Кремъл предупреди Кадиров след призива за ядрен удар, Украйна напредва в Херсонска област

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (98)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До вчера в Расииска Педорация, днес свободни :) Джуджака само скача на смешният концерт в Масква.

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  2. 2 Профил на Petko Boukov
    Petko Boukov
    Рейтинг: 928 Неутрално

    Има два мита, в които все още много руснаци вярват и затова смятат, че престъпната война срещу Украйна ще им се размине. Първият мит е, че победителите пишат историята, а вторият - че те ще излязат победители.

    Понеже ги облъчва централизирана пропаганда без допускане на факти, противоречащи на официалната доктрина, руснаците не знаят, че германците, макар и победени във ВСВ, старателно изучават Холокоста, за да не допуснат повече подобни изстъпления.

    Понеже нямат историческа памет и знаят единствено, че са дали най-много жертви и първи са пристигнали в Берлин, руснаците вярват още, че те са изнесли победата срещу Хитлер, а за мащабите на ленд-лиза нямат и понятие. Затова сега без всякакъв усет за ирония твърдят, че воюват срещу НАТО, въпреки че НАТО не само нито един войник, но и нито един самолет не е дало още на Украйна, сравнено с 14 000 самолета, които САЩ са дали на СССР, за да воюва.

    Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
  3. 3 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    "Прессекретарят на Кремъл Дмитрий Песков призова да се избягва говоренето с "емоции"


    Американците им взеха страха с обещанието за анихилиране и подвиха опашка като бити псета......

  4. 4 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1932 Весело

    Джуджака мощно е напълнил крачолченцатае в бункерчето и не смее да мръдне...!!!

  5. 5 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2213 Неутрално

    Идва момент в който вече и късно да се мисли за спасяването на лицето и трябва да се спаси поне задника. Муамар Кадафи.

  6. 6 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#2] от "Petko Boukov":

    Колкото и срамно някои хора да се чувстват от факта, че са българи, да не забравят, че в края на деня, поне не са руснаци :)
    Само Русия прави инвазия в чужда страна, за да избяга собственото и население

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  7. 7 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    Аьмат сила,стана Ахкмак-слабак...Путин в пряк текс му казва да се скрие ,защото брадат ислямски слабак нищо не зависи и,че виждат САЩ да употребят цялата си военна мощ срещу Русия..Там е страха на Путин..

    shlshlshlshl
  8. 8 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    Поздравяваме Зелений и хората му за освобождението на селата и им пожелаваме попътен вятър :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  9. 9 Профил на MyTwoCents
    MyTwoCents
    Рейтинг: 656 Любопитно

    Така както са тръгнали да обвиняват полевите командири за пораженията, предвиждам да настъпи масово пушене и съответните му инциденти сред командния състав на руската армия в Украйна...

    @)----,--'--
  10. 10 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#8] от "Taiga":

    Викаш, още една отстъпка с цел жест в добра воля, а? :)
    Днеска какъв си? Червен, зелен или розов? :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  11. 11 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Бой по рашистите, докато всеки орк не е или под или извън Украйна!

  12. 12 Профил на gutiguti
    gutiguti
    Рейтинг: 19 Неутрално

    Кадиров напоследък май се опитва да се еманципира от Жужи, и скоро може да падне от някой прозорец.

  13. 13 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2217 Весело

    Да, ама тъй нареченото "настъпление" в северната част на Херсонска област се запъна, след като техниката на укрите поради дъжда позатъна и руската артилерия и авиация ги отстрелват като патици.

  14. 14 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1932 Разстроено

    До коментар [#10] от "himars":

    Какъвто и де е днес е на същите субстанции - те не прощават...

  15. 15 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 810 Весело

    Абе направили са инвентаризация на ядрените оръжия и са решили по-добре да не се излагат повече.Ще вземе да са окаже че Ким има повече работещи заряди от мужиците :D:D:D:DD: :D:D:D:D::D

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  16. 16 Профил на umv52590594
    umv52590594
    Рейтинг: 149 Неутрално

    Има два мита, в които все още много руснаци вярват и затова смятат, че престъпната война срещу Украйна ще им се размине. Първият мит е, че победителите пишат историята, а вторият - че те ще излязат победители.Понеже ги облъчва централизирана пропаганда без допускане на факти, противоречащи на официалната доктрина, руснаците не знаят, че германците, макар и победени във ВСВ, старателно изучават Холокоста, за да не допуснат повече подобни изстъпления.Понеже нямат историческа памет и знаят единствено, че са дали най-много жертви и първи са пристигнали в Берлин, руснаците вярват още, че те са изнесли победата срещу Хитлер, а за мащабите на ленд-лиза нямат и понятие. Затова сега без всякакъв усет за ирония твърдят, че воюват срещу НАТО, въпреки че НАТО не само нито един войник, но и нито един самолет не е дало още на Украйна, сравнено с 14 000 самолета, които САЩ са дали на СССР, за да воюва.
    —цитат от коментар 2 на Petko Boukov


    +1

  17. 17 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 753 Неутрално

    От известно време по разните руски пУтриотски сайтове цари унилие и разсъждения,че генералите са либерасти и соросоиди платени от Госдепа.....само един файтон наши русопитеци в сайта вЕрват в разпада на ЕС, САЩ и бъдещата победа на рАссия!

  18. 18 Профил на so
    so
    Рейтинг: 894 Любопитно

    До коментар [#8] от "Taiga":

    Ей, Тайга :-) Исках да те питам нещо. Понеже заръча за Лиман да се обадим...

    --
    7 Профил на Taiga
    15:07, 01 окт 22
    "Двама усмихнати украински войници закачиха жълто-синьото национално знаме върху входната табела на Лиман"

    Обадете са като го закачите в центъра/или в кметството :)
    ---

    Вързка:
    https://www.dnevnik.bg/sviat/voinata_v_ukraina/2022/10/01/4397396_ruskata_grupirovka_v_liman_e_obkrujena_ukrainski/comments

    ---

    Обаждаме се :-) -> https://www.youtube.com/watch?v=FXcyR0C5p3s

    Въпросът ми е, евентуално за центъра на Херсон да се обаждаме ли?

    #RussiaIsATerroristState
  19. 19 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Разстроено

    "Кадиров също така нарече командира на частите, изтеглили се от Лиман, Александър Лапин, виновник за загубата. Това е част от тенденцията, оформила се покрай успехите на украинската контраофанзива, да се посочват директно командващите на терен като отговорни за неуспехите на бойното поле."

    Лапин е най-кадърният от генералите командващ групата "О" или Център която се представи най-добре в Украйна и изобщо не отговоря за Харковското направление където руснаците понесоха най-тежките поражения. На Кадиров трябваше да му направят много по-сериозно предупреждение и да му забранят да се изказва по теми които не засягат компетенциите му. А затова че не проведе мобилизация направо да го подведат под отговорност за държавна измяна.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  20. 20 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 618 Неутрално

    Интересен коментар имаше от ISW, че руската армия не е в състояние да оперира при използване на ядрени оръжия. Дори да пуснат някакво малко тактическо, те нито са обучени, нито осигурени, за да влязат след това в тази територия, т.е. най-много да го направят от злоба, а не за да спечелят позиции.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  21. 21 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#13] от "serena":

    САЩ се бият с желанието да пратят ATACMS, защото ще набият много руснаците :)
    Не е ли жалко, че Русия е толкова жалка и слаба, че другите се стараят по внимателно да ги... бият. Запада както винаги е прекалено милостив и толерантен с монголоидните диваци. Даже не, обида е за Монголия, защото дори те се овтратиха от ватниците :)
    Не ми се мисли ако пуснат един F35 да помародверства из Руските поля. Такова нещо не са и виждали и пак ще си глътнат езиците като видяха и SR-71 Blackbird едно време и ще се чудят от коя планета е това :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  22. 22 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Поздравяваме Зелений и хората му за освобождението на селата и им пожелаваме попътен вятър :)
    —цитат от коментар 8 на Taiga


    Така господин Тайга ......усетихте , че вятъра духа от запад на изток и отвява пешовете на рубашките , оголвайки големи червени голи бузи.........

  23. 23 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    До коментар [#13] от "serena":

    Изпрати ли вече превръзки и тампони на родата в Херсонските окопи? Или пък са измежду тези 2,5к "щастливци" в обкръжение в Лиман?!

  24. 24 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3719 Неутрално

    Поздравяваме Зелений и хората му за освобождението на селата и им пожелаваме попътен вятър :)
    —цитат от коментар 8 на Taiga


    Тези села преди време "освободени"от Русия...Браво на Путин!

    shlshlshlshl
  25. 25 Профил на nenemiseaka
    nenemiseaka
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Украинците ще плющят кадировци, ватенки, росгвардейци и всякаква сволоч като бризент на стар ЗиЛ по нанадолнище!

    СЛАВА НА УКРАЙНА!

  26. 26 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3391 Весело

    Кадиров дали може да спретне една малка трета чеченска война?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  27. 27 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2217 Весело

    До коментар [#23] от "tomyd":

    Никой не е обкръжен в Лиман, лъжите ви тука са под път и над път за всичко.

  28. 28 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    Рашите имат огромен проблем. Управляват се от необразовани или неподходящи за управление на огромна територия люде. Специално на Кадиров не му се знае образованието, но смело говори за атомно оръжие. За жужо с неговата история е ясно...

  29. 29 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Весело

    До коментар [#18] от "so":

    "Въпросът ми е, евентуално за центъра на Херсон да се обаждаме ли?"

    Задължително да са обадите с Веско Лорда, който нещо се отказа да дава прогнози кога най-после ще бъде освободен Херсон.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  30. 30 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 810 Весело

    До коментар [#23] от "tomyd":Никой не е обкръжен в Лиман, лъжите ви тука са под път и над път за всичко.
    —цитат от коментар 27 на serena


    Да Oсерена няма щото избягаха :D:D:D:D:D

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  31. 31 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2133 Весело

    До коментар [#10] от "himars":

    До коментар [#8] от "Taiga":.....Днеска какъв си? Червен, зелен или розов?
    —цитат от коментар 10 на himars


    МОрав.

  32. 32 Профил на so
    so
    Рейтинг: 894 Весело

    До коментар [#27] от "serena":

    Не е, така е :-) Даже вече няма кьорава орка останала там. Превръзки и тампони -> в херсонско направление изпращай :-)

    #RussiaIsATerroristState
  33. 33 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1955 Неутрално

    До коментар [#18] от "so":

    Какво са освобождавали като не имало битка :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  34. 34 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    Сега няколко дена ще има масиран щурм на украинските терминатори в Херсон, след това пак на север. Тотално ошашавиха орките. Паниката и страха превзеха руската кочина. С конвенционални средства една Украйна ги направи на салата. Дори без танкове, авиация и с друга тежка техника от запада, с изключение на двайсетина Химарса...

    Рубладжии, как е настроението?

  35. 35 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    Лапин е най-кадърният от генералите командващ групата "О" или Център която се представи най-добре в Украйна
    —цитат от коментар 19 на Julian Mall


    ЮлианчА, не се разстройвате толкоЗ дАрагой. И на група армия Център(дежа вю ли чувам?) ще им дойде редът да се "предислоцират" ;)

  36. 36 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1932 Неутрално

    До коментар [#26] от "trollhunter":

    В Чечня има стотици хиляди достойни чеченци и кавказци, които помнят какво им причиниха орките по време на двете чеченски войни и сега просто чакат разпада на недоимрерията за да им го върнат тъпкано .... отзад!!!

  37. 37 Профил на Taiga
    Taiga
    Рейтинг: 1955 Весело

    До коментар [#18] от "so":

    Обади се когато има официално изявление от властта, не разни рандъм клипчета :)

    "АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
  38. 38 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Любопитно

    До коментар [#13] от "serena":Изпрати ли вече превръзки и тампони на родата в Херсонските окопи? Или пък са измежду тези 2,5к "щастливци" в обкръжение в Лиман?!
    —цитат от коментар 23 на tomyd


    Ти не чете ли Хималайския (К2) който вече обяви обкръжените за пленени които ще развеждат на Майдана в Киев като пленените немци по Червеният площад?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  39. 39 Профил на so
    so
    Рейтинг: 894 Любопитно

    До коментар [#29] от "Julian Mall":

    Ще отнеме малко повечко време, допускам. Но след като се случи "Разстроеното" настроение в коментарите ще бъде много забавно :-) Работете по-усилено върху списъците с виновниците, че нещата стават все по-разстройващи напоследък.

    #RussiaIsATerroristState
  40. 40 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Весело

    Сега няколко дена ще има масиран щурм на украинските терминатори в Херсон, след това пак на север. Тотално ошашавиха орките. Паниката и страха превзеха руската кочина. С конвенционални средства една Украйна ги направи на салата. Дори без танкове, авиация и с друга тежка техника от запада, с изключение на двайсетина Химарса...Рубладжии, как е настроението?
    —цитат от коментар 34 на standup.straight


    По-полека с щурма на Херсон че даже и едно село Детчани не можаха да превземат.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  41. 41 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    До коментар [#15] от "MititU":

    Абе направили са инвентаризация на ядрените оръжия и са решили по-добре да не се излагат повече.Ще вземе да са окаже че Ким има повече работещи заряди от мужиците
    —цитат от коментар 15 на MititU


    Вчера се оказа, че от мобилизационните центрове липсват 1,5 млн. комплекта облекло. Откраднати и разпродадени. Въобще няма да се учудя, ако липсват и повечето от ядрените оръжия - и те отмъкнати и разпродадени. Я на Пакистан, я на Иран, я на Индия, я на Кимчо, а той затова да има повечко.

  42. 42 Профил на azzzy
    azzzy
    Рейтинг: 467 Неутрално

    До коментар [#20] от "fpyyh":

    Интересен коментар имаше от ISW, че руската армия не е в състояние да оперира при използване на ядрени оръжия. Дори да пуснат някакво малко тактическо, те нито са обучени, нито осигурени, за да влязат след това в тази територия, т.е. най-много да го направят от злоба, а не за да спечелят позиции.
    —цитат от коментар 20 на fpyyh


    То това е ясно, откакто в началото на войната копаха окопи около Чернобил...

  43. 43 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    До коментар [#23] от "tomyd":Никой не е обкръжен в Лиман, лъжите ви тука са под път и над път за всичко.
    —цитат от коментар 27 на serena


    Да, днес ВЕЧЕ няма останала съпротива от страна на орките в Лиман - ядъдът ги кучетата или са пленници.

    С тампоните/превръзките как върви, чух че им липсвали санитарни материали на родата ви?

  44. 44 Профил на so
    so
    Рейтинг: 894 Весело

    До коментар [#37] от "Taiga":

    Ама от коя власт по точно? Дочух нещо от една власт, че са се прегрупирали за да заемат дори още по-добри позиции. Не знам къде да чета, че да се обаждаме своевременно.

    Иначе тея рандом клипчета сигурно в Киев в бункера на Зеленски са снимани :-)

    #RussiaIsATerroristState
  45. 45 Профил на so
    so
    Рейтинг: 894 Неутрално

    До коментар [#43] от "tomyd":

    Тайгата каза, че трябва да чакаме потвърждение за това от властта. :-)

    #RussiaIsATerroristState
  46. 46 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#37] от "Taiga":

    Лиман беше освободен от рандъм украйнци червено човече и то на съвсем рандъм принцип :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  47. 47 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#23] от "tomyd":Никой не е обкръжен в Лиман, лъжите ви тука са под път и над път за всичко.
    —цитат от коментар 27 на serena


    Лелке, по добре спри да си хабиш нервите и прати няколко кашона с тампони, дарение за Червената кървяща армия на Рассия :)
    Нали ги знаеш - първата по смъртност войска в света :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  48. 48 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#40] от "Julian Mall":

    Ти защо се обаждаш изобщо? По всички показатели украиците мачкат розовите тампони .
    Украинската тактика я разбраха и децата в Карнобат, само ти и фашистките генерали сте в неведение и се чудите какво става.


  49. 49 Профил на himars
    himars
    Рейтинг: 512 Весело

    До коментар [#10] от "himars":Какъвто и де е днес е на същите субстанции - те не прощават...
    —цитат от коментар 14 на selqnin


    Същите на които живее и нормалният ватник :)
    Разреден етилов спирт, домашно направени амфети и малко опиат от макова слама :)

    Организатор на безплатен ракетен кетъринг за пияни и непияни руски фашисти.
  50. 50 Профил на standup.straight
    standup.straight
    Рейтинг: 1696 Неутрално

    До коментар [#18] от "so":Обади се когато има официално изявление от властта, не разни рандъм клипчета :)
    —цитат от коментар 37 на Taiga


    Ти същото го написа за Лиман преди 3 дена. забрави ли? Айде гинкобилобата и следобния сън, че на твойта възраст си е задължителен.

  51. 51 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    обкръжените за пленени които ще развеждат на Майдана в Киев като пленените немци по Червеният площад?
    —цитат от коментар 38 на Julian Mall


    Имай малко търпение, гледай ТРЕНДА!

    https://youtu.be/_Z-AMPK0wQ4?t=9

    Преди:
    - Омрълушени физиономии в студиото, безценно!
    - Обстановката там наистина е тежка, но Лиман НАШ, да не се потдаваме на паниката. Върви сериозен бой, нашите войни ТВЪРДО отразяват настъплението(б.ред. на ВСУ), идват резервите, работи авиацията, артилерията
    - Повече от уверен съм, че ще там на нашите ще им се получи(б.ред. на орките).

    След това:
    водещ - Лиман(незнайно защо го наричат Червен) е "оставен", какво се случи? Очаквано ли беше или не, закономерно ли беше? Не стига, че вече няколко месеца НЕ настъпваме, но вече и ОТСТЪПВАМЕ! Какво се случва?
    интервюиран - Не мога да обясня "предаването" на Лиман(казано с погребална физиономия)!
    водещ - Отличен отговор!

  52. 52 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Неутрално

    До коментар [#40] от "Julian Mall":Ти защо се обаждаш изобщо? По всички показатели украиците мачкат розовите тампони .Украинската тактика я разбраха и децата в Карнобат, само ти и фашистките генерали сте в неведение и се чудите какво става.
    —цитат от коментар 48 на standup.straight


    Особено на Южният фронт се проявява ясно в непрекъснати атаки с много жертви които да отвличат руските сили.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  53. 53 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    До коментар [#43] от "tomyd":Тайгата каза, че трябва да чакаме потвърждение за това от властта. :-)
    —цитат от коментар 45 на so


    Колко по официално?!

    Минобороны заявило об отводе войск из Красного Лимана
    https://ria.ru/20221001/minoborony-1820867747.html

    В превод на човешки: "Тези които успяха да избягат през гората пеша и без тежки оръжия(имаше клипчета как бягат), се спасиха. Останалите се варят в котела!"

  54. 54 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1388 Весело

    До коментар [#18] от "so":Какво са освобождавали като не имало битка :)
    —цитат от коментар 33 на Taiga


    Къде е червената армия? ВСУ я търси, да я бие.

  55. 55 Профил на bobbyperu
    bobbyperu
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#52] от "Julian Mall":

    Знаем Конашенков вече изби всички украинци поне 3-4 пъти.........а от 16 Хаймерса, руснаците унищожиха до сега поне 100!

  56. 56 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1388 Весело

    До коментар [#15] от "MititU":
    —цитат от коментар 41 на Един препатил


    Мдаааа.... "Могучая и непобедимая" в крайна сметка се оказа една бутафорна, окрадена, допотопна (то май и топовете им свършИха), безаналогова войска, от която бягат всички, и най-вече руските мъже.

  57. 57 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2978 Неутрално

    До коментар [#13] от "serena":


    ... след като техниката на укрите поради дъжда позатъна и руската артилерия и авиация ги отстрелват като патици.
    —цитат от коментар 13 на serena


    Серена ли си, не знам, но със сигурност си осерена!
    На украинците ще им доставят техника, но какво става с руската, след като дори чиповете за перални свършиха?

    Fu*k Your Opinion
  58. 58 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Неутрално

    Това за сведение на спецовете които са ми натряскали 21 минуса и 0 плюса за 19-тия ми коментар:https://t.me/swodki/171391

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  59. 59 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 2978 Весело

    До коментар [#55] от "bobbyperu":


    ...а от 16 Хаймерса, руснаците унищожиха до сега поне 100!
    —цитат от коментар 55 на bobbyperu


    И към момента, на украинците са им останали само 16 хаймарса!
    Колкото и да унищожават орките!

    Fu*k Your Opinion
  60. 60 Профил на Gancho Ganev
    Gancho Ganev
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Вчера по всичките медии се говореше за обкръжението на 5000 руски войници от украинците, какво стана с тях, предадаха ли се в плен на украинците, голяма размяна ще падне.

  61. 61 Профил на so
    so
    Рейтинг: 894 Весело

    До коментар [#37] от "Taiga":

    Май вече те взеха за мезе всички. Препоръчвам ти, за да омекотиш положението да започнеш да коментираш в друга статия. А пък като те прочета там, ще ти пратя отново линковете за Лиман :-) :-)

    #RussiaIsATerroristState
  62. 62 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2319 Неутрално

    До коментар [#58] от "Julian Mall":

    Молодци сте вие.
    Хайде предавайте се вече. Украинците ги избихте. Хамърсите също. Нямате работа освен да се предадете.

  63. 63 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Любопитно

    До коментар [#51] от "tomyd":

    Ще отговориш ли на въпросът ми къде скрихте хилядите пленени руснаци хванати в клещите на обкръжението при Лимана които щяхте да показвате на Майдана в Киив?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  64. 64 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Весело

    Вчера по всичките медии се говореше за обкръжението на 5000 руски войници от украинците, какво стана с тях, предадаха ли се в плен на украинците, голяма размяна ще падне.
    —цитат от коментар 60 на Gancho Ganev


    Руснаците сигурно нарочно са се предали по заповед от началството да се изравнят с украинските пленници да ги разменят едно към едно.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  65. 65 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1388 Разстроено

    [quote#52:"Julian Mall"][/quote]

    Това с жертвите е невидена работа. Ако четем Телеграм, руската войска е в пълен състав - има няма едва 4-5 хил. жертви, но за сметка на това жертвите от страна на "укрите" са стотици хиляди и всеки ден нарастват с четирицифрено число.
    Реалността обаче очевидно не е такава, съдейки по картата на сраженията.
    Жертвите и на едната и на другата страна ще ги броим след войната. Каквото и да е съотношението обаче, всички загинали в боевете (украинци и руснаци) и избитите, пострадали, принудени да емигрират, или просто временно да избягат от ужаса на ВОЙНАТА жени, деца и мъже, ще лежат на съвестта на един недорасъл ментално и емоционално човечец, с мания за величие.
    Историята наистина се повтаря като фарс. Преди 85 години СССР и лично другарят Джугашвили успяха да подпалят ВСВ (оказва се, че Хитлер е просто пионка, разигравана доста успешно до 21 юни 1941 г. от Сталин). Сега отново "империята на злото", този път без особена мисъл, е на път да хвърли света в ядрен апокалипсис. Просто защото един бивш КГБист не знае нито кога да започне, нито кога да спре...

  66. 66 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1388 Весело

    Това за сведение на спецовете които са ми натряскали 21 минуса и 0 плюса за 19-тия ми коментар:https://t.me/swodki/171391
    —цитат от коментар 58 на Julian Mall


    "сводки"!? Ама верно ли?
    Но всъщност прав си! Трябва да си на много водки, за да пишеш такива глупости. И на още повече, че да ги приемаш за истина.

  67. 67 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Любопитно

    До вчера в Расииска Педорация, днес свободни :) Джуджака само скача на смешният концерт в Масква.
    —цитат от коментар 1 на himars


    Споменавайки въпросният концерт има 2 момента:

    1. Рашистите не си пият хапчетата и поради това си мислят че са Нео(Матрицата) и могат да летят - "Вече сме с единият крак над пропастта, да прекрачим и с другият, да полетим към дъното и така да наберем скорост за да излетим нависоко"

    https://youtu.be/sCK3XEF0d5Y?t=143

    2. Доведени разни хорица за едни "кебапчета" с автобуси(ДПС не са открили топлата вода), крещят им по микрофона за "свещенна война"... от тълпата никаква реакция. Разбира се в студията включват записите на "бурната народна радост".

    https://youtu.be/sCK3XEF0d5Y?t=205

  68. 68 Профил на xvm311104436
    xvm311104436
    Рейтинг: 27 Неутрално

    До коментар [#9] от "MyTwoCents":

    Личи си , че доста ги разбираш нещата.Имаш нюх на военен стратег и определено знаеш какво става в руското и украинското ръководство , особенно ако Дневник са ти го казали и имаш поне 10 лайка .

  69. 69 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    До коментар [#51] от "tomyd":Ще отговориш ли на въпросът ми къде скрихте хилядите пленени руснаци хванати в клещите на обкръжението при Лимана които щяхте да показвате на Майдана в Киив?
    —цитат от коментар 63 на Julian Mall


    Който от орките се е предал е в лагер за военнопленцици под надзора на международни организации. Това е така още от началото на войната. Кокой, никого не крие.

    Като казах да потърпите малко, имах предвид че парадът ще е СЛЕД разгрома на недоимперията ви, което ясно се вижда от тендециите по целият периметър на военните действия. Да ви го напиша още един път б-а-в-н-о, какво твърди рашистката пропаганда, не аз - "Не стига, че вече няколко месеца НЕ настъпваме, но вече и ОТСТЪПВАМЕ!"

    Потърпете малко, парад на руската техника вече "дефилира" лятото в Киев, ще дойде време и за пленниците. Е беше малко поразбита, ама все пак парад имаше! ;)

  70. 70 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2217 Весело

    На всички пишман демократи и поддръжници на нацистката хунта в киев само ще кажа - кучетата си лаят, керванът си върви. Лайте си, но се чудя що не излаете нещо и за малоумния пърформънс на зеления наркоман, който на улицата подписа заявка за спешно приемане в НАТО, след което беше позорно и публично ошамарен пред целия свят да си затваря устата по въпроса. Това беше толкова нещастна и жалка сцена, но сигурно е предозирал, за да я спретне така набързо и без съгласуване :))))) И що така човечето отложи есенния набор - може би защото няма вече кого да вкара в казармата, а и едни протести на студенти му висят на главата, дето ги спря на границата да ходят да учат в чужбина. И още много неща може да се напишат, но прекалено ще се разпените :)))))

  71. 71 Профил на von Newmann
    von Newmann
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Кадиров може да е всякакъв, но по много тарикатски начини напомни, че рашистите губят войната, ууупс "специалната овенна операция", ползвайки азиатската догма, "бий самара, за да се сеща магарето".

  72. 72 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7135 Неутрално

    Само малоумници ли живеят в тази Русия. Или всичко читаво вече се изнесе.

  73. 73 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    кучетата си лаят, керванът си върви....подписа заявка за спешно приемане в НАТО, след което беше позорно и публично ошамарен пред целия
    —цитат от коментар 70 на serena


    Когато сте права за керванът, няма как да си криви човек душата.

    Украйна с големи пробиви в Донецк, Харков и Херсон (КАРТИ)
    https://clubz.bg/128053

    Франсис Фукуяма: Голяма руска разруха предстои през следващите дни
    https://clubz.bg/128078

    Виж за заявката на Украйна да влезе в НАТО си измисляте и както обикновенно истината е точно обратната на това което твърдите.

    9 президенти от Източна Европа подкрепиха Украйна. Без Радев
    https://clubz.bg/128018

    Да ви успокоя или по-скоро разстроя - Украйна ще взеле в НАТО след разгрома на рашизмът, който разгром за ваш резил ще го реализа само съв своите въоръжени сили и течащият Ленд-Лиз! Акцентът е на думата СЛЕД!

  74. 74 Профил на Explorer
    Explorer
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Много лесно се дрънка от дивана. Защо не иде на предни позоции да подкрепи операцията?

    Всеки ден стават чудеса! Коледа не е толкова далеч.
  75. 75 Профил на spiro2000
    spiro2000
    Рейтинг: 441 Весело

    До коментар [#23] от "tomyd":Никой не е обкръжен в Лиман, лъжите ви тука са под път и над път за всичко.
    —цитат от коментар 27 на serena


    Да, не са обкръжени, или са загинали, или са избягали геройчно.

  76. 76 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#70] от "serena":
    Поддражниците на "киевската хунта" са кажи-речи целия свят.
    Опорката на Пупи, ца "нацистите" в Киев (ако не си схванала) е за вътрешна употреба. Същото е и за обясненията, че в Украйна воюва с НАТО... Ако не пишеш от азиатската кочинка, а живееш в "прападналия" Запад (щото и ние сме такива - неприятелска страна) и продължаваш да вярваш на путинската пропаганда много сериозно си скасала с действителността. Притеснявам се... В началото ми беше забавна и леко смешна, но сега искрено те съветвам ако си на възраст да се прегледаш за алцхаймер.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  77. 77 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1173 Весело

    До коментар [#18] от "so":Какво са освобождавали като не имало битка :)
    —цитат от коментар 33 на Taiga



    Ми не е имало руските солдати са избягали с 200 ...

  78. 78 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1173 Весело

    [quote#40:"Julian Mall"][/quote] Сега няколко дена ще има масиран щурм на украинските терминатори в Херсон, след това пак на север. Тотално ошашавиха орките. Паниката и страха превзеха руската кочина. С конвенционални средства една Украйна ги направи на салата. Дори без танкове, авиация и с друга тежка техника от запада, с изключение на двайсетина Химарса...Рубладжии, как е настроението?

    —цитат от коментар 34 на standup.straight


    По-полека с щурма на Херсон че даже и едно село Детчани не можаха да превземат.


    Аха,сега това ли ви радва мурзилки утрепани?Не могли да превземат....
    А какво стана за три дни в Киев ве палячо нещастен?






  79. 79 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2217 Весело

    До коментар [#76] от "olexander":

    Не. Пиша от българската кочина.
    Никакъв "цял свят" не сте поддръжниците на киевската нацистка хунта, ха-ха, цял свят, егати самомнението. Вие сте малцинството и ще го разберете по трудния начин.
    Междувременно САЩ нещо поизгубиха "Белгород" и алармираха "съюзниците" си, ха-ха :)))))
    https://dnes.dir.bg/svyat/nato-nay-golyamata-ruska-podvodnitsa-e-izlyazla-za-izpitaniya-na-torpedo-s-yadrena-boyna-glava

  80. 80 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1173 Любопитно

    Това за сведение на спецовете които са ми натряскали 21 минуса и 0 плюса за 19-тия ми коментар:https://t.me/swodki/171391
    —цитат от коментар 58 на Julian Mall


    А някакви изводи направи ли си от тия минуси?Например,че си смешник и на никого не му пика за твоите глупости.Чакам да почнеш как ще ни завладее Турция...калъф нещастен.

  81. 81 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1173 Любопитно
  82. 82 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 555 Весело

    До коментар [#29] от "Julian Mall":


    До коментар [#18] от "so":"Въпросът ми е, евентуално за центъра на Херсон да се обаждаме ли?"Задължително да са обадите с Веско Лорда, който нещо се отказа да дава прогнози кога най-после ще бъде освободен Херсон.
    —цитат от коментар 29 на Julian Mall


    Това ще го запазя, за да се посмеем на юлката след няколко дни

    Мома, събори Альошата!
  83. 83 Профил на jfi491139408
    jfi491139408
    Рейтинг: 387 Неутрално

    До коментар [#79] от "serena":

    Щом пишеш от кочина, очевидно си русофилска свиня-майка или русофилско женско прасе. Готвиш ли се за Коледа по Украински?

  84. 84 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#79] от "serena":
    Виж, аз съм сериозен за алцхаймера.
    А и настроението ти - едно такова весело - не кореспондира много-много с нещата, които се опитваш да ни проббеташ за истина. Ако не осъзнаваш какво точно означава "атомно оръжие" и ме се кефиш така , диагнозата ми се затвърждава.
    А "мнозинство" или "малцинство" най лесно се разбира от това, кой признава "референдумите" и кой не... Страхотно мнозинство сте, ушанки милички... дори Сърбия и бившите азиатски републики се намърдаха в фашисткото "малцинство".
    Къде го видя това мнозинство, че дори "ограмно"?
    И да потретя (око забравиш началото на поста, докато стигнеш тук) -
    Сериозен съм за алцхаймера. Прегледай се, душко.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  85. 85 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4165 Неутрално

    До коментар [#83] от "jfi491139408":

    Точно такава е, да нарича страната си "кочина" може да го направи само някой съветизиран олигофрен!

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  86. 86 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1173 Весело

    До коментар [#79] от "serena":Виж, аз съм сериозен за алцхаймера.А и настроението ти - едно такова весело - не кореспондира много-много с нещата, които се опитваш да ни проббеташ за истина. Ако не осъзнаваш какво точно означава "атомно оръжие" и ме се кефиш така , диагнозата ми се затвърждава.А "мнозинство" или "малцинство" най лесно се разбира от това, кой признава "референдумите" и кой не... Страхотно мнозинство сте, ушанки милички... дори Сърбия и бившите азиатски републики се намърдаха в фашисткото "малцинство".Къде го видя това мнозинство, че дори "ограмно"?И да потретя (око забравиш началото на поста, докато стигнеш тук) -Сериозен съм за алцхаймера. Прегледай се, душко.
    —цитат от коментар 84 на olexander


    Ще забрави.

  87. 87 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Любопитно

    До коментар [#70] от "serena":Поддражниците на "киевската хунта" са кажи-речи целия свят. Опорката на Пупи, ца "нацистите" в Киев (ако не си схванала) е за вътрешна употреба. Същото е и за обясненията, че в Украйна воюва с НАТО... Ако не пишеш от азиатската кочинка, а живееш в "прападналия" Запад (щото и ние сме такива - неприятелска страна) и продължаваш да вярваш на путинската пропаганда много сериозно си скасала с действителността. Притеснявам се... В началото ми беше забавна и леко смешна, но сега искрено те съветвам ако си на възраст да се прегледаш за алцхаймер.
    —цитат от коментар 76 на olexander


    Да ви допълня колега. Най показателното е, че държавите от антирашистката коалиция са повече от тези в антихитлеристката коалиция, като в същото време рашистите нямат нито ЕДИН реален съюзник, за разлика от нацистка Германия, която е имала 2 големи и 6 по-малки(https://en.wikipedia.org/wiki/Tripartite_Pact ).

    Хинт за тролеите/рашистите: Неутралните държави НЕ са съюзници. Не предоставят оръжиия и не участват във военните действия. Дори 2те най-големи от тях унижиха недофюрерчето в Кремъл, казвайки му, че не е време за войни и трябва да приключва с глупостите.

  88. 88 Профил на tomyd
    tomyd
    Рейтинг: 707 Весело

    ...киевската нацистка хунта,...
    —цитат от коментар 79 на serena


    Когато излишно-хромозомните рашисти говорят за нацисти и хунта, но не успяват да си сдържат нервите и се изпускат...

    https://youtu.be/2QC6EI_NNKQ

    "Всички ще победим, всички ще убием, всички които трябва ще ограбим, всичко ще бъде както ние обичаме!"

    ....Серьонките в кочинките си изпадат в безтегловност! Безценно!

    Хинт: не е някакъв случайник на улицата. ;)

  89. 89 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Ако руснаците ползваха ядрено оръжие при настъплението на чеченците в чеченските войни, сега Рязан Кадиров нямаше да го има, дон.
    Всъщност тоя ако мисли за Чечня, сега е момента!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  90. 90 Профил на jabs
    jabs
    Рейтинг: 15 Неутрално

    Кадир-оф достойно се присъедини към групата клоуни, където му пригласят Рогоз-ин, Медвед-еф и разни други суперпатриоти.

  91. 91 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3350 Весело

    До коментар [#29] от "Julian Mall":
    —цитат от коментар 82 на CINZANO


    Хубаво си го написал с весело настроение че ако ти напомня след няколко дни да се измъкнеш че си го казал на майтап.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  92. 92 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    До коментар [#84] от "olexander":

    Като си толкова отворен, моля обясни ми защо е нужно на Русия която и да било друга държава да признава референдумите и последствията от тях?

  93. 93 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#33] от "Taiga":

    "Какво са освобождавали като не имало битка :)"

    Как да има битка като не могат да ви догонят, горски?

  94. 94 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#92] от "serena":

    "Като си толкова отворен, моля обясни ми защо е нужно на Русия която и да било друга държава да признава референдумите и последствията от тях?"

    Ако светът беше признал референдумите и присъединяването нямаше да помага на Украйна да ви бие като маче у дирек например.

  95. 95 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2314 Неутрално

    До коментар [#79] от "serena":

    "Междувременно САЩ нещо поизгубиха "Белгород" "

    Може да е отишла при "Курск".
    Иначе тази подводница не е тествана и подозирам, че е някакво подобие на легендарния танк Армата.

  96. 96 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2954 Весело

    До коментар [#84] от "olexander":Като си толкова отворен, моля обясни ми защо е нужно на Русия която и да било друга държава да признава референдумите и последствията от тях?
    —цитат от коментар 92 на serena


    Защото иначе териториите се водят окупирани и Русия седи наритана далеч от цивилизования свят и се моли на някакви азиатци да я канят на диктаторските си срещи, където Путя да седи като наказан да чака да му обърнат внимание, както стана в Самарканд. Бабаитско-просташкото говорене на рашистите в стил "Хич не ни пука, каквото кажем това става!" може да допада на жертви с робско съзнание, но в останалите хора предизвиква смях и погнуса. Русия освен, че ще бъде изгонена от Украйна, ще бъде изключена от семейството на цисвилизованите нации. Ще ходи да продава газ и петрол на 20% от цената на Китай и да внася всичко на петорна цена от там. Гарантирам ти, че точно след 5 години като свършат парите в бюджета и регионите се разбягват и стават отделни държави, с най-гъсто населените части, където не се произвежда нищо, като най-бедната и мизерна кочина на света, извор на проститутки, държанки и домашни прислужници за мюсюлманските големци.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  97. 97 Профил на serena
    serena
    Рейтинг: 2217 Неутрално

    До коментар [#94] от "futio_tapanchev":

    Аха, ти явно си неадекватен, да не кажа нещо по-силно. И западът, а не светът, мигар "помага" на украйна от референдумите или доста от преди това. Е**си къде ви намират такива!

  98. 98 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 665 Неутрално

    До коментар [#92] от "serena":
    Въпросът ти е безмислен. Всяка война свършва с мир. С някакво споразумение. Облъчени от пропагандата за военната "села" на Москва не си давате сметка, че войната ВЕЧЕ е загубена от Русия. Т.е. права си, че въобще не е важно дали "референдумите" се признават от някого. И военно и икономически, и социално РФ скоро ще изпадне в колабс. Отново подчертавам - не го казвам, за да те дразня. Това са логичните следствия на един дълъг икономически разпад в бившия Източен блок. Просто се срива последния остатък от СССР. Самочувствието, фалшиво напомпано от "победите" в Грузия, Крим и Чечения изиграха ключова роля в започването на конфликта с Украйна. Само че, този път "магията" около на руската армия изчезна. Виждаме, че каквото е обществото, такава е и "армията" - една проядено от некъдърност пасмина пияндурници.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK