Големият bob

Бобовци по време на рекламна кампания на квазивиртуалния оператор от края на миналата година.

© Цветелина Белутова

Бобовци по време на рекламна кампания на квазивиртуалния оператор от края на миналата година.



bigbob е името на новия тарифен план, който ще зарадва от утре всички фенове на телеком бранда в България с най-ниските цени за разговори към всички мрежи", гласи съобщение, изпратено от квазивиртуалния мобилен оператор bob (бранд, притежаван и развиван от "Мобилтел") по-рано днес.


Появата на "големия Боб" идва след няколкоседмичен маркетингов сблъсък между Vivacom и bob. Началото на сагата бе поставено от реклама на тарифен план на Vivacom, наречен Call-yo ("Кольо"), в която се изтъкват нейните предимства пред тези на bob.


В отговор на рекламата от bob обявиха, че намалят цената за минута разговор от 12 ст. на минута до 10.8 ст. на минута, като целта на компанията беше да направи рекламната кампания на конкурентната фирма неадекватна.




Не закъсня и отговорът на Vivacom, които изравниха цената за минута разговор при план Call-yo, смъквайки я до 10.8 ст. на минута.


Така се стигна и до появата на bigbob – новият план на виртуалния оператор, който включва 150 безплатни минути към всички мобилни мрежи в страната, 150 безплатни минути към всички фиксирани мрежи и също толкова sms-и.


"От месец март bob е и с нова, още по-ниска, цена за минута разговор и кратки съобщения към всички - 10.8 стотинки, която е валидна и при bigbob", съобщават от виртуалния оператор. 


"Към момента това е най-ниската предлагана цена в страната за потребителите на абонаментни планове", добавят от bob, хвърляйки за пореден път ръкавицата на конкурентните телекоми.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK