Apple ще промени камерата на iPhone за пръв път от 2011 г. насам

Apple ще промени камерата на iPhone за пръв път от 2011 г. насам

© Yuya Shino, Reuters



За пръв път от 2011 г., насам новият iPhone ще има и изцяло обновена камера, съобщава онлайн изданието 9to5mac. Вместо досегашните 8 МР, новият смартфон ще разчита на сензор с 12 МР.


Освен това той ще има способността да записва видео с 4К резолюция. Сензорът ще еднакъв и за двете версии на телефона. Новият процесор А9 има и подобрения за обработката на снимките, за да не се получава "размиване" или влошаване на картината при по-голямата резолюция.


И двата модела на iPhone 6S ще имат импровизирана светкавица за предната камера. Вместо отделен светодиод, телефонът ще осветява целия екран в ярко бяло, подобно на Snapchat и Photo Booth. Предната камера ще може да прави и видео с HD 720p резолюция.




Друга новост в телефона ще бъдат анимираните фонове в интерфейса. Те ще работят на принципа на анимираните фонове в Apple Watch, но ще са оптимизирани за по-големия екран на iPhone 6S.


Битката при гласовите асистенти също се разгорещява отново. След като Microsoft пусна версия на Cortana за Android, а Facebook обяви, че започва постепенното разпространение на своя гласов асистент M, Apple също обяви, че Siri ще има основна роля по време на представянето на новите смартфони.


Според източниците на изданието на 9-ти септември т.г. ще бъдат представени само iPhone 6S и iPhone 6S Plus. Няма да има iPhone 6c с 4-инчов екран. Дори Apple ще прекрати съществуването и на малкия iPhone 5c. Компанията обаче ще продължи да продава iPhone 5s.

Ключови думи към статията:

Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 557 Весело

    Чакайте бе, много бързо започнахте да ги пускате тия нови модели, тука батките още не са изплатили 6-ците вие вече С-ки им пускате.... цял живот в дълг ли ще ги държите?!?!?!?

  2. 2 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 2299 Неутрално

    До коментар [#1] от "Моди трий нищо да не остане!":

    Принудени са да сменят камерата, тъй като имат проблем с фокусировката в последните шестици.
    Мен лично никак не ме интересуват - лъскава заключена система!

  3. 3 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 557 Весело

    До коментар [#2] от "Alexander97":

    Купи си ДСЛ фотоапарат щом най-много на това държиш

  4. 4 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 213 Любопитно

    До коментар [#3] от "Моди трий нищо да не остане!":

    Тоя аргумент се изтърка господин Пипон Фен. Всичките вадите същият аргумент, защото нямате друг...

    Обаче, като изсипеш 1500 лева за телефон, се предполага , че няма да ти дадат камера от 2011 година която снима като л*но
    За сравнение, Нокия 930 снима 100 пъти по добре, да не говоря за 1020
    Това са телефони на 2 години вече....

    С две думи, ви цакат с топла бира лежейки на стари лаври, и понеже сте коне с капаци.... се набутвате за телефон, с камера която е боклук.

    Идеята на камерата на телефона е поинт енд шуут, няма нищо общо с ДСЛР апарат, за който трябва да носиш раница ...

    Седиш си, виждаш нещо, снимаш го и постваш... ама нищо не виждаш, щото е извън фокус и то от телефон за 1.5 К

    Ако не си ме разбрал, ще ти го напиша по-бавно...

  5. 5 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Весело

    [quote#1:"Моди трий нищо да не остане!"]Чакайте бе, много бързо започнахте да ги пускате тия нови модели, тука батките още не са изплатили 6-ците вие вече С-ки им пускате.... цял живот в дълг ли ще ги държите?!?!?!?[/quote]

    Батките и кифлите трябва да Плащат постоянно

    "шоуто" не спира никога

    http://money.bg/news/id_1751347628

  6. 6 Профил на ial
    ial
    Рейтинг: 459 Неутрално

    До коментар [#4] от "Matematiks":

    Камерата на iPhone 6 (+) е все още е една от най- добрите. Не най- добрата вероятно, защото междувременно други производители изкараха нови модели, но ето ти едно сравнение:
    http://www.tomsguide.com/us/best-phone-cameras,review-2272.html

    Та хейтването в името на това да се хейтва срещу Епъл не помага.

  7. 7 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2174 Неутрално

    "Друга новост в телефона ще бъдат анимираните фонове в интерфейса."

    Това трябва да е новост в iOS-а...
    Много интересно, не съм я забелязал засега?!

    I Want To Believe
  8. 8 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 418 Весело

    ЩЕ БЪДЕ СТРАХОТНО! ТОЛКОВА СЕ РАДВАМ! ЩЕ СПЯ 8 ДНИ ПРЕД МАГАЗИНА, ЗА ДА СИ ГО КУПЯ.
    Извинете главните букви - много се "развълнувах"....

  9. 9 Профил на mitiozo
    mitiozo
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Хаха - смешници.
    Сони имат 20МП какмера в телефоните си от няколко години.

    Тия се хвалят че качвали от 8 на 12 - жааааалки.

    онлайн копане на биткойни http://goo.gl/8bOHdN
  10. 10 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Любопитно

    [quote#3:"Моди трий нищо да не остане!"]Купи си ДСЛ фотоапарат[/quote]
    Какво е това "ДСЛ фотоапарат"?

  11. 11 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#9:"mitiozo"]Хаха - смешници.
    Сони имат 20МП какмера в телефоните си от няколко години. [/quote]
    Качеството на една камера не се определя единствено от резолюцията на матрицата. Камерите, вграждани в досегашните модели на Епъл бяха повече от прилични. С едно изключение - тази на последния модел. Сега скоростно се опитват да замажат гафа със замяна . В която замяна последното по важност нещо е резолюцията, много по-важни са системата за автофокус и обработващият процесор+алгоритмите.

  12. 12 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#3:"Моди трий нищо да не остане!"]Купи си ДСЛ фотоапарат щом най-много на това държиш [/quote]

    До коментар [#6] от "ial":

    Коментирах само ето тази глуост и признавам,че това е единствената глупост,която чувам, след като пожелая реално сравнение с моят Нокия 930 на камерите.

  13. 13 Профил на Божидар2
    Божидар2
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Пичове,
    Недейте с рогите напред. Притежавам iPhone от първият му модел, та и до последния.
    Абсолютно съм съгласен, че са прекалено скъпи. Системата е затворена и ако не го джейлбрейкнеш си остава едно скъпо и малко потребно бижу.
    Но..
    Кефи. Има нещо, което го различава от останалите. Не само липсата на вируси и бъгове. Пипнат е.
    Правен е от хора обичащи хубавите неща.
    Признавам, че не съм обективен.
    Успех и удовалствие на притежателите на други марки смартфони, но не бих сменил моя с никой друг.
    Със здраве.

    Us and them.
  14. 14 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 529 Весело

    [quote#10:"nenad"]Какво е това "ДСЛ фотоапарат"?[/quote]Digital Subscriber Line фотоапарат сигурно

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  15. 15 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 822 Неутрално

    Далече са от истината,но това собствениците на ябълки не ги плаши.Те пак си ги харесват.Нещо като бабичка комунист на избори-вижда,че техния кандидат за нищо не става,ама щом е наш-ще гласувам за него.Луда работа.

  16. 16 Профил на Даниела Николова
    Даниела Николова
    Рейтинг: 215 Неутрално

    До коментар [#13] от "Божидар2":

    +++++
    Напротив обективен си
    Наистина е пипнат !
    Факт е, 4е опиташ ли веднъж техен продукт и ставаш фен.

  17. 17 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Айде пак шараните с мегапикселите. Тези 1000 пъти по-добри снимки на седянката пред блока. Камерата е сменяна 4 пъти от 2011-та. Мегапикселите са за шараните, както обикновено.
    http://www.dxomark.com/Mobiles/Column-right/Mobile-rating

    http://www.kenrockwell.com/tech/mpmyth.htm
    http://blog.navansphotography.com/why-more-megapixels-are-a-gimmick-to-a-casual-photographer-2/

  18. 18 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    Много се смея всеки път като излезе айфон и камерата му винаги се оказва най-добра със скромните си мегапиксели, а шараните гледат и не вярват:
    http://www.dxomark.com/Mobiles/Apple-iPhone-6-and-6-Plus-review-Bigger-and-better.-Apple-set-gold-standard-for-smartphone-image-quality
    Или пък performance с "хардуера и ядрата от 2011-та"
    http://www.forbes.com/sites/gordonkelly/2015/04/01/iphone-6-galaxy-s6-speed-test/
    https://www.gamebench.net/en/blog/iphone-6-vs-galaxy-s6-which-performs-best-gaming
    И тва не е от сега
    http://gizmodo.com/iphone-a7-chip-benchmarks-forget-the-specs-it-blows-e-1350717023

  19. 19 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    12МР!!!!
    Казах ли ви аз че съм новия ви месия!!!!!???
    Познах ли?
    Разбира се че мр не са най-важното нещо, но то определена граница значително подобряват детайлите по снимката. Да не говорим за зумиране и кроп , които са все важни неща.
    Разбира се и, че Епъл пак ще се влачи след останалите, защото те последна техника за компонентите си НИКОГА НЕ КУПУВАТ. Купуват само когато поостареят и цените паднат.
    ЗАЩОТО ЗА ЕПЪЛ НАЙ-ВАЖНОТО Е МАДЖИНА НА ПЕЧАЛБАТА.
    Пък после разчитат на софтуеър, оптимизации и калибрации(и разбира се на слугинските медии и ревюъри). Явно че този път тези "пособия" са изчерпали възможностите си.
    Разбира се безпределното плескане на мр е тъпотия.
    Но къде е границата за днешния вид смартфони ще решат истинските технологични компании. (Както стана с максималния размер на Ноута. Всички предричаха и се бъзикаха ще щял да стане колкото телевизор , ама три генерации вече запазиха същата големина на дисплея, а на последния Ноут физическата големина е много по малка от айФон 6 Плюс)
    Тъй че Епъл само ще догонва със закъснение и стари технологии,
    Същото е и при дисплеите.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#19:"Mickey"]ЗАЩОТО ЗА ЕПЪЛ НАЙ-ВАЖНОТО Е МАДЖИНА НА ПЕЧАЛБАТА. [/quote]
    За самсунг кое е най-важно бе душо инфантилна клета наивна? Да подпомагат бедните и да се борят със световния глад ли бе? Що не отвориш очите на акционерите им бе? Да разберат що затъват трета година.
    http://wccftech.com/samsung-profits-reach-the-peak-as-sammy-pursues-apple-strategies/
    Направо го подаряват ве душицо. Профит нямат.
    http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s6-edge-build-cost-600842/

  22. 22 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1119 Весело

    До коментар [#4] от "Matematiks":

    Бентли знаят ли, че айфона снима като *айно? - http://appleinsider.com/articles/14/05/17/behind-the-scenes-of-bentleys-iphone-filmed-ipad-air-edited-ad

    А Сони (лидер в областта) знаят ли, че сензорите им не струват? (в айфоните са такива)

    Или и Бентли и Сони са прости, апа ябълските хейтъри са вещи техничари

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  23. 23 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#20:"nedumai"]...ти си се отрепал да зумираш и да кропиш телефонни снимки[/quote]
    Разбира се.
    Да не говорим колко по-детайлни снимките стават. Епъл без нищо нямаше да ги увеличават.
    [quote#21:"nedumai"]За самсунг кое е най-важно бе[/quote]
    Разбира се че и за Самсунг профита е важен. Но не забравяй че Самсунг сами са водеща компания в почни всички сектори касаещи смартфоните, и с слагат писъка на технологиите в хай-енд моделите си(не на продажните цени на компонентите си), докато Епъл изчакват технологиите на компонентите им(купувани от технологичните компании) да поостареят и паднат цените(на тях не им пука защото зомбитата пак ще купуват а слугинските медии ще цвърчат от кеф- както впрочем и тази статия).

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  24. 24 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#21] от "nedumai":
    Горното е до тебе.
    И престани да ме замеряш с ликове на Епълската пропаганда.
    Да и АдроидАуторити са такива че и СамМобил.
    Това им е тактиката да манипулират под прикритие "до последния цент" както се изрази Големия Задник, да се дегизират и да удрят в гръб .
    И никаква параноя или илюзии няма в казаното от мене.
    Аз съм Месията ви.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  25. 25 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    Душицо сладка, кога ще схванеш с малкото си мозъче, как детайлност не се постига с ПОВЕЧЕ мегапиксели? Постига се РАЗМЕР на изображението Проста физика и математика.
    Детайлност има САМО при печат.
    А Apple го правят за да ловят шарани като теб, които кълват на мегапиксели и ядра. Както направиха с размера на дисплея.
    Кое е старо бе мишко? Нали виждаш всъщност какво носят ядрата? Не помирисваш ли булшита поне като не го виждаш бе? Ми един средностатистически двуядрен лаптоп е по-производителен от емнайсе ядрения ти телефон бе шаране

  26. 26 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#24:"Mickey"]И престани да ме замеряш с ликове на Епълската пропаганда. [/quote] Ох душата
    Празнодумството и многословството е типична черта на тролчетата и лумпенчетата като теб.
    Знаем. Кен Рокуел пише по поръчка на Apple през 2008-ма
    http://www.kenrockwell.com/tech/mpmyth.htm
    Tomsguide и те са купени
    http://www.tomsguide.com/us/how-many-megapixels-you-need,review-1974.html

  27. 27 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#25] от "nedumai":
    Тъй тъй.
    Не вярвай на очите си а на слугинските си линкчета.
    Е като дойде новия Маджик с 12МР, аз пък ще те замерям с такива линкчета от същите слугински медии, каква магическа детайлност на снимките има вече "новия Маджик 6е"
    И ще смените пак никовете както го направихте след като увеличи размера на дисплеите си(а на самите телефони още повече заради стари технологии)
    Помниш ли къв ВОЙ надавахте тогава колко съвършен бил 3.5". Щото Месията ви бил казал така.
    Забрави го Големия Задник и щуротиите му.
    Аз съм ви Месията и никога не съм ви разочаровал, нали?

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  28. 28 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Е нали тва казвам и аз бе мишко. Всичко е слугинско ве клоунадо Като почнеш от Кен Рокуел през 2008-ма до DxO и tomsguide.
    Ми баш на очите си вярвам бе циркаджия. Винаги като снимам с телефона си. На твоите ли очи да вярвам ве лумпен? Или на тва:
    https://www.flickr.com/cameras/apple/iphone_6/
    Ти точно ли си месия ве пенявещия се за SD слотове и сменяеми батерии?

  29. 29 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1119 Весело

    До коментар [#27] от "Mickey":

    Новата камера освен мегапикселите ще има и нов сензор (Сони) и естествено ще е по-добра от предишните. Пробвай по друг начин да откриеш топлата вода.

    А тоя 'аргумент' за екраните го дават най-невежите ябъл хейтъри. Не падай до тва ниво

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  30. 30 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#28] от "nedumai":
    [quote#28:"nedumai"]Винаги като снимам с телефона си. На твоите ли очи да вярвам ве[/quote]
    И като сравнява снимките с тези от водещите смартфони, какво виждаш????
    Линкове?? Детайли? Качество? Лоу лайт? Или Тим Кук??
    П.С.
    Епъл ОТДАВНА не са на първо в класациите дори в слугинските медии нито с камерите, нито с дисплеите, нито с батериите, нито ... ...дори в дизайна се издъниха , ама ЯКО.
    Свиквай
    А на тия от DxO като ми даде линка и видях че са сложили с еднакви точки камерите на айФон 6 и айФон 6 Плюс(с оптическа стабилизация) и ми стана ясно, че дори и по задните места които дават на Епъл са надути.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  31. 31 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#29] от "evlampi":
    [quote#29:"evlampi"]А тоя 'аргумент' за екраните го дават най-невежите ябъл хейтъри. [/quote]
    Ми, я да чуем твоя "аргумент" за екраните.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  32. 32 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#29] от "evlampi":
    [quote#29:"evlampi"]Пробвай по друг начин да откриеш топлата вода.
    [/quote]
    Е те епълската пропаганда и слугинските медии като ти обяснят на 9ти Септември двойния Празник, предимството на 12МР пред 8МР и че това вече "последно майка и баща" са съвършените МР и всичко над и под е в л...та, тогава топла вода няма и да ти трябва.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  33. 33 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1119 Весело

    До коментар [#31] от "Mickey":

    Да го чуеш е лесно, но за да го разбереш трябва да си наясно с понятието *контекст*. Като се почувстваш подготвен свиркай и щи разкажа

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  34. 34 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    Бхахах Айде и DxO прати в калта лумпенчето пенявещо се
    Най-големия си ве 4-ти километър.

  35. 35 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#34] от "nedumai":
    Ти по-добре кажи камерите на iPhone 6 и iPhone 6 Plus , една и съща оценка ли заслужават , ВМЕСТО ДА СЕ ПЕНИШ толкова
    П.С.
    И ако Ноут 4 беше без оптична стабилизиция пак ли щеше да е оценен по-високо от iPhone 6 Plus там.
    Хайде сега излез навън да си поиграеш с децата!

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  36. 36 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#6:"ial"]Та хейтването в името на това да се хейтва срещу Епъл не помага.[/quote]
    На това му се казва "гроздето е кисело".
    Аз обикновено не влизам в дискусия с хора, които употребяват израза "набутване". Още повече обичам някой да ми прави сметка на парите, които аз си изкарвам. Ако искам ще си купя 10 айфона и ще си ги зазидам в стената, ако искам ще си навия парите на фуния и ще си ги напъхам в ушите. Моя си работа. Най-много обичам някой да ми казва как да си живея живота и да ме категоризира като "балък" или "будала". Те като са такива тарикати що нямат пари да си купят едни семки, а?
    Българинът докато не се научи да си плаща и все да търси далавера - няма да се оправи.

    #KOЙ номинира бокова!
  37. 37 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#19:"Mickey"]ЗАЩОТО ЗА ЕПЪЛ НАЙ-ВАЖНОТО Е МАДЖИНА НА ПЕЧАЛБАТА. [/quote]
    За всяка една компания най-важното е марджина на печалбата.

    #KOЙ номинира бокова!
  38. 38 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#35:"Mickey"]Ти по-добре кажи камерите на iPhone 6 и iPhone 6 Plus , една и съща оценка ли заслужават , ВМЕСТО ДА СЕ ПЕНИШ толкова[/quote]
    Верно ли си толкова смотан бе мищке
    Не са еднакви
    https://dl.dropboxusercontent.com/spa/dxtpmhil2tslwkv/ob9m8omn.jpg

  39. 39 Профил на Syzygy
    Syzygy
    Рейтинг: 1119 Весело

    До коментар [#35] от "Mickey":

    Дълбокото объркване на ябълските хейтъри се корени в тотално неразбиране на СТРАТЕГИЯТА на ябълките.

    Ябълките предлагат базова, реално много добра платформа, плюс ЕКОСИСТЕМА дето и други да могат да правят кинти.

    Дай ми еквивалент на тея компании дето вероятно ги чуваш за първи път в Андроид и Джамфон света - http://www.apogeedigital.com http://www.dxo.com/us/dxo-one

    Fortunately, I didn’t know any experts and so I did it anyway
  40. 40 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#38] от "nedumai":
    Айдее пак ме замеряш с линкове
    Абе кажи просто на двата телефона еднакво добри ли са камерите.

    Дори и не ти отварям линковете
    До коментар [#39] от "evlampi":
    Не се ли усещаш

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  41. 41 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#37] от "Emergen-C":
    [quote#37:"Emergen-C"]За всяка една компания най-важното е марджина на печалбата. [/quote]
    Че е важен , важен е. Но като зае....ш всичко друго заради него се получава случая с Епъл. Смет за сливи.
    Добре че са им зомбитата и слугинските медии. Всяка друга компания на тяхно място да е рухнала отдавна. Или да е свалила марджина на половина.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  42. 42 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#41:"Mickey"]Добре че са им зомбитата [/quote]
    Аз считам себе си за успял човек, имам бакалавърска и магистърска степен, говоря свободно четири езика и имам висок месечен доход (в долари). Използвам продукти на Апъл още от преди да бъде модерно (от 1994-та, за по-конкретно). Не намирам за уместно да бъда обиждан, само защото предпочитам една марка електронни устройства пред друга. Имам цялата палитра - от телефона до настолния компютър. Няма да си купя часовник, защото не обичам да нося неща на китката си. Изключително съм доволен от устройствата на Апъл и засега нямам никаква причина да ги сменям с други. Цената е второстепенен фактор в избора ми на стоки и услуги.
    В никакъв случай не считам себе си за зомби, просто продуктите на Апъл НА МЕН ми харесват повече от останалите. Никого не убеждавам какво трябва или не трябва да си купува. Който не харесва Апълските неща - има много други фирми, които предлагат сродни продукти. Не разбирам този хейт какво цели.

    #KOЙ номинира бокова!
  43. 43 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    До коментар [#40] от "Mickey":
    Кой с каквото може замeеря ве лумпен долнопробен. Ти сереш и замеряш с лайна, аз ти правя скрийншот с оценката на DxO и става ясно че пак лъжеш. Казах ти вече че си болен.

  44. 44 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 462 Весело

    Ха-ха, преди години още, когато имаше Нокия, пуснаха модел с 41 мегапиксела, до момента ненадминат рекорд. А сегашния ми Huawei G7, който е евтин телефон от среден клас е с 13 мегапиксела...

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  45. 45 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    Демек и последния айфон не може да се мери с твоя хуавей, нали тва имаш предвид?

  46. 46 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#43] от "nedumai":
    НЕ РАЗБРАХ КАКВО "ЛЪЖА"??
    Какво си смучеш от пръстите, бе?
    Аз ти зададох въпрос само- Съгласен ли си че камерата на айФон6 е оценена ОТ ТЕЗИ еднакво с тази на айФон6 Плюс?
    Ето за тази класация говоря , за която ти сам пусна линк:
    http://www.dxomark.com/Mobiles/Column-right/Mobile-rating
    Същите не са посмяли да сложат камерите на айфоните 6 преди Ноут 4 и галалси Ес6 за да не се излагат КАТО ТЕБ, но пък са им сложили и на двата ЕДНАКВА ОЦЕНКА. (за да върви търговията)
    П.С.
    Ако стане дума за дисплеите им и някой ги оцени еднакво- не зависимо как се казва- пак ще ти задам същия въпрос. Какво неясно има тука?

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  47. 47 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#42] от "Emergen-C":
    [quote#42:"Emergen-C"]Аз считам себе си за успял човек, имам бакалавърска и магистърска степен, говоря свободно четири езика и имам висок месечен доход (в долари).[/quote]
    Ами тогава защо си изпраскал този дълъг самохвалебствен пасквил???
    Горе съм ти отговорил по горе на твой коментар за "марджините", аргументирано , без да съм те обиждал.
    Зачети се в коментарите и виж кой попържа от безсилие на всеки коментар. И му направи забележка.
    А не само се тупаш по гърдите колко велик си и колко си образован, и културен, и възпитан и богат- в долари(без дори познаваш хората)

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  48. 48 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#42] от "Emergen-C":
    Продължение:
    Можеш да му направиш спокойно забележка без да се притесняваш, че и той като теб счита себе си за успял човек, има бакалавърска и магистърска степен и ДОКТОРСКА ДОРИ, говори свободно осем езика и има висок месечен доход (в долари, евро и сапфир).
    И е изключително е доволен от устройствата на Апъл(от къде ли ми е познато това изписване на ябълка?) и засега няма никаква причина да ги сменя с други. И цената е ТРЕТОростепенен фактор в избора му на стоки и услуги.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  49. 49 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#45] от "nedumai":

    Да разбира се, а е по-красив и функционален. А снимките му са супер.

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  50. 50 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    Ти видя ли скрийншота ве психопат инфантилен?

  51. 51
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  52. 52 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Не случайно го споменавам 4-ти километър.

  53. 53 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Неутрално

    До коментар [#49] от "Sars Saraktos":
    Да си го ползваш със здраве. Ще покажеш ли някоя снимка? И малко функции да изброиш?

  54. 54 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#47] от "Mickey":

    Точно защото не ми е приятно, без някой да ме познава, да ме нарича зомби и дебил, затова.

    #KOЙ номинира бокова!
  55. 55 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Ей го бе, тук се бил аргументирал Тва всичките сте един дол дренки бе еййй. Същия като тоя по-горе аргументатор най-голям и бабата с внучето.
    [quote#41:"Mickey"]Че е важен , важен е. Но като зае....ш всичко друго заради него се получава случая с Епъл. Смет за сливи.
    Добре че са им зомбитата и слугинските медии. Всяка друга компания на тяхно място да е рухнала отдавна. Или да е свалила марджина на половина.[/quote]

  56. 56 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Неутрално

    [quote#54:"Emergen-C"]да ме нарича зомби[/quote]
    Няма как да си купил айфон при условие, че има хуавей с 13 мегапикселова камера и 8 ядра и да не си облъчен с мозъчни вълни. Значи си зомби.

  57. 57 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#54] от "Emergen-C":
    [quote#54:"Emergen-C"]Точно защото не ми е приятно, без някой да ме познава, да ме нарича зомби и дебил, затова. [/quote]
    Че си зомби(и другото също) , зомби си. И го доказа със следващите си коментари. Дори имам съмнения какъв ти беше предишния ник.
    Само че преди да напишеш пасквила за тоталното си "превъзходство" и "благополучие" ВЪОБЩЕ НЕ СЪМ ТЕ НАРИЧАЛ зомби или дебил, а коментирахме въпроса за "марджините". Винаги съм казвал че има и малък брой НОРМАЛНИ хора, които си ползват айФони просто защото са си почнали на тях и са им свикнали(и са си ги конфигурирали с доста платени програмки). И тези хора нямат нищо общо със зомбитата.
    Ето ми коментара за "марджина" преди пасквила ти:
    [quote#41:"Mickey"]Че е важен , важен е. Но като зае....ш всичко друго заради него се получава случая с Епъл. Смет за сливи.
    Добре че са им зомбитата и слугинските медии. Всяка друга компания на тяхно място да е рухнала отдавна. Или да е свалила марджина на половина. [/quote]

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  58. 58 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Продължение от коментар 57:
    Между другото направи ли му забележка на оня ПОПЪЖАЩИЯ?
    Че гледам вече обръчите му са избили и му изтича маслото.
    Може пък да послуша такива образовани, интелигентни , успели, заможни, доказали се хора като тебе.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  59. 59 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#55] от "nedumai":

    И какво невярно има в аргумента ми, че Епъл предпочитат да купуват по остарелички технологии защото ги е грижа ЕДИНСТВЕНО ЗА ПЕЧЛБАТА. И за нищо друго не им пука.
    И не си дават тоя зор да влагат последни технологии , ЗАЩОТО СИ ИМАТ ВАС.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  60. 60 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#56] от "nedumai":

    Не съм techie и спецификациите на някакъв продукт не ме интересуват особено много. Изхождам от дългогодишен личен опит с най-различни електронни устройства. Работя с Мак от повече от 20 години, защото тогава специфичният софтуер за професията ми беше само за Мак. Купих си първия Мак G3 за в къщи през 1999 и от тогава насетне не съм имал причина да сменям операционната система по какъвто и да било повод. Понеже ми се налага да ползвам и уиндоузски системи имам база за сравнение и за сега твърдо предпочитам МакОС пред Уиндоуз. Така е и с телефоните - имал съм Сименс, Сони Ериксон, ХТЦ и Блакбери. Първият ми айФон през 2007 в сравнение с тях беше все едно от стар Форд да се качиш в последен модел БМВ. Телефонът е в пълен синхрон с останалите ми устройства, операционната система е изключително солидна и отговаря на всичките ми нужди, без да се натрапва. За мен не е важно да мога да променя настройката на щяло и нещяло. Зад иОС стоят едни от най-добрите дизайнери и програмисти на света. Понеже не ми е работа да разбирам от дизайн и програмиране, затова плащам на една компания да ми достави продукт, който покрива моите нужди. Нямам никакъв проблем с това да си плащам за това, което получавам, но за цялото време с айФон/айПад надали съм похарчил повече от сто долара за апс. Смятам че е редно трудът на хората, които са разработвали тези апс да се заплаща. Когато аз работя смятам, че е честно да ми се плати, нали? Не мога да направя сравнение с Андроид от първа ръка, но постоянно чувам оплаквания от притежатели на такива устройства, че нещо трябва да настройват или да инсталират. И някак си е логично, когато една ОС е писана за да задоволи спецификациите на стотици различни устройства, то в съвсем естествено да бъде допуснат някакъв компромис някъде. Именно това е уникалното при Апъл, че при тях целият продукт - хардуер И софтуер е резултат на едно усилие. Софтуерът е направен за точно конкретен комплект от хардуер. Това за мен е основният аргумент в полза на Апъл. Каква е ползата от сто и пет гигапикселова камера, след като операционната система ще запецне хиляда пъти в опит да я включи? И съвсем не изключвам много от индивидуалните хардуерни компоненти в продуктите на Апъл да са с по-ниски спецификации от някой от компонентите на другите устройства. Но за мен цялостният продукт на Апъл е с по-голяма стойност, отколкото сумата на съставните му части.
    Другото, което не разбирам е откровения хейт към маркетинга на Апъл и обвиненията в печалбарство. Основен постулат в пазарната икономика е ценообразуването - точката в парично измерение в която се срещат желанието на клиента да купи даден продукт от една страна и желанието на продавача да му го продаде. Маржът на печалба изобщо няма място в това уравнение. Ако някой е готов да ти плати 100 долара на час, защото така оценява твоя труд, ти би ли казал, не, аз имам нужда само от 50, защото това покрива моите разходи и ми остават пет кинта а пуканки. Естествено че не. Цената на апълските продукти е абсолютно същата, както на съпоставими продукти на конкурентите им. Не е проблем на Апъл, че Самсунг не може да постигне същия марж при същата цена. Относно маркетинга: Апъл имат изключително пасивна маркетингова стратегия. Останалите компании заливат по цял ден ефира и билбордовете с реклами, спонсорства, кампании, циркове. Интересът към Апъл идва оттам, че компанията и продуктите й са интересни, докато продуктите на конкуренцията им са скучни копия. Да, може под капака да има някаква страхотна иновация, но за масовия потребител, който не се интересува от това под капака, най-важното е лекотата на операционната система, надежността на продукта, естетическата наслада от боравенето с него. Наскоро четох статия в която се обяснява защо в магазините на Апъл екраните на лаптопите са под ъгъл 45° - за да накарат клиента да хване екрана и да го намести както му е удобно, за да изпита усещането от физическия допир с устройството. И няма какво да се лъжем, дизайнът на продуктите на Апъл винаги е бил ненадминат. Ето с две думи защо аз лично никога не бих си купил Самсунг http://www.joshuakehn.com/2015/5/4/samsungs-design-problem.html, а Самсунг (и Сони) са двата най-силни конкуренти на Апъл.

    #KOЙ номинира бокова!
  61. 61 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#57] от "Mickey":

    Може ли да престанеш да ме обиждаш? Аз не ти давам квалификации. Обидите ти отнемат каквато и да било тежест на твоя аргумент и въобще нямам намерение да го чета.

    #KOЙ номинира бокова!
  62. 62 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#61] от "Emergen-C":
    Казах ти че не те бях обиждал , дори не знаех какви продукти ползваш когато ти отговорих за пръв път. Но ти си знаеш своето и извърташ.
    Ето оставам ви сега да си думате с недумащия , и да си споделяте проблемите културно.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  63. 63 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#61] от "Emergen-C":

    ооо сега видях над какво си се потил токова. Малиии.
    Тарикатлъците ви край нямат.
    С недумащия заформихте театъра като "доброто и лошото ченге"
    Сега само чакате рибки. Ега ти фермана си му изпраскал. Вместо да му направиш забележка

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  64. 64 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#62:"Mickey"]Казах ти че не те бях обиждал[/quote]

    [quote#41:"Mickey"]Добре че са им зомбитата[/quote]

    Аз имам в момента 6 различни апълски устройства и имам намерение да продължавам да ги имам и да ги подменям. Ерго, според твоята генерална квалификация - аз съм зомби. Нищо не ти дава право да генерализираш една група хора и да им даваш квалификации.

    #KOЙ номинира бокова!
  65. 65 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#63:"Mickey"] Ега ти фермана си му изпраскал. [/quote]
    Пия си кафето на слънце в задния двор и си чаткам на айПада. Проблем?

    #KOЙ номинира бокова!
  66. 66 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#64] от "Emergen-C":
    Леле как извърташ. Кога съм казвал такива неща?

    [quote#57:"Mickey"]Винаги съм казвал че има и малък брой НОРМАЛНИ хора, които си ползват айФони просто защото са си почнали на тях и са им свикнали(и са си ги конфигурирали с доста платени програмки). И тези хора нямат нищо общо със зомбитата. [/quote]
    П.С.
    Айдее и последната ти маска падна

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  67. 67 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 213 Неутрално



    [quote#66:"Mickey"]
    Винаги съм казвал че има и малък брой НОРМАЛНИ хора, които си ползват айФони просто защото са си почнали на тях и са им свикнали(и са си ги конфигурирали с доста платени програмки). И тези хора нямат нищо общо със зомбитата. - цитат на коментар #57 от “Mickey”
    [/quote]

    Ами не бях сигурен дали според твоята милост попадам под "нормалните"

    Но усещам една тендецния - имаш проблем с това да плащаш. Аз нямам проблем да плащам. Както казах по-горе, трудът на хората зад аповете трябва да бъде компенсиран. Освен това безплатното винаги е по-скъпо от платеното.

    Край на дискусията, нямам нужда от повече, благодаря.

    #KOЙ номинира бокова!
  68. 68 Профил на nedumai
    nedumai
    Рейтинг: 379 Весело

    [quote#59:"Mickey"]И какво невярно има в аргумента ми, че Епъл предпочитат да купуват по остарелички технологии защото ги е грижа ЕДИНСТВЕНО ЗА ПЕЧЛБАТА. [/quote]
    Тея тъпни колко пъти да ти кажа само на седянката пред блока да ги плещиш?
    Марджина на Apple и Samsung е еднакъв до S5 и build cost-a е около 250$. Сега им идвал по-скъп глупавия огънат по ръбовете, никому ненужен дисплей с 30$ Тва ли са ти скъпите авангардни технологии бе рибо? Кое друго ги интересува освен печалбата бе шаранче? Не се ли усещаш вече?


  69. 69 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#67:"Emergen-C"]Но усещам една тендецния - имаш проблем с това да плащаш. Аз нямам проблем да плащам. [/quote]
    И как го усети? С коя част на тялото си!!!
    Иначе разбрахме вече, че си заможен, интелигентен, умен, образован, преуспяващ.....за разлика от останалите тука(и специално от мен)..
    Колко си прозрачен ако знаеш, с изтърканите евтини ай/номера !!!

    [quote#67:"Emergen-C"]Ами не бях сигурен дали [/quote]
    Въртиш се усукваш се скоро няма да можеш да се размотаеш.
    Кое ти е главата кое ти са седалищните части вече не се разбира много
    Време е да сменяш ника пак.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  70. 70 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#68] от "nedumai":
    Там е работата че Самсунг и да са си взели марджина от телефона , НЕ са си взели марджина от собствените последни хай-енд технологии вложени вътре. И разходите за R&D които са най-големи в сектора.
    Ако обаче Епъл ги купят тези технологии(от Самсунг или други тех-компании) и ги вложат в същите си айфони , за да запазят същия марджин ще трябва да напомпат още яко цената.

    Затова Епъл още дълго ще ви радва старички еФтинки технологии , но пък няма да има проблем защото си вас и слугинските медии и тарикатлъците си.
    П.С.
    Виж само тези огромни статинни безели(рамки) на екрана дето правят ай6+ по голям и от Ноут. Ама това вече не те притеснява.
    Виж тези найлонови лентички на гърба му. След и виж кат А серията се е справила с тях
    Виж Самсунг качеството на дисплея, на камерата, на батериите, на сториджа .....за да ги имате и вие тези неща докато са топли Епъл трябва да си шари

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  71. 71 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#53] от "nedumai":

    Ето го скромен и евтин телефон от долната част на средния клас. consumer.huawei.com/en/mobile-phones/gallery/ascend-g7.htm
    Но с 2 г. Рам, още не мога да я запълня, макар, че качих 115 апа. С 8 г. Ром и място за карта 32 г. Идва с 5 г. свой безплатен облак и съм му сложил още 4 гугълския, дропбокса, уандрайва и т.н, които са безплатни. В гугъл плей има хиляди безплатни програми за каквито искаш цели. Джипиеса му е страхотен, работи и на руската глонасс и на хамериканската система и на А-джипиеса. Има радио NFC, wifi direct, bluetooth 4, изобщо, каквото се сетиш. Сверявал съм му картите и позиционирането, точен е до 10 метра. Предната камера е 5 мп. Ето и снимки на 13 мп. https://www.flickr.com/photos/[email protected]/
    Не че му правя реклама, но за тези пари си струва. Преди като бях млад и запален си купувах скъпи телефони, вкл. Нокия 9500 комуникатора за 1800 лева. После поумнях и разбрах, че ми трябва не марката, а функциите спрямо цената. Това засега е хуавей, утре може да е друг.

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  72. 72 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 533 Неутрално

    Не разбрахте ли, че не са важни толкова съставните части, колкото как функционира като цяло продукта. На мен С5-цата ми лагва, забивала ми е, получавал съм съобщение "Contacts not responding", "Camera failed" и т.н. Като имах ябълка единствения път, когато ми е давал проблем е било "iPhone needs to cool down" (до колкото чувам вече проблема е остранен).
    Колко били пикселите, каква била резолюцията, колко били ядрата, РАМ-та и т.н. ? Едната ОС иска мн по-малко рам от другата. Приложенията се пишат по коренно различен начин за двете ОС-и.
    Ползвай каквото ти харесва и не гледай в на другите паницата. Те били овце, те били глупаци.. Радвай се, че ти не си глупак и върви напред. Искаш някой да ти признае, "че не си зомби/глупак", за да се почувстваш по-добре ли? - Добре, не си зомби и не си глупак!

  73. 73 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#72] от "t0d0":

    айКлоун.
    Тарикатлъците ви и изтърканите ви номера край нямат, ей.
    Затова сте станали за смях на цял Свят. И дори нормалните хора ползващи айфони не смеят вече да ги изваждат на публично място за да не ги вземат за вас зомбита.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  74. 74 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#73] от "Mickey":

    Тъжно ми е за теб като гледам с каква злоба храниш другите. Колко много ти се иска да си втълпиш, че другите са се прекарали, а ти си горница.
    Всеки да се оправя, както може. Жив и здрав..

  75. 75 Профил на Mickey
    Mickey
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#74] от "t0d0":
    Не. Никаква злоба.
    Просто се забавлявам с вас
    И никакъв хейтър на Епъл не съм. В първия момент в който направят нещо истинско, ела да ми видиш мнението. Дори айфон бих си купил (при определени условия) без да ми мигне окото.

    Изгони КомуноЧенгесарския ГЕРБ - спаси България !!! (Ама, не ни натрисай другарите им от БСП пак ! )
  76. 76 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#72] от "t0d0":

    Разбира се, че съм беден и не съм го крил, като пиша, че съм взел "евтин телефон от долната част на средния клас - при това стар модел от 2014 г", а да, и то на лизинг да допълня. Все пак не съм вече млад и глупав, както когато любимата ми марка беше Нокия и купувах веднага върховите й модели, та даже и Нокия 9500 комуникатора за 1750 лева. Впрочем доволен бях от него. И в един момент любимата ми марка просто изчезна и разбрах колко съм бил прост да робувам и плащам на марки, както сега правят младите.
    Сега да ти обясня за хардуера, защото Вие богатите явно не разбирате от Андроид хардуер и софтуер. Не можете да се мърсите с евтини предмети нали така:
    Започваме от процесора - четири ядрен разбира се - Quad ARM Cortex A53-1.2 GHz и удивително бърз. От интерес тествах няколко тежки игри и работят перфектно без лагване. После ги изтрих, защото не съм взел за това телефона.
    Паметта за която отгризаните ябълки никога не смеят да пишат колко имат, защото ги е срам да кажат, при хуй-вея е:
    RAM : 2 GB
    ROM : 16 GB
    И място за карта до 32 ГБ. Сложил съм 16 и е полупразна защото вътрешната ми стига.
    Да ти уточня, че Андроид системата веднага взема 300-400 мб от оперативната памет и всяко инсталирано приложение, макар, че можеш да го инсталираш на другата памет, дори и на картата, все пак оставя една част от файловете си в оперативната и тук е проблема на Андроидите с 1 гб, който веднага свършва, защото бедните като нас инсталират десетки безплатни приложения като невидели. При моя хуй-вей обаче няма такъв проблем, защото въпреки 125 -ти приложения остава 1 ГБ свободна памет и машинката просто хвърчи.
    Продължаваме с поддръжката на мобилните мрежи:
    FDD LTE: B1/B3/B7/B8/B20, UMTS: B1/B8, GSM 850/900/1800/1900MHz нещо да кажеш?
    GPS-а е трисистемен - GPS/A-GPS/Glonass включая руската ГЛОНАСС, ако си чувал за нея.
    Тия работи са стандартни - WiFi 802.11b/g/n, Bluetooth 4.0 with BLE, Micro USB 2.0 и разбира се с WiFi директ и хотспот, но това се подразбира.
    Има и NFC ако знаеш какво е това и те интересува да го ползваш някъде.
    Дойдохме до камерите Rear Camera: 13MP AF BSI F2.0, with Flash
    Front Camera: 5MP FF
    И знаеш ли, и обектива, и матрицата, и графичния чип, и софтуера, са така оптимизирани, че прави страхотни снимки, ярки, детайлни, наситени и огромни като за билборд, което отгризаната ябълка ще сънува поне две-три години напред още.
    А за екрана, 5.5 inch INCELL touch-sensitive screen HD 1280 x 720 resolution 16M colors освен, че е ярък и с отлично цветопредаване има страхотен контраст и детайлност. Тествам го на ярко слънце и си го виждам като книга, докато тези с ябълките си ги закриват в шепите белким видят нещо на слънцето.
    И не на последно място, сега ще ми го ъпгрейднат безплатно до Андроид 5.1....
    А вий богатите си давайте парите за евтин и морално остарял хардуер и софтуер на фирма лежаща на стари лаври и безумно скъпа реклама, която предлага елементарни системи за прости американци, която е направена толкова дуракоустойчива, за да устои на малоумните им опити да повредят нещо, че истинските разбирачи се чувстват като в капан, в които нито могат да свършат някаква работа, нито да настроят или експериментират с нещо. И се чудят на бедните възможности и липсващите функции на прехвален телефон, който открива непрекъснато топлата вода с "нововъведения" като "живи тапети" и "12 МП камери", и още десетки неща заложени като възможности и в най-старите Андроид версии, които са толкова очевадни и използвани, че не се сещаме и да пишем за тях.
    Пожелавам ти още повече пари за да си купуваш все по-хубава техника и малко повече акъл за да вземаш стойностни неща, като се водиш от необходимото ти, а не от телешкия възторг на околните парвенюта към неща, демоде, и нефункционални, но за сметка на това скъпи.....

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  77. 77 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#76] от "Sars Saraktos":

    Мисля, че коментарът ти не е към мен. Не съм казал никъде кой е беден и кой е богат. Нито съм човек, който ще съди за някой по телефона, който има.

    Аз лично съм ползвател на Андроид (Галакси С5, който ще сменя идния месец). Моята камера трябва "уж" да е по-хубава от 6-цата, но като снимам едно и също нещо с двата телефона има голяма разлика и то не в моя полза. Тези многопикселни снимки, които според теб са за билборд, няма да коментирам. Достатъчно познания имам в областта на фотографията да имам ясна и добра представа за нещата. Камерата на айфона е една от най-добрите на пазара, това е безспорен факт.
    Това, което аз съм ти казал в предния пост е просто и ясно да си купуваш, каквото ти е кеф и да си го ползваш със здраве. Не виждам защо сте тръгнали да обяснявате на хората, че са зомбита да си купуват техника, която им харесва. Та като го пиша това ще се върна на първото ми изречение - Не съм аз този, който съди за човек по телефона му.. това сте вие.

  78. 78 Профил на Sars Saraktos
    Sars Saraktos
    Рейтинг: 462 Весело

    До коментар [#77] от "t0d0":

    Колега, много си прав, объркал съм не само събеседника на който да отговоря, но и темата в която е той.....
    Сега се поправих и му отговорих на точния човек в неговата тема. Впрочем писал съм го шегаджийски, за да не обидя никой. А за фотоапарата на Самсунга не знам, никога не съм имал такъв. но те съветвам да тестваш Хуавея и то точно Г 7-мицата. Честно не виждам по-добри снимки от неговия, особено пък на прехвалената отгризана ябълка, дори и да е 7, 8 или 9, може би на 12-тицата ще направят нещо подобно.
    За да не съм голословен виж снимки тук. https://www.flickr.com/photos/[email protected]/
    Веднага ще разбереш кои са правени с 13-те МП на хуавея и кои с 5-те МП на таблета

    "Който търси истината, Бог вижда..."
  79. 79 Профил на fpy46598685
    fpy46598685
    Рейтинг: 5 Весело

    In the event that you think 2019 was an extraordinary year for cell phones, at that point you gotta reconsider. New Phones Coming Out in 2019 prepared with part all the more fascinating highlights like 5G, Punch-Hole cameras, Foldable telephones incorporates brand like Samsung, Nokia, Huawei, Sony and that's only the tip of the iceberg. So device sweethearts Alert! Here Is The List Of 7 Upcoming Mobiles in 2019 In India, You'll Want To Keep An Eye On.
    https://www.thinkingtech.in/mobile-phones/upcoming-mobiles-in-2019/

  80. 80 Профил на bum56694772
    bum56694772
    Рейтинг: 5 Неутрално

    We all believe that good health is key to a thriving life. Hence, SiashMed is offering a virtual marketplace to local Pharmacy near me to spread their healing touch by providing the needy, with medicines at their doorsteps. Now order your medicines from local pharmacies, just by uploading prescriptions or manual search.

    Жисит: https://siashmed.com/





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK