Остават пет дни до края на играта с награда безплатен билет за Digital|K

Остават пет дни до края на играта с награда безплатен билет за Digital|K

© Next-DC



Състезанието Digital|K Factory, което дава възможност на десет души да посетят безплатно технологичната конференция на "Капитал", е привлякло над 140 потребители до този момент. Онлайн играта започна на 23 юли и приключва на 13 август.


Десетте потребители с най-много точки ще имат възможността да посетят безплатно Digital|K - форумът на "Капитал" за технологични инвестиции и дигитален маркетинг. Освен билет победителят ще получи и покана за вечеря с лекторите и партньорите след събитието на 1 октомври.


В играта потребителите създават своя дигитална фабрика, която произвежда велосипеди, телефони или софтуер. Сглобяването и пласирането на виртуалните продукти зависи от интернет трафика, който потребителят насочва към своя профил на digitalkfactory.capital.bg.




Колкото от по-далеч идват посещенията спрямо България, толкова по-високи продажби реализират играчите.


Потребителите прекарват средно около пет минути в DigitalK Factory показват данните на Google Analytics. Приблизително 85% от всички посещения са от България. Останалите идват от САЩ, Германия, Великобритания, Русия, Филипините и т.н. Digital|K Factory е създадена от дигиталната агенция Next-DC със съдействието на FourPlus.


Технологичният форум започва на 1 октомври в Народния театър в София. Конференцията е разделена на три панела, посветени на предприемачеството и намирането на инвестиции, иновациите и дигиталния маркетинг.


На форума може да очаквате микс от полезни съвети и истории от лектори като Том Еслингер, глобален криейтив директор на дигиталното звено на Saatchi & Saatchi, чиито спечелени медали от рекламния фестивал в Кан трудно може да се изчислят.


Джей Баснайт и Дитер Копицки пък ще разкажат какво се изисква, за да се управлява дигиталната комуникация на глобални брандове като Puma и Audi.


Силният панел, посветен на дигиталният маркетинг, ще акцентира на лектори от световни рекламни агенции като Wieden+Kennedy и AKQA. Освен това в панела, посветен на компютърните иновации, Веса Ютила ще обясни как Nokia смята да се върне на върха сред производителите на телефони.


Сред останалите конкретни теми, които ще бъдат засегнати на DigitalK, са развитието на електронната търговия и разплащанията през телефон в България и привличането на инвестиции от фондовете eleven и LAUNCHub.


Ако не ви се играе, регистрацията за DigitalK струва 200 лв. до 7 септември. В трите седмици преди конференцията цената се увеличава до 300 лв.



Лекторите:


Том Еслингер, глобален дигитален криейтив директор, Saatchi & Saatchi
Джей Баснайт, директор дигитални стратегии, Puma
Дитер Копицки, директор дигитален маркетинг, Audi
Пол Кюин-Хайт, професор по предприемачество в INSEAD
Веса Ютила, глобален директор "Продуктов маркетинг - Умни устройства", Nokia
Еду Поу, творчески директор, Wieden+Kennedy, Амстердам
Мириам Хийли, технологичен директор, AKQA, Берлин
Джон Брадфорд, изпълнителен директор, Springboard
Никос Кабанопулос, ген. мениджър за Гърция, Кипър и България, "Visa Европа"

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK