Значи офанзивата на Украйна около Херсон върви добре… Отговорът на орките на успехите на Украйна на бойното поле винаги са атаки срещу цивилни обекти. Путлер е некадърен страхливец.
Една трета от Украйна е без ток, а в останалата част има режим. Големите градове са без топлоцентрали. Но Зеленски продължава да обстрелва Белгород и да предизвиква Русия.
Остави ги тия приказки. Това около Херсон и Харков ска област в момента е за заблуда. Очаквания основен удар е в Запорожкото направление. Както и да е, ако мегаюруша който подготвят не успее, няма да имат повече сили за нищо. А иначе по долу коментиращоя с право пита, какво стана с купола над Киев😅. За да сме полит коректни завършвам със Слава Бандера
Путлер е пътник. С подобни атаки само мобилизира допълнително мотивацията на украинците, както и стимулира до крайност желанието да опазят страната си.
Офанзивата върви добре, казваш. Вече горе-долу втори месец. Да ти припомня, че през 1944 лятната офанзива на Източния фронт премести фронтоваа линия с над 1000км за два месеца. С подобни офанзиви, трябваше да сте в Подмосковието.
До коментар [#6] от "yavooor":Тъп си, та чак си вдлъбнат, иначе щех да ти обясня за мокрите сънища на бункерния плъх и защо въобще се води тази война и се атакуват цивилни!
Напълно подкрепям каузата на атакуваната Украйна, но, както и очаквах, за съжаление, войната е мнооооого далеч от някакъв край. Всичко останало е пожелателно мислене. Ако няма някакъв сериозен опит за преговори този ужас - и за украинците, и за руските войници, които не знаят защо са там, ще продължи още месеци, ако не и години. Няма доказателства за обратното.
Бункерния дребен блатен червей очевидно вече е на върха на отчаянието си. Използването на иранските таралясници срещу цивилни обекти, вместо на бойното поле показва пределно ясно, че края на дребноръстовия фюрер вече е близо и той със сигурност усеща задаващата се жега зад ъгъла.
Да се оставят майки с малки деца на улицата, да им се разрушат жилищата - любими цели на руските военнопрестъпници.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
атаката е варварска, разбира се. но, като чета, че това били бавни шумни и тн дронове, тази атака (т.е. неотбиването ѝ) говори кофти за украинската пво
Една трета от Украйна е без ток, а в останалата част има режим.Големите градове са без топлоцентрали.Но Зеленски продължава да обстрелва Белгород и да предизвиква Русия.
Рипка ли от удоволствие, че някой няма ток и мръзне? Мммм.... сигурно си овлажнил гащурите :-) Даже не е 1/3, цели 99.99% нямат ток. А Зеленски не може да обстрелва, защото капитулира отдавна. Ето:
59 Профил на yavooor yavooor Рейтинг: 980 16:49, 27 фев 22 Неутрално Е, Зеленски капитулира. Моли за преговори в района на р. Припят.
Една трета от Украйна е без ток, а в останалата част има режим.Големите градове са без топлоцентрали.Но Зеленски продължава да обстрелва Белгород и да предизвиква Русия.
По-добре да мислим за нас си и дали не сме предизвикали Русия като не каним Митрофанова в НС и не си признаваме за взрива на Кримския мост. А относно обстрела в Белгород има различни версии, вкл., че калпава руска ракета е паднала там...Така че Русия няма нужда да бъде предизвиквана. Тя си се предизвиква сама.
атаката е варварска, разбира се. но, като чета, че това били бавни шумни и тн дронове, тази атака (т.е. неотбиването ѝ) говори кофти за украинската пво
Напълно подкрепям каузата на атакуваната Украйна, но, както и очаквах, за съжаление, войната е мнооооого далеч от някакъв край. Всичко останало е пожелателно мислене. Ако няма някакъв сериозен опит за преговори този ужас - и за украинците, и за руските войници, които не знаят защо са там, ще продължи още месеци, ако не и години. Няма доказателства за обратното.
За съжаление подобни войни могат да завършат само с пълния разгром на една от страните. Така беше и през ВСВ. Действията на руснаците, особено последните по анексирането на територии, изгориха всички мостове за отстъплене и съответно за преговори.
Летящите моторетки долетяха до центъра на Киив а Ирисите и другите ПВО-сми се оказаха безсилни. И защо не казвате какви са тези жилищни сгради в центъра да не са седалищата на СБУ и ГУР? Зеленски, в кой бункер се скри излез сред народа да те видят.
Честно обаче няма да ми липсва. Още от 30-те години на миналия век са някакъв екзотичен проект. После прецакаха Чернобил. После пък си отгледаха бандеровци и луди, за които в нормално време цивилизованият свят бърчеше нос заради свастиките, ама изведнъж станаха воюващи светци с чистотата на Сър Галахад.
И да, тъжно е, че са без ток и нападнати, обаче също така не е гот да искат ескалация, в която заради едната Украйна (на която даже името е такова, че никой знаещ славянски езици не може да се излъже какво представлява) трябва всички да изгорим, след като светът си изстреля ядрените бомби, защото по-лошо от Путин няма.
Ами дебилство е обзело човечеството, какво да кажа...
Действията на руснаците, особено последните по анексирането на територии, изгориха всички мостове за отстъплене и съответно за преговори ____________________________________________ Един успешен десант в Одеса може да направи чудеса. И. Мостове ще се построят и килим ще се разпъне🤣
До коментар [#1] от "cskarev":Офанзивата върви добре, казваш. Вече горе-долу втори месец. Да ти припомня, че през 1944 лятната офанзива на Източния фронт премести фронтоваа линия с над 1000км за два месеца. С подобни офанзиви, трябваше да сте в Подмосковието.
Щом ще правим такива сравнения, да си спомним и че Хитлер прегази Бенелюкс и Франция за месец и половина. Пък Украйна се опъва на "втората по сила" вече 8 месеца.
До коментар [#5] от "мики маус":"Неее, не. Не може да бъде!Киев вече има непробиваем ПВО купил от най-добрите образци западно оръжие. Това трябв да е някакъв фейк."" Пробихте" ли Киев като ударихте няколко цивилни цели с дронове ?
Става въпрос за три експлозии чути в украинската столица Киев, ся пак се вменява как джиджето Путин иска да унищожи цяла Украйна.... САЩ при подобна операция в Сърбия правеха масирано бомбардиране с обеднен уран и Белград гореше със седмици и не може да го загасят и да погребат тленните останки!
Както бяха писали някои колеги, никак не му вървят добре работите на бойното поле на блатния, че почна нова офанзива срещу мирните граждани... Не знам ако целта е да бъде обявена и от САЩ за държава терорист може и да постигнат целта. Украйна ще се опарви за няколо дни след тези обстрели(до голяма степен), ама оръжията посвършват...! Не разбраха руските кретени с кого си имат работа , с хора които спокойно приемат временните несгоди по тока и разрушените жилища и после бавно и методично има набиват каските на бойното поле..!
До коментар [#1] от "cskarev":Остави ги тия приказки. Това около Херсон и Харков ска област в момента е за заблуда. Очаквания основен удар е в Запорожкото направление. Както и да е, ако мегаюруша който подготвят не успее, няма да имат повече сили за нищо.А иначе по долу коментиращоя с право пита, какво стана с купола над Киев😅.За да сме полит коректни завършвам съсСлава Бандера
То да направиш купол над Киев не е като да запълниш дупка от руска ракета и да възстановиш пътя за една нощ, нито пък да наредиш набързо и накриво жълти павета някъде си. Тази работа изисква повече време предполагам.
От 8 години е така и по всяка вероятност така ще бъде до безкрай, докато в Киев не проумеят, че военно решение няма, няма и да има.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
A, да, да не забравяме, че Украйна, с нейните доблестни мъже, продаваше утробите на жените си за сурогатни майки и е една от "фермите" за хора в Европа. Това говори лошо за дъжавата, ако и да бяха бедни и изоставащи уж. Да, навсякъде има нормални хора, но точно в Украйна се е завъдил някакъв кофти вайб.
Също и други видове шано бизнес - крипто, финтек апове на практика с хавала банкиране, и там каквото прави Хънтър Байдън.
До коментар [#44] от "kmat":Действията на руснаците, особено последните по анексирането на територии, изгориха всички мостове за отстъплене и съответно за преговори____________________________________________Един успешен десант в Одеса може да направи чудеса. И. Мостове ще се построят и килим ще се разпъне🤣
Хахахааааа... мечтата на ватенката да завладеят Одеса...? Вие бяхте почти в центъра на Киев и така ви го набиха а...но, че още не можете да проумеете с кухите си глави какво се случи, сега десант му са привижда на русофилиса!
Човешкия живот в Сатрапия не струва и копейка...Защо да дават за здравеопазване ??? Руснацте си го знаят., те са осакатено духовно и нямат никакво чувство на самосъхранение..Ако имаха такова Путин отдавна да е в историята ....
Не е фейк бре. Украинците свалят повече дронове отколкото излитат. Виж какво казва Люсито карамелка: https://www.youtube.com/watch?v=hJwIbWO4GL8 12 дрона излетяха, от тях свалихме осемнайсе.
То по твойта логика и Беларус е проект и Молдова и всички отцепили се от ссср републики… Демек всички те трябва да бъдат заличени и да спрат да съществуват, защото са ,,проект”, тъй ли?
Каквото и да говорим тези балистични и крилати ракети и дорнове, предизвикват неприятности...Съчувствам на украинците, но като че ли подцениха руската измет.Трябваше да са по-подготвени за тази война..! Сега ще успеят да наваксат, да се првъоръжат ,да имат страхотна боеспособна армия, но на доста висока цена...Вероятно ще им послужи за урок,никога, никога да нямат вяра на Блатната Империя...Те от добро не разбират, само бой , докато спрат да мърдат....
Били нужни няколко месеца, към половин година, да се поправи напълно кримския мост. Засега пропускат само леки коли по непропадналото трасе, но тирове и военни камиони, техника и пр. не могат да минават, защото било напукано. Да минеш с кола се чака няколко часа. Някаква каза, че чакали 8 часа. Има огромни опашки от тирове да преминат с някакви шлепове или фериботи. Обаче се развалило времето и не вървели в момента. Жп линията също не се използва. Руснаците бодро докладваха как веднага тръгнали влаковете, но не е така. Преди време някакви боклуци се бяха запалили под виадукт на "Струма" и го укрепваха няколко месеца. Това проваля снабдяването на войската им в окупираното Запорожие и Херсонска област. Не могат да го правят от север, през Донбас, защото украинците са взривили някакви мостове, но не там проблемът, а в това, че линията минава на няколко километра от фронта и не може да се използва. Пътищата - също. Лоши са в региона, руснаците и без това не могат да осигурят логистика с камиони. Правили са го само по жп линии...
като каза алкашки..Има видео от един мобилизационен лагер..Ще паднете от смях, каква сбирщина са мобилизираните ! Ако с тези ще завладяват Киев и Одеса, жална им майка Все още не са ги пуснали масово на фронта, а пускат по стотици, защото жертвите щяха да се измерват с няколко хиляди дневно...!
Защо да го проумеят в Киев, а не в Москва, мурзилке?Нека Путя се изтегли от Донбас и Крим първо. И да преговаря за размера на репарациите, които РФ ще плаща.
и тези които нареждат и изпълняват заповедите, както и всички роССки тролове и полезни идиоти са презрени животни
ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!?
Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка-----------
Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ----------------
и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
Хахахааааа... мечтата на ватенката да завладеят Одеса...? Вие бяхте почти в центъра на Киев и така ви го набиха а...но, че още не можете да проумеете с кухите си глави какво се случи, сега десант му са привижда на русофилиса!
Честно казано няма да ми пука особено, ако ще към Китай да ги пришият. Тая приказка с идентичност и национално самоопределяне, която я пускат в правилния момент, си е точно това - приказка. А тия държавици главно ги интересува откъде духа вятърът и откъде може да дойдат пари. Но най-важното - въобще не ми пука за Беларус или Молдова.
"Подробности за масовата стрелба в Белгород, Русия: АСТРА има нова информация за масовата стрелба в Белгород. - 30 убити руски войници - Л.Т. Андрей Лапин (на снимката) обиди мюсюлманските войници, нарече Аллах страхливец. Той е син на генерал Лапин, който наскоро беше уволнен. - Таджикските нападатели преди това са се оплакали, че не им е позволено да се молят в определени времена. Стрелбата започва 1,5 часа след първоначалния словесен конфликт. Стрелбата се е състояла от стрелбище и LT Lapin е първият убит, преди таджиките да насочат оръжията си към останалите войници. Таджиките имали други, дагестанци, азерци и др. бях предупреден да стоя настрана. Тримата таджикски нападатели са старши сержант Бикзот, редник Ануше и младши сержант Ами. Първите двама са убити след известно време от руски войник. Ами беше прострелян в рамото, но избяга и все още е на свобода."
Тия с манивела са "най-добри". Гледах един клип сега от една съботна "перемога" край Херсон . Преброих 18 танка , 11 БТР, 9 джипа в стил ИДИЛ, и около 180 героични "азовци" легнали временно по земята :)) Що така на "едро" харчите НАТО техиката Хайде за хората , те са "месо" ? :))
Тия ирански дрончета се пускат от Беларус...Докога запада ще си затваря очите че Лукашенко и Беларус, са съучастници във войната ????
Добра новина - в Запорожие са унищожили всичко което летяло тази нош към града .Явно вече се справят до голяма степен и с дроновете и крилатите ракети Лошо е че Украйна е голяма , с големи градове и е трудно да се огрее навсякъде..Интересно ми е къде е ИРИС-а на германците, нищо чудно дае точно в Запорожие или Днипро...
До коментар [#71] от "Resurrection":Честно казано няма да ми пука особено, ако ще към Китай да ги пришият. Тая приказка с идентичност и национално самоопределяне, която я пускат в правилния момент, си е точно това - приказка. А тия държавици главно ги интересува откъде духа вятърът и откъде може да дойдат пари. Но най-важното - въобще не ми пука за Беларус или Молдова.
По-скоро леки шамарчета от всички посоки за да върне Киев към идеята за мирни преговори ... и то на всеки следващ етап при по-тежки условия. Киев търси военно решение от 2014 година > загуби Крим, после Донбас трябваше да е автономия в Украйна - сега е в Русия заедно с Херсон и половин Запорожие. Ако Киев не се кротне да преговаря ще загуби още.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Явно не си разбрал, че Русия загуби. Дори да анексира цяла Украйна. Сега са в положението на СССР от 1984...чакаме новия Горбачов, който ще договори условията за капитулация...
През това време гаулайтерът на Херсон-Колаборационистът Салдо, моли Москва за евакуация на желаещите да напуснат областта. Някаква идея, от какво се бои този храбър човек?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
cskarev
Рейтинг: 51 НеутралноЗначи офанзивата на Украйна около Херсон върви добре…
Отговорът на орките на успехите на Украйна на бойното поле винаги са атаки срещу цивилни обекти. Путлер е некадърен страхливец.
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2768 НеутралноПутин купува балистични ракети и дронове от Иран. Резервите му са изчерпани сслед обстрелите преди седмица.
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2768 НеутралноДо коментар [#1] от "cskarev":
Вече евакуират учрежденията.
https://novayagazeta.eu/articles/2022/10/16/genshtab-vsu-okkupatsionnye-vlasti-khersonskoi-oblasti-nachali-evakuatsiiu-gosuchrezhdenii-v-krym-news
lil_alex
Рейтинг: 3196 Неутрално"Рекета в Киев" е чудесен лапсус, грешката е вярна.
Къде са сега бабите с буркани кисели краставички да свалят дроновете...
мики маус
Рейтинг: 2407 НеутралноНеее, не. Не може да бъде!
Киев вече има непробиваем ПВО купил от най-добрите образци западно оръжие. Това трябв да е някакъв фейк.
yavooor
Рейтинг: 1481 НеутралноЕдна трета от Украйна е без ток, а в останалата част има режим.
Големите градове са без топлоцентрали.
Но Зеленски продължава да обстрелва Белгород и да предизвиква Русия.
Norman Granz
Рейтинг: 4448 НеутралноТерорът срещу беззащитни цивилни е оръжието на слабака, на лузъра и страхливеца.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Целият свят разбра какво представлява “непобедимата” червена армия на “велика” Русия: орда страхливци и варвари.
*****
ВеселоДо коментар [#1] от "cskarev":
Остави ги тия приказки. Това около Херсон и Харков ска област в момента е за заблуда. Очаквания основен удар е в Запорожкото направление. Както и да е, ако мегаюруша който подготвят не успее, няма да имат повече сили за нищо.
А иначе по долу коментиращоя с право пита, какво стана с купола над Киев😅.
За да сме полит коректни завършвам със
Слава Бандера
palnet_earth
Рейтинг: 110 НеутралноруЗЗия е терористична държава, която трябва да спре да съществува в текущия си вид!
Слава на Украйна! 🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦
*****
НеутралноДо коментар [#7] от "Norman Granz":
Терорът срещу беззащитни цивилни е оръжието на слабака, на лузъра и страхливеца.
________________________________________
Шок и ужас-ИРАК
cskarev
Рейтинг: 51 НеутралноПутлер е пътник. С подобни атаки само мобилизира допълнително мотивацията на украинците, както и стимулира до крайност желанието да опазят страната си.
mekarshalev
Рейтинг: 404 Неутралнопросто едни обикновени помяри са гладните и прости гнусни мужици!
мики маус
Рейтинг: 2407 Веселотака е. Даже обявиха, че всеки от полковник нагоре в руското МО е задължен д напише поне едно писмо до Дядо Коледа с искане за ракети.
palnet_earth
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#6] от "yavooor":
Тъп си, та чак си вдлъбнат, иначе щех да ти обясня за мокрите сънища на бункерния плъх и защо въобще се води тази война и се атакуват цивилни!
*****
ВеселоДо коментар [#11] от "cskarev":
Какво разправяш, така ги мобилизира, че пак тръгнаха с бусове по Европата(хотелиерите на слънчака потриват ръце)
Слава Бандера
andreas_hofer
Рейтинг: 799 НеутралноГнусни кацапски варвари! Кочинката ви ще приключи като нацистка Германия!
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна Българияlil_alex
Рейтинг: 3196 НеутралноДо коментар [#11] от "cskarev":
Да, това като ония филми с Жан-Клод Ван Дам, дето го ритат поне 10 пъти в главата, докато му дойде мотивацията да смотае всички...
Не знам как си го представяш - но травмирането не мотивира.
Virgin
Рейтинг: 598 НеутралноИ така от 8 години - всеки ден обстрел срещу Донецк и Луганск.
*****
ВеселоДо коментар [#16] от "andreas_hofer":
Не искай да приключват като нацистка Германия, че последната сега е мотора на ЕССР
мики маус
Рейтинг: 2407 ВеселоДо коментар [#1] от "cskarev":
Офанзивата върви добре, казваш. Вече горе-долу втори месец.
Да ти припомня, че през 1944 лятната офанзива на Източния фронт премести фронтоваа линия с над 1000км за два месеца.
С подобни офанзиви, трябваше да сте в Подмосковието.
brusuev
Рейтинг: 234 Неутрално[quote#13:"мики маус"][/quote]
Пак крадеш американски имена, мурзилке. Това ватенките сте само копирачи, но некадърни...
Николай Колев
Рейтинг: 3156 Неутрално"...засегнати няколко жилищни сгради в централния район "Шевченко"
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦В центъра на града. Ей така воюват орките.
petrapetra
Рейтинг: 1488 НеутралноПутин и малоумните руснаци вече нямат цел, освен безсмислена разруха и терор!
Трябва да бъде спрян на всяка цена.
yavooor
Рейтинг: 1481 НеутралноНай-после в Дневник да пише и един умен.
Resurrection
Рейтинг: 2347 Неутрално,,Но в петък той каза, че повече няма нужда от мащабни въздушни атаки срещу Украйна. тъй като набелязаните цели са били поразени.”
………. Комантарите оставям на русофилите….
boevbisser
Рейтинг: 2848 РазстроеноНапълно подкрепям каузата на атакуваната Украйна, но, както и очаквах, за съжаление, войната е мнооооого далеч от някакъв край. Всичко останало е пожелателно мислене. Ако няма някакъв сериозен опит за преговори този ужас - и за украинците, и за руските войници, които не знаят защо са там, ще продължи още месеци, ако не и години. Няма доказателства за обратното.
Кремълски дребосък 💙💛
Рейтинг: 1660 НеутралноБункерния дребен блатен червей очевидно вече е на върха на отчаянието си. Използването на иранските таралясници срещу цивилни обекти, вместо на бойното поле показва пределно ясно, че края на дребноръстовия фюрер вече е близо и той със сигурност усеща задаващата се жега зад ъгъла.
deymus
Рейтинг: 1111 НеутралноСтрахливци!
simple as that
doctor.no
Рейтинг: 3339 НеутралноМного "восокотоЧкови" тия ирански дронове беееееееееее, жилищни блокове са уцелили точно.
uvtest
Рейтинг: 2838 НеутралноДо коментар [#18] от "Virgin":
"И така от 8 години - всеки ден обстрел срещу Донецк и Луганск."
Сигурно имаш фотки от разрушенията в Донецк и Луганск за тия 8 години. Ще бъдеш ли така добър да ни ги покажеш и на нас?
Resurrection
Рейтинг: 2347 НеутралноДо коментар [#23] от "petrapetra":
Целта им е да се заличи Украйна от йаръата на света
selqnin
Рейтинг: 2611 Гневноорките ще си платят за всички военни и хуманитарни ПРЕСТЪПЛЕНИЯ в Хага!!!
hamiltonf
Рейтинг: 3892 НеутралноДа се оставят майки с малки деца на улицата, да им се разрушат жилищата - любими цели на руските военнопрестъпници.
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympicsdejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоДо коментар [#29] от "doctor.no":
Там има перални , там бият :) Украинските перални са приоритет номер 1 . Тока го спират ,за да не се бавят с изключването и кабела :)
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 426 Неутралноатаката е варварска, разбира се. но, като чета, че това били бавни шумни и тн дронове, тази атака (т.е. неотбиването ѝ) говори кофти за украинската пво
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28so
Рейтинг: 965 ЛюбопитноРипка ли от удоволствие, че някой няма ток и мръзне? Мммм.... сигурно си овлажнил гащурите :-) Даже не е 1/3, цели 99.99% нямат ток. А Зеленски не може да обстрелва, защото капитулира отдавна. Ето:
59 Профил на yavooor
yavooor
Рейтинг: 980
16:49, 27 фев 22
Неутрално
Е, Зеленски капитулира.
Моли за преговори в района на р. Припят.
https://www.dnevnik.bg/analizi/2022/02/27/4317362_zashto_ne_se_vuvede_statut_na_pochetno_chlenstvo_na/comments?ref=id #comment-59
---
Друго нещо, което се случи - бензина стана 10 лева, защото без руски петрол не може. Ето на:
394 Профил на yavooor
yavooor
Рейтинг: 990
21:50, 03 апр 22
Неутрално
Шолц: Ще одобрим още санкции в следващите дни
Бензинът ще стане 10 лева.
Най-хубавото е, че германците обедняват повече от нас.
https://www.dnevnik.bg/analizi/2022/02/27/4317362_zashto_ne_se_vuvede_statut_na_pochetno_chlenstvo_na/comments?ref=id #comment-59
----
Мммм... Германците обедняли и сега Явооооор е господарят на Берлин :-) И хоп - гащите пак се намокрили ;-) #RussiaIsATerroristState
bat_plamen
Рейтинг: 3677 НеутралноНай-лошото на този конфликт е , че скоро не ми се вижда краят.
samoedin
Рейтинг: 4081 НеутралноДо коментар [#5] от "мики маус":
"Неее, не. Не може да бъде!
Киев вече има непробиваем ПВО купил от най-добрите образци западно оръжие. Това трябв да е някакъв фейк."
" Пробихте" ли Киев като ударихте няколко цивилни цели с дронове ?
dejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоДо коментар [#13] от "мики маус":
Купили "ракети" от ...ЧАД на въглища. Щом вървят и прехвалените "цивилизовани" ПВО не ги ловят , защо не ??:))
kmat
Рейтинг: 1025 НеутралноПо-добре да мислим за нас си и дали не сме предизвикали Русия като не каним Митрофанова в НС и не си признаваме за взрива на Кримския мост. А относно обстрела в Белгород има различни версии, вкл., че калпава руска ракета е паднала там...Така че Русия няма нужда да бъде предизвиквана. Тя си се предизвиква сама.
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#34] от "dejmos":
Е що бият на украинците пералните, те не им ползват чиповете като ватенките за ракети.
kmat
Рейтинг: 1025 НеутралноБавни, шумни, но и нисколетящи. Свалят част от тях, но не всички.
К2
Рейтинг: 2471 НеутралноНаследниците на златната орда това могат това правят. Бият ги на фронта , те тормозят мирните градове. Безсилието е очевидно.
SHADOWS of SOFIAkmat
Рейтинг: 1025 НеутралноЗа съжаление подобни войни могат да завършат само с пълния разгром на една от страните. Така беше и през ВСВ. Действията на руснаците, особено последните по анексирането на територии, изгориха всички мостове за отстъплене и съответно за преговори.
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ЛюбопитноЛетящите моторетки долетяха до центъра на Киив а Ирисите и другите ПВО-сми се оказаха безсилни. И защо не казвате какви са тези жилищни сгради в центъра да не са седалищата на СБУ и ГУР? Зеленски, в кой бункер се скри излез сред народа да те видят.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоwitch_doctor
Рейтинг: 1739 ВеселоКакто казват някои руснаци, хотели Харьков, а теперь хоть Белгород удержать...
Слава Україні!
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#39] от "dejmos":
Тия от Еритрея са по-добри
lil_alex
Рейтинг: 3196 НеутралноДо коментар [#31] от "Resurrection":
Честно обаче няма да ми липсва. Още от 30-те години на миналия век са някакъв екзотичен проект. После прецакаха Чернобил. После пък си отгледаха бандеровци и луди, за които в нормално време цивилизованият свят бърчеше нос заради свастиките, ама изведнъж станаха воюващи светци с чистотата на Сър Галахад.
И да, тъжно е, че са без ток и нападнати, обаче също така не е гот да искат ескалация, в която заради едната Украйна (на която даже името е такова, че никой знаещ славянски езици не може да се излъже какво представлява) трябва всички да изгорим, след като светът си изстреля ядрените бомби, защото по-лошо от Путин няма.
Ами дебилство е обзело човечеството, какво да кажа...
mutant
Рейтинг: 306 НеутралноЗдравния бюджет н Русия за 2023 е намален с около 20%. Все пак трябва от някъде да намерим пари за бомбене на цивилни.
*****
ВеселоДо коментар [#44] от "kmat":
Действията на руснаците, особено последните по анексирането на територии, изгориха всички мостове за отстъплене и съответно за преговори
____________________________________________
Един успешен десант в Одеса може да направи чудеса. И. Мостове ще се построят и килим ще се разпъне🤣
witch_doctor
Рейтинг: 1739 ВеселоЗа блЯдьия молец ли говориш бе ибрик промит?
kmat
Рейтинг: 1025 НеутралноЩом ще правим такива сравнения, да си спомним и че Хитлер прегази Бенелюкс и Франция за месец и половина. Пък Украйна се опъва на "втората по сила" вече 8 месеца.
dark'star
Рейтинг: 4266 НеутралноЗащо бомбят Киев ? Да не би ВСУ пак да са обстрелвали цивилни в Донбас?
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОКаквото повикало - такова се обадило > Мера според мера !
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ВеселоСега става ясно защо ПВО не е ударила дроновете - защото защитава само военни цели. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
dejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоДо коментар [#47] от "doctor.no":
Чакаме опитни образци и спецификация :)
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4090 НеутралноСтава въпрос за три експлозии чути в украинската столица Киев, ся пак се вменява как джиджето Путин иска да унищожи цяла Украйна....
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСАЩ при подобна операция в Сърбия правеха масирано бомбардиране с обеднен уран и Белград гореше със седмици и не може да го загасят и да погребат тленните останки!
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ЛюбопитноНа кой фронт? Да не е на запад от Киив защото може скоро и такъв да се появи? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2768 НеутралноДо коментар [#45] от "Julian Mall":
Путя кога ще отиде на фронта? И ще посети някой от "освободените градове"?
Не се притеснявай за Зеленски. Не се крие като лудото джудже от Кремъл.
tuborg75
Рейтинг: 350 НеутралноКакто бяха писали някои колеги, никак не му вървят добре работите на бойното поле на блатния, че почна нова офанзива срещу мирните граждани...
Не знам ако целта е да бъде обявена и от САЩ за държава терорист може и да постигнат целта.
Украйна ще се опарви за няколо дни след тези обстрели(до голяма степен), ама оръжията посвършват...!
Не разбраха руските кретени с кого си имат работа , с хора които спокойно приемат временните несгоди по тока и разрушените жилища и после бавно и методично има набиват каските на бойното поле..!
kmat
Рейтинг: 1025 НеутралноТо да направиш купол над Киев не е като да запълниш дупка от руска ракета и да възстановиш пътя за една нощ, нито пък да наредиш набързо и накриво жълти павета някъде си. Тази работа изисква повече време предполагам.
lz73
Рейтинг: 1437 НеутралноДо коментар [#50] от "vpu221125983":
Остана само да изплува един крайцер, дето трябваше за десанта...
Julian Mall
Рейтинг: 3821 ВеселоНе знам да обстрелват Масква, а Зеленски е слуга на народа си! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
dark'star
Рейтинг: 4266 НеутралноОт 8 години е така и по всяка вероятност така ще бъде до безкрай,
докато в Киев не проумеят, че военно решение няма, няма и да има. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
lil_alex
Рейтинг: 3196 НеутралноA, да, да не забравяме, че Украйна, с нейните доблестни мъже, продаваше утробите на жените си за сурогатни майки и е една от "фермите" за хора в Европа. Това говори лошо за дъжавата, ако и да бяха бедни и изоставащи уж. Да, навсякъде има нормални хора, но точно в Украйна се е завъдил някакъв кофти вайб.
Също и други видове шано бизнес - крипто, финтек апове на практика с хавала банкиране, и там каквото прави Хънтър Байдън.
Resurrection
Рейтинг: 2347 НеутралноДо коментар [#52] от "kmat":
БенИлюкс!!.. от Белгия Нидерландия и Люксембург ( в съкращение).
witch_doctor
Рейтинг: 1739 ВеселоХахахааааа... мечтата на ватенката да завладеят Одеса...?
Вие бяхте почти в центъра на Киев и така ви го набиха а...но, че още не можете да проумеете с кухите си глави какво се случи, сега десант му са привижда на русофилиса!
Слава Україні!
tuborg75
Рейтинг: 350 НеутралноДо коментар [#49] от "mutant":
Човешкия живот в Сатрапия не струва и копейка...Защо да дават за здравеопазване ??? Руснацте си го знаят., те са осакатено духовно и нямат никакво чувство на самосъхранение..Ако имаха такова Путин отдавна да е в историята ....
Resurrection
Рейтинг: 2347 НеутралноДо коментар [#53] от "dark'star":
Те като ги запукат съвсем скоро натовците тогава ще усетите ,,мярата”… четвъртита…
witch_doctor
Рейтинг: 1739 Весело[quote#62:"Julian Mall"][/quote]
"Не знам да обстрелват Масква, а Зеленски е слуга на народа си!"
И аз не съм чувал за подобно нещо Тъпчо!
Ама бледия се крие в Урал! А?
Слава Україні!
alw171104124
Рейтинг: 124 НеутралноНе е фейк бре. Украинците свалят повече дронове отколкото излитат. Виж какво казва Люсито карамелка:
https://www.youtube.com/watch?v=hJwIbWO4GL8
12 дрона излетяха, от тях свалихме осемнайсе.
Resurrection
Рейтинг: 2347 НеутралноДо коментар [#48] от "lil_alex":
То по твойта логика и Беларус е проект и Молдова и всички отцепили се от ссср републики…
Демек всички те трябва да бъдат заличени и да спрат да съществуват, защото са ,,проект”, тъй ли?
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#55] от "dejmos":
Тия, които палят с манивела, ще са ви най-добре. Няма да затрудняват солдатите. Ще е нещо от тяхната компетентност.
dark'star
Рейтинг: 4266 Весело:-) Стига да им стиска :-) добре, че НАТО не са на твоя акъл КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
tuborg75
Рейтинг: 350 НеутралноКаквото и да говорим тези балистични и крилати ракети и дорнове, предизвикват неприятности...Съчувствам на украинците, но като че ли подцениха руската измет.Трябваше да са по-подготвени за тази война..!
Сега ще успеят да наваксат, да се првъоръжат ,да имат страхотна боеспособна армия, но на доста висока цена...Вероятно ще им послужи за урок,никога, никога да нямат вяра на Блатната Империя...Те от добро не разбират, само бой , докато спрат да мърдат....
lz73
Рейтинг: 1437 НеутралноДо коментар [#63] от "dark'star":
Хм, мисля че Путин потърси военно решение....
selqnin
Рейтинг: 2611 ГневноДо коментар [#53] от "dark'star":
"бомбят" е на алкашки
налЕ, алкашка?
ГНУС!!!
nik_77.
Рейтинг: 1179 НеутралноБили нужни няколко месеца, към половин година, да се поправи напълно кримския мост. Засега пропускат само леки коли по непропадналото трасе, но тирове и военни камиони, техника и пр. не могат да минават, защото било напукано. Да минеш с кола се чака няколко часа. Някаква каза, че чакали 8 часа. Има огромни опашки от тирове да преминат с някакви шлепове или фериботи. Обаче се развалило времето и не вървели в момента. Жп линията също не се използва. Руснаците бодро докладваха как веднага тръгнали влаковете, но не е така. Преди време някакви боклуци се бяха запалили под виадукт на "Струма" и го укрепваха няколко месеца. Това проваля снабдяването на войската им в окупираното Запорожие и Херсонска област. Не могат да го правят от север, през Донбас, защото украинците са взривили някакви мостове, но не там проблемът, а в това, че линията минава на няколко километра от фронта и не може да се използва. Пътищата - също. Лоши са в региона, руснаците и без това не могат да осигурят логистика с камиони. Правили са го само по жп линии...
tuborg75
Рейтинг: 350 НеутралноДо коментар [#76] от "selqnin":
като каза алкашки..Има видео от един мобилизационен лагер..Ще паднете от смях, каква сбирщина са мобилизираните !
Ако с тези ще завладяват Киев и Одеса, жална им майка
Все още не са ги пуснали масово на фронта, а пускат по стотици, защото жертвите щяха да се измерват с няколко хиляди дневно...!
lz73
Рейтинг: 1437 НеутралноДо коментар [#56] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Стига бе, верно ли? Вях там, що не го забелезах?
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2768 НеутралноДо коментар [#63] от "dark'star":
Защо да го проумеят в Киев, а не в Москва, мурзилке?Нека Путя се изтегли от Донбас и Крим първо. И да преговаря за размера на репарациите, които РФ ще плаща.
ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
Рейтинг: 857 НеутралнороССки животни и нацисти
ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?и тези които нареждат и изпълняват заповедите, както и всички роССки тролове и полезни идиоти са презрени животни
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 1554 РазстроеноКога стана украинско наци, кога запя бандеровския слоган...
https://www.youtube.com/watch?v=vqj23U7V7f8 [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
lil_alex
Рейтинг: 3196 НеутралноДо коментар [#71] от "Resurrection":
Честно казано няма да ми пука особено, ако ще към Китай да ги пришият. Тая приказка с идентичност и национално самоопределяне, която я пускат в правилния момент, си е точно това - приказка. А тия държавици главно ги интересува откъде духа вятърът и откъде може да дойдат пари. Но най-важното - въобще не ми пука за Беларус или Молдова.
doctor.no
Рейтинг: 3339 НеутралноЕто нещо интересно за ватата
"Подробности за масовата стрелба в Белгород, Русия:
АСТРА има нова информация за масовата стрелба в Белгород.
- 30 убити руски войници
- Л.Т. Андрей Лапин (на снимката) обиди мюсюлманските войници, нарече Аллах страхливец. Той е син на генерал Лапин, който наскоро беше уволнен.
- Таджикските нападатели преди това са се оплакали, че не им е позволено да се молят в определени времена.
Стрелбата започва 1,5 часа след първоначалния словесен конфликт.
Стрелбата се е състояла от стрелбище и LT Lapin е първият убит, преди таджиките да насочат оръжията си към останалите войници.
Таджиките имали други, дагестанци, азерци и др. бях предупреден да стоя настрана.
Тримата таджикски нападатели са старши сержант Бикзот, редник Ануше и младши сержант Ами.
Първите двама са убити след известно време от руски войник.
Ами беше прострелян в рамото, но избяга и все още е на свобода."
dejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоДо коментар [#72] от "doctor.no":
Тия с манивела са "най-добри". Гледах един клип сега от една съботна "перемога" край Херсон . Преброих 18 танка , 11 БТР, 9 джипа в стил ИДИЛ, и около 180 героични "азовци" легнали временно по земята :)) Що така на "едро" харчите НАТО техиката Хайде за хората , те са "месо" ? :))
tuborg75
Рейтинг: 350 НеутралноТия ирански дрончета се пускат от Беларус...Докога запада ще си затваря очите че Лукашенко и Беларус, са съучастници във войната ????
Добра новина - в Запорожие са унищожили всичко което летяло тази нош към града .Явно вече се справят до голяма степен и с дроновете и крилатите ракети
Лошо е че Украйна е голяма , с големи градове и е трудно да се огрее навсякъде..Интересно ми е къде е ИРИС-а на германците, нищо чудно дае точно в Запорожие или Днипро...
witch_doctor
Рейтинг: 1739 Неутрално[quote#82:"pilgrim.epsylon"][/quote]
"Кога стана украинско наци, кога запя бандеровския слоган..."
Почти веднага след като украинците ви го сложиха ан..но!
Слава Україні!
lil_alex
Рейтинг: 3196 НеутралноСССР също е проект, нещо неестествено за хората. Обаче пак са постегнали редиците в разни там стан-ове.
Интересно ако наистина разпаднат РФ на колкото са там републики, какво ще ги правим и колко ще отидат към Китай...
dark'star
Рейтинг: 4266 НеутралноПо-скоро леки шамарчета от всички посоки за да върне Киев към идеята
за мирни преговори ... и то на всеки следващ етап при по-тежки условия.
Киев търси военно решение от 2014 година > загуби Крим, после Донбас
трябваше да е автономия в Украйна - сега е в Русия заедно с Херсон и
половин Запорожие. Ако Киев не се кротне да преговаря ще загуби още. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
irl471142598
Рейтинг: 2481 РазстроеноДо коментар [#5] от "мики маус":
Киев не знвам какво има , но руската пета колона сте жалки същества...
petrow1973
Рейтинг: 609 НеутралноА парите с които купува са от газа и нефта. За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
SN DV
Рейтинг: 369 НеутралноДиверсионна група е проникнала в склад с перални и сега обират чиповете.
Друга група се подготвя за масови изнасилвания. Сега пият виагра.
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#85] от "dejmos":
А гледа ли как е разпоредено и от Херсон се изнася банково и "държавно" имущество?
Що така, нямат ли доверие на съвеЦките солдати
dejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоДо коментар [#93] от "doctor.no":
Не не съм чел ! Вероятно е новост от "британското разузнаване" , те ги разбират тези неща...
lz73
Рейтинг: 1437 НеутралноДо коментар [#89] от "dark'star":
Явно не си разбрал, че Русия загуби. Дори да анексира цяла Украйна. Сега са в положението на СССР от 1984...чакаме новия Горбачов, който ще договори условията за капитулация...
uvtest
Рейтинг: 2838 НеутралноДо коментар [#89] от "dark'star":
И Украйна и Западът ясно ви казаха, че преговори на рашистките условия НЯМА ДА ИМА. Толкова ли ви е трудно да го разберете?
Larry Laffer
Рейтинг: 46 НеутралноТуй къде го видя? Я пусни един линк. Никъде не излиза на Гугъл.
tuborg75
Рейтинг: 350 НеутралноДо коментар [#85] от "dejmos":
Е па дай го този клип даго гледаме..Или пак опорки., хм ???
uvtest
Рейтинг: 2838 НеутралноДо коментар [#92] от "SN DV":
През това време гаулайтерът на Херсон-Колаборационистът Салдо, моли Москва за евакуация на желаещите да напуснат областта. Някаква идея, от какво се бои този храбър човек?
Подкупен Цецко
Рейтинг: 1044 НеутралноАми киевчани да излязат и да си правят селфита.