Вчерашните безразборни бомбардировки на градове и цивилни обекти с ракети С-300 (които явно са импотентни по въздушни цели) и ирански дронове показват, че Путин се приближава към края си, а не към победата.
Украйна ще бъде възстановена, но той няма да види това, защото ще е могилизиран. ☠️
"общата обстановка в Руската федерация сама по себе си не дава основание за опасение от преследване"Пожелавам на написалите тоя “мотив” да изпитат на гърба си същата “обстановка”, но съм почти сигурен, че те ще са онези, които ще държат нагайката. 🤬
След края на Войната ще стане интересно. УКРАИНСКИТЕ СЛУЖБИ няма как да не се заинтересуват КОЙ, КАК и СРЕЩУ КОЛКО "СУХО" от ФАШИСТКА РаZZия е ОБСЛУЖВАЛ ПУТИНИЗъМА - в Украйна, Русия, че и в БЪЛГАРИЯ също.... Така че малко трудно на сегашните ПУТИНДЖИИ някой да им позволи да се приближат до "нагайката" след края на Войната
щото чиляка беше активист на ПКК , а тя е в списъка с терористите на Държавния Департамент :))) смеем ли да крием терористи из Територията хахахахахаха
Садистът в мен много иска някоя чужда държава да ни нападне, да видим ще си "налягате ли парцалите" или бързо, бързо ще се "евакуирате". Смешници сте 99% от вас.
"Александър Стоцки е на 26 години. Пристига в България на 26-ти февруари тази година, два дни след началото на руската инвазия в Украйна. Напуска Русия, където завършва висшето си образование, защото твърди че е знаел, че няма как да може да мълчи и да не протестира срещу действията на руското правителство в Украйна, което впоследствие ще означава директна заплаха за неговото физическо състояние."
"общата обстановка в Руската федерация сама по себе си не дава основание за опасение от преследване"Пожелавам на написалите тоя “мотив” да изпитат на гърба си същата “обстановка”, но съм почти сигурен, че те ще са онези, които ще държат нагайката. 🤬
Освен това е невярно.През февруари бяха приети закони,които за исказвания предвиждат до 15 години лишаване от свобода ма през септемри беше обявена мобилизациямкато има данни мче мобилизацията се използва и за репресия,И на всичкото отгоре чиновника смесва съвсем различни институтимкато "бежански статут" и "политическо убежище",като с института "политическо убежище" АБ няма нищо общо и дори не е административно производство.
На 24 февруари, на портала на Аерофлот. С карта на Сбербанк, заплатил е за полет Москва-Виена-София. Пристигнал е в 16,30, със един куфар 45x30x20. Други невнятни въпроси?
УКРАИНСКИТЕ СЛУЖБИ няма как да не се заинтересуват КОЙ, КАК и СРЕЩУ КОЛКО "СУХО" от ФАШИСТКА РаZZия е ОБСЛУЖВАЛ ПУТИНИЗъМА - в Украйна, Русия, че и в БЪЛГАРИЯ също...
Нормане, аз не мисля, че на катилите, написали въпросния "мотив" трябва да се пожелава нещо. Подобни имбецили директно трябва да бъдат наритвани (или хайде, да кажем командировани) по схемата чемадан-вакзал-Масква, за да придобият пълноценен опит на място, докато им дойде акъла (евентуално) в празните задунайски кратуни.
Вероятно е бил един от многото буукнали след първите дни от мобилизацията. За разлика от множеството русофоби в сайта, не виждам лошо в бягащите руснаци, стига да спазват законите на България. Нормално, все пак бях заявил, че ако тръгнат да обявяват мобилизация също ще направя всичко, за да избягам. Не си струва усилията, които съм положил умствени - за училище, университет,работа обща култура, така и физически - фитнес, спортуване и хранене и т.н. Парите, които са инвестирани в мен, които са били на базата на лишения. И какво накрая - я убия няколко противника, я не - след това мортос. За какво ?
Както след 1945, 1918, 1886, 1878 и т.н. ит.н. Естествено, че всички поддържали Путин ще бъдат преследвани и съдени за колаборационизъм. Ако Русия превземе Украйна, след това част от Молдова и нападне Полша и разбие източното НАТО наз ни очаква същото - Vae victis
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Украинските служби разчитат на списъците на Хаяско ! ....както и руските . Двуличниците са търсени кадри !
УКРАИНСКИТЕ СЛУЖБИ няма как да не се заинтересуват КОЙ, КАК и СРЕЩУ КОЛКО "СУХО" от ФАШИСТКА РаZZия е ОБСЛУЖВАЛ ПУТИНИЗъМА - в Украйна, Русия, че и в БЪЛГАРИЯ също... —цитат от коментар 8 на Hawaii
При наличие на такова репресивно законодателство, което те вкарва в затвора дори ако държиш празен лист хартия, да се твърди, че обстановката в Русия е нормална, е все едно да се твърди, че обстановката в Третия Райх е била нормална.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Ха-ха, един дебил от « Дондуков « директно върви в крачка с Путин, много други дебили се опитват да не изостават, като временно си пълнят и гушите и ни позорят пред целия свят и изведнъж цялото ни внимание е впримчено към един частен случай, породен от действията на други дебили/идиоти . Като бивш емигрант, мога само да извикам « долу мръсните ръце от младежа и престанете да лижете задника на Путин « !
До коментар [#1] от "Николай Колев":щото чиляка беше активист на ПКК , а тя е в списъка с терористите на Държавния Департамент :)))смеем ли да крием терористи из Територията хахахахахаха
Лъжливото ми павурче то. В САЩ ПКК е легална. В България също.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Защо България отказва закрила на руснак, ужасéн от ситуацията в родината си ***********************************************************************
Нелоша идея е този човек да се обърне към посолството на страната си, за да провери дали няма да получи помощ от там. Обръщение към украинската мисия също не е за пренебрегване.
"С решение от 19 юли агенцията отказва с мотив, че "общата обстановка в Руската федерация сама по себе си не дава основание за опасение от преследване", както и че "положението в страната не се е променило драстично в негативно отношение през последните две десетилетия ............Според агенцията за бежанците в Русия "има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото. А проблемните сфери, които се забелязват от международните наблюдатели, често включват негативното отношение на властта и голяма част от обществото към опозиционните "прозападни" политици, ЛГБТИ активистите и външно финансираните неправителствени организации"."" ==============
това СЕРИОЗНО ли е написано от държавна агенция ????? ама така е в държавата на двамата шопара
гласувайте си за ГЕРБ, гласувайте ---- стабилно и сигурно се превръщаме в същата кочина като роССия, да не ревете като почнат да ви мобилизират
ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!?
Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка-----------
Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ----------------
и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
Колкото ти ще отидеш да те мобилизират в Русия заедно с руската ти родА, точно толкова и той ще се върне!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Защо България отказва закрила на руснак, ужасéн от ситуацията в родината си***********************************************************************Нелоша идея е този човек да се обърне към посолството на страната си, за да провери дали няма да получи помощ от там. Обръщение към украинската мисия също не е за пренебрегване.
Идиот, да? От руското посолство най-много да му предложат Новичок. Да не мислиш, че Митрофанова ще му помогне като предложи да мобилизират синът и вместо него. Това е все едно Георги Марков, да се обърне към българското посолство в Англия, за да търси помощ от комунистите хахахахахаха
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
"Ха-ха, един дебил от « Дондуков « директно върви в крачка с Путин"
За това не трябва да жалим сили, Митрофанова не жали средства, за да не допуснем Родината да бъде управлявана от проевропейско, антипутлерско правителство. Сън не трябва да спим, хляб да не ядем, но да направим така, че този от Дондуков да продължи да държи властта. Нали, Никсъне?!?
До коментар [#8] от "Hawai Още повече, не само украинците ще се поинтересуват,а и западните НИ партньори.Но в разузнаването винаги има вратичка,ще си дадат гъзовете на новите и така.А ние ще сме възмутени. Цялата ни правораздавателна система и обвинение са подчинени на Доган,а той директно на ФСБ/ДС
До коментар [#30] от "niksan1":"Ха-ха, един дебил от « Дондуков « директно върви в крачка с Путин"За това не трябва да жалим сили, Митрофанова не жали средства, за да не допуснем Родината да бъде управлявана от проевропейско, антипутлерско правителство. Сън не трябва да спим, хляб да не ядем, но да направим така, че този от Дондуков да продължи да държи властта. Нали, Никсъне?!?
Ти първо ми обясни разликата между Митрофанова и Буци . Нали същия Буци предаде турския емигрант в лапите на Ердоган, а Митрофанова и сие, търсят начини да върнат русначето в лапите на Путин . И отново - каква е разликата между двамата ? Без ДС - ченгета! Лустрация!
"С решение от 19 юли агенцията отказва с мотив, че "общата обстановка в Руската федерация сама по себе си не дава основание за опасение от преследване", както и че "положението в страната не се е променило драстично в негативно отношение през последните две десетилетия ......... ...
—цитат от коментар 34 на ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
НЕ Е ЗА ВЕРВАНЕ че това е мотивът на агенцията да откаже статус на бежанец на този завалия! САМО КРЪГЛИ ИДИОТИ (или путлероблизци) могат да игнорират тази ВОЙНА и да твърдят "няма драстична промяна в руZZия"! Нито законът за санкции за наричащите тази ВОЙНА-ВОЙНА не бил "драстична промяна".
ОТВРАТИТЕЛНО!!!
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
"Ти първо ми обясни разликата между Митрофанова и Буци . Нали същия Буци предаде турския емигрант в лапите на Ердоган, а Митрофанова и сие, търсят начини да върнат русначето в лапите на Путин . И отново - каква е разликата между двамата ?"
Разликата е, че правителството няма да е на Боко-той нито ще е премиер, нито министър. Кабинетът ще бъде от хора, доказали своят евроатлантизъм. Той ще изпълнява приета с консенсус програма-проевропа и антипутлер. Срещу съставянето на такова правителство са се вдигнали всички путлерофили в Родината, щедро заплащани от Митрофанова. И ще дадат всичко от себе си, за продължаване властта на онзи от Дондуков. Нали???
Защото очевидно не отговаря на критериите да получи статут на бежанец. Какво толкова сложно има? След седмица съдът ще се произнесе и готово. В крайна сметка има някакви правила и закони, които трябва да се спазват, независимо дали на Дневник му харесва или не.
Принципно русссские извън рассссия не би трябвало да има въобще! “Добрите русссские” вместо да се организират за съпротива и отпор, бягат презглава от матушката им. Горяните в Сливенския Балкан можеха да се съпротивляват ДВАНАЙСЕТ ГОДИНИ с оръжие в ръка, а “добрите русссские” оставят страната си на чудовища. А в емиграция си остават мечтатели за “величието на рассссия”, т.е. мечтатели за мъките на поробените народи, защитници на робството, не и на свободата. Истинска съпротива срещу властта в рассссия оказва само криминалитетът, до степен да са овладели властта от президента до последния милиционер. “Добрите русссские” - за това понятие войната в Украйна изкова съвсем друго определение. Питайте украинците кои са “Добрите русссские”.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
"Агенцията приема, че не може да се твърди, че Стоцки е политически активен. "Кандидатът за закрила никога не бил издирван, предупреждаван, задържан, арестуван, насилван, съден и осъждан в държавата си на произход, от което може да се обобщи, че държавните и местните органи на власт не са се интересували от неговите действията и така наречени "политически пристрастия" и че никога не е смятан от тях за опозиционер или екстремист, за каквито са сочени водачите и членовете на политически опозиционни партии", пише още в решението на ДАБ."
От началото на войната мнението ми за руснаците силно се влоши. Надявах се, че ще видим силна вълна на отпор срещу путинския режим ама освен няколко вяли протеста и събиранки на вечеринки по улиците в първите дни на мобилизацията кажи-речи си го приеха равнодушно. От безразличието по-лошо не виждам.
You don't know what you don't know.
Свободата струва скъпо, но робството - още повече!
Aaaaa, не - да си ходи в Расийката и да сваля Путин. Вече 20+ години си го търпят и избират, не сме им ние виновни, че да ги прибираме и да ги храним. Като афганците - един патрон не гръмнаха по талибаните, когато американците се изтегляха, сега ми идват и мрънкат "Ама при тия не се живее.".
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
младежа влезъл с редовна виза подава законно документи и нанай. требва да напусне! а афганци без паспорти на тумби щурмуват границата гонки от полиция обаче си седат из общежитията раним ги никой не ги гони
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Преди седмица бях в Белград. Пълно е с рускоговорящи младежи (20-30 годишни), виждах навсякъде групички с такива - в кебапчийницата, в парка, на улицата.
Преди седмица бях в Белград. Пълно е с рускоговорящи младежи (20-30 годишни), виждах навсякъде групички с такива - в кебапчийницата, в парка, на улицата.
младежа влезъл с редовна визаподава законно документии нанай.требва да напусне!а афганци без паспорти на тумби щурмуват границата гонки от полицияобаче си седат из общежитията раним ги никой не ги гони
Има известна разлика - той не е дошъл тук като бежанец. Влязъл е с едно месечна виза. Пише си го у статията. Която не му е издадена като на бежанец. Впоследствие се е обявил за такъв.
А афганците си идват директно като бежанци. Без секакви визи и без впоследствие да се обявяват за такива.
Оттук и разликата в третирането.
Друг въпрос е колко тия афганци реално са бежанци (не са)!
Затова, преди 89-та, у нас гъмжеше от протестиращи срещу чудовищата. Хайде малко по-леко. Да, трябва да бъдат проверявани, няма начин техните служби да не инфилтрират хора на запад - те винаги ( се опитват де) да мислят 20 години напред, не че чак толкова добре са го измислили. Но реално погледнато, всеки липсващ руснак в Русия, е един човек по-малко мобилизиран и един човек по-малко в икономиката на Русия,. Става дума за хора в активна възраст и най-често с образвание и/или квалификация и това също е форма на натиск върху ненормалниците в Кремъл.
Ти не разбираш ли,че можем да приемем само руснаци протестиращи срещу Путин,но това няма как да се провери,защото не е изобретена машина,която да чете мислите на хората! Този идва от ВРАЖЕСКА за България държава - Русия - и по презумпция трябва да се възприема за враг.
Абе, как може тази Агенция за бежанците да пише такива глупости в своите мотиви?! Бих ги изритала на момента, ако зависеше от мен! Това момче ще отиде в затвора само заради тази снимка с протестното си послание! Слепи ли са тези хора, адекватни ли са, в кой свят живеят?!
Човек като чете "мотивите" на ДАБ си мисли, че е сбъркал агенцията... Да не би да са му отговорили от една друга агенция, дето "червеното знаме роди я"?
Ами тази "информацийка" е много показателна за това как работи българската държавна администрация и каква политика провежда. И това, което се вижда никак не е добре!
Мужиците да си стоят в клоаката раша. Там да си протестират, да се борят или да подкрепят Пичлер - тяхна си работа. Имаме си достатъчно руска зараза в страната за да добавяме и нова.
По-добре да бяхме пратили оръжие на Украина за да редуцират сволочите кандидат-бежанци. Срам.
> Този идва от ВРАЖЕСКА за България държава - Русия - и по презумпция трябва да се възприема за враг.
Предпочитанията на гражданите на Русия за външна политика са различно нещо от външната политика на управляващите там. (То и в България е така.) Гражданите на Русия нямат право да протестират, да участват в честни избори, да изразяват свободно мнението си. Не е личен избор дали някой ще се роди в такава среда.
Възприемането по презюмция на някого като враг, който бяга от държава характеризираща се със своеволие на властите, е осъждане на някого само въз основа на това къде той е роден. Критерий, над който осъдените нямат влияние.
На тези в Агенцията ние им плащаме заплати, осигуровки, болнични, пенсии, режийни, сграден фонд, служебен транспорт, командировъчни.
НИЕ ГИ ХРАНИМ тези държавни боклуци. Да ти таковам ла*няната държава бугаристанска и ла*няните ти данъци. Да го духате всички боклуци които чакате аз да ви храня и да ви плащам жипките.
За милионен път да го кажа - води се ВОЙНА,а по време на война правото отива "на кино",(интерпретация на латински израз).
Значи тоя русин нямал проблеми да живее в Русия до февруари месец,но два дена СЛЕД като Путин нападна Украйна,решава да избяга от Русия! Само глупак може да повярва,че той бяга понеже му било забранено да протестира,нямало честни избори и нямал свобода на словото.
> Значи тоя русин нямал проблеми да живее в Русия до февруари месец,но два дена СЛЕД като Путин нападна Украйна,решава да избяга от Русия! Само глупак може да повярва,че той бяга понеже му било забранено да протестира,нямало честни избори и нямал свобода на словото.
Пожелавам ти да се преродиш в Русия, когато тя е във военно положение.
Еми то и в САЩ е същото при военно положение. По времето на Виетнамската война ВСИЧКИ американски мъже са подлежали на мобилизация и няма хъката-мъката...
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
От началото на войната мнението ми за руснаците силно се влоши. Надявах се, че ще видим силна вълна на отпор срещу путинския режим ама освен няколко вяли протеста и събиранки на вечеринки по улиците в първите дни на мобилизацията кажи-речи си го приеха равнодушно. От безразличието по-лошо не виждам.
Не знам на колко години си, и колко време си живял през соц'а, та да имаш такива очаквания от руснаците (където промиването на мозъците е почнало преди 105 г, от 1917): "СИЛНА ВЪЛНА НА ОТПОР СРЕЩУ пУТЕНСКИЯ режим"?
Питай някой по възрастен КОЛКО И КАКВИ ПРОТЕСТИ е имало в нрб след 21.8. 1968 срещу НАХЛУВАНЕТО В ЧЕХОСЛОВААКИЯ (дръзнали да опитат "социализъм със човешко лице")?
ВЕЧЕ НЕ бях в нрб (УСЕТИХ "нещата" и "изчезнах" на 4.8.1968😀). Но е ВСЕЗНАЙНО-НИКАКВИ ПРОТЕСТИ!!!
Мога да говоря/пиша от ЛИЧЕН ОПИТ за "нещата" преди това: 90% от хората в нрб бяха "дисиденти" (в днешни понятия😀). Не им се 'аресваше много (все пак от 1944 бяха минали САМО 24 г (а не 51 г' като в СЕ СЕ СЕРЕто-почти две поколения).
Ама тези 90 % бях "дисиденти" на идеологическия фронт (разказваха вицове), или на стопанския фронт (ЧОПКАХА ДЕ ЩО МОЖЕ БЕЗНАКАЗАНО от "общото"). ПРОТЕСТИ-НАНАЙ!!!!!!
И това са БЪЛГАРИТЕ-наЙ'Най'по от 'сичките други народи, втори по интелигентност в света и околлните земни кълбета!!!
Руснаците...те живеят "под калъчка" вече 105 г, и ПАК правят "...няколко вяли протеста и събиранки на вечеринки по улиците в първите дни на мобилизацията ..." (твой цитат)
Някой да ми припомни "вяли протеста" в нрб до пролетта 89, МОЛЯ?!? До коментар [#59] от "meteowrite":
П.С. Този коментар се отнася до 'СИЧКИ коментирали тук в духа "то'А ако не е 'фанал пушкало да се бие срещу путлер-ВОН 'АТ СЮДА"!!!
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Съшита с бели конци легенда на ...."и сам войнът е войн"-прехвалените съветски разузнавачи!Така и не разбрахме,колко съветски офицери-от къпитан,нагоре,са били вербувани от Хитлер! Това,вероятно е държавна тайна...
Хаха... аз съм роден след тези събития и на практика не знаех нищо за това... Оказа, че дядо ми бил откаран без съд в някакъв лагер, не заради политика а щото набил два шамара някакъв партиен комисар в селото, и го хванал за гушата. Явно някаква дребна риба, та баба ми намерила връзки и си го върнала след два дена :) И това го разбрах по време на разни протести 90те, дядо ми вика, внимавай да не скачаш много на бой, че ако те хванат, ние сега нямаме връзки да те спасяваме :) Народа явно доста бил добре дресиран, а и нямаше достъп до нищо извън официалната пропаганда. Руската пропаганда и до днес жъне големи успехи в България.
☠ ☠ ☠
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
☠ ☠ ☠
До коментар [#83] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":Хаха... аз съм роден след тези събития и на практика не знаех нищо за това... Оказа, че дядо ми бил откаран без съд в някакъв лагер, не заради политика а щото набил два шамара някакъв партиен комисар в селото, и го хванал за гушата. Явно някаква дребна риба, та баба ми намерила връзки и си го върнала след два дена :) И това го разбрах по време на разни протести 90те, дядо ми вика, внимавай да не скачаш много на бой, че ако те хванат, ние сега нямаме връзки да те спасяваме :)Народа явно доста бил добре дресиран, а и нямаше достъп до нищо извън официалната пропаганда. Руската пропаганда и до днес жъне големи успехи в България.
Баба ти и дядо ти са били умни хора, и късметлии, еваларка на тях😀
Народът го дресираха (промиване на мозъка) но успяха до толкоз че да няма бунтове срещу властта. А за който искаше-ИМАШЕ "алтернативна" информация от "вражеските" радиостанции-ББС, Войс оф Америка, Дойче веле и др. Заглушаваха ги, ама не много успешно НАВСЯКЪДЕ!
Виц от време оно: На една от "вражеските радиостанции" по време оно "рингтонът" и беше "та-та-та-ТАААА" от 5тата симфония на Бет'овен.
Та...един музикант се вози в трамвая и си затананиква "та-та-та-таа....ТА-ТА-Та-ТААААА...".
А до него едно ченге почва да бръмчи-БРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР...да го заглушва демек😀😀😀😀😀! До коментар [#86] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
"Според агенцията за бежанците в Русия "има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото. А проблемните сфери... често включват негативното отношение на властта и голяма част от обществото към ... и външно финансираните неправителствени организации"
Този руснак е активист именно на такава неправителствена организация, която се финансира от демократични западни страни. Членовете на такива организации по руския закон, обяснен наскоро от Карабоев покрай лудостите на Копейкин, се считат за "чужди агенти" и се преследват от властта като биват осъждани на затвор в скалъпени процеси с абсурдни обвинения и без нито едно доказателство за някакво извършено престъпление.
В Агенцията явно са абсолютни идиоти, защото сами си противоречат. Хем бил член на организацията на Навални, която според тях се преследва от руската власт като чужд агент, хем не бил застрашен, защото не бил политическо лице. За тези чиновници в агенцията трябва да запазим място в Карлуково или да ги пратим лично в Русия за наблюдават на живо "демократичността, налагана от руското общество".
СССР - родина на всички безотечественици!
При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното!
Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две!
Всички комунисти - под земята!
25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР!
Който не познава Сибир, той не познава СССР!
Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт!
До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
Вие не виждате ли разликата между НРБ и днешна Русия? Границите на НРБ бяха охранявани така,че пиле не можеше да прехвръкне. Границите на днешна Русия са на практика отворени. Как да протестираш в НРБ,когато знаеш че не можеш да избягаш? И другият въпрос - защо тоя руснак е стоял в Русия,когато са му забранявали да говори свободно и да гласува свободно,при положение че руските граници са отворени и може да я напусне?
Най-смешното е, че тези които са се загрижили за свободата му, смятат за нещо хубаво незаконния арест на председателя и други хора на опозиционна партия по анонимни доноси в мрежата, преследване и очерняне на членове на тази партия и обвиняване на всеки дръзнал да им се противопостави за симпатизант на тази партия. Ало лилавите комунисти - на вас говоря!
Не бой се руски човече! Отивай във Франция. Там, в СтрасТбург има един много хубав съд за правата на человеците. Хем ще осъдиш БГ путинските лакеи, хем ще получиш и четирицифрена сума в евро, която Чорапа и сие ще ти платят.
И още нещо: в Рассия имало демократични институции.... Та това е висш цинизъм и словесна перверзия. Все едно слушам онези нещастници от "Израждане" или съветниците на дъ пРезидентина.
Аз съм против оставането му в България, ако той е здрав млад мъж. Достойната постъпка може да бъде само една - да замине в Украйна, ЗА ДА ВОЮВА СРЕЩУ ПУТИН.
Най-смешното е, че тези които са се загрижили за свободата му, смятат за нещо хубаво незаконния арест на председателя и други хора на опозиционна партия по анонимни доноси в мрежата, преследване и очерняне на членове на тази партия и обвиняване на всеки дръзнал да им се противопостави за симпатизант на тази партия. Ало лилавите комунисти - на вас говоря!
Нищо подобно. Аз, например, до последно не можех да повярвам, че може да е такава аматьорщина от страна на правителството. Не можех да повярвам, че се повтарят - макар и не толкова драстично - "ти си абсолютен престъпник", четенето на стенограмите за лекарите и подобни. Най-малкото мислех, че са изпълнили законовите изисквания. Това беше един от най-големите фалове на миналото правителство. От дръга страна - конкретно по повода с този човек, няма как да не си спомня обясненията на Борисов по случая Бююк - всичките идиотии, как го било страха, как Ердоган щял да напълни България с бежанци, как турците били спрени едва при Виена и подобни. Впрочем съвсем наскоро имаше новина, че Полша приела турчин, на когото България отказала убежище. === Разбирам страховете от приема на руснаци - било геополитически, било за сигурността, но те не могат да оправдаят подобни решения. Също така не съм съгласен със затварянето на границите на ЕС за онези, които бягат от Русия сега.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Николай Колев
Рейтинг: 3180 НеутралноЗащо Боко върна на Ердоган човек, който е срещу режима там? Същото е.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Norman Granz
Рейтинг: 4455 Неутрално"общата обстановка в Руската федерация сама по себе си не дава основание за опасение от преследване"
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Пожелавам на написалите тоя “мотив” да изпитат на гърба си същата “обстановка”, но съм почти сигурен, че те ще са онези, които ще държат нагайката. 🤬
lz2
Рейтинг: 2140 НеутралноЗащото управляват котинофилни комунисти!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!john trivolta
Рейтинг: 847 НеутралноИ аз съм ужасен от състоянието на Родината, но американците не биха ме приютили заради това. А и на мен не би ми хрумнало да го поискам.
Hawaii
Рейтинг: 5931 НеутралноЗАЩО "американците" да те "приютяват" бре таваришче.
Върви при "братушките" си...във ФАШИСТКА РаZZия...
Те да те "приютяват"....
ръмжо
Рейтинг: 817 НеутралноЩе се повърти повърти и ще се върне у дома да си наляга парцалите.
Norman Granz
Рейтинг: 4455 НеутралноА междувременно ... шефът на GCHQ: Акт на отчаяние, Путин разбра, че губи войната:
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.https://www.dailymail.co.uk/news/article-11301055/Zelensky-hits-terrorist-state-Russia-video-filmed-bomb-site-missile-strikes.html
Вчерашните безразборни бомбардировки на градове и цивилни обекти с ракети С-300 (които явно са импотентни по въздушни цели) и ирански дронове показват, че Путин се приближава към края си, а не към победата.
Украйна ще бъде възстановена, но той няма да види това, защото ще е могилизиран. ☠️
Hawaii
Рейтинг: 5931 НеутралноСлед края на Войната ще стане интересно.
УКРАИНСКИТЕ СЛУЖБИ няма как да не се заинтересуват
КОЙ, КАК и СРЕЩУ КОЛКО "СУХО" от ФАШИСТКА РаZZия
е ОБСЛУЖВАЛ ПУТИНИЗъМА - в Украйна, Русия, че и в БЪЛГАРИЯ също....
Така че малко трудно на сегашните ПУТИНДЖИИ някой да им позволи
да се приближат до "нагайката" след края на Войната
john trivolta
Рейтинг: 847 НеутралноДо коментар [#5] от "Hawaii":
Таваришче ще ти стана като ти сляза на акъла и образованието. Сега ми казвай "Massa John".
pavur
Рейтинг: 1603 НеутралноДо коментар [#1] от "Николай Колев":
щото чиляка беше активист на ПКК , а тя е в списъка с терористите на Държавния Департамент :)))
смеем ли да крием терористи из Територията хахахахахаха
bna061127546
Рейтинг: 40 НеутралноДо коментар [#6] от "ръмжо":
Садистът в мен много иска някоя чужда държава да ни нападне, да видим ще си "налягате ли парцалите" или бързо, бързо ще се "евакуирате". Смешници сте 99% от вас.
Virgin
Рейтинг: 527 Любопитно"Александър Стоцки е на 26 години. Пристига в България на 26-ти февруари тази година, два дни след началото на руската инвазия в Украйна. Напуска Русия, където завършва висшето си образование, защото твърди че е знаел, че няма как да може да мълчи и да не протестира срещу действията на руското правителство в Украйна, което впоследствие ще означава директна заплаха за неговото физическо състояние."
Кога си е купил билета за България?
Илиян Колев
Рейтинг: 742 НеутралноОсвен това е невярно.През февруари бяха приети закони,които за исказвания предвиждат до 15 години лишаване от свобода ма през септемри беше обявена мобилизациямкато има данни мче мобилизацията се използва и за репресия,И на всичкото отгоре чиновника смесва съвсем различни институтимкато "бежански статут" и "политическо убежище",като с института "политическо убежище" АБ няма нищо общо и дори не е административно производство.
Фюриозо
Рейтинг: 541 ВеселоНякой в Родината те заплашва с 15 години затвор, ако кажеш "Нет войне!" ?
Гиди мръсни комуноиди, как са те налазили...
Фюриозо
Рейтинг: 541 ВеселоНа 24 февруари, на портала на Аерофлот. С карта на Сбербанк, заплатил е за полет Москва-Виена-София. Пристигнал е в 16,30, със един куфар 45x30x20. Други невнятни въпроси?
Virgin
Рейтинг: 527 ВеселоКато след 9 септември 1944 г. ли?
Кръвта вода не става - същите като дядовците си сте!
Кремълски дребосък 💙💛
Рейтинг: 1581 ВеселоНормане, аз не мисля, че на катилите, написали въпросния "мотив" трябва да се пожелава нещо. Подобни имбецили директно трябва да бъдат наритвани (или хайде, да кажем командировани) по схемата чемадан-вакзал-Масква, за да придобият пълноценен опит на място, докато им дойде акъла (евентуално) в празните задунайски кратуни.
bna061127546
Рейтинг: 40 НеутралноДо коментар [#12] от "Virgin":
Вероятно е бил един от многото буукнали след първите дни от мобилизацията. За разлика от множеството русофоби в сайта, не виждам лошо в бягащите руснаци, стига да спазват законите на България. Нормално, все пак бях заявил, че ако тръгнат да обявяват мобилизация също ще направя всичко, за да избягам. Не си струва усилията, които съм положил умствени - за училище, университет,работа обща култура, така и физически - фитнес, спортуване и хранене и т.н. Парите, които са инвестирани в мен, които са били на базата на лишения. И какво накрая - я убия няколко противника, я не - след това мортос. За какво ?
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1367 НеутралноДо коментар [#16] от "Virgin":
Хотели как лучше, получилось как всегдаКакто след 1945, 1918, 1886, 1878 и т.н. ит.н. Естествено, че всички поддържали Путин ще бъдат преследвани и съдени за колаборационизъм. Ако Русия превземе Украйна, след това част от Молдова и нападне Полша и разбие източното НАТО наз ни очаква същото - Vae victis
selqnin
Рейтинг: 2734 ГневноЗащото В МОМЕНТА е управлявана от сламените и марионетни гълъби на североизточният пРезидент!!!
НЕДОСТОЙНИ!!!
Хорошо там где нас нет
Рейтинг: 1367 НеутралноДо коментар [#17] от "Кремълски дребосък 💙💛":
Хотели как лучше, получилось как всегдаНе, ако Русия спечели войната, такива трябва да бъдат съдени за колаборационизъм - 5-15 години затвор. Същото важи за всеки един поддръжнк на Путкин
stenlyaka
Рейтинг: 3119 НеутралноЩе му дадат .
Assumption is the mother of all failures .Познавам лично хора на Навални , живеят в София вече над 2 години . Не им беше лесно , но за около година се сдобиха с документи .
angeles
Рейтинг: 685 НеутралноДо коментар [#12] от "Virgin": На 26 ти сутринта!
Puhon
Рейтинг: 580 НеутралноНашите власти - както обикновено са тотално неадекватни.
stenlyaka
Рейтинг: 3119 Весело[quote#8:"Hawaii"][/quote]
Assumption is the mother of all failures .:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Украинските служби разчитат на списъците на Хаяско !
....както и руските . Двуличниците са търсени кадри !
Paco
Рейтинг: 272 НеутралноНевинен Руснак няма
Hawaii
Рейтинг: 5931 НеутралноКато преди 8 май 1945 год.
Като ПРЕДИ НЮРНБЕРГ, митрофановче......
Като ПРЕДИ НЮРНБЕРГ.....
Всеки ФАШИСТКИ ГАУЛяЙТЕР се надява да му се размине,
ама на този свят има и НЮРНБЕРГ
КИЕВ ще е Вашият Нюрнберг
Панимайш ?!?!!
selqnin
Рейтинг: 2734 ГневноДо коментар [#6] от "ръмжо":
Д Г Д !!!
алкашка!
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5233 НеутралноПри наличие на такова репресивно законодателство, което те вкарва в затвора дори ако държиш празен лист хартия, да се твърди, че обстановката в Русия е нормална, е все едно да се твърди, че обстановката в Третия Райх е била нормална.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевniksan1
Рейтинг: 1488 Неутрално
Без ДС - ченгета! Лустрация!Ха-ха, един дебил от « Дондуков « директно върви в крачка с Путин, много други дебили се опитват да не изостават, като временно си пълнят и гушите и ни позорят пред целия свят и изведнъж цялото ни внимание е впримчено към един частен случай, породен от действията на други дебили/идиоти .
Като бивш емигрант, мога само да извикам « долу мръсните ръце от младежа и престанете да лижете задника на Путин « !
evok
Рейтинг: 327 НеутралноЗащото резидента, 2 партии и службите не са български, а са на Путин
АЗ не съм тъп герберски трол, да ме блокиратеНиколай Колев
Рейтинг: 3180 НеутралноЛъжливото ми павурче то. В САЩ ПКК е легална. В България също. 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
Манчо
Рейтинг: 2774 НеутралноЗащо България отказва закрила на руснак, ужасéн от ситуацията в родината си
Мараба, С-ДС доносници!***********************************************************************
Нелоша идея е този човек да се обърне към посолството на страната си, за да провери дали няма да получи помощ от там. Обръщение към украинската мисия също не е за пренебрегване.
ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
Рейтинг: 819 Неутрално"С решение от 19 юли агенцията отказва с мотив, че "общата обстановка в Руската федерация сама по себе си не дава основание за опасение от преследване", както и че "положението в страната не се е променило драстично в негативно отношение през последните две десетилетия ............Според агенцията за бежанците в Русия "има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото. А проблемните сфери, които се забелязват от международните наблюдатели, често включват негативното отношение на властта и голяма част от обществото към опозиционните "прозападни" политици, ЛГБТИ активистите и външно финансираните неправителствени организации".""
ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?==============
това СЕРИОЗНО ли е написано от държавна агенция ????? ама така е в държавата на двамата шопара
гласувайте си за ГЕРБ, гласувайте ---- стабилно и сигурно се превръщаме в същата кочина като роССия, да не ревете като почнат да ви мобилизират
Rhapsody of Fire
Рейтинг: 624 Неутрално"Мотивите" на Агенцията са Наръчник на Zzzлодея.
СЛАВА НА УКРАЙНА.Иzzzроди.
Моментални уволнения.
Съдът трябва да им набие канчето.
Мария Янкова
Рейтинг: 1065 НеутралноЗащото в България управлява Петата колона. Култа към Русия умира последен.
iak
Рейтинг: 1984 НеутралноКолкото ти ще отидеш да те мобилизират в Русия заедно с руската ти родА, точно толкова и той ще се върне! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
хм
Рейтинг: 1759 Неутралносправедлив обменен курс е 100 руски слуги с български паспорт, за един руснак с европейско мислене.
vesselin p
Рейтинг: 739 НеутралноАдминистративна незаинтересованост или злонамерена административност?
pavur
Рейтинг: 1603 НеутралноДо коментар [#32] от "Николай Колев":
https://www.state.gov/foreign-terrorist-organizations/
в списъка е :)))
iak
Рейтинг: 1984 ВеселоИдиот, да? От руското посолство най-много да му предложат Новичок. Да не мислиш, че Митрофанова ще му помогне като предложи да мобилизират синът и вместо него.
Това е все едно Георги Марков, да се обърне към българското посолство в Англия, за да търси помощ от комунистите хахахахахаха И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
ivangabrovo
Рейтинг: 389 НеутралноДо коментар [#36] от "Мария Янкова":
Позволявам си да Ви поправя - култът е към СССР; и в България, и в днешна Русия.
uvtest
Рейтинг: 2868 НеутралноДо коментар [#30] от "niksan1":
"Ха-ха, един дебил от « Дондуков « директно върви в крачка с Путин"
За това не трябва да жалим сили, Митрофанова не жали средства, за да не допуснем Родината да бъде управлявана от проевропейско, антипутлерско правителство. Сън не трябва да спим, хляб да не ядем, но да направим така, че този от Дондуков да продължи да държи властта. Нали, Никсъне?!?
Николай Бучков
Рейтинг: 1523 РазстроеноС голяма вероятност , не е отговорил правилно на психотеста.
nv
Рейтинг: 1572 НеутралноЗащо в Иран протестират хиляди въпреки бруталната реакция на властта, а в Русия ги е страх дори да си подадат носа на улицата?
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": NessaroxMartin Barkashki
Рейтинг: 133 Неутрално"Според агенцията за бежанците в Русия "има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото...."
Гнусотияяя!!!!!! Шенген никога за нас...мръсници!! За съжаление......само Терминала!!!!
eti mehter
Рейтинг: 4183 ВеселоДо коментар [#5] от "Hawaii":
BukalemunЗАЩО "американците" да те "приютяват" бре таваришче.
=======
Теб как те приютиха...?
В замяна на какво....?
nv
Рейтинг: 1572 ВеселоДо коментар [#7] от "Norman Granz":
Бооже мили, грънец, ти Daily Mail ли четеш? Заради снимките на голи мацки или заради клюките за кралското семейство?
Старост-нерадост...
"Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
wpo34378687
Рейтинг: 518 НеутралноДо коментар [#8] от "Hawai
Още повече, не само украинците ще се поинтересуват,а и западните НИ партньори.Но в разузнаването винаги има вратичка,ще си дадат гъзовете на новите и така.А ние ще сме възмутени. Цялата ни правораздавателна система и обвинение са подчинени на Доган,а той директно на ФСБ/ДС
niksan1
Рейтинг: 1488 НеутралноТи първо ми обясни разликата между Митрофанова и Буци . Нали същия Буци предаде турския емигрант в лапите на Ердоган, а Митрофанова и сие, търсят начини да върнат русначето в лапите на Путин .
И отново - каква е разликата между двамата ?
Без ДС - ченгета! Лустрация!
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2597 НеутралноНЕ Е ЗА ВЕРВАНЕ че това е мотивът на агенцията да откаже статус на бежанец на този завалия! САМО КРЪГЛИ ИДИОТИ (или путлероблизци) могат да игнорират тази ВОЙНА и да твърдят "няма драстична промяна в руZZия"! Нито законът за санкции за наричащите тази ВОЙНА-ВОЙНА не бил "драстична промяна".
ОТВРАТИТЕЛНО!!! THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Манчо
Рейтинг: 2774 НеутралноНобелист, да?
Мараба, С-ДС доносници!
marin_galabov
Рейтинг: 20 НеутралноТарикат, който идва директно в ЕС.
uvtest
Рейтинг: 2868 Неутрално[quote#50:"niksan1"][/quote]
"Ти първо ми обясни разликата между Митрофанова и Буци . Нали същия Буци предаде турския емигрант в лапите на Ердоган, а Митрофанова и сие, търсят начини да върнат русначето в лапите на Путин .
И отново - каква е разликата между двамата ?"
Разликата е, че правителството няма да е на Боко-той нито ще е премиер, нито министър. Кабинетът ще бъде от хора, доказали своят евроатлантизъм. Той ще изпълнява приета с консенсус програма-проевропа и антипутлер. Срещу съставянето на такова правителство са се вдигнали всички путлерофили в Родината, щедро заплащани от Митрофанова. И ще дадат всичко от себе си, за продължаване властта на онзи от Дондуков. Нали???
мики маус
Рейтинг: 2270 Неутрално"Защо България отказва закрила на руснак..."
Защото очевидно не отговаря на критериите да получи статут на бежанец.
Какво толкова сложно има?
След седмица съдът ще се произнесе и готово.
В крайна сметка има някакви правила и закони, които трябва да се спазват, независимо дали на Дневник му харесва или не.
Торбеш
Рейтинг: 1570 НеутралноПринципно русссские извън рассссия не би трябвало да има въобще!
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.“Добрите русссские” вместо да се организират за съпротива и отпор, бягат презглава от матушката им.
Горяните в Сливенския Балкан можеха да се съпротивляват ДВАНАЙСЕТ ГОДИНИ с оръжие в ръка, а “добрите русссские” оставят страната си на чудовища.
А в емиграция си остават мечтатели за “величието на рассссия”, т.е. мечтатели за мъките на поробените народи, защитници на робството, не и на свободата.
Истинска съпротива срещу властта в рассссия оказва само криминалитетът, до степен да са овладели властта от президента до последния милиционер.
“Добрите русссские” - за това понятие войната в Украйна изкова съвсем друго определение.
Питайте украинците кои са “Добрите русссские”.
Сгугню
Рейтинг: 343 НеутралноВсъщност ей тази част от решението:
"Агенцията приема, че не може да се твърди, че Стоцки е политически активен. "Кандидатът за закрила никога не бил издирван, предупреждаван, задържан, арестуван, насилван, съден и осъждан в държавата си на произход, от което може да се обобщи, че държавните и местните органи на власт не са се интересували от неговите действията и така наречени "политически пристрастия" и че никога не е смятан от тях за опозиционер или екстремист, за каквито са сочени водачите и членовете на политически опозиционни партии", пише още в решението на ДАБ."
е определящата защо са отказали убежище.
Просто чилякът не е политически преследван.
plynii
Рейтинг: 1073 Неутрално"Според агенцията за бежанците в Русия има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото."
Тия от ДАБ нещо не са в час, трябва да ги командироват до Русия.
meteowrite
Рейтинг: 527 НеутралноОт началото на войната мнението ми за руснаците силно се влоши. Надявах се, че ще видим силна вълна на отпор срещу путинския режим ама освен няколко вяли протеста и събиранки на вечеринки по улиците в първите дни на мобилизацията кажи-речи си го приеха равнодушно. От безразличието по-лошо не виждам.
You don't know what you don't know. Свободата струва скъпо, но робството - още повече!Тюфлекчия
Рейтинг: 2865 ВеселоAaaaa, не - да си ходи в Расийката и да сваля Путин. Вече 20+ години си го търпят и избират, не сме им ние виновни, че да ги прибираме и да ги храним. Като афганците - един патрон не гръмнаха по талибаните, когато американците се изтегляха, сега ми идват и мрънкат "Ама при тия не се живее.".
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!bruno__dante
Рейтинг: 939 Неутралномладежа влезъл с редовна виза
подава законно документи
и нанай.
требва да напусне!
а афганци без паспорти на тумби щурмуват границата
гонки от полиция
обаче си седат из общежитията
раним ги
никой не ги гони
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Роси
Рейтинг: 7230 НеутралноИ той намерил къде да дойде и да поиска убежище. Те българите бягат от тука...
wawa
Рейтинг: 217 НеутралноПреди седмица бях в Белград. Пълно е с рускоговорящи младежи (20-30 годишни), виждах навсякъде групички с такива - в кебапчийницата, в парка, на улицата.
deaf
Рейтинг: 2521 НеутралноТоя е всичко друго,но не и бежанец от Русия.
До коментар [#64] от "wawa":
Значи Вучич дава убежище на руски дезертьори?!
Сгугню
Рейтинг: 343 НеутралноИма известна разлика - той не е дошъл тук като бежанец. Влязъл е с едно месечна виза.
Пише си го у статията.
Която не му е издадена като на бежанец.
Впоследствие се е обявил за такъв.
А афганците си идват директно като бежанци.
Без секакви визи и без впоследствие да се обявяват за такива.
Оттук и разликата в третирането.
Друг въпрос е колко тия афганци реално са бежанци (не са)!
tsvetko_51
Рейтинг: 1601 НеутралноЗатова, преди 89-та, у нас гъмжеше от протестиращи срещу чудовищата. Хайде малко по-леко.
Да, трябва да бъдат проверявани, няма начин техните служби да не инфилтрират хора на запад - те винаги ( се опитват де) да мислят 20 години напред, не че чак толкова добре са го измислили.
Но реално погледнато, всеки липсващ руснак в Русия, е един човек по-малко мобилизиран и един човек по-малко в икономиката на Русия,. Става дума за хора в активна възраст и най-често с образвание и/или квалификация и това също е форма на натиск върху ненормалниците в Кремъл.
Вашият профил
Рейтинг: 2713 НеутралноДо коментар [#52] от "Манчо":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠няма нужда да е нобелист, за да види че си идиот
deaf
Рейтинг: 2521 НеутралноДо коментар [#67] от "tsvetko_51":
Ти не разбираш ли,че можем да приемем само руснаци протестиращи срещу Путин,но това няма как да се провери,защото не е изобретена машина,която да чете мислите на хората!
Този идва от ВРАЖЕСКА за България държава - Русия - и по презумпция трябва да се възприема за враг.
evpetra
Рейтинг: 1328 ГневноАбе, как може тази Агенция за бежанците да пише такива глупости в своите мотиви?! Бих ги изритала на момента, ако зависеше от мен! Това момче ще отиде в затвора само заради тази снимка с протестното си послание! Слепи ли са тези хора, адекватни ли са, в кой свят живеят?!
the_librarian
Рейтинг: 1319 ЛюбопитноЧовек като чете "мотивите" на ДАБ си мисли, че е сбъркал агенцията... Да не би да са му отговорили от една друга агенция, дето "червеното знаме роди я"?
kvg08393766
Рейтинг: 213 НеутралноКого го интересува тази информацийка, вероятно само автора й. Няма нужда от това безсмислие.
the_librarian
Рейтинг: 1319 НеутралноАми тази "информацийка" е много показателна за това как работи българската държавна администрация и каква политика провежда. И това, което се вижда никак не е добре!
Бубенце
Рейтинг: 772 НеутралноМужиците да си стоят в клоаката раша. Там да си протестират, да се борят или да подкрепят Пичлер - тяхна си работа. Имаме си достатъчно руска зараза в страната за да добавяме и нова.
По-добре да бяхме пратили оръжие на Украина за да редуцират сволочите кандидат-бежанци. Срам.
opi21666426
Рейтинг: 9 НеутралноА може ли човекът да се откаже от руското си гражданство? Ако може, като лице без гражданство, има еднакво право да превивава в държава по свой избор.
Не споделям подхода на Агенцията за бежанците.
Има варианти лицето да имигрира в Турция, да поиска убежище в Германия.
opi21666426
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#69] от "deaf":
> Този идва от ВРАЖЕСКА за България държава - Русия - и по презумпция трябва да се възприема за враг.
Предпочитанията на гражданите на Русия за външна политика са различно нещо от външната политика на управляващите там. (То и в България е така.) Гражданите на Русия нямат право да протестират, да участват в честни избори, да изразяват свободно мнението си. Не е личен избор дали някой ще се роди в такава среда.
Възприемането по презюмция на някого като враг, който бяга от държава характеризираща се със своеволие на властите, е осъждане на някого само въз основа на това къде той е роден. Критерий, над който осъдените нямат влияние.
dggm
Рейтинг: 505 ГневноНа тези в Агенцията ние им плащаме заплати, осигуровки, болнични, пенсии, режийни, сграден фонд, служебен транспорт, командировъчни.
НИЕ ГИ ХРАНИМ тези държавни боклуци. Да ти таковам ла*няната държава бугаристанска и ла*няните ти данъци. Да го духате всички боклуци които чакате аз да ви храня и да ви плащам жипките.
deaf
Рейтинг: 2521 НеутралноДо коментар [#76] от "opi21666426":
Дрън-дрън...адвокатски извъртания!
За милионен път да го кажа - води се ВОЙНА,а по време на война правото отива "на кино",(интерпретация на латински израз).
Значи тоя русин нямал проблеми да живее в Русия до февруари месец,но два дена СЛЕД като Путин нападна Украйна,решава да избяга от Русия! Само глупак може да повярва,че той бяга понеже му било забранено да протестира,нямало честни избори и нямал свобода на словото.
opi21666426
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#78] от "deaf":
> Значи тоя русин нямал проблеми да живее в Русия до февруари месец,но два дена СЛЕД като Путин нападна Украйна,решава да избяга от Русия! Само глупак може да повярва,че той бяга понеже му било забранено да протестира,нямало честни избори и нямал свобода на словото.
Пожелавам ти да се преродиш в Русия, когато тя е във военно положение.
deaf
Рейтинг: 2521 НеутралноДо коментар [#79] от "opi21666426":
Еми то и в САЩ е същото при военно положение. По времето на Виетнамската война ВСИЧКИ американски мъже са подлежали на мобилизация и няма хъката-мъката...
Günther
Рейтинг: 1618 НеутралноБраво на съдът! Съдията, за съжаление на БХК е мислил демократично, по естонски!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472https://euractiv.bg/section/геополитика/news/57777/
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2597 ГневноНе знам на колко години си, и колко време си живял през соц'а, та да имаш такива очаквания от руснаците (където промиването на мозъците е почнало преди 105 г, от 1917): "СИЛНА ВЪЛНА НА ОТПОР СРЕЩУ пУТЕНСКИЯ режим"?
Питай някой по възрастен КОЛКО И КАКВИ ПРОТЕСТИ е имало в нрб след 21.8. 1968 срещу НАХЛУВАНЕТО В ЧЕХОСЛОВААКИЯ (дръзнали да опитат "социализъм със човешко лице")?
ВЕЧЕ НЕ бях в нрб (УСЕТИХ "нещата" и "изчезнах" на 4.8.1968😀). Но е ВСЕЗНАЙНО-НИКАКВИ ПРОТЕСТИ!!!
Мога да говоря/пиша от ЛИЧЕН ОПИТ за "нещата" преди това: 90% от хората в нрб бяха "дисиденти" (в днешни понятия😀). Не им се 'аресваше много (все пак от 1944 бяха минали САМО 24 г (а не 51 г' като в СЕ СЕ СЕРЕто-почти две поколения).
Ама тези 90 % бях "дисиденти" на идеологическия фронт (разказваха вицове), или на стопанския фронт (ЧОПКАХА ДЕ ЩО МОЖЕ БЕЗНАКАЗАНО от "общото"). ПРОТЕСТИ-НАНАЙ!!!!!!
И това са БЪЛГАРИТЕ-наЙ'Най'по от 'сичките други народи, втори по интелигентност в света и околлните земни кълбета!!!
Руснаците...те живеят "под калъчка" вече 105 г, и ПАК правят "...няколко вяли протеста и събиранки на вечеринки по улиците в първите дни на мобилизацията ..." (твой цитат)
Някой да ми припомни "вяли протеста" в нрб до пролетта 89, МОЛЯ?!?
До коментар [#59] от "meteowrite":
П.С. Този коментар се отнася до 'СИЧКИ коментирали тук в духа "то'А ако не е 'фанал пушкало да се бие срещу путлер-ВОН 'АТ СЮДА"!!! THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Стоян Хлебаров
Рейтинг: 226 ГневноСъшита с бели конци легенда на ...."и сам войнът е войн"-прехвалените съветски разузнавачи!Така и не разбрахме,колко съветски офицери-от къпитан,нагоре,са били вербувани от Хитлер! Това,вероятно е държавна тайна...
хлебчоvhd33692822
Рейтинг: 81 НеутралноМалко ми прилича на Янко( Тодор Живков),дето никой не го търсил,пък той се криел...
Вашият профил
Рейтинг: 2713 НеутралноДо коментар [#83] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠Хаха... аз съм роден след тези събития и на практика не знаех нищо за това... Оказа, че дядо ми бил откаран без съд в някакъв лагер, не заради политика а щото набил два шамара някакъв партиен комисар в селото, и го хванал за гушата. Явно някаква дребна риба, та баба ми намерила връзки и си го върнала след два дена :)
И това го разбрах по време на разни протести 90те, дядо ми вика, внимавай да не скачаш много на бой, че ако те хванат, ние сега нямаме връзки да те спасяваме :)
Народа явно доста бил добре дресиран, а и нямаше достъп до нищо извън официалната пропаганда.
Руската пропаганда и до днес жъне големи успехи в България.
МОЙШЕ ТОЛКОЗ
Рейтинг: 2597 ВеселоБаба ти и дядо ти са били умни хора, и късметлии, еваларка на тях😀
Народът го дресираха (промиване на мозъка) но успяха до толкоз че да няма бунтове срещу властта. А за който искаше-ИМАШЕ "алтернативна" информация от "вражеските" радиостанции-ББС, Войс оф Америка, Дойче веле и др. Заглушаваха ги, ама не много успешно НАВСЯКЪДЕ!
Виц от време оно: На една от "вражеските радиостанции" по време оно "рингтонът" и беше "та-та-та-ТАААА" от 5тата симфония на Бет'овен.
Та...един музикант се вози в трамвая и си затананиква "та-та-та-таа....ТА-ТА-Та-ТААААА...".
А до него едно ченге почва да бръмчи-БРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРРР...да го заглушва демек😀😀😀😀😀!
До коментар [#86] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":
THOSE ARE MY PRINCIPALS! BUT IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE SOME OTHERS TOO! П.С. МОЛЯ ПРОЧЕТЕТЕ МОЯ КОМЕНТАР № 59 С ПОДРОБНИ ИНСТРУКЦИИ ЗА ФУНКЦИИТЕ НА ТОЗИ САЙТ В ТЕМАТА https://bit.ly/3dLkIhi
Lou
Рейтинг: 1458 Неутрално"Според агенцията за бежанците в Русия "има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото. А проблемните сфери... често включват негативното отношение на властта и голяма част от обществото към ... и външно финансираните неправителствени организации"
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!Този руснак е активист именно на такава неправителствена организация, която се финансира от демократични западни страни. Членовете на такива организации по руския закон, обяснен наскоро от Карабоев покрай лудостите на Копейкин, се считат за "чужди агенти" и се преследват от властта като биват осъждани на затвор в скалъпени процеси с абсурдни обвинения и без нито едно доказателство за някакво извършено престъпление.
В Агенцията явно са абсолютни идиоти, защото сами си противоречат. Хем бил член на организацията на Навални, която според тях се преследва от руската власт като чужд агент, хем не бил застрашен, защото не бил политическо лице. За тези чиновници в агенцията трябва да запазим място в Карлуково или да ги пратим лично в Русия за наблюдават на живо "демократичността, налагана от руското общество".
deaf
Рейтинг: 2521 НеутралноДо коментар [#86] от "( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)":
До коментар [#87] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
Вие не виждате ли разликата между НРБ и днешна Русия? Границите на НРБ бяха охранявани така,че пиле не можеше да прехвръкне. Границите на днешна Русия са на практика отворени. Как да протестираш в НРБ,когато знаеш че не можеш да избягаш? И другият въпрос - защо тоя руснак е стоял в Русия,когато са му забранявали да говори свободно и да гласува свободно,при положение че руските граници са отворени и може да я напусне?
deaf
Рейтинг: 2521 НеутралноДо коментар [#88] от "Lou":
Тоя руснак НЕ Е бил активист,а само е лайкнал във Фейсбук организацията на Навални. Въобще,той не е извършил нито едно ДЕЙСТВИЕ срещу режима на Путин.
ahm161090712
Рейтинг: 411 ВеселоНай-смешното е, че тези които са се загрижили за свободата му, смятат за нещо хубаво незаконния арест на председателя и други хора на опозиционна партия по анонимни доноси в мрежата, преследване и очерняне на членове на тази партия и обвиняване на всеки дръзнал да им се противопостави за симпатизант на тази партия.
Ало лилавите комунисти - на вас говоря!
von Newmann
Рейтинг: 133 НеутралноНе бой се руски човече! Отивай във Франция. Там, в СтрасТбург има един много хубав съд за правата на человеците. Хем ще осъдиш БГ путинските лакеи, хем ще получиш и четирицифрена сума в евро, която Чорапа и сие ще ти платят.
von Newmann
Рейтинг: 133 НеутралноИ още нещо: в Рассия имало демократични институции.... Та това е висш цинизъм и словесна перверзия. Все едно слушам онези нещастници от "Израждане" или съветниците на дъ пРезидентина.
Иван K
Рейтинг: 2905 НеутралноАз съм против оставането му в България, ако той е здрав млад мъж.
подписДостойната постъпка може да бъде само една -
да замине в Украйна, ЗА ДА ВОЮВА СРЕЩУ ПУТИН.
slavy
Рейтинг: 230 НеутралноСпоред ДАБ :
"в Русия има ясно изградени демократични институции и действащи граждански организации, контролирани от обществото."
В тази агенция някой трябва да се разходи с една ДЕБЕЛА ТОЯГА!
Да им налее акъл в главата на писарушките.
БОНГО
Рейтинг: 2514 НеутралноНищо подобно. Аз, например, до последно не можех да повярвам, че може да е такава аматьорщина от страна на правителството. Не можех да повярвам, че се повтарят - макар и не толкова драстично - "ти си абсолютен престъпник", четенето на стенограмите за лекарите и подобни. Най-малкото мислех, че са изпълнили законовите изисквания. Това беше един от най-големите фалове на миналото правителство.
От дръга страна - конкретно по повода с този човек, няма как да не си спомня обясненията на Борисов по случая Бююк - всичките идиотии, как го било страха, как Ердоган щял да напълни България с бежанци, как турците били спрени едва при Виена и подобни. Впрочем съвсем наскоро имаше новина, че Полша приела турчин, на когото България отказала убежище.
===
Разбирам страховете от приема на руснаци - било геополитически, било за сигурността, но те не могат да оправдаят подобни решения. Също така не съм съгласен със затварянето на границите на ЕС за онези, които бягат от Русия сега. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
mr50
Рейтинг: 372 НеутралноМладежът да остане тук, понеже Русия е една путкинска държава. Да остане и да разказва на путинофилиците колко прекрасно е да се "живее" в Русия.
Petia Nikolova
Рейтинг: 340 НеутралноНай-вероятно, защото не е украинец, а руснак.
spaceman
Рейтинг: 530 НеутралноПозор!
Стоцки замини за САЩ или в Германия.
Там ще те приемат добре!
daskal1
Рейтинг: 3700 НеутралноДо коментар [#83] от "МОЙШЕ ТОЛКОЗ":
Мойше, обикновено си точен, но не в случая. Вярно е, че в България няма масови протести против инвазията в Чехословакия, но има трима студенти арестувани за такива протести -
повече на https://bnr.bg/post/101037736/trima-balgarski-studenti-se-protivopostavat-predi-50-godini-na-invaciata-v-chehoslovakia?forceFullVersion=1