А какви са финансовите параметри. Ако им дават машините на цената на руските или поне с голяма отстъпка, може и ние да опитаме. Но ако просто им ги продават, то файда никаква.
Гърците са имали шанса да НЕ бъдат под комунистическа диктатура 45 години , резултатът е налице , много по напред са от нас в всяко отношение , а ние още не можем да се очистим от комуноидните другари които са пуснали метастази в всички ешелони на власта !!
'Министърът на отбраната Никос Панайотопулос е разговарял с германския си колега Кристин Ламбрехт по телефона..." ------ Германският колега Кристин Ламбрехт?😉🤔🤔 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Christine_Lambrecht
Напишете, моля ви, каква е сделката точно. Подаряваме БТР-и на Украйна, за сметка на това си купуваме демократични западни?
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
E, нашите ще ръждясат, но руските пионки в България, начело с онзи в Президентството, няма да ги дадат там, където са нужни. Същото е и с МИГ-овете, които скоро ще са само на земята. Уж милеем за армията и имаме нужда от спешна модернизация, но изпускаме най-подходящият момент за това. Даже да не желаят да помогнат на Украйна, от чисто българска гледна точка, пропускаме златен шанс. Време е някой да попита пРезидента - "Коя е вашата родина?".
А какви са финансовите параметри. Ако им дават машините на цената на руските или поне с голяма отстъпка, може и ние да опитаме. Но ако просто им ги продават, то файда никаква.
На този "пазар ", мурзилке, вие не можете да се "пазарите"! ;) А за финансовите параметри, питай пРезидента и генерал Стефчов от БВ, те ще ти разяснят! ;) А на Гърция, можем само да завиждаме за далновидната политика на сигурност и отбрана!
Тази новина е ужасна! Това означава, че Гърция се въвлича във войната и над милото ни отечество ще прелитат руски бомби и ракети от Русия към Гърция и от Гърция към Русия! Как не ги е срам тези войнолюбци гърците да дават оръжие на Украйна и така да си модернизират въоръжението?!?
Гръцката армия е на светлинни години по-напред от нашата. Само на остров Лесбос има поне 20 военни кораба и 10 поделения. Изобщо си нямате представа за какво иде реч...
Е, ние пък си имаме гумен гадев, гълъба и русороби. Ще си държим съветските боклуци, после ще си плащаме да ги нарежат, после ще си плащаме и да купим нещо друго. И накрая пак ще се чудим защо сме най-бедни и най-мизерни след като сме пробляли възможностите си.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Сделката е следната: подаряват се машини на Украйна и се купуват на половин цена западни. Разликата се поема от западните бюджети като помощ за Украйна.
Само че сделката не е тук, а в Гърция. Защото онези са умни, хитри и коварни, а тук сме отчаяни тъпанари.
"Гръцкият вестник "Катимерини" пише, че първите 14 германски машини вече са пристигнали и са разпределени в поделения в северната провинция Тракия. Още шест се очакват до края на януари. Атина обаче се притеснява за доставката на втората партида, след като Германия обяви, че ще започне да снабдява директно Украйна с "Мардер".
Пак добре че за два руски БТР-а ще получите един немски. Все пак пречупените железни кръстове не им ли навяват на гърците неприятни асоциации от ВСВ?
Гърците щом са притеснени значи сделката е изгодна! Ние ще си останем музей на социалистическото оръжие. В България ще идват туристи да му се дивят. Нали искаме да сме туристическа дестинация ;)
Турция е една от страните, която дава най-много оръжие на Украйна.
С какъв акъл президента Румен Радев отиде при президента на една от най-военолюбивите държави в Европа, за да му се моли да ни разреши да внасяме втечнен руски природен газ?!?
На този "пазар ", мурзилке, вие не можете да се "пазарите"! ;) А за финансовите параметри, питай пРезидента и генерал Стефчов от БВ, те ще ти разяснят! ;) А на Гърция, можем само да завиждаме за далновидната политика на сигурност и отбрана!
На този пазар не се пазарим, защото имаме майкопродавци и американски уруспии повече от необходимото. Президента искаше съвсем нормална сделка с Грипен,но платихме едни луди пари за Ф-16 и още ги получаваме. Защото на амбразурата здастанаха великите специалисти в авиацията Соломончо Паси и Ленчето Поптодорово. Така че, такива като тебе компрадорски ибрикчии няма какво да кажат по темата.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
"Гръцкият вестник "Катимерини" пише, че първите 14 германски машини вече са пристигнали и са разпределени в поделения в северната провинция Тракия. Още шест се очакват до края на януари.Атина обаче се притеснява за доставката на втората партида, след като Германия обяви, че ще започне да снабдява директно Украйна с "Мардер".Пак добре че за два руски БТР-а ще получите един немски. Все пак пречупените железни кръстове не им ли навяват на гърците неприятни асоциации от ВСВ?
нещо бъркаш пречупените кръстове с железните кръстове.
Железният кръст (на немски: Eisernes Kreuz, ЕК) е орден, учреден на 10 март 1813 г. от пруския крал Фридрих Вилхелм III (1770 – 1840) за особени заслуги в борбата срещу войските на френския император Наполеон I.
Наградени българи
Цар Фердинанд I, 1915 г.
Генерал Иван Колев Генерал Никола Жеков Генерал Пантелей Киселов Генерал Константин Жостов, 1916 г. Генерал Стефан Тошев Генерал Стефан Нерезов Генерал Христо Николов Луков Генерал Петър Тантилов Генерал Тодор Радев, 1917 г. Генерал Александър Танев Генерал Александър Протогеров Полковник Иван Николов Жабински, 1917 г. Полковник Петър Дървингов, вер. 1917 г. Подполковник Сава Стоянович, 1917 г. Майор Симеон Недялков Попов, 1917 г. Капитан Георги Радков, 1917 г. – офицер от артилерията Капитан Цветан Мумджиев, март 1917 – офицер от артилерията Капитан Никола Лефтеров, 1 април 1917 г.
Не, не си купуваме демократични западни, а даваме на Украйна оръжие, за да ни брани от подивялата орда на Путин. Някой питаше каква ни е файдата. Ами ей това ни е файдата - свободата!
Със сигурност железните кръстове по немските танкове и БТР-и ще предизвикат само радостни спомени в гърците и с нищо няма да им напомнят немската окупация от ВСВ?!
А какви са финансовите параметри. Ако им дават машините на цената на руските или поне с голяма отстъпка, може и ние да опитаме. Но ако просто им ги продават, то файда никаква.
Защо търсиш само Файда а не Сигурност и Свобода. Сега тука много се реве за БА през Соца. Каква Сила каква Мощ. А видяхме че Тогавашното оръжие е било Боклук. А ни е Струвало между 30 до 50% от Бюджета.Ежегодно. Защо за тогава не питаш; Къде ни е била Файдата? СССР нищо не ни е дал а сме го платили до стотинка и с лихви. Я прочети тази Статия и си направи Сметка за Файдата:
Гърците са имали шанса да НЕ бъдат под комунистическа диктатура 45 години , резултатът е налице , много по напред са от нас в всяко отношение , а ние още не можем да се очистим от комуноидните другари които са пуснали метастази в всички ешелони на власта !!
Гръцката армия е на светлинни години по-напред от нашата. Само на остров Лесбос има поне 20 военни кораба и 10 поделения. Изобщо си нямате представа за какво иде реч...
Степента на въоръжаване на една държава е въпрос на приоритет. По-голяма армия и по модерно оръжие означава по малко пари за инфраструктура, образование, здравеопазване и тн. Така че, ако Гърция са по-напред от нас, това е постигнато с някаква цена. Гърция от десетилетия е на ръба на война с Турция, така че този политика е оправдана.
Нищо не изпускаме. Плащаме една техника сега веднага, а я получаваме след петилетка. Виж какво става със самолетите, прави си сметка за другите оръжия.
В Русия съм! В Русия съм!
оркофила изобщо не бърка нищо простО е част от пропагандната война на пасоля с 11 месечното перманентно неразположение срещу Отечеството простО гнусен оркофил
Голямо менкане на ненужни железарии пада!Тея съветски БМП-1 са разработени в средата на 60-те години, ама и последният „Мардер" е излязал от конвеира през 1975 г.!
Аз под статията, че заменяме руското гориво за аеца с американско с малката разлика, че американците не вклюват извозване на отпадъка в офертата написах краткия и прост комента "ЦЕНА ?"
Жълтопаветните тротинеткаджии от парцала дневник веднага ми пляснаха 20 минуса. Не съм казал нищо лошо за американското или пък за руското гориво. Просто като данъкоплатец поисках да знам за какво ми се харчат парите.
E, нашите ще ръждясат, но руските пионки в България, начело с онзи в Президентството, няма да ги дадат там, където са нужни. Същото е и с МИГ-овете, които скоро ще са само на земята. Уж милеем за армията и имаме нужда от спешна модернизация, но изпускаме най-подходящият момент за това. Даже да не желаят да помогнат на Украйна, от чисто българска гледна точка, пропускаме златен шанс. Време е някой да попита пРезидента - "Коя е вашата родина?".
Коя е неговата родина, умните хора разбрахме още преди 6 г, когато се изцепи "Крим е руски". Виж нЕкои другарЕ страстно агитираха за неговия втори мандат, пък сега - недоволни.
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa.
Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
До коментар [#32] от "Веселин Дечев": "То си е наше право да искаме да сме за Руский мир, вместо за ЕС. Кощунствено ли ти звучи?" ...................... Ваше право си е. Вие сте си в Русия!
Сделката е следната: подаряват се машини на Украйна и се купуват на половин цена западни. Разликата се поема от западните бюджети като помощ за Украйна.
Първо Американците си разтовариха старото въоръжение и техника сега и Гърците и Поляците искат да направят същото.... ЕС плаща независимо от цената и "помага" на Украйна със старо и амортизирано оръжие. Някой от прехвалените Американски системи не са били ползвани от 2002 и са били отделени за претопяване.....
В Гръцкия сценарий сигурно безплатно идват машините. Или с голяма отстъпка. Византийците не са балъци като нас да раздават и да не си гледат интереса. Ние сме толкова колонизирани от американците, че простолюдието с промити мозъци ти залива коментарите с минуси само щото си задал въпрос относно параметрите на сделката. Изгодна ли е нее ли...
До коментар [#28] от "alx061154739":Със сигурност железните кръстове по немските танкове и БТР-и ще предизвикат само радостни спомени в гърците и с нищо няма да им напомнят немската окупация от ВСВ?!
То същото като с колите с български номера в северна Гърция. Ние сме плъзнали там здраво. Сигурно на гърците им изглежда като окупацията на тези земи от преди 100 години? Айде моля ти се. Тия машини гърците ще ги пребоядисат и няма да приличат на немски. Ще кажеш, че и поляците щяха да имат проблеми с немските пейтриъти? И че поляците имат проблеми с Леопардите? Айде стига с глупостите рускотроловски!
Приятелю, не мислиш ли, че ако червено-лилавите шарлатани не бяха агитирали така самоотвержено за решетниковия, ако не бяха гласували за него и, ако същите тези червено-лилави шарлатани бяха подкрепили кабинета на проф.Габровски, сега и ние щяхме да правим като гърците?
Добре де, гърците не могат ли да подарят на украинците Леопардите, които си купиха между 2000 - 2009 година, че чак се докараха до финансова криза, а пък да ги сменят с Абрамси? Така би било много демократично и ще се покаже ясен знак, че борбата срещу Путя и руската агресия ще продължи до победен край. Г-н Зеленски от кога се моли за Леопарди!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Голямо менкане на ненужни железарии пада!Тея съветски БМП-1 са разработени в средата на 60-те години, ама и последният „Мардер" е излязал от конвеира през 1975 г.!
Ще плаща матушката ти, русийската педерацийка, с репарациите. Щеше ми се да добавя и путлер, ама няма да е жив...
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
До коментар [#28] от "alx061154739":Със сигурност железните кръстове по немските танкове и БТР-и ще предизвикат само радостни спомени в гърците и с нищо няма да им напомнят немската окупация от ВСВ?!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
69
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#45:"zaw131154670"]До коментар [#1] от "georgievb":Не може за цена да питаш. Забранено е. Аз под статията, че заменяме руското гориво за аеца с американско с малката разлика, че американците не вклюват извозване на отпадъка в офертата написах краткия и прост комента "ЦЕНА ?"
И руснаците не включват извозване на отработеното гориво ве клоун.От повече от 10 години го складираме в Козлодуй.Тъп@нар.
През това време радев и радевчетата договарят със запада под диктовката на русия, България да влезе в руската орбита и да излезе от ЕС и НАТО. Русия да получи България и части от Украйна за да може Украйна да бъде оставена намира, а русия да получи коридор до сърбия.
До коментар [#57] от "Един препатил":По-големия майтап е как в момента Русия купува снаряди и оръжие с долари и евро от Северна Корея под строгия поглед на Китай..
Голямо менкане на ненужни железарии пада!Тея съветски БМП-1 са разработени в средата на 60-те години, ама и последният „Мардер" е излязал от конвеира през 1975 г.!
БМП-1 и БМП-2 са основните бронирани машини, използвани от Русия в "тридневната" спецоперация. Тубата се препълни с клипове, показващи колко уязвими са срещу ръчните противотанкови установки и артилерийски обстрел от украинците. Безаналоговата армия всъщност е аналогова армия с въоръжение от 70-те години. Това е една от няколкото причини "тридневната" спецоперация да се превърне във война, която ще продължи с години.
Не само ще го написат, но ще се и скарат, ако някой им направи забележка!!!!
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Да, така е. М113 и Брадли са стари техики, но дори и с тях украинците ви разбиха жестоко!!!!
Какво ли ще направят Б-21 и Ф-35?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Гърците са умни, а нашите русороби, не им дреме че ще изхвърлим това за скрап след 1-2 години и ще плащаме по най-високи цени за закупуването им. Ако не бяхме в Нато, Русия щеше да ни превземе с 1 кораб... Гадни и скапани комунисти..
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Гърция е сериозен клиент на немската военна индустрия. Основния танк на въоръжение в Гърция е Леопард 2. Купуват и немски подводници за милиарди. Пречупеният кръст няма нищо общо с черния кръст, който е символ на бронетанковите им войски. Той е на германски орден от средновековието и се използва много преди нацистите да се появят в Германия.
А какви са финансовите параметри. Ако им дават машините на цената на руските или поне с голяма отстъпка, може и ние да опитаме. Но ако просто им ги продават, то файда никаква.
Когато нещо е по модерно и ефективно,по принцип е по скъпо като цена,но в перспектива излиза по евтино,защото е модерно и ефективно...Турция купува съветските железа,които са твърде скъпи и неефективни..Каква членка на НАТО е???
shlshlshlshl
Гърците са умни, а нашите русороби, не им дреме че ще изхвърлим това за скрап след 1-2 години и ще плащаме по най-високи цени за закупуването им. Ако не бяхме в Нато, Русия щеше да ни превземе с 1 кораб...Гадни и скапани комунисти..
Гърците наистана са умни,отървават се от съветските железа и купуват модерни западни оръжия..Турция обратното,един банкрутирал геврекджия купува съветски железа,които и излитат скъпио и са неефективни.Какво прави в НАТО тогава????
shlshlshlshl
Всъщност Турция изради през годините огромна военна промишленост и масово подменя старото си оборудване със свое. С-400 е грешка, която няма да повторят, още повече, че САЩ ги изкараха заради от програмата за Ф-35.
До коментар [#22] от "Един препатил":Приятелю, не мислиш ли, че ако червено-лилавите шарлатани не бяха агитирали така самоотвержено за решетниковия, ако не бяха гласували за него и, ако същите тези червено-лилави шарлатани бяха подкрепили кабинета на проф.Габровски, сега и ние щяхме да правим като гърците?
Колега, аз си мисля, че ако Габровски беше победил, сега щяхме да строим Турски поток 2
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
До коментар [#23] от "Julian Mall": Говориш за пречупените кръстове.Вземи един лист и молив,нарисувай един Z,добави върху него още един перпендикулярен и виж каква интересна свастика се получава.
Нищо няма да й стане на нашата армия ако подарим 10-15 танка на Украйна. Сигурно половината ни танкове са за ремонт. От тях ако им дадем украинците ще си ги ремонтират.
За кои червено-лилави става дума, приятелю? Да не би да са тези дето Бойко се натиска да им подкрепи правителството? То вярно, че той съвсем направи разногледи своите хора, но ти все пак внимавай да не се отклоняваш от криволичещата му права линия.
Гъркът винаги е бил тарикат, Ганчо все се прави на такъв, но най-много да го докара до тарикатлък от селски тип. Часовникът цъка, Украйна е все по-готова за съвременно западно оръжие. Ние си стискаме старото съвеЦко и го пребоядисваме за пореден път със зелената боя, та да е в ред бойната готовност на радевите зелени чорапи. Наистина е безценно, умните поне частично се превъоръжиха чрез замяна, ние ще плащаме хем новото на 100%, хем и утилизацията на старата железария. И не дай Боже да се наложи да я ползваме през това време, че най-много боята и да се олющи, ако изобщо тръгне.
До коментар [#28] от "alx061154739":Със сигурност железните кръстове по немските танкове и БТР-и ще предизвикат само радостни спомени в гърците и с нищо няма да им напомнят немската окупация от ВСВ?!
Ако може да говорите в единствено число или ако предтавлявате група искрено вярващи споделяща подобно желание, предполагам боят им позволява да бъдат споменати поименно. Безродните, платени родоотсъпници ги гледаме всеки ден по телевизията. Но дори и те не изгарят от желание да живеят в ужасяващата кочина наречена "Руский Мир". Разбираемо е - няма човек с всичкия си, който да предпочете да живее в мизерия, безправие и несвобода. При всичките си кусури, Европа си остава най-доброто място за живеене в света. Казвам го като човек обиколил целият свят (е, ако не всички страни, то поне всички континенти). Няма по-добро място от Европа - говоря за стара Европа (да, България е част от нея), не за Руский Мир 🤮.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
georgievb
Рейтинг: 2149 ЛюбопитноА какви са финансовите параметри. Ако им дават машините на цената на руските или поне с голяма отстъпка, може и ние да опитаме. Но ако просто им ги продават, то файда никаква.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdck2013
Рейтинг: 1412 НеутралноПо-умните се възползват от обстоятелствата, а на по-глупавите другите съм им виновни и си плащат, та двойно и тройно.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalБоян Баянов
Рейтинг: 2463 Неутрално"Гърция сменя руските БТР-и за германски "Мардер"
.............
Ние, пък, няма да си сменяме старото руско оръжие,
защото сме за МИР (Руский МИР).
Един препатил
Рейтинг: 2471 ВеселоДо коментар [#1] от "georgievb":
Не се тревожи, драги - как виждаш грък да се преццака? Нали знаеш, че евреите плачат, когато се ражда грък?
crq15625101
Рейтинг: 3021 НеутралноГърците са имали шанса да НЕ бъдат под комунистическа диктатура 45 години , резултатът е налице , много по напред са от нас в всяко отношение , а ние още не можем да се очистим от комуноидните другари които са пуснали метастази в всички ешелони на власта !!
ХЪ ХЪ ХЪ
Рейтинг: 574 ВеселоДа преброим колко пъти ще напишете “БТР” в статия за БМП…
virtual brain
Рейтинг: 957 Любопитно'Министърът на отбраната Никос Панайотопулос е разговарял с германския си колега Кристин Ламбрехт по телефона..."
БЕЗполезен идиот------
Германският колега Кристин Ламбрехт?😉🤔🤔
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Christine_Lambrecht
pafaka22
Рейтинг: 1076 НеутралноСпоред Радев и служебния министър това е невъзможно.
Günther
Рейтинг: 2081 ЛюбопитноНапишете, моля ви, каква е сделката точно.
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472Подаряваме БТР-и на Украйна, за сметка на това си купуваме демократични западни?
Един препатил
Рейтинг: 2471 НеутралноДо коментар [#1] от "georgievb":
Файдата, драги е в това, че съветски БМП-1 ще трошат руски кратуни в Украйна. По-харашо здраве му кажи.
penetrating
Рейтинг: 8804 ЛюбопитноЧухте ли г-н Радев?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertJudjuk
Рейтинг: 2606 НеутралноМи то ясно, че Америка плаща. Дали няма вече да е с петролоюани?
JudjukА фанариотите са най-коварните и не само на Балканите.
yda191111599
Рейтинг: 200 ГневноE, нашите ще ръждясат, но руските пионки в България, начело с онзи в Президентството, няма да ги дадат там, където са нужни. Същото е и с МИГ-овете, които скоро ще са само на земята. Уж милеем за армията и имаме нужда от спешна модернизация, но изпускаме най-подходящият момент за това. Даже да не желаят да помогнат на Украйна, от чисто българска гледна точка, пропускаме златен шанс. Време е някой да попита пРезидента - "Коя е вашата родина?".
batzdravo
Рейтинг: 2994 ВеселоДо коментар [#1] от "georgievb":
На този "пазар ", мурзилке, вие не можете да се "пазарите"! ;)
А за финансовите параметри, питай пРезидента и генерал Стефчов от БВ, те ще ти разяснят! ;)
А на Гърция, можем само да завиждаме за далновидната политика на сигурност и отбрана!
Боян Баянов
Рейтинг: 2463 НеутралноТази новина е ужасна!
Това означава, че Гърция се въвлича във войната и над милото ни отечество ще прелитат руски бомби и ракети от Русия към Гърция и от Гърция към Русия!
Как не ги е срам тези войнолюбци гърците да дават оръжие на Украйна и така да си модернизират въоръжението?!?
Tod
Рейтинг: 786 НеутралноГръцката армия е на светлинни години по-напред от нашата. Само на остров Лесбос има поне 20 военни кораба и 10 поделения. Изобщо си нямате представа за какво иде реч...
nniikkii
Рейтинг: 456 НеутралноГолямо менкане на ненужни железарии пада!
Тея съветски БМП-1 са разработени в средата на 60-те години, ама и последният „Мардер" е излязал от конвеира през 1975 г.!
nniikkii
Рейтинг: 456 НеутралноИ Германия ги разпродава ударно. На Индонезия, на Чили, на Йордания...
georgievb
Рейтинг: 2149 ВеселоДа, което си е право, право си е. :-) https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
rumen_s
Рейтинг: 1898 НеутралноЕ, ние пък си имаме гумен гадев, гълъба и русороби. Ще си държим съветските боклуци, после ще си плащаме да ги нарежат, после ще си плащаме и да купим нещо друго. И накрая пак ще се чудим защо сме най-бедни и най-мизерни след като сме пробляли възможностите си.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)oIo
Рейтинг: 518 НеутралноСпоред зеления чорап Радев това са фантасмагории. Радев е предател и колкото по-скоро се избавим от него и кликата му, толкова по-добре.
Един препатил
Рейтинг: 2471 НеутралноДо коментар [#9] от "Günther":
Сделката е следната: подаряват се машини на Украйна и се купуват на половин цена западни. Разликата се поема от западните бюджети като помощ за Украйна.
Само че сделката не е тук, а в Гърция. Защото онези са умни, хитри и коварни, а тук сме отчаяни тъпанари.
Julian Mall
Рейтинг: 3951 Любопитно"Гръцкият вестник "Катимерини" пише, че първите 14 германски машини вече са пристигнали и са разпределени в поделения в северната провинция Тракия. Още шест се очакват до края на януари.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоАтина обаче се притеснява за доставката на втората партида, след като Германия обяви, че ще започне да снабдява директно Украйна с "Мардер".
Пак добре че за два руски БТР-а ще получите един немски. Все пак пречупените железни кръстове не им ли навяват на гърците неприятни асоциации от ВСВ?
alx061154739
Рейтинг: 1967 НеутралноГърците щом са притеснени значи сделката е изгодна! Ние ще си останем музей на социалистическото оръжие. В България ще идват туристи да му се дивят. Нали искаме да сме туристическа дестинация ;)
Боян Баянов
Рейтинг: 2463 НеутралноТурция е една от страните, която дава най-много оръжие на Украйна.
С какъв акъл президента Румен Радев отиде при президента на една от най-военолюбивите държави в Европа, за да му се моли да ни разреши да внасяме втечнен руски природен газ?!?
selqnin
Рейтинг: 2781 ГневноСамо ние си стискаме
ръждивите и изгнили безаналогови сАвеЦки самовари!!!
АНАТЕМА за пРезидента и оркофилите!!!
georgievb
Рейтинг: 2149 ЛюбопитноНа този пазар не се пазарим, защото имаме майкопродавци и американски уруспии повече от необходимото. Президента искаше съвсем нормална сделка с Грипен,но платихме едни луди пари за Ф-16 и още ги получаваме. Защото на амбразурата здастанаха великите специалисти в авиацията Соломончо Паси и Ленчето Поптодорово. Така че, такива като тебе компрадорски ибрикчии няма какво да кажат по темата. https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
alx061154739
Рейтинг: 1967 Неутралнонещо бъркаш пречупените кръстове с железните кръстове.
Железният кръст (на немски: Eisernes Kreuz, ЕК) е орден, учреден на 10 март 1813 г. от пруския крал Фридрих Вилхелм III (1770 – 1840) за особени заслуги в борбата срещу войските на френския император Наполеон I.
Наградени българи
Цар Фердинанд I, 1915 г.
Генерал Иван Колев
Генерал Никола Жеков
Генерал Пантелей Киселов
Генерал Константин Жостов, 1916 г.
Генерал Стефан Тошев
Генерал Стефан Нерезов
Генерал Христо Николов Луков
Генерал Петър Тантилов
Генерал Тодор Радев, 1917 г.
Генерал Александър Танев
Генерал Александър Протогеров
Полковник Иван Николов Жабински, 1917 г.
Полковник Петър Дървингов, вер. 1917 г.
Подполковник Сава Стоянович, 1917 г.
Майор Симеон Недялков Попов, 1917 г.
Капитан Георги Радков, 1917 г. – офицер от артилерията
Капитан Цветан Мумджиев, март 1917 – офицер от артилерията
Капитан Никола Лефтеров, 1 април 1917 г.
nebido
Рейтинг: 373 Неутрално"Военният пазар" не е като да влезеш в някой мол.
Я питайте Ердоган какво би подарил, за да си купи самолети и други играчки от САЩ?
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 Весело"Гърция сменя руските БТР-и за германски "Мардер""
В Русия съм! В Русия съм!Кой плаща?
kmat
Рейтинг: 1570 НеутралноНе, не си купуваме демократични западни, а даваме на Украйна оръжие, за да ни брани от подивялата орда на Путин. Някой питаше каква ни е файдата. Ами ей това ни е файдата - свободата!
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоТо си е наше право да искаме да сме за Руский мир, вместо за ЕС. Кощунствено ли ти звучи? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоС 350 милиарда евро "кредити" всеки може така. И ние можем, ама няма кой да ни ги даде че и опорсти след това. В Русия съм! В Русия съм!
Ан Он
Рейтинг: 2088 НеутралноДо коментар [#30] от "Веселин Дечев":
કટાક્ષ> "Гърция сменя руските БТР-и за германски "Мардер""
> Кой плаща?
Русия.
Други тъпи въпроси?
Julian Mall
Рейтинг: 3951 ЛюбопитноДо коментар [#28] от "alx061154739":
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоСъс сигурност железните кръстове по немските танкове и БТР-и ще предизвикат само радостни спомени в гърците и с нищо няма да им напомнят немската окупация от ВСВ?!
dedoliben
Рейтинг: 3019 НеутралноЗащо търсиш само Файда а не Сигурност и Свобода.
Сега тука много се реве за БА през Соца.
Каква Сила каква Мощ.
А видяхме че Тогавашното оръжие е било Боклук.
А ни е Струвало между 30 до 50% от Бюджета.Ежегодно.
Защо за тогава не питаш;
Къде ни е била Файдата?
СССР нищо не ни е дал а сме го платили до стотинка и с лихви.
Я прочети тази Статия и си направи Сметка за Файдата:
https://topwar.ru/79012-16-255-t-bolgarskiy-uran-dlya-sssr.html "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
Изгубеният
Рейтинг: 1368 НеутралноЩо за глупост, до края на 70-те гърците са под различен вид диктатури
Баличея
Рейтинг: 649 НеутралноСтепента на въоръжаване на една държава е въпрос на приоритет. По-голяма армия и по модерно оръжие означава по малко пари за инфраструктура, образование, здравеопазване и тн. Така че, ако Гърция са по-напред от нас, това е постигнато с някаква цена. Гърция от десетилетия е на ръба на война с Турция, така че този политика е оправдана.
Ан Он
Рейтинг: 2088 НеутралноДо коментар [#32] от "Веселин Дечев":
કટાક્ષ> То си е наше право да искаме да сме за Руский мир,
Вашето желание беше анализирано и получи еднозначен отговор:
----
https://t.me/truexanewsua/67641
Мы расценили все однозначно – пошли на х*й!
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ЛюбопитноНищо не изпускаме. Плащаме една техника сега веднага, а я получаваме след петилетка. Виж какво става със самолетите, прави си сметка за другите оръжия. В Русия съм! В Русия съм!
Ан Он
Рейтинг: 2088 НеутралноДо коментар [#32] от "Веселин Дечев":
કટાક્ષ> То си е наше право да искаме да сме за Руский мир,
Ако имате нужда от допълнителни инструкции къде точно да си заврете 'Руский мир', пишете.
ujm211158012
Рейтинг: 86 РазстроеноСамо ние лапаме мухите.Ама така е,като ни управляват червеногъзи шебеци...
selqnin
Рейтинг: 2781 НеутралноДо коментар [#28] от "alx061154739":
оркофила изобщо не бърка нищо
простО е част от пропагандната война на пасоля с 11 месечното перманентно неразположение срещу Отечеството
простО гнусен оркофил
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоТантто за кукуригу. В Русия съм! В Русия съм!
zaw131154670
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#1] от "georgievb":
Не може за цена да питаш.
Забранено е.
Аз под статията, че заменяме руското гориво за аеца с американско с малката разлика, че американците не вклюват извозване на отпадъка в офертата написах краткия и прост комента "ЦЕНА ?"
Жълтопаветните тротинеткаджии от парцала дневник веднага ми пляснаха 20 минуса. Не съм казал нищо лошо за американското или пък за руското гориво. Просто като данъкоплатец поисках да знам за какво ми се харчат парите.
selqnin
Рейтинг: 2781 НеутралноДо коментар [#30] от "Веселин Дечев":
“Свободатна цена няма “
Васил Левски!!!
Родолюбец
Рейтинг: 936 ВеселоКоя е неговата родина, умните хора разбрахме още преди 6 г, когато се изцепи "Крим е руски".
Виж нЕкои другарЕ страстно агитираха за неговия втори мандат, пък сега - недоволни. 61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоРадев е деморкатично избран от българскиует избиратели на преки и честни избори.
Не можете му стъпите на малкото пръстче! В Русия съм! В Русия съм!
Боян Баянов
Рейтинг: 2463 НеутралноДо коментар [#32] от "Веселин Дечев":
"То си е наше право да искаме да сме за Руский мир, вместо за ЕС. Кощунствено ли ти звучи?"
......................
Ваше право си е. Вие сте си в Русия!
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоА защо не се подарят на Гърция? В Русия съм! В Русия съм!
Infinitum
Рейтинг: 2399 ЛюбопитноПърво Американците си разтовариха старото въоръжение и техника сега и Гърците и Поляците искат да направят същото.... ЕС плаща независимо от цената и "помага" на Украйна със старо и амортизирано оръжие.
Някой от прехвалените Американски системи не са били ползвани от 2002 и са били отделени за претопяване.....
zaw131154670
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#30] от "Веселин Дечев":
В Гръцкия сценарий сигурно безплатно идват машините.
Или с голяма отстъпка.
Византийците не са балъци като нас да раздават и да не си гледат интереса.
Ние сме толкова колонизирани от американците, че простолюдието с промити мозъци ти залива коментарите с минуси само щото си задал въпрос относно параметрите на сделката. Изгодна ли е нее ли...
zaw131154670
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#46] от "selqnin":
А свободата на Либия, Сирия, Ирак, Йемен .............
zaw131154670
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#13] от "yda191111599":
Как може такива глупусти да пишеш.
Наричаш руски агент достойния президент за когото
70 % от електората на Жълтопаветната Левица гласува.
ДБ са най-големите евроатлантици.
Щом електората им гласува за радев значи радев е прав
Крим е руски какъв да е.
alx061154739
Рейтинг: 1967 НеутралноТо същото като с колите с български номера в северна Гърция. Ние сме плъзнали там здраво. Сигурно на гърците им изглежда като окупацията на тези земи от преди 100 години? Айде моля ти се. Тия машини гърците ще ги пребоядисат и няма да приличат на немски. Ще кажеш, че и поляците щяха да имат проблеми с немските пейтриъти? И че поляците имат проблеми с Леопардите? Айде стига с глупостите рускотроловски!
uvtest
Рейтинг: 3445 НеутралноДо коментар [#22] от "Един препатил":
Приятелю, не мислиш ли, че ако червено-лилавите шарлатани не бяха агитирали така самоотвержено за решетниковия, ако не бяха гласували за него и, ако същите тези червено-лилави шарлатани бяха подкрепили кабинета на проф.Габровски, сега и ние щяхме да правим като гърците?
Един препатил
Рейтинг: 2471 ВеселоДо коментар [#14] от "batzdravo":
Като става дума за финансови параметри в тази история има един друг голям хумор.
Представяте ли си навремето руснаците какви свирки са въртеливо на гърците за да им купят машините и на каква цена са им ги дали?
А сега покрай същите машини пак ще го духат в Украйна!
alx061154739
Рейтинг: 1967 НеутралноДемократично избран е да, в един избор, в който ГЕРБ+ДПС му подариха победата, като пускаха куци коне срещу него.
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоТака мислят и Донбасци и Кримчани. И не само те. В Харков , Николаев и Одеса са на съото мнение. В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 4065 ВеселоА не е ли руски? Чий е? На Татарския хаганат, на Османската империя? В Русия съм! В Русия съм!
Günther
Рейтинг: 2081 НеутралноДобре де, гърците не могат ли да подарят на украинците Леопардите, които си купиха между 2000 - 2009 година, че чак се докараха до финансова криза, а пък да ги сменят с Абрамси? Така би било много демократично и ще се покаже ясен знак, че борбата срещу Путя и руската агресия ще продължи до победен край. Г-н Зеленски от кога се моли за Леопарди!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472ujm211158012
Рейтинг: 86 ВеселоИ е в пъти по-добър.Аре плувай...
ujm211158012
Рейтинг: 86 Любопитно[quote#32:"Веселин Дечев"][/quote] Ние, пък, няма да си сменяме старото руско оръжие, защото сме за МИР (Руский МИР).
—цитат от коментар 3 на Боян Баянов
То си е наше право да искаме да сме за Руский мир, вместо за ЕС. Кощунствено ли ти звучи?
=============
А,искайте си.Като се съберете на Копринка 5-6 бабишкери да веете руски байряци там си искайте.Тук-само шутове за руските утайки...
rumen_s
Рейтинг: 1898 НеутралноЩе плаща матушката ти, русийската педерацийка, с репарациите. Щеше ми се да добавя и путлер, ама няма да е жив... Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
zaw131154670
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#58] от "alx061154739":
Виновни са ГЕРБ щото не са намерили достатъчно популятен кандидат.
А не полезните идиоти от ДБ че гласуват за резидента на решетников.
На това мислене се нарича "кой ми ака в гащите"
ujm211158012
Рейтинг: 86 ГневноПо-добре ще са от нашите спомени от петолъчката.Понял,чебурашка утрепана???Загрижил се той.Ще ги пребоядисат ве кавал.
zaw131154670
Рейтинг: 80 НеутралноДо коментар [#60] от "Веселин Дечев":
На хан Кубрат е
:Д
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ujm211158012
Рейтинг: 86 Любопитно[quote#45:"zaw131154670"]До коментар [#1] от "georgievb":Не може за цена да питаш. Забранено е. Аз под статията, че заменяме руското гориво за аеца с американско с малката разлика, че американците не вклюват извозване на отпадъка в офертата написах краткия и прост комента "ЦЕНА ?"
И руснаците не включват извозване на отработеното гориво ве клоун.От повече от 10 години го складираме в Козлодуй.Тъп@нар.
dark'star
Рейтинг: 4767 НеутралноБългария произвеждаше машини от този клас = може да си ги правим ние
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОujm211158012
Рейтинг: 86 ВеселоТях кой ги е окупирал?Мурзилка сдухана...
mitko11
Рейтинг: 2841 ВеселоДо коментар [#30] от "Веселин Дечев":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПутин. С живота на орките си.....
mitko11
Рейтинг: 2841 ВеселоДо коментар [#57] от "Един препатил":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПо-големия майтап е как в момента Русия купува снаряди и оръжие с долари и евро от Северна Корея под строгия поглед на Китай..
mvx33545439
Рейтинг: 299 НеутралноПрез това време радев и радевчетата договарят със запада под диктовката на русия, България да влезе в руската орбита и да излезе от ЕС и НАТО. Русия да получи България и части от Украйна за да може Украйна да бъде оставена намира, а русия да получи коридор до сърбия.
alx061154739
Рейтинг: 1967 Неутралнообезоръжаване на СК?
Изгубеният
Рейтинг: 1368 Неутрално[quote#76:"alx061154739"][/quote]
За Белорус требе да остане нещо, оти и там си имат НАТО за комшия ... ако решат да се включат
irl471142598
Рейтинг: 2944 ВеселоСега е моментът да оправим БА ,правителството немедленно да поръча гръцките-руски бетеери, че с та'а Украйна ептен се разоръжихме...
ausbilder
Рейтинг: 641 НеутралноБМП-1 и БМП-2 са основните бронирани машини, използвани от Русия в "тридневната" спецоперация. Тубата се препълни с клипове, показващи колко уязвими са срещу ръчните противотанкови установки и артилерийски обстрел от украинците. Безаналоговата армия всъщност е аналогова армия с въоръжение от 70-те години. Това е една от няколкото причини "тридневната" спецоперация да се превърне във война, която ще продължи с години.
trollhunter
Рейтинг: 4170 ВеселоДо коментар [#6] от "ХЪ ХЪ ХЪ":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Не само ще го написат, но ще се и скарат, ако някой им направи забележка!!!!
trollhunter
Рейтинг: 4170 ЛюбопитноДо коментар [#51] от "Infinitum":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Да, така е. М113 и Брадли са стари техики, но дори и с тях украинците ви разбиха жестоко!!!!
Какво ли ще направят Б-21 и Ф-35?
ocean
Рейтинг: 831 НеутралноГърците са умни, а нашите русороби, не им дреме че ще изхвърлим това за скрап след 1-2 години и ще плащаме по най-високи цени за закупуването им. Ако не бяхме в Нато, Русия щеше да ни превземе с 1 кораб...
Гадни и скапани комунисти..
trollhunter
Рейтинг: 4170 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "uvtest":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Тролей, НЕ ПИШЕШ ПО ТЕМАТА!!!
Понял?
ausbilder
Рейтинг: 641 НеутралноГърция е сериозен клиент на немската военна индустрия. Основния танк на въоръжение в Гърция е Леопард 2. Купуват и немски подводници за милиарди.
Пречупеният кръст няма нищо общо с черния кръст, който е символ на бронетанковите им войски. Той е на германски орден от средновековието и се използва много преди нацистите да се появят в Германия.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3963 НеутралноКогато нещо е по модерно и ефективно,по принцип е по скъпо като цена,но в перспектива излиза по евтино,защото е модерно и ефективно...Турция купува съветските железа,които са твърде скъпи и неефективни..Каква членка на НАТО е??? shlshlshlshl
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3963 НеутралноГърците наистана са умни,отървават се от съветските железа и купуват модерни западни оръжия..Турция обратното,един банкрутирал геврекджия купува съветски железа,които и излитат скъпио и са неефективни.Какво прави в НАТО тогава???? shlshlshlshl
ausbilder
Рейтинг: 641 Неутрално[quote#86:"dfjftriktrcdt"][/quote]
Всъщност Турция изради през годините огромна военна промишленост и масово подменя старото си оборудване със свое. С-400 е грешка, която няма да повторят, още повече, че САЩ ги изкараха заради от програмата за Ф-35.
iak
Рейтинг: 2060 НеутралноКолега, аз си мисля, че ако Габровски беше победил, сега щяхме да строим Турски поток 2 И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
smj311141762
Рейтинг: 227 НеутралноДо коментар [#23] от "Julian Mall":
Говориш за пречупените кръстове.Вземи един лист и молив,нарисувай един Z,добави върху него още един перпендикулярен и виж каква интересна свастика се получава.
citoyen
Рейтинг: 1294 НеутралноНямат проблеми с парите за отбрана и така се прави. А изборът е повече от приличен!
Forest
Рейтинг: 977 НеутралноНищо няма да й стане на нашата армия ако подарим 10-15 танка на Украйна. Сигурно половината ни танкове са за ремонт. От тях ако им дадем украинците ще си ги ремонтират.
Истината ни прави свободни.Роси
Рейтинг: 7948 НеутралноНие пък предпочитаме да го бракуваме, само и само да не обидим Путин.
Един препатил
Рейтинг: 2471 НеутралноДо коментар [#56] от "uvtest":
За кои червено-лилави става дума, приятелю? Да не би да са тези дето Бойко се натиска да им подкрепи правителството? То вярно, че той съвсем направи разногледи своите хора, но ти все пак внимавай да не се отклоняваш от криволичещата му права линия.
Pu Tin Cho
Рейтинг: 41 ВеселоГъркът винаги е бил тарикат, Ганчо все се прави на такъв, но най-много да го докара до тарикатлък от селски тип. Часовникът цъка, Украйна е все по-готова за съвременно западно оръжие. Ние си стискаме старото съвеЦко и го пребоядисваме за пореден път със зелената боя, та да е в ред бойната готовност на радевите зелени чорапи. Наистина е безценно, умните поне частично се превъоръжиха чрез замяна, ние ще плащаме хем новото на 100%, хем и утилизацията на старата железария. И не дай Боже да се наложи да я ползваме през това време, че най-много боята и да се олющи, ако изобщо тръгне.
zakary
Рейтинг: 529 НеутралноА пък на нас БМП-1 ще ни напомнят за съветската окупация.
Mariner
Рейтинг: 71 Неутрално[quote#32:"Веселин Дечев"][/quote]
То си е наше право да искаме да сме за Руский мир, вместо за ЕС. Кощунствено ли ти звучи?
До коментар [#32] от "Веселин Дечев":
Кощунствено звучи, да!
Ако може да говорите в единствено число или ако предтавлявате група искрено вярващи споделяща подобно желание, предполагам боят им позволява да бъдат споменати поименно. Безродните, платени родоотсъпници ги гледаме всеки ден по телевизията. Но дори и те не изгарят от желание да живеят в ужасяващата кочина наречена "Руский Мир". Разбираемо е - няма човек с всичкия си, който да предпочете да живее в мизерия, безправие и несвобода. При всичките си кусури, Европа си остава най-доброто място за живеене в света. Казвам го като човек обиколил целият свят (е, ако не всички страни, то поне всички континенти). Няма по-добро място от Европа - говоря за стара Европа (да, България е част от нея), не за Руский Мир 🤮.
psz58488391
Рейтинг: 882 ВеселоДо коментар [#51] от "Infinitum":
Но вършат прекрасна работа, а това не е малко!