Facebook затяга контрола за продажба на стоки

Facebook затяга контрола за продажба на стоки

© Valentin Flauraud, Reuters



Facebook обяви, че ще затегне контрола за хората и компаниите, които продават стоки в нейните сайтове. Социалната мрежа се е превърнала в предпочитано място за всякакви търговци и броят на недоволните клиенти расте, което провокира компанията да предприеме "всички възможни мерки", съобщава онлайн изданието BuzzFeed.


Реакцията на компанията е по повод репортаж на изданието за множеството съмнителни търговци и недоволни потребители във Facebook. Тя признава, че в момента не взима под внимание негативните коментари за даден търговец в неговата Facebook страница. Дори и да го прави обаче, повечето търговци бързо трият отрицателните оценки.


"Затова търсим начини да следим допълнителни сигнали, които да ни помогнат да идентифицираме кои от 50-те милиона активни търговеца на нашата платформа предоставят стоки и услуги, от които потребителите са недоволни. Проблемът не е само с рекламите или публикациите във Facebook, но и изживяванията, които потребителите имат с бизнесите извън Facebook. Това е сложен проблем, но работим по него и ще направим всичко възможно да гарантираме, че хората могат да имат доверие и да се наслаждават на съдържанието, което виждат във Facebook", коментира Андрю Босуорт, вицепрезидент на Facebook за рекламите и страниците в социалната мрежа.




Сред основните проблеми са кражбите на снимки от други места, погрешното представяне на продуктите и липса на метод, по който потребителите могат да се оплачат, ако са станали жертва на измама или не са доволни от получената стока.


Google вече има подобни мерки, като оценките на потребителите влияят на цените за реклама на търговеца. Ако има по-лоши оценки, рекламата в AdWords става по-скъпа. Обратното също важи - колкото по-доволни са потребителите, включително и от най-дребните детайли, толкова по-евтина става рекламата, коментира Джордан Гарнър от компанията TrustPilot. Засега Facebook не конкретизира какви мерки предвижда нито кога ще ги въведе. Компанията уверява, че съзнава важността на проблема и няма да го пренебрегне.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 704 Неутрално

    ... що пък „клюкарника“ трябва да се ползва като сергия?

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  2. 2 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 537 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]Google вече има подобни мерки, като оценките на потребителите влияят на цените за реклама на търговеца. Ако има по-лоши оценки, рекламата в AdWords става по-скъпа.[/quote]Дневник, хайде недейте да пишете за неща, от които не разбирате. Цената на рекламата в AdWords няма НИКАКВА връзка с оценките на потребители за търговци, защото не съществува механизъм за връзка между едното (рекламата) и другото (продажбите).

    Единственото, което влияе на цената на рекламата в AdWords, е нейният качествен фактор (QS) - сам по себе си комбинация от сполучлив криейтив, правилно таргетиране и релевантност между самата реклама и страницата, към която тя сочи - и (индиректно) максималната цена, която предлагат други клиенти на платформата за същите ключови думи/таргет.


    [quote#1:"Georgi Yordanov"]... що пък „клюкарника“ трябва да се ползва като сергия?[/quote]
    Ами пазарът следва хората...

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  3. 3 Профил на reotan
    reotan
    Рейтинг: 5 Неутрално

    http://www.cnbc.com/2016/04/08/facebook-taking-shady-dress-retailers-very-seriously.html
    Ето и оригиналът:
    For example: Google AdWords' quality scores "basically look at lots of different data points and if they think you're a good company to show an ad for, they make it cheaper for you to show your ad, and if they think you're a bad fit, they make it very expensive," she said.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK