Facebook добавя реклами в мобилната си версия след месец

Facebook добавя реклами в мобилната си версия след месец

© Reuters



Според нов слух социалната мрежа Facebook ще сложи реклами във версията на услугата за мобилен телефон през март, съобщава Financial Times. Те обаче няма да са традиционни реклами, а ще се появяват като Feature Stories – важни новини, които се появяват най-отгоре на стената на всеки потребител.


Този ход ще е изпитание за възможностите на Facebook да балансира интересите на своите акционери и клиенти. Инвеститорите искат компанията да поддържа бърз растеж на приходите, докато клиентите не желаят да получават твърде много рекламни съобщения на и без това малкия екран на мобилните си устройства.


При подаването на документи за първично публично предлагане миналата седмица от Facebook отбелязаха като минус за потенциалните инвеститори липсата на приходи от мобилната версия на услугата. Тя се ползва от половината от всички над 850 млн. потребители на сайта.




Компанията ще проведе специално събитие за рекламодатели на 29 февруари в Ню Йорк, на което се очаква да бъдат показани нови възможности за използване на услугата от корпоративни клиенти. Каролин Еверсън, бивш маркетингов директор в Microsoft и понастоящем вицепрезидент на Facebook по глобалните маркетингови решения, се очаква да разкрие нов дизайн на брандирани страници, базирани на интерфейса Timeline.


Facebook се опитват да накарат компаниите, които ползват платформата безплатно, да започнат да харчат повече за платени промоции. Освен това Facebook може да създаде допълнителни стимули за рекламодателите да слагат линкове, водещи отново към друга страница вътре в социалната мрежа, отколкото към външен сайт.


Освен всичко друго Facebook ще поработи и върху собствената си марка. Миналата седмица компанията нае бившия маркетингов директор на Levi Strauss Ребека ван Дик. Преди това тя е работила с Apple по рекламите на iPhone, iPad и iPod. Нейна е и идеята за кампанията на Nike "Just Do It".

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на jubal harshaw
    jubal harshaw
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    В немобилната има ли, аз рядко влизам, но май не съм виждал?

    http://jubalharshaw.wordpress.com
  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Може да си ги блокирал. аз така съм направил.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на Димитър Цонев
    Димитър Цонев
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Потребителите са доста скептични при реклами в мобилни приложения и значително по-рядко цъкат на реклами в приложения, отколкото в уеб. Тъй че ще се наложи да измислят нещо по-интелигентно като решение.

    Не е изключено да станем свидетели на възможността да се заплаща малка/нищожна сума (месечно, годишно) и да се осигурява версия без реклами и други спонсорирани съдържания.

    http://dtsonev.icnhost.net
  4. 4 Профил на Fifa
    Fifa
    Рейтинг: 521 Неутрално

    И мобилната версия и тя ще стане една голяма шарения

    Не отлагай нищо за утре, ако можеш да го отложиш за вдругиден.Марк Твен
  5. 5 Профил на Mirek
    Mirek
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Да видим къде ще ги дянат тези реклами в 3" сензорен дисплей.

  6. 6 Профил на alex_ivanov92
    alex_ivanov92
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Това означава и повече трафик т.е ще плащаме да има неща, които не ни трябват.

  7. 7 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    В момента мобилната версия за iOS е толкова тромава, че няма накъде повече. Като сложат и реклами, пращам я в кошчето.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK