Обновеният Instagram става конкурент на Twitter

Кевин Систром, съосновател и изпълнителен директор на Instagram.

© Lucas Jackson, Reuters

Кевин Систром, съосновател и изпълнителен директор на Instagram.



Социалната мрежа за споделяне на снимки Instagram се насочва към информацията в реално време. Платформата въвежда нов тип търсачка, която да акцентира над споделянето на снимки от събития в реално време, съобщава нейният изпълнителен директор Кевин Систром в интервю за сп. Wired.


"Това е нашата Северна звезда - нашата цел, към която се стремим от толкова много време. Това е визуалният пулс на случващото се по света в реално време", коментира Систром.


Търсачката е видима в новата секция Explore в приложението. Тя пък е достъпна чрез натискане на иконката с лупа вляво от бутона за камерата.




Потребителите ще могат да виждат избрано от Instagram съдържание. Например кои места привличат най-много интерес към даден момент или се случва нещо, което събира голям отзвук. Освен това софтуерът ще съобразява и местоположението на потребителя и ще му показва интересни места в близост до него.


Explore ще генерира и колекции със снимки от най-популярните потребители на Instagram. Третата функция, разбира се, са хаштаговете, като потребителите ще могат да разглеждат снимки според популярните в момента тагове.


Първоначално Explore ще бъде достъпна само от потребителите в САЩ. С усъвършенстването на услугата обаче тя ще може да се използва и от хората в други държави.


Желанието на Instagram е да се превърне в директен конкурент на Twitter. Разбира се, микроблогът разчита най-вече на бързите текстови съобщения, докато Instagram ще изисква малко повече усилие от потребителите, за да направят снимка и да я споделят. Социалната мрежа разполага с приблизително сходен брой потребители като Twitter, така че битката ще е интересна.


Instagram ще разчита на инерцията от популярност, с която разполага, и липсата на ограничение от 140 символа при споделянето на снимка. Освен това е по-лесна за използване, като няма чак толкова много функции като Twitter. Не трябва да се пропуска и фактът, че зад Instagram стои неговият собственик Facebook, който със своя над милиард активни потребители и финансов ресурс може да бъде доста сериозен съюзник на Instagram в битката му с Twitter.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 1036 Неутрално

    Местим от единия крачол в другия.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  2. 2 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2873 Неутрално

    Като остане последната социална мрежа на земята, и ми се прииска да видя префърцунените, нафилтрирани манджи на хората, може и да го пробвам.
    Ц, не и тогава няма...

  3. 3 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 823 Неутрално

    "Освен това е по-лесна за използване, като няма чак толкова много функции като Twitter"

    че кои са толкова многото функции в туитър, някой директно е превеждал PR измишльотините на Инстаграм, единственото предимство им е при следенето на популярни личности

    twitter.com/voxybg
  4. 4 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2581 Весело

    “Това е нашата Северна звезда...”


    I Want To Believe
  5. 5 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 551 Неутрално
  6. 6 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 572 Весело

    Не ги ползвам и се чувствам много, много добре

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=F5UzHfsC5zw
  7. 7 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Всичко е виртуално, в облака, инстантно, с HDR ефект ако може, 'шернато' сега, за да бъде лайкнато!

    И ако не е...шъ съ диприсиръм.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  8. 8 Профил на Додо
    Додо
    Рейтинг: 986 Неутрално




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK