Потребителите ползват повече X-Box 360 за достъп до онлайн съдържание, отколкото за игра

Потребителите ползват повече X-Box 360 за достъп до онлайн съдържание, отколкото за игра

© Yuriko Nakao, Reuters



Игралната конзола X-Box 360 на Microsoft все повече се използва за гледане на видео и слушане на музика в интернет, отколкото да се играят видео игри. Софтуерният гигант отдавна се опитва да превърне конзолата в приставка за ползване на дигитално съдържание през телевизора, а не да е тясно специализирана за гейминг.


Компанията показа нови приложения за X-Box Live, които дават достъп до услугите HBO Go, Xfinity на Comcast за излъчване на филми по поискване и др. Така Microsoft разширява портфолиото от предлаганите развлекателни приложения. Като в момента в каталога за X-Box 360 фигуррат услуги като Netflix, ESPN, Hulu, Vudu и YouTube. С новите попълнения общият брой на приложенията за музика, телевизионни предавания и филми за конзолата достига 36.


Това не е случайно предвид факта, че според изследване на Microsoft консумирането на дигитално съдържание започва да измества геймърските функции на конзолата. Според Юсуф Мехди, ръководител на звеното за маркетинг и планиране на бизнеса с X-Box, домакинствата в момента прекарват средно по 84 часа на месец в използване на услугите на X-Box Live.




Това е ръст от 30% спрямо година по-рано и включва достъпа до всякакво съдържание през интернет – от игри в мрежа, през филми и други развлекателни приложения. Малко над половината от това време се използва за гледане или слушане на музика онлайн, което показва постепенното изместване на фокуса при използването на конзолата.


За сравнение, домакинствата средно прекарват по 150 часа на месец в гледането на традиционна телевизия. Макар X-Box Live да не може все още да я измести, то услугата на Microsoft все повече се доближава до нея.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nilak
    nilak
    Рейтинг: 487 Неутрално

    "За сравнение, домакинствата средно прекарват по 150 часа на месец в гледането на традиционна телевизия. Макар X-Box Live да не може все още да я измести, то услугата на Microsoft все повече се доближава до нея."

    до 5-10 години

  2. 2 Профил на _scythe_
    _scythe_
    Рейтинг: 426 Неутрално

    "домакинствата средно прекарват по 150 часа на месец в гледането на традиционна телевизия." - това не прави ли по 5 часа на ден? Че те тия хора имат 2-3 свободни часа на ден, които сигурно прекарват в игране на игри.

  3. 3 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 426 Любопитно

    Сигурно си трябва антивирусна?

  4. 4 Профил на Tai Lung
    Tai Lung
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Точно за това обаждах преди време, под поредната статия за очакваната нова услуга и/или устройство на Епъл за телевизия. Засега Майкрософт се справят много добре.

  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    ... Сега остава XBox Live да стане достъпна и за простосмъртни потребители във второ и треторазрядни държави като БГ.
    Защото за да го ползваш, минаваш през какви ли не лупинги и пируети - карти от чужди държави се продават без гаранция да сработят в БГ, срещу не много скромни суми, и се регистрираш я в Исландия, я във Франция, та да мине номера.
    Пълен шит.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на imc
    imc
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Аз съм регистриран в UK и си купувам Gold пакети online и това не ми е проблем, но по важното в случая е защо трябва да плащаш за да гледаш безплатиния YouTube или NetFlix за който съм си платил 9.99 което е доста тъпо. Иначе който е с Андроид бих препоричал да пробва iMediaShare, връзва се с Xbox-a и може да позаобиколиш нуждата от Gold акаунт.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK