
© Wrapify
В случай че искате да припечелите малко допълнителни средства с автомобила си, но превозването на пътници чрез Uber или друго подобно приложение не ви харесва, скоро може да имате нова алтернатива. Тя идва в лицето на компанията Wrapify, която набира популярност в Сан Франциско, съобщава онлайн изданието BusinessInsider.
Wrapify позволява на хората да облепят автомобилите си с реклами на различни компании. Специалното мобилно приложение на компанията следи движението на автомобила и анализира колко хора са видели рекламите, което брои като "импресии". Информацията е видима в реално време и за съответния рекламодател.
Условията са шофьорите да са пълнолетни и да притежават автомобил, който е произведен през 2008 г. или по-нов. Те трябва да са и с чисто съдебно минало. Според компанията тестовете й са показали, че подобен тип реклама е много успешен. За два месеца пет автомобила с реклама на местна търговска верига са постигнали повече импресии от билбордовете в района.
Компанията вече работи в 11 американски града и има над 6000 шофьори. Средно на месец те печелят между 400 и 500 долара.
Wrapify не цели да създава конкуренция между шофьорите, а напротив. Тя поощрява сътрудничеството. Функцията Swarm например позволява на шофьори, които рекламират един и същ брандq да се намират и да се уговарят да се съберат в един и същ район. Това привлича още по-голямо внимание към дадения бранд, което води до допълнителен бонус за шофьорите.
442
Рейтинг: 1331 НеутралноСамо който не е регистрирал кола с толкова реклами и след това не е минавал преглед с тях, не знае какво удоволствие е изпуснал.
bretschneider
Рейтинг: 911 НеутралноОчакваме протести на държачи на Билбордове, които ще страдат от нелоялната конкуренция!
123
Рейтинг: 470 НеутралноАдсенс на автомобила ти. Страхотна идея.
Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.conTXT
Рейтинг: 726 НеутралноТова стартира преди няколко години в България, но бизнесмоделът не беше доизчистен. Големият проблем беше, че не можеше обективно да се докаже ефективността на този тип канал.
generatorabdulhazred
Рейтинг: 520 НеутралноТова е доста пробит бизнес модел от всякъде
Който има пари да сипва бензин и да е постоянно в движение по бизнес едва ли е опрял до центовете от рекламите.
Отначало може да плащат повечко защото сигурно са получили финансиране и имат пари за харчене тези, т.е. ще субсидират сами, но до там, колкото да изцоцат парите на бизнес-ангелите.
Gloria
Рейтинг: 8 Неутралноне би трябвало да има проблем при регистрация на автомобил с рекламни надписи ... проверете пак ...
amh21579466
Рейтинг: 264 НеутралноНе е за вярване колко скапана, изгнила и безнадеждна трябва да е цялата икономика, щом такива "идеи" набират стабилно финансиране и чрез тях другите бизнеси очакват съживяване.
Няма технологично съревнование и иновации от които да дойде истински икономически подем, а само колкото се може по-добре таргетирани реклами, за да се вземе последната стотинка на потребителя за ненужни продукти и услуги.
Индивидуален паметник на културата
Рейтинг: 624 НеутралноВ България няма как да стане. Това означава технически преглед и регистрация при всяка реклама...
Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.eminem9876
Рейтинг: 344 НеутралноИновативна и добра идея за бизнес. В България не ти плащат и стотинка затова, че ти използват пощенската кутия да пускат рекламни флаери. Рекламата може да е навсякъде около нас. Очаквам и на светофарите да сложат.
Tademan
Рейтинг: 752 НеутралноТук няма да става толкова лесно, ако се спазва закона...