HoloLens на Microsoft ще могат да се използват и за гледане на видео от YouTube

HoloLens на Microsoft ще могат да се използват и за гледане на видео от YouTube

© Microsoft, Reuters



Видеоигрите забавляват геймърите вече над три десетилетия. Началото поставя "Понг", като през 70-те години на миналия век въвежда аркадните игри. Оттогава компютърните графики непрекъснато са се усъвършенствали и днес са в пъти по-сложни и динамични. А игровите графики надхвърлят и най-смелите очаквания на човека от миналото.


Съвременните учени и инженери изваждат графиките от компютърните и телевизионните ни екрани и ги пренасят в реалния свят. Тази иновативна технология, наречена добавена реалност, размива границите между реалното и генерираното от компютър, добавя образи, звуци, усещания и аромати към нашия истински свят. Повече подробности по за интересната технология бихте могли да получите от семинара "Добавена реалност - бъдещето на потребителското изживяване".


Новостите около добавената реалност са свързани с HoloLens. Варун Мани, програмен мениджър на работния процес по майкрософтските HoloLens и Windows Holographic, качи в YouTube свое видео, в което стриймва Halo 5 от своя Xbox One на телевизора си, като спира играта, а след това я продължава на HoloLens.




34-секундното видео е впечатляващо демо, което би трябвало да предизвика вълнение у всеки, който се интересува от комплекта за добавена реалност на Microsoft. Но видеото не показва един значителен недостатък на комплекта – изключително ограничения обсег на виждане. Полезрението ви с HoloLens, когато сте застанали по средата на обекта, който гледате, би се равнявало на половината от реалното ви. 


HoloLens няма да бъдат единствените, които ще работят със стриймваните Xbox One игри. На Изложението за електронни забавления (E3) Microsoft съобщиха, че комплектът за виртуална реалност Oculus Rift също ще поддържа Xbox гейм стрийминг.


Мигел Сусфалих, главният софтуерен инженер на HoloLens, също качи няколко видеа, в които показва как Netflix (посредством уеб браузъра Edge), Candy Crush и YouTube работят на сета.


В YouTube демото софтуерният инженер демонстрира как работят жестовият контрол и гласовите команди, как прожектираният екран може да бъде "заключван" на конкретно място на стената, как, като каже "стани по-голям", екранът се удължава, а чрез жест с пръстите се разширява. Със сигурност ще ви бъде интересно да го изгледате.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pipon
    pipon
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Приложението на HoloLens за игри и тубата не ме вълнува . Интересното ще бъде приложението им в областта на проектирането , дизайна и обучението Има потенциал да промени света

  2. 2 Профил на xcheffo
    xcheffo
    Рейтинг: 262 Неутрално

    "
    Видеоигрите забавляват геймърите вече над три десетилетия. Началото поставя "Понг", като през 70-те години на миналия век въвежда аркадните игри.
    "
    Колеги, неприятно ми е да ви коригирам, но десетилетията станаха 4.

  3. 3 Профил на Репей
    Репей
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Нищо добро не вещае това:

    Лино Алдани
    Онирофилм

    https://chitanka.info/text/10556-onirofilm

    Тук вече банват и със задна дата: "Вашият достъп до форумите на Икономедиа е автоматично ограничен за 24 часа (до 12:05 часа на 18 Мар)."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK