
© Robert Galbraith, Reuters
Apple представи обновения iPad и Mac компютри. Промените при таблета са очаквани и без нещо кой знае колко изненадващо. При компютрите, компанията също не излезе с особени изненади.
Преди да представи новите продукти, Apple обяви, че 48% от iPhone по света, вече имат iOS 8. 46% използват iOS7, 6% са с по-ранна версия. Компанията не коментира пряко рязкото забавяне на новите инсталации на iOS 8, което се наблюдава от известно време. Все пак компанията обяви, че в iOS 8.1 се е вслушала в критиките и връща стари функции като Camera Roll например. В тази връзка, Apple неколкократно обяви, че не само удвоява, но и утроява вниманието си върху сигурността, което е намек към проблемите на iCloud и изтеклите в интернет интимни снимки на звездите. iOS 8.1 ще бъде пусната в понеделник.
Компанията обяви, че до момента е продала общо 225 млн. iPad-а. Новият iPad ще се опита да увеличи бройката с подобрения си хардуер. Второто поколение на iPad Air става още по-тънко – 6.1 мм., което според компанията е равно на най-тънкия таблет в света. iPad Air 2 очаквано ще се предлага в златен цвят.
Екранът ще е ламиниран, с покритие против светоотражения. Процесорът е А8X, който е модифицирана версия на чипа, който се използва от iPhone 6. Той е с 40% по-бърз от старото поколение, а видеообработката е 2.5 пъти по-бърза спрямо iPad Air и 180 пъти по-бърза спрямо оригиналния iPad. 64-битовият чип разполага с 3 млрд. транзистора и е по-скромен откъм консумация на енергия. Apple обяви, че iPad Air 2 ще издържа 10 часа на батерия.
Таблетът има и подобрена камера. Тя е 8МР с възможност за HD 1080p видео. Според Apple iPad е идеалният визьор за фотографите, защото е с голям екран. Въвежда се опция за панорамни снимки до 43 МР. За запис на видео пък ще има режим за забавен кадър. Камерата на предния панел пък е с нов сензор, по-голяма чувствителност и подобрена система за разпознаване на лица. Разбира се, с режим за селфита.
Очаквано iPad Air 2 ще има сензорът за пръстови отпечатъци TouchID, който ще може да работи и с Apple Pay, но само за онлайн услуги. Липсата на NFC чип в таблета не му позволява да се използва за разплащания в магазините. Цените на таблета ще започват от 499 долара и ще достигат 699 долара за версията с WiFi и 128GB памет.
iPad mini 3 ще струва от 399 долара до 729 долара за 128GB с мобилна връзка. Този таблет почти не бе споменат по време на пресконференцията. Apple обяви само 7.9-инчов Retina дисплей, 5МР камера, TouchID и HD камера на предния панел.
След това Apple се насочи към Mac компютрите си. Пръв беше iMac, който получава Retina дисплей, както се очакваше. Дизайнът на iMac остава непроменен. Според компанията досега не е имало компютър с такъв екран. Той е 27-инчов с резолюция 5210х2880 пиксела, което Apple ще нарича "Retina 5K". Процесорът е Intel Core i5, като ще може да се поръча и модификация на компютъра с Core i7. Видеообработката е поверена на AMR Radeon R9. В стандартната конфигурация попада и 1TB Fusion Drive. Оперативната памет е 8GB. Цените ще започват от 2500 долара.
Обновен е и Mac mini. 4-то поколение процесори на Intel. Intel Iris видео обработка. Цените му започват от 500 долара.
Изненадващо, компанията не обърна внимание на лаптопите MacBook, въпреки че се очакваше поне известно обновление на хардуера. Не беше представен и очакваният iPad с 12.9-инчов екран.
Apple обърна внимание и на новата операционна система OS X Yosemite. Компанията напомни за новия интерфейс, подобрения браузър Safari и функцията Spotlight. Акцент беше направен над функцията Continuity, която позволява Mac и i-устройствата да са свързани помежду си и да получават съобщения, обаждания и известия на всички джаджи едновременно. Платформата ще е безплатна за притежателите на Mac и вече е налична.
Дундурук
Рейтинг: 418 НеутралноГроздето е кисело.
mihomen
Рейтинг: 1022 НеутралноДоктрината на растежа е като заболяване и наркотик. Както казва Рахнема, хомо икономикусима две стратегии за покоряване на девствени територии: едната действа като СПИН, а другата като наркопласьор . Икономиката на растежа, подобно на СПИН-а, унищожава обществените имунни системи срещу социални заболявания. Растежът се нуждае от непрестанен приток на нови пазари, за да оцелее и като наркодилър съзнателно създава нужди и зависимости, които не са съществували преди. Фактът, че дилъра в схемата, основно транснационалните корпорации, печели толкова много от нашата пристрастеност ще направи нейното превъзмогване по-трудно. Но нашето винаги нарастващо потребление не е устойчиво; рано или късно ще трябва да се откажем от него.
Серж Латуш
Торбалан
Рейтинг: 705 ЛюбопитноПрекрасни са както винаги. Жалко, че не мога да си ги сменям всяка година
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganМартин Сираков
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#3] от "Торбалан":
В САЩ имат планове специално за хора, които искат да си сменят устройствата всяка година, и дори 2 пъти в годината. Плащаш по 10 долара повече на месец и като му дойде времето, връщаш старото си устройство и вземаш ново. Аз съм с Т-Мобил, който е дъщерна фирма на Дойче Телеком. Всичките ми устройства с тях са на изплащане, и като изплатя 50% от стойността им, мога да ги върна и да си взема нови.
Трябва да има такива планове и в БГ, но при нас всички са лакоми и никой не го е грижа за потребителите.
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноАз съм с първия айпад и не мисля да го сменям, догато работи/се счупи, 4-та година кара.
Още съм и с айфон 3ГС, малко ми е бавен вече, но още се търпи.
6-та година кара.
Вие за 6 години колко нокии/самсунга сменихте, ама честно?!
todorus
Рейтинг: 290 НеутралноДо коментар [#4] от "Мартин Сираков":
Съгласен съм, че е крайно време такъв тип абонаментни планове да бъдат достъпни и за родните потребители.
half truth
Рейтинг: 2056 НеутралноДо коментар [#4] от "Мартин Сираков":
''Трябва да има такива планове и в БГ, но при нас всички са лакоми и никой не го е грижа за потребителите. ''
-Поскоро е въпрос на възможности.
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноПоловин милиард!"
In March 2014, sales of the iPhone brand had reached 500 million devices."
In the last quarter of 2013, there were 51 million iPhones sold, a new record, compared to 47.8 million in the last quarter of 2012.
2.5
Рейтинг: 1597 Неутрално"Apple обяви, че 48% от iPhone по света, вече имат iOS 8. 46% използват iOS7, 6% са с по-ранна версия."
I Want To BelieveТова трябва да значи, че 48% от юзърите имат трлефони, не по-стари от 4S. Любопитно каква е статистиката за потребители, които искат downgrade? Както и за такива, които смятат че не е добра идея, че iOS не поддържа flash!
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноМежду другото знаете ли, че в цяла източна европа има само един официален апъл магазин?
emil.boev
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#5] от "angelboy8008":
Ако си направил грешката да им обновиш иосите до последната възможна версия, стават неизползваеми, понеже са бавни до безкрайност. Ако не си ги обновил, аппстора е неизползваем. Тоест ако не ги кракнеш - имаш две тухлички. Абсолютно съм убеден, че го правят нарочно за си купуваме новите им хитове. Иначе като здравина са сред най-добрите - моите колко пъти са летели и пак са здрави
irons
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#5] от "angelboy8008":
Не съм си сменял нокията и скоро няма да я сменя. А имам и още една стара в къщи (от тези почти първите с камера), която не иска да се счупи. Освен за домашен телефон, я ползвам за чупене на орехи и подпиране на вратата.
Bro
Рейтинг: 564 НеутралноНе съм голям фен на ябълката, но им свалям шапка за едно нещо - фактора "искам го". Когато продуктът, който и да е бъде представен, то може да го получиш на следващият ден.
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark TwainКогато, показаха Leap Motion си помислих - "искам го!", но след осем месеца, когато излезе в продажба, желанието ми беше вече преминало.
irons
Рейтинг: 684 НеутралноДо автора на статията - неколкократната употреба на думата "пък" не е е признак на добра писмена култура. Не е заяждане, адмирирам употребата на думата "устройство" вместо така популярното напоследък сред журналистите "джаджа" , но на края на статията, може би да не се повтаряте, сте се плъзнали по популярната плоскост.
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#11] от "emil.boev":
Айпада ми е с последната версия и апстора си Е напълно използваем, а айфона не може да се инсталират вече нови версии, може би от година вече.
Тоя телефон се представи много добре, преди това на всеки две години сменях телефон.
LAZARIVS
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#9:"2.5"]не е добра идея, че iOS не поддържа flash!
Think Different...[/quote]
Flash, беше нещо страхотно... докато се правеше от Macromedia. Хората правеха страхотни неща, чиито скриптове бяха оптимизирани максимално, защото за сърфиране се използваха линии 14,4 Kb/s (или високоскоростнита 19,2 Kb/s). Половината беше дизайн, половината програмиране. Сега е нещо ужасно - тромави, гълтащи ресурси и "бъгави" недоразумения. Типично за Adobe - успяха да развалят даже Photoshop 😄
mtsvetanov
Рейтинг: 504 Неутрално[quote#4:"Мартин Сираков"]Плащаш по 10 долара повече на месец и като му дойде времето, връщаш старото си устройство и вземаш ново.[/quote]
Напротив, трябва да ги направят така. че да се ползват по 4-5-6 години без проблем. А не след втората година да се налага да го хвърлиш/смениш.
Иначе, за будалите да има каквито ще планове, ако ще и всяка седмица да си ги сменят... фанатици...
mtsvetanov
Рейтинг: 504 Неутрално[quote#5:"angelboy8008"]Още съм и с айфон 3ГС, малко ми е бавен вече, но още се търпи.
6-та година кара.
Вие за 6 години колко нокии/самсунга сменихте, ама честно?! [/quote]
от колко години нямаш достъп до приложения и ъпдейти?!? Ако го ползваш само за слушалка има 10 пъти по-евтини варианти! Не мисли, че другите тука пасем трева...
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#18] от "mtsvetanov":
Явно говориш колко да не заспиш. Свалям си редовно апликации.
Само някой игри не се потдържат, но пък да си използваш телефона за игра...
2.5
Рейтинг: 1597 НеутралноДо коментар [#16] от "LAZARIVS":
I Want To Believe"Типично за Adobe - успяха да развалят даже Photoshop "
Аналогията с flash е неуместна, поне доколкото Photoshop си е бил винаги на Аdobe.
По-конкретно, коя версия на Photoshop с коя сравнявате?
Аз поне забележки нямам...😇
LAZARIVS
Рейтинг: 402 Любопитно[quote#20:"2.5"]Аналогията с flash е неуместна[/quote]
Think Different...Неуместна?!
От една отлична идея, създадоха гълтач на ресурси! Plug-in-те се сриват и/или увисват (в добавка към некадърните изпълнения на т. нар. flash анимации). Разработчиците на Firefox и Chrome се чудят как да икономисат ресурс, докато не се появи накое "флашче" и 'айде у батака. Photoshop върви по същия път - като има ресурси, хайде да ги товариме до дупка! Добре, че Apple пуснаха iPhone и iPаd, та народа малко да се освести и да се върне към ефективното програмиране.
samurai11
Рейтинг: 521 НеутралноНенавиждам Apple,но на този етап са най-добрите.
nassaux
Рейтинг: 616 ВеселоЕдно е сигурно - първото ми и последно представяне, което гледам..... Тия освен, че са лоши актьори, ако и съкратят всички ненужни маркетингови думички, ще могат да изкарат цялата презентация за 7 минути... Страхотни машинки (без новото мини...), със страхотен софтуер са. Е, имат и някой друг косур, от стремежа им да ме накарат, нещата да ги правя, както те искат, но засега тия косури се заобикалят лесно и с малко търпение. Но да ми се подиграват така с целия тоя джънк маркетинг, е непосилно за издържане...
И не, не си "краквам" устройствата и ползвам итунес....
дурак
Рейтинг: 571 Весело[quote#12:"irons"]Не съм си сменял нокията и скоро няма да я сменя. А имам и още една стара в къщи (от тези почти първите с камера), която не иска да се счупи. Освен за домашен телефон, я ползвам за чупене на орехи и подпиране на вратата.[/quote]
"Хората са гл...и и не знаят какво да купуват - докато не им го покажеш по Телевизора "
(Стив Джобс)
*********
като включим този гениален Маркетинг към стойността на АйМака
(който ми харесва , но не е нищо повече от всеки Ал ин Он над 1500 лв)........
и се получава Внушението , че "Аплесите" са върха на сладоледа..
натова чу се казва "надценена стока"
не се учудвай , че твоята Нокия не иска да се чупи...
Взел си Правилно Маркетингово решение
pariah
Рейтинг: 1504 ВеселоДо коментар [#22] от "samurai11":
- A witty saying proves nothing. VoltaireТакъв дето ненавижда най-доброто знаеш ли как се нарича?...
2.5
Рейтинг: 1597 НеутралноДо коментар [#21] от "LAZARIVS":
I Want To BelieveИзобщо не споря по въпроса с вас!
Само споменавам, че един сайт на iPad, PC и Mac изглежда по коренно различен начин. Без flash е голяма мъка!
pariah
Рейтинг: 1504 ВеселоДо коментар [#24] от "Депозитни Балони":
- A witty saying proves nothing. VoltaireСамо някой който не е ползвал Мак (не да кликнеш три пъти по екрана с мишката - не се брои), може да говори такива пълни глупости.
Няма по-добър комп от маковете. Просто и ясно.
Имам Макбук про 2008 г. и работя на настолен айМак 2007 г.
Работят безпогрешно, бързо, без лагване, без грешки, без забиване, без претоварване при по-ресурсоемки програми.
Нищо не трябва да им се сменя, надгражда.
А са на 6-7 години.
Ал ин уан... Били същите... Бахахахахаха
дурак
Рейтинг: 571 Весело[quote#27:"Dr. G."]Само някой който не е ползвал Мак (не да кликнеш три пъти по екрана с мишката - не се брои), може да говори такива пълни глупости.
Няма по-добър комп от маковете. Просто и ясно.
Имам Макбук про 2008 г. и работя на настолен айМак 2007 г.
[/quote]
неотменимо е правото на субективни мнения
АйМак е като БМВ.......трябва "друга глава" за него
ти от 2008 - аз от 2004год Нямам АйМак......
а обикновен компютър , веднъж ъпгрейдван
Тази год съпорта на ЕксПи свърши , не можех да подкарам Уинд. 7 и купих нов ,с четириядрен процесор...
вероятно ще издържи и той поне 7-8 год..
..................
"усещането" "го дават" спекуланти като Джобс
парите са твои-ти решаваш
LAZARIVS
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#24:"Депозитни Балони"]като включим този гениален Маркетинг към стойността на АйМака
. Та така, не е само желязото, най-важното е как го управляваш. И колко е доволен потребителя (а той е доста разглезен в наши дни).
Think Different...(който ми харесва , но не е нищо повече от всеки Ал ин Он над 1500 лв)........
и се получава Внушението , че "Аплесите" са върха на сладоледа.. [/quote]
Защо всички акцентират и се съсредоточават САМО върху железарията и евентуалната и стойност?! Философията на Apple (защото, колкото и да звучи клиширано, това е именно философия) и техните клиенти е съвсем друга. Тук се набляга на безпроблемната работа с устройствата от цялата им гама, леснотата, интуитивността и взаимната връзка между тях. Програмистите им не се мъчат в ОС-а да покрият голям брой от поддържани у-ва, а се съсредоточават върху два-три варианта и пишат драйвери само за тях. Това им дава възможността да ги доизпипат и да ги направят ефективни и икономични. Писал съм драйвери от времената на осем битовия "Правец" и повярвайте ми не е лесно. После РС-тата дръпнаха откъм хардуеър, дойде Уиндоус и настана лудницата
Rage Against
Рейтинг: 1078 ЛюбопитноДо коментар [#27] от "Dr. G.":
РЕФОРМИ !напълно съгласен и подкрепям безрезервно.
Маковете са използваеми за невероятно много различни задачи и различна работа. от дивелъпмънт и сис админ, до графичен дизайн, видеообработка и бизнес/офис приложения.
освен това е невероятен кеф и удоволствие да работиш с продукти на Епъл.
не разбирам как може да има толкова хора, които искрено мразят (или поне така се държат, говорят и пишат) против продуктите на Епъл. наистина недоумявам?!?
LAZARIVS
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#26:"2.5"]Само споменавам, че един сайт на iPad, PC и Mac изглежда по коренно различен начин. Без flash е голяма мъка! [/quote]
Think Different...Не мога да се съглася с Вас. Тривиален пример - www.apple.com.
Просто повече програмиране. HTML5 и CSS са напълно достатъчни и са с вградена поддръжка във всеки браузър.
.......
Рейтинг: 458 Весело[quote#29:"LAZARIVS"]Писал съм драйвери от времената на осем битовия "Правец"
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!и повярвайте ми не е лесно. После РС-тата дръпнаха откъм хардуеър, дойде Уиндоус и настана лудницата . Та така, не е само желязото, най-важното е как го управляваш. И колко е доволен потребителя (а той е доста разглезен в наши дни). [/quote]
Компютри имат както Потребителите.....така и Консуматорите
ти очевидно си Потребител / професионалист си....
айМака може да е приемлив за работата ти и да си струва цената - но я Изкарваш-.........
Юзърски компютър , съотв. юзърски изисквания...това е друго !
всичко е бизнес......
а Стив Джобс беше Бизнесмен , не компютърен спец
аз също гледам от неговата гледна точка...
докато има купувачи на "усещане за елитарност"
ще се Продава
pariah
Рейтинг: 1504 ВеселоДо коментар [#28] от "Депозитни Балони":
- A witty saying proves nothing. Voltaire7-8 години без да се сдуха или/и да има нужда от ъпгрейд или ремонт нЕма как да издържи асемблерския комп, брат, повярвай ми, опит имам всякакъв.
А тези притчи дето ги редите всички дето сте застанали гордо срещу епъл - толкова съм им се наслушал, че вече са ми по-скоро забавни, отколкото да ме дразнят. А дразненето, ако има такова идва не от друго, а от нежеланието на хората да си разширят мирогледа и да опитат нещо ново. Отнася се за всички сфери на живота, не само относно епълските продукти...
Аз самия постоянно правя такива експерименти. Изкара/издържах повече от 3 месеца с андроид, например. Другата любима сфера на яростни диспути. Беше ми за втори път. Пробвам, опитвам... За да знам кое е най-доброто.
Няма друг начин. Пробвай и ти някой път.
Klatikurti
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#5] от "angelboy8008":
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и ГасетПовече от 4 години ползвам Huawei и не мисля да го сменям! Нещо против?
burkera
Рейтинг: 458 НеутралноОткакто го няма Стив Джобс представят само подобрени версии на неговите продукти и нито един нов - Епъл ке си оди скоро в историята както стана с нокиа и блекбъри
majorman
Рейтинг: 735 Веселоhttp://themetapicture.com/ipod-ipad/
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manLAZARIVS
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#32:"Добромирчо"]докато има купувачи на "усещане за елитарност"
Think Different...ще се Продава [/quote]
Стотици милиони продадени устройства не са елитарност... има и "... one more thing"
И Pepsi е кОла, ама не е Coca-cola
LAZARIVS
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#34] от "klatikurti":
Think Different...[quote#34:"klatikurti"]Повече от 4 години ползвам Huawei и не мисля да го сменям! Нещо против? [/quote]
Не, нищо против. Само дето темата не е за Х*йвей... извинявам се - Huawei
Klatikurti
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#38] от "LAZARIVS":
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и ГасетКоментара беше в отговор на коментар 8.
Klatikurti
Рейтинг: 480 Неутрално* коментар 5*
"Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасетstg
Рейтинг: 1319 Неутрално[quote#27:"Dr. G."]Нищо не трябва да им се сменя, надгражда.
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"А са на 6-7 години. [/quote]
ами то зависи какво правиш и баба ми ползва един компютър с уиндоус от 2001 и няма никакъв проблем
LAZARIVS
Рейтинг: 402 ЛюбопитноДо коментар [#35] от "burkera":
Think Different...По тази логика, Samsung и останалите трябваше да са отдавна в забвение...
stefan111
Рейтинг: 346 НеутралноДо коментар [#5] от "angelboy8008":
Мога да ти кажа за 4 години колко аЙфона смених - 6 (3 4ки и 3 5ци), като на 2 от тях все още не им работят хоум бутоните. Хубаво е, че устройствата ти са здрави, но да заключиш, че само с на епъл продуктите става така е несериозно. Имам и Галакси Таб от първите, работи повече от 3 години и половина безотказно.
WWIII
Рейтинг: 458 ВеселоДо коментар [#5] от "angelboy8008":
Имам Нокиа 6300i от 2007ма. Има уеб, мейл и 2-3 игрици. Гмуркал се е с мен в морето, сгази го кола, с него беше счупен прозореца на офиса... Сега работи като пушка! И го зареждам веднъж седмично. Я кажи ти колко пъти на ден си зареждаш айфона?
Не се заяждам! Признавам, отделно имам и айФон5 - ма мноого як бее!
pariah
Рейтинг: 1504 ВеселоДо коментар [#41] от "stg":
- A witty saying proves nothing. VoltaireАми нищо чудно и аз като баба ти да цъкам пасианс само
смешко...
burkera
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#42] от "LAZARIVS":
Самсунг и другите копират, крадат, свалят цени - приспособяват се към пазара - те по-скоро ще оцелеят - все ще има от кого да крадат
Епъл си има строго определен модел на поведение - иновативни и качествени продукти на безбожни цени. За да просперира трябва переодично да вади по нещо ново иначе пазарът в крайна сметка се наводнява с многоократно по-евтини и понякога даже по-качествени имитации на техния продукт и са дотам - примерно изгонването на Стиж Джобс от Епъл през 80-те ги доведе до катастрофа - продължиха да продават скъпо без никакви иновации и закономерно бяха пред фалит. Сега ще стане същото - пазарът вече е наситен с по-качествени и в пъти по-евтини от техните айфони и таблети
Федор Езерский
Рейтинг: 912 НеутралноДо коментар [#5] от "angelboy8008":
"Вие за 6 години колко нокии/самсунга сменихте, ама честно?!"
Съвсем честно само една. купих си 2010 Nokia C 6-01 и тази година я смених с Lumia 920. Както сам каза, идва един момент, когато почва да ти се струва много бавна
дурак
Рейтинг: 571 Весело[quote#33:"Dr. G."]7-8 години без да се сдуха или/и да има нужда от ъпгрейд или ремонт нЕма как да издържи асемблерския комп,[/quote]
казах ли "асемблиран "
вкарваш ми твои думи в устата...а не бива
както ти писах:
парите са твои..или инвестираш или купуваш...
избор
.......
Рейтинг: 458 Весело[quote#37:"LAZARIVS"]Стотици милиони продадени устройства не са елитарност... има и "... one more thing"
ta
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!И Pepsi е кОла, ама не е Coca-cola [/quote]
не мога да те разубеждавам....гледаме от различни посоки
Мнението на "стотиците милиони" не струва пукнат грош ...
ето дефинициите
Виж сайта на който са публикувани...опитай ги , работят безусловно поне отпреди Стария Завет
http://revolutionbg.net/blog/pet-zakona-na-glupost
[quote#46:"burkera"]Епъл си има строго определен модел на поведение - иновативни и качествени продукти на безбожни цени.[/quote]
основателен си 101 % +++ , клас 3 А
никой не оспорва качеството на Аплесите...но на ЧЕТВОРНА , ПЕТОРНА цена
http://money.bg/news/id_1751347628
, НЕ , Мерси за това чудесо
винаги ще има спор между потребителите и консуматорите
но не можш да им го обясниш...те препускат към безбожните цени........а после....Кризи , Кризи
така е устроен света
LAZARIVS
Рейтинг: 402 ГневноДо коментар [#49] от "Добромирчо":
Think Different...Добромирци, мойо момче, не си позволявай да третираш хората (вкл. и мен) като глупаци! Не ти достига, както виждам нито акъл, нито опит. Доказателство са посочените от теб източници (особено втория). Явно нямаш никаква престава от изследвания, разработки, внедряване, производствени процеси, ценообразуване, раклама, логистика и пласмент. А да наречеш над четвърт милиард хора глупаци си е ... чиста глупост!
П.п. Извинявам се на останалите за тона на поста ми.
LAZARIVS
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#46] от "burkera":
Think Different...Може да крадат, копират и т.н. (виж за по-качественото може сериозно да се поспори), но имат един основен минус - НЯМАТ собствена операционна система. Зависят изцяло от Андроид и играят според тоягата. Което, ни довежда до следното - необходим е "топ" хардуеър, за да се задвижи посредствена ОС, т.е. прахосване на ресурси и машинно време. А ако сравниш цените на ''премиум'' моделите им, разлика няма.
.......
Рейтинг: 458 Весело[quote#50:"LAZARIVS"]Добромирци, мойо момче, не си позволявай да третираш хората (вкл. и мен) като глупаци! Не ти достига, както виждам нито акъл, нито опит[/quote]
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!не обиждам никого
това са Заключителни изследвания по масова психология..
не съм ги прави аз , за да ме критикуваш
ако щеш и законите на Диалектиката ги потвърждават , ако щеш поговорките..
всеки студент по психология , социология , журналистика - Първи курс може да ги потвърди
масите обикновено грешат ,защото залагат на колективното мислене
angelboy8008
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#44] от "Keyser Söze":
Айфона го зареждам на ден и половина, щото го ползвам, иначе щях и аз като теб да го зареждам веднъж седмично. Ползвай я тая нокия бе, ма не само за разговори
samurai11
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#25] от "Dr. G.
Apple направиха Революция.Това е очевидно за повечето консуматори.Доста Компании започнаха да ги копират,някои загубиха големи пазарни дялове... и т.н.
Продуктите им са overpriced,много от техните Аррs са платени....
Андроид-са много по-добре позиционирани...,а Microsoft с Windows 7(с помоща на Linux) успява да задържи лидерски позиции.Така че,Apple не е АБСОЛЮТ и всеки има място под Слънце
Мартин Сираков
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#7] от "maria_":
Не съм съгласен. Нека се аргументирам:
Всички можем да се съгласим, че съставянето на мрежа с добро покритие за 4то поколение мобилни мрежи, и особено в градовете, е доста скъпо. Абонаментните такси които биха могли да бъдат събрани от българските потребители не са достатъчни за сносна мрежа. От друга страна, съставянето на такава мрежа е изискване на потребителите. Тези проблеми не са уникални за българският пазар. Същите проблеми съществуват и в САЩ. Т-Мобил има решение - вместо инвестиции в мобилна мрежа, те дават възможност на потребителите си да ползват която и да е безжична мрежа (Wi-Fi) за получаването и изпращането на разговори и съобщения. На практика, дори и да нямаш обхват, ако си свързан към Wi-Fi мрежа, все едно си вързан към мрежата на T-Мобил. Това решение е лесно и, което е по-важно, евтино. В пъти по-евтино от съставянето на една мобилна мрежа от 4то поколение. С това технологично решение инвестициите на мобилният оператор намаляват, което му позволява да иска по-малко за своите услуги и планове. Това от своя страна позволява на потребителя да инвестира повече в устройства, което оператора може да използва от своя страна. Най-важното на този пазар е да запазиш клиентите си и да привлечеш нови. До момента, решението на това беше годишните договори, които заключват потребителите. Това варварско решение е на път да изчезне по света. Модела, които ТМ използва е да няма договори, но да позволява на потребителите да вземат устройствата си на изплащане. Докато устройството не е изплатено, то остава заключено към оператора. Ако изплатиш 50% от стойността му, което е нагласено с вноските да се случва една година след закупуването му, можеш да го върнеш и да вземеш ново. За тази услуга плащаш по 10 долара допълнително, което служи и като застраховка в случай, че нещо се случи с устройството. Устройства на изплащане има и на нашият пазар, но системата е различна, защото изисква подписването на срочен договор. Също така, не се позволява да връщаш устройството си и да започнеш изплащане на ново.
До голяма степен, тези планове съществуват заради Apple. Техните продукти запазват стойността си много по-добре и за много по-дълго от които и да е други продукти в категориите им. Моят макбук е на 6 години и сега мога да му взема 500 долара, което е една трета от цената за която го взех. Няма друг лаптоп, който да е на 6 години и да струва толкова. Операторите имат възможност да вземат старите устройства на потребителите си, да ги преопаковат и да ги продадат на страни от вторият и третият свят за много близко до оригиналната им цена. Това също не може да се случи с който и да е друг продукт в категорията им. Българските оператори могат да се възползват от това, ако задълбочат отношенията си с Apple и с операторите в третият свят.
Има начини да избягаме, но за целта трябва да има интелигентно технологично обезпечение на мрежите и оператори които са наистина загрижени за потребителите си и техният пазарен дял. Не е очевидно, че в БГ което и да е от двете съществува. Друг е въпроса дали на нашият пазар има картелен модел на бизнес.
Мартин Сираков
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#54] от "samurai11":
Първо, не е ясно какво точно се опитваш да кажеш. Второ, поне няколко от нещата, които казваш са грешни. Не е очевидно, че Андроид е по-добре позициониран. Разработчиците предпочитат да работят на iOS от колкото на андроид поради две причина. На първо място е това, че потребителите на iOS харчат повече и по консистентно от тези на Андроид. Второ, екосистемата на Apple прави разработването за нея изключително лесно. Има само 6 възможни резолюции за които да се разработва, и само 2 версии на iOS. Последните 2 версии на iOS са на 93% от всички устройства на Apple в употреба, които използват iOS. Последната версия излезе преди 3 седмици и вече има 47% от дяла. За справка, 25% от устройствана на Андроид ползват последната версия, докато 4 различни версии имат значителен дял. Да не говорим за огромният набор от хардуерни конфигурации за които трябва да се разработва.
Windows въобще няма нужда от коментар. Глобално, едва 2% от мобилните устройства са с тяхната ОС.
Мартин Сираков
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#49] от "Добромирчо":
Няма Apple продукт, който да е на четворна цена или повече. Въж новият iMac, който има екрана с безпрецедентна плътност на пикселите - 5к. Само един екран който има 4к струва около 3000 долара. iMac, който е екран, плюс компютър с 3 терафлопа изчислителна скорост струва 2500 долара. Виж Mac pro, който има 16 терафлопа, нещо невиждано за неговият размер, започва от 3000 долара. Няма компютър със същите възможности, който да тежи по-малко от 2 килограма, който да е на близка или по-ниска цена.
Моят макбук е на 6 години. Падал е от вторият етаж на сграда. Алуминият му е огънат и изтъркан на много места. Обаче след смяна на повреденият хард диск, работи като първият ден в който го взех. Няма друг лаптоп, който да не е специфично направен за тежки работни условия, който да е толкова издържлив. Това качество струва пари. Нямам проблем да платя двойно за конфигурацията му, и да знам, че след 5 години ще работи все така добре, въпреки че има най-новата ОС (10.10 Yosemite) и най-новите версии на програмите, които използвам (Photoshop, Final Cut Pro, iWork/MS Office, etc...).
Не ми говори глупости.
Mickey
Рейтинг: 742 НеутралноДо коментар [#10] от "angelboy8008":
Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )Това не биваше да го споменаваш, защото ще предизвика верижни самоубийства
До коментар [#46] от "burkera":
И кво да му крадат на айфоня ти бе клоун? Когато всички нови технологии Епъл трябва да ги купуват от истинските технологични компании.
Между другото Епъл дори не купуват последни технологии за да имат по голяма печалба при продажбите. ЗАЩОТО ВИЕ ЗОМБИТАТА ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ЩЕ КУПУВАТЕ С ХЪС
.......
Рейтинг: 458 Весело[quote#55:"Мартин Сираков"]Не съм съгласен. Нека се аргументирам:
След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!Не ми говори глупости.[/quote]
няма да ти влизам в тона . ...
ако аз ти кажа-че говориш глупости - ще се обидиш
контра аргументацията ми е в пост № 49 , 52
Аплесите са Две в Едно:
добър компютър + Отлична Реклама..което прави цената
много висока..
Рекламата е продукт-насочен към 95 % от хората / Консуматорите
останалите 5 % / Потребителите знаят други неща и вземат други решения
burkera
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#58] от "Mickey":
Да бе, точно айфон си купувам, всеки път като излезе, Нищо че Нексуса е двойно по-евтин и по хубав или а пък четитириядрения Леново за 200 лева никога няма да си го купя защото е прекалено евтин, а аз съм гАзАр
Рим
Рейтинг: 1789 Неутралноhttp://www.dnevnik.bg/tehnologii/2014/10/18/240214 1_apple_iska_da_unishtoji_sim_kartite/
ДЕМОКРАТИ ЗА СИЛНА БЪЛГАРИЯ