Apple представи обновените iPad и Mac компютри

Apple представи обновените iPad и Mac компютри

© Robert Galbraith, Reuters



Apple представи обновения iPad и Mac компютри. Промените при таблета са очаквани и без нещо кой знае колко изненадващо. При компютрите, компанията също не излезе с особени изненади.


Преди да представи новите продукти, Apple обяви, че 48% от iPhone по света, вече имат iOS 8. 46% използват iOS7, 6% са с по-ранна версия. Компанията не коментира пряко рязкото забавяне на новите инсталации на iOS 8, което се наблюдава от известно време. Все пак компанията обяви, че в iOS 8.1 се е вслушала в критиките и връща стари функции като Camera Roll например. В тази връзка, Apple неколкократно обяви, че не само удвоява, но и утроява вниманието си върху сигурността, което е намек към проблемите на iCloud и изтеклите в интернет интимни снимки на звездите. iOS 8.1 ще бъде пусната в понеделник.


Компанията обяви, че до момента е продала общо 225 млн. iPad-а. Новият iPad ще се опита да увеличи бройката с подобрения си хардуер. Второто поколение на iPad Air става още по-тънко – 6.1 мм., което според компанията е равно на най-тънкия таблет в света. iPad Air 2 очаквано ще се предлага в златен цвят.




Екранът ще е ламиниран, с покритие против светоотражения. Процесорът е А8X, който е модифицирана версия на чипа, който се използва от iPhone 6. Той е с 40% по-бърз от старото поколение, а видеообработката е 2.5 пъти по-бърза спрямо iPad Air и 180 пъти по-бърза спрямо оригиналния iPad. 64-битовият чип разполага с 3 млрд. транзистора и е по-скромен откъм консумация на енергия. Apple обяви, че iPad Air 2 ще издържа 10 часа на батерия.


Таблетът има и подобрена камера. Тя е 8МР с възможност за HD 1080p видео. Според Apple iPad е идеалният визьор за фотографите, защото е с голям екран. Въвежда се опция за панорамни снимки до 43 МР. За запис на видео пък ще има режим за забавен кадър. Камерата на предния панел пък е с нов сензор, по-голяма чувствителност и подобрена система за разпознаване на лица. Разбира се, с режим за селфита.


Очаквано iPad Air 2 ще има сензорът за пръстови отпечатъци TouchID, който ще може да работи и с Apple Pay, но само за онлайн услуги. Липсата на NFC чип в таблета не му позволява да се използва за разплащания в магазините. Цените на таблета ще започват от 499 долара и ще достигат 699 долара за версията с WiFi и 128GB памет.


iPad mini 3 ще струва от 399 долара до 729 долара за 128GB с мобилна връзка. Този таблет почти не бе споменат по време на пресконференцията. Apple обяви само 7.9-инчов Retina дисплей, 5МР камера, TouchID и HD камера на предния панел.


След това Apple се насочи към Mac компютрите си. Пръв беше iMac, който получава Retina дисплей, както се очакваше. Дизайнът на iMac остава непроменен. Според компанията досега не е имало компютър с такъв екран. Той е 27-инчов с резолюция 5210х2880 пиксела, което Apple ще нарича "Retina 5K". Процесорът е Intel Core i5, като ще може да се поръча и модификация на компютъра с Core i7. Видеообработката е поверена на AMR Radeon R9. В стандартната конфигурация попада и 1TB Fusion Drive. Оперативната памет е 8GB. Цените ще започват от 2500 долара.


Обновен е и Mac mini. 4-то поколение процесори на Intel. Intel Iris видео обработка. Цените му започват от 500 долара.


Изненадващо, компанията не обърна внимание на лаптопите MacBook, въпреки че се очакваше поне известно обновление на хардуера. Не беше представен и очакваният iPad с 12.9-инчов екран.


Apple обърна внимание и на новата операционна система OS X Yosemite. Компанията напомни за новия интерфейс, подобрения браузър Safari и функцията Spotlight. Акцент беше направен над функцията Continuity, която позволява Mac и i-устройствата да са свързани помежду си и да получават съобщения, обаждания и известия на всички джаджи едновременно. Платформата ще е безплатна за притежателите на Mac и вече е налична.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 847 Неутрално
  2. 2 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    Доктрината на растежа е като заболяване и наркотик. Както казва Рахнема, хомо икономикусима две стратегии за покоряване на девствени територии: едната действа като СПИН, а другата като наркопласьор . Икономиката на растежа, подобно на СПИН-а, унищожава обществените имунни системи срещу социални заболявания. Растежът се нуждае от непрестанен приток на нови пазари, за да оцелее и като наркодилър съзнателно създава нужди и зависимости, които не са съществували преди. Фактът, че дилъра в схемата, основно транснационалните корпорации, печели толкова много от нашата пристрастеност ще направи нейното превъзмогване по-трудно. Но нашето винаги нарастващо потребление не е устойчиво; рано или късно ще трябва да се откажем от него.

    Серж Латуш

  3. 3 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 803 Любопитно

    Прекрасни са както винаги. Жалко, че не мога да си ги сменям всяка година

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  4. 4 Профил на Мартин Сираков
    Мартин Сираков
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#3] от "Торбалан":

    В САЩ имат планове специално за хора, които искат да си сменят устройствата всяка година, и дори 2 пъти в годината. Плащаш по 10 долара повече на месец и като му дойде времето, връщаш старото си устройство и вземаш ново. Аз съм с Т-Мобил, който е дъщерна фирма на Дойче Телеком. Всичките ми устройства с тях са на изплащане, и като изплатя 50% от стойността им, мога да ги върна и да си взема нови.

    Трябва да има такива планове и в БГ, но при нас всички са лакоми и никой не го е грижа за потребителите.

  5. 5 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Аз съм с първия айпад и не мисля да го сменям, догато работи/се счупи, 4-та година кара.
    Още съм и с айфон 3ГС, малко ми е бавен вече, но още се търпи.
    6-та година кара.
    Вие за 6 години колко нокии/самсунга сменихте, ама честно?!

  6. 6 Профил на todorus
    todorus
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#4] от "Мартин Сираков":

    Съгласен съм, че е крайно време такъв тип абонаментни планове да бъдат достъпни и за родните потребители.

  7. 7 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2723 Неутрално

    До коментар [#4] от "Мартин Сираков":

    ''Трябва да има такива планове и в БГ, но при нас всички са лакоми и никой не го е грижа за потребителите. ''

    -Поскоро е въпрос на възможности.

  8. 8 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Половин милиард!"

    In March 2014, sales of the iPhone brand had reached 500 million devices."

    In the last quarter of 2013, there were 51 million iPhones sold, a new record, compared to 47.8 million in the last quarter of 2012.

  9. 9 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    "Apple обяви, че 48% от iPhone по света, вече имат iOS 8. 46% използват iOS7, 6% са с по-ранна версия."

    Това трябва да значи, че 48% от юзърите имат трлефони, не по-стари от 4S. Любопитно каква е статистиката за потребители, които искат downgrade? Както и за такива, които смятат че не е добра идея, че iOS не поддържа flash!

    I Want To Believe
  10. 10 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 680 Неутрално

    Между другото знаете ли, че в цяла източна европа има само един официален апъл магазин?

  11. 11 Профил на emil.boev
    emil.boev
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#5] от "angelboy8008":

    Ако си направил грешката да им обновиш иосите до последната възможна версия, стават неизползваеми, понеже са бавни до безкрайност. Ако не си ги обновил, аппстора е неизползваем. Тоест ако не ги кракнеш - имаш две тухлички. Абсолютно съм убеден, че го правят нарочно за си купуваме новите им хитове. Иначе като здравина са сред най-добрите - моите колко пъти са летели и пак са здрави

  12. 12 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До коментар [#5] от "angelboy8008":

    Не съм си сменял нокията и скоро няма да я сменя. А имам и още една стара в къщи (от тези почти първите с камера), която не иска да се счупи. Освен за домашен телефон, я ползвам за чупене на орехи и подпиране на вратата.

  13. 13 Профил на Bro
    Bro
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Не съм голям фен на ябълката, но им свалям шапка за едно нещо - фактора "искам го". Когато продуктът, който и да е бъде представен, то може да го получиш на следващият ден.
    Когато, показаха Leap Motion си помислих - "искам го!", но след осем месеца, когато излезе в продажба, желанието ми беше вече преминало.

    "Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twain
  14. 14 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 720 Неутрално

    До автора на статията - неколкократната употреба на думата "пък" не е е признак на добра писмена култура. Не е заяждане, адмирирам употребата на думата "устройство" вместо така популярното напоследък сред журналистите "джаджа" , но на края на статията, може би да не се повтаряте, сте се плъзнали по популярната плоскост.

  15. 15 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#11] от "emil.boev":

    Айпада ми е с последната версия и апстора си Е напълно използваем, а айфона не може да се инсталират вече нови версии, може би от година вече.
    Тоя телефон се представи много добре, преди това на всеки две години сменях телефон.

  16. 16 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#9:"2.5"]не е добра идея, че iOS не поддържа flash!
    [/quote]

    Flash, беше нещо страхотно... докато се правеше от Macromedia. Хората правеха страхотни неща, чиито скриптове бяха оптимизирани максимално, защото за сърфиране се използваха линии 14,4 Kb/s (или високоскоростнита 19,2 Kb/s). Половината беше дизайн, половината програмиране. Сега е нещо ужасно - тромави, гълтащи ресурси и "бъгави" недоразумения. Типично за Adobe - успяха да развалят даже Photoshop 😄

    Think Different...
  17. 17 Профил на mtsvetanov
    mtsvetanov
    Рейтинг: 472 Неутрално

    [quote#4:"Мартин Сираков"]Плащаш по 10 долара повече на месец и като му дойде времето, връщаш старото си устройство и вземаш ново.[/quote]

    Напротив, трябва да ги направят така. че да се ползват по 4-5-6 години без проблем. А не след втората година да се налага да го хвърлиш/смениш.

    Иначе, за будалите да има каквито ще планове, ако ще и всяка седмица да си ги сменят... фанатици...

  18. 18 Профил на mtsvetanov
    mtsvetanov
    Рейтинг: 472 Неутрално

    [quote#5:"angelboy8008"]Още съм и с айфон 3ГС, малко ми е бавен вече, но още се търпи.
    6-та година кара.
    Вие за 6 години колко нокии/самсунга сменихте, ама честно?! [/quote]

    от колко години нямаш достъп до приложения и ъпдейти?!? Ако го ползваш само за слушалка има 10 пъти по-евтини варианти! Не мисли, че другите тука пасем трева...

  19. 19 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#18] от "mtsvetanov":

    Явно говориш колко да не заспиш. Свалям си редовно апликации.
    Само някой игри не се потдържат, но пък да си използваш телефона за игра...

  20. 20 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    До коментар [#16] от "LAZARIVS":

    "Типично за Adobe - успяха да развалят даже Photoshop "

    Аналогията с flash е неуместна, поне доколкото Photoshop си е бил винаги на Аdobe.
    По-конкретно, коя версия на Photoshop с коя сравнявате?
    Аз поне забележки нямам...😇

    I Want To Believe
  21. 21 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Любопитно

    [quote#20:"2.5"]Аналогията с flash е неуместна[/quote]

    Неуместна?!
    От една отлична идея, създадоха гълтач на ресурси! Plug-in-те се сриват и/или увисват (в добавка към некадърните изпълнения на т. нар. flash анимации). Разработчиците на Firefox и Chrome се чудят как да икономисат ресурс, докато не се появи накое "флашче" и 'айде у батака. Photoshop върви по същия път - като има ресурси, хайде да ги товариме до дупка! Добре, че Apple пуснаха iPhone и iPаd, та народа малко да се освести и да се върне към ефективното програмиране.

    Think Different...
  22. 22 Профил на samurai11
    samurai11
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Ненавиждам Apple,но на този етап са най-добрите.

  23. 23 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 584 Весело

    Едно е сигурно - първото ми и последно представяне, което гледам..... Тия освен, че са лоши актьори, ако и съкратят всички ненужни маркетингови думички, ще могат да изкарат цялата презентация за 7 минути... Страхотни машинки (без новото мини...), със страхотен софтуер са. Е, имат и някой друг косур, от стремежа им да ме накарат, нещата да ги правя, както те искат, но засега тия косури се заобикалят лесно и с малко търпение. Но да ми се подиграват така с целия тоя джънк маркетинг, е непосилно за издържане...

    И не, не си "краквам" устройствата и ползвам итунес....

  24. 24 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#12:"irons"]Не съм си сменял нокията и скоро няма да я сменя. А имам и още една стара в къщи (от тези почти първите с камера), която не иска да се счупи. Освен за домашен телефон, я ползвам за чупене на орехи и подпиране на вратата.[/quote]

    "Хората са гл...и и не знаят какво да купуват - докато не им го покажеш по Телевизора "
    (Стив Джобс)
    *********

    като включим този гениален Маркетинг към стойността на АйМака
    (който ми харесва , но не е нищо повече от всеки Ал ин Он над 1500 лв)........

    и се получава Внушението , че "Аплесите" са върха на сладоледа..

    натова чу се казва "надценена стока"

    не се учудвай , че твоята Нокия не иска да се чупи...

    Взел си Правилно Маркетингово решение

  25. 25 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#22] от "samurai11":

    Такъв дето ненавижда най-доброто знаеш ли как се нарича?...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  26. 26 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2442 Неутрално

    До коментар [#21] от "LAZARIVS":

    Изобщо не споря по въпроса с вас!
    Само споменавам, че един сайт на iPad, PC и Mac изглежда по коренно различен начин. Без flash е голяма мъка!

    I Want To Believe
  27. 27 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#24] от "Депозитни Балони":

    Само някой който не е ползвал Мак (не да кликнеш три пъти по екрана с мишката - не се брои), може да говори такива пълни глупости.
    Няма по-добър комп от маковете. Просто и ясно.
    Имам Макбук про 2008 г. и работя на настолен айМак 2007 г.
    Работят безпогрешно, бързо, без лагване, без грешки, без забиване, без претоварване при по-ресурсоемки програми.
    Нищо не трябва да им се сменя, надгражда.
    А са на 6-7 години.
    Ал ин уан... Били същите... Бахахахахаха

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  28. 28 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#27:"Dr. G."]Само някой който не е ползвал Мак (не да кликнеш три пъти по екрана с мишката - не се брои), може да говори такива пълни глупости.
    Няма по-добър комп от маковете. Просто и ясно.


    Имам Макбук про 2008 г. и работя на настолен айМак 2007 г.

    [/quote]
    неотменимо е правото на субективни мнения

    АйМак е като БМВ.......трябва "друга глава" за него
    ти от 2008 - аз от 2004год Нямам АйМак......
    а обикновен компютър , веднъж ъпгрейдван

    Тази год съпорта на ЕксПи свърши , не можех да подкарам Уинд. 7 и купих нов ,с четириядрен процесор...
    вероятно ще издържи и той поне 7-8 год..
    ..................
    "усещането" "го дават" спекуланти като Джобс

    парите са твои-ти решаваш

  29. 29 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#24:"Депозитни Балони"]като включим този гениален Маркетинг към стойността на АйМака
    (който ми харесва , но не е нищо повече от всеки Ал ин Он над 1500 лв)........

    и се получава Внушението , че "Аплесите" са върха на сладоледа.. [/quote]

    Защо всички акцентират и се съсредоточават САМО върху железарията и евентуалната и стойност?! Философията на Apple (защото, колкото и да звучи клиширано, това е именно философия) и техните клиенти е съвсем друга. Тук се набляга на безпроблемната работа с устройствата от цялата им гама, леснотата, интуитивността и взаимната връзка между тях. Програмистите им не се мъчат в ОС-а да покрият голям брой от поддържани у-ва, а се съсредоточават върху два-три варианта и пишат драйвери само за тях. Това им дава възможността да ги доизпипат и да ги направят ефективни и икономични. Писал съм драйвери от времената на осем битовия "Правец" и повярвайте ми не е лесно. После РС-тата дръпнаха откъм хардуеър, дойде Уиндоус и настана лудницата . Та така, не е само желязото, най-важното е как го управляваш. И колко е доволен потребителя (а той е доста разглезен в наши дни).

    Think Different...
  30. 30 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1082 Любопитно

    До коментар [#27] от "Dr. G.":

    напълно съгласен и подкрепям безрезервно.
    Маковете са използваеми за невероятно много различни задачи и различна работа. от дивелъпмънт и сис админ, до графичен дизайн, видеообработка и бизнес/офис приложения.

    освен това е невероятен кеф и удоволствие да работиш с продукти на Епъл.

    не разбирам как може да има толкова хора, които искрено мразят (или поне така се държат, говорят и пишат) против продуктите на Епъл. наистина недоумявам?!?

    РЕФОРМИ !
  31. 31 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#26:"2.5"]Само споменавам, че един сайт на iPad, PC и Mac изглежда по коренно различен начин. Без flash е голяма мъка! [/quote]

    Не мога да се съглася с Вас. Тривиален пример - www.apple.com.
    Просто повече програмиране. HTML5 и CSS са напълно достатъчни и са с вградена поддръжка във всеки браузър.

    Think Different...
  32. 32 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#29:"LAZARIVS"]Писал съм драйвери от времената на осем битовия "Правец"

    и повярвайте ми не е лесно. После РС-тата дръпнаха откъм хардуеър, дойде Уиндоус и настана лудницата . Та така, не е само желязото, най-важното е как го управляваш. И колко е доволен потребителя (а той е доста разглезен в наши дни). [/quote]

    Компютри имат както Потребителите.....така и Консуматорите

    ти очевидно си Потребител / професионалист си....

    айМака може да е приемлив за работата ти и да си струва цената - но я Изкарваш-.........

    Юзърски компютър , съотв. юзърски изисквания...това е друго !

    всичко е бизнес......
    а Стив Джобс беше Бизнесмен , не компютърен спец

    аз също гледам от неговата гледна точка...

    докато има купувачи на "усещане за елитарност"

    ще се Продава

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  33. 33 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#28] от "Депозитни Балони":

    7-8 години без да се сдуха или/и да има нужда от ъпгрейд или ремонт нЕма как да издържи асемблерския комп, брат, повярвай ми, опит имам всякакъв.
    А тези притчи дето ги редите всички дето сте застанали гордо срещу епъл - толкова съм им се наслушал, че вече са ми по-скоро забавни, отколкото да ме дразнят. А дразненето, ако има такова идва не от друго, а от нежеланието на хората да си разширят мирогледа и да опитат нещо ново. Отнася се за всички сфери на живота, не само относно епълските продукти...
    Аз самия постоянно правя такива експерименти. Изкара/издържах повече от 3 месеца с андроид, например. Другата любима сфера на яростни диспути. Беше ми за втори път. Пробвам, опитвам... За да знам кое е най-доброто.
    Няма друг начин. Пробвай и ти някой път.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  34. 34 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#5] от "angelboy8008":

    Повече от 4 години ползвам Huawei и не мисля да го сменям! Нещо против?

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  35. 35 Профил на burkera
    burkera
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Откакто го няма Стив Джобс представят само подобрени версии на неговите продукти и нито един нов - Епъл ке си оди скоро в историята както стана с нокиа и блекбъри

  36. 36 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1291 Весело

    http://themetapicture.com/ipod-ipad/

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  37. 37 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#32:"Добромирчо"]докато има купувачи на "усещане за елитарност"

    ще се Продава [/quote]

    Стотици милиони продадени устройства не са елитарност... има и "... one more thing"
    И Pepsi е кОла, ама не е Coca-cola

    Think Different...
  38. 38 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Весело

    До коментар [#34] от "klatikurti":

    [quote#34:"klatikurti"]Повече от 4 години ползвам Huawei и не мисля да го сменям! Нещо против? [/quote]

    Не, нищо против. Само дето темата не е за Х*йвей... извинявам се - Huawei

    Think Different...
  39. 39 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 464 Неутрално

    До коментар [#38] от "LAZARIVS":

    Коментара беше в отговор на коментар 8.

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  40. 40 Профил на Klatikurti
    Klatikurti
    Рейтинг: 464 Неутрално

    * коментар 5*

    "Досадникът е човек, който ни лишава от самотата ни, без да ни предостави компания." Хосе Ортега и Гасет
  41. 41 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    [quote#27:"Dr. G."]Нищо не трябва да им се сменя, надгражда.
    А са на 6-7 години. [/quote]
    ами то зависи какво правиш и баба ми ползва един компютър с уиндоус от 2001 и няма никакъв проблем

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  42. 42 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Любопитно

    До коментар [#35] от "burkera":

    По тази логика, Samsung и останалите трябваше да са отдавна в забвение...

    Think Different...
  43. 43 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 346 Неутрално

    До коментар [#5] от "angelboy8008":

    Мога да ти кажа за 4 години колко аЙфона смених - 6 (3 4ки и 3 5ци), като на 2 от тях все още не им работят хоум бутоните. Хубаво е, че устройствата ти са здрави, но да заключиш, че само с на епъл продуктите става така е несериозно. Имам и Галакси Таб от първите, работи повече от 3 години и половина безотказно.

  44. 44 Профил на WWIII
    WWIII
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#5] от "angelboy8008":

    Имам Нокиа 6300i от 2007ма. Има уеб, мейл и 2-3 игрици. Гмуркал се е с мен в морето, сгази го кола, с него беше счупен прозореца на офиса... Сега работи като пушка! И го зареждам веднъж седмично. Я кажи ти колко пъти на ден си зареждаш айфона?

    Не се заяждам! Признавам, отделно имам и айФон5 - ма мноого як бее!

  45. 45 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1063 Весело

    До коментар [#41] от "stg":

    Ами нищо чудно и аз като баба ти да цъкам пасианс само
    смешко...

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  46. 46 Профил на burkera
    burkera
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#42] от "LAZARIVS":

    Самсунг и другите копират, крадат, свалят цени - приспособяват се към пазара - те по-скоро ще оцелеят - все ще има от кого да крадат
    Епъл си има строго определен модел на поведение - иновативни и качествени продукти на безбожни цени. За да просперира трябва переодично да вади по нещо ново иначе пазарът в крайна сметка се наводнява с многоократно по-евтини и понякога даже по-качествени имитации на техния продукт и са дотам - примерно изгонването на Стиж Джобс от Епъл през 80-те ги доведе до катастрофа - продължиха да продават скъпо без никакви иновации и закономерно бяха пред фалит. Сега ще стане същото - пазарът вече е наситен с по-качествени и в пъти по-евтини от техните айфони и таблети

  47. 47 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 928 Неутрално

    До коментар [#5] от "angelboy8008":

    "Вие за 6 години колко нокии/самсунга сменихте, ама честно?!"

    Съвсем честно само една. купих си 2010 Nokia C 6-01 и тази година я смених с Lumia 920. Както сам каза, идва един момент, когато почва да ти се струва много бавна

  48. 48 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 571 Весело

    [quote#33:"Dr. G."]7-8 години без да се сдуха или/и да има нужда от ъпгрейд или ремонт нЕма как да издържи асемблерския комп,[/quote]

    казах ли "асемблиран "

    вкарваш ми твои думи в устата...а не бива

    както ти писах:
    парите са твои..или инвестираш или купуваш...

    избор

  49. 49 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#37:"LAZARIVS"]Стотици милиони продадени устройства не са елитарност... има и "... one more thing"
    И Pepsi е кОла, ама не е Coca-cola [/quote]
    не мога да те разубеждавам....гледаме от различни посоки

    Мнението на "стотиците милиони" не струва пукнат грош ...
    ето дефинициите

    Виж сайта на който са публикувани...опитай ги , работят безусловно поне отпреди Стария Завет
    http://revolutionbg.net/blog/pet-zakona-na-glupostta

    [quote#46:"burkera"]Епъл си има строго определен модел на поведение - иновативни и качествени продукти на безбожни цени.[/quote]

    основателен си 101 % +++ , клас 3 А

    никой не оспорва качеството на Аплесите...но на ЧЕТВОРНА , ПЕТОРНА цена

    http://money.bg/news/id_1751347628

    , НЕ , Мерси за това чудесо

    винаги ще има спор между потребителите и консуматорите

    но не можш да им го обясниш...те препускат към безбожните цени........а после....Кризи , Кризи

    така е устроен света

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  50. 50 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Гневно

    До коментар [#49] от "Добромирчо":

    Добромирци, мойо момче, не си позволявай да третираш хората (вкл. и мен) като глупаци! Не ти достига, както виждам нито акъл, нито опит. Доказателство са посочените от теб източници (особено втория). Явно нямаш никаква престава от изследвания, разработки, внедряване, производствени процеси, ценообразуване, раклама, логистика и пласмент. А да наречеш над четвърт милиард хора глупаци си е ... чиста глупост!

    П.п. Извинявам се на останалите за тона на поста ми.

    Think Different...
  51. 51 Профил на LAZARIVS
    LAZARIVS
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#46] от "burkera":

    Може да крадат, копират и т.н. (виж за по-качественото може сериозно да се поспори), но имат един основен минус - НЯМАТ собствена операционна система. Зависят изцяло от Андроид и играят според тоягата. Което, ни довежда до следното - необходим е "топ" хардуеър, за да се задвижи посредствена ОС, т.е. прахосване на ресурси и машинно време. А ако сравниш цените на ''премиум'' моделите им, разлика няма.

    Think Different...
  52. 52 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#50:"LAZARIVS"]Добромирци, мойо момче, не си позволявай да третираш хората (вкл. и мен) като глупаци! Не ти достига, както виждам нито акъл, нито опит[/quote]
    не обиждам никого
    това са Заключителни изследвания по масова психология..
    не съм ги прави аз , за да ме критикуваш

    ако щеш и законите на Диалектиката ги потвърждават , ако щеш поговорките..

    всеки студент по психология , социология , журналистика - Първи курс може да ги потвърди

    масите обикновено грешат ,защото залагат на колективното мислене

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  53. 53 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#44] от "Keyser Söze":

    Айфона го зареждам на ден и половина, щото го ползвам, иначе щях и аз като теб да го зареждам веднъж седмично. Ползвай я тая нокия бе, ма не само за разговори

  54. 54 Профил на samurai11
    samurai11
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#25] от "Dr. G.
    Apple направиха Революция.Това е очевидно за повечето консуматори.Доста Компании започнаха да ги копират,някои загубиха големи пазарни дялове... и т.н.
    Продуктите им са overpriced,много от техните Аррs са платени....
    Андроид-са много по-добре позиционирани...,а Microsoft с Windows 7(с помоща на Linux) успява да задържи лидерски позиции.Така че,Apple не е АБСОЛЮТ и всеки има място под Слънце

  55. 55 Профил на Мартин Сираков
    Мартин Сираков
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#7] от "maria_":

    Не съм съгласен. Нека се аргументирам:

    Всички можем да се съгласим, че съставянето на мрежа с добро покритие за 4то поколение мобилни мрежи, и особено в градовете, е доста скъпо. Абонаментните такси които биха могли да бъдат събрани от българските потребители не са достатъчни за сносна мрежа. От друга страна, съставянето на такава мрежа е изискване на потребителите. Тези проблеми не са уникални за българският пазар. Същите проблеми съществуват и в САЩ. Т-Мобил има решение - вместо инвестиции в мобилна мрежа, те дават възможност на потребителите си да ползват която и да е безжична мрежа (Wi-Fi) за получаването и изпращането на разговори и съобщения. На практика, дори и да нямаш обхват, ако си свързан към Wi-Fi мрежа, все едно си вързан към мрежата на T-Мобил. Това решение е лесно и, което е по-важно, евтино. В пъти по-евтино от съставянето на една мобилна мрежа от 4то поколение. С това технологично решение инвестициите на мобилният оператор намаляват, което му позволява да иска по-малко за своите услуги и планове. Това от своя страна позволява на потребителя да инвестира повече в устройства, което оператора може да използва от своя страна. Най-важното на този пазар е да запазиш клиентите си и да привлечеш нови. До момента, решението на това беше годишните договори, които заключват потребителите. Това варварско решение е на път да изчезне по света. Модела, които ТМ използва е да няма договори, но да позволява на потребителите да вземат устройствата си на изплащане. Докато устройството не е изплатено, то остава заключено към оператора. Ако изплатиш 50% от стойността му, което е нагласено с вноските да се случва една година след закупуването му, можеш да го върнеш и да вземеш ново. За тази услуга плащаш по 10 долара допълнително, което служи и като застраховка в случай, че нещо се случи с устройството. Устройства на изплащане има и на нашият пазар, но системата е различна, защото изисква подписването на срочен договор. Също така, не се позволява да връщаш устройството си и да започнеш изплащане на ново.

    До голяма степен, тези планове съществуват заради Apple. Техните продукти запазват стойността си много по-добре и за много по-дълго от които и да е други продукти в категориите им. Моят макбук е на 6 години и сега мога да му взема 500 долара, което е една трета от цената за която го взех. Няма друг лаптоп, който да е на 6 години и да струва толкова. Операторите имат възможност да вземат старите устройства на потребителите си, да ги преопаковат и да ги продадат на страни от вторият и третият свят за много близко до оригиналната им цена. Това също не може да се случи с който и да е друг продукт в категорията им. Българските оператори могат да се възползват от това, ако задълбочат отношенията си с Apple и с операторите в третият свят.

    Има начини да избягаме, но за целта трябва да има интелигентно технологично обезпечение на мрежите и оператори които са наистина загрижени за потребителите си и техният пазарен дял. Не е очевидно, че в БГ което и да е от двете съществува. Друг е въпроса дали на нашият пазар има картелен модел на бизнес.

  56. 56 Профил на Мартин Сираков
    Мартин Сираков
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#54] от "samurai11":

    Първо, не е ясно какво точно се опитваш да кажеш. Второ, поне няколко от нещата, които казваш са грешни. Не е очевидно, че Андроид е по-добре позициониран. Разработчиците предпочитат да работят на iOS от колкото на андроид поради две причина. На първо място е това, че потребителите на iOS харчат повече и по консистентно от тези на Андроид. Второ, екосистемата на Apple прави разработването за нея изключително лесно. Има само 6 възможни резолюции за които да се разработва, и само 2 версии на iOS. Последните 2 версии на iOS са на 93% от всички устройства на Apple в употреба, които използват iOS. Последната версия излезе преди 3 седмици и вече има 47% от дяла. За справка, 25% от устройствана на Андроид ползват последната версия, докато 4 различни версии имат значителен дял. Да не говорим за огромният набор от хардуерни конфигурации за които трябва да се разработва.

    Windows въобще няма нужда от коментар. Глобално, едва 2% от мобилните устройства са с тяхната ОС.

  57. 57 Профил на Мартин Сираков
    Мартин Сираков
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#49] от "Добромирчо":

    Няма Apple продукт, който да е на четворна цена или повече. Въж новият iMac, който има екрана с безпрецедентна плътност на пикселите - 5к. Само един екран който има 4к струва около 3000 долара. iMac, който е екран, плюс компютър с 3 терафлопа изчислителна скорост струва 2500 долара. Виж Mac pro, който има 16 терафлопа, нещо невиждано за неговият размер, започва от 3000 долара. Няма компютър със същите възможности, който да тежи по-малко от 2 килограма, който да е на близка или по-ниска цена.

    Моят макбук е на 6 години. Падал е от вторият етаж на сграда. Алуминият му е огънат и изтъркан на много места. Обаче след смяна на повреденият хард диск, работи като първият ден в който го взех. Няма друг лаптоп, който да не е специфично направен за тежки работни условия, който да е толкова издържлив. Това качество струва пари. Нямам проблем да платя двойно за конфигурацията му, и да знам, че след 5 години ще работи все така добре, въпреки че има най-новата ОС (10.10 Yosemite) и най-новите версии на програмите, които използвам (Photoshop, Final Cut Pro, iWork/MS Office, etc...).

    Не ми говори глупости.

  58. 58 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 740 Неутрално

    До коментар [#10] от "angelboy8008":
    Това не биваше да го споменаваш, защото ще предизвика верижни самоубийства
    До коментар [#46] от "burkera":
    И кво да му крадат на айфоня ти бе клоун? Когато всички нови технологии Епъл трябва да ги купуват от истинските технологични компании.
    Между другото Епъл дори не купуват последни технологии за да имат по голяма печалба при продажбите. ЗАЩОТО ВИЕ ЗОМБИТАТА ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ЩЕ КУПУВАТЕ С ХЪС

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  59. 59 Профил на .......
    .......
    Рейтинг: 458 Весело

    [quote#55:"Мартин Сираков"]Не съм съгласен. Нека се аргументирам:

    Не ми говори глупости.[/quote]

    няма да ти влизам в тона . ...
    ако аз ти кажа-че говориш глупости - ще се обидиш

    контра аргументацията ми е в пост № 49 , 52

    Аплесите са Две в Едно:

    добър компютър + Отлична Реклама..което прави цената
    много висока..

    Рекламата е продукт-насочен към 95 % от хората / Консуматорите

    останалите 5 % / Потребителите знаят други неща и вземат други решения

    След КТБ Накъде Ли.....ДАНО е само КТБ !!!
  60. 60 Профил на burkera
    burkera
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#58] от "Mickey":

    Да бе, точно айфон си купувам, всеки път като излезе, Нищо че Нексуса е двойно по-евтин и по хубав или а пък четитириядрения Леново за 200 лева никога няма да си го купя защото е прекалено евтин, а аз съм гАзАр

  61. 61 Профил на Рим
    Рим
    Рейтинг: 2495 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK