Абсолютно съгласен съм с #1 !
Лъскави офиси, в които работят по 3-4 скучаещи младежи, а същевременно в цяла София има 4 екипа за отстраняване на проблемите. Мой приятел преди няколко седмици чу обяснението "ще дойдат да ви оправят интернета другата седмица, сега сме заети".
Смяятай
О, КейбълТел + Евроком... Ясно защо са толкова зле предлаганите услуги. И на какво друго се надяват? Пазарът ни е пренаситен от телекомуникационни оператори. И малък, за разлика от този за фарма продукти. Българите обичат да си купуват лекарства без рецепти за щяло и нещяло, и в същото време да не си сменят кабеларката.
Телевизия от Булсатком и Интернет от два доставчика , единия резервен. Откакто големите играчи изкупиха малките ланмрежи на***ха всичко. Аз съм с телевизия и нет от Булсатком и резервен доставчик Макс Телеком.
Тези са трагични. При пакетна услуга интернет+цифрова+телефон, се обаждам от техния телефон на сервизния им център при което ми дава "набрания номер не съществува". Обаждам се от мобилния и тогава се обажда оператор. Питам защо не ми работи цифровата, при което той без забавяне казва, защото не сте си платили - аз питам а тогава защо не сте ми спрели интернета, след кратко забавяне следва ами изчакайте ще проверим. След около пет минути следва ами вижте сега има ли цифрова, аз гледам има цифрова вече. Питам какъв беше проблема те отговярат ами не бяхме я пуснали. След това питам защо не мога да набера сервизния ви телефон от вашия телефона отговор - "Не може да е така" аз казвам как да не може като току що се опитах и ми дава сигнал избрания номер не съществува следва отговор "Не може да е така. Не знаем защо ви дава такъв сигнал?"
Как изобщо някой им дава пари за телевизия на тези. Та те нямат една програма, за която да плащат в основния пакет. Спорт няма /където обикновено са платените програми/. Интернет за тия пари има и при по-малките оператори, разликата е, че обикновено са в квартала и реагират веднага. На всичкото отгоре - договори за по 1,5-2г. и всеки месец - аванс. Това дори и мобилните оператори и монополистите не го правят. Не че са много пари, но дразни.
Аз ли съм единственият доволен от тия? Имам 130 канала цифрова с мн добро качество, донашен телефон и доста приличен не (който, ако трябва да съм честен понякога безпричинно спира за около 30-40 минути, но рядко). При технически проблем винаги са били много любезни и сравнително бързи. Не знам, може би в Младост да са по-добре от колкото в други части на София, или просто съм имал късмет...
"Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."
След многото проучвания и мнения за тях, подозирах и сега съм напълно убеден, че не смених моят настоящ доставчик. Около мен виждам само хора, втрещени от наглостта, пълната липса на качство и несигурна услуга предлагана от тази компания. Агресивната реклама е само до време.
Бих желал да се вържа към Добруджа кабел за 3 лева на месец, без първочанална такса и обръзващи клаузи в договор.
Бих искал, но не мога ..... Добруджа е истинският силокон валей овър хиър.
Стига бе аз съм доволен , кабелна , интернет и безплатен телефон/разговори с стационарни безплатни / за 10 лв. , ползвам ги от 4год , само 1 м имаше проблеми с тв и нета ,но ги оправиха , нета не спира както при познати и 2 пъти на ден , какво повече .
А цифровата им за тия пари е малко кофти , не я ползвам , карам на аналогова .
Полека лека на мендижмънта се е прояснило за какво са платили €200 млн и бившия вече е отнесъл хурката. Идва нов баламурник който ще размахва камшика, а българетата ще фърчат кат финикийци
Точно това е - идват некви измекяри, с голямо самочувствие (особено обичам австрийците, унгарците и чехите), вземат едни големи пари, подхождат към българите кат маймуни, работата втасва, а маймуните се щурат ...но както винаги ...без финикийски знаци...
От 3 години съм техен абонат и за учудване на всичките ми познати ... съм много доволен. Дори като си смених адреса и трябваше да преместим цялата "услуга" на новия - бързо, спретнато ... Маса хора мрънкат, но аз съм доволен
И аз имах същия проблем - "оправиха" ми нета след 2 седмици обаждания и разговори с тъпи телефонистки. Веднага след това им върнах модема и си прекратих договора с тях.
Пълна скръб!!!
Аз пък съм много доволен..... че се махнах от тях. Края на договора ми много удобно съвпадна с премахването на лан мрежата и въвеждането на модемите. Един познат обаче нямаше този късмет, оставаха му 10 месеца от договора. Вече всики екипи по поддръжката май са го научили кой е, защото през ден им звънеше по едно време, толкова проблеми с нета има. Да не говорим че по същия кабел идват и телефон и кабелна.
Точно преди година се отказах от тях, след като им бях абонат от десетина години. Качеството, особено на Интернет-а не се траеше. При обявени 30 Mbps скорост рядко стигах до 3-4 Мbps, всеки ден прекъсвания за по минимум 10-15 минути, през няколко месеца прекъсвания за ден. Мъка голяма...
Сега съм с Интернет от Мегалан, ТВ от НЕТ1, и съм щастлив Разликата с предишното е в порядъци. При заявена скорост 40 Mbps обикновено получавам 50, нощем 60 Mbps. Нито едно прекъсване на Интернет през тази година, дори и за минута...
И на фона на тези факти ми е много чудна агресивната лъскава рекламна кампания на blizoo, обещаваща все по изумителни неща, на все по-ниски цени. Сякаш със силни думи можеш да осигуриш качество и подръжка. За мен това са си чисти лъжи... Ама го разбираш, след като се опариш.
Единствения плюс на тези измамници е многото качествени канали и HD каналите.
HBO и музикалните на HD голям екран са картина, която не съм си мислил, че може да съществува.
Интернетът им е пълна помия. Не реагират или минават дни докато реагират при проблем, не дават никакви компенсации дори с дни да не си имал някоя от услугите...
договорът е такъв, че мой възрастен родител го бяха подмамили да подпише за нови 18 месеца непрекъсваеми, преместихме адреса, на новото място отказаха да преместят услугата и започнаха да валят писма от събирачи на вземания за по 1000 лв... Наложи се да го взема при мен, за да спрат, т.е. в момента ги ползвам "насила", за да не търсят неустойки...
Мамата си трака.
Ши..аняци.
[quote#28:"Г."]многото качествени канали и HD каналите.
HBO и музикалните на HD голям екран са картина, която не съм си мислил, че може да съществува. [/quote]
Всеки нещо си намира.
Аз слушам VH-1 Classic често и без да включвам телевизора - директно в колоните.
Явно audio-to е 320 kbps, кефффф, свири жестоко - цс, цс, цссссссссс!!!
Peace
Ами не, има и други доволни. Основно разногласията идват от това, че едни от абонатите са от евроком, а други от кейбълтел. Тези, които са в мрежата на евроком мразят всичко, и то разбираемо, тези на кейбълтел нямат забележки. Но така или иначе, близу натрупа много негативи, и сега си носи последствията от тях - отрицателни мнения, дори и без да има повод за тях. А в повечето случаи има и повод.
Проблема им - че най-сериозната им инфраструктура е коаксиална, което не върши особенна работа в бъдещето, въпреки, че за сега е ОК. Но ще трябва да изградят оптика навсякъде, а това струва пари.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
И аз съм един от доволните. 18 мес договор (12 мес х 15 лв и 6 мес х 20 лв), 35 мбпс и ТВ, не знам колко канала. За 8 месеца, нито един проблем.
2ро място в моята класация - Мегалан;
3то НЕТ1, но откакто взаеха да се разрастват, влошиха качеството: чести технически проблеми и кол центъра им не отговаря с часове.
Мненията на потребителя Zlodeyski бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
Близу са егати мръшляците. Отказват да ми доставят интернет по ЛАН кабела и най-нагло ми обясняват, че АЗ съм трябвало да им отида на крака в такования офис, да съм подадяла молба, че се отказвам от услугите им. Теглих им една тлъста и си купих мобилна джаджа от Макс Телеком. Сега си имам нет когато си поискам и където си поискам.
Към редакцията: бихте пуснали по 1 инфо статия и за другите оператори през седмица, та по коментарите да се ориентираме за "класацията?"
Предполагам, че зависи и какво точно ти е важно. При мен на 1 място е нета/ цената и си взех нет1 след като опитах и ЕК и КТ.
Доволен съм. Но не мога да включа ХБО. За хора, които искат ХБО това е единственият кабел - другите са сателитни. (Мислех, че БТК е кабел, но преди година дадох заявка и тедойдоха с дупки за чиния
Телефон не ми е ясно кой ползва. Аз имах 1 година техен (КТ) и им се обаждах само ня тях и на един комшия (2 пъти).
ТВ-то се замислям дали да го оставя. Има ефирна за новините. Филми и музика от нет-а, а спорт не гледам.
Той май по-добре да имам само интернет.
Поздрави на всички писали преди мен и на тези, които ще пишат след мен!
42
И аз не използвах няколко месеца безплатния им телефон, но от 4-5 месеца го използвам за свързване със стационарните от цялата страна. 100 мин безплатни, самият телефон също е безплатен. Използвам и бързия им Интернет. Всичко за 30 лв.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Eisbär
Рейтинг: 928 НеутралноОсвен, че направиха нови модерни офиси услугите са трагични. Аз се отказах с удовлоствие от тях.
spoko
Рейтинг: 583 ЛюбопитноПоне ще знаем на кого да благословим родата!
samboetes
Рейтинг: 426 НеутралноАбсолютно съгласен съм с #1 !
Лъскави офиси, в които работят по 3-4 скучаещи младежи, а същевременно в цяла София има 4 екипа за отстраняване на проблемите. Мой приятел преди няколко седмици чу обяснението "ще дойдат да ви оправят интернета другата седмица, сега сме заети".
Смяятай
jolly_josh
Рейтинг: 217 НеутралноО, КейбълТел + Евроком... Ясно защо са толкова зле предлаганите услуги. И на какво друго се надяват? Пазарът ни е пренаситен от телекомуникационни оператори. И малък, за разлика от този за фарма продукти. Българите обичат да си купуват лекарства без рецепти за щяло и нещяло, и в същото време да не си сменят кабеларката.
jolly_josh
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#3] от "samboetes":
Това, ако е мениджмънт...
А на всяка крачка досаждат промоутъри с флайери
mitkobomb
Рейтинг: 479 ВеселоВикам ти майсторе ,щот не ти знам името ,ама като ти гледам майсторлъка -да ти таковам майката !!!
bati vi
Рейтинг: 1323 Любопитно[quote#6:"mitkobomb"]Викам ти майсторе ,щот не ти знам името ,ама като ти гледам майсторлъка -да ти таковам майката !!! [/quote]
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....правилният вариант е :
..... да та таковам у майстора !
petar_333
Рейтинг: 426 НеутралноОфисите са едни лъскави,но услигите са им под всякаква критика наистина!
Виктор Янулов
Рейтинг: 531 НеутралноИма една приказка " Като се знам какъв съм инженер, ме е страх да отида на лекар"
Аз знам, че нищо не знам!!!vloti
Рейтинг: 583 НеутралноТелевизия от Булсатком и Интернет от два доставчика , единия резервен. Откакто големите играчи изкупиха малките ланмрежи на***ха всичко. Аз съм с телевизия и нет от Булсатком и резервен доставчик Макс Телеком.
Øϰϰå Çҩßё
Рейтинг: 628 Неутралновсе там
иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общоmmarto
Рейтинг: 426 НеутралноБулсат ком са много силни, целия спорт са взели
bati vi
Рейтинг: 1323 НеутралноДо коментар [#8] от "petar_333":
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....Да, затова и се отказах от тях още миналата година .
zoroaster
Рейтинг: 269 НеутралноТези са трагични. При пакетна услуга интернет+цифрова+телефон, се обаждам от техния телефон на сервизния им център при което ми дава "набрания номер не съществува". Обаждам се от мобилния и тогава се обажда оператор. Питам защо не ми работи цифровата, при което той без забавяне казва, защото не сте си платили - аз питам а тогава защо не сте ми спрели интернета, след кратко забавяне следва ами изчакайте ще проверим. След около пет минути следва ами вижте сега има ли цифрова, аз гледам има цифрова вече. Питам какъв беше проблема те отговярат ами не бяхме я пуснали. След това питам защо не мога да набера сервизния ви телефон от вашия телефона отговор - "Не може да е така" аз казвам как да не може като току що се опитах и ми дава сигнал избрания номер не съществува следва отговор "Не може да е така. Не знаем защо ви дава такъв сигнал?"
m_style
Рейтинг: 538 НеутралноКак изобщо някой им дава пари за телевизия на тези. Та те нямат една програма, за която да плащат в основния пакет. Спорт няма /където обикновено са платените програми/. Интернет за тия пари има и при по-малките оператори, разликата е, че обикновено са в квартала и реагират веднага. На всичкото отгоре - договори за по 1,5-2г. и всеки месец - аванс. Това дори и мобилните оператори и монополистите не го правят. Не че са много пари, но дразни.
baizuo
Рейтинг: 1105 Неутралноблизоо са все по - далече и далече ....
muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"Whisper
Рейтинг: 427 НеутралноАз ли съм единственият доволен от тия? Имам 130 канала цифрова с мн добро качество, донашен телефон и доста приличен не (който, ако трябва да съм честен понякога безпричинно спира за около 30-40 минути, но рядко). При технически проблем винаги са били много любезни и сравнително бързи. Не знам, може би в Младост да са по-добре от колкото в други части на София, или просто съм имал късмет...
"Ако протегнеш ръце към звездите няма да останеш с шепа кал."unreal
Рейтинг: 426 ВеселоТолкова да са daleee4 от истината тези от blizoo...
rnenov
Рейтинг: 217 НеутралноСлед многото проучвания и мнения за тях, подозирах и сега съм напълно убеден, че не смених моят настоящ доставчик. Около мен виждам само хора, втрещени от наглостта, пълната липса на качство и несигурна услуга предлагана от тази компания. Агресивната реклама е само до време.
VaKY
Рейтинг: 711 НеутралноБих желал да се вържа към Добруджа кабел за 3 лева на месец, без първочанална такса и обръзващи клаузи в договор.
Pro bono publicum with a bit more gustoБих искал, но не мога ..... Добруджа е истинският силокон валей овър хиър.
tutrakansky
Рейтинг: 15 НеутралноСтига бе аз съм доволен , кабелна , интернет и безплатен телефон/разговори с стационарни безплатни / за 10 лв. , ползвам ги от 4год , само 1 м имаше проблеми с тв и нета ,но ги оправиха , нета не спира както при познати и 2 пъти на ден , какво повече .
А цифровата им за тия пари е малко кофти , не я ползвам , карам на аналогова .
Десен
Рейтинг: 1316 НеутралноПолека лека на мендижмънта се е прояснило за какво са платили €200 млн и бившия вече е отнесъл хурката. Идва нов баламурник който ще размахва камшика, а българетата ще фърчат кат финикийци
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.rnenov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#22] от "Десен":
Точно това е - идват некви измекяри, с голямо самочувствие (особено обичам австрийците, унгарците и чехите), вземат едни големи пари, подхождат към българите кат маймуни, работата втасва, а маймуните се щурат ...но както винаги ...без финикийски знаци...
Емил Алексиев
Рейтинг: 479 ВеселоОт 3 години съм техен абонат и за учудване на всичките ми познати ... съм много доволен. Дори като си смених адреса и трябваше да преместим цялата "услуга" на новия - бързо, спретнато ... Маса хора мрънкат, но аз съм доволен
Vladimir Todorakov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#3] от "samboetes":
И аз имах същия проблем - "оправиха" ми нета след 2 седмици обаждания и разговори с тъпи телефонистки. Веднага след това им върнах модема и си прекратих договора с тях.
Пълна скръб!!!
mihov
Рейтинг: 217 НеутралноАз пък съм много доволен..... че се махнах от тях. Края на договора ми много удобно съвпадна с премахването на лан мрежата и въвеждането на модемите. Един познат обаче нямаше този късмет, оставаха му 10 месеца от договора. Вече всики екипи по поддръжката май са го научили кой е, защото през ден им звънеше по едно време, толкова проблеми с нета има. Да не говорим че по същия кабел идват и телефон и кабелна.
Ivan Kovashki
Рейтинг: 429 НеутралноТочно преди година се отказах от тях, след като им бях абонат от десетина години. Качеството, особено на Интернет-а не се траеше. При обявени 30 Mbps скорост рядко стигах до 3-4 Мbps, всеки ден прекъсвания за по минимум 10-15 минути, през няколко месеца прекъсвания за ден. Мъка голяма...
Разликата с предишното е в порядъци. При заявена скорост 40 Mbps обикновено получавам 50, нощем 60 Mbps. Нито едно прекъсване на Интернет през тази година, дори и за минута...
Сега съм с Интернет от Мегалан, ТВ от НЕТ1, и съм щастлив
И на фона на тези факти ми е много чудна агресивната лъскава рекламна кампания на blizoo, обещаваща все по изумителни неща, на все по-ниски цени. Сякаш със силни думи можеш да осигуриш качество и подръжка. За мен това са си чисти лъжи... Ама го разбираш, след като се опариш.
pariah
Рейтинг: 1016 НеутралноДо коментар [#27] от "kilgore.trout":
- A witty saying proves nothing. VoltaireЕдинствения плюс на тези измамници е многото качествени канали и HD каналите.
HBO и музикалните на HD голям екран са картина, която не съм си мислил, че може да съществува.
Интернетът им е пълна помия. Не реагират или минават дни докато реагират при проблем, не дават никакви компенсации дори с дни да не си имал някоя от услугите...
договорът е такъв, че мой възрастен родител го бяха подмамили да подпише за нови 18 месеца непрекъсваеми, преместихме адреса, на новото място отказаха да преместят услугата и започнаха да валят писма от събирачи на вземания за по 1000 лв... Наложи се да го взема при мен, за да спрат, т.е. в момента ги ползвам "насила", за да не търсят неустойки...
Мамата си трака.
Ши..аняци.
greenhrast
Рейтинг: 932 Неутрално[quote#28:"Г."]многото качествени канали и HD каналите.
HBO и музикалните на HD голям екран са картина, която не съм си мислил, че може да съществува. [/quote]
Всеки нещо си намира.
Аз слушам VH-1 Classic често и без да включвам телевизора - директно в колоните.
Явно audio-to е 320 kbps, кефффф, свири жестоко - цс, цс, цссссссссс!!!
Peace
Darth Plagueis
Рейтинг: 1617 НеутралноДо коментар [#17] от "Whisper":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКАми не, има и други доволни. Основно разногласията идват от това, че едни от абонатите са от евроком, а други от кейбълтел. Тези, които са в мрежата на евроком мразят всичко, и то разбираемо, тези на кейбълтел нямат забележки. Но така или иначе, близу натрупа много негативи, и сега си носи последствията от тях - отрицателни мнения, дори и без да има повод за тях. А в повечето случаи има и повод.
Проблема им - че най-сериозната им инфраструктура е коаксиална, което не върши особенна работа в бъдещето, въпреки, че за сега е ОК. Но ще трябва да изградят оптика навсякъде, а това струва пари.
xymax
Рейтинг: 480 НеутралноИ аз съм един от доволните. 18 мес договор (12 мес х 15 лв и 6 мес х 20 лв), 35 мбпс и ТВ, не знам колко канала. За 8 месеца, нито един проблем.
2ро място в моята класация - Мегалан;
3то НЕТ1, но откакто взаеха да се разрастват, влошиха качеството: чести технически проблеми и кол центъра им не отговаря с часове.
077888888888
Рейтинг: 583 ВеселоМислех, че Ментел са първенци в лъжите,
Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.но се оказа, че съм сбъркал - Близу са категорични
първенци в това.
Прав е колегата по-горе- с агресивна реклама до някъде.
После им лъсва гъ*а.
****
Мненията на потребителя Zlodeyski бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.
kapitalist
Рейтинг: 426 ВеселоПЕРЛА 05! А това са все момчета за НАТФИЗ. Хихи.
А да видим, дали не подготвят простирането вече. Че то много години бе. Захаби се прането бе!?...
228
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#1] от "Eisbär":
ДА!
228
Рейтинг: 426 НеутралноBlizoo is a joke!
areta
Рейтинг: 1366 НеутралноБлизу са егати мръшляците. Отказват да ми доставят интернет по ЛАН кабела и най-нагло ми обясняват, че АЗ съм трябвало да им отида на крака в такования офис, да съм подадяла молба, че се отказвам от услугите им. Теглих им една тлъста и си купих мобилна джаджа от Макс Телеком. Сега си имам нет когато си поискам и където си поискам.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1617 НеутралноДо коментар [#37] от "luda_krava":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи те не предоставят нет по лан кабел, та не знам кво е наглото..
Че са изключителни кретени е факт, ама и клиентите са им една стока...
dragomir_26
Рейтинг: 217 Неутралноаз също съм доволен
Публикувано през m.dnevnik.bg
vassilun
Рейтинг: 4516 Гневно[quote#1:"Eisbär"]Аз се отказах с удовлоствие от тях. [/quote]
Как го направи? Аз мисля, че по-лесно мога да се разведа с Топлофикация (да не говоря с жена си) от колкото с тези идиоти!
vassilun
Рейтинг: 4516 НеутралноДо коментар [#17] от "Whisper":
Вярвам ти, но съм силно учуден!
Май наистина си единственият! Да не би да те използват за реклама?!
Никола Йорданов
Рейтинг: 1701 НеутралноКъм редакцията: бихте пуснали по 1 инфо статия и за другите оператори през седмица, та по коментарите да се ориентираме за "класацията?"
Никола ЙордановПредполагам, че зависи и какво точно ти е важно. При мен на 1 място е нета/ цената и си взех нет1 след като опитах и ЕК и КТ.
Доволен съм. Но не мога да включа ХБО. За хора, които искат ХБО това е единственият кабел - другите са сателитни. (Мислех, че БТК е кабел, но преди година дадох заявка и тедойдоха с дупки за чиния
Телефон не ми е ясно кой ползва. Аз имах 1 година техен (КТ) и им се обаждах само ня тях и на един комшия (2 пъти).
ТВ-то се замислям дали да го оставя. Има ефирна за новините. Филми и музика от нет-а, а спорт не гледам.
Той май по-добре да имам само интернет.
Поздрави на всички писали преди мен и на тези, които ще пишат след мен!
Минувач
Рейтинг: 692 Неутрално42
И аз не използвах няколко месеца безплатния им телефон, но от 4-5 месеца го използвам за свързване със стационарните от цялата страна. 100 мин безплатни, самият телефон също е безплатен. Използвам и бързия им Интернет. Всичко за 30 лв.