"Изразихме гражданската си позиция, защото са прекрачени фундаментални граници, след които никой не бива да мълчи повече. Може да се каже, че предходната власт достигна тези граници, а сегашната ги премина."
"Появиха се информации, че ще последват данъчни проверки на фирмите, това притеснява ли ви?- Нашият сектор е изцяло на светло. Плащаме всички данъци, осигуровки и такси – и то обикновено на максималните прагове. Данъчни проверки не могат да ни уплашат, но използването на държавния апарат за репресии над граждани или фирми не може да не е притеснително само по себе си."
----------------
Айде, комунисти, самоубийте държавата! Действайте, заплахи, репресии, оперативни данни... Унищожете и малкото честен бизнес, за сметка на Догановата империя и мафията!
[quote#2:"~песимист с бедна фантазия"]Държавата до гуша затънала в л**на! [/quote]
Глупости.
Държавата беше затунала 1990-1997.
Оттогава бавно изплува - няма фалити на банки, финансите са стабилни, заплтата от 100 долара преди 15 години стана 500...
Влазохме в НАТО и ЕС.
За мен прогреса е голям, но отвътре не се чувства толкова.
"Нуждаем се от конструктивен диалог помежду си, за да преоткрием смисъла на съществуването си не просто като съжителстване, а да потърсим заедност и идентичност като общност."
Изразихме гражданската си позиция, защото са прекрачени фундаментални граници, след които никой не бива да мълчи повече.
Сериозно. Достойно. Много по-точно от излиянията на повечето политици, писатели, журналисти и други "деца на думите".
За мен това е едно от най-силните послания до момента.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
Какво са ви виновни младите, че докато учихте теорията на Класическия Либерализъм и на Лебералния Пазарен Капитализъм в САЩ и Англия, тука, в малка България, го сътвориха, и за вас, като се върнахте, нищо не остана?!
Сега ги будалявате да си губят времето, като станат предешните, вие да седнете.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
[quote#10:"socialen"]Сега ги будалявате да си губят времето, като станат предешните, вие да седнете. [/quote]
Точно така, предлагам да изгоним софтуерната индустрия,защото е виновна,че дава големи заплати "на светло"
Изедници.
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
излизайте на светло хора,колкото повече се говори с обществото
и се дискутира хала ни в момента ,изразяват се ясни послания и гражданска позиция,толкова по скоро ще успеем да заглушим воя на пазителите и крепителите на статуквото.Стига са ни броили като овце в кошарите и потриват самодоволно ръце,че сме малко, аз бих добавила- но качествени!Силата на словото е по-мощна от силата на оръжията ,които ни размахват страхливците.
[quote#16:"socialen"]Едно време бай Тошо викаше, че в тази държава всеки прави това, което не му е работата.
[/quote]
..И самия Тошо бе най-точния пример за това.
Днес неговите следовници-носталгици.
А на хората като автора се крепи и малкото нещо развиващо се в т.н.държава.
[quote#13:"hinhril"]Не рестарт, а нова система направо...[/quote]
Пледоарията за "рестарт" си е професионално изкривяване, а "нова система" си е всенародно заболяване. Аз предлагам направо да закрием системата. Готино - ще си имаме демократично нищо. Всички ще бъдем доволни.
[quote#8:"bagatur"]Аз подкрепям идеата за форматиране и инсталиране на друга ОС.Рестарт няма да свърши работа. [/quote]
Някои предлагат и с чука по харда.
Та да започнем "на чисто" ...
А БСП предлага да започнем направо от тока за компа с нова АЕЦ Ученото си е учено и се е фанало за основата на основите, както виждаш.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
в коментарът ви се съдържа част от най-големият проблем на обществото - опитват се да ни пробутват че станишев и доган са БСП и ДПС и щом искаме оставката на тези значи проваляме парламентарната демокрация (точно както доскоро БСП ни убеждаваше че нейните интереси и интересите на България са едно и също)...
ето и малко разяснение:
1. когато казваме ОСТАВКА ние не казваме забрана на политическа партия БСП или ДПС
2. казваме ОСТАВКА на определена политика и на определени хора във тези партии
3. казваме ОСТАВКА защото е очевидно невъзможността на парламент и администрация да вземат адекватни решения - не толкова поради некадърност колкото поради задкулисните зависимости
...толкова ли нямаше в държавата човек по подходящ за шеф на ДАНС от пеевски? - има, разбира се, но депутатите поради техните зависимости и в ущърб на обществения интерес избраха него !!!
4. тъй като не персоните на доган или станишев са опорите на парламентарната демокрация искаме именно това - тези партии да подадат оставка като правителство, да реформират първо себе си, след това политиките си и да се върнат на сцената за следващи избори със хора и идеи които да ни убедят че ще работят в полза на обществото по време на предизборната кампания
Господа журналисти, господина, който интервюирате не е директор на Сирма и въобще не участва в управлението на холдинга! Ако обичате бъдете точни, когато пишете кой кой е. Погледнете си търговския регистър.
Отлично интервю, политиците да си го надробят на опорни точки и да започват да го учат .... ама май трудно ще им е. Езикът хем е български, хем не е - някак приятно ми беше да го чета, няма махленски глупости, "широка" информираност и други ПР-ски мантри.
Но д..у да ти е яко - размърда троловете здраво - сериозен сигнал, че са ти вдигнали мерника. Дръж се, приятелю - и други ще започнем да говорим.
Съгласен с почти всичко. Аз държа да не се пипа Конституцията!
Прекалено нечисти хора започнаха брожението за промяната и, за да имам доверие на това желание. Пък и представете си хората, които биха я правили. При избори днес ще я коват същите политически сили. Това за мен е неприемливо.
Останалото - ДА. Политиците трябва да спрат да шикалкавят. В партиите трябва да влезе реална демокрация, а не няколко човека да определят всичко (както е сега в големите партии)...
Отворих да погледна коментарите, чета и не вярвам на ушите си:
вече 6 човека натиснали бутона "Не съм съгласен" на [#28].
С кое, бе, милички?
а) с търговския регистър?
б) с това, че "Журналистът" е сгафил яко, или
в) с това, че някой не мучи в еуфория всеки път, когато чуе "разпни го"?
Туй бутонче не е "лике-а" от фейсбук-о. На него пише друго.
Утре ще пишете под статията "Посланникът на Марс подкрепя протестите в София" и пак ще си чешете изиците, но то явно това е важното. Наслука
[quote#31:"dun"]1. когато казваме ОСТАВКА ние не казваме забрана на политическа партия БСП или ДПС [/quote]
Аз пък точно това казвам...ако двете партии ги няма България щеше да е едно по добро място за живеене...
ОСТАВКА!
[quote#38:"vox.populi"]Един от паразитите на държаната софра [/quote]
По какво го позна паразитинът ?
Или просто лаф да става ...
Сериозно - дори и анонимно - хич не е добра идея да постваш нещо срещу която и да е фирма, която е спечелила конкурс и прави проект. Виж ако беше извадил данни, че проекта е неуспешен, парите са откраднати и т.н. - друго е ...
Та като говорим за нов морал - това е една дребна подробност - да вземем да спрем да се плюем под път и над път, просто щото е по-лесно.
Капиш ?
След изложената фактология, която орките не приемат,
да кажа и нещо по същество относно интервюто:
1. Физическото лице АЗ, не само познавам, но и уважавам г-н Джонев, по много причини
2. Всяка ФИГУРА в бранша може да изрази мнението си, без да се уповава на позицията, титлата и да се крие зад "общо решение, заедно го измислихме и т.н." Стигне ли се дотам, значи не си ФИГУРА.
3. Макар и съгласен с болшинството КОНСТАТАЦИИ в интервюто и прокламацията, там няма визия, няма стратегия, има само лаишкото "Оставка", без яснота "Какво правим после."
4. Г-н Джонев, следващият път, когато упражните правото си на мнение, направете го от името на гражданина Явор Джонев и не се поставяйте в услуга на други едни кръгове (май списват тази група вестници, ако се не лъжа...), и не говорете от името на бранша, защото е СМЕШНО, или на холдинга, в който РАБОТИТЕ, а не управлявате.
Какво значи "Политиците трябва да спрат да шикалкавят"?
Те не носят отговорност за нищо.Не им се търси отговорност за нищо.Могат и говорят каквото им падне.Всички се забърсват с "навсякъде е така".Да ама сме народ който си е виждал душата извън себе си, жив ходи-душата вън.Не се знае такъв като изпуши какво може да стори.Та мисля време е да се отръскаме малко.Формат и нова ОС.
Когато сирма получаваха държавни поръчки от герб, май пееха различна песен.
[/quote]
Сирма действително работят доста държавни поръчки (и към момента доколкото знам) , както и много от другите компании в "Прокламацията". И факта, че ВЪПРЕКИ това излизат с имената си, и че е сигурно че правителството поне ще се опита да ги шиба, трябва да ти говори колко е сериозна работата.
Със здраве
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Глупаво е да искаш рестарт - тя ще си функционира пак по същите правила. Мач в който съдята слуша само единият отбор, а правилата се пишат от треньора на същия отбор не е мач ами глупост.
Не рестарт - трябва промяна на системата, и то включително така че в необходимите случаи сама да се рестартира.
[quote#3:"Малката Пица"]Ще взема и аз да предложа един "нов обществен договор" - с повече морал, отговорност, и достойнство !
Как звучи? Да добавя ли и още прилагателни?[/quote]
Каквото и да предложиш ТИ ще звучи винаги рубладжийско червено!!!
[quote#6:"Малката Пица"]И това става с умтимативното "Оставка !"
Така се започва "конструктивен диалог" !?[/quote]
С комунисти и ДС протежета диалог не се води
Джонев ясно го е казал - Йордан Цонев не е достоен за полемика
Диалог се води в рамките на демократични обществени формации
[quote#33:"edikojsi"]Когато сирма получаваха държавни поръчки от герб, май пееха различна песен.[/quote]
Явор Джонев - Изразихме гражданската си позиция, защото са прекрачени фундаментални граници, след които никой не бива да мълчи повече. Може да се каже, че предходната власт достигна тези граници, а сегашната ги премина.
[quote#42:"mun_cho13"]Сериозно - дори и анонимно - хич не е добра идея да постваш нещо срещу която и да е фирма, която е спечелила конкурс и прави проект. Виж ако беше извадил данни, че проекта е неуспешен, парите са откраднати и т.н. - друго е ... [/quote]
Бе все си е друго да си Людмил Стойков и Марио Николов - да откраднеш 7 млн евро от ЕС и като спонсор на Гоце Първанов да отървеш кауша
Какво че ОЛАФ те е изловила - нали си имаш мощен гръб
[quote#61:"choss"]Какво че ОЛАФ те е изловила - нали си имаш мощен гръб [/quote]
За това си прав .... ама от проектите на Хемимонд и Сирма до краденето на Марио има доста голяма разлика ....
И друго е лошото - сега Сирма ще я разпънат на кръст от проверки и нищо чудно да им намерят нещо за което ще опищят света ... докато за Люси и Марио - всички се прегърнаха, барабар тези с черните тоги и ги изкараха невинни.
Ей затова й трябва рестарт на дължавата !
Според интервюирания, трябва да „подкрепим младите за рестарт на системата”. Тоест, да се върнем 24 години назад и да преминем всичко отново. При което вероятно отново бихме преминали през същия път и след още 24 години отново бихме се озовали в аналогично на сегашното положение.
Според мен първо трябва да си вземем поука от всичко това, което преживяхме, да преценим отново целите си, без да слушаме какво ни съветват другите, чийто интереси са различни и често пъти обратни на нашите, да преценим натрапените ни ценности, голяма част от които са фалшиви и подвеждащи, да изритаме от политическата сцена всички политици на безкрайния преход и агентите и доносниците от бившата комунистическа Държавна сигурност, и чак тогава да тръгнем напред от мястото, на което сме си сега. Защото няма как да се върнем назад и да започнем отново.
При това една от първите ценности, от която трябва да се откажем, е тоталния хуманизъм към всичко и всички. Към свинете, котките, уличните псета, престъпниците и лумпените, като забравяме техните жертви. Защото, както е казал Сен Жуст някога, „Не с миск и розово масло зловонни рани се лекуват”. И защото наказанията срещу престъпността и мерките срещу негативите са ефективни само тогава, когато са толкова отказващи.
До коментар [#5] от "Малката Пица": ≪Глупости. Държавата беше затънала 1990-1997. Оттогава бавно изплува - няма фалити на банки, финансите са стабилни, заплатата от 100 долара преди 15 години стана 500 ... Влязохме в НАТО и ЕС. За мен прогреса е голям, но отвътре не се чувства толкова.≫
През 1997 – 2001 година държавата беше стабилизирана. Всичко останало е от типа дрън, дрън ярина. Празна Мара тъпан бѝла. Иначе улиците сега нямаше да са пълни с протестиращи вече цели 9 месеца. И младите хора нямаше да бягат от държавата си и да се разпиляват из целия свят.
И това, че сме членове на НАТО и на ЕС няма никакво значение. Важното е как живее народът. А българският народ не живее, а вегетира в бедност, болести и мизерия. Има хора, които се мъчат да оцелеят с доходи от от заплата 300 лева или пенсия от 150 лева. Яде месни произведения без месо и млечни произведения без мляко. И бедността ни прогресивно нарастна докато станахме най-бедни в Европа, и продължава да расте.
А ти си просто един нагъл, безочлив и арогантен манипулатор, който се интересува само от собственото си благополучие.
Ето едно доказателство, че по принцип всеки технократ е по умен от всеки политик.
Червените всуе се морят да намерят някакви компромати за човека, но не се опитват да оборят нито една негова теза.
Мили мои червени. Не се ограничавайте само до Сирма груп. Потърсете и другите активни лица. Все на някого можете да намерите кусур къде в личен план къде в обществен. Можете да твърдите, че имат офшорни сметки, че се срещат с Алкайда или пък сред тях някой е гей. Важно е да карате по технологията ДС/КГБ.
[quote#6:"Малката Пица"]Така се започва "конструктивен диалог" !? [/quote]
диалог с двата пръста в ушите ама ние сами сме си виновни с тия интернети де си го втъкнахме сами. ся всеки си е изолиран щастливо в групичката по интереси и чак не може да повярва че може би има хора които не мислят като тях.
До коментар 5:"Малката Пица" "Държавата беше затънала 1990-1997.
Оттогава бавно изплува - няма фалити на банки, финансите са стабилни, заплтата от 100 долара преди 15 години стана 500...
Влазохме в НАТО и ЕС. "
Пицо, Пицо, не само че си постна, ами си направо вакуумирана откъм сиво вещество и гънки !!!
И защо беше затънала до 97 година ?
1) Кой натрупа държавния дълг ? БКП- Андрей Луканов !
2) Кой обяви мораториум по плащанията по външния дълг и фалира държавата ? Андрей Луканов-БСП.
3) Кой създаде мафията и групировките 92-94 г? ДПС и БСП !!!
4) Кой източи банките и парите на българите чрез пирамидите ??? БСП, ДПС чрез ДС !!!
5) Кой докара долара до 3000лв ???? Жан Виденов и БСП !!!
6) Кой приватизира България с откраднатите пари ??? БСП, ДПС чрез ДС !!!
7) Тези по горе изброените са главните виновници България да е опоскана и нямат ни най-малка заслуга България да е член на НАТО и Европейския съюз !!! Напротив тези точно бяха против и не го криеха !!! Заслугата да сме членове на НАТО и ЕС е единствено на СДС но и НДСВ продължи в тази посока !!!
Това е истината за мислещите хора, но не и за чугуните !!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Лелка
Рейтинг: 1176 Неутрално"Изразихме гражданската си позиция, защото са прекрачени фундаментални граници, след които никой не бива да мълчи повече. Може да се каже, че предходната власт достигна тези граници, а сегашната ги премина."
Абсолютно ДА!!!!
джендър NATO generals
Рейтинг: 1127 НеутралноДържавата до гуша затънала в л**на! И някой ми говорят за "чисти ръце"! Само с едно измиване на ръце няма да се мине!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токМалката Пица
Рейтинг: 830 НеутралноМоето послание е да подкрепим студентите в тяхната морална кауза и да се съгласим помежду си за нов обществен договор.
-------
Това кои поред "нов обществен договор" ще е?
Или по скоро кои поред прокламирам като "нов обществен договор".
Ще взема и аз да предложа един "нов обществен договор" - с повече морал, отговорност, и достойнство !
Как звучи? Да добавя ли и още прилагателни?
virtual brain
Рейтинг: 981 Неутрално"Появиха се информации, че ще последват данъчни проверки на фирмите, това притеснява ли ви?- Нашият сектор е изцяло на светло. Плащаме всички данъци, осигуровки и такси – и то обикновено на максималните прагове. Данъчни проверки не могат да ни уплашат, но използването на държавния апарат за репресии над граждани или фирми не може да не е притеснително само по себе си."
БЕЗполезен идиот----------------
Айде, комунисти, самоубийте държавата! Действайте, заплахи, репресии, оперативни данни... Унищожете и малкото честен бизнес, за сметка на Догановата империя и мафията!
Малката Пица
Рейтинг: 830 Неутрално[quote#2:"~песимист с бедна фантазия"]Държавата до гуша затънала в л**на! [/quote]
Глупости.
Държавата беше затунала 1990-1997.
Оттогава бавно изплува - няма фалити на банки, финансите са стабилни, заплтата от 100 долара преди 15 години стана 500...
Влазохме в НАТО и ЕС.
За мен прогреса е голям, но отвътре не се чувства толкова.
Малката Пица
Рейтинг: 830 Неутрално"Нуждаем се от конструктивен диалог помежду си, за да преоткрием смисъла на съществуването си не просто като съжителстване, а да потърсим заедност и идентичност като общност."
И това става с умтимативното "Оставка !"
Така се започва "конструктивен диалог" !?
etty1
Рейтинг: 1347 НеутралноИзразихме гражданската си позиция, защото са прекрачени фундаментални граници, след които никой не бива да мълчи повече.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinСериозно. Достойно. Много по-точно от излиянията на повечето политици, писатели, журналисти и други "деца на думите".
За мен това е едно от най-силните послания до момента.
Radko Yordanov
Рейтинг: 8 ВеселоАз подкрепям идеата за форматиране и инсталиране на друга ОС.Рестарт няма да свърши работа.
kaiser
Рейтинг: 1497 Неутралноразликата между интелигентния изказ на този човек и махленската стилистика на орешарски, станишев, йовчев и др. е от Земята до Слънцето
socialen
Рейтинг: 395 НеутралноКакво са ви виновни младите, че докато учихте теорията на Класическия Либерализъм и на Лебералния Пазарен Капитализъм в САЩ и Англия, тука, в малка България, го сътвориха, и за вас, като се върнахте, нищо не остана?!
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgСега ги будалявате да си губят времето, като станат предешните, вие да седнете.
Cherrie
Рейтинг: 1048 Весело[quote#10:"socialen"]Сега ги будалявате да си губят времето, като станат предешните, вие да седнете. [/quote]
Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :DТочно така, предлагам да изгоним софтуерната индустрия,защото е виновна,че дава големи заплати "на светло"
Изедници.
matera
Рейтинг: 672 Неутралноизлизайте на светло хора,колкото повече се говори с обществото
и се дискутира хала ни в момента ,изразяват се ясни послания и гражданска позиция,толкова по скоро ще успеем да заглушим воя на пазителите и крепителите на статуквото.Стига са ни броили като овце в кошарите и потриват самодоволно ръце,че сме малко, аз бих добавила- но качествени!Силата на словото е по-мощна от силата на оръжията ,които ни размахват страхливците.
hinhril
Рейтинг: 488 НеутралноНе рестарт, а нова система направо...
socialen
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#11] от "Cherry_24 години "укопация" на държавата":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgКакво общо има това и защо?!
Прочети му интевюто! Дава гражданска, а не корпоративна позиция.
Какво и е лошо на индустрията при 10% данък и дотации.
Имат такива условия, за които другите страни само мечтаят.
Лелка
Рейтинг: 1176 Весело[quote#14:"socialen"]Какво и е лошо на индустрията при 10% данък и дотации. [/quote]
Туй с дотациите за IT сектора е от новите Опорни точки,да?
socialen
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#15] от "Лелка":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgЕдно време бай Тошо викаше, че в тази държава всеки прави това, което не му е работата.
На тоя да не би държавата да му е казал какъв и колко софтуер да прави.
Да не би утре да назначи студентите, всички по хуманитарните науки.
Мърмор
Рейтинг: 1097 Неутрално"...Йордан Цонев нарече исканията ви политически, а не икономически и затова няма да ги коментира?
- Този гражданин не е достоен за полемика..."
Цонев няма да коментира?!
"Достойният" "хаш" демократ няма да води полемика?!
Що се не ...
Лелка
Рейтинг: 1176 Любопитно[quote#16:"socialen"]Едно време бай Тошо викаше, че в тази държава всеки прави това, което не му е работата.
[/quote]
..И самия Тошо бе най-точния пример за това.
Днес неговите следовници-носталгици.
А на хората като автора се крепи и малкото нещо развиващо се в т.н.държава.
socialen
Рейтинг: 395 НеутралноОбвързаха се с Г"Е"РБ, които им казаха, че ще мина бай Тошо, за имат европари и сега, когато почнаха ревизиите - рестарт.
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgТука цялата ни работа е такава и опира всичко до пари и кой, кого ще избудалеви - Демек, пазарно-либерална.
oex13531876
Рейтинг: 450 НеутралноСистемата не ще рестарт - трябва да я разтурим и изградим наново.
Мърмор
Рейтинг: 1097 Неутрално[quote#13:"hinhril"]Не рестарт, а нова система направо...[/quote]
Пледоарията за "рестарт" си е професионално изкривяване, а "нова система" си е всенародно заболяване. Аз предлагам направо да закрием системата. Готино - ще си имаме демократично нищо. Всички ще бъдем доволни.
galio
Рейтинг: 672 Весело"Йордан Цонев нарече исканията ви политически, а не икономически, и затова няма да ги коментира?
https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM- Този гражданин не е достоен за полемика."
Един да го каже, най-накрая.
socialen
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#18] от "Лелка":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgМоля, без обиди по адрес на Г"Е"РБ!
xm...
Рейтинг: 1391 ВеселоДа подкрепим младите за рестарт на системата ...
То убаво, ама като не сме изяснили коя е системата?
А?
Че млади има и у СУ, и при Болен, и "гражданските патрули" са все от млади момци ...
Па и в чалготеките са съде млади ...
Та коя система, Джонев?
Чарли
Рейтинг: 2169 Весело[quote#2:"~песимист с бедна фантазия"]Само с едно измиване на ръце няма да се мине! [/quote]
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До коментар [#2] от "~песимист с бедна фантазия":
Да, прав си.
Май и з....ци ще трябва да се измият.
xm...
Рейтинг: 1391 Весело[quote#8:"bagatur"]Аз подкрепям идеата за форматиране и инсталиране на друга ОС.Рестарт няма да свърши работа. [/quote]
Ученото си е учено и се е фанало за основата на основите, както виждаш.
Някои предлагат и с чука по харда.
Та да започнем "на чисто" ...
А БСП предлага да започнем направо от тока за компа с нова АЕЦ
Чарли
Рейтинг: 2169 Неутрално[quote#23:"socialen"]Моля, без обиди по адрес на Г"Е"РБ! [/quote]
Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)До коментар [#23] от "socialen":
А за БСПДПСАтака може ли нещо да се каже, а?
Огромна липса на креативност в червенитекутевитролове.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
za1221
Рейтинг: 395 НеутралноГражданина Йордан Цонев не е достоен за полемика, точно казано
socialen
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#27] от "Чарли":
Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bgМоето момче, всички са един дол дренки!
Не ги ли виждаш?!
dun
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#6] от "Малката Пица":
в коментарът ви се съдържа част от най-големият проблем на обществото - опитват се да ни пробутват че станишев и доган са БСП и ДПС и щом искаме оставката на тези значи проваляме парламентарната демокрация (точно както доскоро БСП ни убеждаваше че нейните интереси и интересите на България са едно и също)...
ето и малко разяснение:
1. когато казваме ОСТАВКА ние не казваме забрана на политическа партия БСП или ДПС
2. казваме ОСТАВКА на определена политика и на определени хора във тези партии
3. казваме ОСТАВКА защото е очевидно невъзможността на парламент и администрация да вземат адекватни решения - не толкова поради некадърност колкото поради задкулисните зависимости
...толкова ли нямаше в държавата човек по подходящ за шеф на ДАНС от пеевски? - има, разбира се, но депутатите поради техните зависимости и в ущърб на обществения интерес избраха него !!!
4. тъй като не персоните на доган или станишев са опорите на парламентарната демокрация искаме именно това - тези партии да подадат оставка като правителство, да реформират първо себе си, след това политиките си и да се върнат на сцената за следващи избори със хора и идеи които да ни убедят че ще работят в полза на обществото по време на предизборната кампания
nasa
Рейтинг: 229 Неутралнотози господин не искаше ли преди 2 години да рестартира и образователната система......
май се завърнал от Канада, щото в България е по- добра почвата за лесни (т.е държавни) пари
не ли?
edikojsi
Рейтинг: 8 НеутралноКогато сирма получаваха държавни поръчки от герб, май пееха различна песен.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Rage Against
Рейтинг: 1059 ВеселоДо коментар [#3] от "Малката Пица":
РЕФОРМИ !теб сме те чели достатъчно, за да знаем, че ще продадеш майка си за 30 кебапчета.
как девалвираха библейските ценности, а
нищо от това, което кажеш не може да бъде приемано сериозно и с необходимата надеждност и доверие.
neverwhere
Рейтинг: 8 НеутралноГоспода журналисти, господина, който интервюирате не е директор на Сирма и въобще не участва в управлението на холдинга! Ако обичате бъдете точни, когато пишете кой кой е. Погледнете си търговския регистър.
mun_cho13
Рейтинг: 395 ВеселоБраво, Яворе
Led Zeppelin Forever !!!Отлично интервю, политиците да си го надробят на опорни точки и да започват да го учат .... ама май трудно ще им е. Езикът хем е български, хем не е - някак приятно ми беше да го чета, няма махленски глупости, "широка" информираност и други ПР-ски мантри.
Но д..у да ти е яко - размърда троловете здраво - сериозен сигнал, че са ти вдигнали мерника. Дръж се, приятелю - и други ще започнем да говорим.
Петър Николов
Рейтинг: 502 НеутралноСъгласен с почти всичко. Аз държа да не се пипа Конституцията!
Прекалено нечисти хора започнаха брожението за промяната и, за да имам доверие на това желание. Пък и представете си хората, които биха я правили. При избори днес ще я коват същите политически сили. Това за мен е неприемливо.
Останалото - ДА. Политиците трябва да спрат да шикалкавят. В партиите трябва да влезе реална демокрация, а не няколко човека да определят всичко (както е сега в големите партии)...
FlyingDutch
Рейтинг: 506 НеутралноЕдин от паразитите на държаната софра
spx?benef=7401
http://umispublic.minfin.bg/iBeneficientProjects.a
therinswind
Рейтинг: 229 НеутралноОтворих да погледна коментарите, чета и не вярвам на ушите си:
вече 6 човека натиснали бутона "Не съм съгласен" на [#28].
С кое, бе, милички?
а) с търговския регистър?
б) с това, че "Журналистът" е сгафил яко, или
в) с това, че някой не мучи в еуфория всеки път, когато чуе "разпни го"?
Туй бутонче не е "лике-а" от фейсбук-о. На него пише друго.
Утре ще пишете под статията "Посланникът на Марс подкрепя протестите в София" и пак ще си чешете изиците, но то явно това е важното. Наслука
monkata3405
Рейтинг: 8 НеутралноМладите имат право на глас, в тях да се вслушат управляващите
BGman
Рейтинг: 1408 НеутралноДо коментар [#31] от "dun":
[quote#31:"dun"]1. когато казваме ОСТАВКА ние не казваме забрана на политическа партия БСП или ДПС [/quote]
Аз пък точно това казвам...ако двете партии ги няма България щеше да е едно по добро място за живеене...
ОСТАВКА!
mun_cho13
Рейтинг: 395 Неутрално[quote#38:"vox.populi"]Един от паразитите на държаната софра [/quote]
Led Zeppelin Forever !!!По какво го позна паразитинът ?
Или просто лаф да става ...
Сериозно - дори и анонимно - хич не е добра идея да постваш нещо срещу която и да е фирма, която е спечелила конкурс и прави проект. Виж ако беше извадил данни, че проекта е неуспешен, парите са откраднати и т.н. - друго е ...
Та като говорим за нов морал - това е една дребна подробност - да вземем да спрем да се плюем под път и над път, просто щото е по-лесно.
Капиш ?
therinswind
Рейтинг: 229 НеутралноПълно е с орки тук
,
След изложената фактология, която орките не приемат
да кажа и нещо по същество относно интервюто:
1. Физическото лице АЗ, не само познавам, но и уважавам г-н Джонев, по много причини
2. Всяка ФИГУРА в бранша може да изрази мнението си, без да се уповава на позицията, титлата и да се крие зад "общо решение, заедно го измислихме и т.н." Стигне ли се дотам, значи не си ФИГУРА.
3. Макар и съгласен с болшинството КОНСТАТАЦИИ в интервюто и прокламацията, там няма визия, няма стратегия, има само лаишкото "Оставка", без яснота "Какво правим после."
4. Г-н Джонев, следващият път, когато упражните правото си на мнение, направете го от името на гражданина Явор Джонев и не се поставяйте в услуга на други едни кръгове (май списват тази група вестници, ако се не лъжа...), и не говорете от името на бранша, защото е СМЕШНО, или на холдинга, в който РАБОТИТЕ, а не управлявате.
Radko Yordanov
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#37] от "Петър Николов":
Какво значи "Политиците трябва да спрат да шикалкавят"?
Те не носят отговорност за нищо.Не им се търси отговорност за нищо.Могат и говорят каквото им падне.Всички се забърсват с "навсякъде е така".Да ама сме народ който си е виждал душата извън себе си, жив ходи-душата вън.Не се знае такъв като изпуши какво може да стори.Та мисля време е да се отръскаме малко.Формат и нова ОС.
dun
Рейтинг: 616 НеутралноДо коментар [#41] от "BGman1":
може да казваш че искаш да ги няма, но всъщност нямаш предвид партиите като структура, а ченгетата от ДС които ги контролират
Стабилни в мизерията, епизод пореден
Рейтинг: 527 НеутралноДо коментар [#39] от "therinswind":
В статията пише "съосновател", което е вярно, нещо друго ли е било преди?
Митака
Рейтинг: 395 НеутралноМладежи,
Rock on![quote#33:"edikojsi"]
Когато сирма получаваха държавни поръчки от герб, май пееха различна песен.
[/quote]
Сирма действително работят доста държавни поръчки (и към момента доколкото знам) , както и много от другите компании в "Прокламацията". И факта, че ВЪПРЕКИ това излизат с имената си, и че е сигурно че правителството поне ще се опита да ги шиба, трябва да ти говори колко е сериозна работата.
Със здраве
therinswind
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#46] от "Куклен театър "Правителство 89"":
Пишеше "Изпълнителен Директор на Сирма Груп"
epoc
Рейтинг: 1391 ВеселоКво баце, не ти пускат поръчки за Сирма в администрацията ли?
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Jessika
Рейтинг: 1434 ВеселоХа-хаааа, "Този гражданин не е достоен за полемика."
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Евала.
mi6kro
Рейтинг: 395 НеутралноЙордан Цонев нарече исканията ви политически, а не икономически, и затова няма да ги коментира?
Местан да се извини за "РИТОРИЧЕСКИ" ! #236 едно-мандатни региона за страната + 4 едно-мандатни района за чужбина- Този гражданин не е достоен за полемика.
fluti
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#48] от "therinswind":
"Пишеше "Изпълнителен Директор на Сирма Груп" "
Къде го прочете това, бе , кьорчо?
Ето какво пише:
"Един от нейните инициатори е Явор Джонев, който е съосновател на Сирма Груп Холдинг"
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Plamen Florov
Рейтинг: 401 НеутралноГлупаво е да искаш рестарт - тя ще си функционира пак по същите правила. Мач в който съдята слуша само единият отбор, а правилата се пишат от треньора на същия отбор не е мач ами глупост.
Не рестарт - трябва промяна на системата, и то включително така че в необходимите случаи сама да се рестартира.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
choss
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#3:"Малката Пица"]Ще взема и аз да предложа един "нов обществен договор" - с повече морал, отговорност, и достойнство !
Как звучи? Да добавя ли и още прилагателни?[/quote]
Каквото и да предложиш ТИ ще звучи винаги рубладжийско червено!!!
choss
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#6:"Малката Пица"]И това става с умтимативното "Оставка !"
Така се започва "конструктивен диалог" !?[/quote]
С комунисти и ДС протежета диалог не се води
Джонев ясно го е казал - Йордан Цонев не е достоен за полемика
Диалог се води в рамките на демократични обществени формации
choss
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#25:"Чарли"]Май и з....ци ще трябва да се измият.[/quote]
С измиване няма да стане а с наритване
Със сърповете чуковете и на североизток
choss
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#33:"edikojsi"]Когато сирма получаваха държавни поръчки от герб, май пееха различна песен.[/quote]
Явор Джонев - Изразихме гражданската си позиция, защото са прекрачени фундаментални граници, след които никой не бива да мълчи повече. Може да се каже, че предходната власт достигна тези граници, а сегашната ги премина.
choss
Рейтинг: 616 Неутрално[quote#42:"mun_cho13"]Сериозно - дори и анонимно - хич не е добра идея да постваш нещо срещу която и да е фирма, която е спечелила конкурс и прави проект. Виж ако беше извадил данни, че проекта е неуспешен, парите са откраднати и т.н. - друго е ... [/quote]
Бе все си е друго да си Людмил Стойков и Марио Николов - да откраднеш 7 млн евро от ЕС и като спонсор на Гоце Първанов да отървеш кауша
Какво че ОЛАФ те е изловила - нали си имаш мощен гръб
mun_cho13
Рейтинг: 395 Разстроено[quote#61:"choss"]Какво че ОЛАФ те е изловила - нали си имаш мощен гръб [/quote]
Led Zeppelin Forever !!!За това си прав .... ама от проектите на Хемимонд и Сирма до краденето на Марио има доста голяма разлика ....
И друго е лошото - сега Сирма ще я разпънат на кръст от проверки и нищо чудно да им намерят нещо за което ще опищят света ... докато за Люси и Марио - всички се прегърнаха, барабар тези с черните тоги и ги изкараха невинни.
Ей затова й трябва рестарт на дължавата !
Малката Пица
Рейтинг: 830 Неутрално[quote#58:"choss"]С комунисти и ДС протежета диалог не се води
[/quote]
Джонев от ДС ли е бил?
Явно като малък се е записъл в ДС-то
glog
Рейтинг: 672 НеутралноСпоред интервюирания, трябва да „подкрепим младите за рестарт на системата”. Тоест, да се върнем 24 години назад и да преминем всичко отново. При което вероятно отново бихме преминали през същия път и след още 24 години отново бихме се озовали в аналогично на сегашното положение.
Според мен първо трябва да си вземем поука от всичко това, което преживяхме, да преценим отново целите си, без да слушаме какво ни съветват другите, чийто интереси са различни и често пъти обратни на нашите, да преценим натрапените ни ценности, голяма част от които са фалшиви и подвеждащи, да изритаме от политическата сцена всички политици на безкрайния преход и агентите и доносниците от бившата комунистическа Държавна сигурност, и чак тогава да тръгнем напред от мястото, на което сме си сега. Защото няма как да се върнем назад и да започнем отново.
При това една от първите ценности, от която трябва да се откажем, е тоталния хуманизъм към всичко и всички. Към свинете, котките, уличните псета, престъпниците и лумпените, като забравяме техните жертви. Защото, както е казал Сен Жуст някога, „Не с миск и розово масло зловонни рани се лекуват”. И защото наказанията срещу престъпността и мерките срещу негативите са ефективни само тогава, когато са толкова отказващи.
glog
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#5] от "Малката Пица": ≪Глупости. Държавата беше затънала 1990-1997. Оттогава бавно изплува - няма фалити на банки, финансите са стабилни, заплатата от 100 долара преди 15 години стана 500 ... Влязохме в НАТО и ЕС. За мен прогреса е голям, но отвътре не се чувства толкова.≫
През 1997 – 2001 година държавата беше стабилизирана. Всичко останало е от типа дрън, дрън ярина. Празна Мара тъпан бѝла. Иначе улиците сега нямаше да са пълни с протестиращи вече цели 9 месеца. И младите хора нямаше да бягат от държавата си и да се разпиляват из целия свят.
И това, че сме членове на НАТО и на ЕС няма никакво значение. Важното е как живее народът. А българският народ не живее, а вегетира в бедност, болести и мизерия. Има хора, които се мъчат да оцелеят с доходи от от заплата 300 лева или пенсия от 150 лева. Яде месни произведения без месо и млечни произведения без мляко. И бедността ни прогресивно нарастна докато станахме най-бедни в Европа, и продължава да расте.
А ти си просто един нагъл, безочлив и арогантен манипулатор, който се интересува само от собственото си благополучие.
à è ѝ ò „” –
Иван K
Рейтинг: 2458 НеутралноЕто едно доказателство, че по принцип всеки технократ е по умен от всеки политик.
подписЧервените всуе се морят да намерят някакви компромати за човека, но не се опитват да оборят нито една негова теза.
Иван K
Рейтинг: 2458 ВеселоМили мои червени. Не се ограничавайте само до Сирма груп. Потърсете и другите активни лица. Все на някого можете да намерите кусур къде в личен план къде в обществен. Можете да твърдите, че имат офшорни сметки, че се срещат с Алкайда или пък сред тях някой е гей. Важно е да карате по технологията ДС/КГБ.
подписafx
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#6:"Малката Пица"]Така се започва "конструктивен диалог" !? [/quote]
ама ние сами сме си виновни с тия интернети де си го втъкнахме сами. ся всеки си е изолиран щастливо в групичката по интереси и чак не може да повярва че може би има хора които не мислят като тях.
диалог с двата пръста в ушите
gkr
Рейтинг: 229 НеутралноТази система не става за рестартиране. Трябва преинсталиране и по-точно -инсталиране на нова.
mils5656
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар 5:"Малката Пица" "Държавата беше затънала 1990-1997.
Оттогава бавно изплува - няма фалити на банки, финансите са стабилни, заплтата от 100 долара преди 15 години стана 500...
Влазохме в НАТО и ЕС. "
Пицо, Пицо, не само че си постна, ами си направо вакуумирана откъм сиво вещество и гънки !!!
И защо беше затънала до 97 година ?
1) Кой натрупа държавния дълг ? БКП- Андрей Луканов !
2) Кой обяви мораториум по плащанията по външния дълг и фалира държавата ? Андрей Луканов-БСП.
3) Кой създаде мафията и групировките 92-94 г? ДПС и БСП !!!
4) Кой източи банките и парите на българите чрез пирамидите ??? БСП, ДПС чрез ДС !!!
5) Кой докара долара до 3000лв ???? Жан Виденов и БСП !!!
6) Кой приватизира България с откраднатите пари ??? БСП, ДПС чрез ДС !!!
7) Тези по горе изброените са главните виновници България да е опоскана и нямат ни най-малка заслуга България да е член на НАТО и Европейския съюз !!! Напротив тези точно бяха против и не го криеха !!! Заслугата да сме членове на НАТО и ЕС е единствено на СДС но и НДСВ продължи в тази посока !!!
Това е истината за мислещите хора, но не и за чугуните !!
dimko
Рейтинг: 561 НеутралноЗа повече Общество в собствено политиката !!!
dimko
Рейтинг: 561 ВеселоДо коментар [#69] от "gkr":
По-кротко, Колега !
Думичката "преинсталиране" ще разпилее зайчетата...