги засяга директно. Отделно, стокооборота на Китай с Украина е 1/100 от стокооборота с САЩ и ЕС т.е няма да го рискуват заради Русия. И подобно, няма да рискуват руския оборот заради Украина. И не на последно място, мнението на Китай няма особенно мнение просто защото те не са ангажирани - не доставят оръжие на нито една страна. Има значение мнението на САЩ които доставят оръжие за милиарди и мнението на Русия, която води войната. Всичко друго е просто шум и общи лафове.

  69. 69 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Разстроено

    В Турция, обикновеният турски народ винаги е успявал да избере най- умните помежду му да го управлява. Но турските племена откак свят светува са били под знамето на исляма, начело във всички войни срещу Християните не само на територията на Близкия Изток, на цяла Северна Африка, но са стигнали и до вратите на Виена, а България е била 500 г. под турско робство. Християнска Русия е водила многобройни войни с Турция, вкл. за господството на Кримския полуостров. Огромна грешка на Путинова Русия, а и на целия останал европейски Християнски свят е, че не търсят разбирателство и единение помежду им, а вместо това непрекъснати междуособици, санкции, пренебрежително отношение стигащо дори до презрение и омраза в пълен разрез с учението на Христос. Където и да пътуваш в Русия и повечето държавици от бившите Християнски държави съставна част от бившата СССР, в която и европейска Християнска държава да отидеш, навсякъде Християнството, Християнският бит, култура, архитектура, начин на мислене, държавно устройство е ДОМИНИРАЩ; навсякъде е едно и същи. Нито руснаците ще простят на Путин залитането по някаква имагинерна каръшик- Евразия, нито европейските Християнски народи ще простят дистанцирането от Християнска Русия; на зорлем, принудителното и тласкане в обятията на азиатците!
    —цитат от коментар 54 на bobhunter


    За съжаление си прав. Ситуацията напомня времената когато Византия е в религиозен сблъсък с католическият Запад който води в крайна сметка и до завладяването и и ликвидирането на Източно-православната цивилизация в пределите на Османската империя. Руснаците се вързаха на тази игра и даже умни анализатори като Михеев които са били свидетели на ислямските зверства в Чеченя приказват глупости как Русия нямала нищо общо със Запада защото имали различно възприятие за бога?! Е с кого ще сте по-близки в цивилизационно отношение бе джанъм с Китай и муслимите ли?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  70. 70 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4220 Неутрално

    До коментар [#30] от "eti mehter":

    Е-хе, 1 млн. бездомници ли има в Турция!? Опасни жилища, като се има предвид пословичното турско "качество" при строителството, независимо от разни укази, закони, наредби след всяко земетресение.

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  71. 71 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Весело

    Само дето господата НЕПТУН, ХАРПУН и ХАЙМАРС
    и в момента са направили така, че Русия на всяка цена
    да се е отказала необратимо от настъпление към Одеса,
    независимо от това какво иска или какво не искат
    Турция и Ерсултан ха-хааааааа
    —цитат от коментар 27 на Hawaii


    Хауай, раздаваш го много скромно. С помощта на тези чудодейни оръжия би трябвало скоро да очакваме Освобождението на Херсон и целият окупиран Кримски полуостров?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  72. 72 Профил на Georgi
    Georgi
    Рейтинг: 370 Неутрално

    До коментар [#11] от "stanislavdi":

    В тази амбасада да вземат да ви искат свидетелства от еедно учреждение, както искат за книжка за кола, преди да ви оставят да сядате зад клавиатурата:)))
    Само да ти обясня: Воуг звездата Зеленски въпреки предупрежденията на Залужни изтегли артилерията от Донецк и руснаците взимат днес и Бахмут, а вчера УКР си призна, че Батъл за Херсон е медиен фейк и че оръжие за настъпление няма.

    С други думи умните и красиви на власт в УКР са горе долу на нивото на българските им колеги, снимчици, перформънси, героични фейсбук статуси, докато други мрат на фронта заради идиотщината им. Общо взето като стандартния проамерикански трол в дневник: много е смел, ама само зад клавиатурата....

  73. 73 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7706 Неутрално

    До коментар [#62] от "rabazanella":

    За него няма страшно. Той не разчита само на Русия. Турция има една от най-добрите газопреносни мрежи и може да купува отвсякъде. Според Сащо Дончев, Турция е договорила 10 млрд. повече, отколкото и е необходимо и може да помогне на България. И че, ако държавата и държавните фирми не се месят и не всяват паника, пазарът ще бъде залят от газ.

  74. 74 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Неутрално

    До коментар [#62] от "rabazanella":За него няма страшно. Той не разчита само на Русия. Турция има една от най-добрите газопреносни мрежи и може да купува отвсякъде. Според Сащо Дончев, Турция е договорила 10 млрд. повече, отколкото и е необходимо и може да помогне на България. И че, ако държавата и държавните фирми не се месят и не всяват паника, пазарът ще бъде залят от газ.
    —цитат от коментар 73 на Роси


    Явно турците са купили Сашо Дончев и от проруски е станал протурски. Нямаме нужда от данайските дарове на турците.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  75. 75 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 600 Неутрално

    И двамата така са я омазали, че се чувстват близки.

  76. 76 Профил на jaburn
    jaburn
    Рейтинг: 5 Любопитно

    Истината, е че Турция е винаги можела да използва правилно стратегическото
    си местоположение.Независимо, че е част от Евроатлантическият съюз никога не е изпадала в крайно противопоставяне срещу Русия.Успявайки да защитава правилно своят национален интерес, успява да балансира правилно в
    различните противопоставяния и конфликти. Убеден съм,че Ердоган ще бъде преизбран -защото винаги е успявал да води блестяща външна политика.

  77. 77 Профил на В
    В
    Рейтинг: 857 Неутрално

    До коментар [#54] от "bobhunter":

    + Браво . човек
    Точно така мисля и аз .

    Две неща изпълват сърцето ми - звездното небе над мен (Бог) и моралния закон вътре в мен !
  78. 78 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 673 Неутрално

    операцията на Турция в Северна Сирия, е на път да прочисти изцяло бойците "партньори" на САЩ в района. САЩ си траят и гледат как избиват тези които им повярваха на времето. Нищо ново.

  79. 79 Профил на .
    .
    Рейтинг: 2126 Неутрално

    Турски фирми усвояват освободените ниши от изнеслите се западни в Русия. Турски фирми строят огромни обекти в Русия. На руски бюджетни и държавни пари. Туски износ за Русия, турски авиокомпании летят в Русия, руски туристи в Турция. Руско зърно в Турция. Турция получава с отстъпки зърно,газ, нефт.
    И никой не пищи че Турция била троянски кон и тн. Просто си гледа интереса. Националния интерес, както те си го разбират. А ЕС? Чии интерес гледа ЕС? ЕС си нанесе сам невъзстановими щети, сам се набутва във васалска позиция пред САЩ. Вместо ЕС да е водеща световна структура, се превърна в еин от многото васали на САЩ.

  80. 80 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Да се срещнеш с Путин два пъти: Ердоган е в Русия днес с молба, но не за Украйна

    Аторът си е скъсал гуменките около величието в два сатрапа докарали държавите си до просешки тояги

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  81. 81 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2371 Весело

    До коментар [#79] от ".":

    Турция си гледа интереса.
    ЕС и в частност България не си задават сложни въпроси. Гледат да върви пропагандата.

  82. 82 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сара":

    Това за топките от къде го разбра?

    Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
  83. 83 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3457 Неутрално

    До коментар [#56] от "plamen_b":Ердоган и Путин водят една агресивна и завоевателна външна политика, а пазарлъка помежду им е само за сметка на другите държави и народи навън, =======Ми то и при англосакския свят е същото...Открай време.... лордовете си правят сметките помежду си....в ущърб на трети държави...
    —цитат от коментар 64 на eti mehter


    Четеш ли ма сюртюк???Ердоганчо ще падне в краката на Путин,защото е слаб лидер и банкрутирал ислямист..т..Турция е нефункционираща с галопираща до Аллах инфлация и обезценена турска шума .Ще се моли още малко и на Байдън за подобряване на отношенията със САЩ и модернизирани Ф-16-ки..Защото след по малко от година ще бъде изчегъртан от светските кемалисти Свиквай бурке банкрутирала от Толбухин с оперетното име Мими от бай Тошо..Хихи..

    shlshlshlshl
  84. 84 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3457 Неутрално




    До коментар [#5] от "Julian Mall":

    ""Байряка е пълен с части които се произвеждат на Запад даже и Селчука може да попадне под санкции.""-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Това и децата в детската градина знаят,че дрончето Байрактар е със западен лиценз,само името му е турско.Зетчето къде е учило????В САЩ ,а не в турски университет,там може да научи как се правят високотехнологични ибрици..Ердоганчо е пионка и разби икономиката на Турция с измислени геврекаджийски икономически политики и китайски иконопмически модели,но е 100% зависим от САЩ ,ЕС,Русия и Китай!!!!!!!

    shlshlshlshl
  85. 85 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2229 Весело

    До коментар [#51] от "half truth":

    Европа за руснаците е нещо враждебно. За българския русофил- това което му внушават от Москва...

  86. 86 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 600 Неутрално

    До коментар [#79] от ".":

    Турската икономика просто последните десетилетия девалвира " безаналогово" , а лирата от близо левче за бройка, стана 10 стотинки. Ердо гледа да остане център на внимание, ама нещо не се получава. Ходете на евтина почивка и пазар и се радвайте на хубави пейзажи, ама те не са създадени от този управник и турците го знаят.

  87. 87 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    Снимката е "показателна" . Ердоган с показалец обръща внимание или нарежда нещо на Путин. Путин е зависим от Ердоган по много показатели. Ердоган добре използва руската зависимост от него в свои ползи. В своята история никога Русия не е била толкова унизително зависима от Турция.

  88. 88 Профил на Ну погоди
    Ну погоди
    Рейтинг: 301 Неутрално

    Ниският ни разказва играта

  89. 89 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    Решението на конфликта в Украйна няма да дойде от Вашингтон. Ще дойде от Китай и Турция, може би и с посредничеството на Израел. Китай е най-големият търговски партньор и на Русия и на Украйна. Турция е #5 в стокообмена, но #3 в износа. Турция е важен търговски партньор на Русия също.Ukraine’s Largest Trading PartnersUkraine’s largest trading partner in 2020 was China, with the value of trade between the two countries reaching $15.3 billion, more than double the value of any other trading partner.Germany ($7.4B), Poland ($7.4B), and Russia ($7.2B) were Ukraine’s next three largest trading partners, with the majority of Ukraine’s trade with these countries being imports.Country Trade with Ukraine (2020) Exports from Ukraine (%) Imports to Ukraine (%)🇨🇳 China $15.3B 46% 54%🇩🇪 Germany $7.4B 28% 72%🇵🇱 Poland $7.4B 45% 55%🇷🇺 Russia $7.2B 37% 63%🇹🇷 Turkey $4.8B 50% 50%🇧🇾 Belarus $4.2B 32% 68%🇮🇹 Italy $4.1B 48% 52%🇺🇸 U.S. $3.9B 25% 75%🇮🇳 India $2.7B 73% 27%🇳🇱 Netherlands $2.6B 71% 29%Днес при аплодисменти на CPAC конференцията в Тексас Орбан призова САЩ да започнат преговори с Русия за уреждане на конфликта. CPAC е гръбнака на републиканската партия.Конфликта обаче ще се реши такава, когато Си реши да приеме Зеленски в Пекин.
    —цитат от коментар 6 на Nedyalko Lazarov


    Доста късогледо мнение! Точно сега когато Украинците се борят за живота си и живота им зависи от САЩ, Британия и Полша щели да тръгнат да гонят Михаля в Китай и Турция и да правят сделки с Русия. Ку-Ку пее кукувичката!
    Турция е регионална сила. След войната Русия и регионална сила няма да бъде. Китай изнася 30% от продукцията си за САЩ и 30% за ЕС, за Русия под 2% и точно сега когато САЩ ги гледат под микроскоп и непрекъснато и затягат бурмите, точно сега когато имат проблем от Трилиони $ загуби от Евергранде и банките си ... щели да решават те, кое и как в Украйна? Дали? И Украйна ще каже - ОК другари Китайци, ей сега ще се изпикаем на обувките на Америка защото вие ни предлагате сделка с Русия да ни вземе 25% от земята. И ще го направим това ... защо точно?
    Или пък ще клекнат на Турция която им уреди да изнесат един кораб с царевица. УАУ! Ами че те са им задължени до смърт, бе! Даже може да дадат Одеса на Турция от благодарност.
    И накрая даже заради Китай и Турция ще заебат Полша където имат 4 милиона бежанци и от където получават и ще получават оръжи с години.
    Ти си един от най-умните аналитици ... или най-малоумните, не мога да реша още.
    Само като информация - в САЩ нито една важна медия не отразява това посещение на Ердо в Сочи. Това да ти покаже колко е важна тази среща на двамата потуранци. Ще си говорят за техни си проблеми в Нагорно Карабах и в Северна Сирия. Толкоз.
    Ердо щеше да унищожава БАТО и да забранява на Швеция и Финландия да влизат ... нещо замлъкна. Щеше да си прави сам самолет по-хубав от Ф-35 защото преди му бяха разрешили да прави корпусите им. И геврекчията като гледа .. ми то , баси цел самолет бе, що и ние да не си направим наш си. Купи си безсмислените С-400, които както се разбра едно ХйМАРСИ им трошат тиквите и загуби най-добрата сделка на века за Ф-35. Сега остана със стари Ф-16 Турско производство, които САЩ му забрани да продава на вторичен пазар. Поиска да си купи от новите Ф-15 с нов радар, Конгреса на САЩ му каза - Не!, Йок! Ходи да си купиш от старите Еурофатъри или Грипен от Швеция, само внимавай как ще се молиш на Швеция след като ги псува преди два месеца! Или можеш да си купие Съветско Руски Вундервафе които не е много ясно след колко години РФ ще може да произведе. Но иначе политиката му е независима от САЩ. или поне така си мислят идиотите.

    California Über Alles
  90. 90 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1027 Неутрално

    ".... в Сирия например успяха да постигнат крехък баланс, отлагащ кръвопролитието на северозапад." А американците прелъстиха кюрдите и ги изоставиха. Янките нямат приятели, те имат само интереси.
    —цитат от коментар 2 на Judjuk

    Защото руските приятели са много и само обагодетлествани ,а ако са братя...тогва да видиш какви хубави ракети имат руснаците и все високо точни а войниците им, те раздават благини,курорти,бизнес,живот...

  91. 91 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    До коментар [#1] от "Judjuk":

    "Че това нещо лошо ли е? Само атлантическото е добро, защото е политкоректно."

    Типична джуджушка логика. Лошо е , да! Не може да си член на една организация и да си независим. Представи си във един футболен отбор играчите да действат независимо. Или си чат от отбора и изпълняваш задачите на отбора или напускаш отбора. Ердоган се опитва да седи на два стола и в резултат Турция пада.

  92. 92 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#76] от "jaburn":

    Независимо, че е част от Евроатлантическият съюз никога не е изпадала в крайно противопоставяне срещу Русия.
    =======
    И защо да изпада....
    Нека погледнем картата на Русия....
    Там има десетки етно национални общности които на практика са тюркски...
    Днес....една руско турска военна ескалация е равносилна на братоубийствена война...

    Bukalemun
  93. 93 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#89] от "Pontif":

    Ердо щеше да унищожава БАТО и да забранява на Швеция и Финландия да влизат ... нещо замлъкна.
    ======
    Никой нищо не е замлъкнал...
    В момента се наблюдават действията на обещаните от Швеция клаузи....

    Всъщност Ердоан не измисля нищо ново.....а само припомня условията за приемане на дадена държава в НАТО.....
    Едно от условията е ....в парламента на въпросната държава да няма представители на официално обявени терористични организации...

    Къде те стяга чепика дотук....?
    Всичко е в реда на нещата...

    Bukalemun
  94. 94 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#89] от "Pontif":

    Купи си безсмислените С-400, които както се разбра едно ХйМАРСИ им трошат тиквите и загуби най-добрата сделка на века за Ф-35. Сега остана със стари Ф-16 Турско производство, които САЩ му забрани да продава на вторичен пазар. Поиска да си купи от новите Ф-15 с нов радар, Конгреса на САЩ му каза - Не!, Йок! Ходи да си купиш от старите Еурофатъри или Грипен от Швеция
    =======
    Добре де.... тогава що се пениш....?
    Щом САЩ са казали "йок" на Турция....не е ли най нормално последната да търси нови алтернативи....?

    И въобще....какво ги засягат САЩ....кой какво е купувал за отбраната си....!!!
    Нека всеки си гледа своите интереси...

    Турция меси ли се във вътрешните работи на Америка....?
    Пита ли я например..... Защо в Калифорния... дрогата е легализирана...?

    Същата работа....

    Bukalemun
  95. 95 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4447 Весело

    До коментар [#91] от "futio_tapanchev":

    Представи си във един футболен отбор играчите да действат независимо
    =====
    Ако във футбола това правило беше желязно....никога нямаше да помниш имена като Пеле.... Марадона.... Кройф...и много други такива...

    Bukalemun
  96. 96 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7706 Неутрално

    Ердоган отдавна пробва да носи две дини под една мишница и да седи на два стола, но нещо не му се получава. И да внимава с Русия, тя никога ням ада е приятел на Турция. А също, да не забравя, чия е заслугата за развитието на Турция.

  97. 97 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2855 Неутрално

    До коментар [#89] от "Pontif":Купи си безсмислените С-400, които както се разбра едно ХйМАРСИ им трошат тиквите и загуби най-добрата сделка на века за Ф-35. Сега остана със стари Ф-16 Турско производство, които САЩ му забрани да продава на вторичен пазар. Поиска да си купи от новите Ф-15 с нов радар, Конгреса на САЩ му каза - Не!, Йок! Ходи да си купиш от старите Еурофатъри или Грипен от Швеция=======Добре де.... тогава що се пениш....?Щом САЩ са казали "йок" на Турция....не е ли най нормално последната да търси нови алтернативи....?И въобще....какво ги засягат САЩ....кой какво е купувал за отбраната си....!!!Нека всеки си гледа своите интереси...Турция меси ли се във вътрешните работи на Америка....?Пита ли я например..... Защо в Калифорния... дрогата е легализирана...?Същата работа....
    —цитат от коментар 94 на eti mehter


    Америка не се меси във вътрешните работи на Турция, колкото и да му се иска на мини0султана да го използва това като извинение за провалите му. Америка има ангажимент да защитава всички държави от НАТО и затова му казаха на Ердо да не купува Руско оръжие което не е съвместимо с НАТО. Ердо каза на САЩ да се е§е в гъза и това беше. Как САЩ са се месили? Никак. Просто изкараха Турция от програмата Ф-35 защото с действията си Турция застрашава сигурността на всички Евро-Атлантически съюзници.
    От друга страна Турция доста се меша във вътрешните работи на Америка. Освен че разпространява лъжи за другия Ислямист - Гюлен, има наглостта да развърже охраната на Ердо и да нападнат и да пребият от бой Американски граждани на Американска територия. Това бяха мирни протестиращи срещу Ердо. Америка е демокрация, не е диктатура на Турция. Всички протести са разрешени и на телохранителите башибозуци на Ердоган нямат право да бият хората в Америка. Едвам се отърваха да не ги съдят. Също Турция изпраща разни роднини на Ердоган да правят незаконни сделки и подривна дейност в Америка. Има един Турски хубавец който още е в затвора осъден от Американски съд и за който Ердо тихичко проплаква всеки път като говори с Американците.
    Аз вярвам че когато диктатора си отиде, Турция ще заеме отново мястото си в международния свят и НАТО. За сега ще се целува само с Путин и Аяатоласите. Добре е че поне помагате на Азербайджан че да отчетете някаква победа някъде. А и там, пребивате умрялото куче Армения, която е въшлясала от корумпирани руски шпиони и която Русия остава на произвова на съдбата, понеже не харесва Пашанян. Търкиту иначе е велика сила ... почти като Русия

    California Über Alles
  98. 98 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Весело

    Снимката е "показателна" . Ердоган с показалец обръща внимание или нарежда нещо на Путин. Путин е зависим от Ердоган по много показатели. Ердоган добре използва руската зависимост от него в свои ползи. В своята история никога Русия не е била толкова унизително зависима от Турция.
    —цитат от коментар 87 на tacheaux


    Таше, както винаги си прав. Путя тотално зависи от Ердо и без неговото височайшо разрешение никога не би се осмелил да нападне вероломно Украйна.
    Иначе Ердоган отдавна би влязъл за четвърти път в Сирия но от кумова срама иска разрешение от Путя.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  99. 99 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    До коментар [#98] от "Julian Mall":

    Така е Жулианчо. За твое голямо съжаление Ердоган непрекъснато подиграва и унижава Путя. Гледа му сеира.

  100. 100 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Весело

    Иначе Ердоган отдавна би влязъл за четвърти път в Сирия но от кумова срама иска разрешение от Путя.
    До коментар [#98] от "Julian Mall":

    Без никакъв срам Ердо се възползва от заетостта на Путин в Украйна и си върна контрола на важния път М4. Пътят свързващ Шам и Халеп. Преди година Асад с покрепа на Путин го беше превзел от турците.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK