Анонс на Call of Duty 4: Modern Warfare

Този път действието ще се развива в сегашно време и ще проследява конфликти от близкото минало, настоящето и дори бъдещето. На мултиплейърът е обърнато сериозно внимание и ще наподобява този от Call of Duty 2, но в по-големи мащаби. В зависимост от конкретната мисия, играчът ще има достъп до различно оборудване. Понякога ще влиза в действието настанен в хеликоптер Black Hawk, друг път ще управлява танк и т.н. Повечето задачи ще изискват добро планиране и тактическо мислене, но въпреки това ще има и мисии тип "Рамбо".



Американският издател Activision най-после обяви официално и предостави допълнителна информация за Call of Duty 4: Modern Warfare. Както стана ясно в края на миналия месец, играта се разработва от Infinity Ward и ще се появи едновременно за Xbox 360, PlayStation 3 и PC. Когато точно ще стане това обаче не става ясно.


Този път действието ще се развива в сегашно време и ще проследява конфликти от близкото минало, настоящето и дори бъдещето. По този начин екипът ще има възможност да реализира някои нови идеи, които реално нямаха място в безкрайно изтърканата концепция за Втората световна война.


Историята ще се върти около въображаем конфликт в неизвестна държава от Близкия Изток, узурпирана от диктатор, носещ странната фамилия Закаев. Целта на въпросния злодей е да замаже очите на Запада, докато тайно заговорничи с Русия.




Играчът поема ролята професионален войник от елитен отряд, изпратен в региона, за да се отзове на зов за помощ. Какво се случва нататък, е тайна, която едва ли ще бъде разкрита в близките месеци. Създателите на за Call of Duty 4: Modern Warfare обещават изключително увлекателна и дори оригинална история, която обаче звучи съвсем като тази в Battlefield 2.


Разбира се в случая става въпрос за соло кампания, докато BF2 е изцяло мултиплейър ориентирана игра. От друга страна в този тип игри е важно едно нещо – добрият екшън, подкрепен от солидна графика, могъщи оръжия, добро озвучение и малко динамика.


Също като в предишните серии на Call of Duty, действието ще пренася играча в различно време и на различни локации. В общия случай, мисиите ще са пряко свързани, но кампанията в никакъв случай няма да е последователна. Преди всяка мисия ще има подробен брифинг, разясняващ какво се е случило досега и каква е следващата задача.


Представители на Infinity Ward и Activision се заканват, че в Call of Duty 4: Modern Warfare ще намерят място редица филмчета, правени с двигателя на играта, чиято основна задача е да потопят играча в алтернативната реалност. Те ще имат и обучаващ характер. С развитието на кампанията, играчът ще получава достъп до нови технологии, оръжия и тактики. А благодарение на филмчетата, той ще може бързо и лесно да разбере приложението на всяка джаджа или превозно средство.


В зависимост от конкретната мисия, играчът ще има достъп до различно оборудване. Понякога ще влиза в действието настанен в хеликоптер Black Hawk, друг път ще управлява танк и т.н. Повечето задачи ще изискват добро планиране и тактическо мислене, но въпреки това ще има и мисии тип "Рамбо". Феновете на стратегическото промъкване и дебнене със снайпер в ръка също няма да бъдат пренебрегнати.


От анонса става ясно, че на мултиплейъра ще бъде обърнато сериозно внимание и по всяка вероятност ще се доближава до този от Call of Duty 2, но ще бъде значително по-мащабен и по-забавен. Това в никакъв случай не значи завръщане към Втората световна война и трябва да се приеме с усмивка, защото авторите на Modern Warfare са наясно, че втората част на играта е сред най-играните екшъни по Интернет в глобален мащаб.


Картинките и все още парещия трейлър създават впечатление за феноменална графика, която несъмнено ще натовари на максимум както конзолния, така и най-модерния PC хардуер. В същото време авторите Infinity Ward обещават играта да върви с близо 60 кадъра при конзолите, и поне толкова на модерните компютри. Дали това е така, ще стане ясно най-рано през есента.

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Съвет
    *****
    Неутрално

    Не е лошо, когато се публикува даден материал, преди това да се прочита за елементарни грешки. Всички бързаме понякога, но един прочит се прави за десет минути.

  2. 2 Профил на Спирачка
    *****
    Неутрално

    Хора, не превеждайте така брутално. Намерете си един човек, който има понятие от компютърни игри. Нека той да прави превода. Поне ще знае, че "енджин" не означава "двигател", а графична платформа и т.н....
    А, да, и преди да ни разкажете за скоростната кутия и диференциала на играта погледнете следното изречение и се опитайте да го обясните, моля:

    "Този път действието ще се развива в сегашно време и ще проследява конфликти от близкото минало, настоящето и дори бъдещето."

  3. 3 Профил на Нашенец
    *****
    Неутрално

    Ей, Спирачка, енджин е точно двигател! И за американеца, и за българина. Защо ли американците не са въвели специален "термин" за случая - нещо като 'ел енджино', 'моторум' или кво да е?. На теб "енджин" може да ти звучи по-фино, така едно, по "американски" извисено и научно издигнато. Ама замяната на български думи с еднозначни чуждици е простотия и обида.

  4. 4 Профил на Росен
    *****
    Неутрално

    И защо пък "engine" да е "графична платформа", след като става въпрос за цялостното софтуерно решение, на което е базирана играта? Т.е. в "engine" не влиза само графиката, а и всичко останало от рода на звук, изкуствен интелект (съществуването му е мит и трябва да си напиша статията по въпроса някой ден), физика, готови скриптове (съвсем умишлено го казвам така) и т.н.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK