ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

Агенция "Фич" повиши кредитния рейтинг на Украйна

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (73)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2029 Любопитно

    Североизточният степно- блатен бункерник може и да се светне какво се случва....

  2. 2 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 447 Неутрално

    Този бизнес с оценките на агенциите е пълен фарс. Лъсна истината още когато Лемън фалираха с рейтинг ААА.
    Сега отново на всички е ясно, че Украйна е на изкуствено дишане и се крепи само на кредити отвън и парите, които се печатат от тяхната национална банка. Т.е. фактически фалит и никакъв шанс да излязат от него за десетки години.
    Вие знаете ли, че тези нарочно крият когато някой от ВС е убит на фронта, защото нямат пари да изплатят компенсацията на децата му?

  3. 3 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 972 Неутрално

    Украйина - една фалирала и корумпирана държава, оставена на благословията на Запада!

  4. 4 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#2] от "tos_buratino":

    Украйна е във война. И въпреки това получава повишение на рейтинга. Може да разчита на помощ от всички развити страни. За разлика от нацистката РФ.

  5. 5 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1980 Весело

    Агенцията Фич повишила нещо ..!!?:)) Прави са Русия, Китай и Индия да изхвърлят целия този паразитен боклук обрасъл около банковия капитал . Такива агенции скоро ще прогнозират само в САЩ , Великобритания ,Канада и Австралия ..Там да се правят фич 1 , фич 2 , фич 3 и тн :))

  6. 6 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    А пък украинските СМИ съобщават, че банките в Украйна отказват да купуват държавни ценни книжа, та ги изкупува ЦБ.

  7. 7 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    За разлика от ресурсната федерация за Украина има перспектива да се развива.

    SHADOWS of SOFIA
  8. 8 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    След като Русия бъде победена и изгонена от Крим и Донбас, тя ще поеме основния дял от възстановяването на Украйна.

    Ще плаща репарации, докато одстареят децата и внуците на Путин и на разните му Шойута.

    Същевременно колективният Запад, общността на цивилизованите държави също ще помогнат с украински план Маршал.

    в резултат от "спецоперацията" Украйна е консолидирана повече от всякога като европейска нация, и такава ще бъде - военно и икономически силна, пълноправен член на НАТО (тя вече има почти 100% оперативна съвместимост с Натовските армии); ще заеме достойното си място в Европа.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  9. 9 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    За разлика от ресурсната федерация за Украина има перспектива да се развива.
    —цитат от коментар 7 на К2


    Така си е. Прави вече над тридесет години, с видими резултатати.
    От бай Тошово време: "Стояхме на ръба на пропастта, но направихме решителна крачка напред!"

  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3971 Неутрално

    Една добра новина за изстрадалата Украйна.

  11. 11 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    Агенцията Фич повишила нещо ..!!?:)) Прави са Русия, Китай и Индия да изхвърлят целия този паразитен боклук обрасъл около банковия капитал . Такива агенции скоро ще прогнозират само в САЩ , Великобритания ,Канада и Австралия ..Там да се правят фич 1 , фич 2 , фич 3 и тн :))
    —цитат от коментар 5 на dejmos


    Ти обмени ли спестяванията си рубли? Не си. Защо смяташ китайците за по-глупави от теб.

    SHADOWS of SOFIA
  12. 12 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#7] от "К2":

    Много , ............ама много светли перспективи има Бандерщат :))

  13. 13 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 2413 Весело

    До коментар [#8] от "Norman Granz":

    Ти затова ли отсъстваше толкова време? Най-накрая си взел лиценз за екстрасенс? :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  14. 14 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    [quote#9:"brazza"][/quote]

    Ти си гледай деградиращата ресурсна федерация. Украинците ще си построят държавата както искат и както на тях им харесва.

    SHADOWS of SOFIA
  15. 15 Профил на dhv071136691
    dhv071136691
    Рейтинг: 58 Весело

    До коментар [#1] от "selqnin":

    Те са им вдигнали рейтинга, ма кой ще даде на Укропия (още) $9млрд, за да може да изкара до края на годината? Лично финансовият министър на тази територия го каза! Дори и да намери, кой да му ги даде, какво ще правят след това? Наскоро Байдънът им даде едва$1млрд., и толкоз. И то за оръжия, а не за бюджета им!

  16. 16 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    Този бизнес с оценките на агенциите е пълен фарс. Лъсна истината още когато Лемън фалираха с рейтинг ААА.Сега отново на всички е ясно, че Украйна е на изкуствено дишане и се крепи само на кредити отвън и парите, които се печатат от тяхната национална банка. Т.е. фактически фалит и никакъв шанс да излязат от него за десетки години.Вие знаете ли, че тези нарочно крият когато някой от ВС е убит на фронта, защото нямат пари да изплатят компенсацията на децата му?
    —цитат от коментар 2 на tos_buratino


    Струва ми се, че изобщо не разбирате какво точно става по света. Украйна по същество изобщо не е важна за т.нар. Запад, към който принадлежи и България, за щастие. Западът получи уникална възможност да приключи Руската империя веднъж и завинаги, респективно няма да пропусне този шанс да стори това. И може да изглежда цинично, но ще го направи даже и изгодно - украинците жертват живота си, а Западът им дава пари и оръжие. В тази връзка, това е сигнал към всички по света, включително и към Китай - посещението на Пелоси изобщо нямаше да се случи, ако не беше войната в Украйна. Западът премери Путин и Си Дзинпин и установи, че са леки и не струват нищо. САЩ, ЕС и НАТО не могат да допуснат Украйна да загуби, защото ще слязат от лидерската си позиция, а това е невъзможно да бъде допуснато. Апропо, нашия политически елит и специално президента Радев изобщо не знаят къде се намират, съответно и не разбират това, което написах по-горе. Украйна не само ще получи всички пари и оръжие, от които има нужда, но впоследствие след края на войната ще влезе и в ЕС, и в НАТО. В ЕС ще влезе, защото в Украйна ще бъдат преместени част от производствените активи на западни компании, находящи се в Китай в момента, а в НАТО - защото показа, че има топ армия, която може да е от полза на Алианса. А след войната всъщност ще започне цветния филм за Русия, доколкото санкциите на ЕС са наложени с гласовете на всички държави - членки, респективно по същия начин трябва да бъдат и свалени. Как мислиш, дали Латвия, Литва, Естония и Полша ще гласуват за тях преди пълното демитализиране на Русия, включително и от ядрено оръжие? Между другото, наложените от САЩ санкции са приети със закон и по същия начин / със закон / може да бъдат свалени. А сега си припомни закона Джаксън - Веник, налагащ санкции на СССР, кога беше отменен? Правилно, едва при Обама през 2012г., въпреки, че Берлинската стена падна почти четвърт век преди това.

    Западът хвана Кремъл за топките и ще стиска до тогава, до като руснаците не загубят съзнание. Това е съвременната реалност

  17. 17 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1980 Весело

    До коментар [#11] от "К2":

    Един китаец е по умен от американец , англичанин и австралиец взети заедно :)) Иначе следи плътно кредитните агенции ! Например днес трябва да си купил гривни за...милиони ! Нали кредитната това онова каза!
    Боже, колко мъка има по тоя свят, боже! ..Йовков (ако си чувал за него)

  18. 18 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1759 Неутрално

    И ако това не е политика здраве му кажи... От чисто финансова гледна точка ако си разсроча дълга означава, че съм взел заем който не мога да си го позволя. Проблемът, че не съм предвидил възможността за война е мой по същия начин както отваряйки бар може правителството да ни ограничи клиентите като почне да иска визи за някои чужденци.

  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2700 Весело

    Или как кредитните агенции се превърнаха в Евровизия

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на dhv071136691
    dhv071136691
    Рейтинг: 58 Весело

    До коментар [#3] от "mesambria":

    Наскоро сенатори посетиха Киев, за да разберат, къде отиват "помощите", дето им дават. Още преди Майдана американски политици казваха, че Укропия е най- корумпираната страна в Европа!

  21. 21 Профил на brazza
    brazza
    Рейтинг: 1024 Неутрално

    [quote#9:"brazza"]
    —цитат от коментар 14 на К2
    Ти си гледай деградиращата ресурсна федерация. Украинците ще си построят държавата както искат и както на тях им харесва.[/quote]

    Живеем в демокрация.
    Ще гледам каквото си поискам.
    И преглеждам всеки ден новините в три украински СМИ.
    А Вие?

  22. 22 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#7] от "К2":

    За разлика от ресурсната федерация за Украина има перспектива да се развива.
    🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄С
    С една дума си съгласен с "Фич", че вероятността Украйна да върне 20 милярда след две години е вероятен и без банкрут (дефолт).
    Само да те светна, че САЩ и Европа вече купуват руски ценни книжа, въпреки че руснаците плащат дивидентите само в рубли 😱🤦‍♀️😱🤦‍♀️Значи курса на рублата е действителен? Банкрута на Русия е фалшив? 🤦‍♀️🤦‍♀️
    Данък Зеленски е 5 милиарда месечно 😊честито

  23. 23 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#11] от "К2":Един китаец е по умен от американец , англичанин и австралиец взети заедно :)) Иначе следи плътно кредитните агенции ! Например днес трябва да си купил гривни за...милиони ! Нали кредитната това онова каза! Боже, колко мъка има по тоя свят, боже! ..Йовков (ако си чувал за него)
    —цитат от коментар 17 на dejmos


    И защо смяташ , че Китай непременно ще Е съюзник с рф? Поданиците на жуже не са покупателно способни. На Китай като работилница са нужни пазари. Задай си най-после логичен въпрос. Кой е голям потребител на китайски стоки. Кой е държател на патентите за тези стоки. вЕРОЯТНО отговорите няма да ти харесат.

    SHADOWS of SOFIA
  24. 24 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    А в Европа е даден рестарт на търговита с руски ценни книжа .
    Двете събития са свързани .
    Пак става въпрос за алчност и безумие предполагам .

  25. 25 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2029 Неутрално

    До коментар [#15] от "dhv071136691":

    "територия" са мъртвите сибирски полета, степите и блатата на североизтока!
    Въпреки всички природни ресурси, за които нямат никакъв принос 105 години по-късно над 20 % от алкашките използват дворна "тоалетна"... ами"честито"!!!

  26. 26 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#15] от "dhv071136691":

    От началото на войната САЩ са доставили оръжия за над 8 милиарда. Ленд лийз програмата не е започнала. Не се притеснявай за финансите на Украйна.

  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":

    Много добър и задълбочен анализ, точно така стоят нещата.

    Ако целта на Путин е била да върне НАТО до гграниците отпреди последните две разширявания, той постигна точно обратното: увеличи границата си с НАТО - засега - с още 1,340 километра, а след неизбежното приемане и на Украйна, а евентуално и на Грузия, практически отвсякъде ще бъде обкръжен от Натовски държави.

    Същевременно яловата руска "спецоперация" показа нещо изключително фатално за бъдещето на Русия - пълната й неспособност да произведе оръжие, което да противопостави на американските, британските, шведските, германските и останалите оръжейни системи и платформи на НАТО.

    Пленените руски "дронове" (ако това изобщо е думата за тия самоделки) предизвикват смях, както и свалените руски изтребители със залепени с тиксо китайки джипиесчета за предното стъкло.

    За импотентното руско ПВО да не споменавам - там резилът е тотален.

    При това цялата тази непотребна железария е произведена преди въвеждането на санкциите, след които - както се оказа - руснаците не могат да произведат дори ЛЕКА КОЛА - една банална Лада - с екстри като ABS, еърбегове, навигация, дискови спирачки и пр. сложнотии.

    Новите Лади, ако тръгнат иззобщо някога по шосетата, ще са с акумулатор, който ще захранва само запалването и фаровете - други консуматори на ток няма да имат.

    Затова сега Русия лъже, че е "договорила" нова партида С-400 с Турция, пък хората около Ердоган викат: Няма таквоз нещо...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#3] от "mesambria":Наскоро сенатори посетиха Киев, за да разберат, къде отиват "помощите", дето им дават. Още преди Майдана американски политици казваха, че Укропия е най- корумпираната страна в Европа!
    —цитат от коментар 20 на dhv071136691


    Тук играта е много, ама много по-голяма от това дали Украйна е корумпирана. Да, такава е, но залога е много по-голям от това - загуба на Русия, респективно центробежни процеси по периферията на империята, които ще доведат до нейния разпад на съставни части, а също така и нейното демилитализиране. Спомни си как през март никой в ЕС и САЩ дори и не си помисляше да предоставя на Украйна нещо повече от противотанкови установки, а днес САЩ харчат $ 100 млн. за обучение на украински пилоти, които да летят на F-16. Путин допусна колосална грешка с тази война, която ще ликвидира не само неговия политически живот, а вероятно и физическия му. А също така ще доведе до разпад на Руската империя.

  29. 29 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    А в Европа е даден рестарт на търговита с руски ценни книжа .Двете събития са свързани .Пак става въпрос за алчност и безумие предполагам .
    —цитат от коментар 24 на stenlyaka


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ...или ''разбрахме се за Украина - действайте ''
    По-вероятно е да е това .

  30. 30 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#23] от "К2":

    . Задай си най-после логичен въпрос. Кой е голям потребител на китайски стоки. Кой е държател на патентите за тези стоки.
    😊😊😊😊
    Задай си въпроса кой държи ресурсите за тези стоки,
    Или патентите за фотосоларните панели?
    Оказа се че без газ няма и чипове

  31. 31 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#23] от "К2":. Задай си най-после логичен въпрос. Кой е голям потребител на китайски стоки. Кой е държател на патентите за тези стоки.😊😊😊😊Задай си въпроса кой държи ресурсите за тези стоки,Или патентите за фотосоларните панели?Оказа се че без газ няма и чипове
    —цитат от коментар 30 на madridchanin


    Знам , знам. Газа е единствено руски и никакъв друг.

    SHADOWS of SOFIA
  32. 32 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vesselin Velkov":

    Може да разчита на помощ от всички развити страни.
    🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
    А развитите страни на кой могат да разчитат? На Путин? 😅😅😅😅😅😅😅

  33. 33 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    До коментар [#31] от "К2":

    "Знам , знам. Газа е единствено руски и никакъв друг."

    Мда.

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/08/18/4381183_bulgariia_e_poluchila_oferti_za_dostavka_na_priroden/?ref=home_NaiNovoto

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  34. 34 Профил на Котаракът в чизми
    Котаракът в чизми
    Рейтинг: 51 Неутрално

    А преди месец друга агенция го намали.

    Законите са като наденичките. По-добре да не виждаш как се правят. /Ото фон Бисмарк/
  35. 35 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    А преди месец друга агенция го намали.
    —цитат от коментар 34 на Котаракът в чизми


    :::::::::::::::::::::::
    За месец могат да се случат много неща ........

  36. 36 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3918 Весело

    Рейтинга е повишен от "копаещи дъното" на "лежащи на дъното". 😀

  37. 37 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3918 Неутрално

    До коментар [#3] от "mesambria":

    По-точно, на проклятието на запада.

  38. 38 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#27] от "Norman Granz":

    У нас мнозина не могат да видят очевидното - в рамките на 45 дни Русия е напреднала в Донбас около 10 километра, като в момента като някакъв колосален успех се посочва превземането на неселеното място Пески, в което живеят 2000 души. Това е село, все пак. А най-важното, което всички пропускат / у нас никой не говори за това / е една изключително любопитна ситуация, която се случва пред очите ни в момента. Нека да си спомним как в началото на юни Макрон напоително обясняваше как "не унижавайте руснаците, трябва да говорим с тях", а Драги представи план за мирни преговори с обсъждане бъдещето на спорните територии. По същото време в Давос Кисинджър обясняваше как Украйна трябва да бъде принудена от Запада на териториални отстъпки и сядане на масата за преговори. На 16 юни Драги, Макрон и Шолц отидоха в Украйна с намерение да натиснат украинците за преговори. Но в Украйна ги подхлъзнаха много умело, като ги заведоха в Буча и Ирпен, а тези трима са политически животни и прекрасно разбраха, че номера няма да мине и ще понесат репутационни щети, ако настояват на преговори. И премълчаха. А сега погледни Макрон, който от няколко месеца не говори по темата, а Шолц вчера каза, че руските войски в Крим са легитимни цели за украинците. Е, толкова ли е трудно да разберем какво точно се случва в момента, още повече, че и самия Кисинджър даде задна в последно време и заговори за Украйна като бъдещ член на НАТО? Когато казах, че сме свидетели на любопитна ситуация нямах предвид тези политици, а турския президент Ердоган. При всичките му недостатъци, той е достатъчно хитър политик, който знае какво иска. А сега нека погледнем какво говори Ердоган от две седмици - "не унижавайте руснаците, трябва да говорим с тях". Ами, това са репликите на Макрон и тук въпроса е защо Ердоган го прави? А той говори така, защото според мен в Кремъл вече цари паника от невъзможността да излязат от войната и са се хванали като удавник за сламка, т.е. за Ердоган, на когото разчитат да принуди Украйна към преговори. В тази връзка, на никой ли не му прави впечатление как Азербайджан се активизира в Нагорни Карабах в началото на август, а Ердоган имаше среща с Путин на 5 август, на която този въпрос дори не се обсъждаше? Ердоган просто получава Нахорни Карабах за съюзника си, а също така и задника на Башар Асад под формата на десерт, като в замяна влиза в ролята на човека, който трябва да уреди мир. Но той е много опитен политик и получава конкретни отстъпки от Кремъл, като в замяна обещава невъзможното и вятърни хвърчила. Накрая ще каже нещо от рода на "Извинявай, Владимир, но украинците не могат да бъдат убедени. Не можах да помогна" и ще пусне Путин по пързалката. В Кремъл не могат да не разбират това, а самия факт, че се хващат на тази безумна сделка е показателен за това, че са в пълно отчаяние. За тях войната е вече загубена, като елитите около Путин разбират, че след войната положението ще е още по-лошо в сравнение с днес.

  39. 39 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 1277 Весело

    Предполагам от COMPLETE JUNK на MODERATE JUNK :)))))

  40. 40 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1980 Весело

    До коментар [#23] от "К2":


    Вече са съюзници ...Байдън и Пелоси помогнаха много. Имат учения за мъже...Например Танков биатлон ; Биатлон за поразяване на дронове ; артилерийска стрелба...общо 20 дисциплини. През това време висшите военни правят планове за подялба на САЩ... По информация на "Института за война - Лай/Лай ", към Якутия преминава Аляска и 6-7 топли щата ! Китай получава северните щати :))

  41. 41 Профил на lilie
    lilie
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Президентският съветник вижда Русия в „стратегическа задънена улица“
    Според анализите на украинския генерален щаб руските войски в източноукраинския регион около Донецк навлизат минимално. На други места украинците успяха да отблъснат атаки, като например на север от град Славянск в източната част на страната или на юг от градовете Соледар и Бахмут.
    Съветникът на президента на Украйна Олексий Арестович трезво анализира: „Руските въоръжени сили отбелязаха малък напредък през последния месец, в някои случаи напреднахме. Това, което виждаме тук, е „стратегическа задънена улица“.
    Президентският съветник заплаши: За руснаците в Крим атаката е по-лоша, отколкото за украинците в Киев
    Арестович се готви за руски ракетни атаки срещу столицата Киев на 24 август, Деня на нейната независимост. Това обаче няма да промени нищо във военната обстановка, каза той след доклади в Киев. По-скоро би било "чисто емоционален жест да убием повече цивилни и да развалим празника ни". Но Украйна също има средствата да съсипе деня на руснаците, каза Арестович, припомняйки серията от експлозии в руски военни съоръжения на Кримския полуостров. „Там ще им е много по-зле при евентуално нападение, отколкото на нас тук“, закани се той.

  42. 42 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    До коментар [#38] от "asroma1927":

    Абсолютно верни наблюдения.

    Западните лидери постепенно се адаптират към неизбежната реалност: Украйна става все по-силна, а Русия все по-слаба. Затова и оръжейните доставки ескалират - от NLAW и Javelin до HIMARS, ATACMS, самоходни гаубици, танкове и (евентуално) Ф-16. Освен това светът загуби страх от фантасмагоричните руски оръжия (видя се какъв боклук са) и от непобедимата руска армия (съставена главно от необучени голобради конскрипти, изостанали племена, пандизчии, наемници и терористи).

    За Кисинджър U turn-ът беше направо pрелищен, но той е човек на реалната политика, а преди 4 месеца победа на Украйна не изглеждаше особено реална.

    Следващите проблеми, които "непобедимата" руска армия ще срещне, ще дойдат от Казахстан. А това е огромна страна колкото 4 Франции, при това в нея (както и в Киргизстан) има американски военни бази.

    Преломният момент ще настъпи, когато светът като цяло престане да се страхува от Путин и види какво представлява всъщност - един уплашен, безсилен човек.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  43. 43 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":

    За Русия и Китай си прав, за останалото не си.
    Обективно, Западът няма интерес Украйна да е в ЕС и НАТО. Ако имаше, вече щяха да са там, а тази война нямаше да я има. Отделно че логиката ти издиша на места- нужно ли е Украйна да е в ЕС, че да поеме някои производствени мощности от Китай, той да не би случайно да е в ЕС?

  44. 44 Профил на Димитър Димитров
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 850 Весело

    Агенцията Фич повишила нещо ..!!?:)) Прави са Русия, Китай и Индия да изхвърлят целия този паразитен боклук обрасъл около банковия капитал . Такива агенции скоро ще прогнозират само в САЩ , Великобритания ,Канада и Австралия ..Там да се правят фич 1 , фич 2 , фич 3 и тн :))
    —цитат от коментар 5 на dejmos


    Алооо,политикономиста недоучил....
    Само в матушката ти ги отричат.В Китай и Индия много ги уважават даже.Клоун...

  46. 46 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 850 Весело

    А пък украинските СМИ съобщават, че банките в Украйна отказват да купуват държавни ценни книжа, та ги изкупува ЦБ.
    —цитат от коментар 6 на brazza



    Глупости.Дърпай,трол.

  47. 47 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 850 Любопитно

    [quote#9:"brazza"][/quote] За разлика от ресурсната федерация за Украина има перспектива да се развива.

    —цитат от коментар 7 на К2


    Така си е. Прави вече над тридесет години, с видими резултатати.
    От бай Тошово време: "Стояхме на ръба на пропастта, но направихме решителна крачка напред!"



    Не ги мисли,не е на магарето работа.Имат блокирани 300 млрд оркски пари.Бая работи могат да построят...


  48. 48 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До коментар [#41] от "lilie":

    Да им имам анализите
    Донбас е особен регион даже по времето на СССР, там гъстотата на населението достигаше 300-400д на кв км. Теоретично има различни градове, но се разделят от табелите помежду им - т.е. представлява една голяма агломерация от 4-8 мил зависи по какви критерии е формирана.
    В другите части на Украйна този ефект го няма. Пример Зеленски поръча контранаспътление на Херсон и къде да концентрират силите - ми няма къде освен в Миколаев, всяко съсредоточение в полето ще е фатално. Загубата на възможност за маньоври се оказа фатална и ако проследите сводките по средно 1 батальон се изпаряваше в небитието дневно. Тука ни го представяха като бомбандирали общежитията на Миколаевски ВУЗове (където бяха разквартирувани)

  49. 49 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#16] от "asroma1927":За Русия и Китай си прав, за останалото не си.Обективно, Западът няма интерес Украйна да е в ЕС и НАТО. Ако имаше, вече щяха да са там, а тази война нямаше да я има. Отделно че логиката ти издиша на места- нужно ли е Украйна да е в ЕС, че да поеме някои производствени мощности от Китай, той да не би случайно да е в ЕС?
    —цитат от коментар 43 на klecho


    Напротив, причината Украйна да не е в НАТО / това се отнася и за Грузия /, а също така и в ЕС, е в ядрения шантаж, който упражняваше Москва, считано от лечта на Путин в Мюнхен през 2007г. Идеята на този шантаж беше ясно артикулирана на 6 февруари 2022г. в Москва на срещата Путин - Макрон, когато Путин обяви, че "Да, ние изоставаме от НАТО в конвенционалното въоръжение, но имаме ядрени оръжия". Цялата тази концепция е ясна още от Карибската криза, която Путин доразви. тогава Кенеди пита генералите си дали могат да гарантират, че нито една ядрена ракета няма да падне на територията на САЩ, като те отговарят, че не могат да дадат такава гаранция. От там се ражда концепцията за взаимното гарантирано ядрено унищожение, а доразвиването от страна на Путин наистина беше брилянтно, не може да му се отрече това. В общи линии - ние влизаме в Нарва, Естония, НАТО започва да ни изтласква от там, защото ни превъзхожда във всичко, но ние вадим от ръкава последния си коз. А той е много прост - вие готови ли сте да умрете за Нарва в ядрен удар, защото, ако не отстъпите, ние ще употребим тактическо ядрено оръжие. И при този блъф се очаква Запада и НАТО да отстъпят, доколкото на Путин не му пука дали десетина милиона руснаци ще умрат, а във Вашингтон, Лондон и Брюксел е съвсем по-различно. Този ядрен шантаж работи до този момент, докато не пренавиеш пружината и не поставиш опонента си в ъгъла и не му дадеш възможност да отстъпва. Тогава този опонент или приема блъфа, ли отстъпва и губи всичко. Това се случи декември 2021г., когато Кримъл даде ултиматум на НАТО с думите на зам. министъра на външните работи на Русия Рябков - "собирайте манатки и убирайтесь вон". В превод - събирайте си партакешите и изчезвайте. Тази хвърлена ръкавица беше приета от НАТО, а след нахлуването на Русия в Украйна САЩ по никакъв начин няма как да отстъпят на ядрения шантаж, защото не само цялата конструкция на безопасност в Европа ще се разпадне, но също така и тази в югоизточна Азия. В крайна сметка, как ще погледнат на САЩ държави като Тайван, Южна Корея и Япония, ако видят, че съюзника им е гола вода? САЩ приеха това предизвикателство, подкрепиха Украйна и изпратиха Пелоси в Тайван. Явно и обясниха на Путин, че при тактически ядрен удар, ще отговорят лично срещу него. Спомни си думите на Борис Джонсън, който преди няколко месеца каза, че Великобритания няма да се допитва да НАТО, а ще отговори реципрочно при използване на ядрено оръжие от страна на Русия.

    Ядреният шантаж работи само докато е шантаж. В момента, в който те претеглят и видят, че не си шахид, който е готов да умре, този шантаж отива в канала. И се вижда, че царя е гол. Този цар е Путин, който беше претеглен от НАТО и се установи, че е лек и несериозен. И именно поради това страни като Финландия и Швеция изобщо не се притесняват да кандидатстват в НАТО, държава като Словакия да предоставя на Украйна С-300, а Ердоган да бие Путин на всички възможни места - Сирия, Нагорни Карабах, Либия.

    Украйна е ключова държава. Нейното членство в ЕС би било от изключително значение. Това е житницата на Европа, а страната разполага с изключителен инженерен потенциал. Апропо, всички тези малоумни приказки за руски успехи във военната промишленост и Космоса са за хора, които не познават историята. Това са съветски разработки, в основата на които стоят украинци. Прословутият двигател РД -180, с който руснаците толкова много се гордеят, доставяйки го на НАСА, е създаден в Украйна от украинския инженер Валентин Грушко. Най-значимата им балистична ракета, която те наричат Сатана е създадена ......... в Украйна от украински инженери. Украйна не е Северна Македония или Албания. Това е държава с изключително грамотно население и ЕС ще загуби, ако тази страна не стане неин член.

    За протокола - роден съм в СССР / днешна Русия /, там започнах училище, там завърших и основното си образование. В Луганск, Украйна съм живял пет години. Българите нямат никаква, ама никаква представа каква е разликата между украинците и руснаците. Украинците са десет пъти по-грамотна и качествена нация. Във всяко едно отношение

  50. 50 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 850 Весело

    До коментар [#23] от "К2":. Задай си най-после логичен въпрос. Кой е голям потребител на китайски стоки. Кой е държател на патентите за тези стоки.😊😊😊😊Задай си въпроса кой държи ресурсите за тези стоки,Или патентите за фотосоларните панели?Оказа се че без газ няма и чипове
    —цитат от коментар 30 на madridchanin


    Няма чипове в педерацията.Другите си имат.Палячо...

  51. 51 Профил на MilliVanilli
    MilliVanilli
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    След като Русия бъде победена и изгонена от Крим и Донбас, тя ще поеме основния дял от възстановяването на Украйна.
    —цитат от коментар 8 на Norman Granz


    В едно си прав - Русия ще възстановявава във всички случаи Украйна. Все пак 99,99% вероятност е да възстанови Украинската федеративна република в рамките на Российската Федерация.

    Сам съм, други няма...
  52. 52 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 2076 Неутрално

    До коментар [#50] от "Димитър Димитров":

    чипове има, но не стават за телефони, но да сложиш 50г чип на 500кг ракета не е проблем

  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    До коментар [#49] от "asroma1927":

    "Ядреният шантаж работи само докато е шантаж. В момента, в който те претеглят и видят, че не си шахид, който е готов да умре, този шантаж отива в канала. И се вижда, че царя е гол. Този цар е Путин, който беше претеглен от НАТО и се установи, че е лек и несериозен. И именно поради това страни като Финландия и Швеция изобщо не се притесняват да кандидатстват в НАТО, държава като Словакия да предоставя на Украйна С-300, а Ердоган да бие Путин на всички възможни места - Сирия, Нагорни Карабах, Либия."

    Казал си го много по-добре от мен в предишния ми пост:

    "Преломният момент ще настъпи, когато светът като цяло престане да се страхува от Путин и види какво представлява всъщност - един уплашен, безсилен човек."

    С яловата си "спецоперация" в Украйна Путин пропиля последните шансове на Русия да позира като "велика сила", от която светът да трепери.

    А Борис Джонсън ще бъде заменен от Лиз Тръс, която е по-решителен ястреб и от него в отношението си към Русия.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#31] от "К2":

    Знам , знам. Газа е единствено руски и никакъв друг.
    👏🍺👏👏👏
    Евтиният за Европа и Китай е само руски прав си

  55. 55 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#49] от "asroma1927":"А Борис Джонсън ще бъде заменен от Лиз Тръс, която е по-решителен ястреб и от него в отношението си към Русия.
    —цитат от коментар 53 на Norman Granz


    Лиз Тръс ще изпрати такива фойерверки към Кремъл, каквито вероятно към днешна дата ни се струват невъзможни

  56. 56 Профил на stan_da_man
    stan_da_man
    Рейтинг: 415 Неутрално

    До коментар [#2] от "tos_buratino":

    Леман не са били ААА. Първо се образовай и после се опитвай да мислиш и да правиш заключения.

  57. 57 Профил на stan_da_man
    stan_da_man
    Рейтинг: 415 Неутрално

    До коментар [#2] от "tos_buratino":

    Леман не са били ААА. Първо се образовай и после се опитвай да мислиш и да правиш заключения.

  58. 58 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    До коментар [#55] от "asroma1927":

    "Лиз Тръс ще изпрати такива фойерверки към Кремъл, каквито вероятно към днешна дата ни се струват невъзможни..."

    На мен ми е интересно, след като Путин си счупи зъбите с Украйна, как ли оценява шансовете си срещу Великобритания - с нейните подводници, ВВС, ядрени оръжия и т.н.?

    За Медведев не питам - той не изтрезнява никога и на него морето му е до петите...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  59. 59 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#50] от "Димитър Димитров":

    Няма чипове в педерацията.Другите си имат.Палячо...
    🙄🙄🙄🙄🙄🙄🚑🚑🚑🚑
    Няма чипове пък високо точните ракети и снаряди не свършват, че дронове и сателити 🙊🙈🙉
    А бе от каде ви намира такива Балев, че и ви плаща 😂😂😂😂😂😂

  60. 60 Профил на madridchanin
    madridchanin
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#52] от "1001":

    чипове има, но не стават за телефони, но да сложиш 50г чип на 500кг ракета не е проблем
    Отговор
    Рубиос е с 20 нано метра до една година година ще е 8н.м., но това няма нищо общо с размера и тежестта а с мощноста и размера на полупроводниците

  61. 61 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1625 Неутрално

    До коментар [#3] от "mesambria":

    Какво стана с бурятите и чеченците, от един месец не са мръднали фронта? Май до тук беше "денацификацията" и демилитаризацията.

  62. 62 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    За разлика от ресурсната федерация за Украина има перспектива да се развива.
    —цитат от коментар 7 на К2


    Именно! След войната в Украйна ще има много милиарди инвестиции и помощи за възстановяване. Ще има и много работа.

  63. 63 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#50] от "Димитър Димитров":чипове има, но не стават за телефони, но да сложиш 50г чип на 500кг ракета не е проблем
    —цитат от коментар 52 на 1001


    Гламав, не теглото е проблем, а параметрите! Чиповете за военните имат други параметри. Затова се говореше преди време за чипове за хладилници - те могат да работят на по-ниска температура.

  64. 64 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vesselin Velkov":

    Украйна е във война. И въпреки това получава повишение на рейтинга. Може да разчита на помощ от всички развити страни. За разлика от нацистката РФ
    @@@@@@@@
    Нещо бъркате. Западът е във война, а Украйна е само инструмент и източник на човешки материал.
    Затова се грижат за нея, не е заради хората или заради самата държава.

  65. 65 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#55] от "asroma1927":"Лиз Тръс ще изпрати такива фойерверки към Кремъл, каквито вероятно към днешна дата ни се струват невъзможни..."На мен ми е интересно, след като Путин си счупи зъбите с Украйна, как ли оценява шансовете си срещу Великобритания - с нейните подводници, ВВС, ядрени оръжия и т.н.?За Медведев не питам - той не изтрезнява никога и на него морето му е до петите...
    —цитат от коментар 58 на Norman Granz


    За Великобритания дори не може да става въпрос. Това е голяма хапка, за която и да е държава. Идеята пред последните години беше Украйна / преди петнадесет години Валерия Новодворская предрече окупацията на Крим и войната с Украйна, а през 1995г. това направи Джохар Дудаев /, а след Украйна ред беше на балтийските държави. И очакване, че НАТО ще отстъпи пред ядрения шантаж. Спомни си думите на Нют Гингрич, който обясняваше, че няма как Естония да е важна за САЩ. Но в САЩ има един военно-политически и бизнес елит, който съзнава ролята на държавата и един много качествен негов представител е бившия шеф на Пентагона Джеймс "Бясното куче" Матис, който през 2016г. присъства на една много любопитна среща. За нея в нашите медии никой не е писал, нито пък какви са били впечатленията на Матис. Ако не се лъжа, Боб Удуърд в книгата си "Fear" отделя място на този момент. Та в общи линии, провежда се една среща в Аспен, Колорадо, където си дават среща стари кучета от времето на Студената война, включително и бивши съветски военни и разузнавачи. След сериозна почерпка руснаците започват да обясняват на Матис в неформална обстановка, че проблема на САЩ се състои в това, че са демокрация и за тях е важен живота на всеки един човек, а у нас това не е така, респективно вие първи ще мигнете, когато ние ви обясним, че сме готови да използваме тактически ядрен удар, ако ни попречите в Украйна и балтийските държави. Матис си спомня, че след тази среща е помислил нещо от рода на "Боже, тия наистина са психично болни". Любопитното е, че по това време САЩ имат ядрен арсенал, който включва стратегически балистични ракети с голяма мощност, но не разполага с ядрени тактически заряди с малка мощност. Това се случва през 2016г., когато Матис дава разпореждане подводниците клас "Охайо" да бъдат преоборудвани с ракети с малък заряд / 4-5 килотона/, т.е. да са готови за тактически ядрен удар, а не с такива от 40-50 килотона. И тази заповед на Матис е изпълнена в най-кратки срокове, респективно това днес е факт. Между другото, за това говори руския общественик Андрей Пионтковский, който поне според мен е един от най-умните хора, които съм слушал.

    Спомням си, че през март буквално всяка една страна от Източна Европа, а също така и САЩ, буквално се страхуваха да предприемат каквито и да е действия по предоставяне на оръжие на Украйна. По това време Полша обяви, че ще предостави на САЩ своите бойни самолети МИГ, като им дава възможност да ги предоставят на Украйна. Тогава Блинкин моментално отхвърли такава възможност. И само след две седмици през април всичко това се промени. Например, Словакия без никакви проблеми предостави С-300 въпреки руските заплахи. Някои сериозни познавачи на американската политика като основателия на Stratfor Джордж Фридман твърдят, че това се дължи на американския отговор на ядрения шантаж, т.е. ние приемаме блъфа и ще отговорим на тактически ядрен удар, ако такъв бъде нанесен срещу съюзниците или срещу нас. И тук всички виждат, че Путин не е шахид, а човек, който иска да живее, т.е. блъфа в този ядрен покер не минава. Отделен е въпроса, че изобщо тактически ядрен удар е доста сложна операция - за това отговаря 12-то управление на Министерство на отбраната на Русия, а по веригата стоят над 10 отговорни длъжности лица. И нямам съмнение, че САЩ осъществяват мониторинг по този въпрос.

  66. 66 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3858 Неутрално

    До коментар [#65] от "asroma1927":

    Много благодаря за тези коментари, коит потвърждават моите впечатления: Путин вече не е страшен за никого освен за най-близкото си обкръжение, което може да си трови и удушава с вратовръзки на воля, докато някой не го изпревари.

    Драго ми беше да прочета нещо смислено и интересно. 🙂

    Надявам се да пишеш по-често.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  67. 67 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3248 Неутрално

    До коментар [#4] от "Vesselin Velkov":Украйна е във война. И въпреки това получава повишение на рейтинга. Може да разчита на помощ от всички развити страни. За разлика от нацистката РФ@@@@@@@@Нещо бъркате. Западът е във война, а Украйна е само инструмент и източник на човешки материал.Затова се грижат за нея, не е заради хората или заради самата държава.
    —цитат от коментар 64 на tos_buratino


    Да, Западът е във война с не-човешкия материал от североизточната сатрапия. Химиците на Путин са модифицирали руснаците и са направили агресивни зомбита от тях. Насилват и убиват всичко по пътя си. Стрелят с ракети по цивилно население. Затова зомбитата трябва да бъдат изтласкани и изолирани в рамките на путиновата лаборатория.

  68. 68 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 895 Неутрално

    Украйна вече не съществува - факт потвърден от ФИЧ.
    Дори да се разпродаде остатъка от държавата на песъчинки, няма как да се покрият отпуснатите заеми и помощи.
    Но ФИЧ-овците го знаят и за това коригират рейтигът. Ако не може със земя, дългът ще се плаща с хора - изпратени в робство.
    Така действа междуналодната финансова система.

    Два дебила это сила!
  69. 69 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#49] от "asroma1927":

    Генерализираш и така грешиш.

    1. Естествено, че Западът няма да се поддаде на ядрения шантаж, това никога не е стояло на дневен ред. Все пак, след като ме се самоунишожихюе по време на Студената война и сега няма да го направим.
    2. Украйна не е в НАТО по други причини. Конкретно, не само на Русия,но и на Запада му е угодно Украйна да е Окрайна- буферна зона, за да не се налага НАТО да има голяма граница с Русия в степите, зер тия са малко луди и не се притесняват да жертват многомилионно население.
    3. Дано не се налага, да проверяваме на практика, дали САЩ са готови да защитят Естония.
    4. Това че е житница, какво значение има? Винаги може да се опреди специален безмитен режим за внос на пшеница (предполагам и сега има).
    5. Никой не членува в ЕС, поради качествата на населението си. Иронично, ако средностатистически населението ти е по-трудолюбиво и любознателно от средното за Западна Европа (т.е. съставляваш заплаха за по-добре уредената част от работните им места), си особено нежелан.

  70. 70 Профил на asroma1927
    asroma1927
    Рейтинг: 1120 Неутрално

    До коментар [#49] от "asroma1927":Генерализираш и така грешиш.1. Естествено, че Западът няма да се поддаде на ядрения шантаж, това никога не е стояло на дневен ред. Все пак, след като ме се самоунишожихюе по време на Студената война и сега няма да го направим.2. Украйна не е в НАТО по други причини. Конкретно, не само на Русия,но и на Запада му е угодно Украйна да е Окрайна- буферна зона, за да не се налага НАТО да има голяма граница с Русия в степите, зер тия са малко луди и не се притесняват да жертват многомилионно население.
    —цитат от коментар 69 на klecho


    Нищо лично, но това са абсолютни глупости.

  71. 71 Профил на xhi23511216
    xhi23511216
    Рейтинг: 27 Любопитно

    а защо рубли на снимката?

  72. 72 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#70] от "asroma1927":

    А някакви по състоятелни аргументи от "ти си много глупав", имаш ли?

  73. 73 Профил на prinz винкелбург
    prinz винкелбург
    Рейтинг: 424 Весело

    🧌🙈😹 Коментарите тук са излишни

    Не съм крал




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK