Нет Инфо.БГ представи социална мрежа

Най-големият онлайн издател в България "Нет Инфо.БГ" се сдоби със социална мрежа - Fanopic.com. Проектът цели да обедини потребителите в групи по интереси, например футболни клубове, маркетинг, технологии, в които се разменя интерактивно съдържание. Fanopic разчита предимно на генерирана от потребителите информация, която ще е класифицирана в 20 големи области. "Целта на социалната ни мрежа е хората да се информират, забавлявайки се", разказва Даниела Петрова, мениджър "Връзки с обществеността" в "Нет Инфо.БГ".


В момента в социалната мрежа има създадени 360 теми на "фенове", 2 хил. публикувани връзки към статии, 3 хил. видеоклипа и над 10 хил. снимки. Потребителите, посещаващи мрежата в момента, са около 2-3 хиляди.Целевата аудитория на проекта са социално активните хора между 16 и 32 години. В началото на 2010 г. Fanopic.com ще се сдобие и с международна версия на английски език.


Преди година започна работа друга интернет платформа, предлагаща и функционалност за споделяне и подреждане на информация по интереси - FAVIT, част от инвестиционния портфейл на рисковия фонд NEVEQ (New Europe Venture Equity). В световен план социални мрежи, обединяващи потребителите около общи фен теми и предлагащи генерирана от потребителите информация, са все по-популярни сред рекламодателите заради възможностите си да предложат таргетирана контекстуална реклама.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK