LG залага на гъвкавите дисплеи за смартфони и автомобили

Компанията очаква намаляване на интереса към гъвкавите телевизори за сметка на увеличаването му към смартфони и огъваеми екрани за автомобили.

© Fabrizio Bensch, Reuters

Компанията очаква намаляване на интереса към гъвкавите телевизори за сметка на увеличаването му към смартфони и огъваеми екрани за автомобили.



LG очаква интересът към гъвкавите екрани да продължи да расте и те постепенно да се превърнат в част не само от смартфоните, но и автомобилите. Компанията дори планира да инвестира малко над 900 млн. долара в нов завод за такива дисплеи, съобщава корейската информационна агенция Yonhap.


Заводът ще се намира в Южна Корея и трябва да е готов през второто тримесечие на 2017 г. Гъвкавите OLED екрани ще се харесат на производителите на мобилни устройства и умни аксесоари, защото ще им позволи да създават по-разнообразен и привлекателен дизайн на моделите си. Същото важи и за автомобилните производители, които няма да се налага да отделят правоъгълни плоски пространства за екраните по арматурните табла както е сега.


LG ще насочи усилията си в сегмента главно към дисплеите с малки и средни размери. Гъвкавите телевизори за момента не се радват на особен интерес и компанията дори очаква спад на поръчките за тези устройства. Новият завод ще позволи на LG да произвежда по четири пъти повече гъвкави екрани спрямо сегашния си капацитет.


Всичко, което трябва да знаете за:
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK