Yahoo! ще се пренасочи към младата аудитория

Yahoo! ще се пренасочи към младата аудитория

© Reuters



Yahoo! подготвя мащабна рекламна кампания, с която ще се опита да привлече младите потребители. Причината е, че компанията е притеснена от "застаряващата" си аудитория, съобщава агенция Reuters.


За целта е планирана сериозна и активна маркетинг стратегия, като основната целева група са хората на възраст 18 - 34 години, казва финансовият директор на Yahoo! Кен Голдман. "Част от идеята е просто отново да сме видими и да изглеждаме готини. Нещо, от което се дистанцирахме преди около две години", казва Голдман по време на JP Morgan Global Media and Telecom Conference в Бостън.


Компанията смята, че младата и активна аудитория може да е в основата на своето преобразяване. Тя смята, че атрактивната визия и имидж ще помогнат за увеличаване на потребителския интерес и ще увеличат времето, което хората прекарват на интернет портала. Освен това така тя ще може да се конкурира по-добре и с основните си съперници Google, Facebook, Twitter, коментира Голдман.


Той обаче не пожелава да разкрие повече подробности около стратегията на компанията. За момента не е ясно нито колко време ще продължи рекламната кампания, нито в какво ще се изразява тя. Голдман споделя само, че ще обхване множество видове медии.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK