Нова услуга - колцентър следи имиджа на фирми в социалните мрежи

Архив.

© Георги Кожухаров

Архив.



Базираната в България и Румъния аутсорсинг компания CallPoint New Europe предлага нова услуга - проследява имиджа на компании в социалните мрежи, отговаря на авторите на мненията и поддържа връзка с тях, съобщиха от дружеството. Целта е от информацията в интернет компаниите да разбират по-добре какво харесват и от какво са недоволни техните клиенти.


Шестстотинте служители в колцентровете на CallPoint New Europe в София и Пловдив и други 300 в Букурещ преглеждат денонощно милиони съобщения, коментари и постове в Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, блогове, форуми. Филтрират тези, в които се споменава името на съответната фирма, продукт или друга зададена ключова дума. Информацията се анализира, след което от единна платформа операторите отговарят на авторите, създават ново съдържание, поддържат връзка с лоялните клиенти на съответната компания, отзовават се на негативни или кризисни кампании в онлайн пространството. Всичко това се прави  на 20 езика.


"Това е съвсем нов тип дейност, която сега навлиза в аутсорсинг индустрията по целия свят", коментира Ксавие Марсенак, изпълнителен директор на CallPoint New Europe. По думите му услугата на дружеството е била представена преди дни в Париж на световно изложение за електронна търговия (E-commerce Paris), а американски компании, които търгуват през интернет с козметика, дрехи, електроника, резервни части, са изразили готовност за сътрудничество.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 823 Весело

    Имиджът на бТВ в социалните мрежи е рекордно нисък.
    Това и аз мога да го заключа

    Цензуриран от "Икономедиа"
  2. 2 Профил на theWho
    theWho
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Смешни са ми компании, които търсят такива услуги.

    Вместо да използват канала за да комуникират с клиентите си директно (нещо, което скъпата TV реклама не може да направи посмъртно) -- те наемат неадекватни хорица за спамят.

  3. 3 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#2] от "theWho":

    Не е луд тоя, който яде зелника...
    Има такива компанийки, защото има кой да мим дава хляб. А тия, дето им го дават са малоумници, които си мислят, че като имат фен страница във Фейсбука с 5000 фена и вече са "нумеро уно"

    Цензуриран от "Икономедиа"
  4. 4 Профил на mickmick
    mickmick
    Рейтинг: 806 Неутрално

    И това ако не е манипулация..

  5. 5 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2193 Неутрално

    До коментар [#1] от "1951":

    И аз за това се сетих. Прелюбопитно би било една такава компания да измери рейтинга на bTV в общественото пространство след Катуница. Както казаха колеги, имидж, изграждан с години, рухна за 24 часа. А с днешния хленч с главните редактори, че даже и медийни експерти - да оправдават сгафилата Бенатова - хептен я закършиха.

    Същевременно - интересно е тези служители на обаждания ли отговарят в кол-центъра или преглеждат и пишат на публикации в мрежата? Как успяват да правят всичко?

  6. 6 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1989 Неутрално

    Това не е новост. И тук ги има.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  7. 7 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 501 Неутрално

    До коментар [#2] от "theWho":

    Ти да не си предтавяш директора на компанията лично да се рови из форуми и фейсбук? Звучи ми като страхотна иновативна идея, която позволява мненията на потребителите реално да бъдат събрани и структурирани по начин, позволяващ компанията да ги чуе.

    И персонала е добра бройка, браво на хората че носят бизнес в Бг.

  8. 8 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Между другото интересно дали CallPoint New Europe следи за споменаването на собственото си име из форумите на Дневник.

  9. 9 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 823 Неутрално

    До коментар [#5] от "Читател":

    Безумно интересна е темата за това как и дали бТВ се справиха с тази имиджова криза. За съжаление се съмнявам, че сериозна медия ще се захване с темата.
    Колко им е паднал рейтинга е интересен въпрос, но предвид, че основната агенция за мерене е на Гергов се съмнявам, че някога това ще излезе на бял свят.
    Това, което бе видимо е, че народа във Фейсбука избесня здраво върху бТВ и буквално им зарина страницата. Тя сега е почистена, но народа продължава да беснее.
    Другото видимо е, че Бенатова я дръпнаха от района и може да са я пратили в отпуск. Да мине бурята. Страницата срещу нея във Фейсбук бароява 10 000+ човека и има стабилен растеж. Няма да се учудя ако до края на седмицата стигне 20 - 25 000. Да не говорим, че рейтинга й на страницата на бТВ е мнооооооого под нулата. Има и едно забавно клипче в ютуб, в което тълпа катунци викат "Бенатова вън!".
    Така, че бТВ глътнаха някакво количество вода, но неясно колко

    Цензуриран от "Икономедиа"
  10. 10 Профил на Ченкете
    Ченкете
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Факт е, че нещата се променят, дори търсачката се социализира.

    Ще има промени на рекламния пазар и някои умни и иновативни хора доста ще забогатеят, а други съответно обеднеят.

    Мисля, че скоро ще си заминат и някои социологически агенции, както си заминаха малките обяви от 24часа и труд.

    Тук в България засега само партии и монополисти ще дават пари за тази дейност.

    Де го тоя УЖ пребитият на Магистрала Тракия Пауновски? Ако всички журналисти на КАПИTAЛ са такива измамници - мерси ви за форума!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK