Над 780 млн. онлайн реклами са били спрени след затегнатите мерки на Google

Над 780 млн. онлайн реклами са били спрени след затегнатите мерки на Google

© Pascal Rossignol, Reuters



Google обяви, че за миналата година е "заловил" над 780 млн. онлайн реклами, които са били в нарушение на правилата на платформата на компанията. Това е само един от многото резултати след като компанията си постави за цел да контролира по-строго типа на реклами и тяхното разположение в сайтове и приложения.


За целта Google се е нуждаела от хиляда души екип и подобрени системи, които да преглеждат и анализират всяка реклама. За сравнение, през 2014 г. компанията е спряла 524 млн. реклами, а през 2013 г. - 350 мклн.


Освен това Google е деактивирал около 25 хил. приложения, които не са изпълнявали правилата за поставяне и изобразяване на реклами. Компанията е получила и 4 млрд. отзвива от потребители, като за такива се броят и дори заявките дадена реклама да не се показва повече. Google взима предвид тези заявки и ги използва в определянето кои реклами да разрешава и забранява занапред.


Интернет гигантът обяви, че за миналата година е отказал над 1.4 млн. заявки от сайтове и приложения, които са искали да станат част от рекламните платформи на компанията. Освен потребителите, от затегнатия контрол печелят съвестните сайтове, приложения и рекламодатели. Те ще имат по-голямо довеире в рекламите, като съответно потребителите ще получават по-качествени оферти, рекламодателите ще харчат повече и ще получават повече за парите си, което ще води и до повече приходи за сайтовете и приложенията. Google уверява, че контролът над рекламите ще става все по-стриктен.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Калата
    Калата
    Рейтинг: 340 Неутрално

    ""Освен потребителите, от затегнатия контрол печелят съвестните сайтове, приложения и рекламодатели. Те ще имат по-голямо довеире в рекламите, като съответно потребителите ще получават по-качествени оферти, """
    Е това да се чува ! На мен а и на всеки който познавам , ни е писнало от разни изскачащи , масирани банери, на всякакви тъпотии от които едва стигаш до желаната информация или продукт.
    Тези които не спазват елементарни правила и морал, не искам да ги виждам, а продуктите им ги намразвам.

  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    Да ви се и смотаните правила, тия създадоха една напълно излишна и безмислена сфера и бизнес, които не допринасят с нищо.


    [quote#1:"Калата"]писнало от разни изскачащи , масирани банери[/quote]
    Не се надявай да спрат да изкачат. Напротив, ще изкачат още повече.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1593 Неутрално

    Калата, ползвай адблок.

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  4. 4 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8005 Разстроено

    На мен математиката ми отказва да приеме тези цифри -"заловил" над 780 млн. онлайн реклами''.....Страшна работа !

    [email protected]
  5. 5 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Хубаво е да няма подвеждащи реклами, но ролята на Google на самоназначил се милиционер обсебил пътя в Интернет е малко смущваща. Защо това не го върши някаква международна оргнизация нямаща пряка връзка с бизнеса. Между другото писна ми от техния Google Play , който непрекъснато виси в RAMа и ми гълта мощта на процесора. Това също е нежелан бизнес натиск и затова съм го замразил с един системен мениджър . Ако искам дда си изтегля някакво приложение тогава може да го размразя временно. Иначе не. Изобщо за последните 3-5 години разни непоискани техни 'услуги' са се увеличили 3 пъти и задръстват яко смартфоните. А каква пък информация анализират това вече е страшно да се мисли...

    http://www.flickr.com/photos/[email protected]/3712408729/
  6. 6 Профил на tamada
    tamada
    Рейтинг: 1226 Неутрално

    [quote#5:"Dr_Doolittle"]Защо това не го върши някаква международна оргнизация нямаща пряка връзка с бизнеса.[/quote]
    Тук става дума за рекламите в Андроид, а не за рекламите изобщо. Естествено, че Гугъл трябва да го прави. Как си представяш международна организация, която да задължава производителите да премахват реклами от собствените си платформи след като рекламните закони в различните страни са различни? И въобще с какви пари би се създала такава организация?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK