Платформата за онлайн телевизия Hulu създава собствена продукция за 500 млн. долара

Платформата за онлайн телевизия Hulu създава собствена продукция за 500 млн. долара

© thms.nl, flickr (CC)



Американската платформа за онлайн телевизия Hulu представи богато портфолио от собствена и ексклузивна продукция сериали, съобщава сайтът TheNextWeb.com.


Абонатите на Hulu ще могат да гледат цели 3 оригинални и 7 екслклузивни сериала през това лято. Бюджетът от 500 млн. долара за произвеждането на собствено съдържание е бил насочен в три проекта – филмовото толк-шоу "Spoilers", туристическо-приключенския "Up To Speed" и комедията "We Got Next".


Премиерите на трите сериала се очакват в началото на юни, когато повечето високобюджетни телевизионни продукции излизат във ваканция.




Заедно със собствените си проекти, онлайн услугата ще направи достъпни редица популярни британски и канадски сериали като "The Yard", "Pramface" и "Little Mosque", които не са били излъчвани в САЩ досега.


Hulu все пак остава в сянката на по-популярната платформа Netflix, но със своите над 2 млн. потребители със сигурност ще бъде фактор в развитието на онлайн телевизията в САЩ.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK