Рекламите във Facebook скоро ще се влияят от търсенията в Google

Рекламите във Facebook скоро ще се влияят от търсенията в Google

© Dado Ruvic, Reuters



Рекламите в социалната мрежа Facebook скоро може да се подбират на съвсем различен принцип. Влияние върху тях ще оказва дори какво потребителят е търсил в онлайн търсачките като Google, Bing, Yahoo и др., съобщава онлайн изданието Mashable.


Това ще стане възможно благодарение на компанията за онлайн реклама Kenshoo Social. тя е един от партньорите на Facebook и е разработила нова технология, която ще осъществи връзката между двете. В момента разработката е в Beta версия, но в близките няколко седмица ще е готова за клиенти.


Така например, ако потребителят потърси информация за нови обувки и кликне на реклама в търсачката (т.нар. спонсорирани връзки), ключовите думи, които са довели до показването на рекламата в нея, ще се синхронизират с рекламите във Facebook. В резултат потребителят ще вижда реклами от същия производител и в социалната мрежа.




Рекламодателите и рекламните агенции вече няма да знаят само, че потребителят е посетил техния сайт, но и какво точно го е довело до него и ще могат да продължат да го следват и в други страници и социални мрежи. Според Kenshoo това отваря вратата за много нови разработки, които да позволят на рекламодателите да се възползват максимално от потенциала на социалните мрежи.


Самият Facebook също ще извлече ползи. По-доброто подбиране на рекламите ще означава по-голям интерес от страна на рекламодателите и съответно повече приходи. Говорител на социалната мрежа казва пред Mashable, че тя е работила съвместно с Kenshoo за създаването на технологията и ще може да помага и на други маркетинг компании да разработват подобни инструменти. По този начин ползите са социалната мрежа ще са още по-големи. От компанията бързат да обявят, че всичко това не означава повече или по-досадни реклами във Facebook, а единствено по-правилно подбрани обяви, които да са по-полезни и за самите потребители.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Андрейко
    Андрейко
    Рейтинг: 229 Неутрално

    С други думи брутално следене на потребителите.

    Sileto et spera!
  2. 2 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 470 Разстроено

    когато съм бил във фацето и не съм излязъл от профилът си, даже и на другия ден при отваряне на сайт ми показва кои от моите приятели /от фейса/ харесват страницата.
    всичко е навързано като свински черва

  3. 3 Профил на Iron Maiden
    Iron Maiden
    Рейтинг: 767 Неутрално

    В резултат потребителят ще вижда реклами от същия производител и в социалната мрежа.

    А от чешмата ще текат електролити.
    Идиокрация.

    а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
  4. 4 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 467 Любопитно

    Facebook какво е?

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  5. 5 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Обадете ми се като почнат да се влияят от фазите на Венера спрямо Малката Мечка.

  6. 6 Профил на sdafcef
    sdafcef
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Те вече се влияят, редовно виждам реклами, за които съм търсил нещо, особенно забавно е в офиса, когато търсенията са били по работа

  7. 7 Профил на erol11
    erol11
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Преди година се интересувах от кредити..бях закъсал и все още навсякъде ми излизат реклами за бързи, потребителски и всякакви кредити.Дори във Фейсбук.

  8. 8 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Това явно показва, че не работи. не разбирам защо продължават да го пробутват. Търсил съм обувки, намерил съм магазин, поръчал съм и повече не ме интересуват обувки, но още месеци наред ми покзват реклами на магазини за обувки. Пълна безсмислица. От това губи рекламодателя, губи Гугъл, сайтовете партньори на Гугъл или в случая Фейсбук, защото човек повече няма да кликне на тези реклами. Това са кухи безсмислени показвания на реклами на човек, който вече не го инересуват.

  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#8] от "primaxm":

    Мислиш ли, че тези платформи нямат малко по-точни инструменти за анализ, отколкото твоите наблюдения?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1007 Любопитно

    Преди два месеца си купих фотоапарат. Ползвах гугъл, за да сравнявам цени. И до сега 50% от рекламните карета във всевъзможни сайтове ми предлагат фотоапарати на "изгодни" цени. Че колко фотоапарата очакват да си купя тия?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  11. 11 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 952 Неутрално

    преди 2 месеца си изтрих профила във ФБ и не ми липсва. 90% от времето във ФБ е загуба на време.

    Истината ни прави свободни.
  12. 12 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#11] от "Forrest Gump":

    Зависи за какво си го ползвал и какво си очаквал от него.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  13. 13 Профил на Ksharp
    Ksharp
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Е много ясно, добър ден, от какво да печелят? Като не ви харесва, триеш и толкова.
    Аз в Нокия 3310 нямам Фейсбук апликация...

  14. 14 Профил на Angelina
    Angelina
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Много са ми досадни рекламите във фейсбук, както и шоковите клипчета напоследък, които изобщо не са истина, но, за да ги изгледаш задължително трябва да ги споделиш.

  15. 15 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#9] от "Тони!":

    Повярвай ми имам преки наблюдения. Откакто Гугъл въведоха преди 3 години този принцип трафика им спадна значително, цените им се увеличиха значително. Доста пострадаха от тази глупост. Разбира се, те си докарват приходи от много места и понеже са мополисти, ръста на цените на рекламат им поддържа приходите, но рекламодателите плащат значително по-скъпо. От друга страна партньорските им сайтове, които въртят реклама получават по-малко, защото се показват тъпи реклами и кликовете са по-малко. Определено има нещо сгрешено в този модел и само звучи добре, но всъщност е трагичен за всички по веригата, включително и за клиентите гледаши рекламите.

  16. 16 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3700 Неутрално

    До коментар [#15] от "primaxm":

    Това значи, че на рекламодателя рекламата би трябвало да му излиза по-скъпо, или да му носи по-малко посещения (което е същото в крайна сметка). Аз лично нямам такива наблюдения, напротив.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  17. 17 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#16] от "Тони!":

    Преди 3 години преди промените купувахме по 1 цент клика, сега няма клик под 5-6 цента. Аз мисля, че поскъпване има, при това сериозно.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK