
© Reuters
Като една от най-активните и популярни онлайн дестинации, Facebook е любимо място на създателите на съдържание да се опитват да популяризират своите публикации в социалната мрежа. Самата компанията няма нищо против това, но не й харесват методите на все повече сайтове.
Затова тя обяви, че затяга контрола по т.нар. клик-бейт заглавия. С този термин се определят заглавията, които целенасочено провокират хората да кликнат на даден линк, за да видят повече информация по темата или дори са подвеждащи.
Такъв тип постове се кликват от хората по-често, което ги издига повече в News Feed за сметка на останалите публикации. Според проучване на Facebook обаче хората предпочитат по-честни заглавия, които да ги оставят сами да решат дали искат да кликнат за повече подробности.
Затова социалната мрежа ще приоритетизира публикациите, които съдържат оригиналните линкове, а не променени заглавия или изтрити линкове, които карат потребителите да кликват на снимките, за да посетят сайта. Това ще улесни и потребителите на мобилни устройства, аргументират се от Facebook.
В анализите ще се включва дори колко време прекарват потребителите в дадения сайт, след като са кликнали на линка. Целта на Facebook е да ограничи максимално подвеждащите връзки.
nikitovanch
Рейтинг: 654 НеутралноНапоследък във фейса е бъкано със спам. Има нужда да се затегне контрола... Радвам се, че са го забелязали и са започнали да работят по този проблем...
„Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“vestonosec
Рейтинг: 565 НеутралноИ от кога това...??? Нямам търпение.
Strygalldwir
Рейтинг: 686 НеутралноАко искате да видите нагледни примери за clickbait, посетете произволен сайт на Прас Прес.
Всичко което ми трябваше да знам за християнството го научих от тези които взривяват гинекологични клиники.Gligani
Рейтинг: 434 НеутралноНе ме дразни толкова това, че трябва да кликна, а че сайтът пуска във Фейсбук, че съм го лайкнал и трябва да ходя до го трия от активити лога!!
brahms
Рейтинг: 381 ЛюбопитноФейса да обърнат внимание на месинджъра си,че какъвто е уязвимичък...!!!
DS
Рейтинг: 583 НеутралноФейс .... кво?
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Γαλλα
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноСурат тИфтера си е една денонощноизлъчвана турска шампоанка...
Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...Калибър
Рейтинг: 1142 ВеселоДо коментар [#7] от "Γαλλα":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.С бразилска самба към кючека...