Реалистично ли е ЕС да спре да издава визи на руснаци

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (113)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Напълно реалистично е.
    Обикновеният руснак който подкрепя Путин е също толкова виновен, колкото е виновен и Путин.
    Затова - никакви визи за нито един руснак!!!

    🇷🇺🚢🚶🤬
  2. 2 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 1939 Неутрално

    Германският канцлер Олаф Шолц нарече събитията в Украйна „войната на Путин".
    Шолц е против забраната на руснаците да влизат в цивилизованите страни от ЕС, тъй като събитията в Украйна са „войната на Путин“, а не на обикновените руски граждани.

    Реакция на Дмитро Кулеба, министър на външните работи на Украйна:
    „Това е война на Русия, не само на Путин.
    Не Путин, а истински руски войници идват от Русия, за да убиват, измъчват и унищожават.
    Руснаците масово подкрепят войната, приветстват ракетните удари по украински градове и убийствата на украинци.
    Нека тогава руските туристи се наслаждават на Русия.“, 11.08.2022 г. https://twitter.com/DmytroKuleba/status/1557751923746414592

  3. 3 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1219 Весело

    Този въпрос изобщо не е в дневния ред на обществото, но разбирам защо всеки ден ни занимавате с него.

  4. 4 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Весело

    ""Посещаването на Европа е привилегия, не човешко право"

    Личи си комунистическата закалака от времената когато партийната номенклатура се радваше на тази привилегия да посещава гнилият Запад и да праща синчетата си да се изучават там. Какви висоти достигна Свободния свят да използва комунистическите методи.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  5. 5 Профил на jlh59313635
    jlh59313635
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Това за визите е пълна идиотщина, наливаща вода в мелницата на Путин. Повече оръжия и повече санкции са му майката.

  6. 6 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 921 Неутрално

    Докато се пишaт статии дали е реалистично то придвижването и с визи за руснаци в ЕС става вече през " иглени уши. Обянсявам понеже съм принуден да се занимавам с тоя въпрос. тъй като няма въздушна връзка тези които влизат минават или през Вилнюс/ Талин или пез Финландия. Финландците вече не желаят да бъдат "транзинтна страна " за влизане на руснаци в Европа и даването на визи стана такова че няма смисъл да чакаш, естонците даваха досега но и те съобщиха че спиратПрез Полша досега не знам някой да е влязълТака че вратата е почти неофициялно затворена , тук се коментира официялното.... Европейски страни които нямат сухопътна граница с Русия и да издадат виза възможността да бъде използвана става ... през Истанбул или Армения /Грузия. Ясно е че това са варианти които финансово 99% от хората не могат да си позволят вече. Особено като се има предвид ограниченията за взимане на валута която Русия постави на руснаците. Така че вратата е почти затворена , каквото и да се приказва тук..

  7. 7 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2831 Неутрално


    Чии ще го дирят ватниците в Европа ?
    Пълен блокаж на всичко руско !

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  8. 8 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Нещо като нова желязна завеса, а?
    Този път наложена от "демократичния" запад.
    Остава въпросът откъде ще мине.

  9. 9 Профил на Суджук Герберите
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 4031 Неутрално

    До коментар [#8] от "tos_buratino":

    че те сами си я спуснаха още като нападнаха крим. кой им е виновен? да се пръждосват в блатата и без това на никой не са нужни.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  11. 11 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    Манталитетът на руснака, на обикновения руснак води до диктатурата и агресията на Путин и е редно да си седят в руския мир, който няма нищо общо с цивилизацията!
    Никакви визи! С руснаците като с прокажени.

  12. 12 Профил на kka42916647
    kka42916647
    Рейтинг: 257 Неутрално

    Нещо като нова желязна завеса, а?Този път наложена от "демократичния" запад.Остава въпросът откъде ще мине.
    —цитат от коментар 8 на tos_buratino


    Никой не ви иска, бляд. Сами ще си говорите....

  13. 13 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Неутрално

    Спирането на визите за руснаци е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО !
    На практика към момента над 90 % от издадените визи са
    за МИШКИ и ЧЕПИГИ,
    за МИТРОФАНОВКИ, Соловьовци и прочее ПУТИНСКА НОМЕНКЛАТУРА
    на различни нива.
    И без това 90 % от обикновените руснаци нямат задграничен паспорт
    никога не са излизали от Русия и нямат финансовата възможност
    да го направят. Сега пък хептен няма да я имат.
    Затова, блокирайте ПУТИНСКАТА НОМЕНКЛАТУРА в опитите й
    да развращава и дестабилизира ЕС !!!!

  14. 14 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 4031 Неутрално

    До коментар [#11] от "petrapetra":

    даже продължават да се държат все едно войната е горна срещу долна волта и средния гащник как нямал общо

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  15. 15 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    Вън рушаците от цивилизования свят.

  16. 16 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#4] от "Julian Mall":

    що бе, нали в Раша си е прекрсно, имат си всичко, даже и училища и университети за дечурлигата. Какво ще ходят напред-назад?

    А другото се вика "Студена война" и "Желязна завеса"

  17. 17 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    Газ може, туристи — не. Аз предлагам да се изгорят и книгите от руски автори… на аутодафета.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  18. 18 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Някакви момци ревът, ама какво ще правим ние, дето имаме приятелки или жени от Русия ...
    Много ясно, ве пичове, ще ходите в Русия, при жените си.
    Oh, wait, рускините май не са навити на тая схема?

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  19. 19 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#17] от "Gretel":

    Приема се. Както и спортистите им няма да ги гледаме по европейските терени. Аристи и хора на изкуството - да си радват само съвеЦката публика.

  20. 20 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    "ЕС да спре да издава визи на руски граждани за влизане в Шенген..."

    УРА!
    EU - THE AREA FREE FROM ORCAS!

    Fu*k Your Opinion
  21. 21 Профил на cornucopia
    cornucopia
    Рейтинг: 550 Неутрално

    Отсега да се мисли за огромна стена от Финландия до Дуранкулак и Щатите да базират един самолетоносач в черно море. Азиатските дрипльовци не трябва да помирисват цивилизация за минимум 100 години

  22. 22 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 3078 Любопитно

    До коментар [#8] от "tos_buratino":

    Еми те си се връщат към болшевишко-колхозния кенеф СССР втора версия, какъв е проблема пак да си посещават само вътрешните национални обекти с открит лист. А и специално Европа е едно по-добро място без североазиатските човекоподобни.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  23. 23 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 1571 Разстроено

    Като чета повечето от коментарите показват истинска човечност, интелект и истински либерални ценности. Предлагам, за да сме напълно в крак със съвременните политически насоки на "партията майка" да задължим Руснаците да носят по една ярко червена звезда на реверите (жълтите звезди вече не са актуални).

    Така всички в ЕС ще се чувстват по-добре.......
    И да не забравяме, че в Америка все още бият негрите

  24. 24 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Паталламата с Украйна вреди на всички - хора, бизнеси....
    Крайно време е руснаците да я приключат, че да си отдъхне света малко.

    Хората са казали - всяко чудо за три дни
    Нашите господари са казали - бизнес аз южуъл.

    Войната ще свърши, на укритие ще им сложат здрави юзди, за да не правят бели.
    И връзките с Русия постепенно ще се нормализират - и бизнес, и туризъм, и инвестиции.

    А иначе, като човек пътувал доста по света, все още ми е трудно да обясня на фамилията, че Европа вече не е това, което беше. И има прекрасни места в Азия и Южна Америка, които са по-добри дестинация от Париж и Лондон.

    Нямало да могат да ходят на море в Гърция и Испания - Абе вие сериозно ли?
    Ами Турция, Египет, Тунис?
    Ами Тайланд?
    Ами Индонезия?

    Абе вие много сте си повярвали нещо?!

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  25. 25 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Като чета повечето от коментарите показват истинска човечност, интелект и истински либерални ценности. Предлагам, за да сме напълно в крак със съвременните политически насоки на "партията майка" да задължим Руснаците да носят по една ярко червена звезда на реверите (жълтите звезди вече не са актуални).Така всички в ЕС ще се чувстват по-добре.......И да не забравяме, че в Америка все още бият негрите
    —цитат от коментар 23 на Infinitum


    Не, не носят червена звезда. Носят буквата Z, която сами си поставят с гордост.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  26. 26 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3781 Неутрално

    "Най-предпазливи са държавите с големи руски диаспори. Германският канцлер Олаф Шолц, където живеят окол 3.5 млн. рускоговорящи, изрази съмнение, че обща шенгенска визова забрана за руските туристи може да се реализира."

    Германците за пореден път показват непростимо късогледство и шикалкавене пред лицето на една война, отнела живота само до тук на над 100 000 души и заплашваща да прерастне в много по - голям мащаб от досегашния, без да броим опасността от война между Китай и Тайван ! Ето заради такива тънки сметки сме стигнали дотука !!!

  27. 27 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#17] от "Gretel":

    На Хензел сестричето!
    Това, че голяма част от лутературата, използвана за завършването на ВУЗ-а, беше на руски, НЕ УСПЯ ДА МЕ ПРЕВЪРНЕ В РУСОФИЛ!
    Бих се ползвал и от Афганистански учебни пособия, ако ги намеря за добри!

    Fu*k Your Opinion
  28. 28 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3240 Неутрално

    Май и тук става да се помести този коментар:

    Нашият народ има една мъдра мисъл: “От пияния и лудият бяга”.
    Но какво да се прави, когато някой е и пиян, и луд?
    По филмите за затвори има една институция, наречена „изолатор”. В него се поставят онези, на които Бог е отнел разума и в допълнение към това им дал на разположение алкохол, с който те са свикнали от малки и без който не могат да живеят.
    Та заключението е, че в изолатора би трябвало да се постави лудият пиян и там да прекара остатъка от дните си. А, да, и изолаторът трябва да е на 200 метра под земята във вид на бункер, така че когато земният път на пияния луд приключи, да не трябва да се правят разходи по погребението му.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  29. 29 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#24] от "г-н Саранди Говедаров":


    Крайно време е руснаците да я приключат, че да си отдъхне света малко.
    —цитат от коментар 24 на г-н Саранди Говедаров


    Няма по-лесно от това!
    Путя си изважда пръстите от контакта ; става мааалко по-адекватен, и си нарежда на Ордата да напуска Украйна! ЦЯЛАТА ; ВКЛЮЧИТЕЛНО НА КРИМ!

    Fu*k Your Opinion
  30. 30 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Отсега да се мисли за огромна стена от Финландия до Дуранкулак и Щатите да базират един самолетоносач в черно море. Азиатските дрипльовци не трябва да помирисват цивилизация за минимум 100 години

    До коментар [#21] от "cornucopia":

    Само 4000-годишните цивилизации на Китай и Индия как ще ги опазим?

    Пич, почиваш на стари лаври.
    Цивилизацията и прогреса вече са в Азия.
    Явно не си ходил в Китай, Япония и Сингапур.

    Париж се е превърнала в една смърдяща дупка, пълна с ....хубави хора от Африка....
    За Марсилия въобще не говорим.....
    Берлин нощем стои на тъмно,щото токът е скъп.
    Значи, ако съм турист - трябва да се разхождам по жегите и трафика през деня.....щото тока е скъп....

    Виж сега - карай малко по-скромно.
    Европа не е върха на сладоледа. Вече не.
    Останали са някои местенца, но като цяло - упадък.
    Тук си в ролята на шопа, дето си мисли, че от Искър по-дълбоко няма.
    А света си се развива и не е чувал за теб и мнението ти ...

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  31. 31 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Кой ще се засили да пътува до Европа точно сега. Малоумно е да мислиш като Шолц, че руснаците се натискат за визи, докато водят кървава война именно срещу Европа. Най-много собствениците на имоти. Кои са собствениците на имоти? Соловьов, примерно, с трите вили на езерото Комо. Или оная, председателката на Съвета на федерацията Матвиенко с имението на италианската Адриатика. Хайде, тия са ясни, но и от по-нисък ранг. Кой ще купува имат в чужбина освен тези, по-така... Поне докато не свалят режима, нямат работа в Европа. Все едно активисти на хитлеровите социалисти да пътуват до Америка и Англия да наглеждат имотите си. Щяха да ги арестуват на момента.

  32. 32 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#21] от "cornucopia":

    +++
    Става наложително лишаването на Путинария от излаз на Черно море (и Азов-Гьол😁)!

    Fu*k Your Opinion
  33. 33 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2320 Любопитно

    Едно време в Бг май е трябвало да се пише в животописа и характеристиката, дали има човек роднини засегнати от мероприятията на народната власт. Сега май същото предлагат
    Цитат от дописката:
    ".. и членове на семейството му са извършили ...."

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  34. 34 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 2320 Неутрално

    Както се казва, внимавай как съдиш, че не знаеш, дали няма да попаднеш в подобна ситуация
    Цитат от дописката:
    "европейските лидрери ще трябва да се измъкнат някак си от клопката, която сами си поставиха. Те осъдиха остро решението на бившия американски президент Доналд Тръмп да забрани издаването на визи на граждани от осем държави, сред които Иран, Либия, Чад и Сирия през 2017 г. Тогава те казваха, че е нечестно и контрапродуктивно да се дискриминират гражданите само на основание на тяхната националност и да бъдат наказвани за действията на техните правителства."

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  35. 35 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    Русофобията е способна на всичко. Тя няма благоприличие и бариери.

    Judjuk
  36. 36 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#24] от "г-н Саранди Говедаров":

    Укрите ли правят белите в момента? Бизнес аз южуъл, казваш? Аз имам едно списъче с неприятни хорица, с които не правя бизнес от 20 години например, въпреки че може да изкарам повече пари. Така ще гледат на руснаците с десетилетия напред. А Газпром ще види как се прави бизнес в конкурентна среда.

  37. 37 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2561 Неутрално

    До коментар [#30] от "г-н Саранди Говедаров":


    Явно не си ходил в Китай, Япония и Сингапур ...
    —цитат от коментар 30 на г-н Саранди Говедаров


    А ти явно си ги вижал само по тАлАвизоръ!
    Сингапур е красив само на картичките! Попитай местните за живота там! Не могат да понасят новопристигналите от Континентален Китай, защото им отнемат работните места, и се съгласяват на 10 пъти по-ниска заплата.
    Китай не е само Специалните Икономически Зони.
    Стъпвал ли си в Япония?

    Fu*k Your Opinion
  38. 38 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#24] от "г-н Саранди Говедаров":

    с кои самальоти ще летят до тез прекрасни дестинации? Ватенките вече разглобяват част от самолетите си за части на другите, които не могат да излязат извън границите на Раша.

  39. 39 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Неутрално

    Газ може, туристи — не. Аз предлагам да се изгорят и книгите от руски автори… на аутодафета.
    —цитат от коментар 17 на Gretel


    След 1 декември 2022 - нито газ, нито туристи, нито петрол.
    А пък "книгите от руски автори" няма да липсват на никого извън Русия.
    Ти лично, КОЛКО "книги от руски автори" си прочел през живота си
    и КОЛКО такива имаш в библиотеката си ?!?!?!?

    Не говоря за това, че подбна ИЗЦЕПКА от товя страна за тези книги
    е абсурдна и няма нищо общо с действителността.
    НИКОЙ няма НИКАКВОТО НАМЕРЕНИЕ да забранява каквото и да е
    ИЗВЪН ПУТИНСКИЯ ФАШИЗЪМ и НОСИТЕЛИТЕ МУ

  40. 40 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 4031 Неутрално

    До коментар [#35] от "Judjuk":

    абе вие верно сте скъсали веригите? нападате без причина украйна, правите геноцид и после ама откъде се взе тая русофобия? бе верно не сте като хората

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  41. 41 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    Не, № 33. Проблемът е - докато има война на Русия срещу Европа. Докато руснаците не свалят путинския режим. Иначе какво се получава, завзеха грузинските Южна Осетия и Абхазия, после Крим, После Донецк и Луганск и - все едно е в реда на нещата. Сега завзеха цяла източна и Южна Украйна - и пак в реда на нещата. Част от Европа сме, ще ви купим, вече почти, а утре изцяло. Както някакъв, именуващ се Толстой /!?/ се изгаври с България. Че още малко и ще ни придобият напълно. И то след грузинската, кримската и донбанската анексия. Докато не станат нормална държава и соловьовци, толстоевци, матвиенковци не са отрекат сами от режима - визите са нонсенс.

  42. 42 Профил на Binko Binev
    Binko Binev
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#39] от "Hawaii":

    Един русофил ми разправяше, че в Украина забранили Чайковски.дадох му страницата на Киевската консерватория, която носи неговото име.
    И му показах видео какво са направили орките с дома-музей на Чайковски.

  43. 43 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Ако ЕС спре да им издава визи, руснаците ще се фашизират още повече. Не, не е това пътят.

  44. 44 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    Раша трябва да бъде обявена за терористична държава и Европа няма да допуска терористи на своя територия.

  45. 45 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Wizz Air подновява полетите си до Москва.
    Е, аз пък зачерквам тази авиокомпания завинаги.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  46. 46 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Руснакът навсякъде е руснак.Може да живее в Европа,но той пак си подържа Путин.Скоро имаше клип,където руснаци,пребиваващи в Ирландия,протестираха с руски знамена,срещу желанието на Ирландия да влезе в НАТО.
    Да не говорим за автопохода в Германия,в подкрепа на войната на Путин ,развявайки руски знамена.

  47. 47 Профил на trunk66
    trunk66
    Рейтинг: 233 Неутрално

    За кучета и котки може за прасета не може.ЕС за пореден път върви срещу принципите си.

  48. 48 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Весело

    До коментар [#39] от "Hawaii":Един русофил ми разправяше, че в Украина забранили Чайковски.дадох му страницата на Киевската консерватория, която носи неговото име.И му показах видео какво са направили орките с дома-музей на Чайковски.
    —цитат от коментар 42 на Binko Binev


    Значението на руските писатели в световната литература е силно преувеличено.
    Пренебрежимо малко са хората извън Русия,прочели нещо от руски писател.
    Тук не говорим за това,че наистина стойностните руски писатели
    са творили в един кратък отрязък от време на относителен либерализъм
    на руската сатрапия.
    За след 1917 година - времената на Ленин,Сталин и следващите
    изобщо няма смисъл да се говори.
    Един Булгаков,но той е продукт на Либералната Царска учебна програма.

    В момента, в България и без да са забранени,
    руските книги,автори и литература, приемани като "класици"
    се радват на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО МИЖАВ ИНТЕРЕС !
    ЕДИНИЦИ са хората четящи руски автори,
    и това са хора от старото поколение.
    Младите и относително младите - под 30 год.
    четенето на "класическа" руска литература е смешно занимание
    и там дори не се сещам и за единици четящи такова.
    Така че споко - и с руските "класици" като оня виц
    СЪС СПИЧКИТЕ - И СЪС, като И БЕЗ ТЯХ.......

  49. 49 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    Спирай, реалистично е. Руските варвари и фашисти нямат място в цивилизацията.

    Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
  50. 50 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7226 Любопитно

    Ако ЕС спре да им издава визи, руснаците ще се фашизират още повече. Не, не е това пътят.
    —цитат от коментар 43 на half truth


    Че от това КАКВО "ПОВЕЧЕ" има да се ФАШИЗИРАТ, бре ?!?!?!?!?!?!?!?

  51. 51 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    Докато се пишaт статии дали е реалистично то придвижването и с визи за руснаци в ЕС става вече през " иглени уши. Обянсявам понеже съм принуден да се занимавам с тоя въпрос. тъй като няма въздушна връзка тези които влизат минават или през Вилнюс/ Талин или пез Финландия. Финландците вече не желаят да бъдат "транзинтна страна " за влизане на руснаци в Европа и даването на визи стана такова че няма смисъл да чакаш, естонците даваха досега но и те съобщиха че спиратПрез Полша досега не знам някой да е влязълТака че вратата е почти неофициялно затворена , тук се коментира официялното.... Европейски страни които нямат сухопътна граница с Русия и да издадат виза възможността да бъде използвана става ... през Истанбул или Армения /Грузия. Ясно е че това са варианти които финансово 99% от хората не могат да си позволят вече. Особено като се има предвид ограниченията за взимане на валута която Русия постави на руснаците. Така че вратата е почти затворена , каквото и да се приказва тук..
    —цитат от коментар 6 на magelan


    Магелане, проблема според мен се крие другаде. Дори Естония, Латвия и Полша да спрат напълно да издават визи на руснаци, последните могат да получат визи в европейските посолства и консулства, примерно руско семейство кандидатства за германска виза в германското посолство в Москва. След седмица получава визите и тръгва за Германия през Финландия например. То спокойно може да влезе във Финландия, защото вече има шенгенска виза за Германия. И доколкото съм запознат финландските гранични власти не могат да не ги допуснат в страната, защото и Финландия е шенгенска държава.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  52. 52 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    Wizz Air подновява полетите си до Москва. Е, аз пък зачерквам тази авиокомпания завинаги.
    —цитат от коментар 45 на The Polite Moose


    Как така Wizz air ще лети до Москва като полетите между всички европейски държави и Русия са забранени!?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  53. 53 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    До коментар [#50] от "Hawaii":

    Никой няма да се изправи срещу Путин защото Шолц не му дал виза. Ще се сърди на Шолц.

  54. 54 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#53] от "half truth":

    е като се разсърди на Шолц и какво?

  55. 55 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    е като се разсърди на Шолц и какво?
    До коментар [#54] от "doctor.no":

    Целта на мерките е да спрем войната, а не да наказваме руснаците.

  56. 56 Профил на bnl43646851
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 921 Неутрално

    До коментар [#51] от "Иво":Имаш 2 фактологични грешки в твоя пример- нещата ВЕчЕ не са така- немската виза в Москва не се издава за 1 седмица а ако сега подадеш може да те одобрят за ноември. това първо. Второ- финландците престанаха да допускат руснаци с шемгенски визи( не финландски) които нямат резервации за хотел във Финландия, не искат да са транзинтна страна . Естесвтено може да се резервива хотел за3-4 дни но ако искаш на другия ден да заминеш от Финландия за Германия те спират и те връщат в Русия. Имам спортисти деца и юноши от Русия които минаха през Талин и ми казаха това с Финландия. Така че докато тук ние седим и мислим финландците като не много прости са го измислили. А аз има по договор 2 много талантливи деца от Русия чиио родтели са абсолютно адекватно по въпроса с Путин и войната и ще се опитат децата да не играят за Русия, както ги посъветва Касаткина, руската тенбисистка. Та така. Питай ме и ще ти кажа по тия въъпроси съм в момента "in"

  58. 58 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#55] от "half truth":

    Войната не е само в Украйна, това е война на цивилизации. Нецивилизованите нямат работа при нас.

  59. 59 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    Значи според ЕС,всяка държава има право сама да решава дали да издава визи,но международните закони забранявали! Типично малоумно изказване от Брюксел,от което нищо не се разбира.

  60. 60 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3107 Неутрално

    До коментар [#55] от "half truth":
    "Целта на мерките е да спрем войната, а не да наказваме руснаците."

    Не целим да спрем настоящата война. Целим Русия да загуби настоящата война за да предотвратим следващата война

    подпис
  61. 61 Профил на caterpillar
    caterpillar
    Рейтинг: 49 Неутрално

    В момента през Истанбул , билетите до Москва чинят до към 2000 Е на посока. Турците добре им исулят гащите.

    caterpillar
  62. 62 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 774 Весело

    Ако утре Русия спре войната, ще отпаднат ли санкциите !!!???
    Не, няма.
    Тази война е само оправдание на друга война, която водят Сращ срещу Русия.
    И тази друга война е ,,жизнено важна,, за янките, понеже заплашва устоите на държавата Сращ, ако успее плана на руснаци, китайци, индийци и др. при създаване на друга обща валута, различна от долара.
    Всичко друго е тинтири минтири.
    Мммммда

  63. 63 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Войната не е само в Украйна, това е война на цивилизации. Нецивилизованите нямат работа при нас.
    До коментар [#58] от "doctor.no":

    А ще се цивилизоват нецивилизованите? Като не им дават визи, ще ги изолират от света в ръцете на Путин.
    А Путин едва ли се радва на пътуванията им назапад.

  64. 64 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 774 Весело

    Нецивилизованите нямат работа при нас.
    До коментар [#58] от "doctor.no

    Мммда
    Прав си докторе.
    Те затова ни заобикалят, на път за цивилизованият свят.

  65. 65 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 1969 Неутрално

    Целим Русия да загуби настоящата война за да предотвратим следващата война
    До коментар [#60] от "Иван K":

    Точно. И как според Вас визите биха се отразили на руската подкрепа за войната. Защото Путин не може да се изтегли от украйна преди руснаците да се откажат.

  66. 66 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 2297 Неутрално

    До коментар [#63] от "half truth":

    Обратното беше 30 г и не подейства, както виждаме. Тия като се разхождат из цивилизацията не правят друго освен да гледат къде има най-многоперални и тоалетни чинии, които като дойдат с танковете да откраднат. Украйна малък пример ли е?

  67. 67 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 1370 Неутрално

    Россия е фашистка държава

    Населена с фашисти

    Подкрепящо фашиста Путин

    Наложително е не само да се разбрани достъпа на руснаци до Европа

    А да има само едно руско посолство за цяла Европа

    Да речем в Брюксел

    Не ми дреме за мнението ви…
  68. 68 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#8] от "tos_buratino":

    Желязната завеса беше на изхода. Тази бариера ще бъде на входа. Руснаците ще попаднат в една графа с ислямските терористи, наркодилърите и издирваните от Интерпол

  69. 69 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2732 Неутрално

    Ако утре Русия спре войната, ще отпаднат ли санкциите !!!???Не, няма. Тази война е само оправдание на друга война, която водят Сращ срещу Русия. И тази друга война е ,,жизнено важна,, за янките, понеже заплашва устоите на държавата Сращ, ако успее плана на руснаци, китайци, индийци и др. при създаване на друга обща валута, различна от долара. Всичко друго е тинтири минтири. Мммммда
    —цитат от коментар 62 на Pomak



    До коментар [#62] от "Pomak":

    Ако САЩ наистина воюваха срещу Русия,щяха СЕГА да я нападнат,защото моментът е идеален - руската армия е изтощена и със свалени гащи...

  70. 70 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    Не знам колко е реалистично, обаче би било прекрасно.

  71. 71 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Не а и не трябва. Туристически визи...да но напълно...

  72. 72 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1885 Неутрално

    До коментар [#24] от "г-н Саранди Говедаров":
    —цитат от коментар 29 на putin_kaputin


    Е, не само да напусне Украйна ами и да си плати пораженията .
    Има газ да плаща с газ поне 30 г.

  73. 73 Профил на Pomak
    Pomak
    Рейтинг: 774 Весело

    До коментар [#69] от "deaf":
    Ако САЩ наистина воюваха срещу Русия,щяха СЕГА да я нападнат,защото моментът е идеален - руската армия е изтощена и със свалени гащи

    Мммда
    Война не се води само с калашници .

  74. 74 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Магелане, проблема според мен се крие другаде. Дори Естония, Латвия и Полша да спрат напълно да издават визи на руснаци, последните могат да получат визи в европейските посолства и консулства, примерно руско семейство кандидатства за германска виза в германското посолство в Москва.

    До коментар [#51] от "Иво":

    Не е така. Позната жена-рускиня се опита да дойде в България преди два месеца, й трябваха два месеца ходене по мъките, докато получи Шенгенска виза, и то до Италия. Тя самата долетя през Истанбул, плати два пъти по скъпо от обикновеното и пътува два дни, вместо половин. За турист, планиращ пътуване за седмица две, изобщо не си струва усилията.

  75. 75 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    До коментар [#57] от "magelan":

    Не знаех за всички тези подробности.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  76. 76 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    До коментар [#74] от "Баличея":

    А вашата позната рускиня искаше да отиде в Италия с цел туризъм или просто да избяга от Русия и противния путински режим, който управлява там?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  77. 77 Профил на Баличея
    Баличея
    Рейтинг: 723 Неутрално

    До коментар [#74] от "Баличея":А вашата позната рускиня искаше да отиде в Италия с цел туризъм или просто да избяга от Русия и противния путински режим, който управлява там?
    —цитат от коментар 76 на Иво


    Децата и внуците ѝ живеят в България. Тя самата е анти-путинист още от преди войната. Жената вече от години е пенсионерка и не мисли да започва нов живот извън Русия.

  78. 78 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2102 Неутрално

    Да спреш да се къпеш, за да фалира Путин, е все едно да пиеш Гинко билоба, за да се върне акъла на Байдън. :)

  79. 79 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1253 Любопитно

    "Най-предпазливи са държавите с големи руски диаспори. Германският канцлер Олаф Шолц, където живеят окол 3.5 млн. рускоговорящи, изрази съмнение, че обща шенгенска визова забрана за руските туристи може да се реализира.Той се мотивира с това, че от решението биха били засегнати хора, които нямат вина за действията на президента Владимир Путин в Украйна."

    Не е "изразил съмнение, а:

    "Шолц се обяви против забраната за туристически визи за руснаци

    11 авг. 2022 | 17:22

    Канцлерът на Германия заяви, че според него ефективността на санкциите ще отслабне, "ако те бъдат насочени срещу всички, включително и срещу невинни хора"

    Това е война на Путин, така че ми е много трудно да приема тази идея, обяви той" https://tinyurl.com/2mwfzkw3

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  80. 80 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#12] от "kka42916647":

    Бляд ще викаш на женския си родител.
    Не ги искат, ама газта, петрола, урана, титана и някои други изкопаеми ги искат. Там ги стяга чепика. Е, опитаха се да направят поредна крачка към тяхното завладяване, но стъпиха накриво. Сега ще си загробят икономиките заради грешката. Няма лошо....

  81. 81 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3639 Любопитно

    Това за визите е пълна идиотщина, наливаща вода в мелницата на Путин. Повече оръжия и повече санкции са му майката.
    —цитат от коментар 5 на jlh59313635


    И бира, дядо попе, и бира! Едното не изключва другото...

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  82. 82 Профил на Valentina Bankova
    Valentina Bankova
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Абсолютно реалистична ПОРЕДНА ГЛУПОСТ на Европа.

  83. 83 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2986 Неутрално

    До коментар [#4] от "Julian Mall":що бе, нали в Раша си е прекрсно, имат си всичко, даже и училища и университети за дечурлигата. Какво ще ходят напред-назад?А другото се вика "Студена война" и "Желязна завеса"
    —цитат от коментар 16 на doctor.no


    Ако не си разбрал риторичният ми въпрос е към Запада и новите му ценности които се оказаха забравените комунистически за колективната отговорност.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  84. 84 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 3639 Любопитно

    Да не мислим целия Шенген... България не е в него, и може да вземе в случая по-бързо решение, което е в наш интерес.

    За мен големия брой руски граждани заселили се по нашето Черноморие е потенциална опасност за нашата сигурност. Ако значителна част от тях подкрепят завоевателната политика на фюрера си, трябва да вземем мерки. Присъствието в България дори и на тези, които не го подкрепят, може да бъде използвано като вектор на намеса във вътрешните работи на страната ни от Русия, която се самоопредели като "неприятелска държава" към нас.

    Българи, гласувайте на 2 октомври 2022! Който не гласува помага на корупцията на Борисов-Пеевски и на Копейкин-Янев-Нинова, които искат да извадят България от ЕС и НАТО и подчинят на Путин.
  85. 85 Профил на herbaltea
    herbaltea
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Напълно реалистично и е задължително да бъдат блокирани. Защото тази война не се води от путинската клика - води се от съвсем обикновени руснаци, които са напълно наясно какво вършат.

  86. 86 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 3758 Любопитно

    До коментар [#77] от "Баличея":

    Разбирам.

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  87. 87 Профил на Rainman
    Rainman
    Рейтинг: 343 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Polite Moose":

    Не съм сигурен че подобна мярка би постигнала това което се цели - да се обърнат Руснаците срещу режима. Според мен ще има обратен ефект.

    Трябва да се направи точно обратното - да се отворят границите са всички квалифицирани руснаци желаещи да емигрират към ЕС и САЩ. Загубата на квалифицирана работна ръка би имала много по-голям ефект от забрана за влизане на туристи и други подобни. Може би трябва да се комбинират мерките, знам ли ...

  88. 88 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Polite Moose":Не съм сигурен че подобна мярка би постигнала това което се цели - да се обърнат Руснаците срещу режима. Според мен ще има обратен ефект.Трябва да се направи точно обратното - да се отворят границите са всички квалифицирани руснаци желаещи да емигрират към ЕС и САЩ. Загубата на квалифицирана работна ръка би имала много по-голям ефект от забрана за влизане на туристи и други подобни. Може би трябва да се комбинират мерките, знам ли ...
    —цитат от коментар 87 на Rainman


    Само ако поискат политическо убежище. Руснаци назаем не ни трябват.
    Късат с режима на джуджето или се радват на руския си паспорт в границите на Мордор.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  89. 89 Профил на ivenco
    ivenco
    Рейтинг: 1242 Весело

    Най ме кефи.че пак ще има ответни реакции: 🤣🤣🤣

    "Шенген събира опашки

    Колко трудно е да получите виза за Европа

    Външното министерство нарече идеята за забрана на издаването на шенгенски визи на руснаци шовинизъм. Подобни изказвания на европейски политици няма да останат без последствия, отбелязват от министерството. Наскоро няколко страни от ЕС изразиха съответно предложение. Това по-специално беше обявено в парламента на Латвия, а в Естония дори обявиха затваряне на границите за местни туристи, чиито визи са издадени от Талин. Руснаците, които се опитват да получат Шенген, вече са изправени пред големи проблеми.""

    ОТ РУСКАТА ПРЕСА

  90. 90 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    [quote#52:"Иво"][/quote]

    Ми поразтърсете се малко.
    Става въпрос за полет между Абу Даби и Москва

  91. 91 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    До коментар [#35] от "Judjuk":абе вие верно сте скъсали веригите? нападате без причина украйна, правите геноцид и после ама откъде се взе тая русофобия? бе верно не сте като хората
    —цитат от коментар 40 на karatista


    Ти какво оправдаваш? Русофобията е от преди Украйна, от преди Крим, от преди Грузия и Абхазия, от преди Сирия, от преди......
    Тя е болестно състояние и предизвиква тежки незарастващи рани. Засега няма лечение.

    Judjuk
  92. 92 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2561 Любопитно

    До коментар [#73] от "Pomak":


    До коментар [#69] от "deaf":Ако САЩ наистина воюваха срещу Русия,щяха СЕГА да я нападнат,защото моментът е идеален - руската армия е изтощена и със свалени гащиМммдаВойна не се води само с калашници .
    —цитат от коментар 73 на Pomak


    И кое ти дава основание да си мислиш, ЧЕ ТОВА, КОЕТО НЕ Е КАЛАШНИЦИ, А Е ДРУГО СРЕДСТВО ЗА ВОДЕНЕ НА ВОЙНА, е по-добро от нивото им на стреловото оръжие?

    Fu*k Your Opinion
  93. 93 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    До коментар [#24] от "г-н Саранди Говедаров":
    "Нямало да могат да ходят на море в Гърция и Испания - Абе вие сериозно ли?
    Ами Турция, Египет, Тунис?
    Ами Тайланд?
    Ами Индонезия?"

    Как ще ходят руснаците до тези дестинации като нямат валута? Не прочете ли , че тя е ограничена , а с рубли за никъде не си по света. Рублите извън Русия са никому ненужни хартийки.

  94. 94 Профил на patrokalche
    patrokalche
    Рейтинг: 370 Гневно

    Москолята си веят гащите из Европа, е малко са намалели, но ги има. Онзи ден във Верона бяха много.

    Много от тях се подиграват на нещастието на Украйнците като пътуват в Европа и закачат хора напуснали домовете си защото са им разрушени.

    100% забрана за пътуване на руснаци не само в ЕС, а и във всички нормални държави!

    Да си ходят в Турция, Северна Кореа и всичките им подобни страни защитници!

  95. 95 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    е като се разсърди на Шолц и какво?До коментар [#54] от "doctor.no":Целта на мерките е да спрем войната, а не да наказваме руснаците.
    —цитат от коментар 55 на half truth


    Дълбоко грешиш. Целта трябва да бъде спиране на войната и НАКАЗВАНЕ на руснаците , които предизвикаха тази война с всичките си разрушения и жертви.
    След престъплението трябва да следва наказание.

  96. 96 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    До коментар [#84] от "plamen_b":
    "За мен големия брой руски граждани заселили се по нашето Черноморие е потенциална опасност за нашата сигурност. Ако значителна част от тях подкрепят завоевателната политика на фюрера си, трябва да вземем мерки. "

    Не значителна част , а почти всички заселили се у нас руснаци са путинисти. По принцип тази категория руснаци от така наречената "средна класа" в Русия , която е някъде около 10% от населението и която има възможности да пътува по света и да купува имоти в чужбина , са забогатели от корупция чиновници на путиновата власт или силоваци от руската армия и руските служби. Тук в България те имат самочувствието на окупатори. Нямат никакво намерение да учат български език , за да се интегрират в обществото. Считат , че българите им са длъжни да им говорят по руски. Държат се надменно и господарски.

  97. 97 Профил на Telerik Kardamov
    Telerik Kardamov
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#6] от "magelan":

    "Особено като се има предвид ограниченията за взимане на валута която Русия постави на руснаците. Така че вратата е почти затворена"

    Оше от самото затваряне на Въздушните пространства на страните членки на ЕС и изключване на банковските операции с картите Visa и MasterCard извьн територията на Русия, руснаците бързо се ориетираха да си извадят банковски карти UnionPay и в страни като Казахстан, Армения, Азърбайджан картички MasterCard и Visa. С финансите никакви проблеми няма при излизането в чужбина. До февруари месец 2022 самолети от Русия до Истанбул всеки ден примерно са излитали около 20-30. Сега полетите са над 85 на Ден до Истанбул и 40% от тях са за връзки в други страни на Европа, Америка. Все един човек примерно оставя в Истанбул между 200 и 300 долара докато чака връзката си за друга а държава.
    ( https://www.hurriyet.com.tr/dunya/ruslara-tek-yol-turkiye-42116450 )
    Министерството на транспорта в Русия е помолило Турция да увеличи броят на полетите до Истанбул до 135 на ден от Русия.
    Докато Западна Европа се занимава с идиотизм от рода на всякакви забрани към Русия, други страни, като Турция, Китай, Индия и още , весело си ьрият рьцете от печалбите, които взимат при търговията с Русия.
    След като, Европа няма нужда от финанси получени при търговията с Русия, има много други страни, които им са необходими такива условия за получаване на сврьхпечалби.

  98. 98 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    Русия е фашистка държава и трябва да се помага на руснаци преследвани от режима да избягат от кървавите му лапи.

  99. 99 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4412 Неутрално

    Русия официално обяви , че спира да издава визи на български граждани. Ако имахме поне малко чувство на национално достойнство, трябваше България реципрочно да спре да издава визи на руснаци. Отново се самоунижихме , като това не го направихме. Дори имаше опровержение от Външно министерство на на твърдение , че сме спрели визите за руснаци. Сакън, да не си помислят руснаците , че сме ги спрели. Те нас може да спрат , но ние тях не можем.
    Управляват ни руски подлоги.

  100. 100 Профил на Telerik Kardamov
    Telerik Kardamov
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#13] от "Hawaii":

    90%?
    Вие статистиката прочетете за миналата година, за тази година!
    Миналата година само Турция са посетили по-вече от 4 млн руски туристи, Египет по-вече от 1 млн, (https://www.atorus.ru/public/ator/data/image/Russia outgoing tourism statistics 2021 TOP 20 markets.jpg)

    А за до ковидният 2019 период са още по-вече.
    Турция – 5,675 млн (+15,7% к прошлому году)
    Абхазия – 3,855 млн (+6,5%)
    Финляндия – 2,695 млн (+7,9%)
    Казахстан – 2,471 млн (+7%)
    Украина – 1,857 млн (+3,5%)
    Китай – 1,712 млн (+18%)
    Эстония – 1,348 млн (+0,3%)
    Италия – 1,012 млн (+19%)
    Грузия – 990 тыс (+1%)
    Германия – 977 тыс (+2,8%) и така нататак, общо над 45 млн руснаци са посетили разни страни по света. И това ли са 10% ?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK