Аааааа,изостанал си!Кирките и лопатите и те свършиха ,и сега избиват гироите на Окраина с камънье и дърве. Слава на Окраина,ръзбийш ли.💋🐵🥳🤡👍
Много съм прост
Кофти времена предстоят за тамошните боклукчави dejmos-и. Дано и у нас да доживеем. Например, поне една нова прическа по френски тертип където е бил МОЧА...
Абе русоробски гений, едно време националните предатели са ги бесели по площадите. Та това, че заслужено ги разследват и съдят нищо не е. И като искаш да си изказваш свободно мнението заминавай в матушката ти, русийската педерацийка. И пробвай ей така, свободничко, само да вдигнеш един бял лист хартия на червения ви площад да речем.
Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
Палачинката се обърна...и сега...Олеле...Помння как бодро маршируваха гнидите в Киев на 24 02 22 Ра....а сега,забравили Киев,Берлин,Лисабон...чегъртат по клавиатурата как украинците не могат да грешат по 10 000 на ден , а само по 1 000.. .
Показателна статия за неонацисткия терор над украинците, които не са евакуирали заедно с руската армия = Те за това е СВО на Русия в опит да спре Украинската гражданска война, избухнала след преврата на Майдана.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
"Страх и подозрение дебнат по улиците на Херсон" - цитат от статията
Ама как так, чакайте бе хора (и тролове), няли в териториите под контрол на бандеровската хунта населението се наслаждава на свобода, демокрация, европейски цености .... кви се сега тези терор, страхове, доносничество ... сякаш статията е за България от 50-те години.
Искаш "възродителен процес" и "голяма екскурзия" ... а после аз съм бил комуне, а ти баш демократин ?!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
бийте плюсове на путлеровите тролове , за да се харчи Путя за бонуси и да няма за ракети Глори то Юкрейн буустеризирайте се , ратифицирайте истанбулската , свалете гешев и не яжте свинско с кето хляб
Напрежението в Херсон се изостря от почти ежедневния обстрел от руски войски, окопани от другата страна на река Днепър. Някои семейства са разделени, като членовете им живеят от различни страни на реката."
Украинците да се солидаризират и да бъдат единни срещу истинския им враг, другото с времето ще си дойде на мястото.....
В Netflix ила един много хубав филм за отражението на сблъсъка между ЕТА и испанското правителство върху личния живот на местните от двете страни. Започва от времето на самия сблъсък и свършва в ново време с примиряването на хората помежду им. Този който днес се чувства герой утре може да оцени живота си като изгубен.
Много хубав филм. Казва се Майшабел (Maixabel). Това е име.
" Искаш "възродителен процес" и "голяма екскурзия" ... а после аз съм бил комуне, а ти баш демократин ?!"
То колаборационистите и сами се изнасят нататък, няма нужда украинците да ги гонят. Те си знаят какво са вършили, докато руснаците са окупирали Украйна.....
До коментар [#16] от "dark'star":Ти не четеш ли бе, тия са предатели, заклели са се на чужда държава и са приели чуждо гражданство. По-добре ли ще им е в украински затвор.Да си отиват при Путлер
Както виждаш, някои отидоха, а други чакат той да дойде при тях. :-) Поне се надяват на промяна и по-нормално управление в Киев ... > за това не са заминали, а са останали = По цяла Украйна е така!
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Показателна статия за неонацисткия терор над украинците, които не са евакуирали заедно с руската армия = Те за това е СВО на Русия в опит да спре Украинската гражданска война, избухнала след преврата на Майдана.
В Netflix ила един много хубав филм за отражението на сблъсъка между ЕТА и испанското правителство върху личния живот на местните от двете страни. Започва от времето на самия сблъсък и свършва в ново време с примиряването на хората помежду им. Този който днес се чувства герой утре може да оцени живота си като изгубен. Много хубав филм. Казва се Майшабел (Maixabel). Това е име.
Тук има в пъти повече смърт. Има малки деца които дълго време ще помнят сирени, бомби и убийства. Според мен поне три-четири поколения след най-младото поколение ще минат преди да има помирение. А само преди година в Херсон си живееха спокойно и даже красиво всички заедно, в една страна
https://postimg.cc/TyKC6Pzy Тази рисунка на дете казва всичко. И, интересно, като нашите колхозници обичали много всичко руско, но никой не отива там да живее!? Е, на някой им се наложи насила, минаха някакви депортации, сега ще разберат от близо какво е това "руска самобитност в действие"!
" Ежедневен обстрел от РусияНапрежението в Херсон се изостря от почти ежедневния обстрел от руски войски, окопани от другата страна на река Днепър. Някои семейства са разделени, като членовете им живеят от различни страни на реката."Украинците да се солидаризират и да бъдат единни срещу истинския им враг, другото с времето ще си дойде на мястото.....
Украйна ще се "Соледар ... изира" докатто се ометат неонацистите от Киев, а за украинците кахър да нямаш - армиите на ЛДНР приемат предостатъчно доброволци от цяла Украйна = като изключим бандерите, поне половината от украинците се обединяват около идеята да си върнат Украйна с помощта на Русия и миньорите от Донбас, та ... с времето да си дойде на мястото.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Хахах, смешник. В същото време граждани на Русия имат цяло подразделение което се бие на страната на Украйна и е под командването на ВСУ. Тези хора искат помощ от Украйна да освободят РФ от нацисткия режим в Кремъл. Не ли?
мога само да предполагам > Донбас като цяло бе доста про-западно настроен, преди Киев да започне да го бомбардира и обстрелва. Сега не зная как е, под обстрел от ВСУ може да са си променили мнението.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Хахах, смешник. В същото време граждани на Русия имат цяло подразделение което се бие на страната на Украйна и е под командването на ВСУ. Тези хора искат помощ от Украйна да освободят РФ от нацисткия режим в Кремъл. Не ли?[/quote]
То пък щото в армията на ДНР няма цели подразделения на ВСУ избили азовци и кракенци и преминали на страната на ДНР или цели части от одесити и други части на Украйна все още под контрола на Киев = ами гражданска война е ?! Не знаеш или не искаш да знаеш?
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
Не вярвам на очите си че точно Ройтерс са пуснали тази статия точно описваща атмосферата в "освободените територии" на Украйна. Всичко е както по времето на сталинизма от 30-те години на миналият век.
А към 08.10 в Бахмут според Рибаря положението е следното: "В Бахмуте подразделения ЧВК «Вагнер» заняли практически всю многоэтажную застройку, фактически ликвидировав все крупные укрепрайоны ВСУ.
В данный момент бои идут в частном секторе и в районе самолёта-памятника МиГ-17."
За кой ли път лъжеш като дрипав руски олигофрен, няколко пъти се показваха видеа от Донбас от 2021, 2022, след невероятните 9-год. украински "масирани бомбардировки", пропусна ли ги!? Имаше и за Мариупол пак през 2021 и 2022-а, и тях ли пропусна, нацистче?!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"То пък щото в армията на ДНР няма цели подразделения на ВСУ"
Прав си, НЯМА! Нито едно подразделение на ВСУ, цяло или наполовина, не е преминало до сега на страната на рашистите. Както и няма нито едно населено място в рускоговорящата Източна Украйна, посрещнало "освободителите си" с хляб и сол. Някаква идея защо е така?
май ей така, просто си дрънкте простотии, колко да не заспите...ъ-ъ
.................21 марта 1992 года в Татарстане прошел референдум о суверенитете республики. Проголосовало в общей сложности 82 процента татарстанцев. «За» суверенитет высказался 61 процент жителей. Против независимости Татарстана проголосовали 5 районов и 6 городов, в том числе и Казань.
Коллеги, в тази история трябва да разберете, че ние, руснаци, и езикът ни ще бъде прокълнат от векове не само в Украйна, но и в огромен брой страни. И ние, и нашите деца, и нашите внуци, и правнуци, за една нощ се превърнахме във фашисти. Забелязали ли сте как местните хуйловци постепенно обръщат хода на публичната подкрепа за войната? И тези много скоро ще се преобуят във въздуха и също ще ни нарекат фашисти и окупатори. Такива като ДавЫдЫч ще си затворят устата завинаги и никога вече няма да кажат на никого, че имат и руско гражданство. И тези същото ще са в челните редици да съдят нас руснаците и да мразят при всяка възможност. Ето такава е ситуацията.
А към 08.10 в Бахмут според Рибаря положението е следното:"В Бахмуте подразделения ЧВК «Вагнер» заняли практически всю многоэтажную застройку, фактически ликвидировав все крупные укрепрайоны ВСУ.В данный момент бои идут в частном секторе и в районе самолёта-памятника МиГ-17."
Като прочетеш при руски пропагандисти "практически" и "фактически", значи лъжат яко. Март миналата година. «В настоящее время практически полностью уничтожены украинские воздушные силы и система противовоздушной обороны. Перестали существовать военно-морские силы страны», - заметил он на брифинге. https://tvzvezda.ru/news/2022325163-sWAX6.html"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
Показателна статия за неонацисткия терор над украинците, които не са евакуирали заедно с руската армия = Те за това е СВО на Русия в опит да спре Украинската гражданска война, избухнала след преврата на Майдана.
Вчера към полунощ бяха 600 декара. След нощната оран със всичко което може да лети по главите на останалите твърдоглави чуждестранни наемници и укронацисти са останали още по-малко.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Коллеги, в тази история трябва да разберете, че ние, руснаци, и езикът ни ще бъде прокълнат от векове не само в Украйна, но и в огромен брой страни. И ние, и нашите деца, и нашите внуци, и правнуци, за една нощ се превърнахме във фашисти. Забелязали ли сте как местните хуйловци постепенно обръщат хода на публичната подкрепа за войната? И тези много скоро ще се преобуят във въздуха и също ще ни нарекат фашисти и окупатори. Такива като ДавЫдЫч ще си затворят устата завинаги и никога вече няма да кажат на никого, че имат и руско гражданство. И тези същото ще са в челните редици да съдят нас руснаците и да мразят при всяка възможност. Ето такава е ситуацията.
Сега ти се струва така, но не драматизирай излишно. "Векове" е много дълго време. Десетилетия - да, но чак векове. Времето е страшно нещо, всичко променя. Важното е да си готов да се опиташ да поправиш грешките.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
Никога не съм цитирал данни от брифингите на МО на РФ след отстъплението от Купянск, Изюм и Херсон. Или не вярваш че днес или утре Бахмут ще бъде окончателно освободен от Вагнер?!
Няма спор, че красиво звучат думите за помирение, опрощение и т.н. Имаше едно клипче, когато украинско момиче с детенцето си е на гроба на мъжа си. Голяма снимка на момче върху паметника. И майката хваща ръчичката на детето , тръгвайки си, да махне за довиждане на татко. Разтърсващо. Може би над 50 000 украински момчета така се "прощават" с децата си. Как ли тези жени ще "опрощават" и ще се "помиряват"? Най-голямото престъпление на Путин е в това - бездънната пропаст между руснаци и украинци и планината от колосална ненавист. Как да прости военния експерт Роман Свитан, който коментирайки със стиснати зъби, излъчва ледена омраза към руснаците. И пророкува. В освободената земя - сътрудниците на руснаците ще идат в затвора, а другите, с руските паспорти - в Русия. /През 2014 г. попада в руски плен и е подложен на нечовешки изтезани. Някакъв лекар се грижил да го връща в съзнание, когато припадал от мъченията/Недемократично звучи сега, нали? Питайте и момичетата, като онова от клипа.
Колаборационистите от кръга приятели и познати бяха тихо изрязани и завинаги блокирани от мен. Даже не успяха да разберат, че поддържайки отвратителния рашизъм, са престанали да бъдат за мен хора изобщо. Те просто умряха, неоставяйки добър спомен. Забравих ги с облекчение. Съвестта ми е чиста, а поддържането на висок морален, интелектуален, и ако щете естетически стандарт е същинско удоволствие.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
"Предател ли е съседът? Страх и подозрение в Херсон след окупацията"
Заглавието кърти. Очаквам Грийни да подаде сигнал до ФБР да провери дали авторката на статията Лиз Пайпър не е руска агентка след като нарича освобождението на Херсон окупация! Това е дълг на всеки съзнателен американски гражданин.
Германците са желани гости в Киев днес, японци и корейци организираха общи олимпийски игри, самите българи са воювали рамо до рамо с турците само 12 години след Илинденското въстание. Не трябва руснаците да си мислят, че целият свят ще бъде вечно срещу тях. Ако махнат бункерния глист и дадат рамо за следвоенното възстановяване, след 30 години нещата ще са закърпени, даже по-скоро.
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
Да ги изселват в Руский мир—цитат от коментар 3 на doctor.noИскаш "възродителен процес" и "голяма екскурзия"... а после аз съм бил комуне, а ти баш демократин ?!=========Ти си бронекопитно говедо.[/quote]
аааа - не! Говедо не е!..............тоя си е нек'ва кранта.......ъ-ъ
Подпис: (не се чете)
До коментар [#58] от "Julian Mall":Думичките "фактически" и "практически" са издайнически. На български се превеждат "иска ми се да кажа, че е така, но все пак ме е срам".
Еспресо май не си наясно с българския като украинският руснак путинх-ло. И двете думи са синоними и са с абсолютно едно и също значение. Кажи сега не вярваш ли в написаното от Рибаря или имаш алтернативна информация от по-обективни източници?
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
"самите българи са воювали рамо до рамо с турците само 12 години след Илинденското въстание."
Воювали са чушки. Колкото Рамзан Кадиров воюва за Русия в Украйна или Мустафа Кемал воювал за СССР срещу западните империалисти. На най-важният за България фронт в Македония не е имало и един турчин.
Че какъв руснак си ти бе, сульо. Ти си един скапан безродник с промит от западняшките "ценности" мозък. За какъв се мислиш, че си позволяваш да говориш от името на истинските руснаци. Такива като тебе са истински срам и позор за който и да било народ. Изнасяй се по на запад, че тука до някоя и друга година няма да ти е добре, да знаеш.
Тази атмосфера на подозрителност и доноси в Украйна съществува от 2014г особено в Донбас и другите региони с преобладаващо руско население.
По-добре миг свобода отколкото живот в робство
"казваше на всички, че Русия е велика, че се чувства ужасно под украинско управление"
То си е така! Виж им само дупките по пътищата на украинците! И то по главни пътища! В Русия може да е било някога същото, не знам, но в момента са им по-добри пътищата от нашите в България. Само това виж и ще разбереш отношението на властта към хората в послените десетилетия.
"В цялата страна са образувани над 5300 дела за колаборационизъм"
Много бе! То всеки втори - предател?? не е ли малко...притеснително? Властта трябва да се запита защо хората не застават на нейна страна, при това толкова масово?
Херсон го евакуираха в Русия, и в Геничинск. На евакуираните дадоха сертификат за жилище, каквото са имали в Херсон. Иначе укрите като влязоха в Херсон над сто човека разстреляха, от кой е останал. Естествено сега продължават с репресии. Хората плакаха като напускаха Херсон, щото Путин отново се ус*а. Първо референдум, хората повярваха и после ги предаде. Поставиха Сурувикин за краен с "трудните решения", макар че за всеки е ясно че имаше договорняк пак някакъв, къде после Путин ще каже че го водили за носа...Щото много от тия "трудни решения" си мязат на чисто предателство.
......на т.н. към днешна дата "руснаци" поне три пъти им е сменяван езика и "самосъзнанието"...........процесът отнема ок. 70 години...айде 100 да са..............ъ-ъ
"В цялата страна са образувани над 5300 дела за колаборационизъм"Много бе! То всеки втори - предател?? не е ли малко...притеснително? Властта трябва да се запита защо хората не застават на нейна страна, при това толкова масово?
При руснаците що рев беше че имало репресии в Херсон. Репресийте се състояха в това че кой открито почне да агитира да се правят митинги и действия срещу Русия го прибиряаха за 2 дни. Ако пак продължи, пак 2 дни го държат. А няколко неспасяеми ги закараха до блокпостовете с Украйна и ти изселиха де факто.- Ма бяха единици тия.
До коментар [#59] от "nik_77.":Германците са желани гости в Киев днес, японци и корейци организираха общи олимпийски игри, самите българи са воювали рамо до рамо с турците само 12 години след Илинденското въстание. Не трябва руснаците да си мислят, че целият свят ще бъде вечно срещу тях. Ако махнат бункерния глист и дадат рамо за следвоенното възстановяване, след 30 години нещата ще са закърпени, даже по-скоро.
В целия свят има по някой съсед, който непрекъснато ти гледа в кухнята. България е един пример за това. Да си спомним какво ставаше по доноси през соца и сталинското време.
Както виждате, обаче, по доноси в Херсон прокуратурата не наказва никой. Вярно, жената може да е проруски настроена, но ще си живее с позора. Няма да е в затвора.
Блазе им! Сега евакуираните ще живеят в тия сертификати, по луксозно отколкото Путлер в своя дворец в Геленджик. Апропо, да ти се намира клип, показващ хилядите разплакани херсонци, напускащи града си? Ще бъде хубаво и, ако покажеш, как същите радостно посрещаха рашистките "освободители". Ако нямаш от Херсон, може и от друго "освободено"населено място. Да чакаме ли?
Украйнците изтрепаха и много народ в Херсон още при руснаците, с атентати. Херсончани изтрепаха, то атентати имаше и срещу хора като шефа на затвора даже. На украински затвор там, къде изобщо нямаше нищо общо с Русия ама продължил да си работи. А руснаците, даже и не отидоха да проверят колко от тия в затвора са там заради подкрепа на Русия....
До коментар [#2] от "Идеал Петроф":Щото във вашата пробита матушка като се изкажеш или протестираш после никой не ти обръща внимание, почти сте достигнали свободата на Иран.
Ма, разбира се. Всеизвестно е никой не се съмнява, че в североизточната блатностепна империя демокрация няма. Там е небивал терор, тотална цензура. Там като се изкажеш или протестираш после никой не ти обръща внимание - даже никой не протестира, от страх. За свобода не са достинали и северна Корея Ами все пак статията е за Украйна. И защо там цари насилие, непризнаване на инакомислие. Защо след като са "демократизирани" по най-добрия западен стандарт украинските храбри и толерантни ангели, са досущ като руските орки. Т.е и те са орки, само че украински Ти като умен, знаещ и много толерантен човек, можеш ли да ми обясниш? Предварително ти благодаря
До коментар [#16] от "dark'star":Ти не четеш ли бе, тия са предатели, заклели са се на чужда държава и са приели чуждо гражданство. По-добре ли ще им е в украински затвор.Да си отиват при Путлер
Не те ли притеснява, че няколко милиона украинци избягаха в Русия, други взеха паспорти? Нещо твърде голяма част от (бившите) украинци не иска да живее под украинска власт?
В Русия съм! В Русия съм!
До коментар [#15] от "novo-star dnevnik-ar":Оркофил, всяка държава съди и осъжда националните предатели. Всяка!!! Защо Украйна, и то по време на агресия срещу нея, трябва да постъпва различно?
Където и да е стъпил руски ботуш остава само проблеми. Заплахи и насилие са обичайни действия на окупаторите. Някои се поддават, други не. И разбира се всеки носи отговорност за действията си, дори наказателна. Нищо по-нормално от това да бъдат съдени предателите, не виждам.
Херсон никога не е бил красив град. КАзвам ти от първа ръка. Нито нормален център има, нито някакви търговски булеварди, нито речна градина.
В Русия съм! В Русия съм!
"Украйнците изтрепаха и много народ в Херсон още при руснаците, с атентати"
Това е ЛЪЖА, но дори да беше вярно, изтрепаните са били предатели и колаборационисти. В окупираните Буча и Ирпин, рашистите избиха стотици цивилни граждани, ей така, за забавление. Правиш ли разлика?
няколко пъти се показваха видеа от Донбас от 2021, 2022, след невероятните 9-год. украински "масирани бомбардировки", пропусна ли ги!? Имаше и за Мариупол пак през 2021 и 2022-а, и тях ли пропусна, нацистче?!
Защо смелата украинска армия се бие в градовете, завземайки жилищата на хората? Защо не излезе вън от градовете? Защо с екрие зад жив щит от собственото си уж население?
В Русия съм! В Русия съм!
"Съветът цитира случая на собственик на ферма, който напуснал фермата си в Запорожка област след окупацията от руските сили. Оставил е бизнеса на своите работници, на които се наложило да се регистрират при руснаците и да вземат руски паспорти, и се страхува, че могат да бъдат преследвани след края на окупацията."
Анализирайте внимателно този цитат от статията! Собственикът оставил бизнеса на работниците. Това е възможно, той им е гласувал това право като работници. Но те не могат да РЕГИСТРИРАТ бизнеса без неговият подпис. Картинката се изяснява. Собственикът е избягал и работниците са си присвоили неговият бизнес. Тов е лесно, когато регистрирането на бизнеса става пред руските окупационни власти. Нещастните наемни работници. Тъкмо направиха експроприяция на експроприятора и .....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
mosche
Рейтинг: 277 НеутралноТе руснаците не обстрелват ли в момента с кирки и лопати? И въобще как така все още не са фалирали тез отвратителни орки???
Идеал Петроф
Рейтинг: 1515 ЛюбопитноМда
"Демокрация" в действие. По нацистки /и укронацистки/ модел.
Да не можеш да изкажеш свободно мнението си.
А, бе, я направо в Треблинка, или Аушвиц
doctor.no
Рейтинг: 3119 НеутралноДа ги изселват в Руский мир
Consumer
Рейтинг: 1287 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Идеал Петроф":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЩото във вашата пробита матушка като се изкажеш или протестираш после никой не ти обръща внимание, почти сте достигнали свободата на Иран.
Шакир Зулов
Рейтинг: 1912 ЛюбопитноАааааа,изостанал си!Кирките и лопатите и те свършиха ,и сега избиват гироите на Окраина с камънье и дърве.
Слава на Окраина,ръзбийш ли.💋🐵🥳🤡👍 Много съм прост
stanislavdi
Рейтинг: 1417 НеутралноПо нацистки модел? Аха, иди си изкажи мнението в Татарстан, че Татарстан не е РФ. Тогава ше видиш що е то нацизъм
xyz84014722
Рейтинг: 1251 НеутралноТака навремето са маркирали евреите. В статията се чете леко задоволство, че тази практика се е завърнала.
so
Рейтинг: 463 ЛюбопитноКофти времена предстоят за тамошните боклукчави dejmos-и. Дано и у нас да доживеем. Например, поне една нова прическа по френски тертип където е бил МОЧА...
#RussiaIsATerroristStatehttps://www.timeshighereducation.com/sites/default/files/hitlers-collaborators.jpg
Те тогава може и европейска държава да станем...
rumen_s
Рейтинг: 2173 НеутралноАбе русоробски гений, едно време националните предатели са ги бесели по площадите. Та това, че заслужено ги разследват и съдят нищо не е. И като искаш да си изказваш свободно мнението заминавай в матушката ти, русийската педерацийка. И пробвай ей така, свободничко, само да вдигнеш един бял лист хартия на червения ви площад да речем. Браво Дневниче за цензурата. Мода си знае какъв е, ПКП :)
uty401176814
Рейтинг: 20 ЛюбопитноВ МОМЕНТА ГОЛ ГО БАРАТ НА КАДИРОВЦИ.иСКА ЛИ ТИ СЕ?
uty401176814
Рейтинг: 20 ГневноА,що?Не може ли просто да избия хората и да им открадна пералнята?Боклук жалък...
KRAFTWERK
Рейтинг: 1305 НеутралноПалачинката се обърна...и сега...Олеле...Помння как бодро маршируваха гнидите в Киев на 24 02 22 Ра....а сега,забравили Киев,Берлин,Лисабон...чегъртат по клавиатурата как украинците не могат да грешат по 10 000 на ден , а само по 1 000..
.
dark'star
Рейтинг: 4344 РазстроеноПоказателна статия за неонацисткия терор над украинците, които не са евакуирали заедно с руската армия = Те за това е СВО на Русия в опит да спре Украинската гражданска война, избухнала след преврата на Майдана.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОKRAFTWERK
Рейтинг: 1305 НеутралноДо коментар [#12] от "KRAFTWERK":
Да грешат...
.
novo-star dnevnik-ar
Рейтинг: 392 Неутрално"Страх и подозрение дебнат по улиците на Херсон" - цитат от статията
Ама как так, чакайте бе хора (и тролове), няли в териториите под контрол на бандеровската хунта населението се наслаждава на свобода, демокрация, европейски цености .... кви се сега тези терор, страхове, доносничество ... сякаш статията е за България от 50-те години.
dark'star
Рейтинг: 4344 ВеселоИскаш "възродителен процес" и "голяма екскурзия"
... а после аз съм бил комуне, а ти баш демократин ?! КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
pavur
Рейтинг: 1005 Неутралнобийте плюсове на путлеровите тролове , за да се харчи Путя за бонуси и да няма за ракети
Глори то Юкрейн
буустеризирайте се , ратифицирайте истанбулската , свалете гешев и не яжте свинско с кето хляб
doctor.no
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#16] от "dark'star":
Ти не четеш ли бе, тия са предатели, заклели са се на чужда държава и са приели чуждо гражданство. По-добре ли ще им е в украински затвор.
Да си отиват при Путлер
samoedin
Рейтинг: 3680 НеутралноДо коментар [#1] от "mosche":
" Те руснаците не обстрелват ли в момента с кирки и лопати? И въобще как така все още не са фалирали тез отвратителни орки???"
Кой ти каза, че не са фалирали ? Мордор отдавна засекрети данните за икономическото си дереже, макар че няма особена нужда от това......
samoedin
Рейтинг: 3680 Неутрално" Ежедневен обстрел от Русия
Напрежението в Херсон се изостря от почти ежедневния обстрел от руски войски, окопани от другата страна на река Днепър. Някои семейства са разделени, като членовете им живеят от различни страни на реката."
Украинците да се солидаризират и да бъдат единни срещу истинския им враг, другото с времето ще си дойде на мястото.....
half truth
Рейтинг: 1310 НеутралноВ Netflix ила един много хубав филм за отражението на сблъсъка между ЕТА и испанското правителство върху личния живот на местните от двете страни. Започва от времето на самия сблъсък и свършва в ново време с примиряването на хората помежду им. Този който днес се чувства герой утре може да оцени живота си като изгубен.
Много хубав филм. Казва се Майшабел (Maixabel). Това е име.
samoedin
Рейтинг: 3680 НеутралноДо коментар [#16] от "dark'star":
" Искаш "възродителен процес" и "голяма екскурзия"
... а после аз съм бил комуне, а ти баш демократин ?!"
То колаборационистите и сами се изнасят нататък, няма нужда украинците да ги гонят. Те си знаят какво са вършили, докато руснаците са окупирали Украйна.....
dark'star
Рейтинг: 4344 ВеселоКакто виждаш, някои отидоха, а други чакат той да дойде при тях.
:-) Поне се надяват на промяна и по-нормално управление в Киев ...
> за това не са заминали, а са останали = По цяла Украйна е така! КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
stanislavdi
Рейтинг: 1417 НеутралноДа избиеш 5 000 за да спасиш 2?
uty401176814
Рейтинг: 20 Весело[quote#16:"dark'star"][/quote] Да ги изселват в Руский мир
—цитат от коментар 3 на doctor.no
Искаш "възродителен процес" и "голяма екскурзия"
... а после аз съм бил комуне, а ти баш демократин ?!
=========
Ти си бронекопитно говедо.
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#15] от "novo-star dnevnik-ar":
Оркофил, всяка държава съди и осъжда националните предатели. Всяка!!! Защо Украйна, и то по време на агресия срещу нея, трябва да постъпва различно?
xzh241157185
Рейтинг: 742 НеутралноВ една гражданска война няма предатели. Има хора избрали едната или другата страна, като много често в едно семейство има и от двата лагера.
stanislavdi
Рейтинг: 1417 НеутралноТук има в пъти повече смърт. Има малки деца които дълго време ще помнят сирени, бомби и убийства. Според мен поне три-четири поколения след най-младото поколение ще минат преди да има помирение. А само преди година в Херсон си живееха спокойно и даже красиво всички заедно, в една страна
doctor.no
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#26] от "uvtest":
Герберастите защо сте на свобода?
stanislavdi
Рейтинг: 1417 Неутрално[quote#23:"dark'star"][/quote]
И в Донецк ли е така?
stanislavdi
Рейтинг: 1417 НеутралноКъде е тази гражданска война?
hamiltonf
Рейтинг: 4460 Неутралноhttps://postimg.cc/TyKC6Pzy
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAТази рисунка на дете казва всичко. И, интересно, като нашите колхозници обичали много всичко руско, но никой не отива там да живее!? Е, на някой им се наложи насила, минаха някакви депортации, сега ще разберат от близо какво е това "руска самобитност в действие"!
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноРуснаци и украинци не са граждани на една и съща държава, та войната помежду им да е гражданска. Пообъркал си се малко.
dark'star
Рейтинг: 4344 НеутралноУкрайна ще се "Соледар ... изира" докатто се ометат неонацистите от Киев, а за украинците кахър да нямаш - армиите на ЛДНР приемат предостатъчно доброволци от цяла Украйна = като изключим бандерите, поне половината от украинците се обединяват около идеята да си върнат Украйна с помощта на Русия и миньорите от Донбас, та ... с времето да си дойде на мястото. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
stanislavdi
Рейтинг: 1417 Неутрално[quote#34:"dark'star"][/quote]
Хахах, смешник. В същото време граждани на Русия имат цяло подразделение което се бие на страната на Украйна и е под командването на ВСУ. Тези хора искат помощ от Украйна да освободят РФ от нацисткия режим в Кремъл. Не ли?
dark'star
Рейтинг: 4344 Неутралномога само да предполагам > Донбас като цяло бе доста про-западно настроен, преди Киев да започне да го бомбардира и обстрелва. Сега не зная как е, под обстрел от ВСУ може да са си променили мнението. КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
hamiltonf
Рейтинг: 4460 Неутралноhttps://postimg.cc/qhQkf0W5
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAСССр-то, при развития социализъм, клиентът се чуди кой модел да си избере.
danvan
Рейтинг: 1165 НеутралноДо коментар [#36] от "dark'star":
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatКиев не е бомбардирал Донбас, това е лъжа.
dark'star
Рейтинг: 4344 ЛюбопитноТо пък щото в армията на ДНР няма цели подразделения на ВСУ избили азовци и кракенци и преминали на страната на ДНР или цели части от одесити и други части на Украйна все още под контрола на Киев = ами гражданска война е ?!
Не знаеш или не искаш да знаеш? КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
danvan
Рейтинг: 1165 НеутралноДа се върнем на фактите: За сметка на това от Донбас свалиха пътнически (Малайзийски) самолет и убиха цивилни с оръжие доставено от Москва.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatJulian Mall
Рейтинг: 2918 НеутралноНе вярвам на очите си че точно Ройтерс са пуснали тази статия точно описваща атмосферата в "освободените територии" на Украйна. Всичко е както по времето на сталинизма от 30-те години на миналият век.
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоJulian Mall
Рейтинг: 2918 НеутралноА към 08.10 в Бахмут според Рибаря положението е следното:
По-добре миг свобода отколкото живот в робство"В Бахмуте подразделения ЧВК «Вагнер» заняли практически всю многоэтажную застройку, фактически ликвидировав все крупные укрепрайоны ВСУ.
В данный момент бои идут в частном секторе и в районе самолёта-памятника МиГ-17."
Consumer
Рейтинг: 1287 ВеселоДо коментар [#34] от "dark'star":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantКакто ти си върна социализма и ДЗУ?
hamiltonf
Рейтинг: 4460 ВеселоДо коментар [#36] от "dark'star":
https://uapostcards.org/?utm_source=fb&utm_medium=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=ua-postcard_website-conversion_abo_upd-23&utm_content=eu-zone_feed_interest_charity_25-65_140923&fbclid=IwAR3ClQksNsxiXeov7KUie6sSWkd8tezQ8gjXihDiuml7rq9uUnWVUdnd9uAЗа кой ли път лъжеш като дрипав руски олигофрен, няколко пъти се показваха видеа от Донбас от 2021, 2022, след невероятните 9-год. украински "масирани бомбардировки", пропусна ли ги!? Имаше и за Мариупол пак през 2021 и 2022-а, и тях ли пропусна, нацистче?!
Julian Mall
Рейтинг: 2918 ЛюбопитноДа бе Дон Иване, руснаците се самообстрелваха осем години или може би това бяха марсианците? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
doctor.no
Рейтинг: 3119 ВеселоДо коментар [#42] от "Julian Mall":
нали бяха 742 м точно бе, това миналата седмица?
stanislavdi
Рейтинг: 1417 Неутрално[quote#36:"dark'star"][/quote]
Прав си, Донбас е Украйна
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#39] от "dark'star":
"То пък щото в армията на ДНР няма цели подразделения на ВСУ"
Прав си, НЯМА! Нито едно подразделение на ВСУ, цяло или наполовина, не е преминало до сега на страната на рашистите. Както и няма нито едно населено място в рускоговорящата Източна Украйна, посрещнало "освободителите си" с хляб и сол. Някаква идея защо е така?
selqnin
Рейтинг: 1847 Гневноорките са ПРОКАЗАТА на Света!!!
osando
Рейтинг: 1938 Неутралномай ей така, просто си дрънкте простотии, колко да не заспите...ъ-ъ
.................21 марта 1992 года в Татарстане прошел референдум о суверенитете республики. Проголосовало в общей сложности 82 процента татарстанцев. «За» суверенитет высказался 61 процент жителей. Против независимости Татарстана проголосовали 5 районов и 6 городов, в том числе и Казань.
https://www.youtube.com/watch?v=gyImG2N4OnI
Подпис: (не се чете)
putinxujlo
Рейтинг: 3121 НеутралноКоллеги, в тази история трябва да разберете, че ние, руснаци, и езикът ни ще бъде прокълнат от векове не само в Украйна, но и в огромен брой страни. И ние, и нашите деца, и нашите внуци, и правнуци, за една нощ се превърнахме във фашисти. Забелязали ли сте как местните хуйловци постепенно обръщат хода на публичната подкрепа за войната? И тези много скоро ще се преобуят във въздуха и също ще ни нарекат фашисти и окупатори.
"Чуждестранен агент"Такива като ДавЫдЫч ще си затворят устата завинаги и никога вече няма да кажат на никого, че имат и руско гражданство. И тези същото ще са в челните редици да съдят нас руснаците и да мразят при всяка възможност.
Ето такава е ситуацията.
еспресо
Рейтинг: 1895 НеутралноКато прочетеш при руски пропагандисти "практически" и "фактически", значи лъжат яко. Март миналата година.
«В настоящее время практически полностью уничтожены украинские воздушные силы и система противовоздушной обороны. Перестали существовать военно-морские силы страны», - заметил он на брифинге.
https://tvzvezda.ru/news/2022325163-sWAX6.html "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
psz58488391
Рейтинг: 1133 НеутралноДо коментар [#2] от "Идеал Петроф":
А в Московия как е!?
osando
Рейтинг: 1938 Неутрално...........кво ли разбира селяк като тебе от гражданска война........ма, верно Подпис: (не се чете)
Julian Mall
Рейтинг: 2918 ВеселоВчера към полунощ бяха 600 декара. След нощната оран със всичко което може да лети по главите на останалите твърдоглави чуждестранни наемници и укронацисти са останали още по-малко. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
еспресо
Рейтинг: 1895 НеутралноСега ти се струва така, но не драматизирай излишно. "Векове" е много дълго време. Десетилетия - да, но чак векове. Времето е страшно нещо, всичко променя. Важното е да си готов да се опиташ да поправиш грешките. "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
Julian Mall
Рейтинг: 2918 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "еспресо":
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоНикога не съм цитирал данни от брифингите на МО на РФ след отстъплението от Купянск, Изюм и Херсон. Или не вярваш че днес или утре Бахмут ще бъде окончателно освободен от Вагнер?!
nik_77.
Рейтинг: 867 НеутралноНяма спор, че красиво звучат думите за помирение, опрощение и т.н. Имаше едно клипче, когато украинско момиче с детенцето си е на гроба на мъжа си. Голяма снимка на момче върху паметника. И майката хваща ръчичката на детето , тръгвайки си, да махне за довиждане на татко. Разтърсващо. Може би над 50 000 украински момчета така се "прощават" с децата си. Как ли тези жени ще "опрощават" и ще се "помиряват"? Най-голямото престъпление на Путин е в това - бездънната пропаст между руснаци и украинци и планината от колосална ненавист. Как да прости военния експерт Роман Свитан, който коментирайки със стиснати зъби, излъчва ледена омраза към руснаците. И пророкува. В освободената земя - сътрудниците на руснаците ще идат в затвора, а другите, с руските паспорти - в Русия. /През 2014 г. попада в руски плен и е подложен на нечовешки изтезани. Някакъв лекар се грижил да го връща в съзнание, когато припадал от мъченията/Недемократично звучи сега, нали? Питайте и момичетата, като онова от клипа.
еспресо
Рейтинг: 1895 НеутралноДо коментар [#58] от "Julian Mall":
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022Думичките "фактически" и "практически" са издайнически. На български се превеждат "иска ми се да кажа, че е така, но все пак ме е срам".
penetrating
Рейтинг: 8304 НеутралноТова е страничния ефект от войните на Путин - разделението, подозрението, изправянето на хората един срещу друг. Така ще бъде с поколения
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТорбеш
Рейтинг: 1636 НеутралноКолаборационистите от кръга приятели и познати бяха тихо изрязани и завинаги блокирани от мен.
Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.Даже не успяха да разберат, че поддържайки отвратителния рашизъм, са престанали да бъдат за мен хора изобщо. Те просто умряха, неоставяйки добър спомен. Забравих ги с облекчение.
Съвестта ми е чиста, а поддържането на висок морален, интелектуален, и ако щете естетически стандарт е същинско удоволствие.
Julian Mall
Рейтинг: 2918 Весело"Предател ли е съседът? Страх и подозрение в Херсон след окупацията"
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоЗаглавието кърти. Очаквам Грийни да подаде сигнал до ФБР да провери дали авторката на статията Лиз Пайпър не е руска агентка след като нарича освобождението на Херсон окупация! Това е дълг на всеки съзнателен американски гражданин.
еспресо
Рейтинг: 1895 НеутралноДо коментар [#59] от "nik_77.":
"Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022Германците са желани гости в Киев днес, японци и корейци организираха общи олимпийски игри, самите българи са воювали рамо до рамо с турците само 12 години след Илинденското въстание.
Не трябва руснаците да си мислят, че целият свят ще бъде вечно срещу тях. Ако махнат бункерния глист и дадат рамо за следвоенното възстановяване, след 30 години нещата ще са закърпени, даже по-скоро.
osando
Рейтинг: 1938 Неутралноаааа - не! Говедо не е!..............тоя си е нек'ва кранта.......ъ-ъ Подпис: (не се чете)
Julian Mall
Рейтинг: 2918 ЛюбопитноЕспресо май не си наясно с българския като украинският руснак путинх-ло. И двете думи са синоними и са с абсолютно едно и също значение. Кажи сега не вярваш ли в написаното от Рибаря или имаш алтернативна информация от по-обективни източници? По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Julian Mall
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#64] от "еспресо":
По-добре миг свобода отколкото живот в робство"самите българи са воювали рамо до рамо с турците само 12 години след Илинденското въстание."
Воювали са чушки. Колкото Рамзан Кадиров воюва за Русия в Украйна или Мустафа Кемал воювал за СССР срещу западните империалисти. На най-важният за България фронт в Македония не е имало и един турчин.
serena
Рейтинг: 1763 НеутралноДо коментар [#52] от "putinxujlo":
Че какъв руснак си ти бе, сульо.
Ти си един скапан безродник с промит от западняшките "ценности" мозък.
За какъв се мислиш, че си позволяваш да говориш от името на истинските руснаци.
Такива като тебе са истински срам и позор за който и да било народ.
Изнасяй се по на запад, че тука до някоя и друга година няма да ти е добре, да знаеш.
Julian Mall
Рейтинг: 2918 НеутралноТази атмосфера на подозрителност и доноси в Украйна съществува от 2014г особено в Донбас и другите региони с преобладаващо руско население. По-добре миг свобода отколкото живот в робство
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 Любопитно"казваше на всички, че Русия е велика, че се чувства ужасно под украинско управление"
В Русия съм! В Русия съм!То си е така! Виж им само дупките по пътищата на украинците! И то по главни пътища! В Русия може да е било някога същото, не знам, но в момента са им по-добри пътищата от нашите в България.
Само това виж и ще разбереш отношението на властта към хората в послените десетилетия.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 Любопитно"В цялата страна са образувани над 5300 дела за колаборационизъм"
В Русия съм! В Русия съм!Много бе! То всеки втори - предател?? не е ли малко...притеснително? Властта трябва да се запита защо хората не застават на нейна страна, при това толкова масово?
.
Рейтинг: 1466 НеутралноХерсон го евакуираха в Русия, и в Геничинск. На евакуираните дадоха сертификат за жилище, каквото са имали в Херсон. Иначе укрите като влязоха в Херсон над сто човека разстреляха, от кой е останал. Естествено сега продължават с репресии. Хората плакаха като напускаха Херсон, щото Путин отново се ус*а. Първо референдум, хората повярваха и после ги предаде. Поставиха Сурувикин за краен с "трудните решения", макар че за всеки е ясно че имаше договорняк пак някакъв, къде после Путин ще каже че го водили за носа...Щото много от тия "трудни решения" си мязат на чисто предателство.
osando
Рейтинг: 1938 Неутрално[quote#57:"еспресо"][/quote]
Подпис: (не се чете)......на т.н. към днешна дата "руснаци" поне три пъти им е сменяван езика и "самосъзнанието"...........процесът отнема ок. 70 години...айде 100 да са..............ъ-ъ
Hawaii
Рейтинг: 5056 НеутралноТова е ГНУСОТАТА на "руския мир"
В УКРАЙНА си имал ЖИЛИЩЕ
В РУСИЯ имаш СЕРТИФИКАТ ЗА ЖИЛИЩЕ
Това утре можеше да се случи И В БЪЛГАРИЯ,
ако не бяха БРАТЯТА УКРАИНЦИ ДА ПРЕБИЯТ КАТО КУЧЕ
РУСКИЯ ФАШИЗЪМ
Hawaii
Рейтинг: 5056 НеутралноНие пък да ви запитаме вас МИТРОФАНОВЦИТЕ,
Ако УКРАИНЦИТЕ не бяха застанали ЗАД РОДИНАТА СИ,
щяха ли да ви смилат като КУЧЕТА БЕСНИ В ЕКАРИСАЖА БАХМУТ, бре ?!
.
Рейтинг: 1466 НеутралноПри руснаците що рев беше че имало репресии в Херсон. Репресийте се състояха в това че кой открито почне да агитира да се правят митинги и действия срещу Русия го прибиряаха за 2 дни. Ако пак продължи, пак 2 дни го държат. А няколко неспасяеми ги закараха до блокпостовете с Украйна и ти изселиха де факто.- Ма бяха единици тия.
penetrating
Рейтинг: 8304 ВеселоДо коментар [#69] от "Julian Mall":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertТ.е. свързана изначално с Русия, QED :)
osando
Рейтинг: 1938 Неутрално.................германците и японците капитулираха и съвестно изпълниха всички
условия по капитукацията..................ма, с дурашките, всичко това предстои
...................................ма, нещо им неам вера, шо си ги знам кво са "дермо"...ъ-ъ Подпис: (не се чете)
evtimvz
Рейтинг: 542 НеутралноВ целия свят има по някой съсед, който непрекъснато ти гледа в кухнята. България е един пример за това. Да си спомним какво ставаше по доноси през соца и сталинското време.
Както виждате, обаче, по доноси в Херсон прокуратурата не наказва никой. Вярно, жената може да е проруски настроена, но ще си живее с позора. Няма да е в затвора.
А какво става при Путлер?
witch_doctor
Рейтинг: 1294 Весело"Пригожин: Не превзехме Бахмут, но ще превземем Москва, а аз ще командвам парада! Над 200 000 са вече загиналите руснаци."
Молодец!
osando
Рейтинг: 1938 Неутрално........тебе те друса яко фанатизъм.................а за т'ва нема'апчета...ъ-ъ Подпис: (не се чете)
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#72] от ".":
"На евакуираните дадоха сертификат за жилище"
Блазе им! Сега евакуираните ще живеят в тия сертификати, по луксозно отколкото Путлер в своя дворец в Геленджик.
Апропо, да ти се намира клип, показващ хилядите разплакани херсонци, напускащи града си? Ще бъде хубаво и, ако покажеш, как същите радостно посрещаха рашистките "освободители". Ако нямаш от Херсон, може и от друго "освободено"населено място. Да чакаме ли?
.
Рейтинг: 1466 НеутралноУкрайнците изтрепаха и много народ в Херсон още при руснаците, с атентати. Херсончани изтрепаха, то атентати имаше и срещу хора като шефа на затвора даже. На украински затвор там, къде изобщо нямаше нищо общо с Русия ама продължил да си работи. А руснаците, даже и не отидоха да проверят колко от тия в затвора са там заради подкрепа на Русия....
Идеал Петроф
Рейтинг: 1515 ЛюбопитноМа, разбира се. Всеизвестно е никой не се съмнява, че в североизточната блатностепна империя демокрация няма. Там е небивал терор, тотална цензура. Там като се изкажеш или протестираш после никой не ти обръща внимание - даже никой не протестира, от страх. За свобода не са достинали и северна Корея
Ами все пак статията е за Украйна. И защо там цари насилие, непризнаване на инакомислие. Защо след като са "демократизирани" по най-добрия западен стандарт украинските храбри и толерантни ангели, са досущ като руските орки. Т.е и те са орки, само че украински
Ти като умен, знаещ и много толерантен човек, можеш ли да ми обясниш?
Предварително ти благодаря
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ВеселоНе те ли притеснява, че няколко милиона украинци избягаха в Русия, други взеха паспорти? Нещо твърде голяма част от (бившите) украинци не иска да живее под украинска власт? В Русия съм! В Русия съм!
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#76] от ".":
Митинги против Русия от Херсон видяхме. Не видяхме митинги в подкрепа на Русия.Що така?
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ЛюбопитноАми те са се солидаризирали - още преди 9 години! Грабнаха оръжие и вече десета година се борят срещу властта в Киев? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 Весело[quote#22:"samoedin"]докато руснаците са окупирали Украйна...../quote]
В Русия съм! В Русия съм!Няма как да окупираш собствения си дом!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ВеселоА защо сърбия и Сирия трябва да постъпват различно? В Русия съм! В Русия съм!
Идеал Петроф
Рейтинг: 1515 Любопитно[quote#11:"uty401176814"][/quote]
Споко, бе тролче нещастно.
Ще се задавиш в собствената си злоба и безсилие и то "възпитано и вежливо".
И после на кого ще се смеем....
cto591144385
Рейтинг: 2413 НеутралноКъдето и да е стъпил руски ботуш остава само проблеми. Заплахи и насилие са обичайни действия на окупаторите. Някои се поддават, други не.
И разбира се всеки носи отговорност за действията си, дори наказателна.
Нищо по-нормално от това да бъдат съдени предателите, не виждам.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ВеселоХерсон никога не е бил красив град. КАзвам ти от първа ръка. Нито нормален център има, нито някакви търговски булеварди, нито речна градина. В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ВеселоНе бе, те сами си умират там на всеки 2 дена! В Русия съм! В Русия съм!
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#83] от ".":
"Украйнците изтрепаха и много народ в Херсон още при руснаците, с атентати"
Това е ЛЪЖА, но дори да беше вярно, изтрепаните са били предатели и колаборационисти. В окупираните Буча и Ирпин, рашистите избиха стотици цивилни граждани, ей така, за забавление. Правиш ли разлика?
Роси
Рейтинг: 7129 НеутралноДа си спомним за Павлик Морозов, който предл баща си и го пратил в лагер. Е, това харесват руснаците.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ВеселоЗащо смелата украинска армия се бие в градовете, завземайки жилищата на хората?
Защо не излезе вън от градовете? Защо с екрие зад жив щит от собственото си уж население? В Русия съм! В Русия съм!
Иван K
Рейтинг: 2356 Неутрално"Съветът цитира случая на собственик на ферма, който напуснал фермата си в Запорожка област след окупацията от руските сили. Оставил е бизнеса на своите работници, на които се наложило да се регистрират при руснаците и да вземат руски паспорти, и се страхува, че могат да бъдат преследвани след края на окупацията."
подписАнализирайте внимателно този цитат от статията!
Собственикът оставил бизнеса на работниците. Това е възможно, той им е гласувал това право като работници. Но те не могат да РЕГИСТРИРАТ бизнеса без неговият подпис.
Картинката се изяснява. Собственикът е избягал и работниците са си присвоили неговият бизнес. Тов е лесно, когато регистрирането на бизнеса става пред руските окупационни власти.
Нещастните наемни работници. Тъкмо направиха експроприяция на експроприятора и .....
Веселин Дечев
Рейтинг: 1251 ВеселоСамо откакто чичко Ленин им го даде. Но украинците нали искат декомунизация и десъветизация?! В Русия съм! В Русия съм!
uvtest
Рейтинг: 2526 НеутралноДо коментар [#89] от "Веселин Дечев":
Ти нормален ли си, или си оркофил? Къде в статията видя Сирия или Сърбия?
osando
Рейтинг: 1938 Неутрално...............а дали точно така се получи с "новодомците" в Крим...........хъхъхъ Подпис: (не се чете)