Facebook започва тестове на бутон "купи" в рекламите

Facebook започва тестове на бутон "купи" в рекламите

© Facebook



Facebook е твърдо решен да намери нови начини да печели от реклама и същевременно да задържа потребителите на сайта си максимално дълго време. Социалната мрежа започва тестове на бутон "купи", който ще се вижда в публикациите и рекламите на компаниите, съобщава онлайн изданието TechCrunch.


Благодарение на бутона, потребителите ще могат да купуват продукти и услуги директно от профилите си във Facebook, без да напускат страницата. От социалната мрежа се надяват, че това ще увеличи интереса не само на потребителите, за които ще е по-лесно да пазаруват онлайн, но и за самите търговци, които от своя страна да започнат да отделят повече средства за реклама.


За сега бутонът "купи" няма да има допълнителни такси за търговците. От Facebook обаче уточняват, че подобен вариант не се изключва за в бъдеще, когато компанията започне да взима процент от направената продажба.




Бутонът идва и с улеснена процедура по въвеждане на необходимите за завършване на поръчката данни. Всичко става в рамките на Facebook, като за потребителите ще има и опция социалната мрежа да не запомня техните данни, ако те желаят това. Алтернативен вариант пък е информацията да се запази и да се въвежда автоматично при покупка. Компанията дава и гаранция, че няма да споделя финансовата информация с трети лица.


За сега бутонът ще се тества временно в рамките на САЩ. От социалната мрежа не уточняват колко време ще продължат тестовете преди да вземе решение за бъдещето на новата услуга.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 644 Весело

    Най-важният бутон!

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Малко са милиардите от реклама, дай сега да го направим и онлайн-шоп.
    Тогава вече ще говорим за хиляди милиарди...
    Зукъра ще го правим световен госопдар скоро... "Ало, Путине, купувам Сибир - Ало, Обама, ще вкарам още трима конгресмени, нямаш против..."...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    ФБ ??? Не, благодаря !!!

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  4. 4 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 422 Любопитно

    Тия вече са отчаяни...

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  5. 5 Профил на 16bit
    16bit
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Жал да ти стане за тоя бедняк Зъкърбърг, едвам свързва двата края завалията...

  6. 6 Профил на Александър Йорданов
    Александър Йорданов
    Рейтинг: 1056 Весело

    До коментар [#4] от "Mark Twain":

    Мне, просто търсят начин(и) да станат още по-богати

    Often plays a very angry brute character, who swears a lot at people he dislikes
  7. 7 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Мъчат се всячески хем да продават реклама, хем да не пращат трафик към рекламодателите си. Това е ГНУСНО и ОТВРАТИТЕЛНО. Всеки рекламен канал трябва да изпраща клиенти към рекламодателя, а не да се прави на МОЛ и да се опитва да му пробутва дребни трохи стискайки си клиентите. Това което са намислили ще увеличи бюджетите за реклама, защото хората ще могат да купят САМО рекламирани продукти, а не да влязат в магазина и да разледат целия асортимент.

  8. 8 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 411 Весело
  9. 9 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Ще ми дойде добре за новия онлайн шоп!

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  10. 10 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1187 Неутрално
  11. 11 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#7] от "primaxm":

    Щом е толкова гнусно, спри да ползваш Гугъл.

  12. 12 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Това е лоша новина за Гугъл и Яху. ФБ се затваря все повече като рекламна платформа. Бутонът ще се появи неиминуемо в мобилните приложения и ще бъде още една изолация на класическото търсене (което и без това вече бива изолирано все повече и повече).

    Интересни времена!

  13. 13 Профил на The Core
    The Core
    Рейтинг: 726 Любопитно

    До него да сложат и алтернативен бутон - "заври си го...." (ясно къде!)

    Ние обичаме да сме сред природата, защото тя няма мнение за нас! Ницше
  14. 15 Профил на ASTYLE
    ASTYLE
    Рейтинг: 624 Весело

    А мишлетата дълги години си мислеха че е безплатно. Колко безплатно е да ти събират личната информация, анализират и профилират предпочитанията, пристрастията дори намеренията. Плодовете узряха и настъпи времето за бране на реколтата.

    EU now have 1 GB empty space
  15. 16 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#11] от "Знам и Мога":


    [quote#11:"Знам и Мога"]Щом е толкова гнусно, спри да ползваш Гугъл. [/quote]

    Какво общо има Гугъл с гадните практики на Фейса? Фейса иска да убие всички други, да държи хората в сайта си. Няма идея за портньорство. Същото се случи и с фен страниците. Ако не си плащаш не може да стигнеш до хората лайканали страницата, нищо че си си платил вече веднъж да ги направиш фенове. Няма значение, тези практики ще им се върнат като бумернг съвсем скоро, защото за фирмите става се по-неизгодно да отделят бюджети за ФБ.

  16. 17 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#16] от "primaxm":

    Проучи в какво се състои основният бизнес на Гугъл, какви са инструментите за реализацията му и ще разбереш.

    [quote#16:"primaxm"]защото за фирмите става се по-неизгодно да отделят бюджети за ФБ[/quote]
    С какви данни разполагаш? Имаш ли сравнение на CPC и CR между Гугъл и ФБ? Без такива данни говориш, хм, наизуст.

    Печелившата реклама в Интернет не е за малки фирми с по 100 долара рекламен бюджет на месец.

  17. 18 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#17] от "Знам и Мога":

    Основният бизнес на Гугъл са показване на реклами в партньорски сайтове и показване на платени рекламни линкове в резултатите от търсене. Ако визираш магазина им, в който може да се добавят продукти, то той никога не е бил особено полпулярен и едва наскоро го направиха платен. Все пка всички услуги на Гугъл носят директен трафик към рекламодателя. Напоследък гледам Гугъл Имейджес са направили като ги гледаш да си стоиш в Гугъл, което също не е коректно за една търсачка. Основния "бизнес" на ФБ е да продава лайкове, които не носят директен трафик на рекламодателя и да продава реклами, които би трябвало да носят директен трафик. Да, но сега искат и рекламите им да не носят трафик, а евентулано срещу това ще носят продажба. Надявам се този път разбра какво казвам.

  18. 19 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 726 Весело

    До коментар [#18] от "primaxm":

    Грешиш фундаментално. Не показването на рекламите е бизнесът на Гугъл. Кликането върху реклами е. Това, което прави бизнесът печеливш, е крайната покупка, или т.нар. conversion. Колкото повече кликове върху реклама водят до покупка, толкова по-добре. Рекламодателят няма интерес да му кликат върху рекламите, ако никой не купува, защото именно той плаща за тези кликове. Тоест, трафикът сам по себе си не е от значение. Важен е колко от този трафик се превръща в продажби. Това се следи много активно от рекламодателите. Последните години Гугъл скриха част от информацията как се разпределят рекламите по сайтовете / платформите, което е във вреда на рекламодателите.

    Точно тук удрят Фейсбук. Те се стремят да постигнат директна конверсия. Това ще има много по-силен икономически ефект от продажбата на "харесвания" и други такива.

    Стига толкова безплатно образование.

  19. 20 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#19] от "Знам и Мога":

    Чудесно, може да води до повече продажби първоначално, но няма да води до лоялни клиенти. Марката ти остава на заден план, защото човек си купува нещо от ФБ, не от теб и твота фирма. Защото никога не е зареждал твоят сайт, не си е правил регистрация там и т. н. Спре ли рекламата конкурентната фирма се намърдва при същите клиенти. Има много други важни неща освен директната продажба. ФБ до тук винаги правят нещата в ущърб на другите и за своя полза. Този бутон няма да е по-различен.

  20. 21 Профил на Знам и Мога
    Знам и Мога
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Нищо подобно. ФБ не е магазин, няма и да бъде. Просто съкращава пътя до търговеца. Регистрация на клиента при търговеца пак ще има, защото трябва да има въвеждане на адрес за доставка, плащане, ей такива неща, тоест, за търговеца всичко си е наред.

  21. 22 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 441 Неутрално

    често се чудя защо някои компании, които са добри в дейността си се преориентират и провалят в името на ??? не знам на какво. парите са им достатъчни

  22. 23 Профил на daria_vip
    daria_vip
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Така ли ,За пръв път чувам .
    То сигурно е щото съм забранил в Фейсбук да ми се показват каквито и да е ....непоискани реклами въпроси и тн

  23. 24 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 665 Неутрално

    Консуматорско общество в действие. Скоро единственият бутон ще бъде "купи"

    Евроатлантида
  24. 25 Профил на kas.
    kas.
    Рейтинг: 1384 Гневно

    [quote#0:"статия"]за потребителите ще има и опция социалната мрежа да не запомня техните данни, ако те желаят това.[/quote]
    И множество вратички за заобикаляне на желанието на потребителите.
    [quote#0:"статия"]Компанията дава и гаранция, че няма да споделя финансовата информация с трети лица.[/quote]
    И как да съм сигурен, че тази гаранция се спазва след разкритието за разни психоексперименти?

    Животът е като руло хартия - дълъг е, но го хабиш за задници




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK