Украйна ще получи западни изтребители, само въпрос на време е това да се случи ! Но във времето кръвопролитието не намалява, а историята дотук показва, че колкото по - модерни оръжия имат украинците, толкова по - бързо поставят край на руската агресия срещу тях.......
Аз не мога да разбера западът и това НАТО какво само се назландисват и гледат сеир отстрани та не нападнат всички заедно тъпата Русия? В края на краищата тя е агресорът не Украйна!
За съжаление свободният свят показа колебание в първите месеци на войната и забави доставките на модерно и тежко оръжие и това окуражи монголоидните орди!!!
сега е моментът.Даваме нашите безценни МиГове и получаваме Ф16.Мигчетата така и така са близо до скраб-вече няма къде да се ремонтират.Идват 20 Ф ки ,пазят ни нашите съюзници и нашите пилоти се обучават и катодойдат новите ни самолети всичко вече щее нормалнои проиграно.Е вярно на другаря Радев ще му дърпат ушичките от Масква.Вярно няколко български летци няма давзимат полетни часове.Но кое е по важно-интересът на България или интересът на резидента или група летци.
Не мисля че ще е разумно само от наша гледна точка, а и от тяхна. Разполагат с вече обучени пилоти, резервни части и възможности за обслужване, съответно самолетите могат да бъдат използвани възможно най - бързо.
Една трета от 3700 те американски самолети (плюс 1000 самолета на южновиетнамските ВВС), загубени през виетнамската война са свалени от МИГ- ове. Защо тогава има проблем да се дадат Ф-ки на украинците. Въпрос с повишена трудност, не ли? То и Виетнамската война си беше “war by proxy” между САЩ и СССР+Китай. Китай основно помага с артилерия, муниции и леко стрелково оръжие. Макар и по това време руско-китайските отношения да са много лоши.
Не е никак интересно, докъде ще доведе ескалацията на войната на територията на Украйна. По- скоро е трагично и съвсем не неизбежно. Въпросът е кога ще надделее разумът и Християнската душа на воюващите; кога ще се чува все по- ясно и по- гръмко гласът на Терсита, а Одисей няма да бъде приеман повече за герой. За да се постигне мирът всички трябва широко да си отворят очите и дадат вола на разума, да се разбере "HOW IT HAS BEGUN", за да се предложи нещо, на което никой да не е в състояние да устои!
До коментар [#1] от "zxp53317185":То пък защото този който ще даде Ф16ките има милиони на склад и е готов да ги раздава без пари на всички които са се освободили от старите си Мигове.
Еееееее! Ама как без Ф-35 ще победим кървавото джудже?! Г-н Байдън ме разочарова!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
Гаранция американците са толкова тъпи че да си продадат активната бойна авияция а също така Гюнтер от Кьолн е супер хепи да плаща с данъците си за превъоръжаване на някаква мизерна балканска страна.
Полша се похвали, че от общо към 400 танка, дадени на Украйна, нейни са 250. И си поръча 1000 южнокорейски. Та какво точно ще променят обещаните към 150 танка?
И преди го казах. Така представени твоите желания са подозрителни. Или с други думи, твоето желание е единствено да спечелим нещичко от войната и от украинската кръв. Можеш да го мотивираш по друг начин.
Не само самолети... И танкове изпраща... Стотици пленени руски танкове са вече в украински ръце, които украинците няма да ги пазят като трофеи , а ще ги ползват в битките срещу руските нашественици. Други хиляди руски танкове са в Украйна вече като скрап за металургичната промишленост на Украйна.
До коментар [#23] от "zxp53317185":Гаранция американците са толкова тъпи че да си продадат активната бойна авияция а също така Гюнтер от Кьолн е супер хепи да плаща с данъците си за превъоръжаване на някаква мизерна балканска страна.
Полша се похвали, че от общо към 400 танка, дадени на Украйна, нейни са 250.И си поръча 1000 южнокорейски.Та какво точно ще променят обещаните към 150 танка?
Една трета от 3700 те американски самолети (плюс 1000 самолета на южновиетнамските ВВС), загубени през виетнамската война са свалени от МИГ- ове. Защо тогава има проблем да се дадат Ф-ки на украинците. Въпрос с повишена трудност, не ли?То и Виетнамската война си беше “war by proxy” между САЩ и СССР+Китай. Китай основно помага с артилерия, муниции и леко стрелково оръжие. Макар и по това време руско-китайските отношения да са много лоши.
Миговете и Фантомите бяха с приблизително еднакви качества, защото през ВСВ САЩ и Великобитания дадоха достъп на руснаците до най-новите си технологии. От тогава са минали 60 години. Имаше няколко войни където се срещаха МИГ и Американски самолети. Ирак, Кувейт, Израел 3 пъти и там вече не беше както във Виетнам. В момента Ф16 "вижда" руския самолет 50 км.реди руския да го види, ракетите са ми с 50-60 км по голям обсег. Производствоти и поддръжката на Ф16 са доста по евтини от МИГ на летателен час. Глобалната система за захранване на самолетите с данни (сателити и АУАКСи) на американците е в пъти по-добра, ако руснаците изобщо имат. С две думи ако НАТО започне да воюва с Русия, на руснаците ще им се случи това което се случи в Дейр ес зор! Пълно унищожение!
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
Дълго време медиите дъвкаха темата за изпращане на танкове за Украйна. В крайна сметка Украйна получи това , което искаше. Така ще стане и със самолетите. Колебанията се преувеличават и отразяват с едри заглавия , за да се внушава западен разнобой за военната помощ към украйна.
Предполагам, че този въпрос не е обсъждан, но с предишната помощ, Украйна получи някоплко оръжейни системи, които могат да се носят само от самол;ети. Като например огромно коиличество JDAM миниции с китове за управление по Джи-Пи-Ес до целта. Встрани остана въпроса, пригодени ли са тези муниции да се изстрелват от Миг 29 или Су-25, или се очаква това да се изпълнява от западните изтребители. Всъщност, някои системи си прокараха бавно път в украинската армия, като например избухващите дронове, които чак сега виждаме да унищожават отдалече танкове на противника. Може и с JDAM минициите да е така, украинската армия просто да събере достатъчно количество преди да получи самолетите.
Същото е и с зенитни ракети въздух- въздух.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
Страховете да не би Украйна да напада обекти на територията на Русия с оръжията , които им се дават не търпят критика , защото Украйна неведнъж е атакувала успешно със свои дронове и ракетни системи руски военни обекти дълбоко във вътрешността на Русия на стотици километри от руско украинската граница. Реакцията на Русия изтегляне на тези свои военни бази още по далеч от Украйна.
не се научихте да отправяте въпросите си към източника на информация - за съжаление не разполагам със способноститите на Ванга, та май е най-добре да питате въпросният Гиркин
а относно самолетите от бай гън - явно не е назрял момента в който Русия има превъзходство на фронта - когато равновесието на силите следва да се възстанови )
Ебати и лицемерните лъжи. Вече се обучават пилоти от почти 6 месеца, няма "засега", решено е вече, както беше решено и с танковете. Даже са подготвени доставките и е въпрос само на конкретно прехвърляне в района на бойните действия.
Е тва е тъпото, че го цедят през няколко месеца. Междувременно хиляди украинци загубиха живота си, а московския сатрап им потроши държавата. Ако помощта идваше по-бързо и в по-големи количествата, рашките отдавна да са изкормени и червата им да висят по граничните стълбове.
А всъщност сделката за Ф-ките се пече зад кулисите. Останалото е прах в очите на монголите, също както беше и с танковете. Полша вече приготвя за трансфер своите Ф-16, украински пилоти се подготвят на тях.
"...Аз нямам никакви надежди за русия и руския народ. Дори да махнат путин, след няколко години на негово място ще нагласят някой по-голям изрод и от него. Причината е, че путин не е някой паднал от небето. путин е част и еманация на психологията на руския народ. Този народ е сбирщина от хора, които не могат да мислят. Не че са глупави, но те не могат да мислят. Ето например, през послединте 20г.-25г., стотици хиляди руснаци, ако не и милиони имаха възможност да напуснат родината си за кратко или за по-дълго време, някои и за постоянно. Те пътуват по света, някои на почивка, други на работа. От първо лице виждат, че никой по целия свят не им е враг. Никой не е настроен антируски, никой не ги мрази. След като се приберат в родината си обаче, същите тия руснаци започват да вярват и да мислят точно обратното. Те просто слушат това, което им казва пропагандата, макар че от личен опит са видяли, че е точно обратното. Ето това е народ от идиоти....."
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Добре казано, само да припомня, че в имаше време в което САЩ бяха и против пращането на ПВО системи за Украйна, против пращането на танкове за Украйна, но в крайна сметка пратиха тези оръжия на украинците. Така, че... след време сигурно ще пратят и изтребители на Украйна. Всяко нещо с времето си.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
До коментар [#47] от "zxp53317185":Т. Е. ще се покрият разходите на Германия и Франция, ще се преворажът Полша и Балтика и България ще може да си купи нови чорапи на военнослужещите.
До коментар [#38] от "tacheaux":Точно!! Написал си го ясно ! Но благодарение на такива заглавия по такива теми "изплуват" на повърхността работещите за Русия на Запад. А това е важно и ценно.. Могат да бъдат неутрализирани "OUTват" се
Аз ли съм тролчик??? Грам не си в час. Тези фондове са за компенсация на страните пращащи оръжие на Украйна. Германия и Франция са с предимство, после идва Полша и Балтика. Каквото остане е за Румъния и Чехия. Такива като теб пият една вода.
Съветският съюз доставя на Северен Виетнам оръжия, танкове, самолети, хеликоптери, артилерия, противовъздушни ракети и друго военно оборудване. Според руски източници дарената от Съветския съюз техника включва: 2000 танка; 1700 БТР ; 7000 артилерийски оръдия; над 5000 противовъздушни оръдия; 158 пускови установки за ракети земя-въздух; и 120 хеликоптера. След разпадането на Съветския съюз през 1991 г. официални представители на Руската федерация признаха, че СССР е разположил до 3000 войници във Виетнам по време на войната.
"Самолети за Украйна: Байдън каза "не" (засега)"Добре казано, само да припомня, че в имаше време в което САЩ бяха и против пращането на ПВО системи за Украйна, против пращането на танкове за Украйна, но в крайна сметка пратиха тези оръжия на украинците. Така, че... след време сигурно ще пратят и изтребители на Украйна. Всяко нещо с времето си.
Съгласен съм. Към момента руски самолети много рядко припарват до украинското небе. Като добавиш и Пейтриът.. няма да летят там. Комбинацията Брадли+Леопард+Абрамс и разни тежки оръдия не вещаят нищо добро за руснаците. Все пак да им остане някакво самоуважение. И без това е касапнциа.
До коментар [#34] от "spiegel":"...Аз нямам никакви надежди за русия и руския народ. Дори да махнат путин, след няколко години на негово място ще нагласят някой по-голям изрод и от него. Причината е, че путин не е някой паднал от небето. путин е част и еманация на психологията на руския народ. Този народ е сбирщина от хора, които не могат да мислят. Не че са глупави, но те не могат да мислят. Ето например, през послединте 20г.-25г., стотици хиляди руснаци, ако не и милиони имаха възможност да напуснат родината си за кратко или за по-дълго време, някои и за постоянно. Те пътуват по света, някои на почивка, други на работа. От първо лице виждат, че никой по целия свят не им е враг. Никой не е настроен антируски, никой не ги мрази. След като се приберат в родината си обаче, същите тия руснаци започват да вярват и да мислят точно обратното. Те просто слушат това, което им казва пропагандата, макар че от личен опит са видяли, че е точно обратното. Ето това е народ от идиоти....."
Вече успя да “защити“ живота на около 200 000 които наториха украинският чернозем а брояча на смъртта за степно-блатните монголоиди се върти все по-ускорено!!!
До коментар [#65] от "Любен":От военна гледна точка не е необходимо ( 20 год). Нито Путин ще е жив толкова време ( а без него тази война приключва но започва друга- вътре в Русия) нито Русия ще я има в този вид след 20 години. А "сша" ( както си се изразил) , както и целия свят ще имат нормални отношения с Украйна , нещо което се подразбира..
И какъв е смисълът на този пост? Просто да се заядеш? Ако беше отворил линка щеше да си наясно че нищо не се разбира за това какви пари може България да клеймне от този фонд.
В североизточните пияно кално вкиснати степи и блата останаха около 140 000 000 РОБИ Ала Пугачова им го каза много точно преди няколко месеца Бяхте КРЕПОСТНИ станахте РОБИ!!! Ситуацията там е като местене на гробище - ОТ ВЪТРЕ ПОМОЩ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОЧАКВА!!!
До коментар [#37] от "iak": Всъщност трите войни, които са от значение що се отнася до сравняване на оръжия са двете индо-пакистански и ирано-иракската война. Там индийците и иракчаните имат общо взето съветско оръжие, а пакистанците и иранците - американски. Воюващите страни имат приблизително едно и също ниво на подготовка на офицерския корпус, пилоти и дисциплина на войниците. В израело-арабския конфликт евреите щяха да победят дори и ако оръжията бяха разменени. Но след като са толкова добри нека да започват; защо се мотаят? Нали и аз това питам. Да започват с бомбардировките на Москва. Ако ще е шоу, нека да е шоу.
Военна гледна точка??? - това е икономика, кой говори за война гледна точка? Наясно ли сте колко е дълъг производственият цикъл на танкове, изтребители и т.н. стоки на сша? - нужни са години за да се проектират, внедрят в производство, тестват в реални условия, да се направят поръчки и да се продадат нови.....
Моля проверете по колко години траят войните на сша в Ирак, Афганистан, Виет Нам - и тогава вече можем да водим диалог за икономиката на сша.
До коментар [#68] от "selqnin":И какъв е смисълът на този пост? Просто да се заядеш? Ако беше отворил линка щеше да си наясно че нищо не се разбира за това какви пари може България да клеймне от този фонд.
Тъпако, България като държава нищо не "клеймва", фондът заплаща за оръжията за Украйна. Който доставя оръжие - той "клеймва", няма значение от коя държава е, а каква е стойността на доставеното оръжие.
Не съдете твърде строго нещото --- и то като футболистите ни - “ дава всичко от себе си“ сигурно никак не му е лесно да е слуга на пасоля с 11 месечното перманентно неразположение!
До коментар [#76] от "Любен": Както и очаквах се постарахте да се "разминете " с моя коментар и се отнсеохте в друга посока. Няма проблем,написали сте достатъчно други коментари както виждам , които обясняват реакцията Ви.:-)Достатъчна е лъжата в коментар 65 за" гражданската война започнала 2014 год"...
Безграничния фонд който няма търпение да финансира замяната на българското старо желязо за ново което ще бъде произведено след 6 години. Рано или късно реалността ще се изпречи пред теб и как ще се справиш когато осъзнаеш че живееш в балон?
Това е вярно особено в частта за големите количества съветско оръжие изпратено за Северен Виетнам и Виетконг, но тук трябва да се отбележи, че тези 3000 съветски военни не се включват в реалните бойни действия по време на войната. Те са били преди всичко военни инструктори и съветници. Докато САЩ праща по едно време 540 хиляди свои военни в Южен Виетнам. Но и те не са достатъчни да сломят съпротивата на Северен Виетнам и Виетконг, затова американците молят за помощ своите европейски съюзници, но те категорично отказват да участват в тази безумна американска война, затова след това САЩ искат помощ от страна на своите азиатски съюзници и я получават. Южна Корея праща 48 хиляди военни, Тайланд - 32 хиляди военни, Австралия - 50 хиляди военни, Филипините и Нова Зеландия около 2-3 хиляди военни. И въпреки тази помощ САЩ и техните съюзници отново се провалят да преодолеят съпротивата на Север Виетнам и Виетконг... и правят това което трябваше да направят още 1964, а именно да се изтеглят от страната и да оставят Южен и Северен Виетнам да си решат сами своята гражданска война.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
нима? ако ставаше дума за "военна" гледна точка - защо войните с участието на сша са по 20, дори 30 години продължителност?
междувременно украинците на фронта са на привършване, но благодарение на добрият дядо рей гън и неговият последовател - дядо бай гън, има едни 3000 муджахидина в Албания - носители на евро-атлантически ценности, които са с украинско самосъзнание.................
„Междувременно Франция и Австралия постигнаха споразумение за доставка на 155-милиметрови снаряди, които се използват от доставени от Запада на Украйна артилерийски обстановки от Франция, САЩ и Германия”.
Фондът финансира това което се договори между страните дарители и Украйна. А реалността е че е тъжно да си толкова беден (финансово и душевно), че да си дадеш задника за няколко рубли 😉
До коментар [#12] от "selqnin": "Западните лидери са предпазливи, защото смятат, че предоставянето на западни изтребители може да повиши напрежението и да послужи като аргумент в полза на тезата на Русия, че всъщност НАТО воюва в Украйна, а и че могат да си използват за удари по руска територия."
Западните лидери не само са предпазливи, но по-скоро страхливи. Нали тяхната територия не е бомбардирана, какво ги интересуват преживяванията на милиони цивилни украинци? А какво стана с договора от 1994г., според който САЩ, Великобритания и Русия трябва да осигуряват независимостта и целостта на Украйна? Защо след като западните съюзници виждаха многомесечните приготовления на Кремъл за нахлуване в Украйна и особено в началото на 2022г. струпването на 200 хилядната руска армия около украинските граници, противодействаха само с декларации, срещи и словесни предупреждения към Путлер? Коментирах още тогава, тоест преди година, когато се виждаше ясно, че обезумелия чекист няма да бъде спрян по този начин, че би могло да се предотврати руската инвазия съд задействане ако не на НАТО, то поне на двете държави по въпросния договор от 1994г., тоест САЩ и Великобритания. Именно на основата на този договор можеха да въведат в Украйна няколко моторизирани американски и английски батальона и съвместно с украинските подразделения да организират съвместни военни учения край северната и източна украински граници. Дали тогава кремълският нацист щеше да посмее да атакува украинската държава? Щеше като бито куче да си подвие опашката и да си изтегли войските назад. И това щеше да стане, защото кремълската хунта се е надявала на лек и бърз успех - завладяване на Киев за 3 дни, а след това и държавата за няколко седмици, а не на сериозен отпор от отсрещната страна, тоест от Запада. Както по-късно, по време на започналата война, се изрази видният дисидент и световен шахматен шампион Гари Каспаров - западните политици така и не разбраха, че насреща си имат бандит, срещу който трябва да се реагира твърдо и без уговорки. За съжаление западните политици проявиха мекушавост и предпазливост и позволиха на бандита да започне военната агресия, но от това пострада украинският народ и икономиката на цяла Европа.
Нашичкия льотчик в едно с гълъбарника си, проспаха златна възможност. Имаше време когато Украйна искаше миговете. Тогава трябваше да се договори нещо. Французите имат различни модификации Мираж 2000 на склад. Самолет ползван и обслужван от Гърция, така че съвсем близо има сервизна база. Холандци, норвежци, датчани имат доста Ф-16 който излиза от активна служба. Отново в Гърция е една от най-добрите сервизни бази в Европа. Можеше да се мисли за трампа. Даваме миговете на украинците, а западните съюзници ни снабдяват с техни образци. И с ПВО беше така, можехме да трампим. Ама не, тия недостойни задунайски пАцелуйковци, плюят на род и Родина и челобитно се прекланят пред Путлер, който покрай всичко друго обяви България за неприятелска. Генерали и нам-кво-си били а психиката им робска.
БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с фашизо-ромбоидални наклонности. Рашист = Сечение между ротационно-вакуумен хиперболоид с хиперсфероидален дебилоид.
До коментар [#37] от "iak":Всъщност трите войни, които са от значение що се отнася до сравняване на оръжия са двете индо-пакистански и ирано-иракската война. Там индийците и иракчаните имат общо взето съветско оръжие, а пакистанците и иранците - американски. Воюващите страни имат приблизително едно и също ниво на подготовка на офицерския корпус, пилоти и дисциплина на войниците. В израело-арабския конфликт евреите щяха да победят дори и ако оръжията бяха разменени. Но след като са толкова добри нека да започват; защо се мотаят? Нали и аз това питам. Да започват с бомбардировките на Москва. Ако ще е шоу, нека да е шоу.
Това са само лозунги от вестник работническо дело. Фактите са: 1. че радара на Ф16 вижда руския самолет 30-50 км. преди руския да го види. 2. Че американските ракети въздух, въздух са 50-100 км. по-далекобойни 3. Че Ф16 може да отработва няколко цели едновременно 4. Че пилота на Ф16 ще получава информация за бойното поле от космоса (сателитите) и АУАКСите, а пилота на руския няма да знае каккво го е ударило и от къде.
Това се наричат непреодолими предимства. А това което пишеш се нарича остарели лозунги от преди 2 поколения :)
И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
"Всъщност, някои системи си прокараха бавно път в украинската армия, като например избухващите дронове, които чак сега виждаме да унищожават отдалече танкове на противника. " Може би имаш предвид за тези системи като например - планиращите бомби, запуснати от изтребители от голяма височина, на 10-15 км отдалеченост от позициите на противника или от негови стратегически обекти?
Да, де. Един изрод от Вашата порода предложи в Бундестага да се спре всякаква помощ за Украйна, за да свършела войната колкото може по-скоро.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
Какво си играят на дребно, Украйна да си поиска ядрено оръжие и космически кораби.... щото досега по малко, нещо дребно...гаубици, РСЗО, танкче, самолетче.... само ги измъчват Украинците, освен ако не е това целта. А всъщност почнаха от каски и бронежилетки
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноНай - разумно би било да им дадем нашите МиГ - 29 и Су- 25, а в размяна да получим няколко Ф16.
Но за съжаление няма кой да преговаря от наша страна.
Драгомир Дончев
Рейтинг: 9 НеутралноСамо ще припомня, че той каза същото и за танковете миналата есен мисля. А после си промени мнението. Ще поживеем - ще видим.
evtimvz
Рейтинг: 1229 НеутралноИмам усещането, че се дава на час по лъжичка. Може би така трябва. Но всичко е за сметка на украинските хора, деца, жени, войници.
Слава на защитниците на Европа!!! Слава на героите от Украйна!!!
samoedin
Рейтинг: 4187 НеутралноУкрайна ще получи западни изтребители, само въпрос на време е това да се случи ! Но във времето кръвопролитието не намалява, а историята дотук показва, че колкото по - модерни оръжия имат украинците, толкова по - бързо поставят край на руската агресия срещу тях.......
evtimvz
Рейтинг: 1229 ГневноДо коментар [#1] от "zxp53317185": "Най - разумно би било да им дадем нашите МиГ - 29 и Су- 25, а в размяна да получим няколко Ф16. "
Най-добре е да спечелим нещичко от украйнската кръв.
До коментар [#1] от "zxp53317185":
К2
Рейтинг: 2707 НеутралноЗа сега! Така беше и със танковете и с хаймарсите. Но доставките си вървят.
SHADOWS of SOFIAdfjftriktrcdt
Рейтинг: 3825 НеутралноОт неадекватното Джо слийпи,какво друго можеш да очакваш,освен да не знае къде се намира..
shlshlshlshlJudjuk
Рейтинг: 2469 Неутрално"....Байдън изключи възможността Съединените щати да предоставят изтребители на Украйна...."
JudjukЩом Янкито казват че няма да изпратят, значи ще изпратят. Те и атомни бомби са готови да дадат на свирепата хунта, но малко ги е шубе.
Resurrection
Рейтинг: 2281 НеутралноАз не мога да разбера западът и това НАТО какво само се назландисват и гледат сеир отстрани та не нападнат всички заедно тъпата Русия?
В края на краищата тя е агресорът не Украйна!
brazza
Рейтинг: 1341 НеутралноЩе дадат, разбира се.
Далаверата, да де, войната трябва да върви.
Ето е одно мнение по въпроса:
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2023-01-30/tanks-from-us-and-germany-risk-a-wider-conflict-in-ukraine
spiegel
Рейтинг: 2024 НеутралноПак Холандия и Полша ще дърпат напред.
selqnin
Рейтинг: 2613 НеутралноДо коментар [#3] от "evtimvz":
За съжаление свободният свят показа колебание в първите месеци на войната и забави доставките на модерно и тежко оръжие и това окуражи монголоидните орди!!!
Любен
Рейтинг: 1538 Веселомай засега само Русия изпраща самолети към Украйна...
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#1] от "zxp53317185":
То пък защото този който ще даде Ф16ките има милиони на склад и е готов да ги раздава без пари на всички които са се освободили от старите си Мигове.
Resurrection
Рейтинг: 2281 НеутралноДо коментар [#13] от "Любен":
Що бе? Той Путин нали нямаше да напада?
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1683 Неутралносега е моментът.Даваме нашите безценни МиГове и получаваме Ф16.Мигчетата така и така са близо до скраб-вече няма къде да се ремонтират.Идват 20 Ф ки ,пазят ни нашите съюзници и нашите пилоти се обучават и катодойдат новите ни самолети всичко вече щее нормалнои проиграно.Е вярно на другаря Радев ще му дърпат ушичките от Масква.Вярно няколко български летци няма давзимат полетни часове.Но кое е по важно-интересът на България или интересът на резидента или група летци.
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноДо коментар [#5] от "evtimvz":
Не мисля че ще е разумно само от наша гледна точка, а и от тяхна.
Разполагат с вече обучени пилоти, резервни части и възможности за обслужване, съответно самолетите могат да бъдат използвани възможно най - бързо.
Любен
Рейтинг: 1538 НеутралноДо коментар [#15] от "Resurrection":
Путин зашитава живота
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1521 НеутралноЕдна трета от 3700 те американски самолети (плюс 1000 самолета на южновиетнамските ВВС), загубени през виетнамската война са свалени от МИГ- ове.
Защо тогава има проблем да се дадат Ф-ки на украинците. Въпрос с повишена трудност, не ли?
То и Виетнамската война си беше “war by proxy” между САЩ и СССР+Китай. Китай основно помага с артилерия, муниции и леко стрелково оръжие. Макар и по това време руско-китайските отношения да са много лоши.
spiegel
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#18] от "Любен":
Сам не знаеш колко си прав. Вярно е, всичко опира до живота му.
evtimvz
Рейтинг: 1229 ГневноДо коментар [#17] от "zxp53317185":
Да, така казано е разумно. Но първият ти текст звучеше подозрително.
bobhunter
Рейтинг: 651 НеутралноНе е никак интересно, докъде ще доведе ескалацията на войната на територията на Украйна. По- скоро е трагично и съвсем не неизбежно. Въпросът е кога ще надделее разумът и Християнската душа на воюващите; кога ще се чува все по- ясно и по- гръмко гласът на Терсита, а Одисей няма да бъде приеман повече за герой. За да се постигне мирът всички трябва широко да си отворят очите и дадат вола на разума, да се разбере "HOW IT HAS BEGUN", за да се предложи нещо, на което никой да не е в състояние да устои!
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноМилиони не, но хиляди - със сигурност.
https://www.wdmma.org/united-states-air-force.php
А дали ще са без пари - ми не, няма да са без пари, а ще бъдат заплатени от съответните фондове. Има ленд лийз, има фондове на ЕС итн.
Любен
Рейтинг: 1538 НеутралноДо коментар [#20] от "spiegel":
и до волята на милиони граждани на Украйна възстанали срещу нацисткият режим в кийв...
К2
Рейтинг: 2707 НеутралноДаа! Защитава си живота седейки в бункера. SHADOWS of SOFIA
Günther
Рейтинг: 1921Еееееее! Ама как без Ф-35 ще победим кървавото джудже?! Г-н Байдън ме разочарова!
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#23] от "zxp53317185":
Гаранция американците са толкова тъпи че да си продадат активната бойна авияция а също така Гюнтер от Кьолн е супер хепи да плаща с данъците си за превъоръжаване на някаква мизерна балканска страна.
brazza
Рейтинг: 1341 НеутралноПолша се похвали, че от общо към 400 танка, дадени на Украйна, нейни са 250.
И си поръча 1000 южнокорейски.
Та какво точно ще променят обещаните към 150 танка?
evtimvz
Рейтинг: 1229 ГневноДо коментар [#16] от "dolna4erti4ka":
И преди го казах. Така представени твоите желания са подозрителни. Или с други думи, твоето желание е единствено да спечелим нещичко от войната и от украинската кръв. Можеш да го мотивираш по друг начин.
tacheaux
Рейтинг: 4575 НеутралноНе само самолети... И танкове изпраща... Стотици пленени руски танкове са вече в украински ръце, които украинците няма да ги пазят като трофеи , а ще ги ползват в битките срещу руските нашественици. Други хиляди руски танкове са в Украйна вече като скрап за металургичната промишленост на Украйна.
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноФондовете на ЕС не ги плаща само Гюнтер, а колкото и да не ти се вярва ги плащаш и ти, Ганьо 😉
Hawaii
Рейтинг: 6073 ВеселоХа-хааааа
Чеченците на РАМАДАН,
Бурятите - ШУЙГОВЦИ
и ПАНДИЗЧИИТЕ на КЕБАПЧИЯТА
Те ли играят ролята на "милионите въстаници"
ха-хаааааааа
Hawaii
Рейтинг: 6073 ВеселоЩе променят КАЧЕСТВОТО.
Едно е да се биеш с тояга,
друго е с картечница в ръка
spiegel
Рейтинг: 2024 ВеселоДо коментар [#24] от "Любен":
Затова ли Гиркин се оплакваше, че никой от тези милиони не влиза в "донбаската армия", та се налага внос на въстаници от Русия?
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#31] от "zxp53317185":
Това което се събира от всички Ганьовци стига ли поне за лявото крило на един Ф16?
Любен
Рейтинг: 1538 ВеселоДо коментар [#30] от "tacheaux":
ай, ай, ай!
- горките руснаци - налага ли се отново да претопяват лопати и кирки?
iak
Рейтинг: 1947 НеутралноМиговете и Фантомите бяха с приблизително еднакви качества, защото през ВСВ САЩ и Великобитания дадоха достъп на руснаците до най-новите си технологии. От тогава са минали 60 години. Имаше няколко войни където се срещаха МИГ и Американски самолети. Ирак, Кувейт, Израел 3 пъти и там вече не беше както във Виетнам. В момента Ф16 "вижда" руския самолет 50 км.реди руския да го види, ракетите са ми с 50-60 км по голям обсег. Производствоти и поддръжката на Ф16 са доста по евтини от МИГ на летателен час. Глобалната система за захранване на самолетите с данни (сателити и АУАКСи) на американците е в пъти по-добра, ако руснаците изобщо имат.
С две думи ако НАТО започне да воюва с Русия, на руснаците ще им се случи това което се случи в Дейр ес зор! Пълно унищожение! И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
tacheaux
Рейтинг: 4575 НеутралноДълго време медиите дъвкаха темата за изпращане на танкове за Украйна. В крайна сметка Украйна получи това , което искаше. Така ще стане и със самолетите. Колебанията се преувеличават и отразяват с едри заглавия , за да се внушава западен разнобой за военната помощ към украйна.
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноДо коментар [#35] от "aleksandarr":
Не знам, ти ми кажи?
https://www.focus-news.net/novini/mejdunarodni/ES-odobri-razshiryavaneto-na-fonda-ot-koito-dostavya-na-oruzhiya-na-Ukraina-1498850
aetoh
Рейтинг: 196 ВеселоТой байдьн не е разбрал въпроса, добре,че си има кукловод
Realist
Рейтинг: 4416 ВеселоПредполагам, че този въпрос не е обсъждан, но с предишната помощ, Украйна получи някоплко оръжейни системи, които могат да се носят само от самол;ети. Като например огромно коиличество JDAM миниции с китове за управление по Джи-Пи-Ес до целта. Встрани остана въпроса, пригодени ли са тези муниции да се изстрелват от Миг 29 или Су-25, или се очаква това да се изпълнява от западните изтребители. Всъщност, някои системи си прокараха бавно път в украинската армия, като например избухващите дронове, които чак сега виждаме да унищожават отдалече танкове на противника. Може и с JDAM минициите да е така, украинската армия просто да събере достатъчно количество преди да получи самолетите.
Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.Същото е и с зенитни ракети въздух- въздух.
mitko11
Рейтинг: 2717 ВеселоДо коментар [#22] от "bobhunter":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовРуско тролче, как се съчетават християнската душа и иранските мюсюлмани, а също и кадировците ?
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#39] от "zxp53317185":
Нищо не разбрах от този линк за приноса на Ганьо в бюджета???
tacheaux
Рейтинг: 4575 НеутралноСтраховете да не би Украйна да напада обекти на територията на Русия с оръжията , които им се дават не търпят критика , защото Украйна неведнъж е атакувала успешно със свои дронове и ракетни системи руски военни обекти дълбоко във вътрешността на Русия на стотици километри от руско украинската граница. Реакцията на Русия изтегляне на тези свои военни бази още по далеч от Украйна.
mitko11
Рейтинг: 2717 ВеселоДо коментар [#36] от "Любен":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазовhttps://i.ibb.co/Wnhtprh/IMG-77d491cbb4793d8665f2961af5d23e32-V.jpg
Любен
Рейтинг: 1538 ВеселоДо коментар [#34] от "spiegel":
не се научихте да отправяте въпросите си към източника на информация - за съжаление не разполагам със способноститите на Ванга, та май е най-добре да питате въпросният Гиркин
а относно самолетите от бай гън - явно не е назрял момента в който Русия има превъзходство на фронта - когато равновесието на силите следва да се възстанови )
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноАко не си разбрал, държавите участват пропорционално във финансирането на еврофондовете според съответно БВП 😉
georgievb
Рейтинг: 2039 НеутралноЕбати и лицемерните лъжи. Вече се обучават пилоти от почти 6 месеца, няма "засега", решено е вече, както беше решено и с танковете. Даже са подготвени доставките и е въпрос само на конкретно прехвърляне в района на бойните действия.
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdcornucopia
Рейтинг: 498 НеутралноДо коментар [#3] от "
Е тва е тъпото, че го цедят през няколко месеца. Междувременно хиляди украинци загубиха живота си, а московския сатрап им потроши държавата.
Ако помощта идваше по-бързо и в по-големи количествата, рашките отдавна да са изкормени и червата им да висят по граничните стълбове.
Фюриозо
Рейтинг: 741 НеутралноА всъщност сделката за Ф-ките се пече зад кулисите. Останалото е прах в очите на монголите, също както беше и с танковете. Полша вече приготвя за трансфер своите Ф-16, украински пилоти се подготвят на тях.
mitko11
Рейтинг: 2717 ЛюбопитноДо коментар [#34] от "spiegel":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов"...Аз нямам никакви надежди за русия и руския народ. Дори да махнат путин, след няколко години на негово място ще нагласят някой по-голям изрод и от него. Причината е, че путин не е някой паднал от небето. путин е част и еманация на психологията на руския народ. Този народ е сбирщина от хора, които не могат да мислят. Не че са глупави, но те не могат да мислят. Ето например, през послединте 20г.-25г., стотици хиляди руснаци, ако не и милиони имаха възможност да напуснат родината си за кратко или за по-дълго време, някои и за постоянно. Те пътуват по света, някои на почивка, други на работа. От първо лице виждат, че никой по целия свят не им е враг. Никой не е настроен антируски, никой не ги мрази. След като се приберат в родината си обаче, същите тия руснаци започват да вярват и да мислят точно обратното. Те просто слушат това, което им казва пропагандата, макар че от личен опит са видяли, че е точно обратното. Ето това е народ от идиоти....."
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#47] от "zxp53317185":
Т. Е. ще се покрият разходите на Германия и Франция, ще се преворажът Полша и Балтика и България ще може да си купи нови чорапи на военнослужещите.
Иво
Рейтинг: 4300 Любопитно"Самолети за Украйна: Байдън каза "не" (засега)"
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Добре казано, само да припомня, че в имаше време в което САЩ бяха и против пращането на ПВО системи за Украйна, против пращането на танкове за Украйна, но в крайна сметка пратиха тези оръжия на украинците. Така, че... след време сигурно ще пратят и изтребители на Украйна. Всяко нещо с времето си.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4325 НеутралноЗа всички кудкудякащи неразумно юроди по-горе-
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Прочетете ВНИМАТЕЛНО!!!
https://blitz.bg/analizi-i-komentari/rand-corporation-vreme-e-da-se-ogranichi-konfliktt-v-ukrayna-veche-ne-e-izgoden-za-sashch_news934263.html
zxp53317185
Рейтинг: 2445 Неутрално🤦
Тези фондове са за въоръжаването на Украйна, тролчик, не за България 😉
magelan
Рейтинг: 1007 НеутралноДо коментар [#38] от "tacheaux":Точно!! Написал си го ясно ! Но благодарение на такива заглавия по такива теми "изплуват" на повърхността работещите за Русия на Запад. А това е важно и ценно.. Могат да бъдат неутрализирани "OUTват" се
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#55] от "zxp53317185":
Аз ли съм тролчик??? Грам не си в час. Тези фондове са за компенсация на страните пращащи оръжие на Украйна. Германия и Франция са с предимство, после идва Полша и Балтика. Каквото остане е за Румъния и Чехия. Такива като теб пият една вода.
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноДо коментар [#57] от "aleksandarr":
Глупости 😃🤦
plynii
Рейтинг: 1226 НеутралноСъветският съюз доставя на Северен Виетнам оръжия, танкове, самолети, хеликоптери, артилерия, противовъздушни ракети и друго военно оборудване. Според руски източници дарената от Съветския съюз техника включва: 2000 танка; 1700 БТР ; 7000 артилерийски оръдия; над 5000 противовъздушни оръдия; 158 пускови установки за ракети земя-въздух; и 120 хеликоптера.
След разпадането на Съветския съюз през 1991 г. официални представители на Руската федерация признаха, че СССР е разположил до 3000 войници във Виетнам по време на войната.
Tod
Рейтинг: 746 НеутралноСъгласен съм. Към момента руски самолети много рядко припарват до украинското небе. Като добавиш и Пейтриът.. няма да летят там. Комбинацията Брадли+Леопард+Абрамс и разни тежки оръдия не вещаят нищо добро за руснаците. Все пак да им остане някакво самоуважение. И без това е касапнциа.
tacheaux
Рейтинг: 4575 НеутралноЦитатът от кого е?
vassilun
Рейтинг: 4828 НеутралноДо коментар [#18] от "Любен":
"Путин защитава живота."
На убитите в последните няколко дни в Харков и Херсон цивилни? Те едва ли искат с бомби и ракети да им се "защитава живота"!
matiz
Рейтинг: 238 НеутралноДа,французите биха могли да предложат един по-съвременен самолет
https://youtu.be/Fe9okYSsY54
selqnin
Рейтинг: 2613 НеутралноДо коментар [#18] от "Любен":
Вече успя да “защити“ живота на около 200 000
които наториха украинският чернозем
а брояча на смъртта за степно-блатните монголоиди се върти все по-ускорено!!!
Любен
Рейтинг: 1538 НеутралноДо коментар [#62] от "vassilun":
това са нещастията на гражданската война започнала през 2014та...
но не се притеснявайте - сша ще бъде зад Украйна колкото дълго е необходимо - дори 20 години ако трябва.......
penetrating
Рейтинг: 8507 Неутрално“Не”? По-скоро е “Не сега”, но е необходимо да е по-бързо…
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertk_
Рейтинг: 2662 НеутралноИ кой ще лети в реален бой и мисия на тия самолети?
Това не са самолетчета в пясъчника на детската площадка, нали.
selqnin
Рейтинг: 2613 ВеселоДо коментар [#43] от "aleksandarr":
Това че не разбирате много неща не е нито изненада нито новина!!!
Любен
Рейтинг: 1538 Неутралномеждувременно украинците :
https://trud.bg/дарени-генератори-от-българия-се-продават-в-украйна-през-olx/
Относно изискваните от кийв самолети - предлагам да следим олх и за техните обяви....
selqnin
Рейтинг: 2613 ВеселоДо коментар [#49] от "cornucopia":
++++++++
Bis dat, qui cito dat - Двойно дава този, който дава навреме (Публий Сир).
magelan
Рейтинг: 1007 НеутралноДо коментар [#65] от "Любен":От военна гледна точка не е необходимо ( 20 год). Нито Путин ще е жив толкова време ( а без него тази война приключва но започва друга- вътре в Русия) нито Русия ще я има в този вид след 20 години. А "сша" ( както си се изразил) , както и целия свят ще имат нормални отношения с Украйна , нещо което се подразбира..
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#68] от "selqnin":
И какъв е смисълът на този пост? Просто да се заядеш? Ако беше отворил линка щеше да си наясно че нищо не се разбира за това какви пари може България да клеймне от този фонд.
selqnin
Рейтинг: 2613 НеутралноДо коментар [#51] от "mitko11":
В североизточните пияно кално вкиснати степи и блата
останаха около 140 000 000 РОБИ
Ала Пугачова им го каза много точно преди няколко месеца
Бяхте КРЕПОСТНИ станахте РОБИ!!!
Ситуацията там е като местене на гробище -
ОТ ВЪТРЕ ПОМОЩ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОЧАКВА!!!
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1521 НеутралноДо коментар [#37] от "iak":
Всъщност трите войни, които са от значение що се отнася до сравняване на оръжия са двете индо-пакистански и ирано-иракската война. Там индийците и иракчаните имат общо взето съветско оръжие, а пакистанците и иранците - американски. Воюващите страни имат приблизително едно и също ниво на подготовка на офицерския корпус, пилоти и дисциплина на войниците.
В израело-арабския конфликт евреите щяха да победят дори и ако оръжията бяха разменени.
Но след като са толкова добри нека да започват; защо се мотаят? Нали и аз това питам. Да започват с бомбардировките на Москва. Ако ще е шоу, нека да е шоу.
selqnin
Рейтинг: 2613 ВеселоДо коментар [#54] от "КМЕТ В СЯНКА":
Страхотен “достоверен и авторитетен източник“
нали знаете къде точно да си го ------поставите!
Любен
Рейтинг: 1538 НеутралноДо коментар [#71] от "magelan":
Военна гледна точка??? - това е икономика, кой говори за война гледна точка?
Наясно ли сте колко е дълъг производственият цикъл на танкове, изтребители и т.н. стоки на сша?
- нужни са години за да се проектират, внедрят в производство, тестват в реални условия, да се направят поръчки и да се продадат нови.....
Моля проверете по колко години траят войните на сша в Ирак, Афганистан, Виет Нам - и тогава вече можем да водим диалог за икономиката на сша.
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноТъпако, България като държава нищо не "клеймва", фондът заплаща за оръжията за Украйна. Който доставя оръжие - той "клеймва", няма значение от коя държава е, а каква е стойността на доставеното оръжие.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4325 НеутралноДо коментар [#53] от "Иво":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ВСЕ ОЩЕ не са изпратили танкове.
selqnin
Рейтинг: 2613 ВеселоДо коментар [#58] от "zxp53317185":
Не съдете твърде строго нещото ---
и то като футболистите ни - “ дава всичко от себе си“
сигурно никак не му е лесно
да е слуга на пасоля с 11 месечното перманентно неразположение!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4325 НеутралноДо коментар [#56] от "magelan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ще ги убивате ли?
magelan
Рейтинг: 1007 НеутралноДо коментар [#76] от "Любен": Както и очаквах се постарахте да се "разминете " с моя коментар и се отнсеохте в друга посока. Няма проблем,написали сте достатъчно други коментари както виждам , които обясняват реакцията Ви.:-)Достатъчна е лъжата в коментар 65 за" гражданската война започнала 2014 год"...
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#77] от "zxp53317185":
Безграничния фонд който няма търпение да финансира замяната на българското старо желязо за ново което ще бъде произведено след 6 години. Рано или късно реалността ще се изпречи пред теб и как ще се справиш когато осъзнаеш че живееш в балон?
alenazora
Рейтинг: 132 НеутралноСащисани самолети за Украйна има от 2004 насам: кой мислите спонсорира оранжевите революции и майдани?
Иво
Рейтинг: 4300 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "plynii":
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Това е вярно особено в частта за големите количества съветско оръжие изпратено за Северен Виетнам и Виетконг, но тук трябва да се отбележи, че тези 3000 съветски военни не се включват в реалните бойни действия по време на войната. Те са били преди всичко военни инструктори и съветници. Докато САЩ праща по едно време 540 хиляди свои военни в Южен Виетнам. Но и те не са достатъчни да сломят съпротивата на Северен Виетнам и Виетконг, затова американците молят за помощ своите европейски съюзници, но те категорично отказват да участват в тази безумна американска война, затова след това САЩ искат помощ от страна на своите азиатски съюзници и я получават. Южна Корея праща 48 хиляди военни, Тайланд - 32 хиляди военни, Австралия - 50 хиляди военни, Филипините и Нова Зеландия около 2-3 хиляди военни. И въпреки тази помощ САЩ и техните съюзници отново се провалят да преодолеят съпротивата на Север Виетнам и Виетконг... и правят това което трябваше да направят още 1964, а именно да се изтеглят от страната и да оставят Южен и Северен Виетнам да си решат сами своята гражданска война.
мики маус
Рейтинг: 2009 Весело“Байдън каза "не"”
Байдън очевидно е путинофил.
Нашите атлантически балалайки, досега да са изпратили в Украйна половината налична техника на БА.
Любен
Рейтинг: 1538 НеутралноДо коментар [#81] от "magelan":
нима? ако ставаше дума за "военна" гледна точка - защо войните с участието на сша са по 20, дори 30 години продължителност?
междувременно украинците на фронта са на привършване, но благодарение на добрият дядо рей гън и неговият последовател - дядо бай гън, има едни 3000 муджахидина в Албания - носители на евро-атлантически ценности, които са с украинско самосъзнание.................
pwq381057889
Рейтинг: 20 Неутрално„Междувременно Франция и Австралия постигнаха споразумение за доставка на 155-милиметрови снаряди, които се използват от доставени от Запада на Украйна артилерийски обстановки от Франция, САЩ и Германия”.
артилерийски какво?
zxp53317185
Рейтинг: 2445 НеутралноДо коментар [#82] от "aleksandarr":
Фондът финансира това което се договори между страните дарители и Украйна. А реалността е че е тъжно да си толкова беден (финансово и душевно), че да си дадеш задника за няколко рубли 😉
мики маус
Рейтинг: 2009 ВеселоЧак пък самолети.
И курабиите вършат работа. Питайте Виктория ФакДъИЮ Нюланд.
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2644 НеутралноШолц-Щирлиц е ясен, Байдън е много отдавна в политиката, а Макрон е най-интересният за наблюдение.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)alenazora
Рейтинг: 132 НеутралноДо коментар [#89] от "мики маус":
Самолети с "дипломатическа поща" за американското посолство в Киев - такива не минават митнически проверки и носят тонове "писма"
Julian Mall
Рейтинг: 3779 ВеселоАз пък викам да им дадем първият Ф-16 който ще получим през 2025г.! По-добре миг свобода отколкото живот в робство
bek
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#12] от "selqnin":
"Западните лидери са предпазливи, защото смятат, че предоставянето на западни изтребители може да повиши напрежението и да послужи като аргумент в полза на тезата на Русия, че всъщност НАТО воюва в Украйна, а и че могат да си използват за удари по руска територия."
Западните лидери не само са предпазливи, но по-скоро страхливи. Нали тяхната територия не е бомбардирана, какво ги интересуват преживяванията на милиони цивилни украинци?
А какво стана с договора от 1994г., според който САЩ, Великобритания и Русия трябва да осигуряват независимостта и целостта на Украйна? Защо след като западните съюзници виждаха многомесечните приготовления на Кремъл за нахлуване в Украйна и особено в началото на 2022г. струпването на 200 хилядната руска армия около украинските граници, противодействаха само с декларации, срещи и словесни предупреждения към Путлер?
Коментирах още тогава, тоест преди година, когато се виждаше ясно, че обезумелия чекист няма да бъде спрян по този начин, че би могло да се предотврати руската инвазия съд задействане ако не на НАТО, то поне на двете държави по въпросния договор от 1994г., тоест САЩ и Великобритания.
Именно на основата на този договор можеха да въведат в Украйна няколко моторизирани американски и английски батальона и съвместно с украинските подразделения да организират съвместни военни учения край северната и източна украински граници.
Дали тогава кремълският нацист щеше да посмее да атакува украинската държава? Щеше като бито куче да си подвие опашката и да си изтегли войските назад. И това щеше да стане, защото кремълската хунта се е надявала на лек и бърз успех - завладяване на Киев за 3 дни, а след това и държавата за няколко седмици, а не на сериозен отпор от отсрещната страна, тоест от Запада.
Както по-късно, по време на започналата война, се изрази видният дисидент и световен шахматен шампион Гари Каспаров - западните политици така и не разбраха, че насреща си имат бандит, срещу който трябва да се реагира твърдо и без уговорки.
За съжаление западните политици проявиха мекушавост и предпазливост и позволиха на бандита да започне военната агресия, но от това пострада украинският народ и икономиката на цяла Европа.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4325 НеутралноДо коментар [#75] от "selqnin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Хората са с имената си анонимно хейтърче.
aleksandarr
Рейтинг: 2106 НеутралноДо коментар [#88] от "zxp53317185":
Не те разбрах какво казваш? Какви задници и защо някой да дава рубли за тях?
tsyrvulan.second
Рейтинг: 1826 НеутралноНашичкия льотчик в едно с гълъбарника си, проспаха златна възможност. Имаше време когато Украйна искаше миговете. Тогава трябваше да се договори нещо. Французите имат различни модификации Мираж 2000 на склад. Самолет ползван и обслужван от Гърция, така че съвсем близо има сервизна база. Холандци, норвежци, датчани имат доста Ф-16 който излиза от активна служба. Отново в Гърция е една от най-добрите сервизни бази в Европа. Можеше да се мисли за трампа. Даваме миговете на украинците, а западните съюзници ни снабдяват с техни образци. И с ПВО беше така, можехме да трампим. Ама не, тия недостойни задунайски пАцелуйковци, плюят на род и Родина и челобитно се прекланят пред Путлер, който покрай всичко друго обяви България за неприятелска. Генерали и нам-кво-си били а психиката им робска.
БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с фашизо-ромбоидални наклонности. Рашист = Сечение между ротационно-вакуумен хиперболоид с хиперсфероидален дебилоид.iak
Рейтинг: 1947 ВеселоТова са само лозунги от вестник работническо дело.
Фактите са:
1. че радара на Ф16 вижда руския самолет 30-50 км. преди руския да го види.
2. Че американските ракети въздух, въздух са 50-100 км. по-далекобойни
3. Че Ф16 може да отработва няколко цели едновременно
4. Че пилота на Ф16 ще получава информация за бойното поле от космоса (сателитите) и АУАКСите, а пилота на руския няма да знае каккво го е ударило и от къде.
Това се наричат непреодолими предимства. А това което пишеш се нарича остарели лозунги от преди 2 поколения :) И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
bek
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#41] от "Realist":
"Всъщност, някои системи си прокараха бавно път в украинската армия, като например избухващите дронове, които чак сега виждаме да унищожават отдалече танкове на противника. "
Може би имаш предвид за тези системи като например - планиращите бомби, запуснати от изтребители от голяма височина, на 10-15 км отдалеченост от позициите на противника или от негови стратегически обекти?
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2644 НеутралноДа, де. Един изрод от Вашата порода предложи в Бундестага да се спре всякаква помощ за Украйна, за да свършела войната колкото може по-скоро. Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
стига толкова
Рейтинг: 608 НеутралноКакво си играят на дребно, Украйна да си поиска ядрено оръжие и космически кораби.... щото досега по малко, нещо дребно...гаубици, РСЗО, танкче, самолетче.... само ги измъчват Украинците, освен ако не е това целта. А всъщност почнаха от каски и бронежилетки
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"