Приходите на Amazon се увеличават с 20%

За сега прогнозите на основателя на компанията Джеф Безос не само се оправдават, но дори и са надвишени.

© Mike Segar, Reuters

За сега прогнозите на основателя на компанията Джеф Безос не само се оправдават, но дори и са надвишени.



Amazon също се присъедини към технологичните компании, за които последното тримесечие е било повече от добро. Компанията обяви, че приходите й са се повишили с 20% до 23.18 млрд. долара.


Amazon отписва 1.39 млрд. долара заради неблагоприятни валутни курсове. Въпреки това отчита повишение на нетните продажби с 27% спрямо второто тримесечие на 2014 г. Оперативният причен поток е скочил с 69% до 8.98 млрд. Оперативният приход е 464 млн. долара, спрямо 15 млн. долара оперативна загуба година по-рано. Нетният приход е 92 млн. долара спрямо нетна загуба от 126 млн. долара преди година.


Компанията е особено доволна от представянето на облачните услуги Amazon AWS. Те са генерирали 1.8 млрд. долара от общите приходи, което е с 81% повече спрямо същия период миналата година. Печалбата на AWS е 391 млн. долара спрямо 265 млн. за предходното тримесечие и 77 млн. долара година по-рано.


Джеф Безос ще е особено доволен от постижението на AWS, защото миналата година той прогнозира, че услугата ще се превърне в бизнес за 5 млрд. долара. При сегашното темпо на развитие, AWS по-скоро ще бъде бизнес за 6 млрд. долара още тази година и дори повече. Добрите новини доведоха и до скок на акциите на Amazon с 16%.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (17)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 801 Неутрално

    Много вероятно тази година ще минат 100 000 000 000 долара. Докато някои дрънкат оръжия.....

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 556 Неутрално

    И винаги ще се увеличава, защото политиката е следната:
    1. Клиент поръчва стока (филтри).
    2. Амазон е посредник, а доставчикът е друг. Доставчикът прави грешка при изпращането едно в количеството, друго - в размерите на поръчаните материали.
    3. Клиентът получава погрешно изпратената стока, установява, че е грешна и пише през Амазон имейл на доставчика за това.
    4. Десет минути по-късно клиентът получава следния отговор:
    Very sorry about the issue. It looks as if someone at the factory goofed and put the wrong label on the carton of filters. We will contact them first thing tomorrow once they are open and let them know of the problem. We will get a new shipment of the correct size to you asap. Let us know if you have any questions. We will email you the tracking for the correct filters as soon as they ship. Feel free to dispose of what you received, or maybe a friend or family member could use that size. Again, very sorry for the issue. We will get it fixed!
    Thanks

    Забележете пасажа "Свободно изхвърлете полученото или го дайте на приятел или член на семейството, който може да използва тези размери".

    Ей затова американската икономика никога няма да пропадне!!!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  3. 3 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 556 Неутрално

    Забравих да отбележа, че това се случи на мой познат ДНЕС.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  4. 4 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1417 Неутрално

    У нас сред е-книжарниците #1 e http://www.e-zona.bg .

    Иначе, да, прав е дедо Андро - добрите търговски практики, не само там, създават лоялни клиенти и нормална бизнес среда. Там, където има изкривявания и неуважение към клиента, няма прогрес.

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2426 Неутрално

    Живи и здрави,все тъй да я карате.

  6. 6 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 570 Неутрално

    Дневник няма такова понятие като отписал приход заради неблагоприятни валутни курсове. Не сейте се излага.

  7. 7 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    Непрекъснато пазарувам от Амазон. Правя следния трик. Един бърз сърч за това което искам да купя, слагам го в кошницата и после канселирам. В следващите десетина дни получавам многобройни оферти и огромен избор за това което искам. Така си избирам най-качественото за най-добрите пари, често и изпращането е без пари.

    California Über Alles
  8. 8 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    Amazon беше един от символите на дотком балона.
    Акцията от под $1 беше стигнала за няколко години до $100.
    После падна като камък за да достигне 2002 г. до $1.34 след което тръгна нагоре до днешните почти $500.
    Ето чартът на акцията.
    https://www.comdirect.de/inf/aktien/detail/chart.html?timeSpan=5Y&ID_NOTATION=252992#timeSpan=SE&e&

    Навремето първоначалният им бизнес беше продажба на книги по интернет. Анализаторите тръбяха по повод тогавашните $100, че дори и да продава всичките книги в света, тази висока пазарна капитализация не може да се оправдае. За нови бизнеси никой не можеше да си представи в този момент.

  9. 9 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 514 Неутрално

    1. Перфектно отношение към клиента
    2. Добри цени
    3. Голям избор
    4. Бърза доставка
    Като добавим и перфектното менажиране става ясно, че тази компания ще върви нагоре. Аз лично към услугите им нямам забележки.
    Пак казвам.. Безос е страшен тип!

  10. 10 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 913 Неутрално

    Освен това са иновативна компания и се стремят да вкарват постоянно нови услуги. Не се ограничават само с он-лайн пазаруване. Вече имат и собствен смартфон.

  11. 11 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 801 Неутрално

    [quote#7:"Pontif А"]Един бърз сърч за това което искам да купя, слагам го в кошницата и после канселирам.[/quote]

    Това е тарикатски номер

    The best way to predict the future is to invent it.
  12. 12 Профил на Logicbg
    Logicbg
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Www.bookdepository.co.uk От тук купувам - книгите са по-скъпи от Amazon, но доставката е БЕЗПЛАТНА, и накрая излиза по-евтино.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  13. 13 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#12] от "Logicbg":

    Книги?Хартиени?Купувани?Интересно.

  14. 14 Профил на Обектив
    Обектив
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Logicbg":

    честито
    това също е компания, собственост на Амазон

    Run, rabbit run. Dig that hole, forget the sun. And when at last the work is done, don't sit down it's time to dig another one.
  15. 15 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 470 Неутрално

    и пак малък тип : ако купуваш през PC ти дават по-ниски цени,отколкото ако купуваш през Apple.По презумпцията,че тия с Apple не си броят парите и харчат като жена ми..

  16. 16 Профил на wie
    wie
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Амазон плащат зле на работниците си в Европа и има лоши условия на труд. Това е факт. Работниците стачкуват често и има размирици и това е факт. Обаче спокоино си поръчваш като клиент камера, тестваш я един месец и връщаш без проблем, ако прави лоши снимки. После поръчваш друга, тестваш я връщаш я отново и така докато намериш твоя продукт. На мен ми се случи и друго, поръчвам пътеводител на НГ, обаче се оказа, че EXPLORER серията им е неудачна и понечих да го върна като отбелязах лошо качество. Получавам мейл да не го връщам, а да го ползвам както искам. Те ще ми пратят новата поръчана марка И аз им се обаждам, защото мисля, че не са ме разбрали с лошото качество, че не е продукта, а самото съдържание не ми е харесало. Дамата на телефона ми каза, под определена цена не приемат книги обратно, не си струвало да се обработва връщането на поръчката (ок. 10 ево)... И аз й викам, но аз не го искам този пътеводител, какво да го правя не ми върши работа, тя казва да го подаря на приятел. И каква е поуката?

  17. 17 Профил на Нели Синева
    Нели Синева
    Рейтинг: 8 Весело

    Моля, обърнете внимание , че Amazon AWS - са облачни изчислителни услуги, какви доставки, какви грешки





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK