CNET: Хората не знаят защо си купуват новия iPad

CNET: Хората не знаят защо си купуват новия iPad

© David Mcnew, Reuters



Експеримент на технологичния портал CNET показа, че потребителите на Apple не знаят защо си купуват новия iPad.


Редакторът на изданието Брук Кротърс е посетил няколко магазина на "отхапаната ябълка" и е разговарял с потенциалните им клиенти. Мнозинството от тях вече са били решили да си купят последния продукт на любимата си компания, но въпреки това не са могли да дадат конкретен отговор на въпроса защо.


Когато Кротърс цитира реалните нововъведения в устройството като 4G модул, подобрен процесор и по-чувствителна камера, запитаните не успяват да решат какво точно ги кара да похарчат 600 долара. Дори и при посочването на най-силно маркетираното нововъведение – екрана – потребителите се взират в рекордната гъстота на пикселите в новия iPad и признават, че не виждат разлика с неговия предшественик.




Това кара автора да покаже на потенциалните купувачи как при по-голямо увеличение на текст по ръбовете му се вижда значително по-малко пикселизация, но реакцията, която получава, е: "Да, малко по-красиво е. И какво от това?"


Фактът, който изненадва Кротърс най-много, е, че същите тези хора, които очевидно не намират никаква значителна разлика между "новия iPad" и iPad 2, пред очите му отиват на касите в магазина и си го купуват.


"Това потвърди теорията ми. Накратко, определен тип потребители подобно на зомбита отиват в магазините на Apple само за да се сбогуват със спестяванията си. Това са хора, които имат много смътни представи за нови технологии", коментира Кротърс в своя материал.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK